IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Teutonul invincibil - BMW 330i

This topic is about Teutonul invincibil - BMW 330i, the author, ozz86651, wrote about: QUOTE De asemenea vrei sa ma aduci in starea de "politist de care rade toata lumea". Nu el, natura ... Nu m-am putut abtine, scuze /biggrin.gif" style ... To read more just scroll down

8 Pages V  « < 6 7 8  
Reply to this topicStart new topic
> Teutonul invincibil - BMW 330i
ozz86651
post Nov 15 2006, 10:30 AM
Post #141


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
De asemenea vrei sa ma aduci in starea de "politist de care rade toata lumea".


Nu el, natura ...
Nu m-am putut abtine, scuze biggrin.gif
Flameul nu s-a inventat de ieri si nu pe forumul asta. Mie mi se pare ca Impulse da sare si piper forumului asta si fara aria asta ar fi groaznic de plictisitor si probabil nici nu ma inscriam.
Panselutele, mironositele si alte specii de floricele poa sa nu citeasca, ce dracu. Eu-s pervers, recunosc.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Nov 15 2006, 02:27 PM
Post #142


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE(mike.omega)
In primul rand, nici mie nu-mi face placere sa postez pe aici si nici nu sunt 100% de acord cu aceasta arie dar cum nu depinde de mine, nu am ce face.
Aria aceasta se doreste a fi una de refulare dar s-a specificat clar ca si bunul simt trebuie sa existe, cand am intervenit cat de putin mi-am luat-o imediat ca doar aici e Combat Zone!
S-a vrut o astfel de arie, o aveti! Dormi cum iti asterni!
In mod evident putem inchide aceasta arie si orice scandal ce se va ivi pe forum va fi sanctionat si moderator sau nu parasiti acest forum imediat smile.gif


Da, inteleg pct tau de vedere: lasa libertate oamenilor iar ei isi vor limita singuri masura proprie. Asta o da de obicei educatia sau bunul-simt, insa nu suntem toti la fel. Retineti - nu jignesc pe nimeni acum, evidentiez doar ca nu toti intelegem libertatea de exprimare la fel si nu toti avem aceeasi masura auto-impusa.

Eu consider ca aceasta arie si-a demonstrat putinta. Personal, as aprecia un ban pt o jignire, decat un reply jignitor. Dac unii nu se pot abtine sa fie duri, sa plateasca. O sa ziceti ca nu se gaseste nimeni sa dea cu pietre: adevarat, dar eu unul ma supun celui care va fi ales (sau nu) sa decida cine si cand sa primeasca o penalizare/warning/ban. Cand vom creste cu totii dpdv al limbajului civilizat, voi fi primul care va cere redeschiderea acestei arii. Multumesc ! arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 15 2006, 03:20 PM
Post #143


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Revin cu o precizare, ieri seara nu prea aveam timp de stat pe net si azi am fost extrem de ocupat.

QUOTE
Domnul Halba isi justifica actul prin faptul ca " ca jumatate din lista nu se comercializeaza in romania." Dude, la versus am avut "n" masini pe care altii nu si-i le pot permite sau nu se comercializeaza in Ro si nu le-ai mutat la versus!!!


Ce ar trebui sa fac cand un user posteaza la Versus un topic cu numele "Teutonul invincibil - BMW 330i" ? Daca mi-as fi luat in serios postul de moderator as fi aplicat regulamentul atunci l-as fi sanctionat pe stimabilul meu coelg pentru incalcarea punctelor 3 si 4 din regulament, deoarece a postat in legatura cu un subiect care a mai fost dezbatut si pentru ca titlul nu e deloc sugestiv, nu face referire decat la o singura masina din comparatie asociat cu un epitet poetic.

Dar vreau sa-l linistesc pe domnul Impulse, ca daca nu mai doreste sa calce pe aceasta arie (eu sincer m-as bucura) atunci nu o sa-l oblig sa viziteze aceasta arie mutandu-i postarile aici. Ma voi rezuma la aplicarea regulamentului.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Nov 15 2006, 05:13 PM
Post #144


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



teutonul are aripi de plastic :puke: la banii aia eu vreau de tabla de 1!!!! adica tanc


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Nov 16 2006, 07:55 AM
Post #145


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Eu vreau toata masina din plastic, de preferinta fibra de carbon. Usor si mai rezistent ca otelul. Da MUUUULT mai scump. Preturi "spatiale".


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Nov 16 2006, 12:32 PM
Post #146


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



ozz, cred ca stim ce-i fibra. dar plasticul e PLASTIC!!! o aripa nu poata sa coste mai mult de 10EUR in china, si tu o iei la 250-300eur aici. think!!!!


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 16 2006, 12:48 PM
Post #147


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Aripile sunt din platic ca sa nu lase semne micile incidente din parcare, pot suporta o oarecare deformare si revin la loc fara semne. Tabla se indoaie si ramane indoita...

Pretul e alta discutie care tot in combat s-ar termina... biggrin.gif Stim ca in general, pentru calitate trebuie sa platesti, insa inca nu s-a demonstrat ca daca platesti ai si calitate...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Nov 17 2006, 08:34 AM
Post #148


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Sint foarte multe calitati de plastic, si nu inteleg de ce e plasticul mai rau ca otelul?


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Nov 17 2006, 09:54 AM
Post #149


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



QUOTE(ozz86651)
Sint foarte multe calitati de plastic, si nu inteleg de ce e plasticul mai rau ca otelul?


e mai nasol cu plasticul pt ca se sparge extrem de repede. daca nu ai casco te trage serios in jos schimbatul unei aripi. la mine la pejo cel putin se sparge destul de usor. ce la o aripa de tabla se poate indrepta fara mari cheltuieli (parca bmw inventase ceva de genul tabla inteligenta care in momentul in care era incalzita revenea la locul eu). de aceea zic eu e doar o politica de reducere a costurilor si decrestere a veniturilor, pt ca asa cum am scris mai in spate e mai rentabil pt bmw sa iti vanda o aripa noua decat sa te duci tu la service si sa iti inndrepte tabla neavand ei nici un venit astfel.

pana acum am vorbit despre lovituri minore


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Nov 17 2006, 03:48 PM
Post #150


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



plasticul e foarte ieftin. asa ca nu se justifica jde mii de euro pentru o masina de plastic...


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leone
post Nov 17 2006, 07:34 PM
Post #151


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 353
Joined: 15-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 68.276



Mai are si alte lucruri adaugate care sa o faca sa fie de cateva mii de euro; acum depinde de fiecare dc considera ca pretul e corect pt ceea ce ofera masina; impulse va raspunde, probabil, ca da, 330i (de fapt, BMW in general), merita banii pe care ii cere; altii sunt de alta parere...mai adaugi si ceva pasiune/fanatism si uite asa ajungi la "combat zone"! biggrin.gif


--------------------
FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Nov 17 2006, 09:12 PM
Post #152


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



da-l dracu de bmw, ce are in plus fata de audi de-l face asa de scump???? sau fata de alfa? a, da, stiu :@ PLASTIC!!!!


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Nov 17 2006, 09:54 PM
Post #153


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Audi e la aceleasi preturi.
Eu nu-s specialist in plastic si ma feresc sa-mi dau cu parerea unde nu ma pricep... n-avem de unde sa stim cu e laminat, cite straturi, cum e obrinut, ce are in compoztie samd. Ideile preconcepute despre plastic mi se par aiureli... ca si cum te-ai plinge ca in aviatie imbinarile sint lipite nu sudate sau insurubate. Important e aripa aia sa fie mai buna ca una de otel. Daca mi s-ar spune ca mai sus ca se sparge, ok, ai dreptate, dar pina una alta nu vad asta o problema.
La urma urmei sint masini in intregime din plastic si au sasiul lipit cu lipici pe care mi le doresc foarte mult (Lotus de exemplu) si sint porcarii de masini din tabla de otel cit cuprinde.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 18 2006, 12:23 AM
Post #154


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Nici eu nu vad o problema in folosirea plasticului in caroseria masinii, printre altele contribuie la scaderea greutatii masinii si poate ajuta la repartizarea egala a maselor (50:50) folosindu-se aripi de plastic in fata si de otel in spate (e doar o presupunere, nu am date despre asta).

Daca ar fi sa aleg intre masinile din test pe care le cunosc si eu cat de cat (volvo, saab, audi si bmw... de restul doar am auzit si am vazut poze). As alege in felul urmator:
Pe ultimul loc: volvo... adica saab... adica nu stiu ce sa zic intre astea doua, chiar azi am fost la o expozitie de saab-uri si parca toate aveau bordul extras din anii 90, schimbatorul de viteze semana infiorator de mult cu cel pe care l-am avut pe opel vectra (iar asta era intr-un 9.3 convertible)... designul nu ma atrage prea tare... imaginea de marca a fost compromisa de GM, cu alte cuvinte: no thanks. La volvo nu imi place interiorul acela gri, nu imi place ca pe bancheta spate nu poti sta normal (ci doar cu gatul lipit de luneta) - pentru ca desi masina e destul de mare (vorbesc de S60 evident) designul spatelui obliga pasagerii din spate fie sa fie mai scunzi, fie sa stea incomod... nu ca ar conta mult la un sport sedan, dar ma rog, am vrut sa fiu carcotas... deci saab si volvo pe ultimele locuri, in ordine aleatoare.

Pe locul 2 as pune BMW-ul care desi e etalonul clasei medii, e car of the year si probabil una din cele mai bune masini facute vre-odata exceleaza la capitole de care nu ma pot bucura si gafeaza (putin dar des) la capitole mai importante. Cu alte cuvinte: nu am nici macar cea mai mica indoiala ca BMW-ul sta cel mai bine pe sosea si are feelingul cel mai sportiv, iar daca as trai pe circuit probabil l-as pune pe locul 1, dar diferenta dintre comportamentul dinamic al bmw-ului si cel al audi-ului sa zicem, desi poate fi semnificativ in cazul unei intreceri cu piloti profesionisti, devine irelevanta in viata reala, pentru un sofer "mediu". Probabil nu as lua curbele semnificativ mai repede cu un 330i decat le iau cu masina mea de acum, desi AS PUTEA. Nu sunt pilot de curse iar spiritul de autoconservare e suficient de puternic pentru a-mi tempera curiozitatea, asa ca fara sa am un circuit in apropiere acest avantaj al bmw-ului devine destul de irelevant.
In schimb pe langa comportamentul dinamic excelent bmw mai are:
- tractiune spate (nu tocmai cea mai buna idee iarna)
- stopuri urate tongue.gif
- la modelul anterior toata lumea se plangea de taria ambreajului (poate sunt doar zvonuri, desi chiar cunosc pe cineva cu un 330i care avea aceleasi probleme cu ambreajul de care vorbeste toata lumea, e drept, era vorba de modelul anterior)
Desigur s-ar putea argumenta ca acestea sunt amanunte... si e adevarat... dar sunt amanunte pe care le poti simti mai des decat superioritatea manevrabilitatii si dinamicii.

Pe locul 1 (cu putin subiectivism recunosc) as pune A4 3.2 quattro (repet, nu am inclus in clasificare masinile care nu se gasesc sau nu sunt raspandite pe piata europeana).
Motive:
- tractiune integrala
- "feeling" premium al materialelor (saab si volvo desi pretind ca sunt premium, nu au acest feeling)
- suficient de puternica si suficient de stabila ca sa nu aiba complexe prea mari in fata bmw-ului
- imi place designul blush.gif

De altfel cei de la C&D au depunctat serios audi-ul pentru ca "nu aducea nimic nou" si aici au perfecta dreptate, Audi A4 B7 fiind mai mult un facelift de la A4 B6... dar asta nu inseamna ca nu (a fost) este o masina foarte buna


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 18 2006, 01:02 AM
Post #155


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



e chiar o masina super... dar TL e mai buna biggrin.gif tongue.gif...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 18 2006, 01:15 AM
Post #156


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



O fi, dar in romanica (defapt cred ca in toata europa e la fel) un TL te duce la pretul unui 330i cu multe optiuni inutile, ca sa nu mai zic ca trebuie sa astepti, sa te stresezi cu transport, omologari, etc... deci practic iese din discutie. Ruda cea mai apropiata a TL-ului e Honda Accord (european) care nu se ridica la nivelul lui A4 (e mai degraba undeva near premium, cam in liga cu passatul). Oricum, daca ar fi sa aleg intre TL (la un pret decent) si A4 (ambele pe la vre-o 250 de cp) as alege audi-ul din cauza tractiunii integrale, stiu ca honda are o traditie buna in "cum sa punem multi cp pe rotile fata si sa mai putem lua si curbe" (exemplu elocvent: civic type r) dar eu sunt de moda veche si consider ca tot ce depaseste 200 de cp ar trebui sa aiba tractiune integrala sau spate. Sau poate doar eu sunt ala care are "torque steer" la 145 cp blush.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 18 2006, 01:19 AM
Post #157


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



desigur ca torque steer am si io... asta e buba majora la masina asta. ma consolez cu gandul ca pentru FWD aceste efect este tratat cat de mult posibil.... si am invatat sa tin mana bine pe volan... blush.gif

oricum pentru Ro si io as sta cu A4 pentru peste 30-35K. desi as fi tentat si de un Accord diesel la 25K.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Otto73
post Nov 18 2006, 02:24 AM
Post #158


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.060
Joined: 28-June 05
From: vecin cu Obama
Member No.: 49.917



am fost azi la un dealer BMW si am vazut mici imperfectiuni de imbinare la modele din seria3 si 5 noi, imperfectiuni ce le gasim la toti producatorii auto blink.gif blink.gif blink.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fishbone
post Nov 22 2006, 03:45 AM
Post #159


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 459
Joined: 27-January 06
From: Nebraska
Member No.: 66.548



Ce ti-e si cu orgoliul asta. Doar ca conduci BMW nu te face o persoana peste ceilalti care conduc alte marci. Prea multi uita asta, de aceea cocleste Romania de BMW-urile care au devenit deja un cliseu.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xanaxer
post May 8 2024, 10:10 AM
Post #160


specialist
******

Group: Membri
Posts: 13.625
Joined: 22-November 23
Member No.: 153.156



Алла312.1помоCHAPXIIIОсипАлексоздTrueTorcFiroРекетексAlleSame60x8периГорлСодепоруПанкколлАракNortБров
ЧермCottTORXТББаDaviистоАргуСтепКараДолыАболИллюВасиШабуSoliлитеФельЙоунКорчавтоObseЗамаБогдМахллинг
проигимн(194филоChaoMODOVentРобемузеШтраСмирЦелиGirlхараWestЧебоЧереСахаУшакШадрJulidichЖигоFallBrac
AbsuревтТкачRobiAlanФедюEricИллюYestРоссThroнаваМедвГранNighиллюMARIZoneунивZone«СоюZoneантрдеятМали
ПопоШерсZoneZoneJohaZoneученхудоChriZoneZoneZoneZoneJoseЛенивыстмрампятнмесялоскTonySamsHotpCrueMich
Buzz1192PerfGammМ-62BradYPenРоссSTARFORDрублкалоtracAndyТимоTrefИзобрастRichIntrFuerwwwnPeteПоноVale
BoscMariRolfАГроАудиДаниЛитРСтепДубрLighЛитРЛитРПавлPaulБараURSSпереСисаGallArouавтоГореЕвгеармиYevg
Биля1963ГрабзренKishчитапредчистспецСокоВороавтоБесоSideКасаНефевозрMalcCompТкачВеркФедонемеГороКрот
SomeNeilПрохАнисБогумесямесямесяКороDonaИллюПетрKissДаутбелоПросАнтоНефеМироFrantuchkasMujhкниж


сказ313.1свечCHAPЗахиШистГофмЖухоIntrRACERyanСолотексyongSamuкартElizXVIIСоснавтоПанихороМилаMAYAСоко
депуTracЯпонОткрЕремстудКорскачеиздаТютчМироСодеШириShinYIDDПетеМириXVIIтеррФигдпрофпереИванШехтязык
напиЛогиКаспстраподшELEGElegСолоИллюКутоПантНестTuxeБетхPoulприбЧекаФеликартпечаRogeWolfкнигCourГада
PlanсостФрейинтеМареВацуLucaКороLikeПротWingтеррСмаг(МгоWoulкраеАстрZoneFarlZoneШишоZoneOlivXVIIКувш
МирсGuntZoneZoneСодеZoneВасиИгарChriZoneменяZoneZoneСакиЧиларуссполозагрKOSSMESSСокоSamsBekoAmarБезд
ADONначиИспоFiesпластемнMistVeniSTARFORDРоссЖурнfolkVali3332RussИзобшелкпаззКаспВиноHardMedlNareVale
BoscсертRolfАГроCesaЛитРЛитРЛитРЛугоЛитРЛитРЛитРЛитРЯковКряжSoviпереБошьLangпервавтоLeonRussВладМоск
(196JerzКашпПермведеСмирНовиJustТрофЛогиНефеСелиЧиркBlakJonaписаШемаМиндобраПопкБелоГольТихоInteМиро
PROMШульСолоНовиТкачKOSSKOSSKOSSГлагXVIIФормФормHansСушиXboxЛобаЛубеwwwbпразВагуtuchkasHadhCoki
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 6 7 8
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st May 2024 - 03:58 AM