IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Forester 2007 2.5 XT - exploatare si intretinere

This topic is about Forester 2007 2.5 XT - exploatare si intretinere, the author, Ioan103584, wrote about: QUOTE(Alin112811) Consultanta 2... Ma apropii de 5,000 km si conform cartii ar trebui sa fac prima revizie. Repet, in carte nu scrie ca la 5,000 ar tr ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Forester 2007 2.5 XT - exploatare si intretinere
Ioan103584
post Sep 19 2007, 08:44 PM
Post #21


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



QUOTE(Alin112811)
Consultanta 2...

Ma apropii de 5,000 km si conform cartii ar trebui sa fac prima revizie. Repet, in carte nu scrie ca la 5,000 ar trebui schimbat uleiul si filtrul dar inclin sa o fac. In acest caz, ii las pe cei de la SMT sa-mi schimbe uleiul cu al lor sau mai bine cumpar eu? Voi ce ulei folositi la Forester 2.5 XT?


Fa revizia - a mea a deventi ultra silentioasa dupa schimbul de ulei. N-o sa ia uleuil tau - au ei unul care vine de la importatorul din grecia si pe care scrie subaru (deci nici un alt brand).


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin112811
post Sep 20 2007, 08:12 AM
Post #22


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 27-August 07
From: Constanta
Member No.: 112.804



QUOTE(Ioan103584)
QUOTE(Alin112811)
Consultanta...

Trapa deschisa la maxim - scartie tare chiar si la viteze mici undeva in in partea stanga spate.
Ati mai intalnit fenomenul? Este obisnuit?


La mine 'batea', nu scirtiia... S-a remediat la revizia de 5000 km la smt - au gresat-o si acum nu mai are nici un zgomot.

Ai dreptate, este mai degraba o trepidatie/bataie decat un scartait. O sa le atrag atentia la revizie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin112811
post Sep 20 2007, 08:14 AM
Post #23


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 27-August 07
From: Constanta
Member No.: 112.804



QUOTE(Ioan103584)
QUOTE(Alin112811)
Consultanta 2...

Ma apropii de 5,000 km si conform cartii ar trebui sa fac prima revizie. Repet, in carte nu scrie ca la 5,000 ar trebui schimbat uleiul si filtrul dar inclin sa o fac. In acest caz, ii las pe cei de la SMT sa-mi schimbe uleiul cu al lor sau mai bine cumpar eu? Voi ce ulei folositi la Forester 2.5 XT?


Fa revizia - a mea a deventi ultra silentioasa dupa schimbul de ulei. N-o sa ia uleuil tau - au ei unul care vine de la importatorul din grecia si pe care scrie subaru (deci nici un alt brand).

In principiu nu am nimic impotriva atat timp cat stiu ce fel de ulei este - ma refer la specificatie. Imi place sa stiu ce este in masina, cel putin la partea de 'consumabile'


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin112811
post Sep 20 2007, 05:10 PM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 27-August 07
From: Constanta
Member No.: 112.804



1/ M-am programat la revizia de 5,000 Km (prima) pentru saptamana viitoare la serviceul agreat SMT in Constanta.
La programare mia-u spus ca o sa schimbe uleiul si filtrul - i-am intrebat ce ulei folosesc si au zis ca Motul. Informativ, costul reviziei o sa fie pana in 300 lei.
Revin cu amanunte pe aceasta tema Joia viitoare, dupa revizie

2/ In circa 1 luna o sa schimb celebrele anvelope Yokohama cu unele de iarna. As vrea parerea voastra intrucat oscilez intre:
- Michelin Pilot Alpin PA2, 215/55R17 98V
- Dunlop Winter Sport M3, 215/55R17 98V
Preturile sunt comparabile, ca si calitatea lor pe TireRack.com As vrea totusi si o parere romaneasca daca le-a folosit cineva. Multumesc!
P.S. Sunt deschis si la alte propuneri pe tema anvelopelor de iarna


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin35722
post Sep 20 2007, 07:07 PM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 107
Joined: 12-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.715



@Alin,

1. ce inseamna "service agreat de SMT..."? daca eu fac service-ul in Germania la un service Subaru, SMT are vreo problema? Sau daca fac service-ul la Radacini sau la reteaua lor de service-uri din tara (service Subaru) are SMT vreo problema??? Nu poate SMT sa ma lege de un service, al lor, atata timp cat exista si alte service-uri Subaru in RO sau aiurea. Pretul de 300 ron cred ca fara consumabile, numai manopera...
2. Parerea mea o stii... biggrin.gif


--------------------
vali ctza
Once Subaru, allways Subaru
Forester 2.5XT 230cp 4EAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin112811
post Sep 21 2007, 08:01 AM
Post #26


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 27-August 07
From: Constanta
Member No.: 112.804



QUOTE(Valentin35722)
@Alin,
1. ce inseamna "service agreat de SMT..."? daca eu fac service-ul in Germania la un service Subaru, SMT are vreo problema? Sau daca fac service-ul la Radacini sau la reteaua lor de service-uri din tara (service Subaru) are SMT vreo problema??? Nu poate SMT sa ma lege de un service, al lor, atata timp cat exista si alte service-uri Subaru in RO sau aiurea. Pretul de 300 ron cred ca fara consumabile, numai manopera...

Exprimarea mea a fost gresita. Scuze pentru confuzie. Ideea a fost ca masina este luata prin reteaua SMT si consider normal sa incerc intai la service-ul 'lor'. Am zis 'agreat' pentru ca nu mi-a venit alt cuvant in cap. Din cate stiu eu acest service a inceput cu Hyundai apoi a preluat si Mitsubishi si in final Subaru. Ai dreptate cand spui ca sa putea sa fac ispectia/revizia si la Radacini sau la orice alt service Subaru. O sa incerc totusi aici prima data tinand cont ca este vorba doar de schimbat ulei si filtru. Revin cu impresii dupa biggrin.gif
Ref anvelope - mi-au spus parerea despre Michelin Pilot - looks OK. Am intrat insa pe Tire Rack si americanii zic ca Dunlopurile ar fi un pic mai bune (si eu sunt nebun, de parca as merge la curse biggrin.gif ) O sa mai astept pareri pe forum si cand o veni vremea de schimbat anvelopele o sa ma decid.

P.S. Ti-am urmat sfatul si am sunat la acel depozit de anevlope. Inca are Michelinurile "tale" - 830 lei/buc cu tot cu TVA, montat, echilibrat.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin35722
post Sep 21 2007, 08:07 AM
Post #27


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 107
Joined: 12-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.715



OK, am crezut ca ti-a inpus cineva un anume service. Eu cand aud de restrictii de genul asta (sau cum a fost la inceputuri, ok, iti activez roamingul dar pui 100 usd garantie - LA GARA, n-am nevoie) ma ia pe sira... :bash:

PS n-am nimic cu SMT sau cu dealer-ul local, m-a suparat ideea cu "service-ul agreeat".


--------------------
vali ctza
Once Subaru, allways Subaru
Forester 2.5XT 230cp 4EAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin112811
post Sep 21 2007, 04:09 PM
Post #28


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 27-August 07
From: Constanta
Member No.: 112.804



Catalogul de accesorii Subaru Forester disponibil aici:

http://rapidshare.com/files/57228264/Catal...rester.pdf.html


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin112811
post Sep 27 2007, 03:14 PM
Post #29


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 27-August 07
From: Constanta
Member No.: 112.804



REVIZIE 5,000 KM - Forester 2.5 Turbo, MY07 (prima vizita la service)
=============================
Efectuata la unul din cele 2 serviceuri autorizate Subaru in Constanta.
Schimb ulei (MOTUL 8100 5W30) - 5 ltr si filtru ulei. Total factura (ulei, filtru si manopera - 285.00 lei)
Ce m-a deranjat - nerespectarea programarii - era facuta la ora 12, masina a intrat in service efectiv la 13, s-au apucat de ea la 13.30, la 14.50 au dat-o afara. In afara de schimb au mai tras de roti, au verificat bricheta - nu functiona decat ca priza - aveam pachetul de nefumatori dar am scrumiera, in fine nu conteaza ca oricum nu o foloseam) si cam atat.
Pe ansamblu am fost multumit.
Acum am o intrebare - m-au intrebat daca vreau MOTUL 300V Power 5W40 care cica ar fi mai performant pentru Forester de 2.5 Turbo. Le-am zis ca nu vreau, am pus 5W30 ca asa scrie in carte. Am gresit?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R o b e r t
post Oct 1 2007, 07:29 AM
Post #30


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 196
Joined: 11-July 06
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 82.105



ati gresit emblema de la forumul Subaru... ati pus SAAB biggrin.gif


--------------------

dati click pe www-ul asta de mai jos :lol:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin112811
post Nov 7 2007, 02:26 PM
Post #31


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 27-August 07
From: Constanta
Member No.: 112.804



Am ajuns la 10,000 km si iata impresiile:
- am constatat ca am facut astia 10,000 km in doar 2.5 luni. Mult am mers frate.
- am un consum mediu pana acum de 13.27 ltr/100 km - acceptabil
- am bagat pana acum 1284 EUR in benzina - misto statisticile astea (www.spritmonitor.de). Cand te uiti pe ele iti vine sa tragi pe dreapta biggrin.gif

Masina merge excelent. A durat ceva timp sa ma obinuiesc cu modul de a o conduce, cu accelerarile in curbe in loc de frana, cu ceea ce poti face in depasire in a 3-a, cu scartiitul de roti (de fapt de anvelope) pe serpentine cand mergi tare.
Acum cateva zile m-am pus cu un Impreza WRX STI - hai sa fim seriosi, in mod normal nu are ce discuta cu mine chiar cu 2.5 turboul meu. Dar in oras, dintr-un stop in altul, a fost misto - cateva depasiri, zgomotul motorului turat la maxim, frana apoi...

Apoi - mi-a tras-o un BMW seria 1 in parcare. Mi-a tras-o in sensul ca s-a dat jos din masina, a last portiera deschisa si masina a luat-o la vale pana s-a oprit in aripa mea dreapta. Dauna minora, bla-bla, dar am pierdut o groaza de timp - politie, asigurari, etc. Si o sa mai pierd la Service. Asta-i viata biggrin.gif

Pe A2, acum vreo 3 saptamani - un Seat, cred ca Leon. Parea a fi stock, cel putin la exterior. Ce-o fi zis ca-mi pun mintea cu el. Eu aveam vreo 190, el a iesit de la Dragalina si probabil s-a simtit ofensat de "breakul" meu. Foresterul nu prinde 300 (vorba lui fiu-meu) dar cred ca nici nu si-au batut capul cu asta cei de la Fuji - apropo', max speed inregistrat pe GPS a fost 221 Km/h. Sincer nu m-am simtit comfortabil la viteza asta, mai ales cu Geolandurile. Nu am mers mult asa, dar cred ca mai puteam urca putin, probabil spre 225-227 (acul vitezometrului era aproape de 240).

Pe Valea Oltului - o cunosc bine. Dar cand ii vezi cum circula pe acolo innebunesti. Si cine...Skoda Octavia fratilor. M-a capiat unu...M-a depasit de 3-4 ori pe banda continua doar ca sa-mi arate ca "poate". M-am plictisit la un moment dat si "m-am dus" (legal, nu peste banda continua). Doamne, ce-o fi in capul lor. De ce s-or da zmei la volan, ca Valea Oltului isi ia tributul aproape in fiecare zi. Nu vreau sa ridic in slavi Politia Romana dar acolo unde este banda continua hai sa o respecatm, chiar daca avem impresia ca este inutila (a se vedea banda continua pana in sensul giratoriu de la Medgidia venind dinspre Constanta - drumul este drept si eu chiar nu-i vad rostul).

Cam asta este, sa le stapanim sanatosi, fara incidente/accidente!



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrrian112676
post Nov 7 2007, 07:59 PM
Post #32


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 24-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.669



Am fost si eu saptamana trecuta pe valea oltului si la un moment dat s-a tinut dupa mine un fiat punto vreo 15 km. mergea ca dementul sa se tina dupa mine, eu depaseam si el repede si ca sa se poata tine el taia toate curbele, altfel ar fi sarit de pe sosea si motorul prin capota. La o linie dreapta l-am lasat sa ma depaseasca, duca-se incolo de tampit. Astia sunt genul de oameni care nu vor sa ajunga acasa si problema e ca nu lasa pe altii sa ajunga acasa intregi. Nu inteleg ce vor sa demonstreze mergand asa. Risca inutil.


--------------------
Legacy 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Nov 10 2007, 03:13 PM
Post #33


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



@adrian
daca erai cu legacy 2.0 cum scrie in semnatura iar fiatul era vreunul din modele disel nu trebuie sa te mire ca nu ai rezistat. pur si simplu asta e nivelul motorului 2.0 adica performante la/sub nivelul unei masini de clasa mica avand o motorizare cat de cat. pe valea oltului mai rezisti cat mai rezisti pentru ca e plat si ai curbe lungi, chiar si linii drepte, deci poti sa mentii o viteza ridicata. pe dealul negru sau pe dealurile dintre sibiu si sebes (depinde de directia in care mergeai)ai fi avut probleme mult mai mari, acolo s-ar fi vazut lipsa de cuplu.

@alin

ce ai cu noi astia cu masini de 2 lei care mai defulam prin depasiri interzise? whistling.gif teehee.gif
poate omul se grabea sau pur si simplu se plictisea. ar trebui sa stii cum e cand mergi mult doar ai facut 10000 km in 2 luni jumate.

eu am fost deunazi la cluj pe brasov, m-am intors pe sibiu si m-am intrecut dupa cum urmeaza:

1. brasov-sighisoara chrysler 300C. in linie dreapta nu avea ce discuta cu mine pe curbe frana aiurea. l-am lasat, ce l-am lasat (ca el venise din spate) dar dupa aia m-am saturat ca ma grabeam. dupa sighisoara a renuntat.
2. tg mures - turda: ford focus 1,9. asta a inceput sa se tina dupa mine, depasea in siajul meu si se apropia pe curbe (doar in linie dreapta ma indepartam). am oprit amandoi la o coloana (un accident, ceva) si a venit sa ma intrebe ce motor are masina. a ramas surpins ca 2 l, dar nu i-am mai spus ca eu schimbam a 5-a la 140.
3. dealul negru: dupa o scurta intrecere cu un passat break pe care nu reuseam sa il depasesc in urcarile alea cu 2 benzi (el avand 4 oameni la bord) s-a luat dupa mine un bmw seria 5 pe care l-am depasit la pachet cu vreo 5 tiruri desigur pe linie continua. am tinut-o asa pana la pitesti.

in povestile astea eu eram, normal, fiatul sau skoda din episoadele voastre. dar am avut si eu fiatul meu: o toyota yaris disel pur si simplu m-a facut varza intre sebes si sibiu prin nimic altceva decat prin performantele superioare (asta apropo de fiat vs. legacy)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrrian112676
post Nov 11 2007, 12:01 AM
Post #34


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 24-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.669



draga ciprian ai inteles total gresit!!. Nu "m-a facut" nici un Fiat, nici nu are cum, in viata vietilor lui de fiat. Ideea era ca niste soferi cu niste masini cu performante sa le spunem medii risca inutil pe asemenea drumuri, taind curbe si dandu-se balene in borcan pentru cateva minute in minus sau poate cu viata lor in minus. Fiat-ul a trecut de mine pentru ca l-am lasat sa treaca, nu-mi place sa se tina toti nebunii dupa mine, si eu merg destul de lejer, fara ambitii prostesti sau care pe care. M-ai citeste odata ce am scris si nu interpreta dupa cum iti convine. Nu ti se pare un pic rupt de realitate sa vina un punto cu un motoras de vreo 70 cp maxim pe hartie si sa ma depaseaca pe valea oltului atunci cand merg cu o masina cu un motor de 165 cp si tractiune integrala? M-ai socoteste putin. Gandeste-te la stabilitatea acelei masini tocmai pe niste drumuri virajate si in curbe cum e valea oltului, dealul negru si la stabilitatea unui subaru de orice natura, lasa cuplul de diesel ca nu de el discutam aici, la punto fiind totusi 180 si la mine 200.
Am vrut doar sa-i dau dreptate lui Alin. La cateva ore dupa ce am trecut de valea oltului s-a blocat drumul din cauza unui tampit, as al volanului, care a depasit aiurea si a nimerit un TIR.
Masinile se conduc cu mintea limpede nu incetosata de ambitii prostesti de genul ce tare sunt eu cu masinuta mea bai.


--------------------
Legacy 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Nov 11 2007, 08:52 AM
Post #35


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



am inteles foarte bine ca nu ti-ai pus mintea cu el.

ceea ce am vrut eu sa adaug, dar am sarit peste cuvinte, eu ca si daca te puneai cu el aveai mari sanse ca rezultatul sa fie acelasi.

imi pare rau sa te dezamagesc, ca poate tii la masina, dar motorul e slab (poti sa citesti asta in toate testele din toate revistele indiferent ca se e vorba de legacy, impreza sau forester, ca pentru outback nu am intalnit). si eu mi-am inchipuit la inceput ca daca e subaru trebuie sa fie sportiv, dar m-am trezit la realitate dupa primul drum.

nu mi se pare deloc rupt de realitate ceea ce am spus (cu diferenta ca eu nu m-am referit la motor de 70 de cp ci la o motorizare cat de cat). asa cum incerc de fiecare data, eu nu vorbesc decat din experiente personale

in ceea ce priveste accidentele, aici iti dau dreptate, cu toate ca eu sunt acela care taie curbele si depaseste (mult mai putin decat inainte) pe linie continua. dar situatia asta, ca orice problema care se intampla pe drumurile noastre nu e cauzata in final decat de lipsa drumurilor si de starea (mai ales semnalizarea) proasta a celor existente.

This post has been edited by Ciprian86626: Nov 11 2007, 08:58 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrrian112676
post Nov 11 2007, 03:58 PM
Post #36


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 24-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.669



Imi pare rau sa te dezamagesc dar taiatul curbelor si depasirea pe linie continua nu constituie o scuza pentru infrastructura drumurilor. Regulile sunt pentru toti aceleasi. Linia aceea continua e pusa de cele mai multe ori cu un scop anume si nu acela de a gasi la panda un politist care vrea carnetul tau, nu; e pusa acolo pentru ca este periculos sa o calci sau nu ai vizibilitate.
Subaru e o masina ca oricare alta, daca vrei una sportiva si te tin curelele incearca un impreza wrx si nu o sa fii dezamagit. Motoare de 2 litri benzina, gasesti la majoritatea marcilor, mai putin boxer si mai putin awd. In rest legacy este o masina normala dar care iti permite destul de multe si cred ca nu s-a inventat dieselul pana in 2,5 litri care sa poata concura cu acest motor/transmisie. Cel putin pana acum cu mine nu s-a gasit nici un diesel fie el audi, passat, skoda, mret si ce vrei tu care sa aiba vreo sansa in fata lui legacy 2.0. De fiat nu mai vorbim, mai ales ca am specificat ca era un punto care nu are nici o sansa la un legacy, doar daca sunt oprit pe dreapta rolleyes.gif

Sunt multumit de masina, poate mai multumit decat ma asteptam, are si veleitati sportive, dar cel mai mult ma incanta stabilitatea ei si modul in care reactioneaza.

Uite ca suntem off topic, dar promit ca e ultima data.


--------------------
Legacy 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Nov 11 2007, 07:57 PM
Post #37


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



chiar ca suntem off topic, e topicul omului cu xt-ul si noi vorbim de 2.0. diferenta de la cer la pamant intre ele. rolleyes.gif

te contrazic in ceea ce priveste faptul ca subaru ar fi o masina ca oricare alta (cred ca despre asta putem sa vorbim aici pentru ca pune intr-o lumina si mai buna XT). ma refer aici la modul in care este perceputa si, mai ales, vanduta, nu la ce se simte in practica. sportiva nu neaparat in sensul XT (adica performante pure) ci in sensul bmw care si la cele mai slabe motorizari tot bmw ramane prin placerea condusului.

cand mi-am luat masina agentul de vanzari mi-a spus cu emfaza: noi vindem masina asta pentru motor si transmisie, altceva nu ne intereseaza. exact componentele care s-au dovedit cele mai slabe (in ceea ce priveste transmisia ma refer la cutie, nu la AWD). deci masina e vanduta ca masina sportiva. de altfel, e suficient sa vedem si sloganul think/feel/dirve.

personal, oricat m-as gandi si oricat as conduce, nu simt nimic. Cred ca masina mea e mai degraba potrivita pentru o batranica de 80 de ani din Tara Galilor care tocmai si-a luat carnetul de conducere.

nu aduce in discutie WRX, pentru ca nu de subaru vs. subaru discutam ci vs. alte marci. subaru este perceputa si vanduta ca o masina care, exact cum spuneai, sa fie la aceeasi motorizare peste passaturi si skode ceea ce nu se intampla. de duci departe pana la 2,5l, 2.0 tdi sunt deja superioare si iti spun asta din practica, poate nu te-ai intalnit cu cine trebuie. teehee.gif

nu inteleg ce mare smecherie e cu boxerul asta, nu am cunostinte tehnice, dar mi se pare ca a fost ceva la viata lui numai ca intre timp au aparut alte tehnologii, superioare, si a ramas doar o chestiune de marketing. poate ca ar fi cazul ca subaru sa renunte la el daca nu mai poate scoate nimic in plus (a se vedea noul impreza care acum are rame la geamuri) preferam un motor in 5 colturi cu care sa ma pot descurca fara probleme printre passaturile de pe drumurile noastre.

concluzia este, ca tot suntem pe topic cu XT: daca vreti sa va luati subaru pentru ce vrea el sa fie, luati minim motorul de 2.5.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DIO
post Nov 12 2007, 12:26 AM
Post #38


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 29-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 102.916



Depinde ce asteptari ai de la masina. Daca strada este pentru tine doar o lunga pista de raliu te poti orienta macar catre un STI. Optiuni sunt nenumarate.

Pentru cei ce nu-si traiesc viata doar pentru liniute la semafor, iata clasamentul celor mai bune masini "de iarna":
FORBES - podium dominat de Subaru (Outback si Tribeca), Forester abia pe locul 7.
Cei de la Business Week sunt de alta parere: locul 2 Legacy, Outback pe locul 4.

Am trecut si eu prin faza in care mi se parea ca nu ar fi fost cea mai potrivita alegere, dar dupa 6 luni si 25k km facuti in toate conditiile (atat autobahn >215kmph cat si drumuri forestiere) pot spune ca nu sunt deloc dezamagit. Dimpotriva, pe zi ce trece apreciez tot mai mult acest Forester 2.0 si onestitatea Subaru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin112811
post Nov 12 2007, 09:24 AM
Post #39


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 27-August 07
From: Constanta
Member No.: 112.804



QUOTE(Ciprian86626 @ Nov 10 2007, 05:13 PM) *
@alin

ce ai cu noi astia cu masini de 2 lei care mai defulam prin depasiri interzise? whistling.gif teehee.gif
poate omul se grabea sau pur si simplu se plictisea. ar trebui sa stii cum e cand mergi mult doar ai facut 10000 km in 2 luni jumate.

eu am fost deunazi la cluj pe brasov, m-am intors pe sibiu si m-am intrecut dupa cum urmeaza:

1. brasov-sighisoara chrysler 300C. in linie dreapta nu avea ce discuta cu mine pe curbe frana aiurea. l-am lasat, ce l-am lasat (ca el venise din spate) dar dupa aia m-am saturat ca ma grabeam. dupa sighisoara a renuntat.
2. tg mures - turda: ford focus 1,9. asta a inceput sa se tina dupa mine, depasea in siajul meu si se apropia pe curbe (doar in linie dreapta ma indepartam). am oprit amandoi la o coloana (un accident, ceva) si a venit sa ma intrebe ce motor are masina. a ramas surpins ca 2 l, dar nu i-am mai spus ca eu schimbam a 5-a la 140.
3. dealul negru: dupa o scurta intrecere cu un passat break pe care nu reuseam sa il depasesc in urcarile alea cu 2 benzi (el avand 4 oameni la bord) s-a luat dupa mine un bmw seria 5 pe care l-am depasit la pachet cu vreo 5 tiruri desigur pe linie continua. am tinut-o asa pana la pitesti.

in povestile astea eu eram, normal, fiatul sau skoda din episoadele voastre. dar am avut si eu fiatul meu: o toyota yaris disel pur si simplu m-a facut varza intre sebes si sibiu prin nimic altceva decat prin performantele superioare (asta apropo de fiat vs. legacy)

Nu am nimic cu 'masinile de 2 lei'. Le-am condus cu placere si fara frustrare 15 ani - singura de 3.5 lei pe care am condus-o a fost un VW Golf 3 Break 1.8 GL - si de asta am fost foarte multumit.
Am ce am cu depasirile pe linie continua, mai ales in curbe. Deasemenea cu depasirile 'corecte' pe banda intrerupta dar fara sa apreciezi distanta la cel vine din fata, fara sa te gandesti ca cel din fata ar putea sa se apropie mai repede decat te gandesti tu.
Sunt de acord cu orice la volan atat timp cat nu-i deranjezi pe ceilalti participanti la trafic. Dar depasirea pe linie continua, cu mici exceptii cand sunt puse aiurea, inseamna de prea multe ori deranjul celorlati. Mai ales pe Valea Oltului - ca sa nu mai vorbesc de Dealul Negru - acolo am vazut un Passat la inceputul lui Octombrie, imediat dupa Bascov spre Rm. Valcea, in sant pe contrasens. Era pe roti, fara avarii grave vizibile, trei persoane in masina - soferul si sotia probabil impreuna cu un copil mic. Doamna era in stare de soc, isi strangea copilul in brate iar soferul se invartea pe langa ei si el intr-o stare de soc. Oare de ce??? - depasire aiurea, probabil masina de pe contrasens si slava domnului ca probabil a avut prezenta de spirit sa se duca in sant si sa evite o coliziune frontala. Dar daca era mai incolo pe Dealul negru si nu mai era santul ci doar rapa? Si asta pentru ce, mai ales cu copil in masina.
Nu ma intelege gresit, si eu conduc tare, chiar foarte tare, dar sunt niste chestii de la care nu ma abat in ruptul capului.
Asta am vrut sa spun, nimic altceva.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Nov 12 2007, 11:04 AM
Post #40


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



QUOTE(DIO @ Nov 12 2007, 01:26 AM) *
Depinde ce asteptari ai de la masina. Daca strada este pentru tine doar o lunga pista de raliu te poti orienta macar catre un STI. Optiuni sunt nenumarate.

Pentru cei ce nu-si traiesc viata doar pentru liniute la semafor, iata clasamentul celor mai bune masini "de iarna":
FORBES - podium dominat de Subaru (Outback si Tribeca), Forester abia pe locul 7.
Cei de la Business Week sunt de alta parere: locul 2 Legacy, Outback pe locul 4.

Am trecut si eu prin faza in care mi se parea ca nu ar fi fost cea mai potrivita alegere, dar dupa 6 luni si 25k km facuti in toate conditiile (atat autobahn >215kmph cat si drumuri forestiere) pot spune ca nu sunt deloc dezamagit. Dimpotriva, pe zi ce trece apreciez tot mai mult acest Forester 2.0 si onestitatea Subaru.


la 6 luni si 25k si eu am trecut printr-un moment de multumire. vezi ca dezamagirea revine la 12 luni si 45k teehee.gif teehee.gif teehee.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 06:00 PM