IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Noua Honda Accord (europa)

This topic is about Noua Honda Accord (europa), the author, T u d o r , wrote about: Eu cred ca choar si motorul baza de gama... aka 2.0, ofera prestatii sportive suficiente pentru un familist cu accese de furie. /biggrin.gif" style="v ... To read more just scroll down

5 Pages V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Noua Honda Accord (europa)
T u d o r
post Jun 25 2008, 09:36 PM
Post #61


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Eu cred ca choar si motorul baza de gama... aka 2.0, ofera prestatii sportive suficiente pentru un familist cu accese de "furie". biggrin.gif Nici 2.0 anterior nu se prezenta mai bine simtitor, sau nu am remarcat eu. Oricum, daca zici ca un model cu baza puterii la 150 cai e subtirel... biggrin.gif Cat ai vrea sa scoata, 200 pe motorul cel mai mic? Dar pentru ce? Si, dupa marimea compaetimentului motor, eu ma gandesc ca 2.4 nu va fi cea mai puternica versiune, acolo ar incapea si V6-le de pe Acura Tl...de exemplu. wink.gif Si, vorba cuiva, portbagajul are o forma asa neregulata, ca te duce cu gandul imediat la SH... ninja.gif Ce ai mai spune Halba de un Accord 3.2 SH awd? biggrin.gif Pe la vreo 35-40 mii coco? biggrin.gif

Din clasa medie, Honda cred ca e singurul producator ne-premium care pleaca de la 150 cai in sus... ba multe nu ajung la caii astia nici cu motorul cel mai tare (vezi Mondeo, daca nu o fi aparut intre timp 2.5 benzina). So, nu cred ca e un pas inapoi, e un pas lateral, o reorientare usoara si catre piata de familisti, una foarte importanta, poate chiar cea mai... Au pastrat motoarele, au adaugat confort si calitate superioare...iata reteta succesului.

Desi... parca as vrea sa ramana naibii mai rar pe strazi... teehee.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 26 2008, 07:34 AM
Post #62


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Ba da, e un pas inapoi, e adevarat ca 156 de cp sunt suficienti pentru un familist mai furios, iar faptul ca asta e motorizarea de baza e un lucru de lauda... Dar nu era vorba de Honda vs restul... era vorba de Honda modelele precedente vs Honda modelele noi. In mod cutumiar orice model nou are macar 10 cp in plus (multi producatori baga 10 cp in plus si la facelifturi, iar la modelele noi cate 20-30 de cp). E adevarat ca in acelasi timp baga si greutate in plus dar per total masina devine putin mai performanta... sau hai, in cel mai rau caz pastreaza performantele modelului anterior.
In cazul de fata Honda a facut un pas clar in spate deoarece masinile sunt mai lente, OK, le-au marit greutatea, le-au marit spatiul, trebuia sa puna si ei macar 10 cp in plus ca sa compenseze cresterea greutatii. In plus, aceasta schimbare de atitudine mi se pare o greseala si din punct de vedere al marketingului, pentru ca o sa le ia foarte mult timp sa "muste" din felia Toyota (care deja e foarte bine infipta la categoria "familisti intelectuali" - am un coleg care si-a luat accord (generatia anterioara) si mai toata lumea il intreba de ce nu si-a luat Avensis "nu stii ca e cea mai buna masina din lume ?") in schimb prin aceasta atitudine de "familizare" (ca sa nu mai zic "toyotizare" ca suna urat) vor pierde si clientela proprie (adica cei care vroiau senzatii sportive de la o masina cu pret decent).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Jun 26 2008, 09:05 AM
Post #63


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



eu cred ca halbasus incepe sa iti arate fata de TeDeIst whistling.gif

This post has been edited by 22nst: Jun 26 2008, 09:05 AM


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jun 26 2008, 09:38 AM
Post #64


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(HalbaSus @ Jun 26 2008, 07:34 AM) *
In mod cutumiar orice model nou are macar 10 cp in plus (multi producatori baga 10 cp in plus si la facelifturi, iar la modelele noi cate 20-30 de cp). E adevarat ca in acelasi timp baga si greutate in plus dar per total masina devine putin mai performanta... sau hai, in cel mai rau caz pastreaza performantele modelului anterior.

Si la vw s-a mers pe aceeasi linie: G IV - 1250 kg, G V - 1390 kg la puteri echivalente; din fericire au introdus si fsi-ul care adauga niste caisori.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jun 26 2008, 10:01 AM
Post #65


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



"Noile" motoare Honda respecta normele euro5 avant la lettre. Asta, ca la orice trecere in norme mai stricte, vine cu o "gatuire" a puterii. Daca poti scoate tot 155 cai la norma mai aspra, cresterea de putere a motorului efectiva e mai mare.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CPI
post Jun 27 2008, 12:16 PM
Post #66


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 468
Joined: 4-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.007



QUOTE (HalbaSus @ Jun 26 2008, 08:34 AM) *
Ba da, e un pas inapoi, e adevarat ca 156 de cp sunt suficienti pentru un familist mai furios, iar faptul ca asta e motorizarea de baza e un lucru de lauda... Dar nu era vorba de Honda vs restul... era vorba de Honda modelele precedente vs Honda modelele noi. In mod cutumiar orice model nou are macar 10 cp in plus (multi producatori baga 10 cp in plus si la facelifturi, iar la modelele noi cate 20-30 de cp). E adevarat ca in acelasi timp baga si greutate in plus dar per total masina devine putin mai performanta... sau hai, in cel mai rau caz pastreaza performantele modelului anterior.
In cazul de fata Honda a facut un pas clar in spate deoarece masinile sunt mai lente, OK, le-au marit greutatea, le-au marit spatiul, trebuia sa puna si ei macar 10 cp in plus ca sa compenseze cresterea greutatii. In plus, aceasta schimbare de atitudine mi se pare o greseala si din punct de vedere al marketingului, pentru ca o sa le ia foarte mult timp sa "muste" din felia Toyota (care deja e foarte bine infipta la categoria "familisti intelectuali" - am un coleg care si-a luat accord (generatia anterioara) si mai toata lumea il intreba de ce nu si-a luat Avensis "nu stii ca e cea mai buna masina din lume ?") in schimb prin aceasta atitudine de "familizare" (ca sa nu mai zic "toyotizare" ca suna urat) vor pierde si clientela proprie (adica cei care vroiau senzatii sportive de la o masina cu pret decent).

Cutumiar zici tu e sa fie niste CP in plus dar nu e chiar asa la toti. Adica la Merc si la BMW da, la altii nu. Mondeo a venit cu aceleasi motoare de la generatia precedenta, Avensis la facelift a pastrat moatoarele, etc.

Accord a venit cu 1 CP la 2.0 si cite 10 CP la 2.2 si la 2.4 pastrind performantele modelului vechi. Doar pt 2.4 AT e ciudat, acum accelereaza 0-100 in 9,5 fata de 9,0 inainte La 2.4 MT e 7,8 fata de 7,9 inainte.

Sigur ca si eu speram la imbunatatiri majore mai ales de la diesel dar si prin introducerea unui motor mai puternic pe benzina si a SH-AWD. Eu ma asteptam sa bage 2.3 turbo si SH-AWD de pe Acura RDX. Din pacate nu a venit....

@Tudor: Eu ziceam de portbagaj si SH-AWD dar in alta parte nu pe masini.ro rolleyes.gif

This post has been edited by CPI: Jun 27 2008, 12:17 PM


--------------------
Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jun 27 2008, 04:29 PM
Post #67


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



O sa vina, CPI... o sa vina. Eu asa cred si sper. Si da, tu ai zis-o, scuze, recitind am remarcat ca erai chiar tu. Ca sa vezi ce mica e lumea. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bebelacus
post Jul 3 2008, 12:01 AM
Post #68


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 384
Joined: 20-November 06
From: pe drum
Member No.: 92.818



mda, interesant accordu' asta nou... puterea a scazut probabil normelor stricte de poluare impuse. si mazda 6 a scazut puterea si cuplul dieselului la noul model. si cred ca cei 156 cp sint suficienti doar ca masina e ceva mai grea si se simte. as vrea doar sa fi fost ceva mai ieftina. nu stiu de ce incearca sa o pozitioneze in segmentul premium sau pe aproape, la fel cum au facut si c noul civic. chiar si acum cred ca un civic e mai scump decit un accord.
masina imi place cum arata si ma si vad intr-una. ce ma face sa dau inapoi e pretul cam mare, in special la varianta diesel. este complet nejustificat si nesimtit.
alta bila neagra e reteaua service. inexistent in constanta si doar vreo mina prin restul tarii.
eu nu cred ca va fi un succes in romania pina nu vor intelege ceea ce toyota a inteles in ultimii doi ani: retea de distributie si service extinsa, preturi corecte, reclama din plin si, in general, un marketing bine pus la punct. la honda lipseste cu desavirsire. pacat ca toyota, acum fiind pe val si cu vinzari bune, a cam uitat de unde a plecat si s-a cam porcit. preturile de achizitie la masini noi au crescut, intretinerea nu mai este demult ieftina, chiar si la masinile de buget (chipurile) cum ar fi un Aygo se plateste destul de mult, iar respectul aratat clientilor e in cadere libera. nu chiar peste tot dar tendinta este usor de observat. insa marketingul isi face treaba si bate moneda in continuare pe fiabilitate si costuri reduse.
noul accord daca va miza pe sportivitate va pierde batalia pe piata romaneasca unde majoritatea isi doreste o masina cit mai rezistenta, cit mai inacapatoare si care e ieftin de intretinut. char si in aceasta clasa. chiar si in acesata categorie de pret, unde 1 litru sau 100ron la revizie nu conteaza sau nu ar trebui sa conteze. la romani, sportivitatea este echivalenta cu costuri mari de intertinere, cu consumul urias, cu tineri de bani gata, excentrici, care isi forjeaza masinile. perceptia este pe masura si de aici vor rezulta vinzari slabe.
sa nu imi spuneti povestea ca e japoneza si ca nu iti trebuie service si ca nu se strica etc. cine mai crede in povesti cu zine? sau ca poti bate drumul pina la bucuresti, brasov, pitesti pt revizii etc.
va mai fi interesant si cind va veni noul avensis. am vorbit cu cineva invitat la prezentarea noului avensis (doar pt cei de-ai casei) si mi-a spus ca este o cu totul alta masina decit avensisul actual. macar stlistic va fi o oarecare revolutie. se pare ca si interiorul este de efect. toate motoarelor vor veni cu 6 trepte de viteza si cireasa de pe tort: iti vei putea comanda diesel cu cutie automata.
si, daca imi este permis, va fi chiar si mai interesant cind opel isi va lansa noua berlina medie, inlocuitorul Vectrei, si anume Insignia.
tudore, nu te grabi. mai asteapta vreun an-doi, sa vina cu oferte mai bune.


--------------------
Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CPI
post Jul 4 2008, 03:37 PM
Post #69


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 468
Joined: 4-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.007



QUOTE ( T u d o r @ Jun 27 2008, 05:29 PM) *
O sa vina, CPI... o sa vina. Eu asa cred si sper. Si da, tu ai zis-o, scuze, recitind am remarcat ca erai chiar tu. Ca sa vezi ce mica e lumea. biggrin.gif

Am zis-o doar ca sa ne mai salutam drive.gif

Apropos de cit de lente sint motorizarile pe benzina iata niste teste pe Acura TSX. De la 0 la 60 de mile pe ora ceea ce e echivalentul a 96 kmh:
http://www.caranddriver.com/reviews/hot_li...nce+page-2.html

Masuratoarea suna f. bine comparativ cu ce e in specificatii.

This post has been edited by CPI: Jul 4 2008, 03:40 PM


--------------------
Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Aug 12 2008, 04:32 PM
Post #70


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



astazi am facut si eu un test drive cu noul accord sedan cu motor de 2.2 i-cdti de 150 cp.

sa incep cu lucrurile care mi-au placut:

-aspectul exterior este deosebit fiind in egala masura elegant si sportiv
-spatiul interior este mai mare ca la generatia anterioara
-designul interior este unul futurist
-comenzile sunt f bine amplasate
-Ac-ul raceste masina instant chiar daca masina a stat ore intregi in soare. mi s-a parut ca ac-ul este mai performant decat pe A4.
-motorul este de exceptie. cu cei 150 cp si 350 Nm mi s-a parut ca se misca mai bine decat cei 143cp si 320 nm ai mei. pe hartie performantele dinamice ale acordului sunt egale cu cele ale masinii mele pt ca Acordul este cu aprox 100 kg mai grasa insa senzatia pe care am avut-o a fost ca honda se misca mai bine(voi reveni cu acest amanunt). lag-ul cauzat de turbo este mai putin prezent. am avut ocazia sa merg si cu 160 km/h iar masina a vazut 4000 ture in toate treptele exceptand-o pe prima si ultima.
-materialele interioare sunt de calitate exceptand tapiseria care la versiunea de baza este cam jalnica.

parti mai putin placute:
- zgomotul interior este mare(raportat la A4) si ma refer la toate tipurile de zgomot: anvelope, vant, motor. este posibil ca feelingul ca motorul trage mai bine ca la A4 sa fie dat si de suma tuturor zgomotelor exterioare ce se percep in habitaclu si astfel simturile sa fie inselate.
- suspensia este mai galagioasa si in acelasi timp mai putin confortabila
-portbagajul este minuscul si as putea spune inutil. fundul portbagajului prezinta tot felul de denivelari si ma intreb cum poti cara o valiza de dimensiuni mai mari. practic, cu toate ca masina pare a fi una de familie, portbagajul este groaznic.

This post has been edited by AZAZEL: Aug 12 2008, 04:33 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Aug 12 2008, 04:38 PM
Post #71


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029




-dom'le , nu stiu ce este cu ambreiajul insa daca ridici piciorul un 1 cm masina da sa plece si o face violent. prima data m-am speriat si mi-a fost f greu sa ma obisnuiesc. la mine trebuie sa ridici mult mai mult piciorul de pe ambreiaj ca acesta sa-si faca simtita prezenta insa ambreiajul de la accord da senzatia ca este disperat sa puna masina in miscare. pt cineva care tinteste confortul acesta nu este un lucru bun insa pt cineva orientat spre sport este un lucru important.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Aug 17 2008, 12:00 PM
Post #72


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Acum ceva vreme am facut si eu drive test cu noul accord la elca auto ploiesti (masina prezentata in pozele unde se construia hala - 1-2 pagini mai jos smile.gif..acolo fiin noul punct elca pe dn1-centura ploiestului.

Puncte forte:
- feelingul si calitatea interiorului ... mai bine zis a bordului.
- motorul ictd-i
- arata extrem de bine smile.gif
- transmisia

Puncte mai putin bune:
- suspensia zgomotoasa...la denivelari destul de mititele cam troncane
- zgomotul facut de anvelope...ruliul destul de pronuntat
- anumite plastice din interior (manerele usilor aratau a plastic de 2 lei)
- pretul care in anumite cazuri intra pe teritoriul BMV serie 3 si alegerea devine extrem de grea turned.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Aug 17 2008, 12:49 PM
Post #73


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



QUOTE (ncristi @ Aug 17 2008, 12:00 PM) *
- pretul care in anumite cazuri intra pe teritoriul BMV serie 3 si alegerea devine extrem de grea turned.gif

Care cazuri ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S O R I N
post Aug 17 2008, 01:12 PM
Post #74


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.611
Joined: 10-March 05
From: Pitesti
Member No.: 41.998



CITAT(ncristi @ Aug 17 2008, 12:00 PM) *
- motorul ictd-i


Numai este ictd i si i-DTEC . thumbsup.gif

CITAT(ncristi @ Aug 17 2008, 12:00 PM) *
Puncte mai putin bune:
- suspensia zgomotoasa...la denivelari destul de mititele cam troncane

- anumite plastice din interior (manerele usilor aratau a plastic de 2 lei)



Suspensia mi s a parut si mie groaznica.... dry.gif

Cat priveste calitatea plasticelor, cam asa e. unsure.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OCTAN_95
post Sep 26 2008, 04:22 PM
Post #75


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.355
Joined: 9-July 07
From: timisoara
Member No.: 109.935



Azi am avut ocazia sa incalec pe noul Acord 2.2 i-DTEC Elegance.

Nu discut despre aspectul interior sau exterior (nu-mi place deloc cum arata bordul, exceptie indicatoarele principale0; categoric este o masina pe cinste !!!
Am ramas placut impresionat de motor, fiind fan benzinar pot spune ca as sta acum in dubiu daca ar fi sa aleg intre una ca a mea cea actuala si aceasta.


--------------------
HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andreic
post Oct 6 2008, 12:47 PM
Post #76


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 6-October 08
Member No.: 118.142



Am facut si eu drive-test cu noul acord de 2.0 benzina de 150 cp si mi s-a parut destul de zgomotoasa la denivelari si destul de rigida iar legat de motor ... cam puturos ... poate dieselul e ceva mai sprinten ... in rest mi-a placut designul exterior si foarte mult cel interior, iar dotarile sunt foarte bune. Per totla o nota de 8-9 thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 6 2008, 02:12 PM
Post #77


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Bine ai venit pe forum. smile.gif

Stiu eu de ce ti s-a parut puturos, ai un diesel si stiu senzatia perfect. Motorul de 2,0 pe Accord scoate 9 sec pana la suta. Cat de puturos inseamna asta... depinde la ce te raportezi. Dar raportat la alt motor de cilindreea lui si tot aspirat e mai performant sau macar la fel. Dar e un motor de turatie, scoate performanta peste 4500 rpm, daca ai schimbat inainte e jale. In rest, aceleasi impresii legate de suspensia zgomotoasa. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OCTAN_95
post Oct 7 2008, 04:45 PM
Post #78


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.355
Joined: 9-July 07
From: timisoara
Member No.: 109.935



T u d o r, senzatia simtita de andreic, ti-a fost confirmata si de Sorin acum cateva zile, eu nu am fost deloc atent la acest aspect, voi mai fece un test cu masina si apoi va voi reda impresii.
Ar fi posibil ca amortizoarele sa fie altceva decat cele vechi, cine stie om vedea in timp ce se intampla.


--------------------
HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Mar 12 2009, 03:05 PM
Post #79


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Haoleu, lume, am vazut un bulibasa cu palarie, mustata, lant, ghiuluri si piranda cu batic cu floricele in dreapta vorbind la telefon intr-un Accord nou-noutz (cu numere rosii).


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GabiA
post Mar 13 2009, 12:13 AM
Post #80


sofer
***

Group: Membri
Posts: 68
Joined: 26-November 08
Member No.: 118.637



Dar de ce sa nu aiba si familia lui ceva misto ba? Sa moara toti dusmanii de ciuda devil.gif


--------------------
Hey u, money or life! Hi, I am a progammer, I have no life and no money!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 12:39 AM