Suierat puternic |
This topic is about Suierat puternic, the author, Daniel82595, wrote about: Am un suierat fff puternica la masina. Totul a inceput cu 1 luna in urma cand am depasit masina si la poc se auzea un fluierat. Trag pe dreapta si vad ... To read more just scroll down
Suierat puternic |
Jul 28 2006, 07:53 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
Totul a inceput cu 1 luna in urma cand am depasit masina si la poc se auzea un fluierat. Trag pe dreapta si vad furtunul de la servofrana spre colectorul de admisie ca era rupt la partea dinspre colector. Tai din el si il scurtez si astfel ajung acasa. Am cumparat un furtun nou de la magazin si l-am montat. Surpriza la relanti se auzea un suierat slab, cred eu ca venea dinspre servofrana dar nu sunt sigur, care acoperea sunetul tachetiilor . OK nimik rau masina merge iar dc o turam nu se mai auzea pentru ca era acoperita de sunetul motorului. Azi pornesc masina dupa o stationare mai lunga si motorul mergea cu acel mic suierat. Dupa 2-3 min la relantii a inceput brusc sa se auda un suierat foarte dar foarte puternic. M-am si speriat am crezut ca s-a spart ceva. Nici nu pot sa plec cu ea ca face super rau si daca ma opreste politia am incurcat-o. Acu eu ca intreb de la ce o fi......eu zic ca e ceva cu servofrana aia, dar nu sunt deloc sigur.....e foarte zgomotoasa :wave: |
|
|
Jul 28 2006, 08:15 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Deci.. prima chestie e sa vezi de unde e suieratul. Scoti furtunul de la servo (partea care intra in servo), il infunzi cu ceva, si pornesti motorul. Daca se aude, poate ca e de la furtun (cealalta parte), dar in nici un caz de la servofrana. Normal daca trage pe-undeva aer, ar trebui sa fie motorul mai instabil ( pt ca trage aer "fals" ), sau sa nu stea deloc in ralantiu. Daca nu e de la servofrana, suierat poate sa apara de la electomotor ("agata" bendixul ) , alternator ( cand rulmentul e dus), curea ( cand patineaza) , sau de la pompa de apa. Daca servofrana e dusa, una noua costa in jur de 1.2 milioane (acum juma de an atat a fost).
|
|
|
Jul 29 2006, 10:31 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
am astupat furtunul si tot la fel face. Cureaua e noua, asa am cumparat masina.
Mie mi se pare ca e de la electromotor. Eu nu sunt un as al mecancii dar nu imi e deloc 'rusine' sa ma bag pe acolo. Trebuie sa lipesc bendixul nu?....of si abia de marti am timp :evil: |
|
|
Jul 29 2006, 11:59 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
|
|
|
Jul 29 2006, 01:28 PM
Post
#5
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Daniel, șuieratul ar putea fi, dacă nu este puternic, și de la alternator, verifică încărcarea bateriei, dacă este în valorile normale. Ciao. :wave: |
|
|
Jul 29 2006, 04:47 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
si cum fac asta ca nu prea am idee :angel:
|
|
|
Jul 29 2006, 06:05 PM
Post
#7
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salutare :wave:
Pui un volt-metru pe baterie, și, cu mașina turată la 2500 rpm, vezi ce tensiune arată. Ar trebui să ai 14,2 +/- 0,3 V. Cu farurile aprinse faza lungă, și alți consumatori porniți, dacă ai, tot la 2500 rpm trebuie să ai cu 0,2 până la 0,7 V mai puțin decât la prima măsurătoare. |
|
|
Jul 31 2006, 12:15 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Teoretic pinionul se retrage. Dar practic cine stie ? Asta nu e noutate, la laditza prietenului meu (aia pe care acum o restauram) tot asa se manifesta inainte sa se duca electromotorul. Poti verifica daca zgomotul vine de-aolo punand mana pe electomotor, pt ca daca agata ar trebui sa simti trepidatii , si ca se misca rotorul. Un bendix nou e in jur de 430000 de lei .
|
|
|
Jul 31 2006, 02:30 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
un prieten, care le mai are cu lada, mi-a zis ca trebuie intinsa cureaua.
M-am dus la un service la doi pasi de mine (ma cam plictisisem de stat sub masina) si au intins aia cureaua si facea mai tare. Au slabit-o si nu facea decat atunci cand o acceleram. Au zis ca e de la alternator, ori rulmentul ori nu stiu ce palete se lovesc acolo......si cum aveam eu furtunele de langa termostat im batranite si crapate, cand a bagat ranga sa intinda cureaua, surpriza, a inceput sa curga lichid de racire. Acu tre a fac si astea.....dupa ce m-am chinuit cu ambreiajul.....macar nu mi-au luat nici un ban, am dat eu unui baiat 50.000. Cum am spus si in prima postare din acest topic, acel fasait sa-i zicem, micut care vine dinspre servofrana tot se aude. Mi-am putut da seama de asta atunci cand au slabit putin cureaua si nu mai facea sunetul de la alternator ....am ce face in vara asta.....o sa vad la sfarsitul sapt care e treaba pana atunci vreau liniste si pace :angel: . PS: Nu ma simt deloc bine cand nu-mi merge masina :D:D |
|
|
Jul 31 2006, 03:14 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
apropo cum se ajunge la service-ul lada din bujoreni :wave:
|
|
|
Aug 1 2006, 10:21 AM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Service Lada Bujoreni se gaseste mergand nitel de la intersectia tramvaielor 41 si 8. Mergi pe linia lui 8 pe langa Mall-ul ala, parcurgi parca o statie de tramvai in sensul catre Razoare si te uiti pe partea stanga, acolo e o curte mare cu o cladire pe care zice parca Fiat. Intri si intrebi care e service-ul Lada, tb sa intri undeva prin lateral, partea dreapta.
|
|
|
Aug 2 2006, 09:41 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
ms georgian......mi-a aratat si madalin exact unde este :wave:
|
|
|
Aug 4 2006, 04:30 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
toate bune si frumoase. Am schimbat rulmentul la alternator si acum nu mai suiera. Interesant este ca aveam carcasa aceea de la alternator, in care se pune rulmentul fisurata destul de rau .
Fasaitul acela care il am de ceva timp tot persista :evil: . Eh dupa directia din care vine (de fapt e si pe dreapta si pe stanga) si faptul ca atunci cand apas pedala de ambreiaj sunetul se inteteste as zice ca e ceva pe la ambreiaj pe acolo. Aveti idee ce poate fi? sa nu fie ceva grav ca imi vine sa :bash: :wave: |
|
|
Aug 4 2006, 04:41 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
ca sa vezi daca e de la ambreiaj sau nu fa asa:
regleaza jocul la parghia de ambreiaj(aia care e de la cilindrul receptor si intra in carcasa ambreiajului) la 2 mm joc liber apoi daca tot fasaie nu ar prea fi de la ambreiaj dar daca fasaie mai tare cand apesi pedala de ambreija ar putea fi de la rulmentul de presiune, si atunci trebuie demontat ambreiajul... dar ala nu prea fasaie, suiera si uruie, scartaie... succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Aug 4 2006, 04:41 PM
Post
#15
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salutare :wave:
Daniel, dacă șuieratul provine din zona ambreiajului, și se întețește când apeși pedala, sigur e rulmentul de presiune. |
|
|
Aug 4 2006, 09:33 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
am auzit eu pe undeva si ipoteza asta cu rulmentul de presiune .
Are ceva daca merg asa ca pe mine nu m-ar deranja asa tare zgomotul ala dar nu prea am bani de asa ceva? am auzit ca ar fi 1,5 mil manopera :bash: |
|
|
Aug 13 2006, 03:33 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Vezi ca daca se duce de tot rulmentul de presiune ramii in drum. Cel mult pleci cu a doua (daca mai vrea) si nu se stie cit ajungi.
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Aug 14 2006, 10:26 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
aoleu.......e cam grav :bash:
|
|
|
Aug 21 2006, 03:37 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
O singura precizare ceea ce am spus se refera la ambreiajul mecanic. Totusi nici la cel hidraulic nu cred sa fie mari diferente deoarece doar modul in care se actioneaza ambreiajul difera prin inlocuirea cablului de ambreiaj sau a pirghiei cu un circuit (cilindru, piston). Asadar problema este destul de serioasa in cazul in care este rulmentul de presiune.
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Aug 22 2006, 10:38 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
e aceeasi nenorocire la ambele sisteme, daca e rulmentul e nasol
acuma depinde si cat de tare face, dar se poate gripa brusc :bash: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 03:11 PM |