IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Discutie & Pronosticuri - editia Istanbul Park 2010

This topic is about Discutie & Pronosticuri - editia Istanbul Park 2010, the author, 20krpm, wrote about: QUOTE (AZAZEL May 30 2010, 1000 AM) mi se face scarba cateodata de atitudinea unora de pe acest forum care nu mai contenesc cu atitudinile superioare ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Closed TopicStart new topic
> Discutie & Pronosticuri - editia Istanbul Park 2010
20krpm
post May 30 2010, 09:33 PM
Post #41


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE (AZAZEL @ May 30 2010, 10:00 AM) *
mi se face scarba cateodata de atitudinea unora de pe acest forum care nu mai contenesc cu atitudinile superioare de doi lei.

atunci nu-ti mai citi propriile posturi. scrie-le, si muta-te repejor pe alt forum. smile.gif acuma serios, in loc sa folosesti afirmatii axiomatice, incearca sa enunti pareri personale care incep cu "eu cred" si "mie mi s-a parut", si n-o sa ti se mai faca scirba.

QUOTE (pmhoria @ May 30 2010, 10:36 AM) *
Aici se vede destul de bine ce s-a intamplat. Mie imi pare vina lui vettel 100%
Eu nu vad ca Weber sa traga stanga de volan deloc.

exact si parerea mea, nu vad unde e vina lui webber. chiar daca mi se pare ca webber impinge foarte lent catre stinga, io zic ca in buna masura e dreptul lui sa o faca - incearca sa adopte traiectoria optima pentru viraj.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post May 30 2010, 10:21 PM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



punctul de vedere al RB este nesimtit de-a dreptul. Toata lumea a vazut ce s-a intamplat. Eu cred ca le-ar fi convenit sa depaseasca Vettel, dar in modul in care ei declara acelasi pericol(de a fi depasit de masinile McLaren) ar fi fost si pentru Webber. Adica Webber au decis sa fie sacrificat. Sa vedem cum vor sta lucrurile pe viitor, pentru ca Webber ar putea deveni unica lor sansa la titlu. Vettel a avut astazi si avantajul sasiului nou, Am mai comutat si pe TVR si Marinescu zicea ca e un avantaj sa ai sasiul nou, dar aici eu nu pot sa ma pronunt.

This post has been edited by Lucian107416: May 30 2010, 10:24 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post May 30 2010, 10:37 PM
Post #43


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



QUOTE (AZAZEL @ May 30 2010, 01:51 PM) *
numai msc sa nu castige vreo pozitie la start ca ma crestez.

se pune chiar daca in scurt timp a pierdut-o?

si eu cand spuneam ca vettel trebuie sa mai creasca. pacat de masina pe care o are.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post May 30 2010, 10:44 PM
Post #44


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



nu se pune oana, pt ca a depasit button la loc in scurt timp.

in ritmul asta , red bull pierde titlul si anul asta. ma enerveaza faptul ca toata lumea de la red bull arata cu degetul spre webber. eu inteleg ca vettel e viitorul insa nici chiar sa iti bati joc de celalalt.

iarasi, mi se pare ca iesirea nervoasa a lui vettel in care facea semne disperate si necontenite ca webber e nebun a distrus ireconciliabil relatia dintre cei doi.
ca sa nu mai zic ca in china 2007 , webber era pe locul doi dupa hamilton, webber cu nici un schimb de anvelope de facut, mai rapid ca hamilton ce avea de trecut si pe la boxe si se rula in spatele la safety car iar vettel din neatentie l-a plesnit in fund pe australian luaindu-i o potentiala victorie. s-a adus aminte si de acel incident in conferinta de presa.

apoi, webber spunea ziaristilor in conderinta de presa ca acestia trebuie sa sape mai mult pt a afla ce s-a intamplat acolo. se pare ca red bull a decis chiar in acel tur ca webber sa treaca pe un program de economisire de combustibil cu toate ca, data fiind situatia, numai de asa ceva nu era nevoie si astfel a fost posibil ca vettel sa-l ajunga pe webebr pe linia dreapta.
probabil red bull aveau impresia ca daca vettel va fi la conducere, va reusi sa se distanteze si victoria era asigurata pe cand cu webber la conducere, acesta ar fi tinut plutonul compact si orice se putea intampla.
eu cred ca webber ar trebui sa lase capul jos si sa nu-si critice echipa si pilotul favorit al acesteia si sa le ia titlul mondial la nemernici si apoi sa-si vada de viata lui.
sunt prea sictirit si de asta m-a enervat si remarca lui 20krpm.

This post has been edited by AZAZEL: May 30 2010, 10:48 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post May 30 2010, 11:10 PM
Post #45


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE (20krpm @ May 30 2010, 04:33 PM) *
chiar daca mi se pare ca webber impinge foarte lent catre stinga, io zic ca in buna masura e dreptul lui sa o faca - incearca sa adopte traiectoria optima pentru viraj



S-avem pardon phrate, dar ca "sa adopte traiectoria optima pentru viraj", io zic ca Webber trebuia sa o ia catre dreapta, nu catre stanga! wink.gif El a tinut jumatatea stanga a pistei in ideea de-al bloca pe Vettel, dar oricum i-a lasat loc destul, Vettel fiind cel care a impins dreapta, tocmai pt. a se pozitiona cat mai aproape de traiectoria necesara intrarii in urmatorul viraj! Deci, fara discutii, vina este a lui Vettel 100%! Webber inca a fost un domn, ca i-a lasat loc suficient, ca putea f. bine sa-l scoata pe aratura.....n-a facut-o, dar nici nu i-a deschis usa, sa zica "pofteste colega, ai liber sa treci".


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post May 31 2010, 05:25 AM
Post #46


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



depinde ce vrei sa faci cu virajul respectiv, alex. daca esti singur pe drum, atunci sigur, intri larg, tai pe apex, iesi larg. daca ai in spinare pe cineva care e mai rapid, atunci ai doua solutii. poti sa "spike", adica sa intri scurt, si sa iesi mult in larg, depasind apex-ul curbei inainte sa virezi final. de obicei un adversar te ataca pe interior si atunci asta e protectia clasica, gen "ce-i in mina nu-i minciuna". schumacher face chestia asta foarte bine, si asta s-ar putea folosi ca scuza pentru ce a facut azi webber. a doua varianta e "scissors" - intri foarte larg si frinezi devreme, atingind apex-ul dupa ce ai virat final. adversarul te depaseste in prima faza, dar de obicei inertia il impinge dincolo de apex, si atunci poti sa "cazi" sub el si sa-ti recistigi pozitia. la button ma duce gindul cind e sa exemplific.

in continuare, parerea mea e ca toata povestea de azi e exclusiv vina lui vettel. e cazul sa se astimpere cu timpenia asta ofensiva, cu aruncatul masinii in stinga si-n dreapta atunci cind e in paralel cu altcineva. a primit avertisment cind a facut treaba asta in pits cu hamilton, a facut asta si azi si a platit pretul. mai usor iti cistigi respectul printre ceilalti soferi daca ii depasesti corect, fara sa-i ataci violent. e o cursa cu masini adevarate si oameni adevarati, nu poti s-o alergi ca pe nintendo si pe playstation in ideea ca daca e sa faci masina praf, apesi un buton si mai incerci odata.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post May 31 2010, 07:28 AM
Post #47


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



dupa ce am revazut de 1000 ori accidentul, eu m-am rasucit putin. Daca as fi "patronul" m-as supara pe Webber putin.Nu a tinut linia dreapta si a virat stanga sa-l scoata pe exterior pe Vettel. ( Vedeti intre secundele 20 - 27, acolo e cel mai bun unghi ).
Nu replicati va rog cu chestii de genul"Ce-ai fi vrut, sa se dea la o parte?" sau altceva de genul asta

This post has been edited by Lucian107416: May 31 2010, 07:29 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post May 31 2010, 08:09 AM
Post #48


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



eu zic ca cel ma bine te uiti din masina lui vettel intre inceputul secundei 40 si sfarsitul secundei 42 cand are loc acrosajul.
da drumul la filmulet astfel incat sa curga doar cateva frame-uri si in acest interval de 3 secunde sa-l opresti de vreo 5-6 ori. vei vedea ca in momentul in care are loc acrosajul(sf secundei 42 inceputul sec 43) deja vettel este desprins bine de banda stanga, pozitionandu-si masina spre dreapta. este perfect adevarat ca undeva la inceputul sec 41 se vede cum webber isi apropie 20-30 cm masina de cea a lui vettel dar astfel incat sa se pastreze o pozitie paralela. asta se vede si din masina lui webber, cum usor trage stanga de volan insa lasandu-i loc lui vettel. dupa ce vettel a pus jumatate de masina in fata lui webber, trage ca apucatul de volan dreapta si se vede clar cum deja vroia sa se pozitioneze spre mijlocul circuitului.

This post has been edited by AZAZEL: May 31 2010, 08:12 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post May 31 2010, 08:26 AM
Post #49


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



la fel, daca te uiti la filmulet cand masinile sunt filmate din partea lor din fata si derulezi oprind filmuletul de 2/3 ori pe secunda, vei vedea ca de la un anumit moment webber pastreaza o traiectorie dreapta iar vettel din momentul in care trece rotile din fata de botul masinii lui webber incepe sa traga agresiv dreapta.
lui webber nu i-as reprosa decat ca, in momentul in care vettel avea o latime de masina si inca ceva sa se bage, i-a mai taiat ceva centimetri iar cei de la red bull tocmai pe asta insista ca pactul intre ei era ca cel atacat sa-i lasa loc suficient celuilalt. dar cat loc sa-i lase? si de ce vettel si-a schimbat traiectoria brusc si consistent? vettel avea suficient spatiu sa treaca de webber si sa isi pregateasca franarea. webber l-a determina pe vettel ca tocmai franarea si inscrierea germanului in curba sa fie cat mai dificile. de ce a considerat vettel ca dupa ce a trecut cu 0,5 metri de adversar, tot traseul devine al lui si se poate comporta ca atare ?! e drept ca aveau si peste 300 km/h cand totul se petrece ca si cum ai clipi din ochi si nu ai timp sa judeci toate implicatiile.

e adevarat ca daca vettel trecea de webber, iar lucrurile ramaneau asa, adunam un numar record de puncte la concursul nostru laugh.gif

This post has been edited by AZAZEL: May 31 2010, 08:30 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post May 31 2010, 10:25 AM
Post #50


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Mi se pare mie sau imi lipsesc 3 puncte?


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post May 31 2010, 11:03 AM
Post #51


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



ai 25 pct pentru prima pozitie, 2 pct pentru locul 9 si 3 pct pentru pole position. ce iti lipseste?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post May 31 2010, 11:11 AM
Post #52


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



3 pt di Grassi - ultimul clasat.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post May 31 2010, 11:15 AM
Post #53


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



indianul chandhok este ultimul clasat potrivit FIA. el a abandonat insa apare in clasamentul generat ca fiind clasat.
http://www.formula1.com/results/season/2010/830/


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post May 31 2010, 11:23 AM
Post #54


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



@#%^@%&^@$*%, eram mai bucuros pentru ca l-am ghicit pe ultimul decat pentru castigator...
Se pare ca tre' sa-mi aman bucuria smile.gif!


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post May 31 2010, 11:28 AM
Post #55


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



red bull o da in balararii:
http://www.worldcarfans.com/110053126572/i...bervettel-crash


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post May 31 2010, 12:22 PM
Post #56


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



Repet. Eu, daca as fi patron as fi suparat si pe Webber. L-a impins pe Vettel in greseala. Vettel stia ca nu poate frana pe partea murdara a circuitului si de-aia a insistat atat sa ajunga pe "racing line". Greseala pentru coliziune este a lui Vettel. Dar, ca patron, as avea pretentia totusi sa-si mai inghita si mandria cateodata, fiind platiti regeste. Iar paguba pe care au produs-o echipei este enorma!!!! In schimb, Webber s-ar putea sa fie mai avantajat asa decat daca ar fi castigat cursa si Vettel ar fi terminat pe locul 2. Ciudat, nu? Sa vedem cu cine se va bate pentru titlu, la final, daca va fi cazul. In momentul asta, totusi, favoritul meu pentru coroana ar fi Hamilton.

This post has been edited by Lucian107416: May 31 2010, 12:26 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roadempire
post May 31 2010, 03:21 PM
Post #57


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 242
Joined: 22-March 09
From: Timisoara
Member No.: 119.577



Eu am impresia ca astia de la BOU_ROSU nu prea stiu ce vor !
Sunt deacord cu afirmatia lui Miky ( una pertinenta de cand comenteaza la tvr) cum ca pilotii sunt angajatii echipei si se supun ordinelor de echipa. OK !
Dar frate sa se hotarasca odata ce vor. Parerea mea e ca ar fi trebuit sa ia deja hotararea sa-l ajute pe Webber de data asta,ptr. ca era cel mai bine pozitionat
in clasament nu? Sau daca tot vroiau sa-l faca pe Vettel campion,atunci trebuiau sa adopta strategia de pe vremuri a celor de la ferrari,can Shumi era titularul iar Baricchello era eternul locotenent. Dar cred ca nici atunci Vettel nu ar fi in stare sa castige campionatul. Are talent dar e necopt . S-a vazut asta de anul trecut cand i-a facut cadou titlul lui Button,iar anul acesta va fi si mai rau.


--------------------
Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post May 31 2010, 03:36 PM
Post #58


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Cu sistemul actual de punctare nu prea renteaza sa ai un favorit in echipa; intre primul si al 5-lea sunt 15 puncte ceea ce nu inseamna decat un abandon coraborat cu ultimul loc pe podium (situatie foarte intalnita).
Vettel este pilot, nu cred ca asculta cand i se spune sa stea in banca lui daca stie ca masina ii merge si daca vede ca poate trece... Nu vezi cata personalitate se gaseste la startul fiecarui MP? sunt 4 campioni mondiali, minim 3-4 (il bag si pe Webber) care ar putea deveni viitori campioni, piloti care spera la masini competitive (vezi ce evolutie are Alguersuari, Sutil - care a mers bine tot timpul, Petrov care invata si vrea sa arate, ma opresc la acestia desi aproape fiecare pilot merita elogiat).
"Ordinele de echipa" sunt cele mai imbecile gaselnite ale presei moto, poate merg la un Trulli care putin probabil sa mai spere la altceva insa lupii tineri isi baga picioarele in ele de ordine si e normal sa gandeasca: "bah, daca-mi iese si ma vede cine trebe m-am scos de echipa ciumeaga!"

edit: am spus bine ca o diferenta mai mare de puncte intre primul si al 2-lea o sa ii faca pe multi sa isi asume mei multe riscuri si uite ca acest lucru se vede din plin smile.gif!

This post has been edited by klm: May 31 2010, 03:37 PM


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roadempire
post May 31 2010, 03:57 PM
Post #59


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 242
Joined: 22-March 09
From: Timisoara
Member No.: 119.577



Da, in mare ai dreptate. Dar nu uita ca asta s-a intamplat si anul trecut cu astia de la Redbull, si nu era sistemul asta de punctare.


--------------------
Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post May 31 2010, 06:59 PM
Post #60


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
And, after seeing the Red Bull drivers take each other out, Button added: ?It was a tough battle, but we didn?t touch and we still finished first and second, so that?s how you do it.? (sursa)
[Nota cititorului: nu s-au atins, si-au mangaiat doar rotile biggrin.gif ]
un articol echilibrat si corect de Martin Brundle. Vedeti ce zice si de Button vs Hamilton. Articol BBC

Ma amuza ce specialisti la milimetru se dau acum McLaren. Parca-i vad ca se vor elimina si ei campionatul asta. Cursa asta a fost cat pe ce. Ma bucur totusi ca n-au facut-o, ca se trezea naibii Alonso pe locul 2 in campionat!!!!!!!!!

This post has been edited by Lucian107416: May 31 2010, 07:04 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Closed TopicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 02:50 PM