Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Suzuki Ignis merita bani???
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Valeriu66138
Idei pro si contra pentru Suzuki Ignis 1.5 4WD GS (merita bani???) :argue:
Arheopterix
Pai un suv de dimensiunile acestea si la atatia bani e numai Panda 4x4.
Panda e mai sic dar mai mic si are mai putini cai.(in jur de 60 fata de 99).
Andrei Suzuki
Ce?Panda?Ce-i aia?V-ati suit vreodat in Panda? Stiti cat de mic e? Iar motoru ala...de tot rasu.
Valeriu,vezi ca e deja un topic despre Ignis,ceva mai sus. "Ignis Part II".Tot pe aici pe undeva e si prima parte,iar la "Totul despre masina mea" am scris eu si despre Ignis.Vezi pe acolo ce am zis de bine si ce am zis de rau.
Arheopterix
Andrei,si eu sunt fan Suzuki,si nu mi-asi lua Panda.
Dar masina e draguta foc,mai ales varianta "climbing".
Multi care le-au condus pe amandoua au votat ptr Panda.
Daca nu ai nevoie de mult spatiu Panda e OK.
Apropo e o colaborare intre uzinele Suzuki sin Ungaria si Fiat.
Ionut-35
E cam fortata comparatia cu Panda e prea mic, are 4locuri etc. Poate fi comparat cu Ford Fusion de ex.
suzuki_bs
QUOTE(Arheopterix)
Pai un suv de dimensiunile acestea si la atatia bani e numai Panda 4x4.
Panda e mai sic dar mai mic si are mai putini cai.(in jur de 60 fata de 99).


Suzuki Ignis este incadrat in categoria CROSSOVER : imbina confortul unui autoturism de oras cu valentele practice ale unui SUV
Ionut-35
In plus, fata de alte argumente, la momentul achizitiei avea cel mai bun pret de pe piata la dotarile pe care le are. Cred ca si acum e cam la fel.
Lucian94537
Salut,
as vrea sa-mi iau si eu un Ignis, de la unchiul meu, dar nu stiu ce sa zic de pret. Poate ma ajutati si voi un pic. E din primavara 2004, deci mai are un pic de garantie, 4x4, 30 000 km, cu destule dotari suplimentare pe el (din cite imi aduc eu aminte a pus atunci tot ce era pe lista lor de optiuni - filtru polen, faruri ceata ...). Ca si probleme, spune ca nu a avut nici una, in afara de suspensia spate care ar cam trebui schimbata. E o masina intretinuta, arata ca noua. Pretul ar fi de 8000 EUR. Ce parere aveti? Eventual mi-ar schimba service-ul (din Timisoara) suspensia, chiar daca cotizezi un pic?
Andrei Suzuki
Da ce a patit de trebuie sa schimbe suspensia spate?
Eu cred ca 8k eur e o suma ok... Mai ales daca zici ca stii masina..
Sorin71828
Parerea mea este ca merita... e si 4x4... super! pina la urma suspensia chiar daca e sa o schimbi nu costa f. mult...mergi pina la service si intereseaza-te.
R.V.28389
Suzuki este OK, dar suspensiile sunt intr-adevar cam tari. Cine spunea ca se pot schimba cu cele de la wagon R, cel putin pe spate.
M-ar interesa daca e cineva care a facut asa ceva, avand in vedere ca la serviceul din Iasi raspunsul a fost NU! (nu m-a mirat, bineinteles) :doh:
RV
Sorin71828
Suspensiile sint tari pentru ca masina este SUV. La niciun SUV nu vei avea suspensii tip "barca" . Masina este conceputa sa mearga si pe drumuri cu denivelari... pai ce s-ar intimpla daca ai avea suspensii moi ? ai avea un balans periculos, masina s-ar putea rasturna sau ai putea sa lovesti caroseria ! Nu te sfatuiesc sa schimbi suspensiile cu cele de la Wagon R fiindca vei cistiga un pic de confort dar vei pierde din stabilitatea masinii... ceea ce este mult mai important.
Eduard46373
E ieftina dar nu merita banii,iata cateva motive sigure:
-siguranta,cate stele are???sau mai bine zis,care stele(la euroncap desigur)
-concurenta:FIat Panda sau C1 au mult mai multa stabilitate
-Logan,aceeasi bani dar...alteva mult mai sigur si confortabil si piese mai ieftine.
-Consum:varza in oras.
-stabilitate.........cam lipsa.
Deci e buna doar daca o folosesti pt garada la sol ridicata si atunci o vrei pe cea 4x4.Oricum am inteles ca cea pe motorian are un supermotoras,dar 1.3 banzina......Oricum la prtul dieselui iei deja atceva.
E bunicica daca mergi cumnite in traficul urban.
Pana terminal leasingul la Ignisul 1.3 or sa bagam ceva bani in ele.
Am avut una lovita aici la serviciu si ca sa ii schimbe bara am astaptat 1 luna pana avenit,daca veneai din ungaria pe jos si tot ajungeai mai repede,nu?
Daniel96600
Vad ca Eduard e cam iritat de Ignis biggrin.gif.
Ca posesor de Ignis va spun ca nu merita banii, cu exceptia 1.5 4x4.
Am mai spus aici http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=4816&start=20.
Ca masina de oras nu este buna. Exista alternative mai ieftine si mai adecvate. Am vazut in trafic destul de multe conduse de femei. Ignisul nu-i o masina urbana pentru doamne. Punct.
Dinamica este a unui Logan cu un plus pentru Ignis la acceleratii.
In schimb la capacitatea de trecere, nu exista ceva mai bun la pretul ei. Este un mini SUV adevarat.
Mai multe la topicul Ignis partea II
GST
Opa nu prea va place Ignisul... nu stiu de ce ziceti ca doar varianta 1.5 awd merita banii. Eu am 1.3 diesel tractiune fata, sincer la ce motoras are eu zic ca e superb sunt multumit de el cum trage, oricum e acs motor cu cel de pe fiat panda. si LOL cum poti sa compari Ignis cu C1 ?? gargarita aia de masina? am facut eu accident cu ignisul, destul de tare zic, pret reparatie 3.000 si ceva eur aku 1 an. Am intrat in curu lu unu, eu centura, mama in dreapta fara centura crede-ma k s-a lovit un pic la genunchi si asta pentru k nu avea centura. deci nu poti sa zici ca nu e sigura, nu e ca altele de te trezesti cu motoru peste tine La capitolul stabilitate asa e nu prea se compara cu altele mai joase de clasa ei da nici ele nu se compara cu ignisu pe drumuri proaste de munte sau denivelari accentuate si bordurile din bucuresti ! Ignis masina de bucuresti este perfecta cel putin cu motorizarea pe care o am eu
Bafta
Florin50070
QUOTE(Eduard46373)
-Logan,aceeasi bani dar...alteva mult mai sigur si confortabil si piese mai ieftine.
-Consum:varza in oras.
- Oricum am inteles ca cea pe motorian are un supermotoras,


-multe piese de Suzuki sunt mai ieftine ca la Logan (of course nu de la noi din tara unde toti isi pun adaosuri ca la piese japoneze). Eu ma simt foarte confortabil in Ignis, chiar ai spatiu interior suficient pentru marimea ei.
- consumul in oras ca la carte daca mergi normal
- supermotorasul e cel pe care il ai si tu pe Fiat biggrin.gif
Andrei Suzuki
Nu stiu ce parere au altii,dar eu sunt multumit de masina.
Am aproape 40k km in aprox 3 ani si pana acum nu i-am schimbat decat stergatoarele si bateria (din motive evidente).
Eduard46373
Am citi si eu pe undeva ca varianta diesel are un motor exceptional si merita toti banii,fie 4x4 sau nu.Ce e drept,e drept la 4x4 din clasa mica Suzuki are ceva experienta,cu masini foarte bune!Dar iese cam scumpa!
CAt ai facut tu,40.000 in 3 ani,da asta ineamna ca e pastrata boinisor ar Cu Cu masina mea,am facut 35.000 intr-un an si 4 luni si asta fara sa ma plimb prea mult in afara orasului,imi ies cate 2 revizii pe an si la motorina ma cam baga in faliment. :bash: NU stiu cum ,nu stiu cat, desi lucrez la 3 statii de casa dar am cintatat ca am facut o groaza de drumuri!
suzuki_bs
QUOTE(Eduard46373)
E ieftina dar nu merita banii,iata cateva motive sigure:
-siguranta,cate stele are???sau mai bine zis,care stele(la euroncap desigur)
-concurenta:FIat Panda sau C1 au mult mai multa stabilitate
-Logan,aceeasi bani dar...alteva mult mai sigur si confortabil si piese mai ieftine.
-Consum:varza in oras.
-stabilitate.........cam lipsa.
Deci e buna doar daca o folosesti pt garada la sol ridicata si atunci o vrei pe cea 4x4.


Referitor la testele de siguranta, stii bine ca se fac la 50, maxim 60 km/h. La viteze mai mari nu-ti mai garanteaza nimeni nimic. Ignis-ul a fost proiectat astfel incat partea din fata si cea din spate se deformeaza in cazul impactului mai usor pentru a mai atenua socul la care sunt expusi pasagerii. Habitaclul este ramforsat.
Referitor la consum, este si normal sa consume daca este turat in trepta a doua de viteze la 5000 rpm.
La capitolul stabilitate, din punctul de vedere al gardei la sol si al aerodinamicii este si normal sa nu poti lua curba cu viteze exagerat de mari . Dar nu cred ca se descurca Logan-ul sau C1 pe drumuri accidentate la fel de bine pe cat se descurca Ignis-ul.
daca din 2004 are doar 30.000 km eu zic ca merita Lucian
Eduard46373
Da,cam ai dreptate,daca nu o folosesc pe drumuri accidentate.....asta e.
Sincer nu imi place cum tre sa trantesti usa comparativ cu un Logan.
Insa sper sa nu aflu niciodata daca e destul de sigura sa nu.Sti tu cum e cu stelelede siguranta,odata ai nevoie de ele si daca nu sunt ajuns,....asta a fost nu o sa mai ai bataie de cap data viitoare!
Imi place cum merge motorasul dar....asta e.Daca sunt multi cai asa se intampla sincer 60-70 ar fi suficienti pt a asigura un consum mai redus,dar asta in oras,desigur!
Eduard46373
Apropo,un manual unde gasesc si eu,ca are numai in Ungureste la ea!
Vreau si eu unul in romana sau engleza???
GST
Cum adica sa trantesti usile...? la orice masina poti sa inchizi usile frumos(usor) sau urat(tare) smile.gif la ignis daca stii sa inchizi usa nu trebuie sa o trantesti wink.gif It's all in the wrist biggrin.gif
Sorin71828
QUOTE
Sincer nu imi place cum tre sa trantesti usa comparativ cu un Logan.

Nu te supara frate... dar eu nici la Trabant ( ca am avut in 90 si o astfel de limuzina ) nu trinteam usile !!! si biata era din carton presat... nu mai vorbesc de Dacia si Oltcit... la niciuna nu trinteam usile, pai ce motiv as avea sa le trintesc la Suzuki ? cind se inchid singure aproape ? uneori ma enervez ce usor se inchid !
Cit despre manual nu vad la ce te-ar ajuta fiindca acolo nu sunt "instructiuni de inchidere a usilor"
Eduard46373
Bucuresti-Brasov-Gheorghieni-Cheile Bicazului-Pasul Prislop-Borsa-Singeorz Bai-Nasaud-Reghin-Sibiu-Valea Oltului-Pitesti-Bucuresti
1500 Km in total,consum 7.5% cu Logan 1.6 MPI-90 cp cu 4 pesoane,facut bataturi in palma de la volan,acelasi drum in acelasi timp cu Suzuki Ignis 1.3-93Cp tot 4 pesoane consum 7.2 in aceleasi conditii.S-a folosit benzina de 95 si 98 de la Mol Eur 5 (Mol Tempo nu EVO) si de la Luk OIL Euro 4.S-a mers cu farurile aprinse si luminile de ceata aprinse,la dus dupa ora 9 seara forjat pe serpentine cat permitea drumul 80-120 Km/ora.
teodor ionut70583
Hello domnul Eduard ! Logan versus Ignis ! Aberezi! Este mai bun la toate capitolele! Referitor la cate stele are la testele de siguranta nu stiu ce sa zic ! Dar eu cred ca daca un Ignis izbeste Punto sau invers, garantat este mai sigur Ignis! Atunci nu te mai 'gandi cu graoza' cand mergi cu Ignisul ca si Fiat e tare buna si sigura masina intradevar.
Legat de stabilitate este si normal sa nu fie foarte stabil Ignis . Este inalt si nu este lat si are centrul de greutate cam sus pentru ca are o garda la sol generoasa!
Ma bucura faptul ca ai gasit si aspecte (cateva )pozitive la Ignis.
daniel40451
eu nu consider masina dacia logan ,asa ca nu mai faceti comparatii cu suzuki:))
lucian14
QUOTE(GST)
Opa nu prea va place Ignisul... nu stiu de ce ziceti ca doar varianta 1.5 awd merita banii. Eu am 1.3 diesel tractiune fata, sincer la ce motoras are eu zic ca e superb sunt multumit de el cum trage, oricum e acs motor cu cel de pe fiat panda. si LOL cum poti sa compari Ignis cu C1 ?? gargarita aia de masina? am facut eu accident cu ignisul, destul de tare zic, pret reparatie 3.000 si ceva eur aku 1 an. Am intrat in curu lu unu, eu centura, mama in dreapta fara centura crede-ma k s-a lovit un pic la genunchi si asta pentru k nu avea centura. deci nu poti sa zici ca nu e sigura, nu e ca altele de te trezesti cu motoru peste tine La capitolul stabilitate asa e nu prea se compara cu altele mai joase de clasa ei da nici ele nu se compara cu ignisu pe drumuri proaste de munte sau denivelari accentuate si bordurile din bucuresti ! Ignis masina de bucuresti este perfecta cel putin cu motorizarea pe care o am eu
Bafta

Ce consum ai in mod normal in Bucuresti?
Sorin104552
Cred ca merita.
Merg zi de zi(l-v) la serv. 25 km dus-intors si, cel putin de doua ori pe luna, in week-end, la munte(135km). Am fost de doua ori cu Ignisul pe Cheile Nerei(CS). S-a comportat excelent.
Drumurile sint cum sint, asa ca prind bine 17 cm garda la sol.
Ocazional, cite un drum de Satu Mare(300 km), sau Szeged(135 km). Si nu stau prea mult pe ginduri cind vreau sa plec undeva. Se intinde bine la drum, chiar incarcat (4 persoane+bancheta mica si portbagaj pline). In interior e cam zgircit cu spatiul, dar se sta bine.
Mie imi mai convine gabaritul mic, care imi permite sa trec, parchez si sa intorc aproape oriunde.
Una peste alta, voi vedea in timp ce si cum.
GST
QUOTE(lucian14)
QUOTE(GST)
Opa nu prea va place Ignisul... nu stiu de ce ziceti ca doar varianta 1.5 awd merita banii. Eu am 1.3 diesel tractiune fata, sincer la ce motoras are eu zic ca e superb sunt multumit de el cum trage, oricum e acs motor cu cel de pe fiat panda. si LOL cum poti sa compari Ignis cu C1 ?? gargarita aia de masina? am facut eu accident cu ignisul, destul de tare zic, pret reparatie 3.000 si ceva eur aku 1 an. Am intrat in curu lu unu, eu centura, mama in dreapta fara centura crede-ma k s-a lovit un pic la genunchi si asta pentru k nu avea centura. deci nu poti sa zici ca nu e sigura, nu e ca altele de te trezesti cu motoru peste tine La capitolul stabilitate asa e nu prea se compara cu altele mai joase de clasa ei da nici ele nu se compara cu ignisu pe drumuri proaste de munte sau denivelari accentuate si bordurile din bucuresti ! Ignis masina de bucuresti este perfecta cel putin cu motorizarea pe care o am eu
Bafta

Ce consum ai in mod normal in Bucuresti?

De cand a venit GV in familie am cam neglijat ignisul... Consumul in oras al Ignisului cand este condus de mama este in jur de 6, cand conduc eu se apropie de 9 cred... Nu am facut niciodata consumul dupa ce am condus eu din simplul motiv ca o lasam pe mama sa bage motorina si bonurile se duc la contabil... devil.gif dar cand merg normal(schimb pe la 3.000 RPM) e in jur de 6 si la mine.
Am fost in cateva drumuri mai lungi impreuna cu o Skoda Fabia 1.4 TDI 3 cilindrii... am observat ca fabia are consum mai mic, accelereaza un pic mai bine si viteza maxima e 180km/h, fata de 176 cat a prins ignisul meu(cred ca batea vantu f tare din spate, altfel nu imi explic), plus stabilitate mai buna din partea Fabiei smile.gif
lucian14
Din punctul meu de vedere Ignisul isi merita mai mult banii decat Fabia care e si mai scumpa si tehnologie mai veche!
cati cai are Fabia ...parca 70CP...
Sorin71828
Hai sa va povestesc ceva. M-a pus naiba si am luat un prelungitor de toba de la Cora - chipurile din inox. Aiurea, dupa cca. o luna a inceput sa rugineasca si arata groaznic. Cind sa-l dau jos, n-am mai reusit sub nici un chip... se sudasea acolo de la rugina.
Am fost la un service de esapamente, si n-au putut sa-l scoata decit cu aparatul de sudura. Norocul meu ca am venit la timp ca se distrugea si capatul tobei.
Dar surpiza placuta a venit cind mecanicul a curatat toba cu o perie de sirma si a zis : " domnule, Suzuki ne-a luat painea, pai toata toba spate, mijloc , teava totul e inox ! , n-aveti treaba de acuma inainte inca 7 - 8 ani cu toba, si atunci numai pe la suduri ... poate ! "
Mai sa fie !
[/b]
lucian14
E clar, Suzuki merita banii dar dealerii lui de aici nu!
GST
Asta cu dealerii e de la caz la caz...daca unu nu e multumit asta nu inseamna k nu fac treaba klumea. am 2 masini de la b&s si in ambele cazuri s-au purtat f bine. nu am avut niciodata probleme cu ei. arigato.gif
sandor-csaba
Buna!Cine vrea masina de oras sa-si cumpere SMART.Cine vrea masina de teren sa-si cumpere un Jeep.Cine le vrea pe ambele intr-unul isi cumpara SUZUKI IGNIS! Prerea mea!
mihaitza2007
Din punctul meu de vedere, isi merita toti banii, chiar daca are si minusuri, nu doar plusuri. Dar asta se intampla cu toate marcile de masini, nu-i asa? Nu poti fi pe deplin multumit si nu poti multumi pe toti. Unora le plac daciile, altora masinile rolleyes.gif
bbogdanmircea
o fi si Ignisul mare inovatie mah, de nu e Loganul masina. sa fim seriosi totusi. Gandeste-te cum se uita americanii la noi, toti cu motoare cat mai mici. La ei dak ai motor sub 3 litri esti un fel de prostul satului asa... smile.gif). Era o gluma nu vreau sa fim offtopic.

By the way. Intrebare pentru cineva care se pricepe.
Stiti de cine a fost dezvoltat motorul de benzina de 1.3 si 93 CP CCT de la Suzuki? Si care sunt datele lui tehnice? (ma rog ma intereseaza m mult de cine a fost facut, ptr date tehnice cred ca gasesc pe vreun site destul de rapid.) Mersi anticipat.
tabek
Eu stiu ca motoarele de pe Ignis au fost dezvoltate de Fiat.
Andrei Suzuki
Dooar dieselu e de la Fiat.Restul sunt Suzuki.
Mircea109037
Cum zicea si Andrei, diesel-ul e dezvoltat de Fiat, iar cele pe benzina de Suzuki. Cel de 1.3 de pe Ignis e VVT, din acest punct de vedere fiind diferit de 1.3 de pe Swift...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.