IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

SUV-urile... masini indecente ?

This topic is about SUV-urile... masini indecente ?, the author, former_ozz, wrote about: QUOTE aca ai SUV esti habotnic religios acultural si cu sanse mari de a fi un violator rasist... biggrin.gif Statistic vorbind. /laugh.gif" style="ver ... To read more just scroll down

94 Pages V  « < 81 82 83 84 85 > »   
Reply to this topicStart new topic
> SUV-urile... masini indecente ?
former_ozz
post Oct 10 2012, 08:20 PM
Post #1641


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.055
Joined: 9-May 11
Member No.: 132.239



QUOTE
aca ai SUV esti habotnic religios acultural si cu sanse mari de a fi un violator rasist... biggrin.gif


Statistic vorbind. laugh.gif

@Fisbone:

QUOTE
former_ozz, la categoria argumente apa e uda acum stii si tu cum ne simtim noi adeseori cand postezi anumite lucruri smile.gif


Noi, adica pluralul regal? Sau familia ta e interesata in forum?

QUOTE
Avem o problema cu SUV-uri compacte in timp ce minivan-uri mai mari atat in volum cat si masa, scapa.


PAi sacapa pentru ca minivanurile nu sint nenecesar de inalte ca atare sansa de a intra sub ele sau de a muri din impact lateral e ceva mai mica. De asemenea minivanul e mult mai util decit un SUV.
Raportul intre utilitate si parti negative la suvuri mi se pare gresit.

QUOTE
Nu am scris adineaori ca masinile de talie mare fiind mult mai des intalnite pe drum asta nu stabileste un trend de vatamari mai numarate in randul lor? Deci care e, ori am ori nu am dreptate?


N-am inteles aceasta fraza, dar daca dai cu miniul in forester (sau invers) unul scapa si unul nu scapa. Trebuie statistica ca sa aflam care?
Daca insa dai cu foresterul in alt forester la aceeasi viteza e foarte posibil ca amindoi sa fie ok.

QUOTE
Realizezi faptul ca standardele moderne de safety implica teste tocmai la coliziuni cu masini de talia SUV-urilor, cu profil inalt?


Ca atare miniul tau nu are nici o problema sa se ciocneasca cu un SUV?
In plus aaceste standarde strica masinile care ar putea fi mai joase si mai usoare, iar diferenta de greutate inaltime ramine orice ai face.

QUOTE
Evident ca o comparatie de midwest american unde totul e larg si intins cu SUV-ul din Bucuresti este complet stupida.


Aici sint perfect de acord, asa cum si un camion are aplicatiile lui foarte legitime, si un SUV le are.

QUOTE
PS: ce rost are politica americana in discutia asta?


Ne iarta si tu mai Diesel ne-am intilnit pe forum in loc de bere.

This post has been edited by former_ozz: Oct 10 2012, 08:25 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Oct 10 2012, 08:31 PM
Post #1642


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



QUOTE (pmhoria @ Oct 10 2012, 05:54 PM) *
@solmar,
eu cred ca tu ai sanse mai mari sa te asemeni cu Mike.. cu Diesel nu ai cum tongue.gif
Parca ziceai ca vinzi Paduretul ca nu-i bun de nimic smile.gif))

Scuzati off-topicul

Care offtopic? Ca vorbim de violatori si SUV-uri, adica suntem la categoria indecenta. Cand am spus ca vand paduretul? Eu nu-mi aduc aminte... Si sa-l vorbesc de rau!? Iar nu-mi aduc aminte.


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fishbone
post Oct 10 2012, 09:32 PM
Post #1643


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 459
Joined: 27-January 06
From: Nebraska
Member No.: 66.548



Nu suntem consistenti in argument.
Ne-am reintors la argumentul profil inalt. Din nou, inconsistenta.
Ori e vorba de masa, ori e vorba de profil. Putem sa ajungem macar la un consens in legatura cu astea, sau chiar nu ne convin exceptiile din regula absoluta care o incercam sa o aplicam pentru a ne sprijini o preconceptie?
Zice cineva de gabarit, mentionez SUV-uri compacte, sarim imediat la profilul ridicat.
Zic de profil ridicat, pai stai ca un Forester nu e un SUV de fapt.
Si tot asa, argumente circulare.

Si acum, ca sa continuam cu inconsistenta, am trecut de la vatamari corporale brusc la daune fizice.
MINI-ul a obtinut note bune de la IIHS, rezultate pe care le poti vedea online, la impact lateral cu o masina de profil SUV.
Pe langa asta, la aspectul cu intruziile in cabina, s-a observat un lucru mult mai grav: impacturile frontale cu spatele remorcilor de camioane. Primii din fata erau decapitati sau zdrobiti deoarece stalpii(?) cedau. Poti vedea studii si teste in acest sens tot online.
De un numar de ani pe care nu sunt sigur incoace s-au intarit structural cabinele si mai ales toti stalpii (daca asa sunt numiti pe romaneste) si intruziile nu mai sunt o problema, cel putin nu atat de mare ca inainte.

M-am simtit sigur in MINI intotdeauna. Altfel nu faceam o astfel de achizitie in miezul teritoriului camionetelor si SUV-urilor din America.

Cand am adresat argumentul ca eu m-as inarma cu un SUV sa ma protejez de ceilalti idioti in masini mici, cineva, nu mai retin cine, a folosit ca argument ceva de genul “pai vezi, eu nu ma inarmez cu un SUV pentru ca nu vreau sa omor pe altul, chiar daca e din neglijenta lui”.
Sa fiu iertat pentru faptul ca spun total bullshit faptului ca oricine dintre noi si-ar pune in mod calculat si rational propria familie la risc pentru neglijenta altuia.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dinpoplaca
post Oct 10 2012, 11:41 PM
Post #1644


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 30-April 11
Member No.: 132.158



@ iHondafan
Cred ca daca s-ar forma al treilea partid aproape ca ne-am intalnii acolo. Sunt de-acord cu tot ce ai scris in ultimul post.

This post has been edited by dinpoplaca: Oct 10 2012, 11:43 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emyshor
post Oct 11 2012, 12:53 AM
Post #1645


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 106
Joined: 5-December 11
From: Portland, OR - US
Member No.: 136.549



De unde a plecat topicul si unde a ajuns smile.gif
Am avut Corolla, am vandut-o si mi-am luat 4Runner.
Nu regret alegerea facuta si chiar nu imi pasa ca benzina este $4 sau $5. Nu conduc agresiv, dar in fata la atatea SUV mult mai mari si truck-uri, ma simt putin mai in siguranta. Cat de curand am de gand sa dau Honda Accord si sigur imi cumpar alt SUV, poate mai mic sau poate la fel de mare.

Cum zicea cineva mai sus, cand ai copil te gandesti mai mult la siguranta, iar daca te uiti pe strada aici la ce "tancuri" vezi, nu ma simt in siguranta in Corolla sau Accord.

Daca cineva e multumit in Prius, bravo lui...mie unul nu imi place cutia aia de conserve si nu isi justifica pretul de aproape $8000 peste o Corolla.
Vrei ceva bun si care consuma putin, cumperi o Corolla. Vrei o masina urata si scumpa, dar care merge 55 mile cu un galon, iei un Prius.

This post has been edited by emyshor: Oct 11 2012, 12:54 AM


--------------------
2017 Toyota 4Runner Limited
2014 Toyota 4Runner Trail
2012 Toyota 4Runner SR5 - vanduta
2007 Honda Accord SE - vanduta
2006 Toyota Corolla CE - vanduta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Oct 11 2012, 09:38 AM
Post #1646


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



QUOTE (iHondafan @ Oct 11 2012, 12:32 AM) *
am lucrat cu mici grupuri ( nevasta-mea lucreaza in farmacie) si multi sunt acum in dubiu ....


Asta trebuie mutata la citate celebre! Asa Iulica, debusoleaza-i! 36182451.gif


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Oct 11 2012, 12:19 PM
Post #1647


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



se aplica si la SUV-uri:

http://www.economist.com/node/21564214

QUOTE
What’s more, the pickups’ success points to shared American values that Barack Obama and Mitt Romney might ponder, as their campaigns stress national divisions and disputes. These include exceptionalism, egalitarianism and pragmatism.

...

This is the patriotic end of the domestic car market: the only one still dominated by big American firms. Texan buyers “frequently” tell Mr Pack’s salesmen that they are buying Ford because, unlike others, the firm did not take a government bail-out. These are vehicles bought by hard-working “makers”, not the welfare-dependent “takers” the Romney camp conflates with the Democratic base. Yet pickups are not only for conservatives. Texas is the home of big trucks, but the 30 biggest metropolitan markets divide evenly between red and blue states. Pickups are wildly popular with Hispanics as well as whites. There are makers on both sides of the partisan divide.

What is more, Republicans run a risk if they bet this election on economic pessimism. Big pickups are seen in the car industry as a leading indicator: rising sales point to Americans starting to build kitchens, fix roofs and hire contractors. Finally, the right should beware scorning environmental concerns as nothing but a Malthusian conspiracy. At Ford, greenery spurred innovation.

If the newest pickups suggest different lessons for Republicans, they arguably offer one big one to Mr Obama. Pickup buyers dislike overt government nagging. They do not feel guilty about driving exceptionally large vehicles. They revere hard work, starting with their own. But offer a nifty technological fix, packaged right, and they will embrace goals such as saving the planet. Pragmatism is profitable, and profit is a powerful force.


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fishbone
post Oct 12 2012, 04:23 AM
Post #1648


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 459
Joined: 27-January 06
From: Nebraska
Member No.: 66.548



QUOTE (former_ozz @ Oct 11 2012, 06:54 PM) *
Si uite inca un motiv sa imi displaca SUV-urile. Consumul mai mare de benzina e suportat indirect din banii mei. Daca SUA nu ar fi asa interesata in zonele cu petrol, nici nu ar trebui sa le pacifice la costuri enorme din banii mei de impozit si poate ar fi bani si pentru lucuri care conteaza. Daca SUA nu ar fi interesata in petrol nici n-ar trebui sa nenoroceasca zone protejate sau doar superbe, oceane etc.

Ai gasit pretext pentru a te gasi in pozitie sa spui altuia ce sa conduca tongue.gif
Uite aici un grafic si statistici relevante
http://en.wikipedia.org/wiki/Energy_in_the...ption_by_sector
Si de unde vine petrolul de fapt
http://www.npr.org/2012/04/11/150444802/wh...ay-be-surprised

Deci dupa cum vezi, desi un mare procent din petrol (care ca energie folosita reprezinta doar un procent dintr-un intreg mult mai mare), se face progres; retine de asemenea ca petrolul e folosit si in multe alte segmente.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
former_ozz
post Oct 12 2012, 08:10 AM
Post #1649


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.055
Joined: 9-May 11
Member No.: 132.239



E dreptul meu sa spun altora ce sa conduca, nu vad problema. E dreptul lor sa nu citeasca topicul asta.

O taxa pe benzina care sa acopere costurile indirecte n-ar fi o idee rea. Stiu si eu ca petrolul e folosit in multe locuri si cea mai mare parte din el o obtinut intern sau din zona, asta nu insemna ca america nu e direct interesata in mentinerea unui pret mic la petrol. E parte din campania de prezidentile, e un factor foarte important, e parte din economie.
Consumul gigantic pe cap de locuitor vine si de la lipsa densitatii si casele mari si (multe din ele) prost izolate.

Trendul insa este spre urbanizare. Noua generatie are mai putine carnete de conducere ca oricind intre ultimele generatii. Marirea costurilor de transport o sa creacs avaloarea proprietatilor expuse la transport in comun sau cu walk score bun. Probabil e prima oara cind walk score are o influenta asa mare asupra pretului unei case. Apar toate siteurile si appurile astea unde oamenii isi pot imparti masinile prin diferite metode.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fishbone
post Oct 12 2012, 04:51 PM
Post #1650


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 459
Joined: 27-January 06
From: Nebraska
Member No.: 66.548



Din moment ce industria auto continua sa creasca, cum iti explicit acest lucru in balans cu ce ai spus tu, cum ca tot mai putini isi iau carnetul?
Ori e falsa statistica ori intervine un efect ciudat intarziat. Poate ca un segment de persoane au deja carnetul dar nu au avut masina pana acum. Ma indoiesc insa ca asta e cazul pentru ca nu are sens pentru procentele cu care creste piata auto.
Nu ma intelege gresit, sunt total de acord cu tine, vreau si eu sa vad mai multa lume pe biciclete si mijloace de transport, mai ales care folosesc surse eco de combustibili. Dar din pacate realitatea nu reflecta faptul ca tot mai putini conduc.
Ceea ce realitatea reflecta insa este faptul ca preferintele pentru masini se schimba si vedem o migrare care nu a mai existat niciodata catre masinile mici.
Ceea ce multa lume nu intelege este ca in SUA masinile mici/compacte au inca reputatie proasta in mintea consumatorilor, la fel ca si motoarele diesel. Aceasta reputatie nu e pe degeaba, dar din pacate stim cum este lumea. Greu sa te scapi de o idee fixa.
Ambele aceste preconceptii sunt demult depasite si se vede ca noile generatii sunt mai destupate la cap.

Cat despre izolarea caselor, ai vreo statistica ce sustine faptul ca acestea sunt prost izolate?
Prost izolate in ce sens? Ca sunt construite prost sau ca nu sunt intretinute?
Ai dreptate, exista metode noi de constructive care imbunatatesc izolarea acestora, dar astea sunt de obicei costisitoare si din pacate consumatorul inca nu este dispus sa dea banul. Dar o casa de aici este net superioara uneia construita clasic ca in Romania cu caramida si mortar, care vara se incinge si iarna dai banii sa incalzesti lut si ciment.

Ca mai scapa aer pe la ramele usilor sau ca astia inca folosesc cazan de apa calda in loc de iunkers e alt aspect.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
former_ozz
post Oct 12 2012, 06:17 PM
Post #1651


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.055
Joined: 9-May 11
Member No.: 132.239



Pai Dorule, hai baga mare si tu ceva smile.gif.

QUOTE
Ori e falsa statistica ori intervine un efect ciudat intarziat. Poate ca un segment de persoane au deja carnetul dar nu au avut masina pana acum. Ma indoiesc insa ca asta e cazul pentru ca nu are sens pentru procentele cu care creste piata auto.


http://www.uspirg.org/sites/pirg/files/rep...ion%20vUS_0.pdf
http://www.thecarconnection.com/news/10770...asons-you-think

Industria auto creste pentru ca cei care cumpara masini cumpara mai multe ca niciodata si generatia asta de texteri si facebucheri inca n-a ajuns adulta.
Pe de alta parte realitatea este ca o masina e o lovitura grea in buget chiar si in ziua de azi chiar si in america.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
former_ozz
post Oct 12 2012, 06:23 PM
Post #1652


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.055
Joined: 9-May 11
Member No.: 132.239



QUOTE
Ceea ce multa lume nu intelege este ca in SUA masinile mici/compacte au inca reputatie proasta in mintea consumatorilor, la fel ca si motoarele diesel.


Dieselul nu trece stdandardele de poluare iar alea care trec sint nejustificat de scumpe.
Un Golf/Jetta cu Diesel e cu vri 5000$ mai scump ca modelul pe benzina. Banii astia nu-i recuperezi niciodata ca sa nu mai spun cit de neconvenabil e sa depinzi numai de benzinarii care au si motorina, sa cauti mecanici specializati etc. Nici masina de statement, ca sa arati ce verde esti ca hibridul nu este.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fishbone
post Oct 12 2012, 08:29 PM
Post #1653


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 459
Joined: 27-January 06
From: Nebraska
Member No.: 66.548



Exagerezi diferenta de bani.
Arunca o privire pe site-urile firmelor care au diesel aici si vei vedea.
Ca un exemplu la intamplare, Jetta la acelasi nivel de dotare diferenta intre benzinar si diesel este de 2600 USD. Cea pe benzina are consum 23/33, cea diesel 30/42. Tu ai pus la bãtaie cel mai ieftin Jetta cu cel mai dotat plus diesel.
Diferenta de bani o amortizezi intr-un an maxim, in functie de cat si unde circuli.
Nu una, ci TOATE modelele diesel de aici trebuie sa treaca standardele diesel de poluare impuse in California, care sunt cele mai stricte. Altfel fabricantii ar avea restrictie la ce masini pot vinde si in ce stat.
Problea cu gasirea pompelor este exagerata. Daca eu aici la coada vacii in Nebraska vad pompe diesel pretutindeni, sunt convins ca in zonele mai populate sunt cel putin la fel de proliferate. Si vorbesc de pompe dedicate masinilor, nu statii de tir.
Daca cineva vrea autonomie la un pret rezonabil, in ziua de azi un tdi aici deocamdata are avantaje superioare hibridelor. Pe langa asta din punct de vedere eco e mai simplu sa pui la punct infrastructura cu biodiesel decat sa adaptezi statii de alimentare de curent solare. De fapt, daca tu crezi ca cu pompele diesel e o problema, atunci cu statiile pentru masini electrice nici nu mai discutam.
Masinile hibride sunt incarcate la casa, ceea ce inseamna ca doar ai facut schimb de la o resursa din fosile la alta. Exceptia ar fi cand posesorul isi doteaza casa cu panouri solare sau eoliana, ceea ce nimeni nu face.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Oct 12 2012, 10:32 PM
Post #1654


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



in mod ciudat si eu vedeam mai multe statii cu diesel "la coada vacii" in Indiana decat aici in suburbiile Phila. parte cred ca are de a face cu faptul ca pickup truck-urile diesel erau relativ frecvente acolo. aici sunt in general mai putine camionete decat acolo...

oricum una peste alta un diesel se amortizeaza semnificativ mai greu aici decat in Europa ( in general motorina e mai scumpa si decat benzina premium si carburantii in general sunt 50-60% fata de Euro de vest - practic trebuie sa conduci un numar dublu de km fata de acolo pentru a scoate aceeasi economie la portofel).

QUOTE (DORU @ Oct 12 2012, 03:41 PM) *
Alo, domnilor, s-a divagat rau de la subiectul initial... deja tratati probleme de natura strict USA... ne-ati marginalizat biggrin.gif


cred ca trebuie un split... oricum eu gasesc subiectul foarte interesant. biggrin.gif:


This post has been edited by iHondafan: Oct 12 2012, 10:30 PM


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 13 2012, 10:49 AM
Post #1655


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



S-a facut si splitul !


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 15 2013, 07:29 PM
Post #1656


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Za fadar of SUV's smile.gif


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 15 2013, 07:45 PM
Post #1657


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



whistling.gif Pe cand si Ferrari??


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Feb 15 2013, 08:13 PM
Post #1658


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Marauder ala m-a lasat speechless ninja.gif

Pt un tanc de 10t e super ca acei 300CP si 1100 Nm ii ajung pt orice, plus o autonomie de 700km si o viteza maxima de 120km/h !
http://en.wikipedia.org/wiki/Marauder_(vehicle)


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihaimilk
post Feb 20 2013, 03:31 PM
Post #1659


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 356
Joined: 13-April 07
From: Cluj-Napoca / Galway(Irlanda)
Member No.: 103.845



^^ I'll have 10 of each please!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Feb 20 2013, 07:47 PM
Post #1660


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



10 of each...bulb lights or tyres ? biggrin.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

94 Pages V  « < 81 82 83 84 85 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 2nd May 2024 - 10:38 PM