Probleme Lada1500 |
This topic is about Probleme Lada1500, the author, Radu73282, wrote about: Am o Lada1500 din 1980 pe care nu reusesc sa "o pun la punct" cu toate ca am bagat ceva bani in ea.... :argue: Ca sa fac acum un mic istoric am avut m ... To read more just scroll down
Probleme Lada1500 |
Apr 10 2006, 11:37 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 9-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.275 |
|
|
|
Apr 10 2006, 03:13 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
Service bun este la Bujoreni, specializati pe lada
Dar…sa inteleg ca ai luat doar motorul de pe cea accidentata ? asa se explica de ce rrestul troncane… Si cu roata e ciudat…s-a strambat asa brusc ? pai se poate sa se fi rupt (de rugina ) vreo traversa, verifica sa nu cumva sa se rupa de tot si sa sara roata… :bash: succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 10 2006, 03:23 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 9-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.275 |
De rugina nu cred sa se rupa pentru ca atunci cand am luat motorul de pe cea accidentata i-am facut si noii masini un "RK" sa zicem...adica am schimbat pe ea cam tot ce se putea schimba...Mi-ar place tare mult sa gasesc un mecanic de incredere caruia sa ii dau masina sa se ocupe de ea atunci cand face probleme (Asta pt ca nu prea am timp sa ma ocup de ea)...
Fun :minigun: |
|
|
Apr 10 2006, 04:01 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
|
|
|
Apr 10 2006, 04:03 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
|
|
|
Apr 10 2006, 04:30 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 276 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.191 |
Cam toti Ladishtii cautam mecanici..problema e ca nu se gasesc...
Peste tot doar "jefuitori de cadavre" care ar trebui :bandit: Daca gasiti un mecanic adevarat pentru Lada, va rog sa ma contactati si pe mine. -------------------- Salut Prieteni
|
|
|
Apr 10 2006, 08:44 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
Problema privind inclinarea rotii vine din unghiul de cadere pe carosaj. Pt.asta verifica pivotul inferior, starea bucselor de la bratul inferior sau daca nu cumva au sarit saibele de reglaj dintre bratul inferior si prinderea acestuia de puntea fata.
Daca nu mai doresti trepidatii, ar fi indicat sa schimbi si cutia + flansa elastica, precum si rulmentul de la cardan. |
|
|
Apr 10 2006, 09:21 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 9-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.275 |
Multumesc de raspunsuri!
As vrea sa particip si eu la viitoarele voastre intalniri! Sper sa rezolv pana atunci.... :wave: |
|
|
Apr 11 2006, 12:32 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
Radule, cu mare placere te ateptam la viitoarele intalniri ! bafta!
-------------------- Lada 1200s
|
|
|
Apr 17 2006, 08:34 AM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 9-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.275 |
Salut! :minigun: Mi s-a rupt puntea de pe fata la Ladita....
Stiti cumva de unde pot sa-mi procur alta si cam cat de complicat ar fi sa o inlocuiesc? Multumesc mult! |
|
|
Apr 17 2006, 09:09 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
deci pana la urma era ruginita...sau lovita rau...
si cum naiba s-a rupt? aveai viteza? a fost rau? sper ca nu... si ce s-a rupt? prinderea basculei in traversa? cea de sus sau cea de jos? sau semi-puntea(aia de sub baia de ulei)? nasoala treaba...daca e rupta de rugina tre sa gasesti un tinichigiu bun sa o puna la fix la loc (oarecum la fix, ca niimeni n-o mai nimereste ca la fabrica, dar o rezolvi dup-aia din reglajele directiei) tablaraie si traverse dintr-astea gasesti la grivita la magazin sau intreaba-l pe Madalin de nenea ala cu tabla multa... cand mi-am luat eu masina era una de vanzare cu vreo 200 euro care daduse intr-un canal si-i zburase puntea din fata cu totul...urat... -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 20 2006, 12:41 PM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 9-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.275 |
Am mers pe autostrada Bucuresti Ploiesti si am luat ceva gropi pe acolo cu viteza destul de maricica 110Km/h in masina fiind 5 oameni.... :argue: si cred ca acolo am patit-o!
Ideea e ca am facut ros de alta punte fata, stii cumva trebuie sa dau motorul jos ca sa o schimb? Mercic! |
|
|
Apr 20 2006, 12:51 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
cred ca erai pe Buc-Pitesti, aia intr-adevar e plina de gropi
ca sa schimbi puntea nu trebuie sa dai jos motorul, acum depinde si ce schimbi exact (ce parte a puntii ai luat?) si daca nu agata ceva pe undeva, dar in principiu motorul ramane pe loc, prins in cei doi suporti de pe lonjeroane ps - nu faci reclamatie la autoritati? chiar daca nu se rezolva poate, merita sa-i injuri :bash: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 20 2006, 03:11 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 25-February 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.202 |
salut.Pt Radu;Daca s-a rupt puntea aia pe care se sprijina motorul,nu trebuie sa dai jos motorul.Motorul se sprijina pe un cric hidraulic(sau ceva asemanator),dupa aia se desfac tampoanele motorului,se desfac piulitele alea care vin la brate si dupa aceea se desface suportul de pe lonjeroane(cele doua piulite de la suruburile verticale de pe lonjeroane si surubul orizontal ce trece prin lonjeron)E cam mult de lucru si ai grija la saibele alea finute(cate pui pe stg.sa pui si pe dr.)-BAFTA!
|
|
|
Apr 21 2006, 08:21 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
corect, asa e, aveam o schema cam aiurita in cap :bash:
-------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 21 2006, 09:16 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
QUOTE(Felix60549) Problema privind inclinarea rotii vine din unghiul de cadere pe carosaj
Tati, unghiului de cadere i se mai spune si carosaj, nu cade pe carosaj! Asta zicea si omul, ca s-a modificat unghiul :wave: Puntea probabil a cedat din cauza de "cancer" (rugina). |
|
|
Apr 25 2006, 04:07 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
Din expresia ,, Roata nu mai cade la 90 grade pe pamant" sa stii ca se mai pot deduce si alte lucruri!
Si cum vorba romanului are mai multe intelesuri,eu am dorit sa fiu mai explicit. :ban: |
|
|
May 19 2006, 11:03 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
Pana la urma ai rezolva-to radule? hai k sunt curios....
-------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jul 6 2006, 08:49 AM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 9-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.275 |
Imi pare rau ca nu am mai dat nici un semn dar am fost foarte ocupat si nu am mai avut timp de masina! Dar ca problemele s-au terminat bineinteles ca ma intorc la vechea dragoste si incerc sa pornesc masina...Doar ca: Surpriza!!!! NU PORNESTE!! :bash:
Am schimbat bujii, platina, baterie, fise, am curatat jigleoarele....Si deja sunt epuizat nu stiu ce sa-i mai fac! Are cineva vreo idee?stiti cumva ce as putea sa mai incerc? Mercic mult! :argue: |
|
|
Jul 6 2006, 10:27 AM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Salutare! Scriu din partea unui prieten care si-a luat Lada 1500 recent, si nu are net. A dat pe masina 200 euro, motorul recent reparat, ambreiaj schimbat (semn ca a fost condus de o femeie ), pompa benzina , carburator, delcou, simeringuri, cruci cardanice noi. Singurul defect al masinii e ca e cam mancata de rugina (pragurile), necesita revopsire (are vopseaua originala pe ea). Are electromotorul stricat, parbrizul fata crapat, toba spate distrusa. Am promis ca il voi ajuta la restaurare. Uitandu-ma atent, am observat ca pe o parte (cred ca stanga) puntea fata (aia pe care se spijina si e prins motorul) in loc de suruburi cu care e prinsa de caroserie, e sudata de ea, si flansa aceea de prindere e rupta. Ce se poate face ? Eu personal nu am incredere in sudura aceea. Dupa reparatii masina trebuie sa treaca de RAR, ITP, etc, si is sigur ca se vor lega de modul de prindere neortodox. In Buc. la dezmembrari cat costa o punte dintr-aceea?
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 10:36 AM |