consum si viteza maxima Ignis |
This topic is about consum si viteza maxima Ignis, the author, laszdav, wrote about: Voi cam la ce turatie mergeti cu el (sa zicem pe autostrada ca normal turatia mai variaza la depasiri, acelerare) ? Ce presiune aveti la roti ? Si ast ... To read more just scroll down
consum si viteza maxima Ignis |
May 29 2008, 09:34 PM
Post
#121
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 3-May 08 Member No.: 117.019 |
Ce presiune aveti la roti ? Si asta conteaza la consum. Eu la 165/70/R13 in fata am lasat la 2 ,in cartea tehnica scrie 2.3 dar cu 2.3 pe drumurile noastre mai ales in oras simt toate gropile - singura chestie ce ma deranjeaza la masina asta e ca este prea rigida. Inainte am avut un Logan cu care puteam sa merg lejer pe drumurile noastre, nu simteam denivelarile si gropile. |
|
|
May 30 2008, 10:25 AM
Post
#122
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
Ce presiune aveti la roti ? Si asta conteaza la consum. Eu la 165/70/R13 in fata am lasat la 2 ,in cartea tehnica scrie 2.3 dar cu 2.3 pe drumurile noastre mai ales in oras simt toate gropile - singura chestie ce ma deranjeaza la masina asta e ca este prea rigida. Inainte am avut un Logan cu care puteam sa merg lejer pe drumurile noastre, nu simteam denivelarile si gropile. Eu am 185/15 si de obicei bag 2.5 - 2.6. Cu tot neconfortul suspensiei mi se pare mai bine asa pentru ca reduce consumul si porneste din loc mai bine, demareaza mai usor si e mai manevrabila. -------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Jun 17 2008, 07:46 PM
Post
#123
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Dupa ce am facut revizia zilele trecute (vezi topicul preturi si revizii), am verificat iar consumul pe benzina, in conditiile folosirii frecvente a instalatiei de aer conditionat. Consumul a fost undeva la 11.2l/100km, circulat numai in Bucuresti, intre orele 10.00-17.00. Reamintesc faptul ca in iarna am avut un consum urban de 10.8l/100km.
-------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Jul 10 2008, 03:43 PM
Post
#124
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Pana la urmatorul reply, conduceti preventiv! -------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Jul 11 2008, 12:02 PM
Post
#125
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 31-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.297 |
Corelarea este cam asa: cca 20Km/h treapta 1; 40-45 Km treapta 2 si deja la 3000 in treapta 3 am 60 Km/h. -------------------- Suzuki Ignis 1,3 GLX
|
|
|
Aug 14 2008, 09:38 AM
Post
#126
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Nu prea recomand mersul la turatii peste 2500, pe motiv de poluare fonica si consum ridicat de combustibil (verificat pe buzunarul meu). Eu spun ca este mai indicat sa schimbi in a IV-a la 50 km/h. Asa motorul va toarce frumos si vei vedea si un consum mai mic. Daca, totusi, vrei sa mergi sportiv si sa nu iti stea nimeni in cale........este de inteles turatia mare.
Va recomand sa conduceti in limita legala, folositi frana de motor, pastrati distanta fata de cel dinaintea dvs. si va fi ok. Pana la urmatorul reply, conduceti preventiv. -------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Aug 14 2008, 01:09 PM
Post
#127
|
|
pilot Group: Membri Posts: 407 Joined: 28-October 07 From: Timisoara Member No.: 115.270 |
|
|
|
Aug 14 2008, 01:22 PM
Post
#128
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 6-February 08 From: cluj napoca Member No.: 116.297 |
Nu prea recomand mersul la turatii peste 2500, . E vorba de Ignis cu motorul 1.3 benzina ? Eu spun ca este mai indicat sa schimbi in a IV-a la 50 km/h. Nici la Matiz nu schimbi "in a IV-a la 50 km/h" Ma bag si eu in discutie, desi nu am ignis inca, dar eu cred ca schimband la 2500rpm=mers subturat, care numai bine nu face la motor...Acest motor are cuplu maxim la 4100rpm din cate stiu eu, de ce schimbi la 2500? |
|
|
Aug 25 2008, 12:43 PM
Post
#129
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Salut!
M-am intors azi din vacanta, de la Eforie. Am alimentat petrom v 99+ si am avut un consum de la Bucuresti pana la Constanta (ruta Ovidiu) de 17,32 litri la 237 km parcursi, asta insemnand undeva la 7.3 litri/100km. Mentionez ca pe A2 am mers undeva la 140 km/h media. Cam mult, ma gandesc si pe viitor voi face un consum extraurban cu benzina ordinara de 95. sper asas cat de curand. Instalatia gpl o folosesc doar in oras, afara nu prea merita, atunci cand mergi cu peste 100km/h. Voi reveni curand cu alte posturi. Pana atunci, conduceti preventiv!
Attached File(s)
-------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Aug 25 2008, 03:25 PM
Post
#130
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 16-January 08 Member No.: 116.083 |
sa stii ca am observat o chestie interesanta cu consumul la ignis....
cu cat bagi ulei mai scump in motor cu atat scade consumul !! asta am simtit-o dupa revizia de 30000 cand am bagat un ulei extrem de piperat ca pret, undeva in jur de 80 de ron per litru.... motorul toarce mai frumos, este mult mai flexibil si raspunde mai rapid la "talpa"..... PS: chiar ma ingrijorasem la un moment dat, ca incepuse sa-mi iasa si mie un consum mediu cam maricel....undeva in jur de 8 l la suta.... ei, acum e (din nou) la fel ca ala din specificatii.... si daca stai stramb si gandesti drept, diferenta la pretul uleiului o scoti din 2 sau 3 plinuri de benzina.... This post has been edited by ntire2002: Aug 25 2008, 03:26 PM |
|
|
Aug 28 2008, 12:31 PM
Post
#131
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 16-November 07 Member No.: 115.487 |
Salut! M-am intors azi din vacanta, de la Eforie. Am alimentat petrom v 99+ si am avut un consum de la Bucuresti pana la Constanta (ruta Ovidiu) de 17,32 litri la 237 km parcursi, asta insemnand undeva la 7.3 litri/100km. Mentionez ca pe A2 am mers undeva la 140 km/h media. Cam mult, ma gandesc si pe viitor voi face un consum extraurban cu benzina ordinara de 95. sper asas cat de curand. Instalatia gpl o folosesc doar in oras, afara nu prea merita, atunci cand mergi cu peste 100km/h. Voi reveni curand cu alte posturi. Pana atunci, conduceti preventiv! salut mihaitza astept si eu mai multe detalii in ce priveste GPL pe IGNIS consum costuri tu ce zici oare se mai merita? |
|
|
Aug 28 2008, 09:47 PM
Post
#132
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 31-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.297 |
Dupa o tura mai mare in concediu, pe diverse drumuri, autostrazi si temperatura exterioara intre 18 si 35 grade Celsius am constatat urmatoarele:
- consumul creste cam cu 1 litru la folosirea aerului conditionat cind afara sunt 34-35 grade. - media la drum intins undeva intre 6,5-7,5 l/100, pe autostrada avind intre 110-130 Km/ora. - presiunea in pneuri 2,3 conform cartii tehnice. - turatia medie pe autostrada s-a situat intre 3000-4000 turatii/min. - in depasiri am ajuns la 4500-5000 turatii, cu o exceptie in panta fiind nevoie de 5500 dar motorul nu dadea semne de nemultumire. - stabilitatea in curbe foarte buna datorita suspensiei rigide, dar galagioasa la denivelari marunte si piatra cubica. - galagie cam mare la viteze peste 130/ora in interior. - instalatia de dezaburire foarte eficienta, rapid geamurile erau OK ca vizibilitate. - radioul prinde cam slab multe din posturile locale asa ca recomand CD-ul de colectie proprie. - becul din spade de la portbagaj ineficient amplasat (sus) nu vezi nimic noaptea cind cauti cite ceva, fara lanterna de mana care sa-l suplineasca. - surprinzatoare eficienta cu care a urcat pante mai abrupte in treapta 1 fara tendinta de a muri motorul chiar si la pornire pe loc ( este 2x4 , nu 4x4 ). - enervanta situatia in care daca uiti geamurile lasate si opresti motorul trebuie adusa cheia de contact la pozitia pt. functionarea acestora cind parasesti masina. -------------------- Suzuki Ignis 1,3 GLX
|
|
|
Aug 29 2008, 04:22 PM
Post
#133
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
enervanta situatia in care daca uiti geamurile lasate si opresti motorul trebuie adusa cheia de contact la pozitia pt. functionarea acestora cind parasesti masina. exista niste module electronice pentru ridicat geamul dupa ce opresti motorul (se ridica singure). si eu vreau sa iau -------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Aug 29 2008, 10:36 PM
Post
#134
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
de fapt nu dupa ce opresti motorul ci cand inchizi masina
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Aug 31 2008, 10:11 AM
Post
#135
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 31-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.297 |
de fapt nu dupa ce opresti motorul ci cand inchizi masina Solutia este interesanta dar incerc sa ma obisnuiesc cu varianta de pe masina, de principiu nu sunt adeptul interventiilor pe partea electrica in afara celor cu care vine dotata din fabrica. Din acest motiv nici alarma nu-mi pun suplimentara, indiferent de renumele marcii respective. Nu uita de legile lui Murphy - cu cit complici lucrurile cu atit cresc si bataile de cap. -------------------- Suzuki Ignis 1,3 GLX
|
|
|
Aug 31 2008, 10:12 AM
Post
#136
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 31-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.297 |
de fapt nu dupa ce opresti motorul ci cand inchizi masina Solutia este interesanta dar incerc sa ma obisnuiesc cu varianta de pe masina, de principiu nu sunt adeptul interventiilor pe partea electrica in afara celor cu care vine dotata din fabrica. Din acest motiv nici alarma nu-mi pun suplimentara, indiferent de renumele marcii respective. Nu uita de legile lui Murphy - cu cit complici lucrurile cu atit cresc si bataile de cap -------------------- Suzuki Ignis 1,3 GLX
|
|
|
Sep 2 2008, 05:06 PM
Post
#137
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Salut!
Am facut zilele trecute un drum pana la Vaslui. De data aceasta am mers cu benzina 95 de la petrom. Am parcurs 328 km cu o viteza medie de 105 km/h, cu AC tot timpul si la final am alimentat 21,4 litri, de unde rezulta un consum de 6,52l/100km. Eu spun ca este un consum ok, vand in edere c aproape 100 km au fost parcursi prin localitati mai mari sau mai mici. In depasiri am ajuns si eu la 4500 ture in treapta inferioara (III), dar va spun ca, la aceasta turatie, depasirea se executa foarte repede si in conditii foarte bune. Masina se comporta foarte bine si in viraje si pe drum de tara. Instalatia GPL o folosesc doar in Bucuresti, in travaliul zilnic, numai aici am constatat o economie financiara de pana la 30%. Pe drumuri nationale, europene, autostrazi, la viteze de peste 95 km/h si turatii de peste 2700rpm. am un consum de peste 10l/100km, asta insemnand cam aceiasi bani ca si mersul pe benzina. Concluzia mea este ca daca nu folosesti masina pentru mers zilnic in localitate nu prea se justifica pretul de aproximativ 2000 lei cat costa montarea unei instalatii GPL. Acum sper ca i-am raspuns si lui bbogdanmircea. Pana la urmatorul post conduceti preventiv! -------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Sep 3 2008, 08:55 AM
Post
#138
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 24-July 08 Member No.: 117.577 |
ce ulei ai bagat? ce marca?
sa stii ca am observat o chestie interesanta cu consumul la ignis.... cu cat bagi ulei mai scump in motor cu atat scade consumul !! asta am simtit-o dupa revizia de 30000 cand am bagat un ulei extrem de piperat ca pret, undeva in jur de 80 de ron per litru.... motorul toarce mai frumos, este mult mai flexibil si raspunde mai rapid la "talpa"..... PS: chiar ma ingrijorasem la un moment dat, ca incepuse sa-mi iasa si mie un consum mediu cam maricel....undeva in jur de 8 l la suta.... ei, acum e (din nou) la fel ca ala din specificatii.... si daca stai stramb si gandesti drept, diferenta la pretul uleiului o scoti din 2 sau 3 plinuri de benzina.... |
|
|
Sep 11 2008, 07:55 AM
Post
#139
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 16-January 08 Member No.: 116.083 |
Shell Helix Ultra Extra 5W30 ....e full sintetic si e aproape 80 ron/litru....asta la ei, ca la noi nu am cautat
This post has been edited by ntire2002: Sep 11 2008, 07:56 AM |
|
|
Oct 6 2008, 07:49 PM
Post
#140
|
|
sofer Group: Membri Posts: 50 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.944 |
Trecu un an, trecura zece... Nu, doar un an. Asadar: IGNIS 1,5 litri, 4x4
1. km=14200, 2. benzine=1100 litri, CO 95, OMV, MOL, PETROM, LUKOIL, fara independenti, 3. consum mediu=7,74 %, 50% oras-50% afara, 4. lei=4100, 5. lei/km=0,29, 6. lei/luna=340, 7. nr. alimentari=44, 8. lei/alimentare=93, 9. km intre alimentari=320 medie, 10. km/zi=39. Viteze? intre 5 si 140 km/ora. La cele de peste 140 incepe sa vibreze acoperisul. Si face zgomot mare. Nepermis de mare. Suspensia? Rigida, mult prea rigida. Periculos de rigida!!! Pasagerul/rii din spate sunt saci de cartofi pe dragile noastre drumuri din Romanica. Consumul? Mare, prea mare. Asta-i Ignisul. Se pare ca este, va rog sa ma scuzati pentru expresia licentioasa, un avorton al firmei Suzuki. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 07:26 AM |