Kia cee'd |
This topic is about Kia cee'd, the author, dorin105059, wrote about: aici e cofiguratorul http://www.kia-ceed.ro/ trebuie sa dai Light Version ... To read more just scroll down
Kia cee'd |
May 23 2007, 10:31 PM
Post
#61
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 30-April 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 105.052 |
|
|
|
May 31 2007, 07:33 PM
Post
#62
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
o comparatie intre cee'd, astra, bravo si auris
http://youtube.com/watch?v=KKbfdP7x0eI -------------------- SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS! Pro cee'd |
|
|
Jun 1 2007, 09:43 PM
Post
#63
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 20-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.502 |
Preturile la celelalte motorizari, diesel 2.0, benzina 1.6 si 2.0 http://forum.computergames.ro/78-auto/2868...eed/page-3.html
Poate cineva sa ne spuna de unde diferenta de 2000eur intre 1.4 si 1.6 ???? :bash: -------------------- Vivat la revolution!
|
|
|
Jun 4 2007, 06:32 PM
Post
#64
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 28-January 07 From: Bucuresti Member No.: 97.895 |
QUOTE(RedDog) Preturile la celelalte motorizari, diesel 2.0, benzina 1.6 si 2.0 http://forum.computergames.ro/78-auto/2868...eed/page-3.html
Poate cineva sa ne spuna de unde diferenta de 2000eur intre 1.4 si 1.6 ???? :bash: SALUT! -diferenta ?!, dar e destul de clar: 1.CAPACITATEA CILINDRICA 2.TIPUL DE CARBURANT UTILIZAT 3.PUTEREA / CUPLUL 4.CONSUMUL -sper ca am reusit sa dezleg misterul! |
|
|
Jun 7 2007, 09:29 AM
Post
#65
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 20-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.502 |
Cum naiba sa fie 2000 € in plus pentru 200 cmc si pt 13 cp??? Fii serios, mai! Si diferenta intre 1.6 si 1.6 FSI e de 1300, intre 1.4 si 1.6 la Reno 1200, intre 1.6 si 1.8 la Astra e 800, intre Accent 1.4 full si 1.6 full (care are si dotari in plus) e de 1200 and so on! Iar combustibilul e acelasi: BENZINA. Si cum sa vrei sa dai bani in plus pentru un consum mai MARE??? wtf?? intr-un cuvant, cred ca e ce i-am spus si dealerului: versiunea de 11300 e special facuta pt Ro, cu rabat la calitate si e facuta sa ia ochii la inceput. Apropo, de ce nu se mai pot comanda optionale pentru aceasta verisune? -------------------- Vivat la revolution!
|
|
|
Jun 8 2007, 02:37 PM
Post
#66
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 17-March 06 From: Timisoara Member No.: 71.015 |
QUOTE(RedDog) loooooooooooooooooooooooool :bash:
Cum naiba sa fie 2000 € in plus pentru 200 cmc si pt 13 cp??? Fii serios, mai! Si diferenta intre 1.6 si 1.6 FSI e de 1300, intre 1.4 si 1.6 la Reno 1200, intre 1.6 si 1.8 la Astra e 800, intre Accent 1.4 full si 1.6 full (care are si dotari in plus) e de 1200 and so on! Iar combustibilul e acelasi: BENZINA. Si cum sa vrei sa dai bani in plus pentru un consum mai MARE??? wtf?? Apropo, de ce nu se mai pot comanda optionale pentru aceasta verisune? Sunt zapacit de tirada de preturi de pe aici. Asa ca, doar un exemplu, scos de pe oferta de la dealer pentru motorizarea pe benzina (nu de pe net, ca acolo nu-i actualizat sau in general is niste preturi aiurea). cee'd 1.4 GSL MT EX 11,748+TVA cee'd 1.4 GSL MT EX CLASSIC 11,794+TVA cee'd 1.6 GSL MT EX 12,359+TVA cee'd 1.6 GSL MT EX CLASSIC 12,405+TVA Despre care diferenta de 2000 euro ii vorba? Cine doreste toata lista de preturi/dotari/optionale o pun la dispozitie. -------------------- Tot ce-i genial e simplu. Einstein
|
|
|
Jun 8 2007, 09:58 PM
Post
#67
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 6-June 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 27.278 |
QUOTE(RedDog) loooooooooooooooooooooooool :bash:
intr-un cuvant, cred ca e ce i-am spus si dealerului: versiunea de 11300 e special facuta pt Ro, cu rabat la calitate si e facuta sa ia ochii la inceput. Apropo, de ce nu se mai pot comanda optionale pentru aceasta verisune? Nu e pentru romania, ci pentru a ataca un segment de piata. Iar optionalele nu le mai poti comanda pe anumite versiuni, pentru ca au schimbat oferta: chestie de marketing, management sau cum io zice, bun prost cum o fi. Asa cum ai la orange un tel la 20$ luna asta, iar de la data de 15 il gasesti la 50 |
|
|
Jun 8 2007, 10:04 PM
Post
#68
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 20-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.502 |
QUOTE(igor_tm) QUOTE(RedDog) loooooooooooooooooooooooool :bash:
Cum naiba sa fie 2000 € in plus pentru 200 cmc si pt 13 cp??? Fii serios, mai! Si diferenta intre 1.6 si 1.6 FSI e de 1300, intre 1.4 si 1.6 la Reno 1200, intre 1.6 si 1.8 la Astra e 800, intre Accent 1.4 full si 1.6 full (care are si dotari in plus) e de 1200 and so on! Iar combustibilul e acelasi: BENZINA. Si cum sa vrei sa dai bani in plus pentru un consum mai MARE??? wtf?? Apropo, de ce nu se mai pot comanda optionale pentru aceasta verisune? Sunt zapacit de tirada de preturi de pe aici. Asa ca, doar un exemplu, scos de pe oferta de la dealer pentru motorizarea pe benzina (nu de pe net, ca acolo nu-i actualizat sau in general is niste preturi aiurea). cee'd 1.4 GSL MT EX 11,748+TVA cee'd 1.4 GSL MT EX CLASSIC 11,794+TVA cee'd 1.6 GSL MT EX 12,359+TVA cee'd 1.6 GSL MT EX CLASSIC 12,405+TVA Despre care diferenta de 2000 euro ii vorba? Cine doreste toata lista de preturi/dotari/optionale o pun la dispozitie. Pai in linkul de pe computergames pe care l-am pus mai sus, rezulta o diferenta de 2000 eur intre 1.4 base si 1.6 base, benzina. Cred ca cel mai bine ar fi sa pui oferta ta aici, pe site, sau daca nu, cainerosuro@yahoo.com Mersi. -------------------- Vivat la revolution!
|
|
|
Jun 10 2007, 01:53 PM
Post
#69
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 28-January 07 From: Bucuresti Member No.: 97.895 |
QUOTE(RedDog) loooooooooooooooooooooooool :bash:
Cum naiba sa fie 2000 € in plus pentru 200 cmc si pt 13 cp??? Fii serios, mai! Si diferenta intre 1.6 si 1.6 FSI e de 1300, intre 1.4 si 1.6 la Reno 1200, intre 1.6 si 1.8 la Astra e 800, intre Accent 1.4 full si 1.6 full (care are si dotari in plus) e de 1200 and so on! Iar combustibilul e acelasi: BENZINA. Si cum sa vrei sa dai bani in plus pentru un consum mai MARE??? wtf?? intr-un cuvant, cred ca e ce i-am spus si dealerului: versiunea de 11300 e special facuta pt Ro, cu rabat la calitate si e facuta sa ia ochii la inceput. Apropo, de ce nu se mai pot comanda optionale pentru aceasta verisune? ORI NU VORBIM DE ACELASI LUCRU ORI FACI O MARE CONFUZIE . ---apropo stii de cate motorizari beneficiaza CEED-ul in acest moment? -motorul de 1.4l este un motor pe benzina -motorul de 1.6l este un motor diesel http://www.kiaromania.ro/kia.php?sect=010104 |
|
|
Jun 10 2007, 05:41 PM
Post
#70
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 20-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.502 |
DAca te-ai mai interesa, ai observa ca deja exista in oferta toate motorizarile, mai putin 1.6 HP
Asadar, avem: 1.4 benzina LX 9887, LX BEST (la care nu se pot adauga optionale) 9961, EX 11748, EX Classin 11794 euro, fara TVA. 1.6 benzina LX 11133, LX Base 11842, EX 12359, EX Classic 12405, TX 13191, TX Comfort 14134 euro fara TVA 2.0 benzina EX 13282, EX Classic 13328, TX 14114, TX Comfort 15057 1.6 diesel LP LX 11156, LX Base 11865...TX Confort 14901 euro fara TVA 2.0 diesel EX 14205, EX Classic 14251, TX 15037, TX Comfort 15980 euro fara TVA. Preturile sunt valabile de la 1 iunie. DE mentionat ca importatorul a efecuat o serie de modificari, aproape zilnice, la preturi, niveluri de echipare si optionale. Detalii mai multe, precum si link catre oferta actualizata gasiti pe www.clubkia.ro Asadar, daca spun ceva, tre sa ai incredere, nu fac afirmatii nefondate In plus de asta, era un link mai sus cu 5 posturi, catre o imagine de pe computergames in care erau noile preturi, la vremea respectiva, pentru 1.4, 1.6 benzina si 1,6 LP si 2.0 diesel. Deci, afirmatia mea era cat se poate de corecta. Revenind la intrebarea mea, avem: 1.4 LX BEST 9961; 1.6 LX BASE 11842 => diferenata este de 1881 eur fara TVA. Atat sa coste motorul ala? Nu cred. De ce? Pai ia sa ne uitam la celelate niveluri de echipare: 1.4 EX 11748, 1.6 EX 12359 => diferenta este de 611 eur fara TVA. Asta e diferenta reala intre cele 2 motoare. Restul, pana la 1881, este dat de faptul ca LX de la 1.4 este o versiune de marketing, pentru RO, menita sa ia ochii si sa atraga clientii, dar care vine cu minusuri de constructie, gen lipsesc nu stiu ce fire, gen climatizarea e altfel si nu permite climatronic, etc. Take care -------------------- Vivat la revolution!
|
|
|
Jun 11 2007, 08:07 PM
Post
#71
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 28-January 07 From: Bucuresti Member No.: 97.895 |
QUOTE(RedDog) DAca te-ai mai interesa, ai observa ca deja exista in oferta toate motorizarile, mai putin 1.6 HP
Asadar, avem: 1.4 benzina LX 9887, LX BEST (la care nu se pot adauga optionale) 9961, EX 11748, EX Classin 11794 euro, fara TVA. 1.6 benzina LX 11133, LX Base 11842, EX 12359, EX Classic 12405, TX 13191, TX Comfort 14134 euro fara TVA 2.0 benzina EX 13282, EX Classic 13328, TX 14114, TX Comfort 15057 1.6 diesel LP LX 11156, LX Base 11865...TX Confort 14901 euro fara TVA 2.0 diesel EX 14205, EX Classic 14251, TX 15037, TX Comfort 15980 euro fara TVA. Preturile sunt valabile de la 1 iunie. DE mentionat ca importatorul a efecuat o serie de modificari, aproape zilnice, la preturi, niveluri de echipare si optionale. Detalii mai multe, precum si link catre oferta actualizata gasiti pe www.clubkia.ro Asadar, daca spun ceva, tre sa ai incredere, nu fac afirmatii nefondate In plus de asta, era un link mai sus cu 5 posturi, catre o imagine de pe computergames in care erau noile preturi, la vremea respectiva, pentru 1.4, 1.6 benzina si 1,6 LP si 2.0 diesel. Deci, afirmatia mea era cat se poate de corecta. Revenind la intrebarea mea, avem: 1.4 LX BEST 9961; 1.6 LX BASE 11842 => diferenata este de 1881 eur fara TVA. Atat sa coste motorul ala? Nu cred. De ce? Pai ia sa ne uitam la celelate niveluri de echipare: 1.4 EX 11748, 1.6 EX 12359 => diferenta este de 611 eur fara TVA. Asta e diferenta reala intre cele 2 motoare. Restul, pana la 1881, este dat de faptul ca LX de la 1.4 este o versiune de marketing, pentru RO, menita sa ia ochii si sa atraga clientii, dar care vine cu minusuri de constructie, gen lipsesc nu stiu ce fire, gen climatizarea e altfel si nu permite climatronic, etc. Take care AI DREPTATE ! -am cam ramas in urma........ -politica de marketing difera de la un producator la altul,,,chestia'' ca vine cu minusuri de constructie........nu stiu ce sa cred; |
|
|
Jun 12 2007, 10:53 AM
Post
#72
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 20-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.502 |
Ms, ms
Politica de marketing, de acord, dar totusi, cum se explica faptul ca nu pot monta optionale pe verisunea aia cea mai atractiva, de sub 10000 eur CIP? Tocmai pentru ca trebuie sa pastreze pretul acolo, cu orice chip. Altfel, masina n-ar mai fi la fel de atractiva, la 12000 CIP existand multe alte alternative. -------------------- Vivat la revolution!
|
|
|
Jun 16 2007, 07:21 PM
Post
#73
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 28-January 07 From: Bucuresti Member No.: 97.895 |
QUOTE(RedDog) Ms, ms
Politica de marketing, de acord, dar totusi, cum se explica faptul ca nu pot monta optionale pe verisunea aia cea mai atractiva, de sub 10000 eur CIP? Tocmai pentru ca trebuie sa pastreze pretul acolo, cu orice chip. Altfel, masina n-ar mai fi la fel de atractiva, la 12000 CIP existand multe alte alternative. Parerea mea ! :angel: -pe versiunea de baza(din punctul meu de vedere destul de completa),daca te apuci sa pui optionalele care "lipsesc" ajungi la urmatoarea versiune de echipare; ca orice lucru optional are un pret(care difera de la marca la marca ="vezi skoda") care trebuie platit. :yup: ca nu mai pot fi montate optionale pe versiunea de baza ,este o alta politica de marketing! de ce? 1. versiunea de baza este cea mai vanduta 2.perioada de asteptare pana la 3 luni poate chiar si mai mult 3.o masina cu optionale alese pe ea este o masina (daca pot spune) "personalizata" ; 4.pentru o astfel de masina ar insemna sa astepti mai mult.........=productia masinii ar dura mai mult 5.din cate am auzit cca.800 unitati pe zi in Europa s.a.m.d. |
|
|
Jun 21 2007, 07:36 PM
Post
#74
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 21-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.952 |
kia ceed mi se pare un model reusit dar asta e si mai si (tot ceed e stati linistiti)>
http://youtube.com/watch?v=JXgQHvfzPxE&...ted&search= |
|
|
Jun 25 2007, 11:37 AM
Post
#75
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 13-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.713 |
Pana la 1 iunie se putea comanda varianta 1.4 base peste care se puneau optionale in afara de geamuri electrice spate si alte cateva.
De la 1 iunie au creat varianta best (standard) peste care nu mai ai voie sa pui op. Diferenta de pret provine de la faptul ca varianta best este subventionata dfe Kia pt a fi locomotiva vanzarilor si nu sunt fraieri ca peste ce suventioneaza ei sa venim noi sa punem optionele ajungand la varianta imediat urmatoare dar cu un pret mai mic. Asa ca fie cumperi bestul subventionat ori iei 1.4 gsl simpla (fara a.c, oglinzi electrice) si pui pe ea optionale. Cine a avut norocul sa comande pana la 1 iunie BV. cine nu asta este :bash: |
|
|
Jun 25 2007, 11:41 PM
Post
#76
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 2-September 06 From: Iasi Member No.: 86.131 |
so... despre CEED: trec in fiecare seara pe langa masina de test a celor de la KLADO pt ca e parcata in fata la Billa. Din ce vad din exterior: MARPHA FRATE.
Mi-am configurat un CRDi low power TX si mi-a iesit asa: jantele de 17, trapa, pilot automat, geamuri fumurii, sistemu acela audio de 91 EUR, senzorul de ploaie, cheia pliabila in 14.800 CIP. Din ce vad eu in standard, masina are ESP, are volan piele cu comenzi, tapiseri mixta (delicioasa), cotiera, geamuri fata spate electrice, climatizare, computer de bord. Nu vad vopseaua metalizata... e inclusa in standard? Adaugand garantia integrala de 5 ani (cei 2 ani in plus nu ma intereseaza f mult), eu zic ca merita. Spatioasa pare (am 307, nu pot sa conduc ceva mai inghesuit), solida pare, dotata este... Per total iese undeva la 17.700. Un 307 cu dotari similare dar cu motor de 110 sare de 18.500 si nu-mi mai iau ca m-am plictisit de el. Octavia se duce lejer peste 19.000 dar din nou... motor de 105 si portbagaj de neam prost. Golf si Leon, am interzis la ele, scump dom'le scump. C4, nu ma intereseaza. Astra nici atat. Focus sigur e mai scump si nici nu stiu daca la varianta de 90 diesel are posibilitatea alegerii din lista de optionale afisata de mine. Nu cred ca are 235 NM motorul de 90. Atunci cel de 115 cat are? 280? baietii de pe drive-test.ro zic ca varianta de 90 are 188 cuplu, tind sa-i cred. 0-100 in 14 secunde... cam mult dar momentan fac 17 cu 307-le deci e parfum pentru mine. Pun accent pe confort, senzatie, dinamica, stabilitate. Din ce spuneti voi, masina mi se potriveste. (trebuie sa schimb semnatura, pun ceed in loc de Octavia) -------------------- Peugeot 307 1.4HDi - user
Toyota Yaris or Mazda 2 - coming next year Honda CR-V 2.2 CTDi - first on my wish list |
|
|
Jun 26 2007, 09:27 AM
Post
#77
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
QUOTE(Costanza86138) so... despre CEED: trec in fiecare seara pe langa masina de test a celor de la KLADO pt ca e parcata in fata la Billa. Din ce vad din exterior: MARPHA FRATE.
Mi-am configurat un CRDi low power TX si mi-a iesit asa: jantele de 17, trapa, pilot automat, geamuri fumurii, sistemu acela audio de 91 EUR, senzorul de ploaie, cheia pliabila in 14.800 CIP. Din ce vad eu in standard, masina are ESP, are volan piele cu comenzi, tapiseri mixta (delicioasa), cotiera, geamuri fata spate electrice, climatizare, computer de bord. Nu vad vopseaua metalizata... e inclusa in standard? Adaugand garantia integrala de 5 ani (cei 2 ani in plus nu ma intereseaza f mult), eu zic ca merita. Spatioasa pare (am 307, nu pot sa conduc ceva mai inghesuit), solida pare, dotata este... Per total iese undeva la 17.700. Un 307 cu dotari similare dar cu motor de 110 sare de 18.500 si nu-mi mai iau ca m-am plictisit de el. Octavia se duce lejer peste 19.000 dar din nou... motor de 105 si portbagaj de neam prost. Golf si Leon, am interzis la ele, scump dom'le scump. C4, nu ma intereseaza. Astra nici atat. Focus sigur e mai scump si nici nu stiu daca la varianta de 90 diesel are posibilitatea alegerii din lista de optionale afisata de mine. Nu cred ca are 235 NM motorul de 90. Atunci cel de 115 cat are? 280? baietii de pe drive-test.ro zic ca varianta de 90 are 188 cuplu, tind sa-i cred. 0-100 in 14 secunde... cam mult dar momentan fac 17 cu 307-le deci e parfum pentru mine. Pun accent pe confort, senzatie, dinamica, stabilitate. Din ce spuneti voi, masina mi se potriveste. (trebuie sa schimb semnatura, pun ceed in loc de Octavia) Cee'd-ul este o masina noua si trebuie sa confirme, da ... arata bine atat interior cat si exterior are dotari cu mult peste concurenta la bani mai putini, suspensii independente - stabilitate foarte buna, ceva abilitati sport la motorizari mai potente pentru ca suspensia este reglata co o inclinare spre sportivitate (este putin mai rigida) motorul acesta de 1.6 low power de 90 CP are intr-adevar nevoie de 13 s si ceva sa ajunga de la 0 la 100km/h dar unde exceleaza este zona de mijloc a plajei de turatii, adica demarajul incepand de la 50 km/h inspre 110 km/h ... tot ce am citit pana acum pe web si in reviste despre acest motor si caracteristicile lui in intervalul mentionat au fost numai superlative .... daca o sa citesti revista Quattroruote de acum doua luni unde sunt testate Cee'd-ul(1.6 low power 90CP) si Aurisul (1.6 benzina si 2.0l diesel) o sa vezi ca Cee'd-ul st mai bine la timpii de accelerare 70-110km chiar decat motorizarea de 2l diesel de la toyota !!! ma intreb oare ce o sa poata motorul de 2.0l (140CP si 305Nm) care o sa apara in august pe cee'd . Calitatea materialelor la cee'dul cu dotari superioare este excelenta, de asemeni costul reviziilor este ok. Mai ramane de vazut daca masina se va dovedi fiabila daca cei din service sunt competenti care o sa fie costul ... consumabilelor, placute frana, ulei, filtre .... cate stele o sa obtina la EuroNCAP ! daca toate cele de mai sus se vor dovedi ok cee'd-ul chiar va fi o investitie ffff buna pentru clasa asta ! -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Jun 26 2007, 10:50 AM
Post
#78
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
QUOTE(Costanza86138) Din ce vad eu in standard, masina are ESP, are volan piele cu comenzi, tapiseri mixta (delicioasa), cotiera, geamuri fata spate electrice, climatizare, computer de bord. Nu vad vopseaua metalizata... e inclusa in standard?
Vopseaua metalizata este inclusa in pret Cel putin asa mi-au zis baietii din CT cand le-am facut eu o vizita, acum mult timp -------------------- |
|
|
Jun 26 2007, 11:26 AM
Post
#79
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
QUOTE(mike.omega) QUOTE(Costanza86138) Din ce vad eu in standard, masina are ESP, are volan piele cu comenzi, tapiseri mixta (delicioasa), cotiera, geamuri fata spate electrice, climatizare, computer de bord. Nu vad vopseaua metalizata... e inclusa in standard? Vopseaua metalizata este inclusa in pret Cel putin asa mi-au zis baietii din CT cand le-am facut eu o vizita, acum mult timp Da, confirm si eu, vopseaua metalizata esteinclusa in pret. -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Jun 29 2007, 03:08 PM
Post
#80
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
Pentru cine vrea sa vada fabrica unde se face cee'dul
http://video.google.com/videoplay?docid=-5...99181&hl=en -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 10:21 AM |