IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

pierdere ulei

This topic is about pierdere ulei, the author, gabriel cretu, wrote about: Mai baieti ladisti am o problema de cand am cumparat-o si anume mi se prelinge ulei pe la pompa de benzina.....am schimbat garniturile alea din azbest ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> pierdere ulei
gabriel cretu
post Feb 23 2006, 03:43 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



Mai baieti ladisti am o problema de cand am cumparat-o si anume mi se prelinge ulei pe la pompa de benzina.....am schimbat garniturile alea din azbest,ceva, nu stiu ba si aia mare si groasa,care e incadrata de cele doua subtiri din materialul ala ignifug (azbest) cred dar de pomana , am vorbit si cu altii care au LADITE si mai toti(aproape) au problema asta....
Cum sta treaba pe la voi? ati reusit sa remediati problema asta? sau n-ati avut nici unul din voi treaba cu asa ceva?
Nu ca ar fi mare problema dar murdareste acolo si motor si scut si da un aspect nasol .........
Probabil nu prea e bun materialul din care sunt facute cele doua garnituri,dar cu ce naiba sa le inlocuiesc,fiindca e temperatura mare acolo si probabil se coc prea repede naiba stie cu toate ca la cat merg eu.........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stelian61244
post Feb 23 2006, 04:03 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 17-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 61.237



daca ai pompa cu coada de amorsare se poate sa piarda ulei pe la axul pe care lucreaza cama pompei,remedierea se poate face prin demontarea pompei ,o speli cu benzina pe unde este murdara de ulei,o lasi sa se usuce foarte bine ,dupa care pe lateralele pe unde este axul ii pui o solutie de etansare(silicon sau vopsea cu uscare rapida),o lasi sa se usuce bine dupa care o montezi la loc cu alte garnituri noi si eventual poti sa dai cu silicon si pe suruburile cu care e prinsa pompa de blocul motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post Feb 23 2006, 04:50 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



probabil ai dreptate dar uleiul e chiar pe bloc,ma gandesc ca garniturile alea ar trebui sa fie..........daca era axul nu trebuia sa se murdareasca si mai incoace de bloc?
mama si nu suport silicoanele alea la imbinari.....prefer sa schimb garniturile la nu stiu cat timp.......in alta parte n-as zice ca m-ar deranja niste silicon in plus biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Feb 23 2006, 05:06 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



lasa, ma, ca fiecare silicon isi are locul lui bine stabilit si gandit ha ha
nu cred ca are cum sa curga pe kala axele alea
si eu am patit asa, pe la garniturile alea curge
desfa, vezi sa nu fie crapat plasticul ala (sau ce-o fi) si cumpara-ti doua garniturri (eu am luat de la basarabeni si am luat pe alese): una de 0,7 mm parca si una de 0,3 mm
si le pui si gata (asta a fost cea mai scurta reparatie pe care am facut-o:)
o sa ma uit sa vad ca nu mai tin minte care din ele vine spre boc si care spre pompa, da' parca aia mai subtire era spre bloc
la pompa tre' mai groasa ca se dilata mai altfel (e din antimoniu)
e mai bine sa iei asa, chiar daca unii zic sa pui din carton decupat sau amandoua de aceeasi grosime, NU, ca dup-aia nu mai ai cursa suficienta la pompa de benzina
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post Feb 23 2006, 05:15 PM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



AAA pai e clara treaba eu le-am luat de la magazin dar au aceiasi grosime si sunt din acelasi material.....ok voi cauta garnituri cu grosimi diferite.....mersi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Feb 23 2006, 05:56 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



da...dar nu de la grosime curge...
ia vezi sa nu-si fi pierdut pompa planeitatea
adica pune-o pe o bucara de geamsau ceva perfect plat si priveste-o in lumina: daca apare vreo fanta de lumina trebuie rectificata
pui pe geamul ala plat smirghel si freci pompa de el pana devine plana
dar pentru asta trebuie sa scoti cama...

p - banuiesc ca ai verificat daca suruburile sunt stranse bine (nu exagerat totusi)
la mine odata s-au desfacut nu stiu cum si am pierdut vreun kil de ulei
si le-am strans si gata:)


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Feb 25 2006, 10:49 AM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Cauta silicon rosu de motor Sega, nu strange tare pompa si nu v-a mai curge. Oricum tb. mai mult silicon astfel incat sa dai si pe garnituri, si pe suportul de textolit, de jur-imprejur, chiar si dupa ce ai montat pompa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post May 8 2006, 03:03 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



Revin cu scurgerea de ulei........vreau sa-i schimb simeringul de distributie, si m-ar interesa daca pentru asta trebuie dat jos capacul (nu stiu cum sa-l numesc )cel care e prins in suruburi.....inca nu i-am dat radiatorul jos sa vad cum e acolo,dar as fi vrut sa stiu daca -i cumpar si garnitura de la capacul ( de distributie , cred )..........nu stiu daca o fi prea bun simeringul asta ,am auzit ca nu tine prea mult si incepe iar sa curga ....e adevarat ca nu curge mult,asa numai cat sa se murdareasca pe acolo,si sa-ti dea de lucru mereu cu stersul..... biggrin.gif Pentru montaj si demontat nu cred ca trebuie vreo scula speciala ,presa sau altceva,nu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post May 8 2006, 03:26 PM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Deci, nu ai nevoie de scule speciale. Trebuie sa dai jos radiatorul, cureaua ( eu mi-am scos si masca, sa pot vedea mai bine). Dupa aia ai nevoie de o cheie mare ( creca 34 ) cu care sa desprinzi fulia. O bagi in vit. a 4-a (sau cine are intr-a 5-a biggrin.gif ), tragi frana de mana, si incepi sa te chinuiesti smile.gif Dupa ce ai dat jos fulia, desfa suruburile de la capac. Cand scoti capacul, incearca sa tragi de el drept ( asta in special cand il pui la loc, ca sa nu deteriorizezi garnitura). Intotdeauna sa ai o garnitura in plus pt. capac, ca nu poti sa stii in cate bucati vine jos smile.gif. Cu ocazia asta recomand sa verifici starea (ma refer la uzura) intinzatoarelor de lant, ca sa nu patesti ca taica-meu ( practic din cauza uzurii, un intinzator s-a rupt in mai multe bucati, motorul a facut un poc mare si atat i-a fost, dupa aia a trebuit sa se chinuiasca sa scoata bucatile din baia de ulei ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 8 2006, 05:09 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



da, e bine, asa se face, dar sfatul meu este ca, daca nu curge muuult ulei, sa-l lasi asa
adica daca lasa o pata de 2 degete de ulei pe jos nu prea are rost sa umbli, ca aia inseamna doar cateva grame de ulei, si nu merita osteneala
sau poate la cum arata masina ta de bine merita biggrin.gif
dar oricum, poti pati surpriza sa pui un simering nou si sa curga si ala putin (sau sa curga la inceput si dup-aia sa se opreasca, pt ca se aseaza pe ax)
si cand pui simeringul nou incearca sa-l centrezi sfie cu un cap de cheie tubulara, sau si mai bine cu ceva in trei puncte la 120 grade, si sa-l presezi cu grija
succes :wave:

ps - daca scoti capacul de la distributie (ala in care e infipt simeringul) pune-i si silicon peste garnitura noua, ca astea de carton nu prea etanseaza, eu am si la pompa de apa si la capacul distributie doar solicon fara garnituri si nu curge nimic biggrin.gif :boxing:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post May 8 2006, 06:11 PM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Da Horia, ai perfecta dreptate. Desi mie nu prea imi apareau pete de ulei sub masina (desi era parcata in panta), dupa ce faceam drumuri observam ca capota era manjita cu ulei dedesubt, si in plus totul era plin de picaturi mici de ulei. Deci in cazuri dintr-acestea, merita schimbat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciubotariu75110
post May 8 2006, 08:50 PM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 30-April 06
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 75.103



QUOTE(gabriel cretu)
Revin cu scurgerea de ulei........vreau sa-i schimb simeringul de distributie, si m-ar interesa daca pentru asta trebuie dat jos capacul (nu stiu cum sa-l numesc )cel care e prins in suruburi.....inca nu i-am dat radiatorul jos sa vad cum e acolo,dar as fi vrut sa stiu daca -i cumpar si garnitura de la capacul ( de distributie , cred )..........nu stiu daca o fi prea bun simeringul asta ,am auzit ca nu tine prea mult si incepe iar sa curga ....e adevarat ca nu curge mult,asa numai cat sa se murdareasca pe acolo,si sa-ti dea de lucru mereu cu stersul..... biggrin.gif Pentru montaj si demontat nu cred ca trebuie vreo scula speciala ,presa sau altceva,nu?

nu ai nevoie de prese sau de scule speciale pt a schimba simeringul. trebuie sa demontezi radiatorul si sa dai jos fulia in primul rand . apoi desfaci capacul de la distributie k pe motor risti sa crapi capacul cand faci demontarea si montarea simeringului. e important sa compari fulia de pe masina cu una noua si sa o masori sa-i vezi diametrul exterior. eu am schimbat trei simeringuri intr-un an si mi-am dat seama k era uzat si axul fuliei.e indicat sa pui o garnitura noua k e mai bine asa chiar dak ai la indemana silicon acesta nu face mare lucru cand e utilizat cu o garnitura veche.
iti doresc succes si sa ai rezultate bune dupa interventia ce o vei face.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post May 9 2006, 09:45 AM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



multumesc domnilor.am inteles.Am fost sa cumpar garnitura de la capacul de distributie si mi-a spus vanzatoarea ca nu are separat ci numai la set cu toate garniturile sunt asa de multe ca nici nu stiu care pe unde or fi....Am vazut garniturile de la pompa de benzina,care asa cum a spus Horia e una mai subtire si alta mai groasa (eu le mai cumparasem o data si aceeasi vanzatoare mi-a dat doua la fel ca si grosime),le-am vazut pe cele de la evacuare ,de la pompa de apa , de la simeringul de palier (cred) si multe altele..........ca pret sa stiti ca nu e mult setul asta cam 100 000 lei si un pic , in fine le-am luat si sper sa ma apuc de treaba in weekend poate nu ploua
Intradevar e bine spus,cu picaturile,asta era fenomenul,nu curge dar dupa ce se merge cu ea sunt picaturi aruncate de fulie sau curea in partea stanga.......lucru foarte inestetic.... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 9 2006, 10:46 AM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



intr-adevar, daca arunca ulei in mers atunci trebuie schimbat...
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post May 25 2006, 12:36 PM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



Aoleeeeeeeuuuuuuu...........ce chinuiala.........simering de distributie mi-a trebuit....mai bine stergem zilnic uleiul.......mama nu se desfacea piulita aia de la fulie nici cu rugaciuni nici cu blesteme,sa nu mai vorbim de scule.....eu credeam ca se poate bloca coroana aia intr-un fel,daca n-am cautat fanta aia.........dar cum se poate pune la punct motorul asta fratilor,daca n-are catarea aia?????
In fine am desfacut-o pana la urma acum ar mai lipsi sa nu fie simeringul bun.......aveam un prieten macanic si mi-a zis ca nu e chiar joaca la simerinful asta si sa-l chem pe el dar eu am zis ca sunt destept si nu poate sa fie cine stie ce probleme.......Sfat: duceti-va la mecanic......ca munciti de nu se poate........sa nu mai spun ca trebuie o cheie de 41.......n-am vazut pana acum o astfel de cheie.....nu credeam ca poate exista o asemenea matahala.........iti rupe mana numai daca o tii....
Si garnitura aia de la capacul de distributie........e o hartie chioara.......asa e si la voi??? cred ca m-a pacalit asta de la magazin,nici nu stiu daca s-o pun pe asta noua sau s-o las pe cea veche.......sau sa le pun ambele.....mama si prins capacul si-n baia de ulei........si acum sunt uimit..eeeee in fine,sper ca acum la strans sa fie ok.......asta daca mai stiu unde vun toate suruburile,sper sa nu-mi ramana (prea multe biggrin.gif ) si sper din tot sufletul sa fie bun simeringul ca altminteri :bandit: singur.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post May 25 2006, 02:37 PM
Post #16


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



sau cum se poate regla cu stroboscopul ?????
Sunt foarte surprins de faptul ca nu am gasit o "fereastra" unde sa se poata vedea volanta........sau poate n-am vazut-o eu ?????????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post May 25 2006, 02:50 PM
Post #17


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Apropo de cheia de 41.... Daca te apucai din partea din jos sa desfaci iti era mai usor... Dar atunci ar fi trebuit sa demontezi aparatoarea de jos. In fine, ce-ai gasit ? Ai verificat starea intinzatoarelor de lant ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 25 2006, 03:05 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



stai linistit, simeringul trebuie sa fie bun daca nu e ciupit sau mai stiu eu ce...
al meu e din obor si merge struna
piulita aia mare se desface cu cheia aia mare, asa e, iar de strans cel mai bine e sa o pui in vit 1 sau marche arriere, cineva apasa pe frana tare si tu strangi cat poti de tare (da' nici sa nu rupi piulita...desi nu se rupe:)
si unde zici ca n-ai pana? la fulie sau la piniunul mic cu lant? daca e la fulie e rau, dar nu mortal: se poate eventual inviarti fulia in loc, desi la cat o strange surubul ala nu prea e cazul
dar daca n-ai pana la pinionul cu lant, se poate invarti si sparge motorul
dar nu cred ca e cazul, ca pinionul nupoate sta acolo fara pana
asa ca nu e jale, dar vezi poate gasesti sa-i pui o pana...
garnitura aia intr-adevar e hartie si atat, dar ar trebui sa tina,eu nu mai am garnitura, e doar silicon si vad ca tine...

succes la montat si strange totul cu grija si fara graba :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 25 2006, 03:07 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



la lada nu se vede volanta
dai un semn cu creta pe fulie si unul pe capacul distributiei si cu alea reglezi cu stroboscopul


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionita56403
post May 25 2006, 03:26 PM
Post #20


sofer
***

Group: Membri
Posts: 91
Joined: 21-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.396



Am si io o intrebare si la lada 1200 se potriveste cheie de 41 la piulita de la fulie sau numai la cele 1500 cum o are gabi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 01:12 PM