IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

OUTBACK 3,0 AT

This topic is about OUTBACK 3,0 AT, the author, xx46564, wrote about: 1. La turbo se cere 98 din cate am vazut 2. La motoarele aspirate se cere 95. Motorul de 3l e facut sa mearga cu benzina de 91 (din SUA), deci cea de ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> OUTBACK 3,0 AT
xx46564
post Sep 4 2007, 08:30 PM
Post #41


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 10-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.557



1. La turbo se cere 98 din cate am vazut
2. La motoarele aspirate se cere 95. Motorul de 3l e facut sa mearga cu benzina de 91 (din SUA), deci cea de 95 este ff. buna.
3. Ziceau chiar ca se gandesc ca problema e asa endemica incat sa se piarda garantia (se manaca rahat) pt ca in carte scrie clar (si pe bushon): Benzina de 95 !!!
4. Nu se resofteaza ci se sterg niste valori ale amestecului aer/benzina retinute de computer. Iti baga mufa OBD, da CLEAR si gata.

Acum.. eu nu tin partea nimanui, insa la mine cert este ca a functionat biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 5 2007, 06:58 AM
Post #42


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



hmmm ... la mine merge bine cu omv 100 smile.gif cel mai bine .

si de tras cum trage ? si ce benzina de 95 ai bagat ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai63349
post Sep 5 2007, 09:12 AM
Post #43


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 476
Joined: 12-December 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 63.342



Eu, unul, n-am probleme cu consumul. Afara ia intre 7 si 9. In oras, habar n-am. Oricum, mi se pare mai economic decat fosta mea masina - Hyundai Sonata 2,5 V6. Benzina bag in ea ce nimeresc : si de 95 si de 98 si de 100 de la OMV. Nu vad nicio diferenta.
Am si eu aceeasi problema cu discurile - s-au ovalizat si n-am decat 40000 la bord. M-as duce sa le rectific, ca le-am verificat si au destula carne pe ele.
Faptul ca masina are garda la sol marita este de fapt un compromis, care mie imi place. Intr-adevar, este mai instabila la viteze mari si vant lateral, dar este si mai capabila in teren, nu neaparat extrem de accidentat, dar unul pe care n-ai avea ce sa cauti cu o limuzina normala. Exemplele mele: la pescuit, undeva la 60 km de Bucuresti, unde am mers vreo 4 km prin aratura pe ploaie. Nimeni nu era pe lac cu masina, ceilalti "inchiriau" o caruta. Exemplul 2: asta iarna de revelion m-am dus la munte, la Baisoara. Fiind zapada de vreo 30 de cm, le-am "facut" copiilor partie pt. sanie, urcand si cobarand de vreo 20 de ori panta.
In concluzie, daca instabilitatea la viraje mari ma deranjeaza de vreo 2-3 ori pe an ( repet, e nasol doar daca ai si vant lateral), avantajul garzii la sol de 20 cm ( care nu e deloc mica, cum spunea unul mai sus - Cherokee are vreo 21 ) ma avantajeaza tot de vreo 2-3 ori pe an.
Asa ca, masina mea viitoare va fi tot un Obk.


--------------------
Subaru Outback black sportshift 165 CP

_______________________________________

"Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suby
post Sep 9 2007, 06:11 PM
Post #44


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 8-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 113.568



Subaru H3 are nevoie de cifra octanica mai mare pentru ca, fiind in H( deci latit) nu prea avea loc sub capota asa au schimbat niste rapoarte de compresie. IN cartea tehnica spune ca se poate merge cu 87 in caz de urgenta, dar recomanda 93. Computerul ajusteaza singur, indiferent ce ii bagi. Daca vrei sa-l resetezi, deconecteaza bateria, de ce trebuie mers la service?


(Eu am 160.000 km pe el( 2003)) si merge ca in prima zi. Cu AC on si sub 2500 RPM( eu o conduc mai batraneste) face 24-26 mpg(9-9.8/100).

Eu nu cred ca ar consuma mai mult cand iei piciorul de pe acceleratie, turometrul spune altceva. Daca mergi la deal si iei piciorul apoi accelerezi din nou, poti face downshift intr-a 3-a( vorbesc de cutia automata) si apoi sa ramai acolo, dar se vede la turometru si se simte.

Benzina costa mai mult, dar intretinerea se poate face mult mai ieftin acasa. Masina este foarte fiabila. Eu in afara de filtre( ulei, aer, benzina) , antigel si schimbat o data lichidul AT, nu am avut nimic de facut pana acum. Am schimbat recent serpentine belt si bujiile( alea originale NGK au tinut 160k si erau extrem de curate, numai gap-ul largit; e o treaba grea, totusi, sunt foarte ascunse si necesita combinatii ciudate de chei- a durat 5 ore la 3 insi cu 18 sticle de bere).

Astea fiind spuse, probabil ca e mai bine sa iei un 2.5 litri, ce castigi prin putere la 3.0 pierzi prin inertie si costul combustibilului. Nu as recomanda 3L decat daca aveti de tras chestii( jetski, ATV)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai63349
post Sep 12 2007, 10:30 AM
Post #45


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 476
Joined: 12-December 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 63.342



Am fost si mi-am rectificat discurile si am schimbat placutele, chiar daca erau noi, cu Ferodo. Surpriza neplacuta a fost cand am vazut o bucsa de la brat RUPTA. In sensul ca era sectionata radial. Ultima revizie am facut-o acum 1000 km. Refuz sa cred ca s-a rupt acum. Ma intreb ce fel de revizii se fac la Subaru - Cluj. Nu mai sunt asa sigur ca viitoarea mea masina va fi tot un Subaru...


--------------------
Subaru Outback black sportshift 165 CP

_______________________________________

"Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xx46564
post Sep 12 2007, 01:18 PM
Post #46


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 10-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.557



Explica faza cu rectificarea discurilor ?

Masina nu este in garantie ? Nu ti le-au inlocuit ?
Nu este o idee nemaipomenita sa iti ia carnea de pe ele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Sep 12 2007, 06:06 PM
Post #47


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



Discurile de frana pot fi folosite pana la o uzura de max. 2mm fata de grosimea initiala. Orice folosire a acestora peste aceasta limita de uzura se face pe propria raspundere, dar in cazul unui accident s-ar putea sa va para extrem de rau.

Rectificarea discurilor duce automat la diminuarea grosimii. Aceste discuri trebuiau verificate daca se mai incadrau in cota de uzura.

Parerea mea e ca trebuia insistat pe schimbarea lor in garantie si acceptarea doar ca provizorat a rectificarii lor pana la inlocuire, in cazul in care nu le aveau pe stoc in magazie.

Eu, de exemplu, am schimbat chiar azi la masina personala MB Vito placutele si discurile de frana pentru acelasi motiv al ovalizarii discurilor. Si imi era ciuda ca facusem cu aceste discuri + placute doar 50.000 km, iar placutele ma mai tineau inca pe atat, dar din pacate materialul discului a fost unul foarte prost. Le-am inlocuit cu discuri Zimmermann (Germania) si placute Ferodo Premium pentru ca nu fac rabat la calitate, chiar daca urmaresc sa vand masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xx46564
post Sep 26 2007, 12:28 PM
Post #48


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 10-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.557



Am vazut modelul de Outback 2007.
E clar peste a mea la dotari si stilizre interioara.
Si-Drive este binevenit (un fel de mod sport clasic), dar padelele de langa volan ii dau un aer ff. sportiv.

La SIAB lanseaza noua Impreza si va fi un HIT !
E superba masina (pacat de garda la sol). Merita sa o vedeti la SMT in curte, alaturi de jucaria Subaru Justy (motor de 1l ce consuma prb ca unul de 1.5l)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai63349
post Oct 18 2007, 12:19 PM
Post #49


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 476
Joined: 12-December 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 63.342



QUOTE(xx46564 @ Sep 12 2007, 07:18 AM) *
Explica faza cu rectificarea discurilor ?
Masina nu este in garantie ? Nu ti le-au inlocuit ?
Nu este o idee nemaipomenita sa iti ia carnea de pe ele.

Nu au luat decat 0,5 mm. Discurile erau practic fara uzura. Ovalizarea s-a produs probabil asta vara cu ploile si baltile de 30 cm din Cluj. In garantie nu le schimba, cica sunt consumabile. Acum am terminat postul si nu stiu pe ce sa apas sa apara, cu sistemul asta nou, in engleza.


--------------------
Subaru Outback black sportshift 165 CP

_______________________________________

"Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hashoo
post Oct 20 2007, 06:09 PM
Post #50


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 14-October 07
Member No.: 115.094



QUOTE(G e o r g e @ Apr 24 2007, 06:21 AM) *
tu ma omori pe mine ...
am avut in teste tribeca 3.0 , adica motorul de la a ta . intr-o saptamana consumul mediu a fost 15% ... vezi ca am si poze ! nu stiu cum iti ia tie 24% , doar daca stai cu piciorul in pedala si cu schimbatorul pe manual ...
da , se aude bestial biggrin.gif dar si 24% laugh.gif
acum , cat ti-ar fi luat 4.8i ul ? ca sub 35% cre' ca nu ar fi scazut tongue.gif
ca idee , cu legacyul , MERS LEGAL ! am ajuns pana la suceava si inapoi cu un plin !

buna ziua!
as putea avea cateva informatii despre subaru tribeca? vreau sa imi cumpar unul si ma cam sperie cat consuma.poate imi spui parerea ta deaspre masina: cum se comporta, cat de confortabila, consum,....
multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 07:53 PM