Suzuki Ignis merita bani??? |
This topic is about Suzuki Ignis merita bani???, the author, Eduard46373, wrote about: Apropo,un manual unde gasesc si eu,ca are numai in Ungureste la ea! Vreau si eu unul in romana sau engleza??? ... To read more just scroll down
Suzuki Ignis merita bani??? |
Jan 17 2007, 09:46 AM
Post
#21
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
Vreau si eu unul in romana sau engleza??? -------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Jan 17 2007, 11:11 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Cum adica sa trantesti usile...? la orice masina poti sa inchizi usile frumos(usor) sau urat(tare) la ignis daca stii sa inchizi usa nu trebuie sa o trantesti It's all in the wrist
-------------------- |
|
|
Jan 19 2007, 01:27 AM
Post
#23
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
QUOTE Sincer nu imi place cum tre sa trantesti usa comparativ cu un Logan.
Nu te supara frate... dar eu nici la Trabant ( ca am avut in 90 si o astfel de limuzina ) nu trinteam usile !!! si biata era din carton presat... nu mai vorbesc de Dacia si Oltcit... la niciuna nu trinteam usile, pai ce motiv as avea sa le trintesc la Suzuki ? cind se inchid singure aproape ? uneori ma enervez ce usor se inchid ! Cit despre manual nu vad la ce te-ar ajuta fiindca acolo nu sunt "instructiuni de inchidere a usilor" |
|
|
Mar 16 2007, 09:04 AM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
1500 Km in total,consum 7.5% cu Logan 1.6 MPI-90 cp cu 4 pesoane,facut bataturi in palma de la volan,acelasi drum in acelasi timp cu Suzuki Ignis 1.3-93Cp tot 4 pesoane consum 7.2 in aceleasi conditii.S-a folosit benzina de 95 si 98 de la Mol Eur 5 (Mol Tempo nu EVO) si de la Luk OIL Euro 4.S-a mers cu farurile aprinse si luminile de ceata aprinse,la dus dupa ora 9 seara forjat pe serpentine cat permitea drumul 80-120 Km/ora. -------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Mar 25 2007, 03:34 PM
Post
#25
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 11-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.576 |
Legat de stabilitate este si normal sa nu fie foarte stabil Ignis . Este inalt si nu este lat si are centrul de greutate cam sus pentru ca are o garda la sol generoasa! Ma bucura faptul ca ai gasit si aspecte (cateva )pozitive la Ignis. |
|
|
Apr 20 2007, 10:21 PM
Post
#26
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 104 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.444 |
eu nu consider masina dacia logan ,asa ca nu mai faceti comparatii cu suzuki:))
|
|
|
Apr 27 2007, 11:20 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
QUOTE(GST) Opa nu prea va place Ignisul... nu stiu de ce ziceti ca doar varianta 1.5 awd merita banii. Eu am 1.3 diesel tractiune fata, sincer la ce motoras are eu zic ca e superb sunt multumit de el cum trage, oricum e acs motor cu cel de pe fiat panda. si LOL cum poti sa compari Ignis cu C1 ?? gargarita aia de masina? am facut eu accident cu ignisul, destul de tare zic, pret reparatie 3.000 si ceva eur aku 1 an. Am intrat in curu lu unu, eu centura, mama in dreapta fara centura crede-ma k s-a lovit un pic la genunchi si asta pentru k nu avea centura. deci nu poti sa zici ca nu e sigura, nu e ca altele de te trezesti cu motoru peste tine La capitolul stabilitate asa e nu prea se compara cu altele mai joase de clasa ei da nici ele nu se compara cu ignisu pe drumuri proaste de munte sau denivelari accentuate si bordurile din bucuresti ! Ignis masina de bucuresti este perfecta cel putin cu motorizarea pe care o am eu
Bafta Ce consum ai in mod normal in Bucuresti? -------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
May 18 2007, 09:30 PM
Post
#28
|
|
sofer Group: Membri Posts: 88 Joined: 22-April 07 From: Timisoara Member No.: 104.545 |
Cred ca merita.
Merg zi de zi(l-v) la serv. 25 km dus-intors si, cel putin de doua ori pe luna, in week-end, la munte(135km). Am fost de doua ori cu Ignisul pe Cheile Nerei(CS). S-a comportat excelent. Drumurile sint cum sint, asa ca prind bine 17 cm garda la sol. Ocazional, cite un drum de Satu Mare(300 km), sau Szeged(135 km). Si nu stau prea mult pe ginduri cind vreau sa plec undeva. Se intinde bine la drum, chiar incarcat (4 persoane+bancheta mica si portbagaj pline). In interior e cam zgircit cu spatiul, dar se sta bine. Mie imi mai convine gabaritul mic, care imi permite sa trec, parchez si sa intorc aproape oriunde. Una peste alta, voi vedea in timp ce si cum. -------------------- 2007 Suzuki Ignis 1.3DDIS GLX Z13DT
|
|
|
May 20 2007, 04:10 PM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
QUOTE(lucian14) QUOTE(GST) Opa nu prea va place Ignisul... nu stiu de ce ziceti ca doar varianta 1.5 awd merita banii. Eu am 1.3 diesel tractiune fata, sincer la ce motoras are eu zic ca e superb sunt multumit de el cum trage, oricum e acs motor cu cel de pe fiat panda. si LOL cum poti sa compari Ignis cu C1 ?? gargarita aia de masina? am facut eu accident cu ignisul, destul de tare zic, pret reparatie 3.000 si ceva eur aku 1 an. Am intrat in curu lu unu, eu centura, mama in dreapta fara centura crede-ma k s-a lovit un pic la genunchi si asta pentru k nu avea centura. deci nu poti sa zici ca nu e sigura, nu e ca altele de te trezesti cu motoru peste tine La capitolul stabilitate asa e nu prea se compara cu altele mai joase de clasa ei da nici ele nu se compara cu ignisu pe drumuri proaste de munte sau denivelari accentuate si bordurile din bucuresti ! Ignis masina de bucuresti este perfecta cel putin cu motorizarea pe care o am eu
Bafta Ce consum ai in mod normal in Bucuresti? De cand a venit GV in familie am cam neglijat ignisul... Consumul in oras al Ignisului cand este condus de mama este in jur de 6, cand conduc eu se apropie de 9 cred... Nu am facut niciodata consumul dupa ce am condus eu din simplul motiv ca o lasam pe mama sa bage motorina si bonurile se duc la contabil... dar cand merg normal(schimb pe la 3.000 RPM) e in jur de 6 si la mine. Am fost in cateva drumuri mai lungi impreuna cu o Skoda Fabia 1.4 TDI 3 cilindrii... am observat ca fabia are consum mai mic, accelereaza un pic mai bine si viteza maxima e 180km/h, fata de 176 cat a prins ignisul meu(cred ca batea vantu f tare din spate, altfel nu imi explic), plus stabilitate mai buna din partea Fabiei -------------------- |
|
|
May 20 2007, 05:16 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
Din punctul meu de vedere Ignisul isi merita mai mult banii decat Fabia care e si mai scumpa si tehnologie mai veche!
cati cai are Fabia ...parca 70CP... -------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
May 21 2007, 11:05 AM
Post
#31
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
Hai sa va povestesc ceva. M-a pus naiba si am luat un prelungitor de toba de la Cora - chipurile din inox. Aiurea, dupa cca. o luna a inceput sa rugineasca si arata groaznic. Cind sa-l dau jos, n-am mai reusit sub nici un chip... se sudasea acolo de la rugina.
Am fost la un service de esapamente, si n-au putut sa-l scoata decit cu aparatul de sudura. Norocul meu ca am venit la timp ca se distrugea si capatul tobei. Dar surpiza placuta a venit cind mecanicul a curatat toba cu o perie de sirma si a zis : " domnule, Suzuki ne-a luat painea, pai toata toba spate, mijloc , teava totul e inox ! , n-aveti treaba de acuma inainte inca 7 - 8 ani cu toba, si atunci numai pe la suduri ... poate ! " Mai sa fie ! [/b] |
|
|
May 21 2007, 04:28 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
E clar, Suzuki merita banii dar dealerii lui de aici nu!
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
May 21 2007, 08:55 PM
Post
#33
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Asta cu dealerii e de la caz la caz...daca unu nu e multumit asta nu inseamna k nu fac treaba klumea. am 2 masini de la b&s si in ambele cazuri s-au purtat f bine. nu am avut niciodata probleme cu ei.
-------------------- |
|
|
Mar 15 2008, 08:28 PM
Post
#34
|
|
sofer Group: Membri Posts: 93 Joined: 27-January 08 From: satu-mare Member No.: 116.190 |
Buna!Cine vrea masina de oras sa-si cumpere SMART.Cine vrea masina de teren sa-si cumpere un Jeep.Cine le vrea pe ambele intr-unul isi cumpara SUZUKI IGNIS! Prerea mea!
|
|
|
Mar 16 2008, 07:35 PM
Post
#35
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Din punctul meu de vedere, isi merita toti banii, chiar daca are si minusuri, nu doar plusuri. Dar asta se intampla cu toate marcile de masini, nu-i asa? Nu poti fi pe deplin multumit si nu poti multumi pe toti. Unora le plac daciile, altora masinile
-------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Mar 21 2008, 02:51 PM
Post
#36
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 16-November 07 Member No.: 115.487 |
o fi si Ignisul mare inovatie mah, de nu e Loganul masina. sa fim seriosi totusi. Gandeste-te cum se uita americanii la noi, toti cu motoare cat mai mici. La ei dak ai motor sub 3 litri esti un fel de prostul satului asa... ). Era o gluma nu vreau sa fim offtopic.
By the way. Intrebare pentru cineva care se pricepe. Stiti de cine a fost dezvoltat motorul de benzina de 1.3 si 93 CP CCT de la Suzuki? Si care sunt datele lui tehnice? (ma rog ma intereseaza m mult de cine a fost facut, ptr date tehnice cred ca gasesc pe vreun site destul de rapid.) Mersi anticipat. |
|
|
Mar 25 2008, 09:19 PM
Post
#37
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 6-February 08 From: cluj napoca Member No.: 116.297 |
Eu stiu ca motoarele de pe Ignis au fost dezvoltate de Fiat.
|
|
|
Mar 25 2008, 09:22 PM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Dooar dieselu e de la Fiat.Restul sunt Suzuki.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Mar 26 2008, 01:01 AM
Post
#39
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 157 Joined: 25-June 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 109.030 |
Cum zicea si Andrei, diesel-ul e dezvoltat de Fiat, iar cele pe benzina de Suzuki. Cel de 1.3 de pe Ignis e VVT, din acest punct de vedere fiind diferit de 1.3 de pe Swift...
-------------------- ****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 07:08 PM |