Noul model Dacia Duster |
This topic is about Noul model Dacia Duster, the author, B90SWT, wrote about: salutare. cat estimati ca va consuma un duster 4x4 benzinar in bucuresti? ... To read more just scroll down
Noul model Dacia Duster |
Apr 7 2010, 11:20 PM
Post
#81
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 29-March 09 From: Bucuresti Member No.: 119.639 |
cat estimati ca va consuma un duster 4x4 benzinar in bucuresti? -------------------- Un pesimist nu este decat un optimist mai bine informat
Suzuki Swift 1.3 MTA Dacia Solenza 1.4 mpi |
|
|
Apr 8 2010, 08:35 PM
Post
#82
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
se mai pun niste bani si la 21500 a fost Mitsu Outlander de 2 L did 140 cp, cu dublu climatronic, airbaguri la greu, finisaje mai bune, TCS si alte alea in standard si chiar mai mare. Te referi la motorul pe care Mishu la imprumutat de la Vw ...este un 2.0 tdi destul de nereusit. This post has been edited by iulian_1976: Apr 8 2010, 08:36 PM -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Apr 9 2010, 02:41 AM
Post
#83
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
se mai pun niste bani si la 21500 a fost Mitsu Outlander de 2 L did 140 cp, cu dublu climatronic, airbaguri la greu, finisaje mai bune, TCS si alte alea in standard si chiar mai mare. Adica la 17500 mai pui 4000? Nu stiu cati vor putea asta. Unde mai pui ca daca iei masina in leasing la pretul final nu mai pui 4000, ci vreo 6-7000. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Apr 9 2010, 09:41 PM
Post
#84
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
cat estimati ca va consuma un duster 4x4 benzinar in bucuresti? Pai asta depinde de mai multi factori, dar, in principiu, fara povesti pescaresti, nu cred ca va reusi cineva sa scada sub 10-11.... -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Apr 10 2010, 12:21 AM
Post
#85
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 29-March 09 From: Bucuresti Member No.: 119.639 |
Stie cineva cam cat consuma un mcv de 16V? -------------------- Un pesimist nu este decat un optimist mai bine informat
Suzuki Swift 1.3 MTA Dacia Solenza 1.4 mpi |
|
|
Apr 10 2010, 08:30 PM
Post
#86
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
ma gandeam ca am putea sa il estimam folosind ca etalon MCV-ul de 16V,are cam 1300 kg fata de Duster 4x4 care ar avea cam 1250 kg. Stie cineva cam cat consuma un mcv de 16V? In oras 9-9.5, extraurban 6-6.5 mixt..faceti calculele. in buc cat zice Alex 100% ! Dar ca si posesor de MCV de 1.5 dci de 85 de cai eu zic ca nu merita sa iei Duster pe benzina ( cuplu mic=> RPM mari=>consum mare!!) Motorul de 105 cai cred ca o sa se descurce ok ( dar totusi merita sa puna un motor reno mai mare 1.9 spre exemplu ) This post has been edited by Titi1988: Apr 10 2010, 08:31 PM -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Apr 18 2010, 07:14 PM
Post
#87
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Azi am fost sa testez Dusterul. La orima vedere masina arata cheap, in nota caracteristica de low cost a Daciei.
Modelul 2X4 are puntea spate rigida a Loganului, la 4X4 au pus independenta. In plus portbagajul difera intre modele, la 2X4 arata urat si are roata de rezerva ca la Logan sub masina, 4X4 are roata in interior si se vede alta calitate. Scaunele pot spune ca sunt altfel ca la Logan, adica se sta binisor in ele. Pozitia la volan e perfectibila, reglarea volanului pe inaltime e subtire rau iar reglarea in adancime lipseste cu desavarsire. Locul in spate e excelent, am stat in spatele unui tip de 1.80 si cam plinut perfect. Bordul e de Logan doar ca au vopsit diverse parti sa arate mai bine. Despre ergonomia lui pot spune multe dar nu prea placute. Pielea e artificiala si am remarcat ca deja era zgariata adanc intr-un loc. In opinia mea nu e o optiune de luat in seama, arata cheap si se comporta cheap. Cam atat despre impresia mea statica despre masina. Drive test: Am testat 1,5 DCI 4X4 110 CP, transmisie cu 6 rapoarte si ESP. Motorul trage foarte vioi, se duce bine in turatie si surprinzator nu se aude decat pe talpa grea in habitaclu. Cutia e tipica Renault dpdv al timoneriei, adica excelenta. Am remarcat ca are treptele mult mai scurte, ajuta la acceleratie. Dupa 110 km/h motorul se cam gatuie dar stabilitatea e buna. Am fortat putin intr-o curba sa vad cum se manifesta ESP-ul si acesta a intrat foarte discret, aproape insesizabil. In plus cu ocazia asta am remarcat stabilitatea buna a masinii. Nu s-a inclinat foarte tare si nu a dat senzatie de nesiguranta nimanui din masina. N-am observat nici o diferenta intre 2X4 si 4X4 pe uscat. Ok, acum ne-am dat jos de la volan si s-a urcat flacaul de la Dacia. Ne-a dus pe un traseu amenajat de ei langa sediul lor. Acolo ne-a bagat intr-un fel de offroad (probabil soft) cu niste pante imense, cu reveniri foarte bruste, gropi mari si adanci, etc. NEfiind ud tipul a mers cu 4X4 pe modul auto. Pot spune ca masina asta se descurca excelent si nu exagerez deloc. Are unghiuri enorme de atatc si degajare, motorul trage superb si fara efort in treapta intai si pentru a o pune pe burta iti trebuie talnet, nu gluma. Impresie generala: Excelenta! Tinand cont de pret nu poti avea mari pretentii de finisare (in special plasticele interiorului si ergonomia lasa de dorit), iar ansamblul motor-cutie-tractiune este perfect, nu-ti poti imagina asa ceva la pretul de 18000 euro. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Apr 18 2010, 07:34 PM
Post
#88
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
si eu am facut drive test in lugoj azi. aveau doar 4x2 dci.
cica in tara sunt 4-5 bucati cu 4x4 dci la drivetest si benzinare deloc.... era o varianta laureate 4x2 deci, 85 cp. am pus familia pe locurile din spate, asistentul in dreapta si am iesit spre Lugojel. curbele slabe, drumul avantaja testul fiind un asfalt jalnic pe acea portiune. intentionat am pornit mai agresiv la 90 la ora pe unde erau denivelari si absorbea excelent denivelarile. motorul de 85 cp se simtea ca e pus la treaba pe demaraje dar nu avea semne sa se inhibe. nu am prea depasit 3000 de ture. dupa ce am intors am abuzat o portiune pana pe la 130 la ora cred si nu era deranjant. am franat si pe un pamant nisiopos de margine dar nu a fost nevoie de ABS prea mult, abia l-am simtit. am lasat masina cu un consum mediu de 7.4% dupa acest mers destul de scurt si insistent dar nerelevant. ma asteptam ca masina sa aiba un consum de maxim 6% in conditia in care e declarat 4.9% la drum. daca ar fi sa mi cumpar o masina de asta as face urmatoarele variante: - motorul dci cu bune si rele, altfel... lumea zice ca benzinarul nu e merituos pe masina asta, doar daca ai lucrat la forja. - daca ar fi din tara de noua as lua 4x4 dci cu ESP si atat.asta inseamna 15850 euro si doar daca as da 3 rable. ar insemna sa ma coste sub 14 000 euro. - mai e varianta daca astept sa o iau sh din germanica sau frantujia cu devalorizarea maxima. -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Apr 18 2010, 08:51 PM
Post
#89
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
ah, ce a observat Alex cu jantele de aliaj este adevarat si de tot rasul. e o matrita doar pt jante si asa ca pe o parte sunt ok (pe stanga se rotesc in sens fluit) si pe dreapta sunt in contrasens.
un 10 mare pt Alex, un tip f bibilicios!!! -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Apr 19 2010, 08:29 PM
Post
#90
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 183 Joined: 31-August 09 Member No.: 120.804 |
Si ceva video cu ce reuseste piticul.
http://www.youtube.com/watch?v=tfQrBYvfklA This post has been edited by BoggyPhoto: Apr 19 2010, 08:30 PM |
|
|
Apr 20 2010, 01:42 AM
Post
#91
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Salut
Intradevar masina este una extraordinara pentru romani! garda la sol considerabila 4x4 ESP si aparatori aripi din plastic! (oare am scapat de rugina pe Dacie?? )etc dar..DAR (parerea mea) 1.motor 1.5 de 110 cai mi se pare prea putin, de ce nu de 1.9??? 2.fiabilitatea se testeaza doar in timp, si nu prea iti convine sa dai 17.000 EURO (o suma enorma cash pt o dacie) si sa ai probleme din fabrica.. 3.interiorul este atat de lipsit de viata (ca si la toate logan-urile) il urasc!! Abia astept sa fac si eu un test drive. Poate ma insel...cum am facut-o si cu MCV-ul de 1.5 dci 85 cp PS se renteaza sa il iei doar in leasing, cu 15.000-17.000 euro iti iei masina serioasa second de 1, maxim 2 ani!!!!!! -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Apr 20 2010, 08:45 AM
Post
#92
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Titi, masina are undeva la 1200 kg. Teoretic e la fel de potenta ca un RAV (sa dau un exemplu doar) de 136 cai la 1600 kg. Teoretic, de altfel cred ca e chiar mai potenta. Motorul dci si-a dovedit fiabilitatea in timp iar sistemul 4X4 e Nissan, se poate verifica la ei daca au fost probleme. De altfel nici Loganul sau Sandero n-au avut probleme de fiabilitate, majoritatea componentelor fiind imprumutate din banca de organe a grupului Reno.
in privinta interiorului si a calitatii lui ce-ai zice sa-ti ofere Dacia masina la 20000 euro cu un interior de calitate? -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Apr 20 2010, 09:11 AM
Post
#93
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Mi-a placut asta cu bordul lipsit de viata
Cum arata unul cu viata -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Apr 20 2010, 09:14 AM
Post
#94
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Titi, masina are undeva la 1200 kg. Teoretic e la fel de potenta ca un RAV (sa dau un exemplu doar) de 136 cai la 1600 kg. Teoretic, de altfel cred ca e chiar mai potenta. Motorul dci si-a dovedit fiabilitatea in timp iar sistemul 4X4 e Nissan, se poate verifica la ei daca au fost probleme. De altfel nici Loganul sau Sandero n-au avut probleme de fiabilitate, majoritatea componentelor fiind imprumutate din banca de organe a grupului Reno. in privinta interiorului si a calitatii lui ce-ai zice sa-ti ofere Dacia masina la 20000 euro cu un interior de calitate? WOW numai 1200 kg???? ii mai usoara cu 160 de kg decat nissanul meu primera!!! in cazul asta motorul este ok (doar cel de 110 cai) si dupa cum stiu motoarele de 1.5 dci sunt fiabile. Nu stiam ca sistem 4x4 este de la Nissan, ma gandeam ca este de la Koleos . Recunosc ca nu m-am documentat La interior nu era vorba de calitate, trebuiau sa-i schimbe un pic forma ca te saturi de acelasi bord plictisitor pe toate logan sandero si acum duster PS bord "cu viata" This post has been edited by Titi1988: Apr 20 2010, 09:19 AM
Attached File(s)
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Apr 20 2010, 09:30 AM
Post
#95
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Uite ca nu se potriveste... Mie nu imi place deloc bordul de la RAV4 si nici prea "viu" nu mi se pare
Asta este o chestie de gust. -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Apr 20 2010, 10:06 AM
Post
#96
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Uite ca nu se potriveste... Mie nu imi place deloc bordul de la RAV4 si nici prea "viu" nu mi se pare Asta este o chestie de gust. dar nu-mi spune ca bordul de duster ti se pare mai ok.. -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Apr 20 2010, 10:15 AM
Post
#97
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Este mai simplu la Duster si materialul este ceva mai bine finisat decat la Logan
Daca nu puneau chestia aia care imita lemnul era chiar ok Si sa nu uitam, Dusterul este un SUV ieftin. Ce iti oferta varianta full la 17000 euro in alta parte gasesti la 25000 cel putin. -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Apr 20 2010, 02:40 PM
Post
#98
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Parere personala: la peste 18.000 euro, modelul de varf de la Duster este SUB un model intermediar de la Yeti de ex, si nu vorbesc aici de motorizari, unde la Dacia e jale, ci de dotari si mai ales pret ! Pai la 18.000 euro iti poti lua Yeti binisor echipat cu 1.8TFSI !
Acum, am plecat de aici: http://www.totalauto.ro/2009/12/11/dacia-d...itorial-critic/ Am trecut pe aici: http://www.baniinostri.ro/Auto/Analiza-Dac...nia--a1898.html ESP doar la varianta de top ? DE CE ? Celelalte nu se rastoarna !? Macar optional trebuia sa fie ! Si in final am ajuns aici: http://www.businessmagazin.ro/analize/tran...ie-foto-5912921 CONCLUZIE: Duster se va vinde, indiferent de teste si parerile avizate. Este o masina la indemana. Piata "primeste" mai usor masini cu reclama buna decat masini fiabile si cu tehnica/mecanica fiabile. Este un trend ce a pornit din 2004 extrem de decis, acela de a face mult si repede si astfel "bine" a cazut in disgratie... Sa fim cinstiti: masinile de calitate vor fi monstri sacri f curand, pt ca am cazut in capcana LUXULUI si CONFORTULUI...eu raman atipic si voi continua sa apreciez modelele clasice, pt ca - nu-i asa? - ceea ce deja apartine anilor '90 a devenit deja clasic in viata. Respect, Doru -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Apr 20 2010, 04:10 PM
Post
#99
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Dorule, sunt perfect de acord cu tine mai putin ca ai uitat un aspect minor... Dacia e 17500 DDP iar Yeti e 18200 cu 1.8 TFSI CIP. In afara de cei 4000 euro diferenta de pret ai perfecta dreptate. Daca facem comparatia diesel-diesel la aceeasi putere (110 CP) "jalea" se mentine la 4000 euro mai jos. Sigur ca pentru unii 4000 euro sunt o nimica toata dar clientii Dacia nu se numara printre ei. In plus daca iei in considerare ca exista o diferenta de mase de ~300 kg in defavoarea TDI-ului ajungem si la concluzia ca nici macar dinamic nu e vreun mare fas sa le compari. Iar DCI-ul de cand e considerat "jale" pe piata auto si TDI-ul reper?
Opinie personala: Yeti e cea mai urata masina ever made. Cred ca designerul ala trebuie sa fi fost orb. Seamana cu o lada cu niste ochi mari in fata. Dar daca zici tu ca Skoda face masinile de calitate in ziua de azi te cred. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Apr 20 2010, 04:32 PM
Post
#100
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Eu raman la prima impresie. Dacia Duster este o dezamagire pentru mine cel putin. Sa zicem ca arata cum arata. binisor dar dupa ce am citit articolele (in special cel cu concurentele) postate de Doru mi-am dat seama ca nu are nicio sansa in fata rivalilor. La capitolul dotari dusterul este mullttttttt in spate.Ramane sa vedem ce o sa zica cifra vanzarilor in aceasta clasa.
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 11:03 AM |