Discutie & Pronosticuri - editia Silverstone 2010 |
This topic is about Discutie & Pronosticuri - editia Silverstone 2010, the author, 20krpm, wrote about: QUOTE (Lucian107416 Jul 10 2010, 0212 PM) Analizeaza asta, mister F1(fragment din declaratia lui webber, referindu-se la fostul sasiu al lui vettel) T ... To read more just scroll down
Discutie & Pronosticuri - editia Silverstone 2010 |
Jul 10 2010, 11:50 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
Analizeaza asta, mister F1(fragment din declaratia lui webber, referindu-se la fostul sasiu al lui vettel) "There was nothing wrong with it," he said. "It's fine. It's all we've got anyway," Parca sasiul lui vettel fusese reparat, nu ??! pai hai sa-ncerc. mecanicii i-au sugerat lui vettel ca sasiul e de vina pentru problemele lui cu frinele, cu motorul si cu ce-o mai fi avut el defect la-nceputu anului. atita l-au batut la cap pina cind bietu vettel a cedat nervos, si a zis "io cu porcaria asta nu mai alerg". asa ca mecanicii au trebuit sa "repare" sasiul. guma: n-au facut nimic, ca nu era stricat, si nu era nimic de facut la el, cum zice webber. aia au ramas in monaco, pe banii firmei, pretinzind ca lucreaza, si au cheltuit banii in cazinouri si la femei. pai bine ma fratilor, adica voi imi puneti la-ncercare talentu de conspirationist?... acuma fa-ma tu pe mine sa inteleg: asta-i rindu printre care ai citit tu, si-ai inteles ca webber era nemultumit de sasiul de la vellel? -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Jul 11 2010, 12:15 AM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
e unul dintre randuri. mai incearca totusi.
|
|
|
Jul 11 2010, 12:25 PM
Post
#23
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
cred ca cei care abandoneaza in primul tur nu sunt inregistrati cu timp si in esenta nu cred ca participa la concursul nostru. Cu atat mai mult trebuie sa participe pentru ca au fost atat de lenti incat nici macar n-au reusit sa fie inregistrati ! O intrebare: unde se tin masinile intre 2 curse? -------------------- |
|
|
Jul 11 2010, 07:45 PM
Post
#24
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
Q: When Mark Webber crossed the finish line he was heard saying, ‘Not a bad job for a number two driver!’ Did you notice that? And is the team spirit still good? SV: I have my own opinion about that matter that I rather prefer to keep to myself and to focus on myself. I have made my experiences and, sometimes good or bad, you get to know people a little bit better and see their true faces. I think I have learned my lesson. -------------------- |
|
|
Jul 11 2010, 08:08 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
-------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Jul 11 2010, 08:12 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
aici sunt de acord, mai putin cu faptul ca e impresia lui personala.
|
|
|
Jul 11 2010, 09:23 PM
Post
#27
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
si eu zic ca ar trebui sa-si tina gura si sa nu mai urle atat. sa -si faca jobul cat poate de bine ca, are sanse sa le ia titlul.
-------------------- |
|
|
Jul 11 2010, 09:28 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@20krpm
Deocamdata cifrele spun ca Vettel e un #1 cu performante mai proaste decat #2. Asa ca mi se pare normal sa fie mai discret si mai atent in declaratii.... inca nu a castigat campionatul mondial. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jul 11 2010, 11:23 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Sunt multe ciudatenii in F1. Parca in 1999 - anul in care si-a rupt Schumi piciorul- Ferrari au preferat sa arunce campionatul. Decat sa-l castige cu Irvine, mai bine sa renunte. Sa ne amintim celebrul pitstop de aproximativ 1 minut. Daca ar fi fost un pit stop normal, ar fi avut campionatul. Dar n-ar fi fost castigat cu "THE ONE", care avea salariu de zeci de milioane de euro pe an si un sistem complex de marketing in spate. NISTE DOBITOCI. Pana acum, nu stiu de ce, am avut intotdeauna o sensibilitate pentru Ferrari. Cand am vazut anul asta ca-l platesc pe Raikkonen ( n-am avut niciodata vreo simpatie pentru el ca pilot, desi imi place stilul lui) cu peste 10 milioane de euro sa stea pe margine si sa danseze cu Alonso, am zis: NISTE DOBITOCI. Le doresc insucces vesnic.
This post has been edited by Lucian107416: Jul 11 2010, 11:27 PM |
|
|
Jul 11 2010, 11:58 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
Deocamdata cifrele spun ca Vettel e un #1 cu performante mai proaste decat #2. Asa ca mi se pare normal sa fie mai discret si mai atent in declaratii.... inca nu a castigat campionatul mondial. pai cu asta-s de-acord. cit de mult imi place mie de vettel, frate-frate da brinza-i pe bani, la un moment dat e vorba de valiza de puncte cu care vine acasa. ca intr-o cursa s-a stricat aia, ca in alta l-a lovit ala, ca in ailalta mai stiu io ce-a atirnat, la un moment dat te iei cu miinile de cap de-atitea circumstante atenuante si scoti naibii ghinioanele din echipa. ca manager, poti sa executi business-ul fie avind o strategie de #1 - #2, fie avind doi care-s egali. dincolo de ce cred astia ca noi de pe canapea, dincolo de ce-l taie capu pe horner sa declare in presa, ca manager conteaza ce crezi, si ce joc stii ca joci. daca exista #1 si #2, atunci e clar, pe vettel il impingem in fata cu orice pret, lui ii dam tot ce-avem mai bun, pe alalalt il pisam la cap sa faca ce poate sa aduca niste puncte la echipa. dar hai sa consideram ca principiul real dupa care conduci e sa ai doi soferi cu drepturi egale. vii la cursa, le faci la fiecare piese la fel, front wing la fel. un front wing cade pe jos si se sparge, futu-i, ghinion. cui il dai p-ala care a ramas? lu ala care-i mai sus in campionat, sau lu ala care-i mai jos? deocamdata nu stim care e realitatea, povestea din weekendul asta e neconclusiva. probabil ca nici n-o sa stim, decit daca situatia o fi sa se mai intimple o data, si webber o sa fie in fata lui vettel: avem un singur tzushpringar, cui il dam? il dam lui vettel, ca el e #1, sau il dam lui webber, ca el are mai multe sanse sa cistige campionatul. si-atunci, la vremea respectiva, ce-o sa aflam? o sa aflam daca principiul de management la red bull e #1 - #2, sau daca e egal. pentru mine asta e o non-problema, pe mine nu ma doare nici intr-un caz nici in altul. ca sa ma refer la postul tau (lol, acuma vad ca-s pe alaturi rau): daca e sa vorbim de puncte, "deocamdata" e un termen relativ. azi de dimineata, situatia era invers, vettel era un #1(?) cu performante mai bune decit #2(?). iar discutia de pina aici era relativa la declaratiile lu webber, vettel nu prea a zis nimic din cit stiu io. (da tre sa ma uit ce-a mai fost in ultimele ore, ca m-am uitat la meci.) sfirsitul sezonului e departe, iar daca "performantele" lui vettel sint in continuare anulate de stilu asta de condus buldozeru, nu cred ca se pune problema de cistigat campionatul. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Jul 12 2010, 01:21 AM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
6 pozitii a castigat Button in primul tur. Am vazut filmarea din masina lui. Excelent. Trebuie sa-si rezolve problema cu calificarea cat mai rapid
|
|
|
Jul 16 2010, 03:55 PM
Post
#32
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
foarte dure declaratiile lui helmut marko la adresa lui webber:
http://www.worldcarfans.com/110071627421/w...g-track---marko -------------------- |
|
|
Jul 16 2010, 07:12 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
si adevarate pe de o parte. Totusi, in valtoarea evenimentelor nu am retinut cand si-a rupat Vettel nasul?
|
|
|
Jul 17 2010, 03:05 PM
Post
#34
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
I s-a rupt nasul sambata dimineata, in ultima sesiune de antrenamente libere inainte de calificari.
-------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Jul 18 2010, 09:51 AM
Post
#35
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
pentru a doua runda consecutiv, am nimerit-o cel mai bine la pronosticuri, reusind sa adun 53 pct, cu 11 mai mult decat urmatrul clansat (roadempire). roadempire conduce insa in clasamentul general, cu 219 pct, avand cu 2 pct mai mult decat urmatorul clasat (adica eu).
la intrebarea etapei nu am avut niciun raspuns corect (Lucas di Grassi) -------------------- |
|
|
Jul 20 2010, 05:13 PM
Post
#36
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
inca un zvon/barfa despre webber si spoilerul buclucas:
http://en.espnf1.com/redbull/motorsport/story/23634.html -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 05:17 PM |