IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

intrare in eu.si cu masinile ce o sa se intample?

This topic is about intrare in eu.si cu masinile ce o sa se intample?, the author, ADI55381, wrote about: Stiu ca pana nu apar niste legi clare in sensul asta putem doar sa dam cu presupusul dar e bine si asa pt ca as vrea sa-mi fac o idee- daca va fi mai ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> intrare in eu.si cu masinile ce o sa se intample?
ADI55381
post Apr 5 2006, 06:28 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 10-September 05
From: Bacau
Member No.: 55.374



Stiu ca pana nu apar niste legi clare in sensul asta putem doar sa dam cu presupusul dar e bine si asa pt ca as vrea sa-mi fac o idee- daca va fi mai usor sau nu din pct. de ved. al formalitatilor. Ma refer strict la achizitii din autohous-uri si la masini cu o norma de poluare decenta(EU3 sau EU4).Vom mai fi obligati sa platim TVA-ul nemtesc si sa asteptam sa-l recuperam ulterior ?Ce accize vor cadea si ce taxe noi vor veni ?concret cum credeti (repet- ipotetic vorbind) ca va decurge toata afacerea odata ajunsi in Germania ? multumesc anticipat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Apr 5 2006, 07:44 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Probabil ca imediat dupa aderare va ramane (timp de 1-3 ani) acelasi sistem, platesti/recuperezi TVA-ul din germania si platesti TVA-ul romanesc la intrarea in tara... Dar sistemul asta nu e o practica comunitara e un "beneficiu" acordat tarilor nou aderate pt a se obisnui cu sistemul european. In viitor nu se va recupera TVA-ul din germania si nu se va plati TVA la intrarea in tara.

Alte taxe la vama nu vor aparea... pt ca ele sunt interzise expres de tratatul comunitatilor europene... s-ar putea ca cele existente sa fie mentinute o vreme dar vor trebui sa dispara in curand.

Accizele vor ramane, pt ca ele se aplica atat produselor importate cat si produselor indigene.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu66490
post May 20 2006, 07:57 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 305
Joined: 26-January 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 66.483



am un punto care valoreaza acum sa zicem 6000 euro
anul viitor pot sa iau un punto din germania la fel ca al meu cu 4000
oare ce o sa trebuiasca sa platim la o masina adusa din germania la inmatricularea in romania?pt ca tva nu(e platit in eu)accize?
o sa scada asa drastic preturile la masini sh????
poate cineva sa faca o previziune?


--------------------
dacia 1300 si altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 20 2006, 08:10 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Da, previziunea e ca nu se va putea face o discriminare intre masinile din interior si masinile din afara. Nu pot pune taxe/accize pe importul masinilor din afara, pot pune taxe pe masinile cu norme de poluare sub euro3/4, dar aceste taxe se vor aplica si pt masinile aflate deja in romania.

Eu am doua ipoteze:
1. se vor pune taxe infernale pe orice nu e macar euro 3, caz in care toti posesorii de dacii vor fi nenorociti, acestia fiind majoritari se vor rascula si vor incendia palatul victoria biggrin.gif bicycle.gif
2. se vor pune oaresce taxe pe masinile mai vechi dar ele tot vor deveni dintr-o data mult mai ieftine (mai ales cele sub euro 3 care pana acum nici macar nu erau accesibile).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu66490
post May 20 2006, 08:15 PM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 305
Joined: 26-January 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 66.483



suna corect ce spui tu
deja taxa de drum e diferentiata pe gradul de poluare
si in special pe non euro......o sa te rupa
dar.....
in germania nu cred ca e o diferenta majora intre euro1 sau euro4,ca taxe vorbind,si apoi o sa facem parte din marea familie europeana,nu prea putem sa sarim calul


--------------------
dacia 1300 si altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 20 2006, 09:11 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



faptul ca faci parte din marea familie europeana te obliga doar la faptul ca nu poti pune taxe mici pt o dacie nova si taxe mari pt un golf 2... dar nimeni nu te opreste sa pui taxe pe "tot ce misca" indiferent de unde e...

Italia a fost sanctionata pt ca a dat o lege prin care interzicea importul autobuzelor mai vechi de 8 ani, fara sa fie oprita insa interzise autobuzele mai vechi de 8 ani autohtone. Daca italia ar fi interzis pur si simplu toate autobuzele mai vechi de 8 ani (indiferent de provenienta) masura ar fi fost legala.

Deci or vor taxa toate masinile, ori nu vor taxa nimic.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi2
post May 20 2006, 10:11 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 522
Joined: 4-March 03
From: Bistrita (Bistrita)
Member No.: 9.856



totusi, in germania e o diferenta destul de mare intre euro 1 si euro 4, la fel ca si intre diesel si benzina in ceea ce priveste impozitele...
http://de.wikipedia.org/wiki/Kraftfahrzeug...8Deutschland%29

de ex : 2 benzinare, una euro 1 si alta euro 4, prima plateste 15.3 euro pe fiecare 100 cm3, iar a doua 6.75 pe 100.
la 1600 cm3 avem o diferenta de 136 euro.
remarcam faptul ca impozitul ajunge in cazul unei beninare euro 1 de 1600 cm3 la 245 euro, adica spre 9 milioane.

iar un diesel de 1900 cm3, chiar si euro 4, 'costa' aproape 300 euro pe an, deci peste 10 milioane. mai avem pana acolo.


--------------------
VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin40278
post May 21 2006, 10:07 AM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 11-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.271



Mai oameni buni.... in marea "familie europeana" nu o sa intram prea curind.... pt ca nu prea avem nici o legatura.. cu ei.... noi nu suntem pregatiti din nici un punct de vedere.. oricit de disperati ar fi..europenii sa ne bage odata in UE (pt a profita de noi) ..... noi NU SUNTM nici pe departe la standardele UE... in "ritmul actual de dezvoltare" al romaniei.. ne mai trebuie minim 10-15ani.....

Avem 2 optiuni:

1. Ii executam pe toti din toate partidele p[olitice si alegem altii, care nu au avut nici o legatura.. cu politica pina in prezent si incepem sa adoptam legi si sa le APLICAM , pt a umbla si la capitolul MENTALITATE si sa incepem sa lucram si la infrastructura.

2. Ne multumim - nepasatori si delasatori , ca pina acum.. cu talkshow-uri tv si scandaluri intre vip-uri... tara merge... inapoi... iar ei isi vad mai departe de "treburile lor"....

Legile noastre nu sunt impartiale.... sunt legiferate pe avantaje de grup...
celebra rovigneta.. nu reflecta diferentiere pt euro 3 sau euro4... si oricum daca in ungaria sau austria , platesti acea vigneta.. o platesti pt a merge pe o autostada, in adevaratul sens al cuvintului.. nu ca la noi.. oricum daca nu vrei sa platesti acea vigneta care este special conceputa ca taxa pt autostrada, poti merge linistit pe drumurile lor nationale.. gratuit. (pe cind la noi.....)
Tot la impartialitate...... vin cu ceva haios.. nu importam decit masini cu euro 3.. smile.gif) incercati sa aduceti un Renault de afara, fara euro 3.. (nu il veti putea inscrie in "nepoluata romanie".. pt nu e la standard) insa aceeasi masina... o poti cumpara de la dealerul renault din romania fara nici o problema !!!
Cam asta e Romania... din pacate...
Insa.. ne meritam pe deplin soarta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 21 2006, 10:20 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Valentin
Ca sa-i ajungem cica din urma pe cei din europa de vest va dura aprox 30 ani... nu 15 wink.gif Asa previzioneaza economistii lor. Insa chiar si asa, se pare ca asta e foarte putin, ei se asteptau la mai rau! Ei au crestere medie de 2%, noi de 5%.

@Cristi
Poti traduce partile esentiale? Tabelul l-am inteles si noi... insa, caror masini se aplica? Aflate deja in circulatie, sau la prima inmatriculare in DE sau in UE?
Oricum, taxele pe diesel par criminale.

In Franta si Belgia nu exista diferente de taxare intre non-euro si euro 5. Exista niste grupe de taxare in care sunt incluse fiecare masina cand e lansat modelul, si care nu se mai modifica. In Fr cea mai putin taxata masina e citroen 2CV smile.gif In aceeasi grupa e si clio 3 Euro4 si Renault 5 non-euro.
Si e si normal, nu poti schimba taxele din an in an.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi2
post May 21 2006, 12:58 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 522
Joined: 4-March 03
From: Bistrita (Bistrita)
Member No.: 9.856



poi, se aplica masinilor aflate in circulatie. dupa cate stiu eu, nu se percep taxe suplimentare la prima inmatriculare. daca trece de TUV, totul e ok.
o samai sap, dar banuiesc ca in cativa ani pe aici o sa ajungem si noi.


--------------------
VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 21 2006, 02:04 PM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ar fi unicat... ar fi singura tara care au taxe functie de grupele de poluare.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi2
post May 21 2006, 06:11 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 522
Joined: 4-March 03
From: Bistrita (Bistrita)
Member No.: 9.856



eu nu inteleg care ar fi ratiunea pentru un producator de a accede intr-o clasa superioara de poluare, daca nu din prisma impozitelor/taxelor diferentiate.
toata lumea stie faptul ca pentru ca o masina sa fie cat mai putin poluanta, se pierd caluti din putere, fie prin soft, fier prin recirculari, fie prin catalizator etc. in plus, solutiile alese pot sa incarce pretul final al autoturismului.
daca nu ar exista diferentiere intre euro 1 si euro 4, dpdv al impozitelor, nu s-ar mia chinui nimeni sa produca masini nepoluante.


--------------------
VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 21 2006, 06:31 PM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



PAi e mult mai simplu de atat. De la 1 Ianuarie 2005 toate noile modele trebuie sa fie Euro 4, si de la 1 ian 2006 toate masinile aflate la prima inmatriculare, asa ca nici nu se pune problema pentru vre-un constructor sa mai faca euro 3 sau euro 2.
Insa grupa de taxare se stabileste la lansarea modelului (si atunci depinde de cat e de ecologica), dar nu se schimba in fiecare an pentru fiecare model dupa cum ii tuna guvernului. Trebuie oricum sa respecte euro-ul momentului, si in plus conteaza cantitatea efectiva de co2 emisa, capacitatea cilindrica, puterea, cate materiale reciclabile foloseste, etc. Dar, repet, odata stabilita grupa fiscala a unui model, ramane in grupa aia pana cand ajunge la reciclare.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi2
post May 21 2006, 07:50 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 522
Joined: 4-March 03
From: Bistrita (Bistrita)
Member No.: 9.856



asta e destul de clar. dar nu insemna ca in cazul masinilor deja fabricate nu se vor plati impozite mai mari daca sint mai poluante.


--------------------
VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 21 2006, 09:18 PM
Post #15


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Cam asa ceva. Cel putin asa e in cea mai mare parte a Europei.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 23 2006, 10:07 AM
Post #16


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Noutati din ZIUA de astazi:

http://www.ziua.ro/display.php?id=200105&data=2006-05-23


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 23 2006, 10:09 AM
Post #17


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Acelasi lucru se dezbate si aici
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8429&start=40
Ar trebui reunite cele doua topicuri


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorin37756
post May 23 2006, 10:29 AM
Post #18


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 185
Joined: 30-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.749



QUOTE(radu66490)
am un punto care valoreaza acum sa zicem 6000 euro
anul viitor pot sa iau un punto din germania la fel ca al meu cu 4000
oare ce o sa trebuiasca sa platim la o masina adusa din germania la inmatricularea in romania?pt ca tva nu(e platit in eu)accize?
o sa scada asa drastic preturile la masini sh????
poate cineva sa faca o previziune?


Accize nu vor mai fi.
Pntru Punto tau de 4000 de euro, este posibil sa platesti inca un Punto la fiecare 3-4 ani, sub forma de biruri pe proprietate auto, numite asigurari, carte verde, manopera service, amenzi.
Toti var ciuguli si vor avea bucurii in legatura cu faptul ca tu esti proprietar de Punto.
Faptul ca va valora 4000 sau 2000 nu va mai avea asa mare importanta, va fi oricum obiectul bucuriei generale a Lorzilor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 23 2006, 10:50 AM
Post #19


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE(MR28673)
Ar trebui reunite cele doua topicuri


George, Madalina, luati pozitie ! biggrin.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 23 2006, 01:58 PM
Post #20


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Noutati oficiale:

http://www.mfinante.ro/proiect_lege_cod_fiscal1.htm

Iata link-ul de unde puteti descarca anexa cu modul de calcul al taxelor pt autovehiculele importate dupa 1 ian 2007:

http://www.megaupload.com/?d=7AAMDGJH


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 07:21 PM