Kia cee'd |
This topic is about Kia cee'd, the author, Costanza86138, wrote about: pana la urma cum e? se pot sau nu pune optionale pe varianta Best? Si daca nu, care sunt dotarile standard ca nu mai pricep nimic de pe net... AC? Gea ... To read more just scroll down
Kia cee'd |
Jul 10 2007, 09:53 PM
Post
#81
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 2-September 06 From: Iasi Member No.: 86.131 |
AC? Geamuri El Fata? ABS? Inchidere centralizata (cu telecomanda sau fara?) Mp3? Jante de 185 cu 15? Cotiera? Comenzi volan? pe kia-ceed.ro e varza totala! Spre ex, la varianta EX (deci nu best) pt 1.4 figureaza ESP-ul in standard si mai apoi apare si la optionale. -------------------- Peugeot 307 1.4HDi - user
Toyota Yaris or Mazda 2 - coming next year Honda CR-V 2.2 CTDi - first on my wish list |
|
|
Jul 11 2007, 09:07 AM
Post
#82
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
mergi pe http://www.kia.ro ca si-au refacut siteul si acolo poti sa configurezi cee'd ul asa cum vrei, au inclusiv motorizarile 1.6 benzina si 2.0 diesel
-------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Jul 11 2007, 11:35 AM
Post
#83
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 2-September 06 From: Iasi Member No.: 86.131 |
da... am fost si m-am uitat.
Nu apare scaunul reglabil la sofer... ciudat totusi. Dai mp3 si nu dai scaun reglabil? -------------------- Peugeot 307 1.4HDi - user
Toyota Yaris or Mazda 2 - coming next year Honda CR-V 2.2 CTDi - first on my wish list |
|
|
Jul 12 2007, 10:59 AM
Post
#84
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
- franarea pe uscat - franarea pe piatra cubica - franarea pe asfalt umed si gheata - stabilitatea in curbe - stabilitatea in linie dreapta pe uscat si umed Au participat la test 10 compacte: Alfa 147 - 1.9 Mjet Q2 BMW - 118d C4 - 2.0 HDi Honda Civic - 2.2 i-CTDi Mazda 3 - 2.0 TD Peugeot 307 Seat Leon - 2.TDI DSG VW Golf - 2.0 GTD Volvo C30 - 2.0D Kia Ceed - 1.6 CRDI La o prima vedere m-as intreba ce naiba cauta Cee'd-ul de 1.6 diesel intre toate motorizarile astea de 2.0 si cum e posibil sa-l compari cu masini setate chiar pentru un regim mai sportiv. Rezultatele i-au surprins si pe realizatorii testului, din 10 pozitii Kia Cee'd a iesit pe locul 6 ... (no comment) Clasamentul arata astfel: 1. Alfa 147 ........ 9.06 2. Honda Civic ..... 8.96 3. Seat Leon ....... 8.89 4. vw Golf ......... 8.56 5. volvo C30 ....... 8.50 6. Kia Cee'd ....... 8.32 7. BMW 118 ......... 8.26 8. Citroen C4 ...... 8.01 9. Mazda 3 ......... 7.82 10. Peugeot 307 .... 7.56 QUOTE "Dintre toate modelele aflate in teste, kia cee'd are configuratia cea mai turistica cu jante "cuminti" de 16 inch. In ciuda acestui fapt, cee'd se comporta destul de bine in toate testele"
Concluzia autorilor: Kia cee'd - ce surpriza placuta de la aceasta coreeana ! Ca sa nu spun ca la testul franarii de la 100km/h pe sosea jumatate umeda si jumatate gheata a obtinut cea mai buna distanta de franare dintre toate participantele: Distanta franare de la 100 km/h, asfalt jumatate umed jumatate gheata: kia cee'd ......98.8m volvo c30 ......101.3m honda civic.....113.9m bmw 118d........114.5m mazda 3.........115.8m seat leon ......118.2m peugeot 307.....119m c4 .............120.6m vw golf.........130m alfa 147 Q2.....141.7m Sa fiu sincer pana acum am auzit numai de bine despre masina asta, astept sa vad ce spune si testul EuroNCAP si sa testez si modelul 2.0 l diesel care a aparut de curand. Pacat ca nu au inclus in acest test si Toyota Auris -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Jul 23 2007, 10:03 PM
Post
#85
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 10-July 07 From: Sibiu Member No.: 110.077 |
Am fost saptamana trecuta la un test drive cu un Kia cee'd in Sibiu. Cei de la kia fac o caravana in mai multe orase...si sau proptit si la noi! Asa ca am hotarat sa vad ce si cum. Dintre toate modelele asa mai pe buzunarul romanului mai cu dare de mana mi-a placut foarte mult Cee'd-ul. Modelul testat avea un motor de 1,6l pe motorina. Am mers vreo 14km si am fost foarte placut surprins de cum se misca masina si de cum tragea motorul. I-am dat un pic de talpa si mam speriat cand am aruncat ochii pe bord la 140 mergea foarte lin si o simteam sigura si infipta bine in sosea...La fel si in oras se misca f bine, servodirectia este extraordinara, iar motorul si cutia de viteza dau un cuplu zic eu reusit. Eu sincer cred ca e o masina f buna si mult mai gandita de cat altele din aceeasi clasa. Momentan am comandat un fiat albea, nu regret dar daca as fi vazut masinuta asta inainte poate mai ma gandeam si mai strangeam ceva la ciorap:) dar este o optiune de luat in calcul pe viitor. Noroc la toti si cat mai multi km fara probleme. |
|
|
Jul 26 2007, 11:59 AM
Post
#86
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
QUOTE(daniel110084) Salut tuturor!
Am fost saptamana trecuta la un test drive cu un Kia cee'd in Sibiu. Cei de la kia fac o caravana in mai multe orase...si sau proptit si la noi! Asa ca am hotarat sa vad ce si cum. Dintre toate modelele asa mai pe buzunarul romanului mai cu dare de mana mi-a placut foarte mult Cee'd-ul. Modelul testat avea un motor de 1,6l pe motorina. Am mers vreo 14km si am fost foarte placut surprins de cum se misca masina si de cum tragea motorul. I-am dat un pic de talpa si mam speriat cand am aruncat ochii pe bord la 140 mergea foarte lin si o simteam sigura si infipta bine in sosea...La fel si in oras se misca f bine, servodirectia este extraordinara, iar motorul si cutia de viteza dau un cuplu zic eu reusit. Eu sincer cred ca e o masina f buna si mult mai gandita de cat altele din aceeasi clasa. Momentan am comandat un fiat albea, nu regret dar daca as fi vazut masinuta asta inainte poate mai ma gandeam si mai strangeam ceva la ciorap:) dar este o optiune de luat in calcul pe viitor. Noroc la toti si cat mai multi km fara probleme. Tu ai testat motorul 1.6 l diesel low power (90CP), intre timp au aparut la vanzare 1.6 diesel 110 CP si 2.0 diesel 140 CP. Intr-adevar masina este foarte reusita mai ramane sa si confirme. si apropo de tuning, exista pe piata solutii de tuning (~ 850 Euro) pentru motorul de 2.0 l diesel care duc performantele la 187 CP si cuplu de 398 Nm. La performantele astea si la greutatea masinii nu cred ca iti va sta prea multa lume in fata -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Jul 26 2007, 12:16 PM
Post
#87
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 10-July 07 From: Sibiu Member No.: 110.077 |
Adevarul e ca nu prea avem sosele pentru asemenea masinute...Alesii nostri de frunte sunt ocupati cu umplutul gusii, oare lor nu le sunt zdruncinate mertzanele?!
|
|
|
Aug 6 2007, 09:05 PM
Post
#88
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
un filmulet despre kia cee'd pe abmoteurs http://www.videoclick.com/video-click_moto...s_kia_ceed.html
c'est tres belle :1: -------------------- SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS! Pro cee'd |
|
|
Aug 29 2007, 11:28 AM
Post
#89
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
Astazi s-au publicat in sfarsit si rezultatele EuroNCAP pentru kia Ceed
http://www.euroncap.com/tests/Kia_Cee'd_2007/297.aspx Kia Ceed - 5 stele ... deci chiar au progresat cu modelul asta -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Aug 29 2007, 10:06 PM
Post
#90
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
extraordinara masina!!!!din toate punctele de vedere: interior, motoare, suspensii, frane, preturi!si nu in ultimul rand siguranta! bravo kia!
-------------------- SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS! Pro cee'd |
|
|
Sep 5 2007, 10:33 PM
Post
#91
|
|
specialist Group: Membri Posts: 522 Joined: 4-March 03 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 9.856 |
QUOTE(Dan52141) Tu ai testat motorul 1.6 l diesel low power (90CP), intre timp au aparut la vanzare 1.6 diesel 110 CP si 2.0 diesel 140 CP.
Intr-adevar masina este foarte reusita mai ramane sa si confirme. si apropo de tuning, exista pe piata solutii de tuning (~ 850 Euro) pentru motorul de 2.0 l diesel care duc performantele la 187 CP si cuplu de 398 Nm. La performantele astea si la greutatea masinii nu cred ca iti va sta prea multa lume in fata auleu frate ! acest tuning este in za haus ?? -------------------- VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp |
|
|
Sep 6 2007, 10:40 PM
Post
#92
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
-------------------- SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS! Pro cee'd |
|
|
Sep 15 2007, 07:53 PM
Post
#93
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Parintii mei au luat versiunea Base de 1.4 cu ceva optiuni (jante, scaune incalzite, si alte cateva prostioare). Au cam 2000km si un un consum mediu pana acum sub 6, absolut onorabil pentru un benzinar de +100CP in rodaj, chiar si daca a fost obtinut preponderent extraurban.
Ma batea si pe mine un gand, la una din versiunile de 2L (inca nehotarat intre diesel si benzina). Insa incep sa am ezitari: In primul rand, m*am inscris la test pe site de doua ori si de doua ori au "uitat" sa ma invite. Apoi am discutat direct cu un dealer, a ramas ca ma cauta si iar a "uitat". Asta spre deosebire de dealeru Fiat de exemplu de la care m-am ales si cu un tricou sau cu cel Seat de unde am primit invitatii gratuite la o cursa auto la Zolder (iar anul trecut la Magny cours)... in fine. Chestia care ma nedumereste e alta... performantele. Si dieselul si benzinarul de 2L au performante neasteptat de slabe... ambele sunt la 140CP si ambele prind suta in peste 10.5s. Sunt singurele compacte cred cu motoare de 2kile care fac suta in peste 10s. Care-i explicatia? Aerodinamica nu-i....Cx 0.33 si suprafata frontala comparabila cu celelalte compacte. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 16 2007, 07:08 AM
Post
#94
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Pai cum, motoru de 140CP nu ajunge la suta decat in 10.5s?! Tractoru meu cica ar scoate 11.2, nu m-a interesat lucru asta prea tare dar tind sa-i cred pe cuvant :angel: Eu ma gandesc ca au ales o cutie de viteze in 5 tr mai lunga pentru motorul de 2L si de aici si timpul mai mare -------------------- |
|
|
Sep 16 2007, 10:28 AM
Post
#95
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ce treaba are 0-100 cu treapta a 5-a??
Ceva scartaie in cifrele astora. Nici la fratii lor la Hyundai nu e mai clar, intre benzinarul de 112CP si dieselul de 110 e o diferenta babana in favoarea benzinarului, care nu am idee cum se explica, cei doi CP nu ajung. La Kia insa cifrele sunt asemanatoare... adica, neasteptat de slabe totusi. Benzina 143CP Vmax 205 0 -100 km/h 10.4 Dizal 140CP 205km/h 0-100 10.3s Prin comparatie, Leon de 140CP atinge suta in 9.3s. iar benzinarul de 150 in 8.8. Civic de 140CP in 8.9... C4 dizal de 138CP in 9.8 (si astia-s la baie ) In fine, o secunda nu e chiar asa dramatic, insa totusi e ciudat. La benzinara de 2L cu pretentii m-as fi asteptat la 9s, nu la 10 jumate.... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 16 2007, 10:38 PM
Post
#96
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
James, eu ma refeream ca au optat pentru o cutie in 5 tr cu rapoarte mai lungi, pentru consum decat una in 6 trepte cu rapoarte mai scurte
Paranteza: Corsa(in 3 usi) cu 1.3CDTi de 90CP are cutie in 6 trepte, si are si putere, are si consum Chestie care mi-ar fi placut si mie la citronel(am impresia ca 2.0HDI e in 6 trepe), ar fi fost misto ca la 150kmph sa nu am deja 3000rpm si sa fiu in a 6-a -------------------- |
|
|
Sep 17 2007, 08:11 AM
Post
#97
|
|
specialist Group: Membri Posts: 522 Joined: 4-March 03 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 9.856 |
raspusul la intrebare e simplu.
si din pacate, cred ca va fi considerentul pentru care nu o sa imi cumpar ceed kombi. greutatea. si dizalu are 6 trepte, dar cuplul este de doar 305Nm. de obicei, prin zona asta se ating 320Nm. -------------------- VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp |
|
|
Sep 17 2007, 09:50 PM
Post
#98
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@Mike
3000 la 150 e foarte OK pentru o masina de 90CP. La turatia de putere maxima are 200...ce mai vrei? daca i-ar pune o cutie mai lunga ar pierde sigur la demaraj si viteza de varf, si probabil si la consum. Daca ar pune o cutie mai lunga, la vitezele legale ar fi subturata si consumul ar fi probabil mai mare. Cate kile are Ceedul in versiuenea de 2L benzinar, si 2L diesel? eu am gasit o singura valoare pentru toate modelele ceea ce ma face sa cred ca-i din burta. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 18 2007, 07:11 AM
Post
#99
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Da stiu ca e OK(indica un 7% instant ) insa nu stii cum sunt astia cu diesel?! obsedati de consum
Conform autoindex 2.0i are 1266kg iar 2.0CRDi 1383kg, dar cred ca sunt pentru versiunile de baza, deci mai adaugati 100 de kile, lejer! :angel: -------------------- |
|
|
Sep 18 2007, 12:25 PM
Post
#100
|
|
specialist Group: Membri Posts: 522 Joined: 4-March 03 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 9.856 |
conform kia.de, la cee'd si mai apoi Tehnische Daten, greutatea este de
1.458-1.533, la Sporty Wagon adaugandu-se 50 de kg. passatu cromatu normal, fara 4 motion cred ca e mai greu. e vorba normal, de 2.o crdi. am mai zis parca si de cuplul micut ?? 305 Nm nu e mult la 2 litri. -------------------- VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 10:05 AM |