IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

MOTORE LADA

This topic is about MOTORE LADA, the author, mihail81843, wrote about: Stie cineva ,cum putem inbunatati perf. batrinelor ladite? Modificari , adaptari ,ghidusii.......astept sugestii. Ce zici, MAYA..... /biggrin.gif" sty ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> MOTORE LADA
mihail81843
post Jul 11 2006, 08:14 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 143
Joined: 7-July 06
From: SLATINA
Member No.: 81.836



Stie cineva ,cum putem inbunatati perf. batrinelor ladite? Modificari , adaptari ,ghidusii.......astept sugestii. Ce zici, MAYA..... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Jul 12 2006, 04:02 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



biggrin.gif
pai modificari se pot aduce multe, timp sa fie si o mana priceputa...
se pot lustrui galeriile de admisie, o toba mai sport (cum spunea k), un filtru de aer sport, volanta usurat (dar nu prea mult) si ar mai fi...
cel mai simplu insa ar fi de instalat un compresor biggrin.gif :boxing:
dar tre docuentatie tehnica sa stii ce presiune sa-i bagi ca altfel poate crapa motorul in cinspe mii de bucati - am vazut asta la americani! au tot crescut presiunea pana cand la un moment dat au crapat pistoanele in tre-patru bucati, bielele in bucatele mici si tot asa!
cred ca o documentatie tehnica din Franta (aia puneau compresor pe Lada niva si cresteau putereala 150-160 cai la 1600 cmc) arfi super
si ladele sport din anii 80 aveau tot vreo 150 cai, da' alea parca nu aveau turbo, dar erau lcrate la Togliatti... :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post Jul 12 2006, 08:57 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Salut! Sa poti face o Lada preparata cred ca ar trebui destui bani in primu rand...si cineva care sa se priceapa ,nu cred ca la noi in tara exista cineva care sa fi preparat o lada de la 100 de cai in sus....in momentu de fatza....Parerea mea este : mai bine o lasi asa cum a facut-o rusu....


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei27237
post Jul 13 2006, 07:25 AM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 348
Joined: 5-June 04
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 27.230



...sau o duci in ungaria.... acolo se rezolva.... daca vrei si chiulasa in 16v


--------------------
Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihail81843
post Jul 16 2006, 08:44 AM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 143
Joined: 7-July 06
From: SLATINA
Member No.: 81.836



Multumesc pt sfat! Dar cum gasim documentatie pt compresor? un site ceva?Umblau oare italienii, si la cutii....trasmisie. merg numai motoarele de 1600.Variante de carburator?......Am gasit un motor de 1600 cu distrib pe curea, dar nu prea imi inspira incredere..... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos56563
post Jul 16 2006, 09:38 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 23-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.556



Din cite am vazut pe net si am auzit de la diversi, pentru Lada, cel mai potrivit ar fi un supraalimentator de la Fiat 131 Argenta VX. VX vine de la Volumex. Problema e ca nu se gasesc ( decit foarte rar ). Eu spre exemplu am cautat pe Ebay. SI am gasit. Pretul de pornire era de 50 de lire sterline. In 24 de ore s-a ajuns la 2500 de lire sterline, asa ca... Chestia e ca se poate pune asa ceva pe o groaza de masini. Partea buna la Volumex e ca nu e atit de brutal ca turbina. Turbina iti da cai putere din turatie. Volumex-ul iti da cuplu...

:wave:


--------------------
Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Jul 17 2006, 01:26 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Intr-adevar, se pot lustru galeriile de admisie, se poate pune volumex, se pot pune pistoane mai mari (asta e cam dificil), supape mai mari ( 2 mm parca), se poate modifica esapamentul, cutia de viteze, etc. Dar la toate astea e necesar un mecanic bun (priceput), care are si uneltele necesare biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihail81843
post Jul 19 2006, 08:33 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 143
Joined: 7-July 06
From: SLATINA
Member No.: 81.836



Totusi, daca vrei poti.Eu personal am modificat un motor de 1500.....alezat pe 79 pistoane de SAMARA ,CARB. dublu corp de SEAT IBITZA , admisii lustruite , evacuare rapida ...aprindere electronica .Am obtinut un cuplu motor destul de mare cred ,viteza cam 145-150 obtinuta destul de usor. Dar avea un singur inconvenient: fara termostat se incalzea instantaneu....si chiar si dupa ce s-a lasat incalzea. band.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 12:27 PM