Kit Xenon sau Philips Blue Vision? |
This topic is about Kit Xenon sau Philips Blue Vision?, the author, Daniumfcv, wrote about: Intradevar ca au aceeasi nuanta insa la ce drumuri avem se vor strica imediat.Si cred ca este valabil pentru orice marca de led... /whistling.gif" sty ... To read more just scroll down
Kit Xenon sau Philips Blue Vision? |
Feb 1 2008, 08:22 AM
Post
#101
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
-------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Feb 1 2008, 10:24 AM
Post
#102
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 17-October 07 Member No.: 115.140 |
Am si eu o intrebare apropiata topicului.
In momentul in care dau de un vehicul cu faza de intalnire ( aparent cel putin ) si pur si simplu ma orbeste cum ar trebui sa il atentionez ca nu vad datorita "xenoanelor" lui ? Am schimbat de cateva ori pe faza lunga si dupa aia bagau si ei faza lunga + farurile de ceata si parca imi bagau reflectoare in ochi. Chiar trebuie sa iasa ei in evidenta sau care ar fi explicatia? -------------------- Renault Clio Fidji (!)
membru cu bulina, mamaliga si lamaie in parbriz. |
|
|
Feb 1 2008, 10:30 AM
Post
#103
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
Pai cam asta e regula, sa ii dai cateva flash-uri cu faza de drum sau o tii aprinsa 1 2 sec si o stingi.Ar trebui sa se prinda ca te orbeste.Si daca nu la tine , la urmatorul care face lucrul asta.Ce este de retinut este sa nu ii tii lumina de drum permanent aprinsa pentru ca atunci nu veti mai vedea nimic nici unul din voi.In afara de asta, franezi daca te orbeste cel din fata ca se prea poate ca tu sa ai un pieton in fata pe care sa nu-l vezi.
Reactia lui de a aprinde faza de drum este pura nesimtire daca o si tine aprinsa ca sa iti arate ca se poate si mai rau sau iti semnalizeaza ca e pe lumina de drum.Daca zici si de proiectoare de ceata .. deja suntem in matrix.Franezi, esti atent si treci mai departe.Reactia generala este sa ii faci si tu la fel sa vada ca nu e sanatos dar e mai bine sa o inghiti ca cel putin el vede bine si te poate ocoli .Nu ne putem mandri ca suntem un popor prea civilizat ca doar ne-au schimbat genetic rusii This post has been edited by Daniumfcv: Feb 1 2008, 10:34 AM -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Feb 2 2008, 06:17 PM
Post
#104
|
|
sofer Group: Membri Posts: 75 Joined: 23-June 06 From: Slatina Member No.: 80.655 |
Salut Daniumfcv , Ma referam ca am vrut sa-mi schimb masina si din motive financiare redirectionate pe investitii pt batranete , trebuie sa ma multumesc si cu asta.Avand in vedere ca la job stau 10 ore cu ochii pe monitor , fluorul din oras mai albeste geamurile , si mai bat si eu Bucurestiul si Ranca numai dupa orele de scarbici ....constat ca nu mai vad asa bine.Asa ca vreau o imbunatatire la lumini.In mintea mea ma gandeam ca tb schimbat tot corpul farului pt a monta xenoane.Am vazut pozele tale si l-am rugat pe un coleg care are astfel de becuri sa-mi arate live.Este lumina mai alba dar o imbunatatire semnificativa nu. Acum am vazut ca fratele tau a cheltuit 8 mil.La Opel crezi ca m-ar costa tot atat ?Cei de la Kia mi-ar monta si pe Opel ? Care este diferenta intre xenoane si faruri cu descarcare in gaz (este acelas lucru ) ? Balastul de care zici ca se incinde unde ar putea fi montat la Opel ...ca nu este prea mult spatiu ?Poate ia naiba foc ceva!!! Multumesc . -------------------- OPEL ASTRA CARAVAN 2.0 DTI 101 CP
|
|
|
Feb 2 2008, 09:32 PM
Post
#105
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
Farul nu se schimba cu totul .. avand in vedere ca montezi aftermarket se schimba doar becul .. ca este acelasi model.Daca ai Astra G vei avea lumina de intalnire pe bec tip H7.Iti vor monta un kit xenon H7, sau HB3 9005 daca vrei pe lumina de drum.Te va costa undeva la 800-900 Ron cu tot cu manopera.Poti schimba si tot farul daca vrei ca lumina sa fie focalizata mai bine ca se gasesc faruri Hella cu lupa pentru Astra G.Problema majora este ca un singur far costa 1500 Ron. 3000 Ron farurile , plus 800 Ron instalatia xenon , 200 Ron manopera ca este ceva mai mult .. te duce lejer la peste 1000 Euro si nu merita zic eu... Daca vrei sa iti recomand o marca de xenon iti pot recomanda Hella sau Philips, poate MTEC.Au preturi ceva mai mari dar ar trebuii sa te tina becul mai mult decat masina ... Fratele meu a montat la 700 Ron un kit italian.. o marca de care nu am auzit in viata mea si pe care am uitat-o imediat ) .Fata de un kit Hella are mai multe sanse sa i se arda mai repede si te costa 100 Euro un singur bec sa il schimbi Becurile Xenon sunt becuri cu descarcare pe gaz.Becurile halogen au un filament pe care il incalzesc la incandescenta.In interiorul becului xenon este gaz rar : Xenon , Argon etc.De la incarcatura de balast sunt transmise sarcini electrice in bec la un electrod.Iar de la acest electrod sar la altul .. trecand prin amestecul de gaze.In momentul saltului se produce si iluminarea. Becurile auto cu gaz sunt toate xenon si au influentata calitatea si pretul in functie de cuartul electrozilor si amestecul de gaze.Firmele de la farmacii sau magazine mari sunt pe acelasi principiu doar ca au un amestec de gaze pentru o anumita culoare ( verde la farmacie , rosie la "Real" .. etc ) Numai bine, This post has been edited by Daniumfcv: Feb 2 2008, 09:39 PM -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Feb 2 2008, 09:49 PM
Post
#106
|
|
sofer Group: Membri Posts: 75 Joined: 23-June 06 From: Slatina Member No.: 80.655 |
Denivelarile le mai furi...si celelalte masini nu au aceleasi riscuri ? La fratele tau sunt becuri lupate ?Sau acestea sunt cele de 400 eur bucata asa cum se spunea mai sus?Am amici care au afaceri cu dezmembrari (mai mult pt microbuze din Germania ), si i-am rugat sa se intereseze sa i-a un pret pt faruri cu totul. Vreau aceste informatii pt ca la tehnica nu stau asa bine..si in tara asta de smecheri profita imediat sa-ti vanda prostii la preturi triple.Daca ma dumiresc un pic am sanse sa platesc un pret corect pt ceea ce-mi doresc. Deci eu vreau acele faruri lupate cu lumina alba .Asa ceva a montat ITI cu ~250 eur?Am vazut ca la unele masini la pornirea farurilor fac o cursa pe verticala dupa care se pozitioneaza conform setarii.Poti sa-mi spui ceva de acestea ? Multam mult. -------------------- OPEL ASTRA CARAVAN 2.0 DTI 101 CP
|
|
|
Feb 2 2008, 09:59 PM
Post
#107
|
|
sofer Group: Membri Posts: 75 Joined: 23-June 06 From: Slatina Member No.: 80.655 |
Ok, citisem doar prima parte a mesajului sau ai completat tu dupa.
Acum este clar.Da 1000 eur nu este o afacere buna , dat 800 ron este altceva. O seara placuta. -------------------- OPEL ASTRA CARAVAN 2.0 DTI 101 CP
|
|
|
Feb 2 2008, 10:08 PM
Post
#108
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 11-January 08 Member No.: 116.036 |
cele cu lupa de le-ai vazut tu la masini si cu lumina alba e tot xenon numai ca este pusa lupa aia acolo sa focalizeze mai bine lumina sa nu bata in ochi la ceilalti participanti. Sunt 2 variante daca vrei din alea cu lupa poti sa comanzi farul cu totu' de la hella sau poti sa te duci la service la opel si sa vb cu cei de acolo sa-ti comande ei. Oricum pretul sare sus de tot si nu stiu daca se merita ptr o amarata de lupa. Eu mi-am pus fara lupa si nu mi-a facut nimeni din faruri ca il orbesc. In privinta balasturilor nu trebuie sa-ti faci tu probleme ... gasesc cei de la kia sau opel unde decizi sa le montezi loc ptr ele. Tu doar le dai masina si eventual kitul de xenon pe care il poti comanda de la aproape orice magazin auto piese import sau poti sa le zici lor si iti comanda ei cum am facut eu. Sa ne zici si noua ce ai facut si eventual sa faci cateva poze dupa ce le pui
This post has been edited by iTi: Feb 2 2008, 10:31 PM -------------------- Kia cee'd 1.4 GSL MT BEST - an fabricatie 2008 - Prezent car
Oltcit Club 11 R - an fabricatie 92 - Old car :) |
|
|
Feb 4 2008, 12:32 PM
Post
#109
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
-------------------- |
|
|
Feb 4 2008, 05:33 PM
Post
#110
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
daca nu ma insel, tehnologia este aceeasi si la pozitiile mele! si ale mele au tot 6 punctuletze in loc de micile leduri traditionale doar body`ul difera
la ce pret au fost ? pt tipul acesta de far, cred ca era mai recomandat un alt tip de led, acestea bat strict in fatza. am avut acum ceva timp niste leduri care dadeau lumina lateral si putin in fatza, asta ajuta la reflectarea luminii in oglinda farului, pe cand cu acest tip, o cantitate mai mica ajunge pe oglinzi, dar ca vizibilitate cred totusi ca tipul asta e mai bun. This post has been edited by Potzocul: Feb 4 2008, 05:40 PM -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 4 2008, 06:10 PM
Post
#111
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
35 de lei plus ceva chin la montaj ca era noapte si eu nu vedeam nimic
Insa la ale mele pare sa lumineze doar un singur punct, adica ala mare din mijloc -------------------- |
|
|
Feb 4 2008, 08:08 PM
Post
#112
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
da, lumina e puternica si nu iti poti da seama exact ce e pe acolo dar sigur sunt 6
cum e cu lumina in far ? se reflecta ceva in oglinda? p.s. sunt de la "ala" cumparate? hmm daca da, poate il conving sa ii achit diferentza si sa imi dea si mie din modelul asta la mine din fericire e bine ca nu bate si in lateral pt ca am pozitiile sa zicem separat de far, la fel si semnalizarea. si eu ma kinui putin cu montajul deschis capota dat jos grila, dat jos far, tras de fire ( cu transpiratii maxime sa nu se rupa cumva din mufa) si apoi pus far la loc pus grila la loc, inchis capota testare,,, l-am pus invers + la minus si invers... si se reia ciculu -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 4 2008, 08:47 PM
Post
#113
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
N-am elucidata daca "ala" e aceeasi persoana
Lumina in far e super ok, fiind pozitia langa becul de faza scurta/lunga pare cum ca as avea aprinsa faza scurta(ziua vorbind), chiar s-a pacalit un amic de cateva ori pe treaba asta Coreenii au proiectat farurile cu niste capace din plastic care se desurubeaza(ca si alea de la mouse-urile cu bila) si acolo ai acces la becuri. Problema este spatiul prin care bagi mana. In dreapta ar cam trebui sa dau jos cutia de la filtrul de aer dar m-am descurcat si fara. In stanga am demontat stutul pentru lichidul de parbriz. Ah da! Eu am tras un pic firele afara si am montat pozitiile si le-am aprins fara sa le bag inapoi ca si eu am gresit polaritatea prima data -------------------- |
|
|
Feb 8 2008, 07:51 PM
Post
#114
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
Am facut saptamana asta revizia de 2 ani si i-am pus pe baietii de la Rucom sa imi regleze farurile.Pot zice ca au facut o treaba excelenta.Am descoperit si eu calitatea becurilor philips.Exista diferente majore fata de un bec halogen standard.
Mark zicea mai sus ca nu a fost impresionat chiar si vazand "live".Problema este ca toate becurile au o limita chiar si xenonul si nu trebuie avut pretentii prea mari. Eu pot afirma cu tarie ca becurile mele Philips Blue Vision H7 bat aproape la fel de "lung" si "lat" ca H7 Xenon de pe masina fratelui meu...lucru cu care este si el de acord... iar cand zic aproape ma refer la diferenta de cativa metri in lungime care eu personal nu am vazut-o prea importanta. Am ras de el ca nu ii mai este necesara acum lumina de drum.Sunt in aceeasi situatie.Iar lateral... vad din sant in sant 30 m in fata masinii fara sa orbesc pe nimeni. Culoarea farului este alba alba iar pe drum cade un alb cu tenta galbuie .. fata de xenon unde farul este albastru si cade pe drum un alb albastru.Logic ca la el se diferentiaza putin mai bine obstacolele departate din cauza contrastului.Oricum... isi fac treaba excelent becurile astea.Am plecat cu masina ieri ca sa fac poze sa postez aici si am fost asa de "vrajit" de cum bateau incat m-am plimbat pe centura 30 de min ) si am uitat de poze Va recomand cu tarie Daca are cineva montat pe masina Osram Silver Star .. sau NightBraker.. poate puteti face niste poze sa vedem cum lumineaza.Eu promit ca zilele astea sa imi aduc aminte sa mai si pozez. Numai bine, This post has been edited by Daniumfcv: Feb 8 2008, 07:53 PM -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Feb 9 2008, 09:17 PM
Post
#115
|
|
sofer Group: Membri Posts: 75 Joined: 23-June 06 From: Slatina Member No.: 80.655 |
Dani , Sa nu te superi pe mine , nu am vrut sa fiu rautacios.La Iti chiar se vedea un contrast mult superior.Te astept cu poze cu farurile reglate.Stiu ca nici 9 nu-i ca 3 (banuti ma refer) Am fost luni la Bucuresti si m-am intors pe seara.De la Lunca Corbului am prins ceata foarte deasa si am putut vedea cum imi bat farurile.Cel din stanga (sofer) mai jos si spre dreapta ; cel din dreapta mai sus si spre stanga;ele se intalneau la 40 m in fata.Nu cred ca este bine.Cele pe faza lunga aiurea de tot in sus...desi le tin la pozitia 2. Va doresc in continuare un week end placut ! MARK -------------------- OPEL ASTRA CARAVAN 2.0 DTI 101 CP
|
|
|
Feb 10 2008, 07:43 AM
Post
#116
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Am fost luni la Bucuresti si m-am intors pe seara.De la Lunca Corbului am prins ceata foarte deasa si am putut vedea cum imi bat farurile.Cel din stanga (sofer) mai jos si spre dreapta ; cel din dreapta mai sus si spre stanga;ele se intalneau la 40 m in fata.Nu cred ca este bine.Cele pe faza lunga aiurea de tot in sus...desi le tin la pozitia 2. E normal. Farurile reglate din fabrica bat mai jos si mai spre centru (Stinga - pentru a nu orbin traficul care iti vine din fata) si mai in laterala si mai sus (dreapta - pentru a vedea semnele rutiere si curbele) Daniu - Eu am Osram Rally +65W Ca intreba cineva ce faci cind vrei sa il atentionezi pe ala din fata ca te orbeste. ii dai 1-2 flashuri scurte. Partea cea mai frumoasa este ca atunci cind le primesc si dau flashuri inapoi...se potolesc. Am 2200 de lumeni faza mica Am 2400 lumeni faza mare Si 1700 lumeni farurile de ceata toate 3 controlate independent. Daca le aprind pe toate, si esti in fata masini, faci insolatie. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 10 2008, 06:40 PM
Post
#117
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
Dani , Sa nu te superi pe mine , nu am vrut sa fiu rautacios.La Iti chiar se vedea un contrast mult superior.Te astept cu poze cu farurile reglate.Stiu ca nici 9 nu-i ca 3 (banuti ma refer) Cel din stanga (sofer) mai jos si spre dreapta ; cel din dreapta mai sus si spre stanga Nici o suparare stai linistit.Nu am de ce sa ma supar asa cum sper ca nu ai facut-o nici tu.Mi-am exprimat parerea fara a zice-o rautacios Contrastul este superiori si am zis de la inceput insa sa sti ca nu mi se pare cine stie ce in plus .Fiecare are acum propria perceptie despre ceea ce doreste sa obtina de la faruri.Eu personal, dupa ce le-am montat initial , am fost cam dezamagit dar eram constient ca sunt reglate prost.Acum ma declar 100% multumit.Am si pozele vechi cu farurile cum luminau si am sa le pun in comparatie.Pacat ca nu am poze si cu becurile standard caci nu-mi mai vine sa le montez pe alea iar :)Promit sa fac poze in noaptea asta si sa editez mesajul acesta in jurul orei 23. In mod normal farurile trebuie sa bata cum a zis fanatic spre dreapta sau spre centru dreapta amandoua, cu mentiunea ca ala din dreapta sa bata mai sus.Daca bate stanga si sus bate prost pentru ca nimereste exact in parbrizul celor care vin din fata.Esti sigur ca asa bat ? Sa nu fie un fascicul ratacit pe ceata ( care oricum sunt amplificate ca putere si traiectorie ) si sa ai doar impresia ca bat asa.Le-ai reglat cumva de cand ai luat masina ? Daca le aprind pe toate, si esti in fata masini, faci insolatie. La puterea aia cred si eu ) Edit: Nu am mai apucat sa le postez aseara pentru ca am gasit cu greu o parcare libera noaptea Tot orasul era numai in audi si Bmw la "o cafea" Lumina de intalnire : acum / inainte Lumina de drum: acum / inainte Diferentele de contrast sunt fie din diferenta de 3Mb - 7.2 Mb cum au fost pozate , fie pentru ca acum bat mai lung si nu mai sunt "concentrate" Cert este ca nu sunt relevante asa cum se vad aici Numai bine This post has been edited by Daniumfcv: Feb 11 2008, 10:10 AM -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Feb 11 2008, 10:19 PM
Post
#118
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
În zilele următoare doresc să-mi schimb farurile la faza scurtă la Auris. După ce-am citit mai mult a rămas să aleg între următoarele modele:
PHILIPS H4 BLUEVISION, PHILIPS H4 X-TREME POWER, PHILIPS H4 POWER2NIGHT Ce-mi recomandați ? -------------------- |
|
|
Feb 11 2008, 11:28 PM
Post
#119
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
depinde ce doresti si ce iti place. daca iti place lumina mai alba, asemanatoare cu xenon atunci blue vision.
daca nu ai pretentii si circuli mai mult noaptea si ai nevoie de lumina, atunci x-trem se zice ca da randament mai bun decat night acuma .... ramane de vazut eu mi-am pus vision plus, am reglat farurile si acum umblu cu farurile lasate 3 trepte in jos ca sa nu ma injure lumea -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 11 2008, 11:32 PM
Post
#120
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Xtreme Power!
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 06:20 PM |