Tuning motor aspirat |
This topic is about Tuning motor aspirat, the author, M A R I A N, wrote about: QUOTE (Mircea104901 Feb 5 2009, 0758 AM) O combinatie diesel-benzina, daca intelegi /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" al ... To read more just scroll down
Tuning motor aspirat |
Feb 5 2009, 01:28 PM
Post
#41
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
O combinatie diesel-benzina, daca intelegi ). Aha, de fapt asta este problema... Si benzina ca sa traga instantaneu si liniar dar si diesel ca sa ai toata puterea de la turatii mici. Si daca se poate si o autonomie mai mare de combustibil... Eu nu vad decat un raspuns: un motor pe benzina turbo (insa lasam naibii problema autonomiei de combustibil) PS Eu nu inteleg de ce nu va place sa mergeti la turatii foarte ridicate (peste 4000-5000 rpm). De abia asa eu simt ca traiesc PPS Cel mai placut orgasm nu se obtine in liniste, in nici intr-un caz in 3 secunde si in nici un caz fara risipa de energie (vreau sa zic benzina)... -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Feb 5 2009, 01:36 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
PS Eu nu inteleg de ce nu va place sa mergeti la turatii foarte ridicate (peste 4000-5000 rpm). De abia asa eu simt ca traiesc Pai... hmmm... cum sa-ti explic... Nu intotdeauna am chef de senzatii. Nu intotdeauna sunt singur in masina(daca mai apare si un copil in masina, cu atat mai mult).Cateodata ai nevoie sa fii calm.Pe masura ce trec anii, cu atat se amplifica aceasta nevoie. Ori, sa tii masina peste 4000rpm nivelul de adrenalina creste ametitor. Deci e in contradictie cu ce spuneam mai sus. Asa ca nu poti merge in permanenta cu motorul turat peste 4000rpm. Cred ca o sa-mi caut un XT Sau un STi This post has been edited by Mircea104901: Feb 5 2009, 01:39 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 5 2009, 02:05 PM
Post
#43
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
din cat am condus eu legy ul imi aduca aminte ca la 4000 rpm motorul era destul de silentios si in treapta 5 aveai 160km/h
-------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 02:33 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
ai un motor aspirat . adaugam la asta o cutie in 5 rapoarte. ca fost posesor de asa ceva cativa ani buni iti zic asa , de la 80-90 se depaseste in treapta 3 ! se duce la rosu , si aia e , masina nu sufera, motorul nu sufere , totul e ok . PS: am boala pe aia de fac depasiri vai vai de curu lor sa nu tureze masina . masina e ok sa fie turata pana in zona rosie , d'aia e acolo zona aia . Este cum spui. Dar poate nu imi convine tot timpul. E interesant ca Mircea cu un Forester 2.0 intelege mai bine ce vreau sa spun, decat tine care a avut motor de 2.5. Foarte probabil din cauza caracterului lui Legacy, care e o limuzina mai sporty si circuli cu ea mai sporty. Outbackul MY07 are deja suspensii moi(prea moi pentru gustul meu) si toata masina emana un calm care nu te indeamna sa mergi prea mult cu acul turometrului in zona rosie. Cand mergi e fun, dar eu pot aprecia la fel de bine un motor care isi face treaba si la sarcini grele mai silentios. Sigur ca un 3.0R cu SI-Drive ar rezolva situatia, dar nu e solutia agreata de mine. PS: cu cat circuli mai mult aproape sau in zona rosie, cu atat scazi durata de viata a motorului. Iar consumul creste la niste valori care nu imi convin. Poti depasi rapid fara sa fie nevoie tii aproape de zona rosie. -------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 02:37 PM
Post
#45
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ai un motor aspirat . adaugam la asta o cutie in 5 rapoarte. ca fost posesor de asa ceva cativa ani buni iti zic asa , de la 80-90 se depaseste in treapta 3 ! se duce la rosu , si aia e , masina nu sufera, motorul nu sufere , totul e ok . PS: am boala pe aia de fac depasiri vai vai de curu lor sa nu tureze masina . masina e ok sa fie turata pana in zona rosie , d'aia e acolo zona aia . Este cum spui. Dar poate nu imi convine tot timpul. E interesant ca Mircea cu un Forester 2.0 intelege mai bine ce vreau sa spun, decat tine care a avut motor de 2.5. Foarte probabil din cauza caracterului lui Legacy, care e o limuzina mai sporty si circuli cu ea mai sporty. Outbackul MY07 are deja suspensii moi(prea moi pentru gustul meu) si toata masina emana un calm care nu te indeamna sa mergi prea mult cu acul turometrului in zona rosie. Cand mergi e fun, dar eu pot aprecia la fel de bine un motor care isi face treaba si la sarcini grele mai silentios. Sigur ca un 3.0R cu SI-Drive ar rezolva situatia, dar nu e solutia agreata de mine. PS: cu cat circuli mai mult aproape sau in zona rosie, cu atat scazi durata de viata a motorului. Iar consumul creste la niste valori care nu imi convin. Poti depasi rapid fara sa fie nevoie tii aproape de zona rosie. dar nu la fel de repede faci depasirile. un motor care este intretinut corespunzator , cu revizii la timp si ulei de calitate va avea o viata buna. nu am zis sa mergi in continuu in zona rosie , dar am zis cand faci o depasire este ok si nu omori motorul ca o faci . -------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 02:37 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
din cat am condus eu legy ul imi aduca aminte ca la 4000 rpm motorul era destul de silentios si in treapta 5 aveai 160km/h Da. La fel e si la Forester. Bine, la 160km/h zgomotul creat de aer e mai mare in Forester decat in Legacy. Dar @MARIAN zicea peste 4000-5000. Deci... sa o tii sus, e destul de zgomotos(in sensul placut). -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 5 2009, 02:48 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
pai cuplu si putere la turatie joasa nu se obtine decat prin supraalimentare. un motor aspirat normal care are cuplul la 4-5000 rpm si puterea la 6000 -6500 rpm nu va trage in ruptul capului la 90kmp in treapta 5 ! Aici e vorba de 2.0 daca nu ma insel . Pai... hmmm... cum sa-ti explic... Nu intotdeauna am chef de senzatii. Nu intotdeauna sunt singur in masina(daca mai apare si un copil in masina, cu atat mai mult).Cateodata ai nevoie sa fii calm.Pe masura ce trec anii, cu atat se amplifica aceasta nevoie. In linii mari asta e explicatia si la mine, chiar daca curba de cuplu difera fata de 2.0 . -------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 02:51 PM
Post
#48
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pai cuplu si putere la turatie joasa nu se obtine decat prin supraalimentare. un motor aspirat normal care are cuplul la 4-5000 rpm si puterea la 6000 -6500 rpm nu va trage in ruptul capului la 90kmp in treapta 5 ! Aici e vorba de 2.0 daca nu ma insel . Pai... hmmm... cum sa-ti explic... Nu intotdeauna am chef de senzatii. Nu intotdeauna sunt singur in masina(daca mai apare si un copil in masina, cu atat mai mult).Cateodata ai nevoie sa fii calm.Pe masura ce trec anii, cu atat se amplifica aceasta nevoie. In linii mari asta e explicatia si la mine, chiar daca curba de cuplu difera fata de 2.0 . te inseli . -------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 02:53 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
-------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 02:55 PM
Post
#50
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
la faza cu cuplul , 2.5i are cuplul la 4400 rpm spre ex.
-------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 03:18 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
pai cuplu si putere la turatie joasa nu se obtine decat prin supraalimentare. un motor aspirat normal care are cuplul la 4-5000 rpm si puterea la 6000 -6500 rpm nu va trage in ruptul capului la 90kmp in treapta 5 ! Pai dupa cunostintele mele 2.5i MY07 atinge puterea max.de 165CP la 5.600rpm. Pai parca nu prea e intre 6000 -6500 rpm ? Sau ba ? Sau ma insel din nou ? Te rog nu fii suparat pe mine, dar nu-mi plac nici jumatatile de masuri, nici jumatatile de adevaruri. De la cineva cu experienta Ta astept informatii cat mai precise. Sper sa nu fiu prea exigent . -------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 03:27 PM
Post
#52
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
la faza cu cuplul , 2.5i are cuplul la 4400 rpm spre ex. am zis cuplu , tu la turatie joasa nu duci masina din putere , ci din cuplu. -------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 03:47 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Stiu ce ai zis, la fel de bine ca noul motor de 2.5i atinge puterea max.de 173CP la 6.000rpm. Care se incadreaza in cele zise de Tine.
Daor ca noi discutam despre masina mea...dar daca Tu ai vorbit la general e OK. -------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 04:02 PM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Stiu ce ai zis, la fel de bine ca noul motor de 2.5i atinge puterea max.de 173CP la 6.000rpm. Care se incadreaza in cele zise de Tine.
Doar ca noi discutam despre masina mea, care atinge puterea max.de 165CP la 5.600rpm ...dar daca Tu ai vorbit la general e OK. CITAT(G e o r g e @ Feb 5 2009, 11:10 AM) * pai cuplu si putere la turatie joasa nu se obtine decat prin supraalimentare. un motor aspirat normal care are cuplul la 4-5000 rpm si puterea la 6000 -6500 rpm nu va trage in ruptul capului la 90kmp in treapta 5 ! Eu citesc toata propozitia, inclusiv ce se refera la putere si nu numai partea cu cuplul...Intrebarea mea s-a referit la intervalul de turatie care e cam neexistent in cazul meu. -------------------- |
|
|
Feb 5 2009, 11:13 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
M-as baga sigur la ceva , dar nu stiu exact la ce ar fi mai bine . Tu ce parere ai ? Daca e ceva adus din State putem imparti costurile de transport. -------------------- |
|
|
Feb 6 2009, 06:22 AM
Post
#56
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
O combinatie diesel-benzina, daca intelegi ). Aha, de fapt asta este problema... Si benzina ca sa traga instantaneu si liniar dar si diesel ca sa ai toata puterea de la turatii mici. Si daca se poate si o autonomie mai mare de combustibil... Eu nu vad decat un raspuns: un motor pe benzina turbo (insa lasam naibii problema autonomiei de combustibil) PS Eu nu inteleg de ce nu va place sa mergeti la turatii foarte ridicate (peste 4000-5000 rpm). De abia asa eu simt ca traiesc PPS Cel mai placut orgasm nu se obtine in liniste, in nici intr-un caz in 3 secunde si in nici un caz fara risipa de energie (vreau sa zic benzina)... Nu am timp sa citesc si sa interpretez toate mesajele voastre. Raspunsul este twin turbo sau twin-scroll turbo. Twin turbo poate fi identice (ca la BMW 335i) sai de dimensiuni diferite (335d) sau twin scroll (STI, JDM Legacy GT). Si deci daca mai vreu si autonomie la combustibil, 335d. Turatiile ridicate, de cca 4000-5000 rpm cu o masina turbo te vor ajuta repede sa realizezi cit costa benzina...si ce inseamna 0-100 in 5 secunde. In primul rind nu ai unde. In al doilea rind este periculos. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 6 2009, 07:52 AM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Foarte bine ca ai pomenit de twin.
Pentru mine probabil un motor twin turbo ar fi solutia ideala. Daca la boxer diesel va apare a doilea turbo mic, atunci ma va pune pe ganduri. Mai ales cu o cutie de viteze CVT si un motor mai mare. Incet varsta isi spune cuvantul... Poate prin 2010 vom vedea asa ceva la Subaru. -------------------- |
|
|
Feb 6 2009, 10:36 AM
Post
#58
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
@Pista
uite din Germania, cu TUV http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 Eu nu stiu germana, poate-i intrebi mai multe detalii -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 6 2009, 12:54 PM
Post
#59
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Cu Super Power Booster promit pana la +20CP la turatiile joase si medii, in functie de motor.
Caracteristici printre altele: - cuplu substantial mai bun - cu reactie imediata la apasarea pedalei de acceleratie - presiune 0,1bar in cazul montajului conform instructiuni, masurat cu filtrul de aer serie - ardere optimala, reducere consum cu pana la -10%. Pozitia pedalei de acceleratie determina consumul !(adica piciorul) - patent german - se monteaza in fata filtrului de aer, sau a debitmetrului de aer Suna prea bine ! This post has been edited by pista: Feb 6 2009, 12:55 PM -------------------- |
|
|
Feb 6 2009, 01:38 PM
Post
#60
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
Cu Super Power Booster promit pana la +20CP la turatiile joase si medii, in functie de motor. Caracteristici printre altele: - cuplu substantial mai bun - cu reactie imediata la apasarea pedalei de acceleratie - presiune 0,1bar in cazul montajului conform instructiuni, masurat cu filtrul de aer serie - ardere optimala, reducere consum cu pana la -10%. Pozitia pedalei de acceleratie determina consumul !(adica piciorul) - patent german - se monteaza in fata filtrului de aer, sau a debitmetrului de aer Suna prea bine ! f1natic ... aduci tu gun ul prin romanica ... ne impuscam unu' pe altul ... @ pista , TE ROG SA MONTEZI ASA CEVA ti'l cumpar eu daca mergi cu el pe masina de acum incolo si nu il mai dai jos. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 09:11 AM |