IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme Lada1500

This topic is about Probleme Lada1500, the author, Ivan80500, wrote about: stiu cum e cand merge ce merge si intr-o zi cand ai mai mare nevoie nu mai vrea sa porneasca. verifica, pe rand daca ii vine benzina de la pompa mai i ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Probleme Lada1500
Ivan80500
post Jul 6 2006, 10:28 AM
Post #21


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 21-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 80.493



stiu cum e cand merge ce merge si intr-o zi cand ai mai mare nevoie nu mai vrea sa porneasca. verifica, pe rand daca ii vine benzina de la pompa mai intai, scoti furtunu care vinde la carburator si dai la coada si vezi daca arunca sau nu. daca da, atunci te uiti la platini, daca fac scanteie, daca nu face te uiti si fie schimbi condensatorul, fie umbli pacolo la fire vezi sa nu se fi miscat ceva. daca nici acum nu merge desfa capacu de la filtru de aer si misca cu mana , adica accelereaza sa vezi daca arunca benzina pe la ciocu de papagal, daca merge pompa de acceleratie si daca ai benzina in carburator. daca nici acum inseamna ca nu da scanteie, deci ori bobina, ori delcou, e posibil sa nu se deschide platinile. verifica si spune-ne daca ai rezolvato. noroc! :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 6 2006, 10:31 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



daca e sudura in argon e ok. daca nu, atunci e o problema...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu73282
post Jul 6 2006, 10:33 AM
Post #23


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 9-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.275



Da benzina in carburator, platina da scanteie, daca apropii fisa de blocul motor face scanteie....Chiar nu am idee ce as putea sa mai fac! Nu am incercat partea cu condensatorul, dar diseara o sa cumpar unul sa vad daca asa o sa mearga!
Apropo stiti cumva vreun mecanic unde sa merg cu ea (specialist in Laditza? :angel:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 6 2006, 10:41 AM
Post #24


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



da, ai un pm cu datele lui
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ivan80500
post Jul 6 2006, 11:49 AM
Post #25


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 21-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 80.493



vezi si tu poate e inecata, bujiile ude, ceva de genu asta. sau macar incearca sa o pornesti asa inecata cu picioru pe acceleratie la maxim, pana o ia. uitate si la platini
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Jul 6 2006, 07:24 PM
Post #26


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Cand faci orice si nu-ti porneste e de la condensatorul de la delcou. Daca se impusca nu mai poti face nimic. Apropo, sudura aceea nu e cu argon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 6 2006, 07:40 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(k.68177)
... Apropo, sudura aceea nu e cu argon.

atunci ai o problema pe care trebuie s-o rezolvi urgent. down.gif de la vibratii si gropi poate sa se desprinda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Jul 12 2006, 09:48 AM
Post #28


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Revin cu problemele de la masina prietenului: am desfacut electromotorul, si are o bobina care are izolatia complet arsa, doua bobine sunt legate intre ele (ia curent de la cealalta, improvizatie majora , dupa parerea mea), firul ce le leaga era practic rupt. Ce se poate face cu electromotorul? Se intampla ceva daca pornesc motorul cu electromotorul scos (prin impingere, sau cu manivela? ) Am vb cu cunostinte, si pot aduce praguri cu 300000 pe o parte (prag "exterior", partea exterioara a pragului), cu tot atat si mijloc si interior. Pedalierul (ma refer la tabla de sub pedale) costa 350000. Un lucru surprinzator a fost ca suporturile scaunelor (partea care e sudata de podea) erau rupte in mai multe bucati (2,3). Un lucru surprinzator e ca volanul merge extraordinar de greu. Cand masina e in miscare merge ca si cum ar sta pe loc, iar cand masina sta pe loc abia se poate roti. Caseta de directie pare sa fie ok, ceva piese de la directie ( nush cum se zice, probabil bielete sau asa ceva, intre roata si caseta de directie) au fost schimbate, semicaseta e dusa si celelalte piese cred ca is duse. Un lucru interesant e ca rotile si volanul nu au joc. Azi ne ocupam de partea electrica (are 2 contacte , una de Raba si originalul smile.gif, ambele legate si conectate la sistemul electric ), vrem sa scapam de contactul celalat, si sa schimbam ceva becuri arse din bord. Ieri am scos interiorul, am reconditionat rezervorul de benzina, plus am curatat rezervorul de ulei de la frane + am schimbat furtunurile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Borcan77786
post Jul 12 2006, 01:59 PM
Post #29


sofer
***

Group: Membri
Posts: 88
Joined: 26-May 06
From: Bucuresti
Member No.: 77.779



Cum ai reconditionat rezervorul de benzina, ce i-ai facut? :wave:


--------------------
LADA 1500 e alba si e din 1980
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Jul 12 2006, 09:15 PM
Post #30


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Simplu: L-am scos, l-am curatat interior/exterior (interiorul cu ceva solutie ce dizolva calcarul si rugina) , am sters si reglat indicatorul de benzina, am vopsit rezervorul, si am schimbat filtrul care e montat pe sorb (teava) .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Jul 28 2006, 09:03 PM
Post #31


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Revin cu probleme (la laditza prietenului) : Motorul e f.f zgomotos (poate ca esapamentul creaza impresia asta). Poate e de la supape. Poate e de la intinzatorul de lant. In orice caz la surubul care e cel mai sus (pe partea unde e cureaua de ventilator) e extradimensionat ( la mine parca e surub care merge cu cheia de 10, la el e surub care merge cu cheia de 13, si in plus e f. lung). In zilele astea, cand am incercat s-o pornim (prin impingere) a cazut ceva jos (era un fel de piulita care in interior avea filet + 2 saibe f. mari, ne-am gandit juma de ora ce poate sa fie, pt ca nu semana cu nimic cunoscut ). Pana la urma am descoperit ca era "piulita" fuliei unde intra manivela (adica o improvizatie, _CARPEALA_ care tine locul ). Am urcat cu masina pe o bordura ca sa ma pot baga sub ea sa vad ce e cu directia care merge F.F greu ( cand stai pe loc abia poti invarti volanul). Chiar glumeam, ca daca te duci cu masina pana in Buc. si innapoi, cand te intorci vei avea muschii cum are Arnold Schwarzenegger. Ma bag sub ea si surpriza: bucata de tabla care acopeara cutia de viteze si "chestia" aia cu dinti pe care o invarte electromotorul ( scuze, dar nu stiu cum i se zice in romana in lb. maghiara se zice lendkerek) nu era prinsa, si tabla aceea era pe partea de cealalta a bratului (plus se agata chiar rau de brat) care leaga caseta de directie de semicaseta. Si chiar am scos pietris si noroi de langa "chestia " aia. Am scos radiatorul, alternatorul, si inca o data surpriza.... curge pompa de apa, la racordul la teava aceea de metal. Ma uit sa vad ce suruburi are: una normala, si cealalta f. lunga, si cu o "contrapiuluita" pe ea ca sa se poata sa se stranga cumva racordul. Am observat ca aproape orice se poate dezface fara a cheltui mult efort pe a desface suruburile, care nici macar nu sunt stranse la limita bunului simt ( ex. am scos bujiile cu mana, nici un pic nu erau stranse, filtrul de ulei nu era strans calumea, galeria la fel. Si faptul ce ma nedumereste e ca masina a fost reparata in service ( dupa fostul propietar, motorul a fost facut aprox de-un an.) . CAND VAD CE TREABA AU FACUT ( numa carpeli si improvizatii) MI SE INTOARCE STOMACUL PE DOS!!! SI CICA ERA SERVICE LOCUL UNDE ERA REPARAT!!!! OARE CUM SI-AU PUTUT PERMITE SA FACA ASA CEVA ??? Parerea mea e ca au facut o reparatie tipic romaneasca: numa carpeli, si improvizatii!!!!!! Scuze daca m-am intins prea mult biggrin.gif, dar sunt revoltat de ceea ce am gasit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Jul 31 2006, 12:40 PM
Post #32


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



PS: Ne-am hotarat sa desfacem motorul (chiar daca nu prea avem timp), ca sa nu avem parte de surprize neplacute pe parcurs. "Chestia" se numeste volanta parca biggrin.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Aug 11 2006, 10:31 AM
Post #33


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Avem nevoie de un pic de ajutor. Avem o mica problema cu carburatorul (ozon2) Ralantiul sta la 1400 -1600 rotatii, si nicidecum nu vrea sa coboara. Am desfacut total surubul acela mare ( ralantiu ), si am umblat si la surubul de amestec, si nimic. Nu stim ce sa mai facem. Sa fie oare infundat ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Aug 11 2006, 11:10 AM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



mai frate, masina aia e chiar cazan :bash:
cu greu veti putea scoate ceva normal din ea
trebuie tot dat jos bucatele si inlocuite cu piese din ungaria, ca sa mearga bine, da' cred ca costa mai mult decat daca-si ia alta...
ma re grija cu puntea aia sudata, ca daca zboara...nu mai continui
si daca s-a desfacut piulita de la fulie sa nu sara distriburtia de la punct ca apoi se farama motorul de tot...
carburatorul, daca nu sta deloc la ralanti, ori are jicloare prea mari, ori s-a umblat la pozitia clapetei de acceleratie, pe care teoretic n-o mai pune cum a fost nci un rus plin de vodka ha ha
dar prin paroximatii si comparatie cu un carburator bun reusiti sa o puneti la loc, daca de la asta e
si pt pornire: daca totul scanteieaza si benzineste, esti sigur ca platina este reglata la deschiderea max 0,4 sau 0,5 si avansul este bine? (reglat cu becul - vezi pelada.as.ro)
succes la chin, ca aia nu mai e munca, e cam chin... :bash: :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Aug 11 2006, 01:43 PM
Post #35


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Revin cu detalii: nu s-a umblat la clapeta, pt ca surubul acela inca are vopsea pe ea. Apropo, am facut deja motorul. Am gasit ca intinzatorul de lant (ala mic) probabil s-a rupt in doua, l-au taiat la service, si au lasat partea de jos, care s-a mai rupt in doua bucati. Ala facea zgomotul acela. Spre norocul nostru, nu era sarita distributia, si am reglat o supapa care nu avea deloc joc. Zilele trecute am facut partea electrica, si am scapat de toate improvizatiile. Ieri, am facut o mica tura in spatele blocului sa vedem cum trage. Pe drum drept, zboara, dar la urcus nu-i prea place ( a trebuit sa-i dea 1-a). Am verificat delcoul, si se pare ca membrana e sparta (am facut vid, si simteam cum vine pe-undeva aer). Am avut mult de furca cu reglarea supapelor , pt ca masina are radiator ceva tip nou, fara gaura aia pe unde trece manivela. Miercuri se deschide rematul, si ne ducem sa luam electromotor (750000) si geam fata (600000). Pana atunci trebuie sa fie totul functional, pt ca dupa aia trebuie sa mergem la service sa faca tablaria + s-o vopseasca. Ms Horia pt. sfat !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Aug 11 2006, 02:13 PM
Post #36


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Am facut ceva poze cu telefonul, s vedeti cum arata masina in cauza.
Fata:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Aug 11 2006, 02:18 PM
Post #37


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Spate:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Aug 11 2006, 02:22 PM
Post #38


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



si restul:

interior:

spate:

A trebuit sa pun asa pozele, pt ca nu mergea sa postez pozele ( sunt sub 100 Kb, si sunt in format jpg)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 09:36 AM