IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Honda accord

This topic is about Honda accord, the author, James Kilowatt, wrote about: @iulian Daca te uiti la Jazz si Civic, in ADAC sunt pe ultimile locuri la fiabilitate. Noul civic e cu juma de secunda mai lent decat ala vechi... si ... To read more just scroll down

8 Pages V  « < 5 6 7 8 >  
Reply to this topicStart new topic
> Honda accord
James Kilowatt
post Dec 3 2012, 01:03 PM
Post #121


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@iulian
Daca te uiti la Jazz si Civic, in ADAC sunt pe ultimile locuri la fiabilitate. Noul civic e cu juma' de secunda mai lent decat ala vechi... si noul accord e mai lent decat cel vechi... si legendarul type R e din ce in ce mai nereusit...

Iar la preturi sunt criminali, Civicul costa cat petrolierul meu care e mai mare, mai rapid, si mai bine echipat.

Iar motorizarile sunt complet neinspirate pentru "noi", sunt taxate si gurmande (in perceptia populara). O dau sistematic in bara de cativa ani, marketingii lor merita o decoratie pentru cele mai proaste idei.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircanu
post Dec 3 2012, 01:43 PM
Post #122


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609




In UK e plin de Honde, mai ales modele facute la febrica de la Swindon.
In rest, vechea poveste cu masinile facute in japonia care ajung sa coste cat nu fac la noi in europa.

Eu preconizez ca noul Accord (ala american) va fi un succes ptr ca e peste Camry si Altima. imi place cum arata, mie mi-a placut si asta vechiul.

Cu Civicul au dat-o in bara gagii si nu inteleg cum au putut sa fie atat de fraieri. Un design naspa, caruia ii fac facelift la nici un an de la lansare. Vine mai scump decat competitia directa.

noul CR-V este insa o masina faina. un model care a avut succes si eu zic ca va continua sa il aiba.


--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 3 2012, 02:59 PM
Post #123


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



Civicul european difera mult de cel non-euro... si buba lui a fost intotdeauna pretul.

nou Civic si aici a dat-o in bara la interior si suspensie - mai lalaie - - a fost adicatelea "corollizat"... motorul de baza de 1.8l si 140CP e acelasi cu o evolutie minora care il face ceva mai eficient; cuplat cu mici schimbari la transmisia automata in 5 trepte si o scadere de greutate de vreo 25 de kile performantele ies similare modelului anterior - progresul a fost la scaderea usoara a consumului ( acum au o varianta HF cu pneuri low-roll resistance scoate 33mpg; 7l% mixt). Si-ul (echivalentul type R) se mentine la nivelul anterior - competitia principala e cu Golf GTI si e upgradat la motorul de 2.4l tot 200CP dar cuplu desigur mai bun - soate 7 sec 0-100km/h, identic cu GTI-ul. de asemenea au introdus un nou hibrid care acum e mai economic si mai puternic ( desi inca tot lent - echivalentul a 110CP dar consum mixt 5.6l % - ca scula de mers in oras e competitiv cu Priusul. ce e culmea e ca vanzarile anul asta au fost mai bune ca niciodata ( desi competitia e mare segmentul per total e in expansiune) cum am spus deja pentru 2013 Civicul este updatata la interior, suspensie si are un nou exterior.

totusi la momentul actual pe piata americana compactul meu preferat e Mazda3 sky-activ - motorul de 2.0l cu injectie directa scoate 155CP, e mai rapid, mai fun to drive si iese la un consum mixt similar Civic si Corolla 1.8l. Si la mica distanta ar fi acum Focus tot asa 2.0l injectie directa la 160CP, transmisie tip DSG - desi consumul ii iese mai slab in viata reala si DSG-ul e cica cam smucit la viteze mici...


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 3 2012, 03:39 PM
Post #124


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Mie cea mai reusita compacta non-premium mi se pare noul Focus, cu motorul 1.6 turbo (vine cu 150 si 180CP). Mi se pare peste noul civic la toate capitolele.
Civicul nou e asa cum spui, "corrolizat", in numele eficientei au mai pierdut juma' de secunda fata de cel vechi la aceeasi motorizare. Insa Corolla chiar daca e plicticoasa macar are unele avantaje pentru cineva pragmatic (garantie 5 ani si revizii gratis (vs 3ani honda honda), fiabilitate pe care au mentinut-o ridicata, si e si mai ieftina.). De fapt la banii de Civic de baza aici iei Auris hibrida si te mai dai si eco.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 3 2012, 05:11 PM
Post #125


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Defapt daca vrei Corolla atunci cea mai buna optiune e I30-ul care e cu cateva mii mai ieftin decat Corolla si are ceva garantie nesimtit de mare (7 ani parca, dar cu anumite limitari).
Daca vrei compacta fun to drive atunci ai destul de multe optiuni super fun peste 20.000 euro (BMW seria 1, Golf GTI/GTD/R, Renaut Megane RS, Type-R, Ford Focus ST, etc). Toate astea sunt fun de tot... dar sunt compacte de peste 20.000 euro... ceea ce pe foamea asta inseamna mult, si va fi extrem de greu sa explici cunostintelor si rudelor cum ai dat 25.000 euro pe un megane biggrin.gif

La capitolul compacte-sub-20.000 euro si fun to drive nu stiu ce s-ar gasi... Focusul ala de care zicea James (cu mentiunea ca mie nu stiu de ce dar nu imi plac interioarele de focus de nicio culoare, dar cred ca e ceva cu mine), Octavia 1.8 TSI.... poate un golf 2.0 TDI (desi asta nici nu e extrem de fun to drive stock (dar se poate remapa) si nici nu cred ca iese cu mult sub 20.000 euro)... altceva nu imi vine in minte... Oricum, civicul nu mai e demult o optiune pentru "masina fun to drive la bani rezonabili".


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 3 2012, 05:33 PM
Post #126


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



mda, motoarele turbo cu injectie directa sunt cele mai bune intre benzinare acum ca raport putere/consum. si GM si Dodge au bagata motoare de 1.4l la 140 si respectiv 160CP pe noile lor compacte - Chevy Cruze si Dodge Dart ( asta e bazat pe arhitectura noii Giuletta).

Dart e o masina interesanta pe hartie dar inca nu au nimerit-o 100%... varianta de baza foloseste tot motorul de 2.0l 160CP injectie port al fostului Caliber si au renuntat la CVT-ul lor pentru o transmisie in 6 trepte achizitionata de la grupul Hyundai ( asta e de cativa ani practic si trenul motor al Kia Forte o masina pe care am avut-o inchiriata anul trecut vreo 5 zile in Florida si care, per ansamblu, e decenta dar nimic de scris pe forum despre ea biggrin.gif ). desi pe hartie asta pare mai mult - in practica e inca sub performantele Civic/Corolla la consum mai mare. INSA, de cateva luni au bagat versiunea turbo +/- transmisie tip DSG ( ambele de la Fiat) care e mai rapida si mai economica decat gemenele japoneze. Dinamica sasiului pare insa a fi sub Focus si Mazda3 si transmisia ca si la Focus ceva mai smucita decat hidramatele (se pare ca singurul DSG decent e cel al VW)... tot la plus Dart e acum si cel mai spatios compact pe piata si il poti customiza mai upscale. si daca iei transmisia manuala e chiar placut de condus... oricum e un mare pas inainte fata de Caliber - am inchiriat de vreo cateva ori unul, ultima oara tot anul trecut vreo 12 zile in Indiana ( 2.0l 160CP cu CVT) si cam aceeasi impresie - decent dar sub competitie ( as fi preferat clar Kia sau Elantra la banii aia).

Cruze-ul GM ( care f apropiat de Astra) desi are motorul de baza tot 1.4injdir turbo e inca mai greu si transmisia automata ( 6 trepte) mai putin reusita, in final nu iese mai bine decat Civic 1.8 la performante si consum. arata insa mai bine si in Europa e prob mai ieftin - vad ca e asamblat si in Rusia dar in Euro de Vest vin din Coreea. pe piata americana e produs in Ohio si se vinde cot la cot cu Focus - ambele sunt in top 20 cele mai bine vandute modele.

la preturile de aici si cu reputatia de fiabilitate a Honda/Toyota inca Civic si Corolla raman lideri in clasa mai ales pe considerente utilitare. dar daca acum 5 ani era evidenta diferenta fata de Focus sau ofertele GM si Dodge in segment, acum jocul e mult mai strans. acum 5 ani nici nu m-as fi gandit sa ma duc sa testez un Caliber, Focus sau Chevy Cobalt... acum sigur as incerca Focus si Dart si daca ar fi discounturi semnificative (ceea ce se intampla de multe ori) chiar Cruze. desi pe hartie si bazat pe review-urile din presa de profil si la preturile de aici Mazda3 skyactiv e prima pe lista...



--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 3 2012, 05:57 PM
Post #127


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



QUOTE (HalbaSus @ Dec 3 2012, 03:11 PM) *
La capitolul compacte-sub-20.000 euro si fun to drive nu stiu ce s-ar gasi... Focusul ala de care zicea James (cu mentiunea ca mie nu stiu de ce dar nu imi plac interioarele de focus de nicio culoare, dar cred ca e ceva cu mine), Octavia 1.8 TSI.... poate un golf 2.0 TDI (desi asta nici nu e extrem de fun to drive stock (dar se poate remapa) si nici nu cred ca iese cu mult sub 20.000 euro)... altceva nu imi vine in minte... Oricum, civicul nu mai e demult o optiune pentru "masina fun to drive la bani rezonabili".


aici un Civic esai e inca o optiune - al meu a fost aproape 23000$ cu taxe si inmatriculare... e lots of fun to drive, costa alune sa il tii in functie (doar ulei, filtre, baterie noua, un rand de frane fata si unul spate si 2 randuri de pneuri in peste 140.000km) si imbatraneste foarte incet... singurul minus e ca e oleaca cam zgomotos ( zgomotul e adevarat placut dar la un moment dat te cam saturi). unul nou acum ar fi chiar 21k inainte de taxe ( alegerea e simpla ca practic nu are optiuni afara de kit estetic - vine cu tot ce-i trebuie in standard), mult sub 25k al GTI similar dotat...

bine nu as mai lua din nou unul ca e inca practic acelasi lucru - asta nou are in plus monitor al presiunii in pneuri, senzori de lumina, faruri de ceatza si motor oleaca mai bun la cam acelasi consum...


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircanu
post Dec 3 2012, 06:51 PM
Post #128


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609




Eu tot la civicul american ma refeream. Doar ala exista aici, ca si accordul.
Eu ma tot uit dupa o masina din clasa civicului si deocamdata toate sunt cam naspa dintr-un punct de vedere sau altul. nu m-a convins nici una ca-si merita banii, fie ea civic (care aici full e vreo 15.000 de euro) sau focus.
Civicul e lent, degeaba are forma si bordul futuriste ca e o masina slabuta. Focusul e scump cu spume, la mine aici modelul full cu motor de 2.0 ajunge sa fie vreo 19.000 de euro. (ala 1.6 turbo nu se importa).



--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 3 2012, 07:03 PM
Post #129


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



LA voi probabil e alt civic. Eu am fost dezamagit de calitatea interiorului la hatch, care e made in UK. si eram dezamagit desi conduceam Hyundai Getz, nu Bentley.
Insa sedanul japonez era cu totul altceva (ca si accordul european, nu stiu unde e facut insa e altceva fata de civicul UK), si probabil si la voi interiorul de civic e tot japan-like.

La mine nu cred ca e usor de gasit un hot hatch sub 20k€... cine vrea ceva hot sub 20k ar trebui mai degraba sa se uite la clasele sub-compacte, desi nici asa nu e garantat sa gaseasca. La noi doar un Twingo RS il iei la 18k.... si probabil si-o fura de la un 500 arbath, insa astea sunt departe de o compacta. Adica ar putea fi fun, insa nu si practic.
Iar un Clio RS incepe de la 24k deja.

LE
Fabia RS e 21k; probabil cu ceva negociere ar iesi poate sub 20. 1.4t, 180CP, DSG7.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircanu
post Dec 3 2012, 07:27 PM
Post #130


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609




Asta e Civicul de aici, modelul 2012. cica e facut in japonia. acelasi motor vechi de 1.8 de 140CP. si i-am gresit pretul, Civicul asta ajunge full la 19.000 de euro, de asemenea.

james, lasa-ma cu hyundai. desi civicul asta nu-si merita banii, Honda e cu 3 clase peste Hyundai. coreeni mai au mult pana departe. faptul ca ofera o alternativa mai ieftina nu inseamna ca exceleaza cu ceva.

Attached File(s)
Attached File  2012_Honda_Civic_2.jpg ( 169.89K ) Number of downloads: 5
Attached File  2012_Honda_Civic_4.jpg ( 133.14K ) Number of downloads: 11
 


--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 3 2012, 08:57 PM
Post #131


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Au fost, poate acum doua generatii, cand Honda inca erau in top iar Hyundai faceau un fel de logane. Insa de cativa ani dupa mine sunt inaintea Hondei la toate capitolele, nu doar la preturi. Au motoare reusite (si diesel si benzina, 1.6 si 2L turbo twinscroll), cutii reusite (cu dublu ambreiaj), design interesant, garantie buna, materiale bune, tot ce vrei. Din pacate insa nu le aduc pe toate in Europa, insa in Rusia de exemplu am vazut modele faine de tot.

This post has been edited by James Kilowatt: Dec 3 2012, 08:59 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 3 2012, 10:44 PM
Post #132


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



ca tot vorbeam si n-aveam altceva de facut... am dat o tura pe la 4 dealership-uri... in esenta asta e in pregatire pentru inlocuirea Esaiului...

1) Dodge Dart - interiorul e naspa - scaunele au o stofa oribila, sunt prea moi... bordul e OK cu un fel de piele cusuta deasupra ceasurilor ( a la Merc dar vine ca nuca in perete cu restul). usile si plasticul de pe lateralul consolei sunt cele vechi de la Caliber ( erau OK pt masina aia ca era 17-18K dar asta era fully loaded la 27k). ca plus e mai incapatoare la interior, are un sasiu bun desi pare cam greoaie in curbe si navi touch screen Garmin. trenul motor a fost o mare dezamagire - se simte ca un diesel mic 1.4-1.7l - turbo lag cat cuprinde si zornaie ca o ascutitoare in reprize. si transmisia e intr-adevar cam smucita si retrogadeaza tarziu...

2) Focus 2.0 inj-dir e mult mai reusit ca tren motor. si interiorul e mai ingrijit ( ma rog cel Titanium cu piele) pt 25k e rezonabil. nu imi place bordul insa, cam plasticos si navigatia cam aiurea.

3) Mazda3 - interiorul mai ingrijit, navi touch screen Tom-Tom, exteriorul e un pic mai pestritz dar e OK. trenul motor mai reusit si suspensia ( raport fermitate in curbe pe complianta la denivelari foarte buna); si ceva mai silentioasa; la aceeasi bani cu Focus... minus avea roti de 16 fata 17 celelalte 2;

4) Jetta GLI - totul peste competitie dar 30k fata de 25k alelalte; roti de 18 ( mai bengoase decat cele standard pe serie 3); trenul motor fara repros ( o tzarica de turbo lag dar abia perceptibil); suspensia faina; si la fel de incapatoare ca Dart...

recomandarea mea pentru nevasta-mea ramane Mazda3; GLI-ul e mai fain dar piperat; nu avem nevoie de atata putere pentru a 3-a masina si la aprox 25-27k iei o Mazda3 similar echipata - mai putina putere dar si mult mai economica.


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 3 2012, 11:19 PM
Post #133


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



QUOTE (James Kilowatt @ Dec 3 2012, 06:57 PM) *
Au fost, poate acum doua generatii, cand Honda inca erau in top iar Hyundai faceau un fel de logane. Insa de cativa ani dupa mine sunt inaintea Hondei la toate capitolele, nu doar la preturi. Au motoare reusite (si diesel si benzina, 1.6 si 2L turbo twinscroll), cutii reusite (cu dublu ambreiaj), design interesant, garantie buna, materiale bune, tot ce vrei. Din pacate insa nu le aduc pe toate in Europa, insa in Rusia de exemplu am vazut modele faine de tot.


nu exceleaza, dar scopul lor nu e asta. motoarele si cutiile sunt bune dar comparate cu Hondele similare aici inca au un pas in urma la dinamica, valoare reziduala si fiabilitate ( desi ultima e neglijabila deja). am avut o Elantra 1.8 inchiriata in Wisconsin 1 zi acum vreo 2 ani - mi s-a parut intra-devar usor peste Civic - pret oleaca mai bun la aceleasi dotari, performantele si consum. in conditiile de piata de aici si daca nu iei pentru mai mult de 5 ani tot cu Civicul iesi mai bine ( valoarea reziduala e mai buna).

la preturile din Europa ( masini, taxe, carburant) si mie mi-ar fi greu sa aleg Honda fata de altele. aici sunt alte coordonate ale problemei.


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 4 2012, 12:37 AM
Post #134


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Hm, pai daca incepi cu valori reziduuale si cu "care e o afacere mai buna" il contrazici si tu pe Mircanu care considera ca singurul merit al hyundaiului e pretul. Tu demonstezi acelasi lucru despre Honda, si nici nu sunt convins ca ce spui se aplica si la noi.

Oricum, eu nu comentez situatia de la voi, unde conditiile sunt altele, ci pe cele de la noi unde am impresia ca de cativa ani Honda incearca sa isi faca harakiri in timp ce chinejii ailalti de la hyundai invata infiorator de repede ce vrea europeanu'. Desi au mai facut si astia prostii, gen mentinerea unui 2.4 aspirat in locul turbatelor deja disponibile pe alte piete...insa si-au revenit repede.

Sper ca noile reguli euro6 care vor mai calma probabil dieselarii (coreenii au inteles imediat ca daca n-ai un diesel de 1.6 - 2L nu existi) sa fie o ocazie pentru honda sa mai recastige ceva din terenul pierdut, altfel ma cam tem ca vor deveni istorie.

This post has been edited by James Kilowatt: Dec 4 2012, 12:50 AM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 4 2012, 12:52 AM
Post #135


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



punctul cu pretul e ca nu trebuie luat in considerare numai eticheta de pe masina ci si tot restul in decursul perioadei in care o exploatezi. din acest pdv chiar daca Elantra e mai ieftina la sfarsitul a 5-6 ani obisnuiti de exploatare iesi mai bine cu Civic ( cum ziceam la performante si comfort similar).

in Europa, ai dreptate, Honda are probleme mai mari, dar par a fi in curs de a le rectifica ( diesel de 1.6 pe vine plus trenurile motoare pe benzina sunt in curs de upgradare); posibil sa aiba succes cu hibridele, dar banuiesc ca trebuie sa le produca local sa fie economice.

This post has been edited by iHondafan: Dec 4 2012, 12:53 AM


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Dec 4 2012, 01:23 AM
Post #136


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Honda in europa se stinge usor usor. Motorul asta nou de 1.6 diesel e venit prea tarziu si fara sa fie mai performant ca si concurenta, e chiar sub. Diesel-ul vechi de 2.2 era cel mai silentios si liniar din gama, dar a avut probleme mari cu ambreiajul si volanta, chestii care implica niste costuri destul de mari. Cel nou de 2.2(150 si 180cp) are probleme cu DPF-ul si nu este mult mai zgomotos ca cel vechi.

La partea de benzina, motorul meu de exemplu e extraordinar. Pentru 2012, pus pe noul civic, e doar mediocru. Intr-adevar trage liniar, intr-adevar consuma ridicol de putin pentru un 1.8, dar dpdv dinamic e mult in urma concurentei. Masina e sesizabil mai inceata fata de a mea, si nu mai are aproape nimic din ADN-ul honda. Singura chestie pe care am gasit-o de la masina mea e directia cu cursa scurta si foarte exacta.

Coreeni, pentru mine nu. Inca nu sunt la niveul care trebuie. Dinamic I30-ul e si mai incet decat civicul, e mai prost facut si chiar nu are absolut nimic cu care sa impresioneze. E doar o masina ok, joaca tare doar prin pret, care e sub nemti si japonezi, la nivel cu francezii. Pe care eu sincer i-as alege. Am un prieten cu un i30 cu km la jumate fata de civic-ul meu. Masina pare mult mai batrana decat este.

In Europa, honda nu a pierdut piata in favarea coreenilor, a pierdut in favoarea nemtilor(VAG si ford) si partial a francezilor, sau chiar a colegilor japonezi.

In SUA, Honda pare de aici ca sta foarte bine. Eu mi-as cumpara un Accord american de 3.5 daca as sta acolo. Civicul l-au reparat pentru 2013, Acura sta bine cu toata gama, e totul ok.




--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircanu
post Dec 4 2012, 08:35 AM
Post #137


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609





Honda se bazeaza mult pe Civic si pe Accord. Atat timp cat nu vor face modelele astea in Europa ca sa fie pretul mai scazut, Honda o sa fie mereu o alegere secundara sau sare din schema total din cauza pretului, pe piata europeana. Pretul/taxele/cilindreea fac legea in ziua de azi.

Pe alte piete nu e chiar asa. Civicul de 1.8 (pus de mine in poza de mai sus) desi are performante slabe, macar consuma putin si s-a dovedit fiabil. se vinde la greu aici ala mine si pe piete unde pretul nu e afectat f tare de taxe. e perfect ptr cine vrea o masina care sa-l coste putin, are si garantie 5 ani. Eu stiu masina binisor ca am vrut sa cumpar un Civic acum 4-5 ani.

Accordul, asa cum am spus, e peste Camry si Altima, concurentele japoneze directe. O sa vina putin mai scump decat ele insa si calitatea e crescuta, mai ales la interior. intotdeauna a fost. la performante sunt cam la fel, cu un avantaj Honda care la modelul V6 are un consuma mai scazut ca atunci cand nu ai nevoie motorul Honda scoate pe bara cativa cilindri ptr un consum mai scazut.

Revenind la coreeni. aici la mine exista toate modelele alea minunate precum Sonata, Azera, Genesis, Centennial. Le-am studiat masinile la showroom/test drive. Masinile lor arata bine, au forme frumoase si asta ptr ca si copiaza la greu de la altii. De asemenea, strategia lor de marketing e clara: "oferim masini aratoase cu dotari mai multe decat concurenta, la un pret mai scazut decat concurenta".
Insa, calitatea nu e acolo. Masinile lor din ce am vazut eu nu prea trec testul timpului. Vad mereu hyundai-uri de 2-3 ani care arata de 6-7 ani. plasticele/vopseaua se invechesc rapid.
De fiabilitatea lor nu sunt convins deloc, iar garantia de 5-7 ani nu se traduce prin fiabilitate. E tot un marketing la care unii percuteaza, "masina e tanc daca imi da garantie asa de lunga", insa nu isi fac un calcul cat ii costa reviziile la dealer timp de 7 ani.
Desi nu e definitoarie, se poate intampla cu orice masina, uite aici cazul unui tip care a cumparat o Kia Cadenza aici la mine, cateva fragmente din postul lui de pe un forum:

Greetings All,
I am the owner of a 2012 Kia Cadenza top of the range that was purchased brand new from the showroom but unfortunately it has been trouble since day 1.
* Upon purchasing the vehicle, I realized that every time I started the car, the clock would reset to 11AM and all my radio stations were wiped off.
So just a day after delivery, I made my first trip to the service center where I was told the spark plugs were installed incorrectly and later the problem was fixed.
* I also noticed the steering wheel vibrating ridiculously if I drove over 80KM/H, so it wasn't long before I headed back to the service center only to hear excuses such as "The road surface is this way". Also, car had started pulling towards the left of the road irrespective of what speed it was being driven at. This meant wheel balancing and wheel alignment had to be carried out thrice before the issue was sorted. Now you're probably wondering what's the big deal here but do you honestly wish to visit the service center thrice in a week with complaint after complaint knowing you bought a BRAND NEW VEHICLE?
* Now for the worst problem of them all, the SUSPENSION. There is a SERIOUS problem with the rear suspension since it creaks ridiculously loudly whenever passengers or even I unload from the vehicle. They have tried tightening the suspension, loosening it, removing a couple of rods and a few other bits but nothing seems to have worked yet.
* Just today, I stopped at a pedestrian crossing for an individual to cross the road and noticed that my hazard light button had got stuck inside! Is this the quality you except from Kia's flagship model?




--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 4 2012, 09:50 AM
Post #138


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Mircanule, la noi reviziile se fac acum la 30kkm sau 2 ani. Si nu-s mai scumpe decat la honda sau la vag, asa ca figura cu garantia lor ramane un argument valabil care a convins. In be au facut publicitate teribila pe tema asta, plus pe reteaua de dealeri (oriunde ai fi, garajul nostru e la mai putin de 30 km).
Eu n-am spus ca se bat cu nemtii, insa cu honda n-au ce discuta. Vino sa vezi cum trece testul timpului un civic european care scartaie de nou. Civicul cu care am facut eu drivetest (eu am vrut honda, nu skoda) la 3kkm avea mai multi greieri decat hyundaiul meu la 80kkm.

Iar evolutia e evidenta. Acum doua generatii faceau troace sub medie din toate punctele de vedere. Apoi au hotarat ca e rost de castigat in europa, si au venit cu masini facute fix pentru europeni. Teoria mea personala e ca ceed/i30 sunt proiectate in excel: au bagat 5 coloane cu parametrii celor mai vandute modele, apoi au facut media lor si au scos ceedul biggrin.gif

Iar generatia noua e chiar individualizate si are modele in clase la care honda nu mai exista (rwd cu peste 200cp, turbe puternice si disel si benzen, sau citadine mici si eventual diesel)


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OCTAN_95
post Dec 4 2012, 12:52 PM
Post #139


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.355
Joined: 9-July 07
From: timisoara
Member No.: 109.935



Hai sa va spun si eu despre Accord-ul meu (benzinar de 2 l), ca doar despre Accord era topicul;
Imatriculata in 27.12.2007, parcursi 163100 km, pana azi dimineata nu am schimbat la aceasta masina decai 1 buc bucsa de brat pe dreapta iar in rest placute de frana 3 seturi (discurile inca mai merg), reviziile facute din 10 in 10 mii de km.
Nu vad ce as putea sa reprosez masinii, si-a facut pe deplin treaba si o va mai face si de acum inainte.
Chiar nu pot sa va inteleg de ce nu va poate convinge masina aceasta? (nu discutam de generatia noua, este alt motor, alta carosare si inca multe alte asa zise elemente de noutate)

Si cate ceva despre Civic, fiica mea are un Civic 1.4 i (EJ9) are masinuta asta 268000 km si nu am ce-i reprosa, mai mult decat atat cu una identica doar pregatita pentru curse o foloseste cu toata increderea si habar nu mai am cati km are.


--------------------
HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 4 2012, 01:50 PM
Post #140


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



QUOTE (mircanu @ Dec 4 2012, 06:35 AM) *
Pe alte piete nu e chiar asa. Civicul de 1.8 (pus de mine in poza de mai sus) desi are performante slabe, macar consuma putin si s-a dovedit fiabil. se vinde la greu aici ala mine si pe piete unde pretul nu e afectat f tare de taxe. e perfect ptr cine vrea o masina care sa-l coste putin, are si garantie 5 ani. Eu stiu masina binisor ca am vrut sa cumpar un Civic acum 4-5 ani.

Accordul, asa cum am spus, e peste Camry si Altima, concurentele japoneze directe. O sa vina putin mai scump decat ele insa si calitatea e crescuta, mai ales la interior. intotdeauna a fost. la performante sunt cam la fel, cu un avantaj Honda care la modelul V6 are un consuma mai scazut ca atunci cand nu ai nevoie motorul Honda scoate pe bara cativa cilindri ptr un consum mai scazut.

Revenind la coreeni. aici la mine exista toate modelele alea minunate precum Sonata, Azera, Genesis, Centennial. Le-am studiat masinile la showroom/test drive. Masinile lor arata bine, au forme frumoase si asta ptr ca si copiaza la greu de la altii. De asemenea, strategia lor de marketing e clara: "oferim masini aratoase cu dotari mai multe decat concurenta, la un pret mai scazut decat concurenta".
Insa, calitatea nu e acolo. Masinile lor din ce am vazut eu nu prea trec testul timpului. Vad mereu hyundai-uri de 2-3 ani care arata de 6-7 ani. plasticele/vopseaua se invechesc rapid.


Civic are performantele unei masini cu motor de 1.8 normal aspirat ( par cu Corolla, Elantra - si ala e inj dir ) aprox 9-9.5sec suta. daca vrei mai mult ai CTR, eSai, sau .... alte marci. de asemenea are performantele unui motor de 140CP - Golf TDI 140CP. motorul de 1.8 a fost foarte bun, dar e timpul sa fie upgradat - 150CP cu cuplu mai bun din injectie directa + transmisie noua ( cea de 5 viteze automata tot asa a fost foarte buna acum 5 ani dar acum e nevoie fie de 6 viteze fie de un CVT - Honda deja le are dar a tot tras de asta) e tot ce are nevoie - sa creasca acceleratia cu 0.3-0.5sec si sa scada consumul cu 5-10%. cu asta e rezolvat dpdv mecanic pentru toate pietele.

cum o sa aiba politica de pret in Europa ramane de vazut. pentru ei vitala e piata nord-americana unde vand cam jumate din totalul mondial (si produc deja 40% din total). de fapt asta e blestemul lor pe piata europeana. produsele lor sunt dezvoltate in principal cu ochiul pe piata nord-americana ( si similare dpdv pre carburant - Orient Mijlociu, Rusia, Australia) si nu se pupa cu cerintele pietei europene. vanzarile in Europa sunt sub 15% din cele de pe piata nord-americana si sub 8% din totalul vanzarilor Honda. ce mi se pare ciudat e ca nu au fost mai flexibili la politica de pret. Civicul european este foarte scump...

Accordul a fost si sub si peste Altima si Camry functie de ciclul de productie ( in general a avut intr-adevar mai putine probleme cu Altima decat cu Camry). Pe piata europeana e clar un handicap ca nu produc Accord, dar segmentul e mult mai mic acolo decat in America deci nu prea se merita investitia. INSA e cam putin scuzabil cu uzina in UK sa nu aiba un Civic competitiv ( si nu ma gandesc sa fie numarul unu in segment ca in America, dar macar primul intre marcile asiatice pe piata europeana - lucrur eprfect realizabil). Europa e o piata foarte dificila marcata de supra-productie si costuri mari.

referitor la coreeni si plastice... mah, ce sa zic, se cojeste plasticul la mine la un BMW de nici 5 ani... ce sa mai zic de Hyundai. traim intr-o lume in care toate produsele au viata de utilizare diminuata si care sunt concepute sa fie dispozabile si inlocuibile. un televizor nu il mai tii 15-20 de ani ci 5-10. la fel electrocasnicele. un computer te tine maxim 4-5 ani si asta daca ai noroc ( eu nu am avut noroc si la mine nu a tinut nici o platforma Windows mai mult de 3 ani)... masinile erau facute sa tina 20+ ani. acum putine stau in exploatare mai mult de 10 ani ( varsta medie a masinilor casate in USA e 8 ani si-un pic). parte tine si de progresul tehnologic - un televizor de acum 10 ani este total depasit dpdv al capabilitatilor si cerintelor actuale - HD, integrare wireless, etc.

This post has been edited by iHondafan: Dec 4 2012, 01:52 PM


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 5 6 7 8 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th May 2024 - 08:29 PM