IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Cei mai prosti soferi?

This topic is about Cei mai prosti soferi?, the author, TLS-09, wrote about: Deschid acest topic din dorinta de a ne impartasi unii altora experiente interesante traite datorita unor "geniali" semeni de-ai nostri posesori de pe ... To read more just scroll down

5 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cei mai prosti soferi?
TLS-09
post Jan 15 2006, 11:28 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Deschid acest topic din dorinta de a ne impartasi unii altora experiente interesante traite datorita unor "geniali" semeni de-ai nostri posesori de permis de conducere sau de ce nu de vaste idei de mecanica si alte alea.
Cred ca (in situatia in care administratorii forumului sunt de acord) se pot emite si pareri cu caracter general despre soferii din anumite zone, judete, orase etc.
Important este sa nu jignim pe nimeni, dar in acelasi timp sa ne exprimam parerile. Chiar daca uneori urmeaza sa generalizam, asta nu inseamna ca toti soferii dintr-un judet sunt prosti . Daca facem anumite afirmatii sa incercam sa le argumentam.
Astfel pot sa spun ca in vestul tarii se spune despre cei cu numar de CS (Caras-Severin) ca sunt soferi groaznici. Au si o porecla specifica dar nu am sa o dezvalui aici, tocmai pentru a evita discutii inutile si certuri nejustificate.
Legenda vine de la modul in care sofeaza cand intra intr-un oras mare (Timisoara, Arad etc) si se datoreaza cred eu datorita contactului brutal cu traficul aglomerat si cu o circulatie mai complexa, totul coroborat cu simplitatea traseelor din localitatile in care fac scoala de soferi (Resita, Caransebes, Otelul-Rosu) , localitati cu multe sensuri unice si lipsite de aglomeratia marilor orase.
Nu este exclus sa avem chiar noi o conduita asemanatoare in traficul din Bucuresti de exemplu.
Oricum astept sa expuneti atat experientele traite de voi in calatoriile din tara(ori strainantate), cat si parerile in legatura cu acest subiect. Cred ca avem toti de castigat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Jan 16 2006, 12:03 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Generalizarile de genul "soferii din Bucuresti sunt soferi prosti sunt jignitoare si irelevante. Asa ca orice generalizare ofensatoare va fi sanctionata!

Nu caracteristicile sociale determina cat de bun sofer esti!


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan65261
post Jan 16 2006, 09:13 AM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 12-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.254



Nu vreau sa discut despre cit de buni sau prosti sunt soferii din anumite orase. Tot ce am de spus in acest sens, (eu fiind un sofer care merge tare chiar daca ma grabesc sau nu), este ca sunt exasperat de cit de incet merg soferii din orice colt al tarii indiferent daca se afla in Bucuresti sau in orasele lor. Cu aceasta remarca inchei orice comentariu pe aceasta tema, cu remarca evidenta ca exista si destule exceptii de la ce am afirmat acum.
Ceea ce as dori sa discut si mi se pare foarte important, este BUNUL SIMT LA VOLAN. De asemenea cine considera ca acest subiect merita discutat poate sa il posteze ca un subiect individual.
In acest sens, consider ca bunul simt, sau lipsa lui, pote avea efecte deosebit de benefice sau dezastuoase, dupa caz, in ceea ce priveste fluidizarea traficului in zonele aglomerate, precum si evitarea accidentelor.
a nu se intelege gresit! Bunul simt nu este echivalent cu respectarea regulilor de circulatie, ci cu respectarea acelor reguli nescrise cum ar fi:
1. RESPECTUL FATA DE CEILALTI PARTICIPANTI LA TRAFIC
2. INTUIREA SITUATIILOR CRITICE CE POT APAREA
3. EVITAREA MANEVRELOR PERMISE DE LEGE ATIT TIMP CIT ELE AR INCURCA MAI RAU TRAFICUL
Si lista poate continua, dar va rog pe voi cei interesati de subiect, sa o completati.
Si ca sa inchei, reau sa comentez scurt regula nr. 3
PENTRU DUMNEZEU< NU MAI BLOCATI INTERSECTIILE DOAR PENTRU FAPTUL CA AVETI VERDE, ATIT TIMP CIT NU AVETI UNDE SA VA DUCETI><NU MAI FORTATI GALBENUL ATIT TIMP CIT INTERSECTIA E DEJA BLOCATA>
Acestea fiind spuse, (si cu completarea ca eu sunt un sofer caruia i-ar putea fi suspendat permisul de cel putin 20 de ori pe zi, dar care nu se abate de la cele 3 reguli pe care le-am enumerat), va las pe voi sa va ginditi si sa comentati.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bodi
post Jan 16 2006, 03:08 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 289
Joined: 9-June 05
From: Timisoara RO
Member No.: 48.833



Cred ca in ultima vreme datorita aglomerarii marilor orase din tara din ce in ce mai mult se circula pe baza "bunului simt" in dauna legislatiei rutiere.
Exista intersectii in care nu poti intra decat daca "esti lasat" sau "fortezi" intrarea pentru ca altfel e imposibil, cei "cu prioritate" sunt deja in coloana compacta.
Eu asta inteleg prin "bun simt":
- sa lasi pe cineva sa intre intr-o astfel de intersectie,
- sa lasi pe cineva sa iasa dintr-o parcare daca e cazul,
- sa nu claxonezi la semafor (chiar daca boul din fata a oprit motorul sa faca economie de benzina) eventual poti da un flash daca cel din fata nu e atent sau nu vede semaforul
- sa faci loc celui din spate daca e mai rapid ca tine indiferent ce masina conduce
- etc
Toate astea vin din civilizatie si intelegerea traficului. Nu poti astepta asta de la persoane care nu au trecut prin astfel de situatii (ma refer la soferii din orasele mici sau din sate) sau asazisii "soferi de duminica" si de la cei carora cuvinte precum civilizatie si bun simt nu le spun nimic. :bash:
Cred ca o mai buna incadrare a soferilor se poate face dupa stilul de condus decat dupa zona geografica desi uneori exista anumite predispozitii...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 16 2006, 06:48 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Nuanta dorita de mine a fost sesizata perfect de Bogdan48840. Nu sunt necesare generalizari jignitoare iar cand m-am referit la cei dintr-o anumita zona am folosit termenul de "legenda" tocmai pentru a sublinia concomitent un eventual sambure de adevar dar si denaturarea si extrapolarea.
Cand am spus ca asa suntem si noi in Bucuresti referirea nu se facea la bucuresteni, eu nefiind bucuresean , ci am vrut sa spun ca acestea atitudini le simtim si cei din alte zone ale tarii (refuz termenul uzual de provincial) fata de stilul agresiv al unora dintre bucuresteni.
De altfel contact repetat cu acest sitil de a conduce am luat mai ales in tara pe drumurile nationale si nu neaparat in Bucuresti.
Este adevarat ca totul se reduce la bunul simt insa nu stiu daca acesta exista in conditiile in care evident depasit situatie continui sa blochezi traficul circuland cel mai adesea pe banda care nu trebuie si asta nu la intrarea in oras ci dupa ce ai parcurs o buna bucata de drum si ai vazut cum sta treaba si cum circula cei familiarizati cu orasul respectiv.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Crriss
post Jan 16 2006, 08:01 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 133
Joined: 11-August 05
From: Shenzhen (China)
Member No.: 53.035



un adevarat pericol la volan sunt batranii, majoritatea "soferi de duminica" care nu stiu cum sa reactioneze in fata unei situatii. acum cateva luni era sa ma implic sau chiar sa produc, daca vreti asa un accident destul de grav, datorita unui batran, care nici nu stia pe ce lume traieste si cu un jaf de dacie de vreo 30 de ani, fara absolut nici o lumina, nici macar faruri, noaptea, innorat afara, ploua usor, in afara localitatii intr-o padure, dupa o curba, a oprit. ce voia sa faca ??? cred ca nici el nu stia. si culmea, tocmai atunci veneau din fata 2-3 masini. pare un scenariu inspirat din filmele de groaza, sau mai degraba din filmele cu prosti....eu ma deplasam cu viteza regulamentara, dar totusi mult prea mare ca sa evit asa ceva. am aruncat pur si simplu piciorul pe frana si m-am oprit in spatele lui la mai putin de o jumatate de metru. evident daca il loveam eu eram de vina, stiti povestea. nu puteam dovedi ca nu era semnalizat, ca doar ii spargeam masina inclusiv stopurile in urma eventualului impact. intru-n exces de furie m-am dat jos cu cheia de roata pe care o aveam sub scaun, in loc de bata de basseball, si norocu lui a fost varsta. altfel poate eram inchis acuma.....
am avut o reactie exgerata declansata de vorbele pe care le-am auzit imediat dupa ce am oprit: "ce faci tampitule" tipa mosul....
voi cum ati fi reactionat ???
nici taximetristii nu fac exceptie, se cunoaste tupeul unora devenit legenda.


--------------------
Mondeo 3 Tournier
Honda Fit strongtunned (mai nervoasa k seria 3)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Crriss
post Jan 16 2006, 08:08 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 133
Joined: 11-August 05
From: Shenzhen (China)
Member No.: 53.035



probabil va reamintiti ca am postat acum vreo luna-doua un topic cu claxon de camion pe masina......poate va dati seama de ce. atunci simteam nevoia sa-mi cumpar un tanc.....


--------------------
Mondeo 3 Tournier
Honda Fit strongtunned (mai nervoasa k seria 3)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Jan 16 2006, 08:23 PM
Post #8


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



QUOTE(Cristian-Ioan61365)
Astfel pot sa spun ca in vestul tarii se spune despre cei cu numar de CS (Caras-Severin) ca sunt soferi groaznici. Au si o porecla specifica dar nu am sa o dezvalui aici, tocmai pentru a evita discutii inutile si certuri nejustificate.
Legenda vine de la modul in care sofeaza cand intra intr-un oras mare (Timisoara, Arad etc) si se datoreaza cred eu datorita contactului brutal cu traficul aglomerat si cu o circulatie mai complexa, totul coroborat cu simplitatea traseelor din localitatile in care fac scoala de soferi (Resita, Caransebes, Otelul-Rosu) , localitati cu multe sensuri unice si lipsite de aglomeratia marilor orase.
.



La noi in Oltenia soferii din judetul Olt sunt considerati cei mai slabi soferi. Nu stiu cat de adevarat este dar a aparut si un banc pe tema asta:
<La incepatori nu se mai dau "lamai", ci numere de OLT>

Numai bine!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Jan 16 2006, 08:38 PM
Post #9


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



sunt satul de soferi de duminica:

daca sunt doua benzi de circulatie pt facut la dreapta, soferul de pe banda 2 face dreapta, iesind pe banda pe strada pe care intra pe banda 1, el trebuind sa intre pe banda 2, nemaitaind astgfel calea celui care face dreapta de pe banda 1 si normal iese pe banda 1 in cealalta strada. acesta este cazul in bucuresti, cand mergi spre unirea dinspre piata natiunilor unite si faci dreapta spre fantani, celalata alternativa fiind tot inainte spre calea calarasi.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 16 2006, 09:19 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Super bancul Tuca.Sec dar misto. Nu-l stiam. E local dar e bun.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan65261
post Jan 17 2006, 10:47 AM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 12-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.254



QUOTE(Bogdan48840)
Cred ca in ultima vreme datorita aglomerarii marilor orase din tara din ce in ce mai mult se circula pe baza "bunului simt" in dauna legislatiei rutiere.

Nu pot spune ca bunul simt este in dauna legislatiei rutire; si asta din doua motive
1. legislatia rutiera din Romania este departe de a fi completa si nici nu rezolva multe probleme reale din trafic; uneori chiar le genereaza. In acest sens consider ca bunul simt vine in sprijinul legislatiei, acoperind lacunele acesteia
2. Lipsa bunului simt este cea care dauneaza traficului
Si pentru a-mi sprijini afirmatiile va dau un exemplu:
3 benzi pe sens. 1 sens este blocat complet iar celalalt e liber. Aceasta situatie se intilneste in Bucuresti dimineata si seara, in fiecare zi lucratoare.
In aceste conditii, legislatia romaneasca prevede sanctiuni aspre pentru "depasirea coloanelor de masini oprite la culoarea rosie a semaforuli" in timp ce in tarile civilizate se trece automat la ocuparea unei benzi sau chiar doua de pe contrasens.
Acolo se poate pentru ca exista mult bun simt la volan. La noi nici daca te dirijeaza politistul, majoritatea soferilor nu executa manevra pentru ca bunul lor simt nu le dicteaza nimic sau nu exista.

In rest sunt total de acord cu ce a spus Bogdan48840. Aceasta e situatia din multe intersectii si numai bunul simt rezolva problema. Iar in acest sens in Germania exista de mult o lege nescrisa "LEGEA FERMOARULUI" care spune ca soferii intra intr-o intersectie aglomerata asa cum intra dintii fermoarului unul pe linga altul, indiferent de prioritati.
Poate ar fi bine sa ne-o insusim si noi.

In incheiere va amintesc ca asta a fost ideea de baza cind am postat anuntul. Sa discutam despre bun simt, despre efectele generate de prezenta sau absenta lui si poate in final vom concentra totul intr-un COD RUTIER ALTERNATIV, bazat exclusiv pe bun simt, care sa vina in sprijinul legislatiei rutiere. Si asta pentru simplul motiv ca fara o implicare a soferilor nu ne putem astepta ca politia romana sa rezolve neajunsurile legislatiei
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad6
post Jan 17 2006, 11:52 AM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 472
Joined: 22-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.369



[quote="bogdan65261"][quote=Bogdan48840]
3 benzi pe sens. 1 sens este blocat complet iar celalalt e liber. Aceasta situatie se intilneste in Bucuresti dimineata si seara, in fiecare zi lucratoare.
In aceste conditii, legislatia romaneasca prevede sanctiuni aspre pentru "depasirea coloanelor de masini oprite la culoarea rosie a semaforuli" in timp ce in tarile civilizate se trece automat la ocuparea unei benzi sau chiar doua de pe contrasens.
[/quote]
Si dupa semafor ce se intampla? Merg in continuare pe contrasens sau sunt obligati sa le taie fata celor care circul regulamentar?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius60959
post Jan 17 2006, 12:20 PM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 144
Joined: 14-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 60.952



probabil 4-5 benzi se tranforma in 1-2 ceva cam ca la d-na Ghica pe la 18-19...cand speri sa mai iesi cu masina intreaga


--------------------
Opel Corsa 1.3CDTI
ocazional Renault Megane 1.9DTI 2000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bodi
post Jan 17 2006, 12:38 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 289
Joined: 9-June 05
From: Timisoara RO
Member No.: 48.833



Chestia cu "in dauna" este o exprimare nefericita. Voiam sa zic ca de multe ori se merge pe baza acestui bun simt tocmai pentru ca legislatia nu poate fii aplicata (dadeam exemplul cu intersectiile aglomerate) - "legea fermoarului".
Sa nu uitam ca neintelegerea traficului, egoismul si prostia care sunt la tot pasul pe soselele noastre.
Suntem un popor sarac si nu ne permitem un parc auto la nivelul Germaniei. Dar cand vezi o Dacie sau Oltcit de 20-30 de ani, ruginite pe toate partile, de multe incarcate pana la refuz, fara oglinzi laterale, fara nici un fel de vizibilitate in spate, cu geamurile aburite nu mai poti spune ca e saracia de vina. Este o neglijenta criminala si politia nu face nimic sa descurajeze astfel de oameni.
De ce este permisa circulatia unor asfel de masini? Atat legea cat si bunul simt o interzic. Nu cred ca saracia este o scuza, pentru a-ti pune familia si alti oameni in pericol.
In 90% din cazuri astfel de soferi vor sta cu roata stanga dincolo de axul drumului iar daca il atentionezi ca vrei sa il depasesti in cel mai bun caz iti face putin loc si incepe sa te injure. Nu te vor lasa niciodata sa intri in intersectie inaintea lor si in rest vor face tot posibilul sa incurce traficul.
O mare parte din vina o poarta chiar instructorii auto. Eu am facut scoala intr-un oras mic, fara mult trafic, dar instructorul de cate ori era posibil ma baga pe banda I pentru a putea fi depasit. Atunci eram crispat si injuram pentru ca trebuia sa fac o suma de manevre, semnalizare, asigurare, etc. stiti cum e la incepatori dar am invatat o lectie importanta. Tot el mi-a zis ca pe langa "legislatie rutiera" exista si "politete rutiera" -bun simt. Cel putin jumatate din instructorii auto nu fac astfel de lucruri, deci este normal ca in trafic cei care au fost scoliti de acesti oameni sa se comporte ca atare.
Exemplele pot continua, din pacate in Romania nu se poate vorbi inca de o civilizatie rutiera.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Jan 17 2006, 01:30 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



Curiozitatea personala ma impinge sa va intreb ceva:

eu merg intotdeauna pe banda 2 (de viteza) pe A1 la dus spre Pitesti, de la km 15 pana pe la 30 (cred), pentru ca banda 1 este un lant de transee. Cu o viteza acceptabila, dar nu mai mult de 100 la ora, pentru ca si banda 2 e varza..

si semnalizez stanga atunci cand vin unii tare din spate, sa stie sa ma ocoleasca daca vor sa mearga tare prin santuri.

E acuzabil?

motivul meu e simplu: prefer sa-mi protejez masina si sa incalc legea. pentru ca legea e pentru strazi perfecte.

astept parerea voastra


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius60959
post Jan 17 2006, 01:43 PM
Post #16


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 144
Joined: 14-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 60.952



sa te ocoleasca pe unde? pe banda 1, ca a ramas libera, nu?
"acuzabil" nu cred, dar neplacut ptr cel din spate cred ca e. 1)e posibil sa nu inteleaga ce vrei sa faci; 2) e posibil sa dai peste unul care nu tine la masina si care sa forjeze si atunci cred ca vei simti ca e nervos blink.gif

eu prefer sa ma feresc de cei nervosi din spate, care stau lipiti, asa ca le fac loc. asta in limita in care drumul permite.


--------------------
Opel Corsa 1.3CDTI
ocazional Renault Megane 1.9DTI 2000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cioaba
post Jan 17 2006, 06:00 PM
Post #17


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 321
Joined: 7-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 62.942



1.spunea cineva de masini vechi fara oglinzi si cu geamuri aburite si invoca saracia. nu e asta, e prostia. si lipsa de reactie a politie. si lipsa controalelor periodice asupra posesorilor de permis. sunt mosi care nu se vad pe ei in oglinda si ies pe strazi. sunt altii care nu mai stiu ce s-a mai schimbat prin regulamente(a se citi prioritati, nu centura de sig).sunt altii pe care i-a lovit, doamne fereste, o bola total incompatibila cu iesitul pe sosele si totusi o fac. problema este IGNORANTA. oamenii nu vor sa stie. am vazut oameni cu masini de 10-20 mii de E ifofoliti, cu caciula si gemuri aburite. am vazut un batranel cu o masina nou-nouta cu oglinzile pliate- lui nu-i trebuiau!!! stie toata lumea cum se ia permisul in tara asta:200E. si ne minunam cand auzim ca la arabi are prioritate care intra primul in intersectie. la noi, afara de faptul ca avem semne de cirulatie la intrarea in intersectie e la fel.
2.sa stai pe banda a 2a fiindca pe prima sunt gropi, e normal. sa nu te dai imediat e justificabil. dar sa spui ca nu gasesti nici o portiune accetabila sa lasi omul sa treaca e o mare lipsa de bun simt. si nu te ascunde dupa regulamente. banda a 2a este pentru depasiri, nu pentru viteza de x,care crezi tu ca e buna. nici pt evitat gropi. nu e strada ta


--------------------
supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Jan 17 2006, 06:21 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



QUOTE(m62949)
2.sa stai pe banda a 2a fiindca pe prima sunt gropi, e normal. sa nu te dai imediat e justificabil. dar sa spui ca nu gasesti nici o portiune accetabila sa lasi omul sa treaca e o mare lipsa de bun simt


asta fac la intoarcere, unde mai exista sanse sa dau de drum bun. Nu ma refer la portiunea dintre km 30 si 24 (cunoscatorii stiu de ce). Acolo inclusiv tirurile merg pe banda 2.

as vrea sa fie altfel, dar sincer, intre a fi vazut de unii nesimtit (mai ales de vitezomani, care daca vor sa-si rupa masina-n doua, n-au decat) si a merge mai des la service + a creste greierasi, prefer varianta 1.


faza misto e ca au reparat A1 toamna asta. Stii unde? pe la km 40-60, unde drumul era super ok, chiar fara gropi.. uite d-aia pleaca unii si nu se mai uita in urma..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ghita A.
post Jan 17 2006, 06:57 PM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 188
Joined: 9-July 05
From: Alba Iulia
Member No.: 50.831



Mai este si diferentierea soferilor pe meserii . Sunt convins ca peste tot in tara exista pe langa taximetristi nesimtiti si agenti de vanzarii, care au masina de firma (95% dintre ei sunt convins nici nu au masina personala), si care nu prea ii intereseaza pe ei regulile bunului-simt, se grabesc si cu rost si fara rost, in primul rand pentru ca nu le pasa de masini - daca pot merge tare, ei merg, indiferent de conditiile de trafic si indiferent de oras (mare sau mic).

PS Sa nu fie inteleasa asta ca o generalizare adica daca esti agent atunci esti un sofer slab, doar ca din experienta personala majoritatea agentilor de vanzari NU au auzit de bunul simt la volan


--------------------
Ford Mondeo Ghia Duratorq DI 115cp 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cioaba
post Jan 17 2006, 07:01 PM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 321
Joined: 7-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 62.942



nu-mi permit sa te caracterizez .nu te cunosc. daca te-ai simtit jignit imi cer scuze. eu calificam doar un gest in conditiile date. cat despre vitezomani, cunosc cativa. la mine nu e cazul, zic eu. dar ma gandeam cum m-as fi simtit sa stau in spatele tau daca tu ai fi decis ca e mai bine sa mergi cu 60. gropi,gropi, dar tot se gaseste ceva la un moment dat. eu merg pe principiul ca in limitele sigurantei mele sa fac loc si altora sa mearga cum vor. cum spuneam e un drum public si ideal ar fi sa ne intelegem toti. pt ca la viteza si gropi nu mai trebuie decat nervi si ambitii prostesti ca sa ne creasca flori in gura.


--------------------
supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw,
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st November 2017 - 03:07 AM