Discutie & Pronosticuri - editia Istanbul Park 2010 |
This topic is about Discutie & Pronosticuri - editia Istanbul Park 2010, the author, Oana, wrote about: mda, am uitat de massa. ... To read more just scroll down
Discutie & Pronosticuri - editia Istanbul Park 2010 |
May 29 2010, 01:06 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
This post has been edited by Oana: May 29 2010, 01:09 PM -------------------- |
|
|
May 29 2010, 02:04 PM
Post
#22
|
|
sofer Group: Membri Posts: 58 Joined: 21-October 09 From: Luncani, jud.Cluj Member No.: 121.347 |
Off, off, am uitat de pronostic! Data viitoare
|
|
|
May 29 2010, 02:05 PM
Post
#23
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Alonso a facut in acest sezon mai multe greseli decat in toata cariera A comis-o din nou ! -------------------- |
|
|
May 29 2010, 03:17 PM
Post
#24
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
Azazel, sigur ca Alonso a facut in acest sezon mai multe greseli decat in toata cariera insa Monaco ar fi putut sa-i aduca o victorie. daca ne bazam pe forma aratata vineri sau sambata dimineata, rosberg trebuia sa fi luat anul trecut vreo 10 victorii. faptul ca se misca mai cu talent in antrenamente nu insemna ca pt cursa s-ar fi calificat macar in top 3. nu avea sanse de podium la monaco sub nici o forma. f-duct merge de minune la mclaren: au fost mai rapizi cu 6 km/h pe linie. This post has been edited by AZAZEL: May 29 2010, 03:21 PM -------------------- |
|
|
May 29 2010, 08:33 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Deja e de domeniul incredibilului. Webber cred ca a avut 0 probleme pana acum(ma refer numai la calificari si cursa), pe cand Vettel se pare ca mai mult se taraie spre sosire. |
|
|
May 30 2010, 11:44 AM
Post
#26
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
daca nu va avea iar un noroc chior ca in mai bine din jumatate din cursele din anul acesta, alonso va cobora astazi pe 4 in casamentul general iar daca hamilton castiga cursa , spaniolul poate cobara chiar pe 5.
parca vezi ca azi in cursa ceva la varf se intampla, alonso termina in turcia pe un 6-7 iar in clasamentul general va urca pe doi sau chiar pe unu. daca mclaren va castiga astazi sau daca va pierde la limita, se prevad vremuri grele pt red bull pt ca au avut o masina dominanta la inceputul sezonului si au fructificat f putin din asta. vettel ar fi trebuit sa aiba peste 100 de puncte si nu are. acum incep sa vina circuite la rand unde downforce-ul este mai putin important ca in alte parti, insa chiar si cu acest downforce superior al lui red bull, mc laren castiga teren. in canada, red bull vor fi invinsi daca lucrurile decurg normal, pt ca acolo e un circuit favorabil mclaren iar daca fac si astazi o prostie si red bull nu castiga, se complica lucrurile pt ei. -------------------- |
|
|
May 30 2010, 12:20 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
interesant e ca nimeni nu a mizat pe webber, desi au mizat mult pe RB. Am fost tentat sa o fac, dar m-am gandit ca problemele de fiabilitate din FP l-au impiedicat sa-si puna masina la punct si ca nu prea are sanse sa-l bata pe Vettel
|
|
|
May 30 2010, 01:51 PM
Post
#28
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
numai msc sa nu castige vreo pozitie la start ca ma crestez. de regula masinile de pe partea curata a traseului au sanse sa castige cate ceva la start.
-------------------- |
|
|
May 30 2010, 03:46 PM
Post
#29
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
prea papagal vettel. incep tensiunile la red bull ; se pare ca se bat singuri asa cum au facut si anul trecut.
minim 50-60 de puncte la constructori trebuiau sa aiba in plus. This post has been edited by AZAZEL: May 30 2010, 03:49 PM -------------------- |
|
|
May 30 2010, 04:21 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
s-a cam taiat maioneza intre Hamilton si Button. Era negru Hamilton(cred ca de suparare ). Erau amandoi sub mesajul codat ca trebuie sa economiseasca benzina. Ridicol ar fi fost sa iasa amandoi(doar s-au atins ) si sa castige Webber. Cred ca va fi o seara lunga si la McLaren.
This post has been edited by Lucian107416: May 30 2010, 04:25 PM |
|
|
May 30 2010, 04:29 PM
Post
#31
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
De ce e papagal? Pentru ca a avut curaj sa-si atace coechipierul? Preferai sa vezi inca o cursa de trenulete? Deja era prea multa pace si armonie, era plictisitor.
-------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
May 30 2010, 04:30 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Chiar asa... Hamilton avea reactiile lui The Stig dupa victorie. Era clar ca trebuiau temperati un pic, altfel riscau un incident similar cu cei de la Red Bull.
Eram curios sa il vad pe Webber cum ramane fara benzina. Dupa ce i-au dat ultimul avertisment serios el a mai facut cel putin 2 ture f rapide -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
May 30 2010, 04:42 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
interesant e ca Vettel declara ca nu el a fost de vina . Cica el era inainte si avea interiorul
sursa This post has been edited by Lucian107416: May 30 2010, 04:44 PM |
|
|
May 30 2010, 05:34 PM
Post
#34
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 242 Joined: 22-March 09 From: Timisoara Member No.: 119.577 |
Sa nu uitam ca Vettel a inceput lumea automobilismului fiind protejatul lui Schumacher si avandul drept idol si indrumator.
Stim ca si Shumi avea obiceiul de a acrosa( cei drept nu chiar coechipieri). Oricum Maestrul era totusi mai cerebral decat elevul.Vettel cu toate ca e foarte rapid nu stie sa duca o cursa pana la capat. Asa a pierdut titlul anul trecut si asa il va pierde si anul asta, cedand psihic si din lipsa evidenta de experienta. Uitati-va la Schumi care de cand a inceput campionatul desi masina e una slaba e extrem de cerebral(parca nu-l recunosc),merge precum intr-o cursa de anduranta.Ciudat ! -------------------- Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
|
|
|
May 30 2010, 07:42 PM
Post
#35
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
se pare ca echipa considera ca a fost vina lui webber pt ca nu i-a facut loc lui vettel.
http://www.formula1.com/news/interviews/2010/5/10855.html -------------------- |
|
|
May 30 2010, 07:53 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
mie mi s-a parut destul de clar ca vettel a ridicat de pe acceleratie cind era la acelasi nivel cu webber, pentru ca incepea sa depaseasca punctul de frinare, apoi a accelerat iar si a impins dreapta scurt, si destul de smucit. parerea mea e ca toata vina a fost a lui, desi webber a impins constant stinga. red bull (horner si marko) sint de partea lui vettel. probabil ca stiu ei de ce. in mod normal asta ar fi fost un incident de cursa, dar fiind coechipieri, devine foarte aiurea.
sint sigur ca povestea cu mclaren care trebuie sa salveze benzina e BS. fiecare echipa are consemnul ei pentru "lasa-l pe celalalt sa depaseasca", si cred ca asta era al lor. de-aia aveau amindoi, si hamilton si button, fetzele alea lungi dupa ce-au terminat. prea papagal vettel. incep tensiunile la red bull ; banuiesc ca ne raportezi din sala de sedinte de la red bull, nu? -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
May 30 2010, 08:00 PM
Post
#37
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
nu dragule. dar tinand cont de declaratii, este destul de clar. nu ai vazut ce au spus atat webber cat si vettel si intreaga echipa. plus gestul lui vettel imediat de dupa incident incare face semnul de nebun la adresa lui webber.
da' tu de unde piula mea stii ca horner si marko sunt de partea lui vettel? ai fost cu mine in sala de sedinte a celor de la red bull? nu e evident ca lucrurile s-au futu_ acolo? trebuie neaparat sa fiu prieten cu vettel ca sa imi dau seama de cate ceva? mi se face scarba cateodata de atitudinea unora de pe acest forum care nu mai contenesc cu atitudinile superioare de doi lei. -------------------- |
|
|
May 30 2010, 08:36 PM
Post
#38
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Aici se vede destul de bine ce s-a intamplat. Mie imi pare vina lui vettel 100%
Eu nu vad ca Weber sa traga stanga de volan deloc. -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
May 30 2010, 08:51 PM
Post
#39
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
red bull sustine ca webber nu i-a lasat loc lui vettel, insa se vede clar cum germanul trage dreapta de volan desi avea destul loc. probabil trage dreapta cu scopul ca trasa lui sa fie cat mai buna si astfel dupa intrarea in curba sa nu fie dezavantajat. indiferent ce ar fi, vettel avea destul loc.
de asemenea, echipa red bull sustine ca webber era cu masina pe un program de economisit combustibil iar vettel nu, si de aia pe linia dreapta vettel ar fi fost mai rapid si ca daca nu ar fi trecut de australian in cele din urma ar fi fost depasit de hamilton si, din punctul lor de vedere , depasirea ar fi fst necesara, webber fiind mai lent in acea perioada a cursei. -------------------- |
|
|
May 30 2010, 09:07 PM
Post
#40
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
si button sugereaza ca ar fi putut face mai mult dar i-a fost sugerat de mai multe ori sa " economiseasca combustibil" desi facuse asta toata cursa:
...anything could have happened at the end of the race-which it duly did when the two Red Bulls got together, which gave Lewis and me a good one-two. We were then both told to conserve fuel - although I'd already been conserving fuel for about 30 laps at that point actually - and we never imagined the pace of the race would be so fast. At the end, I had a run on Lewis out of Turn Eight. I don't know why he was a bit slow, but I got a good run into Turn 12 and managed to get past him. We had a good little battle and we were wheel-to-wheel for three corners, but it positioned me wrong for the final corner, I got a poor exit and he was able to get back past me along the pits straight and on the inside into Turn One. After that, I was told to save even more fuel because I was pretty close to critical -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 11:19 AM |