IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Suierat puternic

This topic is about Suierat puternic, the author, Daniel82595, wrote about: Am un suierat fff puternica la masina. Totul a inceput cu 1 luna in urma cand am depasit masina si la poc se auzea un fluierat. Trag pe dreapta si vad ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Suierat puternic
Daniel82595
post Jul 28 2006, 07:53 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



Am un suierat fff puternica la masina.
Totul a inceput cu 1 luna in urma cand am depasit masina si la poc se auzea un fluierat. Trag pe dreapta si vad furtunul de la servofrana spre colectorul de admisie ca era rupt la partea dinspre colector. Tai din el si il scurtez si astfel ajung acasa.
Am cumparat un furtun nou de la magazin si l-am montat.
Surpriza la relanti se auzea un suierat slab, cred eu ca venea dinspre servofrana dar nu sunt sigur, care acoperea sunetul tachetiilor biggrin.gif. OK nimik rau masina merge iar dc o turam nu se mai auzea pentru ca era acoperita de sunetul motorului.
Azi pornesc masina dupa o stationare mai lunga si motorul mergea cu acel mic suierat. Dupa 2-3 min la relantii a inceput brusc sa se auda un suierat foarte dar foarte puternic. M-am si speriat am crezut ca s-a spart ceva.
Nici nu pot sa plec cu ea ca face super rau si daca ma opreste politia am incurcat-o.
Acu eu ca intreb de la ce o fi......eu zic ca e ceva cu servofrana aia, dar nu sunt deloc sigur.....e foarte zgomotoasa
:wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Jul 28 2006, 08:15 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Deci.. prima chestie e sa vezi de unde e suieratul. Scoti furtunul de la servo (partea care intra in servo), il infunzi cu ceva, si pornesti motorul. Daca se aude, poate ca e de la furtun (cealalta parte), dar in nici un caz de la servofrana. Normal daca trage pe-undeva aer, ar trebui sa fie motorul mai instabil ( pt ca trage aer "fals" biggrin.gif ), sau sa nu stea deloc in ralantiu. Daca nu e de la servofrana, suierat poate sa apara de la electomotor ("agata" bendixul ) , alternator ( cand rulmentul e dus), curea ( cand patineaza) , sau de la pompa de apa. Daca servofrana e dusa, una noua costa in jur de 1.2 milioane (acum juma de an atat a fost).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Jul 29 2006, 10:31 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



am astupat furtunul si tot la fel face. Cureaua e noua, asa am cumparat masina.
Mie mi se pare ca e de la electromotor. Eu nu sunt un as al mecancii dar nu imi e deloc 'rusine' sa ma bag pe acolo. Trebuie sa lipesc bendixul nu?biggrin.gif....of si abia de marti am timp :evil:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Jul 29 2006, 11:59 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



dar mi-am amintit, cel putin asa stiu eu, ca dupa ce isi face treaba electromotorul (adica la pornire) pinionul se retrage. Iar la mine zgomotul e mereu si atunci cand merge motorul si deci atunci cand electromotorul nu mai merge. Nu-i asa? Nu e nici eletromotorul? Sper sa fie vreun rulment ieftin biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jul 29 2006, 01:28 PM
Post #5


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare :wave:
Daniel, șuieratul ar putea fi, dacă nu este puternic, și de la alternator, verifică încărcarea bateriei, dacă este în valorile normale.
Ciao. :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Jul 29 2006, 04:47 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



si cum fac asta ca nu prea am idee :angel:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jul 29 2006, 06:05 PM
Post #7


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare :wave:
Pui un volt-metru pe baterie, și, cu mașina turată la 2500 rpm, vezi ce tensiune arată. Ar trebui să ai 14,2 +/- 0,3 V. Cu farurile aprinse faza lungă, și alți consumatori porniți, dacă ai, tot la 2500 rpm trebuie să ai cu 0,2 până la 0,7 V mai puțin decât la prima măsurătoare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Jul 31 2006, 12:15 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Teoretic pinionul se retrage. Dar practic cine stie ? biggrin.gif Asta nu e noutate, la laditza prietenului meu (aia pe care acum o restauram) tot asa se manifesta inainte sa se duca electromotorul. Poti verifica daca zgomotul vine de-aolo punand mana pe electomotor, pt ca daca agata ar trebui sa simti trepidatii , si ca se misca rotorul. Un bendix nou e in jur de 430000 de lei .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Jul 31 2006, 02:30 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



un prieten, care le mai are cu lada, mi-a zis ca trebuie intinsa cureaua.
M-am dus la un service la doi pasi de mine (ma cam plictisisem de stat sub masina) si au intins aia cureaua si facea mai tare. Au slabit-o si nu facea decat atunci cand o acceleram.
Au zis ca e de la alternator, ori rulmentul ori nu stiu ce palete se lovesc acolo......si cum aveam eu furtunele de langa termostat im batranite si crapate, cand a bagat ranga sa intinda cureaua, surpriza, a inceput sa curga lichid de racire. Acu tre a fac si astea.....dupa ce m-am chinuit cu ambreiajul.....macar nu mi-au luat nici un ban, am dat eu unui baiat 50.000.
Cum am spus si in prima postare din acest topic, acel fasait sa-i zicem, micut care vine dinspre servofrana tot se aude. Mi-am putut da seama de asta atunci cand au slabit putin cureaua si nu mai facea sunetul de la alternator biggrin.gif....am ce face in vara asta.....o sa vad la sfarsitul sapt care e treaba pana atunci vreau liniste si pace :angel: .
PS: Nu ma simt deloc bine cand nu-mi merge masina biggrin.gif:D:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Jul 31 2006, 03:14 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



apropo cum se ajunge la service-ul lada din bujoreni :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Aug 1 2006, 10:21 AM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Service Lada Bujoreni se gaseste mergand nitel de la intersectia tramvaielor 41 si 8. Mergi pe linia lui 8 pe langa Mall-ul ala, parcurgi parca o statie de tramvai in sensul catre Razoare si te uiti pe partea stanga, acolo e o curte mare cu o cladire pe care zice parca Fiat. Intri si intrebi care e service-ul Lada, tb sa intri undeva prin lateral, partea dreapta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Aug 2 2006, 09:41 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



ms georgian......mi-a aratat si madalin exact unde este :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Aug 4 2006, 04:30 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



toate bune si frumoase. Am schimbat rulmentul la alternator si acum nu mai suiera. Interesant este ca aveam carcasa aceea de la alternator, in care se pune rulmentul fisurata destul de rau biggrin.gif.
Fasaitul acela care il am de ceva timp tot persista :evil: . Eh dupa directia din care vine (de fapt e si pe dreapta si pe stanga) si faptul ca atunci cand apas pedala de ambreiaj sunetul se inteteste as zice ca e ceva pe la ambreiaj pe acolo. Aveti idee ce poate fi? sa nu fie ceva grav ca imi vine sa :bash:
:wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Aug 4 2006, 04:41 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



ca sa vezi daca e de la ambreiaj sau nu fa asa:
regleaza jocul la parghia de ambreiaj(aia care e de la cilindrul receptor si intra in carcasa ambreiajului) la 2 mm joc liber
apoi daca tot fasaie nu ar prea fi de la ambreiaj
dar daca fasaie mai tare cand apesi pedala de ambreija ar putea fi de la rulmentul de presiune, si atunci trebuie demontat ambreiajul...
dar ala nu prea fasaie, suiera si uruie, scartaie...
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Aug 4 2006, 04:41 PM
Post #15


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare :wave:
Daniel, dacă șuieratul provine din zona ambreiajului, și se întețește când apeși pedala, sigur e rulmentul de presiune.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Aug 4 2006, 09:33 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



am auzit eu pe undeva si ipoteza asta cu rulmentul de presiune biggrin.gif.
Are ceva daca merg asa ca pe mine nu m-ar deranja asa tare zgomotul ala dar nu prea am bani de asa ceva? am auzit ca ar fi 1,5 mil manopera :bash:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Aug 13 2006, 03:33 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Vezi ca daca se duce de tot rulmentul de presiune ramii in drum. Cel mult pleci cu a doua (daca mai vrea) si nu se stie cit ajungi.


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Aug 14 2006, 10:26 AM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



aoleu.......e cam grav :bash:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Aug 21 2006, 03:37 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



O singura precizare ceea ce am spus se refera la ambreiajul mecanic. Totusi nici la cel hidraulic nu cred sa fie mari diferente deoarece doar modul in care se actioneaza ambreiajul difera prin inlocuirea cablului de ambreiaj sau a pirghiei cu un circuit (cilindru, piston). Asadar problema este destul de serioasa in cazul in care este rulmentul de presiune.


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Aug 22 2006, 10:38 AM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



e aceeasi nenorocire la ambele sisteme, daca e rulmentul e nasol
acuma depinde si cat de tare face, dar se poate gripa brusc :bash:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 03:11 PM