MOTORE LADA |
This topic is about MOTORE LADA, the author, mihail81843, wrote about: Stie cineva ,cum putem inbunatati perf. batrinelor ladite? Modificari , adaptari ,ghidusii.......astept sugestii. Ce zici, MAYA..... /biggrin.gif" sty ... To read more just scroll down
MOTORE LADA |
Jul 11 2006, 08:14 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 7-July 06 From: SLATINA Member No.: 81.836 |
|
|
|
Jul 12 2006, 04:02 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
pai modificari se pot aduce multe, timp sa fie si o mana priceputa... se pot lustrui galeriile de admisie, o toba mai sport (cum spunea k), un filtru de aer sport, volanta usurat (dar nu prea mult) si ar mai fi... cel mai simplu insa ar fi de instalat un compresor :boxing: dar tre docuentatie tehnica sa stii ce presiune sa-i bagi ca altfel poate crapa motorul in cinspe mii de bucati - am vazut asta la americani! au tot crescut presiunea pana cand la un moment dat au crapat pistoanele in tre-patru bucati, bielele in bucatele mici si tot asa! cred ca o documentatie tehnica din Franta (aia puneau compresor pe Lada niva si cresteau putereala 150-160 cai la 1600 cmc) arfi super si ladele sport din anii 80 aveau tot vreo 150 cai, da' alea parca nu aveau turbo, dar erau lcrate la Togliatti... :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jul 12 2006, 08:57 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
Salut! Sa poti face o Lada preparata cred ca ar trebui destui bani in primu rand...si cineva care sa se priceapa ,nu cred ca la noi in tara exista cineva care sa fi preparat o lada de la 100 de cai in sus....in momentu de fatza....Parerea mea este : mai bine o lasi asa cum a facut-o rusu....
-------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jul 13 2006, 07:25 AM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
-------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Jul 16 2006, 08:44 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 7-July 06 From: SLATINA Member No.: 81.836 |
|
|
|
Jul 16 2006, 09:38 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 543 Joined: 23-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.556 |
Din cite am vazut pe net si am auzit de la diversi, pentru Lada, cel mai potrivit ar fi un supraalimentator de la Fiat 131 Argenta VX. VX vine de la Volumex. Problema e ca nu se gasesc ( decit foarte rar ). Eu spre exemplu am cautat pe Ebay. SI am gasit. Pretul de pornire era de 50 de lire sterline. In 24 de ore s-a ajuns la 2500 de lire sterline, asa ca... Chestia e ca se poate pune asa ceva pe o groaza de masini. Partea buna la Volumex e ca nu e atit de brutal ca turbina. Turbina iti da cai putere din turatie. Volumex-ul iti da cuplu...
:wave: -------------------- Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
|
|
|
Jul 17 2006, 01:26 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Intr-adevar, se pot lustru galeriile de admisie, se poate pune volumex, se pot pune pistoane mai mari (asta e cam dificil), supape mai mari ( 2 mm parca), se poate modifica esapamentul, cutia de viteze, etc. Dar la toate astea e necesar un mecanic bun (priceput), care are si uneltele necesare
|
|
|
Jul 19 2006, 08:33 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 7-July 06 From: SLATINA Member No.: 81.836 |
Totusi, daca vrei poti.Eu personal am modificat un motor de 1500.....alezat pe 79 pistoane de SAMARA ,CARB. dublu corp de SEAT IBITZA , admisii lustruite , evacuare rapida ...aprindere electronica .Am obtinut un cuplu motor destul de mare cred ,viteza cam 145-150 obtinuta destul de usor. Dar avea un singur inconvenient: fara termostat se incalzea instantaneu....si chiar si dupa ce s-a lasat incalzea.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 12:27 PM |