IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Divort Ferrari

This topic is about Divort Ferrari, the author, T u d o r , wrote about: Ii stiu si pe Vettel si pe Alonso si pe Hamilton, ii stiu pe toti. Nu am fost chiar rupt total de fenomen. Problema e ca astia toti nu fac cat o singu ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Divort Ferrari, si bine ar face!
T u d o r
post May 14 2009, 11:34 AM
Post #21


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Ii stiu si pe Vettel si pe Alonso si pe Hamilton, ii stiu pe toti. Nu am fost chiar rupt total de fenomen. Problema e ca astia toti nu fac cat o singura mare figura din trecut. Poate vor fi candva, dar acum nu-i vad. Chiar daca sunt atatia campioni mondiali printre ei. Se zice ca in tara orbilor chiorul e imparat, nu? biggrin.gif

Cred ca asta ii lipseste Formulei 1 mai mult decat regulamente stabile sau altele de genul asta. Mari caractere, personalitati importante care sa atraga fanii. Poate sunt eu nostalgic si situatia nu e chiar cum o vad, dar asta e impresia mea si v-o impartasesc. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petre 1
post May 14 2009, 03:50 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 531
Joined: 11-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.067



Eu cam de 3 ani nu mai sunt interesat de F1,mai sunt si alte competitii la care te poti uita cu placere- WTCC,DTM...in ceea ce priveste problema stabiliri bugetului cred ca Fia si echipele o vor pune de o negociere ceva,si vor gasi o cale de mijloc.


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post May 14 2009, 05:40 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE ( T u d o r @ May 14 2009, 06:34 AM) *
Ii stiu si pe Vettel si pe Alonso si pe Hamilton, ii stiu pe toti. Nu am fost chiar rupt total de fenomen. Problema e ca astia toti nu fac cat o singura mare figura din trecut. Poate vor fi candva, dar acum nu-i vad. Chiar daca sunt atatia campioni mondiali printre ei. Se zice ca in tara orbilor chiorul e imparat, nu? biggrin.gif

Cred ca asta ii lipseste Formulei 1 mai mult decat regulamente stabile sau altele de genul asta. Mari caractere, personalitati importante care sa atraga fanii. Poate sunt eu nostalgic si situatia nu e chiar cum o vad, dar asta e impresia mea si v-o impartasesc. smile.gif

depinde si in ce lume vrei sa traiesti, tudor. eu dau cinci hirtii de guma turbo cu mansell pe una cu hamilton, si zece pichetzi pe un vettel. hamilton abia a avut 2 ani de alergat, vettel unu, si amindoi sint pe calea cea buna (sau calea cea si-mai-buna) pentru o cariera gen schumacher. le mai trebuie un pic de timp. pentru tine insa, ca spectator, consumator al spectacolului lor, conteaza foarte mult atitudinea cu care ii privesti, si scopul pe care vrei sa ti-l atingi. daca vrei sa mergi la cursele de azi, sa traiesti momentul, sa fii in tribune stringind din pumni si din masele, te uiti la curse. daca nu, iti pui un afis cu schumacher pe perete, o poza cu senna pe dulap (si un opaitz linga), si de cite ori le vezi tragi un oftat adinc si zici "nu mai e formula 1 ce-a fost". cum sa zic... n-ai sa mai vezi "o scrisoare pierduta" cu birlic si giugaru, dar asta nu e o scuza destul de buna ca sa nu mai mergi la teatru. cam asa gindesc eu lucrurile astea.

nici pentru mine f1 nu e singurul gen de cursa pe care-l urmaresc. alms, rolex series, mazda series, a1gp pe vremea cind aveai unde sa le vezi, sint cele preferate, si daca as avea, as privi si dtm si wrc. nimic insa, chiar nimic, nu mi se pare ca rivalizeaza cu ce traiesc la o cursa de formula 1. (well, ok, poate red bull air race.) ti se rupe inima cind nu nume mare pleaca dintr-un campionat, oricare ar fi motivele, si intr-adevar campionatul respectiv pierde suporteri la fiecare despartire din asta, dar pe de alta parte eu nu sint genul de fan inrait care sa spuna "au plecat ai mei, nij nu ma mai uit". mie imi place sportul chiar fara favoriti, imi plac jucatorii echipelor adverse cind fac un meci bun. alaltaieri seara ma uitam la yao ming, care a jucat 3 meciuri impotriva lu lakers cu o fisura la osul piciorului. ultimul meci n-a mai putut, a stat pe banca, si houston a luat bataie cu vreo 40 de puncte. they're lakers, theyre my team, dar de piatra sa fii si tot te doare cind vezi fatza aia de shattered dreams a lui yao.

tudor, cred ca deja de mult nu-ti mai raspund direct, m-am luat cu vorba... smile.gif asa ca doo cuvintzele si pentru halba: (ahem). dude, your post was all over the place, du-te si-l repara smile.gif adevarul e ca, in ciuda regulilor lor, masinile sint inca foarte diferite una de alta. din contra, toti am vrea sa vedem mai mult contributia soferilor la o victorie, dar cu exceptia citorva cazuri notabile, sint inca o gramada de angajati acolo care doar conduc masina. pentru ei, astia din urma, e o usurare cind reusesc sa dea vina pe mecanici sau pe "package" ca masina n-a fost competitiva, sau s-a stricat in timpul cursei. tot asa, cu toate regulile lor, weekendul asta in spania recordul pe circuitul respectiv tot a fost batut, desi sint limitari acum si pe capacitatea motoarelor, si pe aero, si pe tot ce vrei. daca ar fi lasat tehnologia "wild", asa cum spui tu, azi am fi avut avioane intoarse cu motoare turbo de vreo 32 de cilindri, in care soferul probabil ca ar fi avut doar un buton de start, pentru ca acceleratia si frina erau controlate automat iar traiectoria optima era stabilita de la inceput si urmarita prin gps. campionatul asta de care spui tu exista, intr-o versiune budget. se numeste "pinks". ideea e ca vii cu ce masina vrei si concurezi cu cine mai e pe-acolo, e "loose the race, loose your drive" adica daca pierzi cursa tre sa-i dai masina cistigatorului (cum pierdeam noi mingea la fotbal cind eram copii). e un fel de reality show pe speed tv - din cind in cind mai apare si cite vreo nevasta a competitorului care-l ia la poceala ca a stat 3 luni de zile si citeva mii de dolari si a mesterit la masina aia, ca sa o piarda asa d-a-mpixelea intr-o singura cursa.

serios acum, incercati sa nu mai incepeti post-uri aici cu "eu de citiva ani nu ma mai uit la formula 1, pentru ca e o porcarie". afara de faptul ca daca nu va mai uitati n-aveti cum sa stiti ce mai e de capu ei, aici e totusi o zona in care vin cei care privesc de placere formula 1, si o asemenea vorba aruncata cu hodoronc-tronc nu e bine primita. sint binevenite in schimb posturile gen "ma uit in fiecare saptamina si mi se pare o porcarie". asta da, asta e un subiect de discutie smile.gif


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post May 14 2009, 06:06 PM
Post #24


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Ma, mi-a placut cum ai scris. smile.gif Asa ca promit sa ma uit data viitoare la Monaco si zic aici cum mi s-a parut. Ai dreptate, postul meu cu "nu ma uit ca e naspa" n-avea ce cauta aici.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post May 14 2009, 06:18 PM
Post #25


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



@20krpm,
Ai tinut o pledoarie fantastica. Genial! Felicitari.
Eu de citiva ani nu ma mai uit la formula 1, pentru ca e o porcarie dar....just kidding!


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post May 14 2009, 09:37 PM
Post #26


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



M-a convins si pe mine. O sa incerc sa ma uit si eu . Oricum sa stii ca tot il mai plang pe Mansel.
PS: N-am poze cu el pe dulap. biggrin.gif


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post May 14 2009, 09:46 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



ma bucur ca v-am trezit interesul, si sper sa va placa. thumbsup.gif


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9er
post May 14 2009, 10:19 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 549
Joined: 14-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.914



Scuze ca n-am putut sa scriu azi....o zi foarte aglomerata.

Sa reluam. 20krpm, nu vezi ca iti dai raspunsuri singur? Big (balls, nu cojones teehee.gif ) Tony nu face 20 de milioane cu toate ca Indianapolis e un fel de Monaco american. Cati spectatori are Indy 500? 200 de mii, nu? Ce cursa de F1 baga asa ceva la inaintare? Si totusi Bernie vrea sa fie platit cu 20 de milioane upfront, fara sa fi pus nimic pe masa. Si din cauza ca el a fost lacom, prea lacom, echipe ca Ferrari sau BMW, ale caror companii-mama au ceva piata in US nu pot sa vina sa concureze si sa sustina acea piata. Doar un exemplu de ce procentul lui depaseste bunul simt si afecteaza si echipele in mod negativ. Nu fac altceva decat sa repet ce spui tu, e clar ca omului i s-a urcat la cap. Asta nu mai e parteneriat, e dictatura. De ce ar trebui echipele sa inghita toate rahaturile, dupa ce ca sunt tratati ca simpli angajati?

Ai dreptate, unul ca Brawn le da clasa la astia cu bani multi. Si Newey ar fi in stare, in opinia mea. Eu n-am zis niciodata ca iti trebuie bani cu nemiluita sa faci performanta. Toyota e antiexemplul perfect. Ca sa-i raspund si lui Klm, de asta trebuie limitat totul. Pentru a crea conditii egale pentru toti, pentru a avea competitori sanatosi si viabili, pentru a promova talente ca Brawn si Newey sau ca Alonso, Vettel sau Kubica. Asa creezi premizele ca businessul sa dubleze sportivitatea, sa o sustina, nu sa dicteze campionii din randurile bogatilor. Poate asa o sa vina in F1 Wolkswagen de exemplu sau altii cu traditii si pretentii sportive, pe langa echipele mici. Dar nu poti sa faci asta instantaneu. Ce ar trebui sa faca Ferrari, McLaren sau BMW cu tunelele alea noi de vant, de exemplu, pe care cu siguranta n-au apucat sa le amortizeze? Sa le faca muzee?

Sa nu uitam ca vorba dulce mult aduce. Mai ales ca F1 e doar o sigla goala fara Ferrari si ceilalti. Si Grand Prix suna bine, nu? Daca Mosley si Ecclestone vor sa impuna ceva ar fi bine pentru toti sa o faca cu zaharelul, nu cu biciul.


--------------------
Toyota Avensis 1.8 AT Black
Toyota Rav4 2.2 D4D Black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post May 14 2009, 10:26 PM
Post #29


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Nu! Nu Volkswagen! Aia mai trebuia, sa bage tedeiu' si in formula ca in rest l-au dus peste tot. Atunci chiar ca poate sa scrie 20krpm 3 pagini de forum ca eu ma las de tot de F1. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9er
post May 14 2009, 10:38 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 549
Joined: 14-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.914



Relaxeaza-te, ar insemna revenirea Lamborghini si aia n-au treaba cu TDI. Inca...Ma facusi sa rad, vere.


--------------------
Toyota Avensis 1.8 AT Black
Toyota Rav4 2.2 D4D Black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post May 14 2009, 10:46 PM
Post #31


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Pai nu ne relaxam deloc, uite aici http://www.vw.com/vwhype/motorsport/en/us/...di_cup/welcome/ ma cutremur numai la gandul celor 30 de tractoare care croncane simultan.

Sa fim un pic pe topic:
In Romania e dificil de urmarit spectacolul, ca trebuie sa il urmaresti fara sunet sau sa nu pricepi limba romana si cu ochii dupa grafica sa iti arate ce se intampla in cursa. Iar regizorii de transmisie ne arata doar reluarile depasirilor, altfel vezi numai leaderul cursei mergand foarte repede fara nici un reper cat de repede.

This post has been edited by Diesel: May 14 2009, 10:49 PM


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post May 14 2009, 11:03 PM
Post #32


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Holly shit !!! Asta e viitorul oameni buni. Formula 1 va fi cu frigidere, cand vor pleca cu electricu' vajaind de la start sa va tineti adrenalina!


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post May 15 2009, 05:54 AM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (HalbaSus @ May 14 2009, 03:37 AM) *
Au readus spectacolul inapoi in F1... dar cu ce pret ?
Au impus tot felul de reguli prin care limitau capacitatile masinilor, le-au egalizat atat de mult incat doar pilotii mai fac diferenta. Poate e bine asa. Dar eu nu sunt de acord tongue.gif
F1 nu este un sport in care sa conteze doar talentul pilotilor, este prin excelenta un sport care reprezenta varful de lance al tehnologiei auto. Acum ce mai e ? In curand vom vedea dieseluri care vor depasi masinile de F1 pe pista...

Eu as simplifica regulile astfel incat sa permit dezvoltarea tehnologica. Adica:
Aveti o pista, veniti cu niste masini, cine termina primul castiga... nu ne intereseaza daca folositi motoare diesel sau turboreactoare... nu ne intereseaza daca folositi slick-uri sau montana, FWD, RWD sau AWD. First one to arive wins. Eu cred ca ar fi mult mai palpitant si mult mai interesant.


Corect!
Si pe mine ma deranjeaza noile reglementari, din cursele astea se obtin si tehnologii noi in domeniul auto.
Halba, asta ma duce cu gandul la cursa aia din Star Wars unde fiecare venea cu te miri ce ciudatenii biggrin.gif

QUOTE (20krpm @ May 14 2009, 12:40 PM) *
daca vrei sa mergi la cursele de azi, sa traiesti momentul, sa fii in tribune stringind din pumni si din masele, te uiti la curse...
cum sa zic... n-ai sa mai vezi "o scrisoare pierduta" cu birlic si giugaru, dar asta nu e o scuza destul de buna ca sa nu mai mergi la teatru. cam asa gindesc eu lucrurile astea.


Ai pus punctul pe "i". Si eu tot de-aia ma uit: ca imi place si tot timpul sper ca ala sa il intreaca si ma oftic cand se intepeneste tubul de la pompa de benzina.... smile.gif

This post has been edited by Rebel: May 15 2009, 05:56 AM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post May 15 2009, 07:52 AM
Post #34


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Nu pot fi nicicum de acord cu limitarea bugetelor; BGP a reusit sa faca o masina buna cu bani putini? foarte bine pentru ei, asta inseamna ca vor castiga multe curse, prestigiu si bani dar nu poti sa-i obligi pe ceilalti sa faca la fel deoarece tehnologia dezvoltata in formulei 1 (ca si cea din alte competitii) care s-a dovedit viabila a fost portata si pe masinile de serie, astfel bugetele alea fenomenale nu mai par atat de mari.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9er
post May 15 2009, 09:04 AM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 549
Joined: 14-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.914



CITAT(klm @ May 15 2009, 08:52 AM) *
Nu pot fi nicicum de acord cu limitarea bugetelor; BGP a reusit sa faca o masina buna cu bani putini? foarte bine pentru ei, asta inseamna ca vor castiga multe curse, prestigiu si bani dar nu poti sa-i obligi pe ceilalti sa faca la fel deoarece tehnologia dezvoltata in formulei 1 (ca si cea din alte competitii) care s-a dovedit viabila a fost portata si pe masinile de serie, astfel bugetele alea fenomenale nu mai par atat de mari.



Eu inteleg punctul tau de vedere si e corect daca vorbim de impactul tehnologic. In acelasi timp insa, daca ne uitam la castigatorii din ultimii, nu stiu, 20 de ani vom vedea ca ei au venit aproape exclusiv din randurile celor cu bani. Banii au fost principalul motiv pentru care au disparut echipe cu nume oarecum sonore, gen Ligier, Tyrell, Jordan samd. Neavand bani n-au putut tine pasul, n-au castigat mai nimic si nimeni n-a mai investit in ei. Limitarea bugetului e un pas catre redarea sportivitatii si competitivitatii acestui sport ultraafacerizat. Sigur, e posibil ca 40 de milioane sa fie putin pentru a pastra si caracterul de varf de lance tehnologic, poate 100 ar fi mai nimerit, stiu eu? Un echilibru trebuie gasit, pentru ca nu poti privi la nesfarsit cum apar si dispar echipele "privateer". Ar fi tragic sa moara si Williams, nu?

Nu ma injura, dar trebuie sa exemplific iarasi cu NFL, pentru ca acolo s-a implementat un sistem care functioneaza. "Salary cap" a fost creat dupa ce anii 80-90 au inregistrat dominatia unor "dream teams" (gen Cowboys, 49ers), care operand pe piete bogate sau avand patroni bogati isi permiteau sa atraga multi "playmakers" si sa-i plateasca regeste si fara limite. S-a hotarat crearea acestui sistem, profund "anti-dinastic" pentru ca "small market teams", gen Green Bay, sa poata concura pe picior de egalitate cu "big market teams", gen New York, si sa nu dispara pur si simplu, cum se intamplase la un moment dat cu o echipa cu traditie, Cleveland Browns. Desigur, sistemul a fost batut, au aparut alte dinastii si in epoca "cap", New England sau Pittsburgh, dar succesul lor nu s-a bazat pe bani in principal, cat pe inteligenta, "leadership", caractere puternice, "role players" samd. Asa se explica si faptul ca o echipa ca Arizona Cardinals, care nu umplea decat cam 70% din capacitatea stadionului si nu avusesera un "sellout" vreo 20 de ani la rand reuseste sa ajunga in Super Bowl

Transpunand aceasta experienta in F1, limitarea cheltuielilor tehnologice nu trebuie sa duca la moartea tehnologiei. Dimpotriva, sa se puna acelasi accent dublat de cel pus pe inteligenta umana. Mai pe romaneste, sa apara mai multi Brawn sau Newey, condusi de "generali" de exceptie gen Todt, Dennis sau Williams. Numitorul sa fie comun si asta va duce ca si mai multi piloti buni sa aibe sanse reale la victorii. Si asa poate vom avea si mai multe depasiri si dueluri roata la roata "la naiba-n puii mei".


--------------------
Toyota Avensis 1.8 AT Black
Toyota Rav4 2.2 D4D Black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post May 15 2009, 09:35 AM
Post #36


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Asta insemna ca fiecare echipa care va dori sa investeasca in tehnologie va neglija veniturile angajatilor, ori asta inseamna cinism.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9er
post May 15 2009, 10:21 AM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 549
Joined: 14-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.914



Pai din cate stiu eu e vorba doar de limitarea cheltuielilor cu tehnica, salariile n-au intrat in discutie.

Sa-ti dau un alt exemplu. O analiza simplista a cazului Toyota ar suna cam asa: s-au gandit ei ca o intrare in F1 le-ar fi benefica, varf tehnologic, regina motorsportului, publicitate cu nemiluita, blablabla. Au analizat cine a castigat in ultimii ani si au vazut ca era vorba in mare parte de McLaren si Ferrari, care, deloc intamplator, cheltuiau si cel mai mult, undeva in jur de 300 de milioane anual. Si ce si-au zis? Hai sa bagam noi 400 de milioane anual si in cativa ani rupem totul. Ce le-a iesit la faza asta? Cateva podiumuri si ceva pole-uri. Cam subtire pentru cat? 3 miliarde? Daca ar fi cheltuit doar vreo 100 de milioane anual, ca nu mai vorbim de 40 cu cat bat astia campii, ar fi stat altfel situatia, nu? In afara de criza, asta e principalul motiv, cred eu, pentru care ii bat ganduri de retragere. Rezultatele nu sunt pe masura investitiilor. De asta plafonarea, dar una de bun simt, e o solutie sanatoasa.


--------------------
Toyota Avensis 1.8 AT Black
Toyota Rav4 2.2 D4D Black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post May 15 2009, 10:57 AM
Post #38


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Masura cu limitarea bugetului vine in cel mai prost moment posibil.

Brawn au succes cu un buget mic datorita conjuncturii create de regulile cu aerodinamica. Dar cauza succesului lor conteaza mai putin. E important ca ei au success cu un buget mic si tot ce au nevoie acum e un management bun pentru a se mentine in top.

Ceilalti n-au decat sa cheltuie cat vor pentru a-i ajunge din urma. Daca echipa cu cel mai mare buget avea de doua ori mai multe puncte decat echipa de pe locul 2, ar fi fost o alta situatie.

Nu sunt la curent cu toate stirile, acept cu placere corecturi.


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 15 2009, 06:11 PM
Post #39


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu visez la un campionat paralel, fara reguli tehnice. singura regula e sa scoti cea mai rapida masina care sa incapa intr-un anumit cub. Restul, daca e cu hidrogen sau dizal, nu ma intereseaza. Vreau un campionat care sa fie cu adevarat un laborator tehnologic. Nici in materie de pilotaj nu m-ar deranjat o cursa om/robot. Nu m-ar deranjat un campionat in care vedeta sa fie inginerul, nu pilotul. Asta nu inseamna ca am ceva impotriva F1 actuale, sau a pilotilor, insa a devenit divertisment si business, nu mai e laborator de tehnologie.

This post has been edited by James Kilowatt: May 15 2009, 06:13 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post May 15 2009, 06:59 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE (James Kilowatt @ May 15 2009, 01:11 PM) *
Eu visez la un campionat paralel, fara reguli tehnice. singura regula e sa scoti cea mai rapida masina care sa incapa intr-un anumit cub. Restul, daca e cu hidrogen sau dizal, nu ma intereseaza. Vreau un campionat care sa fie cu adevarat un laborator tehnologic. Nici in materie de pilotaj nu m-ar deranjat o cursa om/robot. Nu m-ar deranjat un campionat in care vedeta sa fie inginerul, nu pilotul. Asta nu inseamna ca am ceva impotriva F1 actuale, sau a pilotilor, insa a devenit divertisment si business, nu mai e laborator de tehnologie.

in situatia in care apare asa ceva, eu imi pun pronosticul de pe-acum, inainte sa existe orice inscriere: burt rutan, si scaled composites. motoare cu cauciuc si gaz ilariant. si sint dead serious.

sigur, e si asta un punct de vedere - o competitie de ingineri. idee interesanta din toate punctele de vedere. dar formula 1 se vrea (inca) a fi un sport, o competitie intre soferi.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th May 2024 - 03:37 PM