IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

E buna dacia solenza?

This topic is about E buna dacia solenza?, the author, OMEGA, wrote about: Nu-mi place Solenza, de ce: Are sezutul scaunelor prea mic, portbagajul ala parca l-as fi decupat cu foarfeca de hartie. Acel spoiler e absolut degeab ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> E buna dacia solenza?
OMEGA
post Jun 8 2003, 02:44 PM
Post #21


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



Nu-mi place Solenza, de ce:
Are sezutul scaunelor prea mic, portbagajul ala parca l-as fi decupat cu foarfeca de hartie.
Acel spoiler e absolut degeaba. Si calitatea finisarilor nu e cine stie ce. A sa nu uit mono CD cum naiba?
Puncte forte: design-ul partii frontale; cutia; motorul daca e tunat


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Jun 8 2003, 02:46 PM
Post #22


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



A sa nu uit de servo-directie din cauza careia ai dacie si nu sala de forta mobila, mai ales in parcari


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin1
post Jun 8 2003, 06:20 PM
Post #23


sofer
***

Group: Membri
Posts: 77
Joined: 10-March 03
From: Deva (Hunedoara)
Member No.: 10.151



Tizule, hai sa-ti raspund punctual.Sunt, e adevarat, multi juniori pe acest forum, dar nu e cazul meu; am 32 de ani, am de peste 10 ani carnetul, peste 600000km si la a 4-a masina...am inceput cu a parintilor, pe care nu am fript-o si e si acum buna de tras.E adevarat ca nu am avut de-a face cu masini japoneze pentru ca nu-mi place design-ul lor. In schimb am avut de-a face cu Ford, da' model european, nu american care, fara suparare, lasa de dorit la design...stii vorba aia cu gusturile care nu se discuta, treaba americanilor ce le place, poate are legatura si cu faptul ca-s clasificati ca fiind poporul cel mai aiurea intolit : chestie de gusturi.Tu numesti Seat-ul meu de 2 ani rabla? ai umor...esti simpatic. Tocmai ca muncesc din greu ( pe bani faini, of course) nu-mi permit sa-mi bat joc de ei si sa-i bag intr-o Solenza> Tot o dai cu numarul de bucati vandute ca o placa de gramofon defecta. Ti-am spus sa mai astepti. 5000 de potentiali prosti e chiar putin la o populatie de 23 mil in scadere...ma asteptam la cel putin 85%.
Next> dai exemplu Peugeot de acum 20 de ani...bai tizule, ma dezamagesti...chiar asa fara argumente esti?...de ce nu raspunzi cu argumente reale si la alte chestii cum ar fi poluarea masinilor americane, dispretul afisat fata de conservarea mediului, etc...probleme ce ti s-au mai pus aici. Apropo de acum 20 de ani...cam atunci luau foc niste modele americane prin benzinarii...cam atunci mureau copiii din cauza airbag-urilor prost gandite de americani, care-e adevarat-le-au inventat. Ia intereseaza-te,, ca tot un european le-a rezolvat problema ! Daca ai chiar asa un casoi in state, si aterizezi cu "afaceri" si in vacante aici, de ce nu te infigi tu la o Solenza? Iti plac senzatiile tari de mergi cu aceeasi veche Dacia prin Romania?...Care la cel mai mic impact cu un tembel neatent ( nu din vina ta) te poate trimite in Nirvana ?!?! Io am facut o groaza de km in Ro si in afara fara cel mai mic incident din cauza mea...dar masina buna mi-a salvat viata...cu Dacia, nici o sansa. Tu nu intelegi odata ca Solenza nu are nimic proiectat care sa-ti ofere siguranta...sa protejeze pasagerii?...Apoi, chestia cu boicotul din America a marcilor straine e si o chestie nationalista acolo, mentalitate de Al Bundy: sa fie Made in USA.Deci, noi, toti europenii suntem prosti si tembeli ca preferam marcile noastre din motive pe care le putem justifica cu argumente : economicoase si putin poluante :ne gandim la resursele Terrei si la aerul inhalat, peste 15-20 de ani de copiii nostri, designul care e net superior americanilor...de nu ar fi asa, ati lua voi premiile la targuri si expozitii, siguranta, care nu e data de gabaritul de salupa ci de alte chestii.Voi cu ce argumentati?...zau ca-s curios. Si esti atre prost informat cu vanzarile pe piata europeana...tine cont ca , de ex, la Ford, Focus e model european, standardele sunt europene, numele, intamplator (sic) e american! Si, ca o noutate pentru tine ( nu si pentru noi, europenii), servo-directia nu mai e un lux de multisor aici..e in dotarea de serie, aa, la besinutele de masini de litraj mic, de oras, nu se justifica, e drept. Chestia ca la voi e de mult, ar fi si culmea sa nu fie, la tonajul salupelor voastre, facea pe el soferul pana rotea covrigul ! Apropos, eu, in dotarea standard am climatronic, computer de bord, etc...si e o masina obisnuita, de serie...clasa medie...la voi cate modele similare au ?
Astept sa te vad in Solenza...
Sorin von Siebenburgen
P.S. : ai luat poza ce ti-am spus?...esti in stare sa gasesti 3 defecte izbitoare?...mira-m-as !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin1
post Jun 8 2003, 06:25 PM
Post #24


sofer
***

Group: Membri
Posts: 77
Joined: 10-March 03
From: Deva (Hunedoara)
Member No.: 10.151



Era sa uit...Koane Solom, korekt, frontalul e interesant, inspirat din Megane...nu e identic cum se vede peste ocean da' ai observat si tu, cum de altfel au observat mulit, culoarea siglei, albastra, care merge ca nuca-n perete?...regula, in cazul asta, in toata industria auto: ori e neutra, ori, daca e colorata, e destul de mica si in mai multe ( 2-3) sa se confunde in "decor" aici e imensa si albastra...merge de trazneste cu o Solenza verde, nu? La interior, nu ai sesizat nici o anomalie la fetele de usi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Jun 8 2003, 09:31 PM
Post #25


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



Sorine, cine s-a mai uitat si la panourile usilor, cand am auzit de mono CD care inca ma frapeaza, am mai scris eu pe aici cred:
au inceput cu fata, au continouat bine cand au ajuns la sfarsit si-au depasit bugetu si hai sa ne batem joc.
Pt cel foarte interesat de pustii sau minorii de pe aici, sa stii ca n-am decat 16 ani da cam fac la cunostinte pe multi de pe aici


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A Go Go
post Jun 8 2003, 11:58 PM
Post #26


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 127
Joined: 20-April 03
From: Buftea
Member No.: 11.695



Pentru 7 munti

Masina de care "cica " lua foc prin benzinarii acum citiva(20 de ani) ani cum zici tu cind tu aveai 12 ani si erai pioner la ceasca tragind linia ....si uitindu-te pe cele 3 canale TV care te informau pe tine exact de cea ce se intimpla in USA la fiecare minut ( ai fi vrut ...) se numea Pontiac Fiero. Era facuta nu din plastic dar din fibra ....Motorul la spate, joasa ,roti de sport si singura care a luat foc s-a supra incalzit ,remedierea s-a facut imediat si totul a fost OK.
Eu in 1984 am avut modelul Pontiac Fiero SE II
care a fost o masina excelenta cu motor iin 4 cil. nici o problema cu luarea de foc. Dupa ea a venit Pontiac Fiero GT cu un motor de 6 cilindrii dupa care productia s-a oprit pe piata intrind Toyota MR si MR II care era o copie identica a Fiero-ului si nu invers dar de o calitate si pret cu care Pontiacul nu mai putea concura.
Sint sigur ca presa lui Ceausescu din acei ani de pionerat ai tai v-a spus toate detaliile acestui model ....smile.gif
Seatul tau si in general este de fapt un Fiat spaniol facut in Spania mai bine-ti luai Punto ca-i mult mai bun. De fapt spaniolii pe care i-am cunoscut eu unii nici macar nu au auzit de SEAT dar cei care au ,nu si-l cumpara ci il exporta catre Romania pentru cei carora nu le place Solenta:)smile.gif
Chestia cu masinile mari din America si cu polutia am mai auzit-o eu la politica facuta de "verzi " la voi de fapt un grup de comunisti deghizat in ecologisti propaganda pe care tu o papi....Poluarea masinilor in America este strict controlata cu masurile cele mai stringente fiind luate in statul California masuri asa de stricte ca pina si nemtii au venit sa invete cum sa le aplice la voi acolo ca pe la voi tot ce-i nemtesc e bun restul nu conteaza...chiar daca astazi calitatea marfuriolr germane este undeva la coada.
Dacia mea 1300 este re-facuta total,caroserie ,motor,nou totul fiecare bucse este noua.
Vorbind de cit de sigure sint Daciile in accident ,nu sint sigure dar nici tinichelele eroupene nu sint mai sigure. Cu cit mai mare masina ca volum cu atit mai sigure sint in caz de...
Seatul tau este la fel de sigur ca si Dacia:)smile.gifsmile.gifsmile.gif
Solenta mi-o voi cumpara fiindca pretu-i bun si este exact produsa pentru Romania.
In alta ordine de idei nu este o conversatie intre noi si voi eu fiind roman poate cu o cetatenie diferita de-a ta da tot roman ramin.
Capisci?
berica ti- dau eu cind vin ....dupa 20000 de Solenta vindu-te in comparatie cu cite Seaturi ??????? Aud ???? Aud ????smile.gifsmile.gifsmile.gif
Peugeu-l la care ma referea era 506 ...ah modelul care i-a dat in cap Firmei la vinzari in USA ...sau 503 ???Hi ,hi, sau toate modelele!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
A Go Go
post Jun 9 2003, 12:13 AM
Post #27


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 127
Joined: 20-April 03
From: Buftea
Member No.: 11.695



Tot pentru 7 bergen si pentru ceilalti comeseni:)

Fordu-i, Ford OK smile.gifsmile.gif
Focusul se vinde in America ca pinea calda si nu este ca model nici o diferenta intre Focusul european si cel american ,nici una....ah poate ca americanii nu platesc extra pentru dotari asa cum va fura pe voi acolo in Eu. cu platitul extra pina si pentru un pahar de apa cu cuburi minuscule de ghiata in ele daca ti se face sete....smile.gifsmile.gif
Fordu-i Ford !!!!
Ah si Opelul este GM....
Jaguarul este Ford....
Saab-ul este GM.....
Chrysler-ul este Mercedes desi aicea aceasta asociatie cu Mercedes in viitor se v-a intrerupe sper fiindca Chryslerul are modele mult mai faine decit bitrinul Mercedes....plus ca de cind Mercedesul si-a bagat coada ,modelele Chrysler s-au scumpit desi calitativ au stagnat sau au ramas la acelasi renume de ne-sigure...trebuind "mosite" la service ..deh la fel ca si mercedesurile:)smile.gifsmile.gif
Pa eu tot cu Dacia mea si cu "hirburile" astea mari si setoase....


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos4
post Jun 9 2003, 03:00 AM
Post #28


sofer
***

Group: Membri
Posts: 65
Joined: 13-April 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 11.479



"Koane Bogdane, adevar grait-ai ! suntem pe aceeasi lungime de unda...sper ca din ce in ce mai multi sa ni se alature ! URAAAA !!!
Sorin von Siebenburgen"

Care Bogdan ca nu vad nici un Bogdan pe aici. Odd...

"si nu este ca model nici o diferenta intre Focusul european si cel american ,nici una...."


Probabil ca Focus-ul din USA consuma cu vreo 10-15 litri mai mult la suta de kilometri,

"ca doar ce dracu... este combunstibil in sol si-n ocean, si doar ce dracu daca noi americanii consumam jumate din ce consuma globul. Cum? se termina resuresele in 45-50 ani? Si ce? Masini mai mici tot nu facem! asta de-al dracului! si nici sa consume mai putin! pentru ce sa facem sa picure benzina in motor in loc sa TOARNE CU GALEATA? lasa, nu merita efortul... lasa ca se naste vreun Einstein in Europa la voi sau vreun James Watt si inventeaza un alt motor (daca vom termina si apa din oceane cu motoarele pe apa), si lasa ca cu banii nostri il cumparam pe el cu tot cu proiectul de motor patentat, sau daca nu, trimitem vreo 60-70 Mig-uri sa traga peste Europa, ca nimeni nu ne sta in cale, cine sunt ei cei mai destept si cei mai deasupra lumii!?"

Seat se vinde din ce in ce mai mult. Incepe lumea sa ii gaseasca raportul bun pret calitate. Tu esti peste apa. Ai spus ca vii aici in vacanta si in legaturile cu afacerile, prea des nu cred ca vii, deci oricat te-ai informa de pe Internet ce se intampla pe aici, NU e ca si cum te-ai afla aici fizic, si ai iesi pe strada sa vezi care si cum sunt masinile...
Uite ca eu am un harb european, Peugeot 205, care la voi s-au scos acum nu stiu cate zeci de ani ca erau proaste, iaca ca Peugeotul asta european e din 85, a circulat in Germania pana prin 94, cand a fost adus aici. Si din 94 circula pe strazile Iasului, si uite-l ca merge, si sunt strazi rele aici in Romania, ca suntem inapoiati, un sfert din cei de peste apa au auzit de noi, dar uite-l ca merge, inafara de motor care a fost schimbat pe la 500- 600 000 kilometri, numai ulei si placute de frana. Cam atat. (Si nu stiu daca la voi, gasesti masina cu capacitate cilindrica de 1900 cmc care sa consume inafara 3.9 si in oras 5. Motorina). Iar la voi, unde sunt strazile care sunt, s-au elimitat de pe piata Peugeoturile ca se stricau? Pai cum explici asta? Ca le aruncati de pe zgarie nori? Si uite ca o Supernova de un an, si nu de 18, tot pe strazile Iasului, nu a facut fata nici un sfert. Pe Supernova nu s-au bagat francezii prea mult. Insa pe ce nu s-au bagat, aia a cazut. Jentile nu s-au crapat sau rupt, in rest, varza. Iar pe o Solenza, sa spunem ca nu cade chiar tot din ce au pus romanii pe ea. Insa jumatate cade. Ei da-o dracului de Solenza, ca aduc dinafara un Golf 3 sau ceva, si ma tine cat a tinut Peugeotul asta, MACAR.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piersicutza
post Jun 9 2003, 03:45 AM
Post #29


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 25-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.769



chestia este ca francezii au facut o masina pentru romani. adica, cam scumpa(normal au venit sa castige nu sa faca acte de caritate) la calitatea pe care o ofera. astia suntem noi in viziunea lor: niste fraieri care putem da bani(relativ multi) pentru un semirebut. am spus semirebut deoarece este oarecum laudabila echiparea solenzei cu motor si cutie renault. dar cam putin pt pretentiile care le au! sau e deja mult si atat?...

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-06-08 21:47 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tudor1
post Jun 9 2003, 05:01 AM
Post #30


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 28-April 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 11.909



Desi am doar 17 ani si inca n-am carnet- conduc de vreo 2 ani si pana acum am avut 1 accident destul de grav cu Dacia mea (nu conduceam eu!). Vreau sa va marturisesc ca mergeam cu 20-30/h si cealalta masina, tot dacie mergea la fel de incet pt ca era o panta fff mare si era si o curba de vreo 100 grade (era ca la munte- serpentina super nasoala) si la viteza aia ambele masini s-au facut varza - pe cuvantul meu de onoare!!! La volan era mama care dupa ce s-a izbit de volan, acesta nu mai putea fi folosit - parca ar fi fost din sarma- eu am dat cu capu' de perbriz -care a iesit din locasul sau, iar tot botul masinii era facut armonica- masina nu mai era folosibila!!! Am uitat sa spun ca dacia e de vreo 3-4 ani- deci nu prea veche. //Tata a avut un accident cu un ford escort din cca. '88 si dupa ce a intrat in unu cu vreo 50km/h - el credea ca masina e varza dupa bubuitura si dupa zguduitura simtita- DAR cand a coborat a constatat ca spoilerul fata era putin crapat in lateral si nimic in rest. DECI numai pentru sigurata voastra- daca tineti la SIGURANTA voastra AS CAM spune ca nu ar trebui sa va cumparati o DACIE fie ea si Solenza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wizzard
post Jun 9 2003, 07:20 AM
Post #31


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 105
Joined: 27-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.857



tudore, hai sa clarificam ceva ca incep sa creada baietii astia ca esti fiu de superman la un impact frontal la 50km/h toate masinile, absolut toate masinile (inclusiv hummer, inclusiv cele cu bull-bar) patesc mai mult decat sa ramana in urma impactului cu spoilerul crapat. Deci, eu cred ca tatal avea 50 de km/h si a intrat in fundul unei masini care rula in fata lui cu 47-49 km/h. daca nu a fost asa poate ca ai visat nu am nimic cu fordul pentru ca mie chiar imi plac masinile ford: confort, performante, consum redus


--------------------
Fast > Faster >> the Fastest >>> The way I drive my car! *** Born to Drive
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin1
post Jun 9 2003, 12:19 PM
Post #32


sofer
***

Group: Membri
Posts: 77
Joined: 10-March 03
From: Deva (Hunedoara)
Member No.: 10.151



Tizule, incepe sa-mi scada "consideratziunea" pentru capacitatile domniei tale. Daca nu as fi convins ca esti barbat, juram ca esti blonda!
First of all, Seat nu e Fiat, e VW...cum poate un asa cunoscator ca tine sa gafeze asa grav? Mi-e si mie rusine! Pentru mea culpa, arunca un oki la http://www.seat.com sau http://www.seat.ro .site-uri fain facute; ca sa salivezi, uita-te la Toledo TDI, aia e a mea...exact argintie, ca in poza...nu io am vrut culoarea, da' nevasta-mea e sefu' Si sa afirmi ca spaniolii nu o cumpara, grav de tot. Sa-ti zic ceva: am o verisoara stabilita acolo ( nu-i azilanta, nu culege capsuni) si am intrebat-o cam cum e pe acolo. Intereseaza-te si tu si te vei enerva constatand ca nu ai dreptate !
E adevarat ca acum 20 de ani eram pionier, ca asa era modelul, da' nu ma uitam la teveul nostru, ma uitam la sarbi si la unguri...sau citeam, sau ascultam povestile bunicului si ale lui frate-su, care a facut 16 ani puscarie politica pentru ca era intelectual ; la aia "mucosi" 12 ani, ii stiam pe Tutea , Noica si altii, asa ca nu fa pe nimeni comunist aici...taman tu, care dupa ceea ce afirmi aici, sigur ai in jur de 50 si e un castig pentru noi ca esti acolo, ca ai fi ingrosat sigur randurile pesedeilor, neo-comunisti.
Polution se traduce poluare..."polutie" e altceva, e ceea ce poate, ai avut tu la varsta pionieratului meu
Nu la posturile comuniste am vazut reportajele cu masinile voastre ce au luat foc, ci pe Discovery, de curand."Voi", americanii, recunoasteti cel mai greu gafele de proiectare, desi majoritatea creierelor sunt importate si ar fi usor sa dati vina pe "zestrea genetica" a "veniturilor". In acelasi reportaj, Opel recunostea fara probleme ca le-au luat foc in benzinarii din cauza electricitatii statice.Nu stiu daca al vostru era Pointiac sau altceva ca nu m-au interesat detaliile astea. Si daca tot faci pe obiectivul si spui ca masinile americane au rezolvat problemele de acum 20 de ani, de ce nu acorzi acelasi gir si europenilor de la Peugeot sau altora?..unde ti-e obiectivismul?
Daca tot pomenesti de poluare: te-am mai intrebat o data, de ce americanii au refuzat sistematic sa ratifice conventiile privind poluarea si conservarea mediului? Lumineaza-ma tu, ca eu is doar un ardeleam prost, nu un geniu moldav....
Si eu am o Dacia refacuta total, da' o folosesc numai pentru mers la tara, de altceva mi-e teama sa o folosesc.Berica ta sper sa nu-mi stea in gat sau sa ma mai prinda aici. Cum poti compara o masina de 6000 cu una de 20000 ca vanzari?Se adreseaza aceluiasi segment, faceai pe niznaiul sau ai trantit balega?Tu tot nu ai inteles sau nu mi-ai citit toate mesajele, sau nu ai facut conexiunea intre ele, nu le-ai pus cap la cap. As fi fost cel mai fericit roman din lume sa avem o masina buna, care sa-si merite banii...nu as fi ezitat, as fi cumparat-o. Dar, de cand am vazut proiectul, produsul, totul a fost o cumplita deziluzie. Si asta a fost unul dintre micile motive, cumulate, care ne-au hotarat sa ne gandim la plecare. Tu poate castigi usor 6300 Euro, noi tragem cateva luni. Poate cand o sa fiu dincolo, la job-ul meu, o sa mi se rupa de banii astia. Deocamdata imi respect prea mult venitul.
Pomenesti de Jaguar, Mercedes...am lucrat pentru ei...al 2-lea a fost deziluzie cand am vazut cat de tampiti sunt la unele chestii.
Si nu-mi spune mie ca Focus din USA e acelasi cu Focus din D.Test, ca asta mi-a venit in minte: stii de ce Toyota a avut un fiasco cu lansarea lui Pajero in Argentina?Si e o masina de vis ! Piata e foarte subiectiva, nu poti compara cum faci tu , sunt prea multe variabile in ecuatie....nu te-ar rezolva nici Teoria haosului matematic
Teoria ta ca o masina e cu atat mai sigura cu cat e mai mare, e ca si teoria aia ca cu cat scula e mai mare, cu atat face treaba mai buna ...wrong, dude ! Nu trebuie sa fie mare, trebuie sa fie desteapta ! Sa stii ca s-a dezvoltat o teorie freudiana referitoare la legatura dintre masina condusa si performantele in bedroom ...ce nu-i avantajeaza pe americani si e elaborata de " ai vostri"...sa nu-mi spui ca si aia erau verzi deghizati sau comunisti
Afirmatia ta ca Seat-ul meu confera aceeasi siguranta ca si Dacia, e de-a dreptul puerila; nu stiu daca a fost facut intr-un acces coleric, din rautate, se vroia o lovitura sub centura, da' mi-a smuls un zambet....nu ai habar koane...asta e cea mai buna categorisire !
Daca o sa-mi mai fi simpatic cand aterizezi sau o sa mai fiu aici, inainte de beri, iti dau la o tura mai lunga Seat-ul si sa spui sincer dupa aceea !
Sorin von...tradu tu ca vad ca le ai...cica !

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-06-09 06:45 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin1
post Jun 9 2003, 12:54 PM
Post #33


sofer
***

Group: Membri
Posts: 77
Joined: 10-March 03
From: Deva (Hunedoara)
Member No.: 10.151



Dragos> boierule, mea culpa. Imi cer scuze...poate dau mielul de botez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krysty
post Jun 9 2003, 02:35 PM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 802
Joined: 7-May 03
Member No.: 12.193



mai dragilor, voi faceți miște comparații halucinante! comparați dacia cu niște MASINI(pt ca asa se numesc cele produse in occident)! sunt standarde de siguranța, securitate, ținuta de drum diametral opuse! dacia poate fi comparata cu skoda felicia, lada sau yugo nicidecum cu ford [varianta europeana ca cea americana e varza(cu riscul de a'mi sari sorin in cap)], vw, renault etc.


--------------------
always Alfa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Jun 9 2003, 02:36 PM
Post #35


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



Sorin USA, in caz ca nu stii Seat este gama sport a concernului VW (ca si Audi in segmentul lux) si este un produs spaniol. Ca nu il stii tu si restul americanilor nici nu ma mira, ca voi oricum nu vedeti mai incolo de pontiac, saturn, etc.
iar cand iti arunci si tu ochii pe un site al diasporei te crezi mare expert in Dacia Solenta. vino tata si condu una si mai vorbim... cand ai sa vezi cum se aude inauntru, cum miroase plasticul infect, scaune de parca ai sta pe un wc, lipsa oricarui confort, consum excesiv de mare pentru o masina din clasa ei, te gandesti de zece ori inainte sa arunci cu banu.
bineinteles, la salariile voastre va permiteti sa cumparati una pe an ca sa va alinati orgoliul de patrioti si sa va atribuiti meritul de a ajuta economia din romania.
ah... si cat priveste dacia ta de la iasi sau de unde o fi ea: cum zici nene ca te satisface si merge super bine, cand doua posturi mai incolo te dezici si bagi ca ai schimbat totul la ea? pai bine monser da asta e o afacere, sa schimbi totul in masina...
iar cand mai vorbesti de fiesta nu mai zi ca a fost inlocuta de focus ca te umpli de jena...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos4
post Jun 9 2003, 04:23 PM
Post #36


sofer
***

Group: Membri
Posts: 65
Joined: 13-April 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 11.479



"dacia poate fi comparata cu skoda felicia, lada sau yugo nicidecum cu ford"

Skoda Felicia inseamna VolksWagen. dacia NU poate fi comparata cu Skoda Felicia... ai CAM gresit aici. Cu Lada la fel, a scos acum niste modele Lada, Samara, ultimile care au un design care merge... in general Lada, de cand a aparut au facut niste masini durabile in timp, dar care cam consumau, si, si mai in general, rusii fac chestii bune comparativ cu noi, => ca nici Lada nu se compara cu ceea ce au pus romanii pe dacie. La Yugo nu ma bag ca nu cunosc. Am auzit doar de nume.

Numa Bine!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krysty
post Jun 9 2003, 05:24 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 802
Joined: 7-May 03
Member No.: 12.193



dragoș, de gresit cam gresesti tu. skoda felicia e bine-știut ca a fost un dezastru(chiar ei au recunoscut), lada înca mai are probleme(ca sa nu mai vorbim de design care la ei înseamnă a taia cu toporul, a noastra mai are ceva rotunjimi).


--------------------
always Alfa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos4
post Jun 10 2003, 02:44 AM
Post #38


sofer
***

Group: Membri
Posts: 65
Joined: 13-April 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 11.479



Ma scuzi, probabil despre Felicia am fost informat eu gresit INSA, SIGUR nu cred ca e mai proasta decat Solenza, in care, si la ProMotor au spus, si prin alte mijloace mass-media, ca, atunci cand stai inauntru parca ai motorul pe scaunul din dreapta, plasticul folosit in interior parca reciclarea unor colace de wc, etc etc etc etc. Tu ti-ai lua Masina francez-o ROMANEASCA sau Skoda Felicia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piersicutza
post Jun 10 2003, 03:11 AM
Post #39


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 25-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.769



Dragos, cristian are dreptate. Felicia o prima Skoda care a scos-o VW dupa revolutie.E aceea care seamana cu tico numai ca e putin mai mare. Trebuie sa o stii! Si intradevar a fost un dezastru. Cu exceptia motorului TOATE materialele au fost de CEA MAI PROASTA CALITATE. Cehii au hulit-o mai tare decat hulesc unii dintre noi Solenza. Insa vedeti unde au ajuns ei. De ce nu ar putea ajunge tot acolo si Dacia?! Pentru orice exista un inceput!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos4
post Jun 10 2003, 03:34 AM
Post #40


sofer
***

Group: Membri
Posts: 65
Joined: 13-April 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 11.479



Probabil ca stiu despre care este vorba, dar nu imi inchipuiam, nu auzisem sau citisem chiar asa rau despre ea.

Normal ca ar putea ajunge si Dacia, sa faca si Dacia o masina ca Skoda Superb care este o nebunie! Clasa inalta, limuzina, dar economicoasa. Design Extraordinar. ... Imi este greu, greu sa imi imaginez un model de Dacia care sa se poata puna in balanta cu Skoda Superb, sau macar Octavia, sau cu un model strainde masina de lux, din acele indepartate viitoruri!

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-06-09 21:38 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th May 2024 - 07:41 PM