Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Silverstone 2010
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Oana
Click to view attachment
Tururi: 52
Lungime circuit: 5.901 km
Lungime cursa: 306.747 km
Record: 1:18.739 - M Schumacher (2004)

Castigatori precedenti
2009 - S. Vettel (RedBull)
2008 - L. Hamilton (McLaren)
2007 - K. Räikkönen (Ferrari)
2006 - F. Alonso (Renault)
2005 - J.P. Montoya (McLaren)

Rezultate 2009
Pole Position: Sebastian Vettel
Podium
Click to view attachment

Programul etapei:
- vineri 9 iulie
antrenamente 12:00-13:30
antrenamente 16:00-17:30
- sambata 10 iulie
antrenamente 12:00-13:00
calificari 15:00-16:00
- duminica 11 iulie
cursa 15:00

asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine:
- top 10 - 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 pct
- pole position - 3 pct
- fastest lap - 3 pct
- finish - 3 pct
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - 3 pct
- intrebarea etapei (cine va fi cel mai lent pilot din cursa) - premiata cu un tricou si o sapca inscriptionate masini.ro. criteriul de departajare va fi, in cazul mai multor raspunsuri corecte, numarul de puncte de la concursul de pronosticuri. (userul cu cele mai multe puncte este declarat castigator)

clasament
Diesel
Lent inseamna cel mai slab "best lap"? si conteaza doar cei clasati?
Oana
da, deci cel mai lent "fastest lap" smile.gif) si conteaza toti, nu doar cei care termina cursa.
cecyly
1.Vettel
2.Hamilton
3.Button
4.Webber
5.Kubica
6.Massa
7.Alonso
8.Rosberg
9.Schumacher
10.Kobayashi

Pole position: Vettel
fastest lap: Kubica
finish: 18
ultimul pilot: Kovaleinen
intrebare: Yamamoto
Lucian107416
1.Vettel
2.Button
3.Hamilton
4.Webber
5.Alonso
6.Massa
7.Kubica
8.Rosberg
9.Schumacher
10.Barrichello

Pole position: Vettel
fastest lap: Hamilton
finish: 20
ultimul pilot: Yamamoto
intrebare: Yamamoto
roadempire
1.Webber
2.Vettel
3.Hamilton
4.Button
5.Alonso
6.Massa
7.Rosberg
8.Kubica
9.Schumacher
10.Sutil
Pole position: Webber
fastest lap: Webber
finish: 20
ultimul pilot: Kovaleinen
intrebare: Massa
Lucian107416
Eu schimb:
1.Vettel
2.Alonso
3.Webber
4.Rosberg
5.Hamilton
6.Kubica
7.Button
8.Massa
9.Schumacher
10.Barrichello

Pole position: Vettel
fastest lap: Hamilton
finish: 20
ultimul pilot: Yamamoto
intrebare: Yamamoto

cristsib
1.Vettel
2.Webber
3.Hamilton
4.Alonso
5.Button
6.Kubica
7.Rosberg
8.Suttil
9.Kobayashi
10.Schumacher

Pole: Vettel
Fast: Hamilton
Finish: 18
Last: Trulli
Q: Yamamoto

Oana
1 webber
2 hamilton
3 vettel
4 alonso
5 button
6 kubica
7 schumacher
8 sutil
9 massa
10 rosberg

pole position - vettel
fastest lap - alonso
finish - 19
last - trulli
q - chandhok

9er
1. Vettel
2. Webber
3. Hamilton
4. Alonso
5. Kubica
6. Button
7. Massa
8. Rosberg
9. Schumacher
10. Barrichello

PP: Vettel
FL: Webber
F: 19
L: Kovalainen
Q: Yamamoto
AZAZEL
asta este un circuit "aero", deci red bull all the way, dar asta daca nu se gandesc sa-si ia "zborul".

1.webber
2.vettel
3.button
4.alonso
5.hamilton
6.rosberg
7.massa
8.kubica
9.msc
10.petrov


pole webber
fastest vettel
finish 19
ultimul chandhock
intrebare: yamamoto

am votat webber pt ca e cazul sa mai castige si el, desi vettel are un ascendent in acest moment si in mod normal cred ca va castiga usor, asta daca nu mai intervine fia sau mai stiu eu ce accident.
klm
1. Sebastian Vettel
2. Fernando Alonso
3. Nico Rosberg
4. Mark Webber
5. Robert Kubica
6. Lewis Hamilton
7. Felipe Massa
8. Michael Schumacher
9. Jenson Button
10. Vitaly Petrov

poll Sebastian Vettel
fl Sebastian Vettel
termina 23
ultimul Lucas di Grassi
raspuns Sakon Yamamoto (se considera raspuns corect pilotul care abandoneaza in primul tur?)
Lucian107416
cred ca cei care abandoneaza in primul tur nu sunt inregistrati cu timp si in esenta nu cred ca participa la concursul nostru. biggrin.gif
Diesel
1 S. Vettel
2 M. Webber
3 L. Hamilton
4 F. Alonso
5 N. Rosberg
6 R. Kubica
7 F. Massa
8 J. Button
9 M. Schumacher
10 A. Sutil

- pole position - S. Vettel
- fastest lap - M. Webber
- finish - 19
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - K. Chandhok
- intrebarea etapei - Yamamoto
AZAZEL
obligatoriu vreau un finish 1 si 2 pt red bull ca prea multe puncte au pierdut anul asta, primul finish in puncte pt de la rosa ca-i sarman rau, si o urcare cu o pozitie in clasamentul general pt sutil.
Lucian107416
eu m-am gandit ca vor lua 1-2 in calificari, dar ca Webber va pierde la start la Alonso smile.gif. Iar nici ca echipa, nici fiecare pilot individual nu merita mai multe puncte. Poate totusi Vettel, daca ne gandim la inceputul sezonului. Button confirma forma de jumatate de secunda mai lent pe tur decat Hamilton din ultimele 3 curse. Surpriza pentru mine este Williams in aceasta parte a sezonului
AZAZEL
se pare ca din ce in ce mai mult, armonia se deterioreaza la red bull:

http://www.worldcarfans.com/110071027305/w...ettel---results
Lucian107416
prea incantat n-a fost Webber nici cand a primit sasiul lui Vettel in locul unuia nou. Sa ne amintim de ce l-a schimbat Vettel. In declaratii a zis ca e OK, dar printre randuri se citea si o oarecare nemultumire.
20krpm
Lucian, alternativa era sa nu alerge deloc, pentru ca echipa nu avea timp sa-i repare masina. red bull n-are un al 4lea frame, iar frame-ul vechi al lui vettel a fost reparat. e mai bun decit nimic, cu atit mai mult cu cit el si-a stricat masina, cu mina lui. nu stiu ce-ai citit tu printre rinduri - ai folosit google translate cumva?... mellow.gif

iar faza cu schimbatul botului la masina e cu totul altceva - ca inginer o inteleg perfect. red bull avea doua nasuri noi saptamina asta. lui vettel i s-a desprins unul dintre ele. nu era clar ce a cedat: cirligele de pe sasiu, sau clapele alea de pe bot. (sau or fi invers, cirligele pe bot?... nu stiu, dar nu cred.) cea mai buna metoda ca sa te prinzi care din componente are o problema e sa pui nasul celalalt pe masina lui vettel. daca mai cedeaza odata, ce-ai avut si ce-ai pierdut, decit sa se intimple in cursa mai bine in calificari. daca vettel ar fi lovit nasul masinii de ceva, sa-l strice, l-as fi inteles pe webber sa fie "furious". dar in cazul de fata, cred ca ar trebui sa fie fericit ca vettel s-a oferit sa fie guinea pig pentru echipa. si in cele din urma, imi pare rau pentru el, dar daca e sa iei decizia asta la nivel de echipa tot in favoarea soferului care e primul in campionat o iei.

Lucian107416
Analizeaza asta, mister F1(fragment din declaratia lui webber, referindu-se la fostul sasiu al lui vettel)
"There was nothing wrong with it," he said. "It's fine. It's all we've got anyway,"
Parca sasiul lui vettel fusese reparat, nu ??!
PS. Ar trebui sa-ti schimbi nick-ul. Al tau e interzis in f1 din 2008 wink.gif
20krpm
QUOTE (Lucian107416 @ Jul 10 2010, 02:12 PM) *
Analizeaza asta, mister F1(fragment din declaratia lui webber, referindu-se la fostul sasiu al lui vettel)
"There was nothing wrong with it," he said. "It's fine. It's all we've got anyway,"
Parca sasiul lui vettel fusese reparat, nu ??!

huh.gif pai hai sa-ncerc. mecanicii i-au sugerat lui vettel ca sasiul e de vina pentru problemele lui cu frinele, cu motorul si cu ce-o mai fi avut el defect la-nceputu anului. atita l-au batut la cap pina cind bietu vettel a cedat nervos, si a zis "io cu porcaria asta nu mai alerg". asa ca mecanicii au trebuit sa "repare" sasiul. guma: n-au facut nimic, ca nu era stricat, si nu era nimic de facut la el, cum zice webber. aia au ramas in monaco, pe banii firmei, pretinzind ca lucreaza, si au cheltuit banii in cazinouri si la femei. pai bine ma fratilor, adica voi imi puneti la-ncercare talentu de conspirationist?...

acuma fa-ma tu pe mine sa inteleg: asta-i rindu printre care ai citit tu, si-ai inteles ca webber era nemultumit de sasiul de la vellel?
Lucian107416
e unul dintre randuri. mai incearca totusi.
klm
CITAT(Lucian107416 @ Jul 10 2010, 01:40 PM) *
cred ca cei care abandoneaza in primul tur nu sunt inregistrati cu timp si in esenta nu cred ca participa la concursul nostru. biggrin.gif

Cu atat mai mult trebuie sa participe pentru ca au fost atat de lenti incat nici macar n-au reusit sa fie inregistrati smile.gif!

O intrebare: unde se tin masinile intre 2 curse?
AZAZEL
fragment dintr-un "q&a" cu vettel imediat dupa cursa:

Q: When Mark Webber crossed the finish line he was heard saying, ‘Not a bad job for a number two driver!’ Did you notice that? And is the team spirit still good?
SV: I have my own opinion about that matter that I rather prefer to keep to myself and to focus on myself. I have made my experiences and, sometimes good or bad, you get to know people a little bit better and see their true faces. I think I have learned my lesson.
20krpm
webber isi face numai rau cu comportarea lui, mai ales de cind vettel a invatat sa-si tina gura inchisa. cineva o sa se sature de prostiile astea. repet ce-am spus acu o luna si ceva: sint suficienti soferi in paddock care sa poata sa faca treaba lui webber. e suficient ca horner sa-i dea un telefon lui sutil, lui kobayashi, lui glock (mama ce mi-ar place), lui massa, si imediat se alege cu un #2 care nu-i da atita bataie de cap. unul care nu ii contesta autoritatea, si care nu-si arata pieptu cu deshtu in fata tuturor. daca webber nu vrea sa fie un #2 cu performante citeodata mai bune decit un #1, sa-si caute un #1 si sa vorbeasca de-acolo. desi parerea mea e ca #2 e, in masura de mai bine de 3 sferturi, impresia lui personala.
Lucian107416
aici sunt de acord, mai putin cu faptul ca e impresia lui personala.
AZAZEL
si eu zic ca ar trebui sa-si tina gura si sa nu mai urle atat. sa -si faca jobul cat poate de bine ca, are sanse sa le ia titlul.
James Kilowatt
@20krpm
Deocamdata cifrele spun ca Vettel e un #1 cu performante mai proaste decat #2. Asa ca mi se pare normal sa fie mai discret si mai atent in declaratii.... inca nu a castigat campionatul mondial.
Lucian107416
Sunt multe ciudatenii in F1. Parca in 1999 - anul in care si-a rupt Schumi piciorul- Ferrari au preferat sa arunce campionatul. Decat sa-l castige cu Irvine, mai bine sa renunte. Sa ne amintim celebrul pitstop de aproximativ 1 minut. Daca ar fi fost un pit stop normal, ar fi avut campionatul. Dar n-ar fi fost castigat cu "THE ONE", care avea salariu de zeci de milioane de euro pe an si un sistem complex de marketing in spate. NISTE DOBITOCI. Pana acum, nu stiu de ce, am avut intotdeauna o sensibilitate pentru Ferrari. Cand am vazut anul asta ca-l platesc pe Raikkonen ( n-am avut niciodata vreo simpatie pentru el ca pilot, desi imi place stilul lui) cu peste 10 milioane de euro sa stea pe margine si sa danseze cu Alonso, am zis: NISTE DOBITOCI. Le doresc insucces vesnic.
20krpm
QUOTE (James Kilowatt @ Jul 11 2010, 11:28 AM) *
Deocamdata cifrele spun ca Vettel e un #1 cu performante mai proaste decat #2. Asa ca mi se pare normal sa fie mai discret si mai atent in declaratii.... inca nu a castigat campionatul mondial.

pai cu asta-s de-acord. cit de mult imi place mie de vettel, frate-frate da brinza-i pe bani, la un moment dat e vorba de valiza de puncte cu care vine acasa. ca intr-o cursa s-a stricat aia, ca in alta l-a lovit ala, ca in ailalta mai stiu io ce-a atirnat, la un moment dat te iei cu miinile de cap de-atitea circumstante atenuante si scoti naibii ghinioanele din echipa.

ca manager, poti sa executi business-ul fie avind o strategie de #1 - #2, fie avind doi care-s egali. dincolo de ce cred astia ca noi de pe canapea, dincolo de ce-l taie capu pe horner sa declare in presa, ca manager conteaza ce crezi, si ce joc stii ca joci. daca exista #1 si #2, atunci e clar, pe vettel il impingem in fata cu orice pret, lui ii dam tot ce-avem mai bun, pe alalalt il pisam la cap sa faca ce poate sa aduca niste puncte la echipa. dar hai sa consideram ca principiul real dupa care conduci e sa ai doi soferi cu drepturi egale. vii la cursa, le faci la fiecare piese la fel, front wing la fel. un front wing cade pe jos si se sparge, futu-i, ghinion. cui il dai p-ala care a ramas? lu ala care-i mai sus in campionat, sau lu ala care-i mai jos?

deocamdata nu stim care e realitatea, povestea din weekendul asta e neconclusiva. probabil ca nici n-o sa stim, decit daca situatia o fi sa se mai intimple o data, si webber o sa fie in fata lui vettel: avem un singur tzushpringar, cui il dam? il dam lui vettel, ca el e #1, sau il dam lui webber, ca el are mai multe sanse sa cistige campionatul. si-atunci, la vremea respectiva, ce-o sa aflam? o sa aflam daca principiul de management la red bull e #1 - #2, sau daca e egal. pentru mine asta e o non-problema, pe mine nu ma doare nici intr-un caz nici in altul.

ca sa ma refer la postul tau (lol, acuma vad ca-s pe alaturi rau): daca e sa vorbim de puncte, "deocamdata" e un termen relativ. azi de dimineata, situatia era invers, vettel era un #1(?) cu performante mai bune decit #2(?). iar discutia de pina aici era relativa la declaratiile lu webber, vettel nu prea a zis nimic din cit stiu io. (da tre sa ma uit ce-a mai fost in ultimele ore, ca m-am uitat la meci.) sfirsitul sezonului e departe, iar daca "performantele" lui vettel sint in continuare anulate de stilu asta de condus buldozeru, nu cred ca se pune problema de cistigat campionatul.
Lucian107416
6 pozitii a castigat Button in primul tur. Am vazut filmarea din masina lui. Excelent. Trebuie sa-si rezolve problema cu calificarea cat mai rapid
AZAZEL
foarte dure declaratiile lui helmut marko la adresa lui webber:

http://www.worldcarfans.com/110071627421/w...g-track---marko
Lucian107416
si adevarate pe de o parte. Totusi, in valtoarea evenimentelor nu am retinut cand si-a rupat Vettel nasul?
Seri
I s-a rupt nasul sambata dimineata, in ultima sesiune de antrenamente libere inainte de calificari.
Oana
pentru a doua runda consecutiv, am nimerit-o cel mai bine la pronosticuri, reusind sa adun 53 pct, cu 11 mai mult decat urmatrul clansat (roadempire). roadempire conduce insa in clasamentul general, cu 219 pct, avand cu 2 pct mai mult decat urmatorul clasat (adica eu).

la intrebarea etapei nu am avut niciun raspuns corect (Lucas di Grassi)
AZAZEL
inca un zvon/barfa despre webber si spoilerul buclucas:

http://en.espnf1.com/redbull/motorsport/story/23634.html
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.