Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda accord
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Honda
Pages: 1, 2, 3, 4
ncristi
Deschid acest topic pt ca m-am urcat si eu intr-un accord---un vis de masina---si mi se pare nedrept ca o astfel de bijuterie sa nu aiba un topic propriu.

Parerei despre masina-motorizari (in special despte iCTDi), prformante, fiabiliate.

PS
Pacat ca honda nu se bucura in romania de o reclama corespunzatoare.
S O R I N
Deci....Am mers cu accord ictdi acum vreo cateva luni,pe atunci fiind in cautarea unei masini noi .Vreau sa spun ca am ramas placut impresionat de acel motor...Nu tu zgomot sfecific motorinei,nu trepidatii......,si pe langa asta un demaraj de te baga in scaun incepand de la viteza 1 pana inclusiv a 5-a la 150 km ora ( specific eram pe autostrada,dealerul fiind de acord sa facem cativa km).Ce mi a ramas in minte era ca la 150 km pe ora avea 2100 rot pe min,deci consum beton la o viteza nu chiar mica...Intorcandu ma la sediul dealerului am mai ramas in masina singur sa vad calitatea materialelor folosite (plastice,bord ,etc)
Mi s a parut sub toyota avensis ,dar peste mazda 6 la aceste lucruri,dar le bate pe amandoua la motor.(am mai facut drive test cu toyota avensis dar cu motor pe benzina 1.8 129 cp si ci mazda 6 pe motorina,deci puteam face cat de cat o diferenta intre ele).
Daca nu erau taxele care sunt specifice masinilor made in japan,vreau sa spun ca ca nici nu maI STATEM la discutie si alegeam direct honda accord ictdi...Eram nevoit sa le i au in considerare pt ca eu cautam sa i au o masina cu banii jos...

Asa a trebuit sa ma multumesc cu o toyota avensis ,benzina 1.8 (129cp),care e fabricata in Uk,deci nu are taxe vamale...
As putea sa fac un top chiar al japanelor conduse:
1.Accord (nu cred ca motorul are mare importanta,daca ala pe motorina se infigea asa periculos, ma gandesc cum erau alea pe benzina :boxing: )
2.Avensis (sunt tare curios de motorul cel nou 2,2 motorina blink.gif )
3.Mazda 6 (ce tin minte de la drive test,era ca se auzea motorul ff rau inauntru masinii,era motorina)

P.S. ma gandisem la un accord benzina cu motor 2.0 (150 cp),era la vreo 17000 cip si cu o reducere de la dealer de 1500 euro ajungea la banii avensisului,putin peste,dar nu avea mai multe chestii pe care le oferea avensisu de 1.8 benzina(129 cp),cel mai important era VSC(controlul stabilitatii),care nu era la accord nici optional,nu avea jante( decat de tabla) si mai maulte chestii care erau importante la o masina la vreo 20 000 euro...

Dar mi a ramas gandul la accord (desi ma multumesc si cu toya mea).......................... :wave:
CRG
O sa incerc sa sumarizez cateva din probleme reclamate de multi din ownerii din Europa al modelele din 2003-2004, majoritatea fiind carcotasi din UK:

Rear Suspension has been replaced due to strange creaking sounds.

Air conditioning failed at 4000 miles and has smelt foul since it's replacement.

Air mass filters replaced.

Alarm is the bain of my neighbouhood.

Battery continually runs down.

Alloy wheels have corroded.

1) Ignition cut-out, This happened at any speed and was completely random. Very nearly resulted in an accident on the motorway. My solicitor advised me the car was dangerous and should be rejected, which I did successfully.
2) Rattles here, there and everywhere. All door windows rattle incessantly. This fault has been reported on a number of web sites. The TSB that has now been issued to fix it does not work, as my replacement vehicle has the same exact fault even with the new seals.
3) Battery drained, probably as a result of unsuccessful attempts by the dealer to get ignition fixed.


multe altele pe:

http://www.carsurvey.org/model_Honda_Accord.html


nush' ce sa mai cred...
Tebi62618
Nu sunt deloc de acord cu Sorin.

Calitatea materialelor din Accord este cu citeva clase peste Avensis si dupa parerea mea apropiata de Mercedes etc.

Eu am un Mercedes E320 CDI full option si de 1 luna mi-am luat un Accord 2.4 ES cu navigatie.

In afara faptului ca Accord e mai lenesa, imi place din toate punctele de vedere si cred ca o sa-mi vind Mercedesul.
Udo
Tebi, nu sunt sigur ca-nteleg ce inseamna "mai lenesa". Adica mai lenes decat 320ul CDI sau in general o masina puturoasa.
Daca e vorba de prima varianta, mi se pare normal sa fie asa, la urma urmei e vorba de o diferenta semnificativa a cilindreei (3.2L vs. 2.4L) plus ca, dieselele din ziua azi nu sunt cu mult mai prejos, daca e vorba de cea de a doua varianta (ceea ce n-as crede), va trebui sa intram in detalii.

Cat despre calitatea materialelor comparativ cu cele de pe Avensis, e greu de aflat o parere obiectiva, fiindca e vorba de gusturi si impresii subiective.
gabi63320
QUOTE(Tebi62618)
Nu sunt deloc de acord cu Sorin.

Calitatea materialelor din Accord este cu citeva clase peste Avensis si dupa parerea mea apropiata de Mercedes etc.

Eu am un Mercedes E320 CDI full option si de 1 luna mi-am luat un Accord 2.4 ES cu navigatie.

In afara faptului ca Accord e mai lenesa, imi place din toate punctele de vedere si cred ca o sa-mi vind Mercedesul.


Cum sa iti placa mai mult Honda decat Mertul? E320 cdi este visul meu si nu cred ca 5 Accord-uri m-ar convinge. Eu am mers cu Acord 2,4 - 190 cp, e foarte faina masina, chiar impresionanta, dar sa te faca sa vinzi Mert-ul? De ce? e prea costisitor sau ce? Nu cred ca e vorba de calitatea masinilor, performante, satisfactie, cat despre alte cauze. Fii mai explicit, caci nu inteleg.
Tebi62618
Deci sper ca voi lamuri cu urmatoarele pe mai multi:

1. Toyota fata de Accord - cine stie trebuie numai sa se urce in Toyota si in Accord!!! Nu deageaba in State Accordul este numit Accura TSX. Poate fi comparat cu Lexus IS. Aici intr-adevar poate Lexusul are materiale ceva mai bune. Cu Toyota Avensis mi-ar fi chiar jena sa compar.

2. Mercedes E Class est superb pe autostrada. Acceleratie de te baga in scaun (am tuning la motor si 240 CP si 570 NM), demaraj, tot ce v-ati imagina. Numai cine a mai fost cu un diesel echivalent isi poate imagina cum este in realitate. Pe drumurile din Romania este naspa, pentru trebuie rotit mult de volan, se leagana in curbe de numai, pe ansamblu viteza de deplasare pe sosele normale nu ma satisface deloc.

3. Honda Accord - directie scurta, sport, o placere in curbe si oriunde altundeva. Suspensia bestiala pentru curbe, dar nu rea si la gropi. Pe scurt FUN TO DRIVE. Nu degeaba si Caranddriver a clasat Accura TSX si in 2006 ca masina cea mai placut de condus. Dimensiunile sunt medii asa ca nu deranjeaza ca la altele. La fel si greutatea. In privinta motorului, fata de 320 CDI nu am nici o senzatie. Daca 320 CDI ma baga in scaun la acceleratii, la Accord nu simt chiar nimic. Totusi acul vitezometrului creste!!! Ideea este ca cine s-a obisnuit cu cuplu mare la turatie mica si putere mare nu mai vrea altceva.

Pe scurt ma gindesc la anul sa-mi iau fie un BMW M3 (sa vad daca nu e prea zgomotos), fie un BMW 550i (asta l-as prefera dar e cam scump - insa 5000 cm3, putere si cuplu la greu si benzinar aspirat deci rapid in reactii ar trebui sa fie ceva fantastic, singura mea rezerva este ca e din nou o masina mare deci naspa in curbele din Romania).

In privinta Mercedesului l-am facut cadou mamei, care e foarte incintata (are 65 ani). Cred ca i se potriveste foarte bine, numai ca e cam puternica pentru ea.
CPI
hello Tebi,

Accord-ul tau e cu cutie manuala?
Si cu consumul cum stai?

Eu am facut drive-test cu cel cu cutie automata si la kick-down ma dadea cu capul de tetiera. Si asta cu un delay destul de mic dupa apasare.
Atar
Am avut ocazia sa fac test-drive cu Accord-ul anul trecut in vara.
Parerea mea e ca este masina pe care mi-as lua-o fara rezerve, dar nu de la un dealer din Romania.
Este mult peste Avensis. Suspensii, tinuta de drum, timonerie, si nu in ultimul rand motorul.
In fapt sunt convins ca si Mazda6 e peste Avensis( exceptand zgomotul motorului diesel)
ncristi
QUOTE
sa incerc sa sumarizez cateva din probleme reclamate de multi din ownerii din Europa al modelele din 2003-2004, majoritatea fiind carcotasi din UK:

Rear Suspension has been replaced due to strange creaking sounds.

Air conditioning failed at 4000 miles and has smelt foul since it's replacement.

Air mass filters replaced.

Alarm is the bain of my neighbouhood.

Battery continually runs down.

Alloy wheels have corroded.

1) Ignition cut-out, This happened at any speed and was completely random. Very nearly resulted in an accident on the motorway. My solicitor advised me the car was dangerous and should be rejected, which I did successfully.
2) Rattles here, there and everywhere. All door windows rattle incessantly. This fault has been reported on a number of web sites. The TSB that has now been issued to fix it does not work, as my replacement vehicle has the same exact fault even with the new seals.
3) Battery drained, probably as a result of unsuccessful attempts by the dealer to get ignition fixed.


CRG tu spulberi vise biggrin.gif

Nu-mi vine sa cre ce scriu oamenii aia acolo blink.gif ... oare forumurile din romania sa creeze impresii false smile.gif ? Mie masina mi-a placut f mult...sad.gif

E mai prosta ca francezele mult hulite pe toate forumurile din ro. blink.gif
Irinel68957
englezii sunt celebri pentru carcotelile lor. In frunte cu Clarkson smile.gif
Tebi62618
Acordul meu este din pacate cu cutie automatica, ca am o problema cu genunchiul la apasat ambreiajul.
Daca nu as fi avut problema, probabil ca imi luam dieselul si ii faceam tuning.
sandu-13
Salut, am tot citit topicurile si raspunsurile voastre. Eu sunt fericitul posesor al unei Honda Accord 1.8 Lsi VTec 16 V fabricata in Anglia - si sunt extrem de multumit de ea. Are aproape 72.000 km din care 62000 facuti in germania. Intr-adevar consuma in oras si 11%, dar na ... e VTec - nu poti sa nu o calci.

Inainte de asta am avut un BMW 320d - touring din 2000 si pot sa va spun ca nu exista masina in care sa ma fi simtit mai bine ca in honda. Din mai multe puncte de vedere - stabilitate, confort sofer si pasageri - spatiu din portbagaj si estetica.
Piesele nu mi se par scumpe avand in vedere calitatea lor si durata de folosinta.

Revizia m-a costat aprox. 8 mil lei vechi - ulei, filtre, curele, placute frana.

Sunt multi care inca nu apreciaza o masina pentru ceeace este .. ci doar o critica din cauza unor mentalitati stupide - legate de consum .. sau doar ca e fabricata nu stiu unde.
Miki61734
Subscriu la parerile bune despre Accord. Mult timp am vrut sa cumpar un Avensis...si eram gata sa dau avansul pana in momentul in care am intrat intr-un accord 2.2 iCdi si mi-am schimbat complet opinia....mult mai stabila, handling fantastic, cuplu ok caracteristic CRD, si zgomot MULT mai mic decat tot ce am incercat pana acum. Parca si spatiul i9nterior este mai mare decat la Avensis.In privinta materialelor...cred ca e o chestie de gust....japonezi sunt ciudati in privinta design-ului. Nu cred ca sunt materiale proaste la una sau cealalta.
Henry90720
Ca posesor (desigur, fericit biggrin.gif ) al Unei Honda Accord 2.0 LS M/T nu pot spune decat ca am facut cea mai buna alegere, avand in vedere ca am avut in vizor Toyota Avensis si Mazda 6.
Desigur, Toyota, ca si Mazda, de altfel, sunt masini fiabile, confortabile, cu o gramada de plusuri. Dar ceea ce mi-a placut la Accord si a punctat in alegerea mea a fost tinuta de drum si placerea de a o conduce. Asa cum spunea si Tebi, pe scurt ... FUN TO DRIVE.
Motorul este senzational, iar sunetul ....ceva de vis, mai ales dupa 5000 rpm.
Curios este faptul ca aceasta masina nu se bucura de prea multa atentie din partea romanilor, mai ales ca acum, dupa 01.01.2007, are un pret foarte bun in varianta de baza (15980 cu taxe vamale incluse, mai putin TVA si 19020 cu toate taxele incluse) si, in plus, are in dotarea serie, printre altele, controlul tractiunii si al stabilitatii (VSA) precum si oglinzi rabatabile electric.
sergiutruta
Salut Henry. Ma intereseaza si pe mine exact modelul care-l ai tu. De la ce dealer ai luat-o. As face si eu un drivetest.
Henry90720
Salut, sergiutruta!
Masina am luat-o de la ASKO, din Bucuresti.
Dupa cate stiu la drive test au doar Accord-ul cu motorizarea 2.4 benzina.
S-ar putea ca la celalalt dealer, Carpati Motors, sa aiba motorizarea de 2.0 la drive-test.
CPI
Sergiu, daca nu gasesti 2.0 la drive-test te iau eu in dreapta.

Si eu tot asa m-am decis. Am mers cu 2.4 A/T de la Asko si cu un 2.2 cdti si apoi Alin de la asko mi-a gasit un client care m-a luat in dreapta. Cred ca am si povestit patania pe aici pe undeva, de era sa ramina omul fara carnet...
Pop103725
QUOTE(Henry90720)
Ca posesor (desigur, fericit biggrin.gif ) al Unei Honda Accord 2.0 LS M/T nu pot spune decat ca am facut cea mai buna alegere, avand in vedere ca am avut in vizor Toyota Avensis si Mazda 6.



Sunt si eu interesat sa imi cumpar o masina noua si Acordul imi face cu "ochiul" de la o vreme biggrin.gif

Poti totusi sa imi spui si mie cum e cu consumul la masina asta? Si eventual daca ai facut vreo revizie pana acum smile.gif
CPI
Eu am acum 11,7% consum. Doar in oras, dimineata in trafic maxim, seara in trafic mai lejer (plec pe la ora asta de la munca).

Pe afara depinde de talpa, ajuns in 2 ore la constanta cu aproape 10%. Mers normal pina la Poiana sub 8%.
Henry90720
Pop, masina o am de 5 saptamani, dar am facut deja 4100 km. Se comporta excelent, este ceea ce se cheama "fun to drive!"
Consumul, in Bucuresti, aprox. 14 %, in conditiile unui trafic infernal, cand 1 km este parcurs in 30 min. In rest, tot in Bucuresti, in jur de 12 pentru un trafic normal, iar sambata si duminica intre 9-11, in functie de stilul de condus.
Afara, daca mergi linistit, conform codului rutier actual aprox 7-7,5%, dar un consum ok este 8-8,5% in conditiile in care te mai si dai la ea.
Tarabostes
La cat ati evalua o Honda Accord, 2l, 157CP, multiple optiuni dar fara piele, Navi, putin peste 30 de mii km, tocmai a facut 3 ani vechime?
Kilometrii sunt reali, ingrijirea sa spunem una medie, revizii la termen si reprezentanta dar omul nu cred ca a fost foarte atent ( stiu doar de un ambreiaj schimbat, mers subturat, pe aici). Masina a fost folosita in mare parte in Bucuresti ( sa zicem cam 70% ).
Sunt prea putine la vanzare ca sa-mi pot face o idee de pe net.
CPI
Ambreiaj schimbat la 30k??? Ce i-a facut frate???

Una noua e la ~ 21k EUR. Eu zic intre 13-15 k e un pret fair.
Henry90720
Ca si CPI, si eu zic tot 13-15.ooo. Ma mira, totusi, povestea cu ambreiajul.; nu prea e credibila.
Tarabostes
ambreiajul l-a schimbat pe la 5000, s-au mirat si cei de la service, ca nu au mai vazut asa ceva pana acum, stiu asta de cand a cumparat masina, il stiu pe tip, a trecut pe Accord de la o masina cu 60 CP si el a recunoscut ca tinea piciorul pe ambreiaj; o vinde ca isi ia un SUV

pe net, m-am tot uitat pe afara, ca la noi nu prea am gasit la vanzare decat cu motoare mai mari sau mai noi, sunt preturi care cu toate cheltuielile suplimentare duc tot pe la 13-14 mii
CPI
Pai atunci succes la negociere!

El cit cere?
Tarabostes
inca nu am discutat foarte serios, oricum nu o voi cumpara decat daca va fi o ocazie buna
Tarabostes
Tipul se pare ca ori nu e hotarat sa o vanda ori nu e hotarat sa ia CRV-ul. A zis ca o lasa pt toamna. Nu cred ca fac vreun big deal cu el.
CPI
Vezi ca pe hondafan mai sint citeva accorduri de vinzare, poate finalizezi cu unul dintre ei
Adrrian112676
Salut,

intentionez sa-mi achizitionez un Accord 2.0 executiv. Imi place cum arata, imi place interiorul si dotarile, motorul cred ca e fain, dar ma sperie niste lucruri: nu am avut cum sa fac un drive test, dealerii nu se inghesuie sa aiba vreo masina la test; ma sperie indolenta si nesimtirea dealerilor, parca le faci o mare favoare daca o cumperi, ma sperie comentariile despre service honda, ma sperie ca prea multe "trag dreapta".
Mai am in vedere un Forester (jos palaria dealerul SMT, 2 drive test instant fara programare fara nik, masina o ai in cateva zile, dar de oras mi se pare ca o cutie pe roti zgomotoasa) sau Avensis 2.0 benzina. Acum am Avensis 1.8 benzina si sunt f multumit de ea.

Astept parerile voastre
adi50470
nu am inteles de ce "cutie zgomotoasa" ptr forester ....
Adrrian112676
se comporta ca si cum ea ar fi o cutie pe roti zgomotoasa, nu ca ar avea o cutie de viteze zgomotoasa.
CPI
Din ce spui tu pare ca ai vorbit cu cei de la Carpati Motors. Incearca si la asko, nu stiu daca au 2.0 la drive test dar sigur nu sint indolenti.

Daca nu au, te iau eu in dreapta.
Adrrian112676
Din pacate am renuntat la ideea de a cumpara Honda. Pacat de masina cu asa dealeri. Am fost la doua sedii Asko si la Carpati apoi. Nimeni nu are masina de test Accord benzina 2.0. Sincer eu nu inteleg cum vand oamenii astia masinile. Showroom-urile sunt goale de parca s-ar muta.

Toti mi-au oferit la test varianta diesel sau varianta 2.4 automata. Inclin sa cred ca in Bucuresti sunt doar 2 masini de test, aceleasi pentru toti dealerii. Pacat. Nu pot cumpara o masina de 23.000 euro fara macar sa o vad si sa o testez. Sunt dezamagit. Daca exista atata indolenta din start imi dau seama cum or fi si service-urile.

La Subaru am facut drive test de 4 ori, fara programare fara nimic. La Toyota la fel.

Voi cum ati facut cand v-ati luat masinile? Le-ati luat pe ochi frumosi?
CPI
Imi pare rau sa aud.

Eu am mers cu A/T-ul de 2.4 si cu dieselul si apoi in dreapta la un owner de 2.0. Mai sint altii care au luat-o de pe net, nici nu s-au suit in ea biggrin.gif .
Adrrian112676
QUOTE(CPI)
Imi pare rau sa aud.

Eu am mers cu A/T-ul de 2.4 si cu dieselul si apoi in dreapta la un owner de 2.0. Mai sint altii care au luat-o de pe net, nici nu s-au suit in ea biggrin.gif .


Deci inseamna ca e poveste veche. Singurele masini de test sunt dieselul si benzina 2.4. Absolut jenant. Sa le fie rusine! Banui ca asta e politica Honda Trading. Deh, probabil ca tot greci! Nu pot sa inteleg cum grecii aduc toate masinile japoneze in tara asta! :minigun:
Cristian-414
si eu, in aprilie cand mi-am luat masina, am vrut sa vad, macar, un civic sedan. cei de la carpati mi-au zis ca le vin vreo doua comandate, trebuie sa astept sa ma cheme sa le vad repede, cand soseau, pana le luau proprietarii de drept. la asko le-a venit la o saptamaan dupa ce mi-am cumparat masina. din acest motiv am renuntat la honda.
CPI
Adrian, nu sint greci, Honda Trading Ro e filiala firmei mama Honda.

Si au venit in romania oficial de prin ianuarie anul asta. Au imbunatatit multe, au crescut reteaua de delaeri preluata de la fostul importator Carpati Motors, au crescut numarul de masini vindute de citeva ori intr-un an mai ales prin stoc.

Acum in particular despre Accord 2.0 iti inteleg frustrarea, si eu am avut-o. Pe de alta parte la nici un dealer de orice brand nu o sa gasesti toate motorizarile si toate nivelele de dotari. Plus combinatie cu cutia....

Eu am facut drive-test anul trecut cu 5 marci, doar la una cu motorul pe care l-as fi vrut. E natural.

Si nu inteleg de ce nu ai vrut sa mergi cu 2.4 A/T, are aceleasi performante cu 2.0 M/T. Aaa, poate nu ai vrut sa iei Accord! Pacat, as zice eu. Dar si sa arunci cu cuvinte pe aici nu e cazul. Cel putin pe cei de la asko ii cunosc aproape pe toti si sint convins ca s-au purtat corect cu tine.

Zi-ne ce ai ales.
Adrrian112676
Daca tu crezi ca a intra la un dealer si ai spune dom'le vreau sa cumpar masina asta, dar trebuie sa merg cu ea, si el iese de prin dos cu firmitura in barba plescaind si spunandu-mi: a, n-avem, pai ce astea se vand nu am de unde daca vrei diesel sa faci test, ti se pare o comportare corecta, atunci intr-adevar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.

Sa te duci la SMT, am facut 3 drive teste ad-hoc, cu ce am vrut eu cu versiunea si motorizarea care am vrut, plus un termen de livrare de la cateva zile la 2 saptamani. La honda e de la 1 luna jumate in sus pe culoarea care o vrea el, nu tu, ca de, sunt si multe posibilitati, 4 mari si late.

Sa nu zic ca la carpati erau in fata 4 masini accord, 3 benzina 2.0 si un diesel a celor care lucreaza acolo, masina de servici. Nu se poate face drive test cu ele ca e masina colegului meu!!!! :bandit:

La Carpati in show room era si un accord cu interior bej, deja murdar, cu o folie murdara pusa pe scaunul soferului de iti era sila sa te urci, cu mocheta bej murdara cu un carton jegos pe ea, de sa nu murdaresti tu cel care ai indrazneala sa-i deranjezi si sa intri in masina, cu usa din spate care nu se deschidea, banui ca era stricata, altfel nu-mi explic

Am zis si repet, pacat de masina si de calitatile ei. Nu inteleg cum un producator ca Honda tolereaza asa ceva! O fi avand asa vanzari in Romania si nu-i pasa? Statisticile nu spun asta.

Nu am aruncat cu cuvinte. Am spus exact ce mi s-a intamplat sambata si ieri.

Nu am ales inca. Oscilez intre Subaru si Toyota. Honda a iesit din cursa si nu din cauza masinii, din contra, chiar imi place foarte mult.
Watcher
QUOTE
Si nu inteleg de ce nu ai vrut sa mergi cu 2.4 A/T, are aceleasi performante cu 2.0 M/T

Nu cred ca singurul lucru pe care il testezi este acceleratia. Cred ca de exemplu este interesant daca iti doresti cutie manuala sa vezi cum te intelegi cu schimbatorul (cursa, inaltimea, pozitia fata de cotiera, ghidajul)
CPI
Adrian, ce imi spui tu despre CM suna cunoscut. Eu nu am mai fost pe la ei de vreun an dar vad ca nu s-a imbunatatit nimic.

La Asko in schimb lucrurile stau altfel. Apropos de relatia cu clientii.

@watcher ai dreptate
Doc
Lasa-i man sa nu se agite prea mult. Mie imi place situatia asta, de a ma duce in service si sa nu vad nicio masina pe rampa si sa am timp sa discut cu mecanici cat vreau despre masina mea.

M-am saturat de service-uri pline, de programari peste o luna si bataie de joc. Prefer de 20 de ori service-ul la Honda unde esti bagat in seama.
scharke
QUOTE(Doc @ Sep 13 2007, 12:58 AM) *
Lasa-i man sa nu se agite prea mult. Mie imi place situatia asta, de a ma duce in service si sa nu vad nicio masina pe rampa si sa am timp sa discut cu mecanici cat vreau despre masina mea.
M-am saturat de service-uri pline, de programari peste o luna si bataie de joc. Prefer de 20 de ori service-ul la Honda unde esti bagat in seama.


Am fost astazi la SIAB sa vad si eu cum e cu Honda Accord si am fost impresionat de cum e in ea. thumbsup.gif
Am luat legatura cu o tipa de la Asko, foarte saritoare, acu astept un test drive. Sun fan motoare pe benzina si
pusculita mea zice ca ne permitem un accord 2.0i executive. Din ce vad ca spuneti si voi pe aici, pare ca m-am orientat
bine cu accord-ul.
Sper sa nu am probleme la service sau orice alte chestii neprevazute cum am avut la masina actuala (nu zic numele ca
nu merita nici macar asta)...
Ce mi se mai pare cool la Accord? Inca nu au descoperit-o manelistii care isi iau audi second sau passat comfortline nou... yucky.gif
Adrrian112676
Sa ma anunti si pe mine cand te-or invita la drive test cu benzina 2.0. In caz ca se va intampla anul asta!!! Au la test un automat 2.4, doar atat tongue.gif
S O R I N
Va plimb eu cu 2.4 benzina manuala....si mai e si type s cool.gif
Luka
Acum 3 saptamani aveau la test un 2.0, insa nu am reusit sa ajung eu la drive test.
Adrrian112676
De plimbat nu-i problema. Am niscaiva prieteni cu Accord. si benzina si diesel. Ideea e sa bag eu piciorul meu in ea si sa conduc eu, dar cum domnii de la Honda trading si dealerii lor nu se zbat sa aiba masini de test...., n-ai ce face... asta-i tara.
La Subaru sau la Toyo gasesti cam ce vrei la drive-test, si asta imediat, fara probleme. De aia am si renuntat la Accord si mi-am luat Legacy. Am avut masina in 5 zile. Nu in nu stiu cate luni cum ar trebui sa stau la Honda. Pacat de masina, ca e super faina.
Daniel82595
QUOTE(scharke @ Oct 13 2007, 08:57 PM) *
Ce mi se mai pare cool la Accord? Inca nu au descoperit-o manelistii care isi iau audi second sau passat comfortline nou... yucky.gif

da, asta imi place si mie tongue.gif
OCTAN_95
Am facut test fara nicio problema cu 2l benzinar, manuala, la reprezentanta din Timisoara.
Masina este clar superioara unui avensis de 1.8,(actuala mea masina).
Greu i-mi este insa sa fac test si cun un avensis de 2l, nu au masina de test, din pacate, o astept de aproape 3 saptamani ceea ce este cam prea mult.categoric comparatia trebuie facuta cu masin de aceiasi treapta, nu poate fi vorba sa compar 1.8 Av cu 2.0 Ac.
Mai am inca rabdare, dar nu mult.
M A R I A N
Stie cineva preturi actuale pentru Accord Tourer benzina? Nu gasesc nicaieri pe site-ul oficial Honda. Cheers, mates!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.