IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

consum si viteza maxima Ignis

This topic is about consum si viteza maxima Ignis, the author, fan66hd, wrote about: Jucaria mea consuma ca la carte. Are o luna si 2500 km. Consumul l-am facut de la plin la plin si diferenta de km pe bord. Consumurile de terminate au ... To read more just scroll down

9 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> consum si viteza maxima Ignis
fan66hd
post Apr 18 2008, 08:26 PM
Post #81


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 29-February 08
From: Petrosani - HUNEDOARA
Member No.: 116.516



Jucaria mea consuma ca la carte.
Are o luna si 2500 km.
Consumul l-am facut de la plin la plin si diferenta de km pe bord.
Consumurile de terminate au fost in ordine: 6.84, 6.45, 6.82, 6.46 l/100.
Regimul de mers - mixt.
Am avut parte insa si de o mica surpriza.
In drum spre Viena am facut plinul la PETROM-ul dintre Arad si Nadlac.
Dupa estimarile mele trebuia sa ajung la destinatie fara probleme (cca 540 km).
A intervenit insa ceva care a schimbat socoteala de acasa.
Fiind in intarziere, dupa ce am urcat pe autostrazile Ungariei am cam fript-o (130 - 150 km/h pe vitezometru).
Rezultatul: cu 50 km inainte de trecerea in Austria s-a aprins beculetul.
Stiam din experientele anterioare ca mai am cca. 7-8 l in rezervor.
Stiam ca in 20 km ajung la pompa OMV de la MOSONMAGYAROVAR. asa ca am mentinut ritmul.
Cand ajung acolo, SURPRIZA !!! Statia era in modernizare.
Si nu aveam idee cat mai este pana la urmatoarea pompa.
Si am lasat-o mai moale (100 - 110), ca incepuse sa-mi creasca morcovul.
Si am mai mers asa pana la punctul de vama cu Austria unde am gasit un AGIP.
Si finalul vi-l spun cand ma intorc acasa.


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX+AC 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea109037
post Apr 19 2008, 12:59 PM
Post #82


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 157
Joined: 25-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 109.030



QUOTE (fan66hd @ Apr 18 2008, 08:26 PM) *
Rezultatul: cu 50 km inainte de trecerea in Austria s-a aprins beculetul.
Stiam din experientele anterioare ca mai am cca. 7-8 l in rezervor.


Cand se aprinde prima data beculetul, teoretic ar trebui sa fie cam 12 litri in rezervor... in orice caz, peste 10....
Din ignoranta/inconstienta, am mers o data pana cand acul de la indicator nu se mai ridica deloc (adica mult sub prima liniuta)... bineinteles ca m-am speriat si m-am oprit la prima benzinarie, pentru ca eram, cum spuneai tu, cu morcovul... Ei, cand acul nu se mai ridica deloc, sa stii ca mai sunt cam 2 - 3 litri...


--------------------
****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bbogdanmircea
post Apr 19 2008, 01:06 PM
Post #83


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 16-November 07
Member No.: 115.487



nush cum va impacati voi cu consumul
mie imi place mult Ignis pe benzina dar ma tot gandesc: un drum pana acasa dus-intors inseamna ptr mine 500km
daca obtin cu Ignisul un consum de 6.5l/100km asta inseamna 32.5 litri inmultiti cu 3.8 RON per litru inseamna 123.5 RON la 500 de km ceea ce mi se pare cam multisor, avand in vedere ca pe maxi platesc 60 RON
pe de alta parte cu un diesel care ar consuma 4 as plati 80 de RON ceea ce ar fi super convenabil...
poate doar pe GPL as putea ajunge la un cost mai redus...
adik daca vrei sa pleci intr-o excursie de 1000km te costa 246 RON doar benzina...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea109037
post Apr 19 2008, 01:15 PM
Post #84


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 157
Joined: 25-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 109.030



QUOTE (bbogdanmircea @ Apr 19 2008, 01:06 PM) *
nush cum va impacati voi cu consumul
mie imi place mult Ignis pe benzina dar ma tot gandesc: un drum pana acasa dus-intors inseamna ptr mine 500km
daca obtin cu Ignisul un consum de 6.5l/100km asta inseamna 32.5 litri inmultiti cu 3.8 RON per litru inseamna 123.5 RON la 500 de km ceea ce mi se pare cam multisor, avand in vedere ca pe maxi platesc 60 RON
pe de alta parte cu un diesel care ar consuma 4 as plati 80 de RON ceea ce ar fi super convenabil...
poate doar pe GPL as putea ajunge la un cost mai redus...
adik daca vrei sa pleci intr-o excursie de 1000km te costa 246 RON doar benzina...


Faci calcule degeaba... oricum, barilul de petrol a ajuns la 116 dolari si, pana iti iei masina, sigur nu va mai fi litrul de benzina 3.8... de fapt, de pe acuma la unele statii OMV e 3.9 si ma astept ca in curand sa anunte o noua majorare... oricum, la motorina parca au anuntat deja o majorare in ultimele 2 saptamani...
Zicea Patriciu ca pana in toamna va ajunge benzina la 5 lei, tind sa ii dau dreptate, cu toate ca nu imi convine...
Si by the way, stai tu linistit, ca daca cu diesel-ul scoti 4 litri / suta, si cu benzinarul scoti 6 l/100.... ce s-a postat mai sus era consum mixt, care si la diesel e peste 4 litri...


--------------------
****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandor-csaba
post Apr 19 2008, 07:15 PM
Post #85


sofer
***

Group: Membri
Posts: 93
Joined: 27-January 08
From: satu-mare
Member No.: 116.190



QUOTE (bbogdanmircea @ Apr 19 2008, 11:06 AM) *
nush cum va impacati voi cu consumul
mie imi place mult Ignis pe benzina dar ma tot gandesc: un drum pana acasa dus-intors inseamna ptr mine 500km
daca obtin cu Ignisul un consum de 6.5l/100km asta inseamna 32.5 litri inmultiti cu 3.8 RON per litru inseamna 123.5 RON la 500 de km ceea ce mi se pare cam multisor, avand in vedere ca pe maxi platesc 60 RON
pe de alta parte cu un diesel care ar consuma 4 as plati 80 de RON ceea ce ar fi super convenabil...
poate doar pe GPL as putea ajunge la un cost mai redus...
adik daca vrei sa pleci intr-o excursie de 1000km te costa 246 RON doar benzina...

Moise Guran anticipa pretul motorinei pina in toamna la peste 5 lei /l.Motorina si acum e mai scumpa ca si benzina si costurile de achizitie ale unui autoturism diesel sint mai mari ca la un benzinar sa nu mai vorbim de costurile de servis si intretinere!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bbogdanmircea
post Apr 20 2008, 11:31 AM
Post #86


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 16-November 07
Member No.: 115.487



la benzinara e ca si cum ai da banii in rate pe combustibil
la motorina dai initial m mult si apoi m putin pe parcurs
de GPL ce se stie o sa se scumpeasca semnificativ sau ramane la fel de ieftin?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fan66hd
post Apr 20 2008, 02:36 PM
Post #87


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 29-February 08
From: Petrosani - HUNEDOARA
Member No.: 116.516



QUOTE (Mircea109037 @ Apr 19 2008, 12:59 PM) *
QUOTE (fan66hd @ Apr 18 2008, 08:26 PM) *
Rezultatul: cu 50 km inainte de trecerea in Austria s-a aprins beculetul.
Stiam din experientele anterioare ca mai am cca. 7-8 l in rezervor.


Cand se aprinde prima data beculetul, teoretic ar trebui sa fie cam 12 litri in rezervor... in orice caz, peste 10....
Din ignoranta/inconstienta, am mers o data pana cand acul de la indicator nu se mai ridica deloc (adica mult sub prima liniuta)... bineinteles ca m-am speriat si m-am oprit la prima benzinarie, pentru ca eram, cum spuneai tu, cu morcovul... Ei, cand acul nu se mai ridica deloc, sa stii ca mai sunt cam 2 - 3 litri...

S-ar putea sa ai dreptate pt. masina ta. Oricum, cred ca nu e un reglaj foarte fin pt. aprinderea beculetului.
E o chestie de avertizare, in final si pan'la coada. La mine, imediat dupa aprinderea beculetului au incaput cca. 33 litri pana la plin.
Nu stiu capacitatea exacta a rezervorului. In datele tehnice zice 40l dar sunt sigur ca e o lecuta mai mult.
Rezulta deci ca ar mai fi undeva intre 7 si 8 litri in momentul aprinderii becului.
Cred ca aceasta cantitate difera de la masina la masina, functie de reglajul contactului becului.
Fiecare ar trebui sa-si cunoasca aceasta variabila pt. a nu avea surprize neplacute ( pana prostului mai pe romanaste).


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX+AC 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea109037
post Apr 20 2008, 04:45 PM
Post #88


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 157
Joined: 25-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 109.030



QUOTE (fan66hd @ Apr 20 2008, 02:36 PM) *
S-ar putea sa ai dreptate pt. masina ta. Oricum, cred ca nu e un reglaj foarte fin pt. aprinderea beculetului.
E o chestie de avertizare, in final si pan'la coada. La mine, imediat dupa aprinderea beculetului au incaput cca. 33 litri pana la plin.
Nu stiu capacitatea exacta a rezervorului. In datele tehnice zice 40l dar sunt sigur ca e o lecuta mai mult.
Rezulta deci ca ar mai fi undeva intre 7 si 8 litri in momentul aprinderii becului.
Cred ca aceasta cantitate difera de la masina la masina, functie de reglajul contactului becului.
Fiecare ar trebui sa-si cunoasca aceasta variabila pt. a nu avea surprize neplacute ( pana prostului mai pe romanaste).


Salutari!
Pai masina mea e exact ca si a ta smile.gif
Chestia cu aprox 12 litri am luat-o din manualul masinii, unde despre lumina de avertizare combustibil zice ca, o chestie cam ciudata oricum, probabil au gresit la traducere:
- aceasta lumina se aprinde daca combustibilul din rezervor e sub aprox 8.5 litri
- lumina de avertizare combustibil insuficient se va stinge dupa ce plinul a fost facut iar catitatea de combustibil e de aprox 12,5 litri
Deci cam ciudat... traducerea a fost facuta in dorul lelii....
Ce am observat e ca face in felul urmator: se aprinde beculetul o perioada, apoi se va stinge pentru o vreme. Atunci sunt absolut sigur ca sunt peste 10 litri in rezervor. Dupa ce se va aprinde din nou, stiu sigur ca sunt cam 8, 9 litri....
Iar despre capacitatea rezervorului, in specificatii e data 41 litri iar in talon 40.... tind sa cred specificatiile... smile.gif


--------------------
****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin50070
post Apr 20 2008, 06:45 PM
Post #89


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 280
Joined: 29-June 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 50.063



Eu am auzit varianta ca in general beculetul galben e facut sa se aprinda cand mai poti sa faci 100 km


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fan66hd
post Apr 20 2008, 09:52 PM
Post #90


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 29-February 08
From: Petrosani - HUNEDOARA
Member No.: 116.516



QUOTE (Florin50070 @ Apr 20 2008, 06:45 PM) *
Eu am auzit varianta ca in general beculetul galben e facut sa se aprinda cand mai poti sa faci 100 km

la ce viteza Florine?
Vezi continuarea


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX+AC 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fan66hd
post Apr 20 2008, 10:01 PM
Post #91


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 29-February 08
From: Petrosani - HUNEDOARA
Member No.: 116.516



QUOTE (fan66hd @ Apr 18 2008, 08:26 PM) *
Jucaria mea consuma ca la carte.
Are o luna si 2500 km.
Consumul l-am facut de la plin la plin si diferenta de km pe bord.
Consumurile de terminate au fost in ordine: 6.84, 6.45, 6.82, 6.46 l/100.
Regimul de mers - mixt.
Am avut parte insa si de o mica surpriza.
In drum spre Viena am facut plinul la PETROM-ul dintre Arad si Nadlac.
Dupa estimarile mele trebuia sa ajung la destinatie fara probleme (cca 540 km).
A intervenit insa ceva care a schimbat socoteala de acasa.
Fiind in intarziere, dupa ce am urcat pe autostrazile Ungariei am cam fript-o (130 - 150 km/h pe vitezometru).
Rezultatul: cu 50 km inainte de trecerea in Austria s-a aprins beculetul.
Stiam din experientele anterioare ca mai am cca. 7-8 l in rezervor.
Stiam ca in 20 km ajung la pompa OMV de la MOSONMAGYAROVAR. asa ca am mentinut ritmul.
Cand ajung acolo, SURPRIZA !!! Statia era in modernizare.
Si nu aveam idee cat mai este pana la urmatoarea pompa.
Si am lasat-o mai moale (100 - 110), ca incepuse sa-mi creasca morcovul.
Si am mai mers asa pana la punctul de vama cu Austria unde am gasit un AGIP.
Si finalul vi-l spun cand ma intorc acasa.

Si acum continuarea:
Am ajuns fara pbl. la Viena si am luat-o inapoi.
Despre consum si viteze am tras urmatoarele concluzii (pe pielea mea):
- consum pe autostrada 9.4 l/100 la viteze de 150-160 km/h (vezi poze) in conditii de vant lateral puternic si ses
- consum in mers decent 6.5 l/100 (90 - 110 km/h)


Attached File(s)
Attached File  IMG_0028.JPG ( 976.3K ) Number of downloads: 102
Attached File  IMG_0030.JPG ( 1015.76K ) Number of downloads: 42
Attached File  IMG_0032.JPG ( 1.24MB ) Number of downloads: 33
 


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX+AC 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fan66hd
post Apr 20 2008, 10:14 PM
Post #92


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 29-February 08
From: Petrosani - HUNEDOARA
Member No.: 116.516



QUOTE (Mircea109037 @ Apr 20 2008, 04:45 PM) *
QUOTE (fan66hd @ Apr 20 2008, 02:36 PM) *
S-ar putea sa ai dreptate pt. masina ta. Oricum, cred ca nu e un reglaj foarte fin pt. aprinderea beculetului.
E o chestie de avertizare, in final si pan'la coada. La mine, imediat dupa aprinderea beculetului au incaput cca. 33 litri pana la plin.
Nu stiu capacitatea exacta a rezervorului. In datele tehnice zice 40l dar sunt sigur ca e o lecuta mai mult.
Rezulta deci ca ar mai fi undeva intre 7 si 8 litri in momentul aprinderii becului.
Cred ca aceasta cantitate difera de la masina la masina, functie de reglajul contactului becului.
Fiecare ar trebui sa-si cunoasca aceasta variabila pt. a nu avea surprize neplacute ( pana prostului mai pe romanaste).


Salutari!
Pai masina mea e exact ca si a ta smile.gif
Chestia cu aprox 12 litri am luat-o din manualul masinii, unde despre lumina de avertizare combustibil zice ca, o chestie cam ciudata oricum, probabil au gresit la traducere:
- aceasta lumina se aprinde daca combustibilul din rezervor e sub aprox 8.5 litri
- lumina de avertizare combustibil insuficient se va stinge dupa ce plinul a fost facut iar catitatea de combustibil e de aprox 12,5 litri
Deci cam ciudat... traducerea a fost facuta in dorul lelii....
Ce am observat e ca face in felul urmator: se aprinde beculetul o perioada, apoi se va stinge pentru o vreme. Atunci sunt absolut sigur ca sunt peste 10 litri in rezervor. Dupa ce se va aprinde din nou, stiu sigur ca sunt cam 8, 9 litri....
Iar despre capacitatea rezervorului, in specificatii e data 41 litri iar in talon 40.... tind sa cred specificatiile... smile.gif

Acu ca ai adus vorba e o chestie. E adevarat ca se aprinde beculetul la un moment dat iar apoi se stinge.
Eu nu am cartea masiniidecat in ungureste. Am cerut o mana de ajtor pe forum dar nu am primit nimic.
Se poate ca in carte sa zica mai multe. In orice caz, eu ma-am referit la momentul in care beculetul se aprinde si ramane aprins.
Atunci e clar ca mai am cca. 8 litri, iar in fubctie de regimul de mers pot evalua si distanta (asta e pt. Florin, care are si el dreptatea lui in afirmatia ca mai poti merge 100 km.)


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX+AC 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bbogdanmircea
post Apr 20 2008, 10:16 PM
Post #93


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 16-November 07
Member No.: 115.487



to fan66hd

salut, consumurile pe care le dai tu mi se par super tari, mai ales pentru ca e 4WD
faine pozele...asa e bordul la toate ignisurile sau la doar cel 4WD?
ce se vede in stanga deasupra pe bord asa cu gaurele e un speaker ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fan66hd
post Apr 20 2008, 10:28 PM
Post #94


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 29-February 08
From: Petrosani - HUNEDOARA
Member No.: 116.516



QUOTE (bbogdanmircea @ Apr 20 2008, 10:16 PM) *
to fan66hd

salut, consumurile pe care le dai tu mi se par super tari, mai ales pentru ca e 4WD
faine pozele...asa e bordul la toate ignisurile sau la doar cel 4WD?
ce se vede in stanga deasupra pe bord asa cu gaurele e un speaker ceva?

Consumurile sunt cele marcate de mine pe baza distantelor si alimentarilor facute pe parcurs.
Relativ la viteza, desi in specificatii zice Vmax=155km/h am atins 170 km/h.
Din pacate nu am avut ap. foto la indemana ca sa certific si acest fapt.
Ceea ce se vede in partea superioara este volanul.


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX+AC 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fan66hd
post Apr 20 2008, 11:03 PM
Post #95


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 29-February 08
From: Petrosani - HUNEDOARA
Member No.: 116.516



Legat de consum la IGNIS 1.3 4wd am ajuns la urmatoarele concluzii:
- cosum 6.4 l/100km in mers decent (90 - 110 km/h)
- cosum peste 9l/100km in mers sportiv (140- 160 km/h)

Concluzia mea este ca Ignis este o supermasina (in special modelul 4wd) pentru ca:
- te poate duce in locuri in care alte masini nici nu pot gandi sa ajunga;
- te poate duce intre 2 puncte date in conditii de consum decent si confort mediu;
- te poate duce intre 2 puncte date in conditii de timp redus si confort mediu.

Practic, poti sa o folosesti asa cum iti trebuie, fara nici un fel de modificari sofisticate.
Concluzie: este o supermasina.


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX+AC 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea109037
post Apr 21 2008, 12:29 AM
Post #96


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 157
Joined: 25-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 109.030



QUOTE (bbogdanmircea @ Apr 20 2008, 10:16 PM) *
to fan66hd

salut, consumurile pe care le dai tu mi se par super tari, mai ales pentru ca e 4WD
faine pozele...asa e bordul la toate ignisurile sau la doar cel 4WD?
ce se vede in stanga deasupra pe bord asa cu gaurele e un speaker ceva?


Pai cred ca sunt aceleasi consumuri care s=au mai discutat pe aici smile.gif. In conditii de oras, cu mers preponderent in viteza I, consumul poate trece de 10 litri, dar in afara, la mers intins si, mai important, cu acceleratie constanta, poti atinge consum sub 6 litri/ 100 km. Diferenta de consum fata de varianta 4x2 e de aproximativ jumatate de litru... poate, in oras, putin mai mult...
Bordul la toate Ignis-urile e ca cel din poza, ceasurile sunt pe fundal alb si iluminarea e rosie.
Ce se vede in stanga pe bord e un difuzor, modelul 4x4 GLX are 6 difuzoare, dintre care 2 sunt frontale, pe bord, si 2 in spate, exact langa gemuletele laterale mici


--------------------
****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea109037
post Apr 21 2008, 12:57 AM
Post #97


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 157
Joined: 25-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 109.030



QUOTE (fan66hd @ Apr 20 2008, 11:03 PM) *
Concluzia mea este ca Ignis este o supermasina (in special modelul 4wd) pentru ca:
- te poate duce in locuri in care alte masini nici nu pot gandi sa ajunga;
- te poate duce intre 2 puncte date in conditii de consum decent si confort mediu;
- te poate duce intre 2 puncte date in conditii de timp redus si confort mediu.

Practic, poti sa o folosesti asa cum iti trebuie, fara nici un fel de modificari sofisticate.
Concluzie: este o supermasina.


Aici nu prea sunt de acord cu tine... mai repede as spune ca e o masina corecta pentru banii pe care ii dai pe ea. Si, sincer, si daca ar fi costat cu 1-2 mii de euro mai mult tot o masina corecta ar fi fost, pentru banii dati.
Intr-adevar, are o mobilitate mai ridicata fata de alte masini, dar totusi nu se compara cu un off-road adevarat. E drept insa ca nici la pret nu se compara, asa ca, din punctul meu de vedere, avantaj Ignis...
Stii ce imi place cel mai mult la masina asta?
- Garda la sol, care e destul de generoasa incat sa nu imi fac probleme din cauza gropilor sau bordurilor! E drept ca in ultima vreme au aparut niste borduri nesimtite in Timisoara si, de 2 ori, le-am atins cu carligul de remorcare din fata (un lucru foarte bun carligul asta, pentru ca te atentioneaza cand atingi cu ceva si nu pateste nimic)
- Faptul ca e mica (si ca lungime si ca latime) si te poti strecura si parca aproape oriunde, in conditiile unui oras aglomerat. Cu toate astea, ai destul loc in masina si o multime de spatii pentru depozitare
- E o masina hatchback. Practic, unde se termina hayonul se termina si masina, deci avantaj la parcare, si ai o deschidere imensa la portbagaj. Rabatezi banchetele spate si poti cara ce vrei cu masina asta....
- Motorul e sprinten la plecarea de la semafor....
Ce nu imi place ?
- Cel mai mult ma deranjeaza suspensiile !!! Sunt foarte rigide si fiecare denivelare din asfalt se simte... parca totusi, la inceput, in primii km, nu erau asa... Oricum, nu stiam ca drumurile noastre sunt atat de proaste pana sa nu am masina asta.... E drept ca inainte m-am dat, putin, cu un oltcit smile.gif
- Bateria !!! fan66hd sa ai grija, bateria e doar de 36 de Ah si se descarca rapid. Pe testate !!! Am uitat o data farurile aprinse. Urmarea, cand am iesit de la lucru, dupa aprox 8 ore, am dat sa deschid masina din telecomanda si tzapa... nu se mai deschidea. Am crezut ca o fi inghetat ceva sau mi s-a stricat mie cheia... Am deschis-o cu cheia mecanica si am dat peste cruntul adevar... nimic energie in baterie, totul mort. Urmarea ? L-am sunat pe tata sa vina cu oltcit-ul sa imi pornesc masina de la bateria lui... Episodul 2... Am parcat masina, intr-o sambata ploioasa, intr-un loc cu stationarea interzisa. Cum nu aveam alta varianta unde sa las masina, am lasat avariile si pozitiile pornite... Dupa 2 ore, cand am vrut sa plec, nu mai avea destula energie incat sa imi porneasca motorul. Urmarea? De atunci port tot timpul in portbagaj un set de cabluri de alimentarea pentru cazuri de genul asta, de urgenta whistling.gif

Fan66hd, daca cumva treci prin Tm, poate ne intalnim si iti dau manualul sa il xeroxezi sau, daca am timp, incerc sa il scanez si ti-l trimit cumva... Dar sa stii ca are unele greseli de traducere rolleyes.gif


--------------------
****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SXtelu
post Apr 21 2008, 09:57 AM
Post #98


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 2-December 07
From: Iasi
Member No.: 115.674



QUOTE (bbogdanmircea @ Apr 20 2008, 12:31 PM) *
la benzinara e ca si cum ai da banii in rate pe combustibil
la motorina dai initial m mult si apoi m putin pe parcurs
de GPL ce se stie o sa se scumpeasca semnificativ sau ramane la fel de ieftin?


Intr-un AUTO MOTOR SI SPORT de pe la inceputul lui 2007 era un interviu cu seful ADAC unde se specifica ca legislatia europeana prevede ca pina in 2012 sa nu se scumpeasca GPL-ul, sa nu se introcuca taxe sau accize la acest produs deoarece este ecologic, iar nemtii isi propusesera ca pina la finele lui 2007 sa infiinteze cel putin 1000 puncte de desfacere a acestui carburant pe teritoriul Germaniei.
Este un aspect pe care il am in vedere de ceva timp, am discutat mai ales cu taximetristi care folosesc astfel de combustibil pe masinile lor, marci si uzuri diferite, nu am intilnit niciun nemultumit.Exista anumite mituri legate de GPL, ca accentueaza uzurile la motor, ca ...., multe vehiculate de persoane care de fapt nu au utilizat inst GPL, ori dateaza de pe timpul inst GPL sovietice ce echipau daciile taxi prin anii 90 si se alimentau prin transvazare din buteliile de aragaz, neexistind atunci statii de distributie GPL auto.Pe site-ul MOL ROMANIA este o pagina dedicata GPL.
Din punctul meu de vedere pot declara GPL-ul ca fiind carburantul urmatorului cincinal, nu exclud instalarea unei inst secventiale pe SX-ul meu spre finele perioadei de garantie.
PUNCT DE VEDERE PERSONAL
Numai bine !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bbogdanmircea
post Apr 21 2008, 10:16 AM
Post #99


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 16-November 07
Member No.: 115.487



@SXtelu
mersi mult, stiam si eu ca GPL este ecologic, sper sa se tina de cuvant lumea si sa nu-l scumpeasca
cat despre uzura, il avem pe Mihai care are GPL pe Ignis si cred ca va semnala eventualele probleme
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ignisGLX
post Apr 21 2008, 12:32 PM
Post #100


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 5-December 07
Member No.: 115.713



QUOTE (Mircea109037 @ Apr 20 2008, 11:57 PM) *
QUOTE (fan66hd @ Apr 20 2008, 11:03 PM) *
Concluzia mea este ca Ignis este o supermasina (in special modelul 4wd) pentru ca:
- te poate duce in locuri in care alte masini nici nu pot gandi sa ajunga;
- te poate duce intre 2 puncte date in conditii de consum decent si confort mediu;
- te poate duce intre 2 puncte date in conditii de timp redus si confort mediu.

Practic, poti sa o folosesti asa cum iti trebuie, fara nici un fel de modificari sofisticate.
Concluzie: este o supermasina.


Aici nu prea sunt de acord cu tine... mai repede as spune ca e o masina corecta pentru banii pe care ii dai pe ea. Si, sincer, si daca ar fi costat cu 1-2 mii de euro mai mult tot o masina corecta ar fi fost, pentru banii dati.
Intr-adevar, are o mobilitate mai ridicata fata de alte masini, dar totusi nu se compara cu un off-road adevarat. E drept insa ca nici la pret nu se compara, asa ca, din punctul meu de vedere, avantaj Ignis...
Stii ce imi place cel mai mult la masina asta?
- Garda la sol, care e destul de generoasa incat sa nu imi fac probleme din cauza gropilor sau bordurilor! E drept ca in ultima vreme au aparut niste borduri nesimtite in Timisoara si, de 2 ori, le-am atins cu carligul de remorcare din fata (un lucru foarte bun carligul asta, pentru ca te atentioneaza cand atingi cu ceva si nu pateste nimic)
- Faptul ca e mica (si ca lungime si ca latime) si te poti strecura si parca aproape oriunde, in conditiile unui oras aglomerat. Cu toate astea, ai destul loc in masina si o multime de spatii pentru depozitare
- E o masina hatchback. Practic, unde se termina hayonul se termina si masina, deci avantaj la parcare, si ai o deschidere imensa la portbagaj. Rabatezi banchetele spate si poti cara ce vrei cu masina asta....
- Motorul e sprinten la plecarea de la semafor....
Ce nu imi place ?
- Cel mai mult ma deranjeaza suspensiile !!! Sunt foarte rigide si fiecare denivelare din asfalt se simte... parca totusi, la inceput, in primii km, nu erau asa... Oricum, nu stiam ca drumurile noastre sunt atat de proaste pana sa nu am masina asta.... E drept ca inainte m-am dat, putin, cu un oltcit smile.gif
- Bateria !!! fan66hd sa ai grija, bateria e doar de 36 de Ah si se descarca rapid. Pe testate !!! Am uitat o data farurile aprinse. Urmarea, cand am iesit de la lucru, dupa aprox 8 ore, am dat sa deschid masina din telecomanda si tzapa... nu se mai deschidea. Am crezut ca o fi inghetat ceva sau mi s-a stricat mie cheia... Am deschis-o cu cheia mecanica si am dat peste cruntul adevar... nimic energie in baterie, totul mort. Urmarea ? L-am sunat pe tata sa vina cu oltcit-ul sa imi pornesc masina de la bateria lui... Episodul 2... Am parcat masina, intr-o sambata ploioasa, intr-un loc cu stationarea interzisa. Cum nu aveam alta varianta unde sa las masina, am lasat avariile si pozitiile pornite... Dupa 2 ore, cand am vrut sa plec, nu mai avea destula energie incat sa imi porneasca motorul. Urmarea? De atunci port tot timpul in portbagaj un set de cabluri de alimentarea pentru cazuri de genul asta, de urgenta whistling.gif

Fan66hd, daca cumva treci prin Tm, poate ne intalnim si iti dau manualul sa il xeroxezi sau, daca am timp, incerc sa il scanez si ti-l trimit cumva... Dar sa stii ca are unele greseli de traducere rolleyes.gif







La faza cu bateria subscriu si eu:
Am patit-o la pescuit cand am uitat farurile aprinse vre-o 4 ore.
Urmarea: am pornit de la un amic cu matiz si am de atunci tot timpul cabluri de curent in portbagaj!
Asta este...nu le poti avea pe toate!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

7 User(s) are reading this topic (7 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 05:58 PM