IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Fiabilitate, costuri intretinere Aveo

This topic is about Fiabilitate, costuri intretinere Aveo, the author, octaviann, wrote about: nycbv...multumim de informatiile astea..nu stiu daca mai dorim si alte informatii.. ..e clar ca e o tara libera si poti sa te intallnesti cu cine vrei ... To read more just scroll down

10 Pages V  « < 6 7 8 9 10 >  
Reply to this topicStart new topic
> Fiabilitate, costuri intretinere Aveo
octaviann
post Mar 3 2008, 12:32 AM
Post #141


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 6-October 07
Member No.: 114.961



nycbv...multumim de informatiile astea..nu stiu daca mai dorim si alte informatii..
..e clar ca e o tara libera si poti sa te intallnesti cu cine vrei..insa nu vad rostul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGZ
post Mar 3 2008, 06:03 PM
Post #142


expert in grafice si tabele
******

Group: Membri
Posts: 648
Joined: 8-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 114.999



Octaviane, ti-ai echilibrat rotile ?


--------------------
OPEL ASTRA K

Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puchianu105322
post Mar 3 2008, 07:49 PM
Post #143


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 105
Joined: 3-May 07
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 105.315



Gata colega>NGZ<.Am lamurit omul (nycbv).Nu speriati colegul ,e nou si e si baiat fain rolleyes.gif
NGZ -ce facem cu messul ? thumbsup.gif


--------------------
Aveo Sedan 1,2 l ,8v,72cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octaviann
post Mar 4 2008, 12:18 PM
Post #144


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 6-October 07
Member No.: 114.961



..nu le-am echilibrat inca...si simt nevoia...voi rezolva in 2 zile si voi spune daca s-a rezolvat cu tremuriciul
...vis a vis ca e baiat bun..sunt convins...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Apr 30 2008, 07:43 AM
Post #145


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



tremuratul in volan il aveam si eu. cauza anvelopele de iarna.
apare la peste 100-110 km.
mai depinde si de starea drumului foarte mult. pe portiunea noua de autostrada Pitesti-Bucurestipot sa merg si cu 140 canu simt nimic.
Schimba anvelopele si echilibreaza-le si o sa dispara.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adriantes
post May 3 2008, 07:42 PM
Post #146


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 3-May 08
Member No.: 117.021



SALUTARE...sint nou pe forum...si bineinteles posesor de AVEO 4 usi...vreau sa va spun si parerea mea despre masina! thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adriantes
post May 3 2008, 07:53 PM
Post #147


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 3-May 08
Member No.: 117.021



am masina din 25 iulie 2007,am facut revizia de 15.000 prin martie la inceput.Am schimbat parbrizul care s-a fisurat exact jos pe banda negra(pe centru)...noroc casco caci a costat 1800 de lei....bun!!!!!si la revizia de 15000 le-am spus sa imi schimbe si farul stanga care transpira ca la o dacie de 20 de ani!....de ieri am o alta buba.....da care ma scoate din sarite....nu mai porneste la sfert!!!!ci la 3 sferturi...oare ce o fii????????tre sa o programez ptr o programare pe calculator?ce ziceti?...un prieten de a meu zice ca e de la benzina ...ca trebuia sa bag de 98...eu am bagat doar 95 ca asa m-am invatat de la solenza mea!.....pritenul meu a avut alta buba...ii murea motorul in viteaza a I a...a fost la service si iau facut ceva cu un senzor care nu cupla(ceva cu un soc automat!!!)nu ma pricep prea bine.Oricum azi i-am dat cred ca vreo 50 de chei....mi-e o ciuda de mor///masina nou si cu ea in service...si eu care vreau sa o tin 10 ani!!!!!.....am avut 11000 de euro si am optat ptr o masina noua in defavoarea uneia din germania second hand......si deja ma irita!!!.....gata ca m-am incins rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGZ
post May 3 2008, 08:35 PM
Post #148


expert in grafice si tabele
******

Group: Membri
Posts: 648
Joined: 8-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 114.999



Stai bre Adriantes, nu te inferbanta asa repede ! wub.gif
Este posibil sa fie benzina de vina. Sa nu crezi ca numai Aveo are probleme din cauza benzinei de proasta calitate. Un coleg de-al meu are Seat si acum vreo luna a trebuit sa-i dea cu ceva impotriva calaminei depuse pe supape. Nu era foarte nelinistit, spunea ca din pricina carburantului cu impuritati, defectiunea este frecvent intalnita la Seat.
Totusi, inainte sa te duci la service, incearca sa resetezi computerul (deconecteaza bateria pentru cateva minute).
Succes ! thumbsup.gif


--------------------
OPEL ASTRA K

Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post May 4 2008, 10:47 AM
Post #149


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



mai, benzina asta, in cartea de chevy scrie ca merge cu 91 CO si la noi sughite cu 95, sau cel putin asa baga mecanicii specializati.
la mine e sarbatoare cand alimentez omv in loc de petrom (si nu de ala V) si doar cu 95, nu rupe asfaltul dar doar pe la 7000 mi a dat o eroare de carburant injectia. apoi nu a mai facut.
eu zic sa verificati forumuri de chevy de afara unde e benzina buna oriunde (mai la vest) sa vedeti daca nu cumva au si ei aceleasi probleme. asa o sa clarificati un aspect stresant si o sa stiti cum sa considerati problema.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGZ
post May 4 2008, 12:00 PM
Post #150


expert in grafice si tabele
******

Group: Membri
Posts: 648
Joined: 8-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 114.999



Rue, cred ca nu ai citit cu atentie ce am scris. Nu cifra octanica este cauza depunerii de calamina, ci impuritatile din benzina.
Problema este clarificata : mers turat si benzina "curata".
Un cunoscut care are Megan tocmai facuse revizia tehnica si povestea ca in service erau doua Meganuri cu injectoarele infundate din cauza combustibilului. Vezi, se intampla si la Renault.

This post has been edited by NGZ: May 4 2008, 12:01 PM


--------------------
OPEL ASTRA K

Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puchianu105322
post May 4 2008, 05:30 PM
Post #151


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 105
Joined: 3-May 07
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 105.315



Colega ,adriantes ! .Reset ecm ai facut? .Vezi cum ti-a explicat NGZ thumbsup.gif .Lasi un pic de timp sa se amorseze pompa ?.
Colegul RUE,imediat sari cand un chevist are probleme .Vezi pe saitul dacia cate probleme face Loganul .
Probleme cu benzina ( supape ) sunt putine raportate la numarul de masini .Si astea singulare .
Aprindere MIL -pot fi multe cauze.Apropo eu alimentez numai de co 95 (lukoil).
>adriantes <,imi pare rau ca ti sa pus pata pe masinuta .Sunt masini bune woot.gif .Ce capacitate ai la motor?


--------------------
Aveo Sedan 1,2 l ,8v,72cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post May 4 2008, 06:56 PM
Post #152


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



amintiri proaste de la lukoil de 95 de cand aveam dacia 1310 pe carburatie care parca mergea pe nisip, asa facea.
loganu a facut in decembrie parca la 7500 km faza aia intr o seara f rece si cu rezervorul cu o linie sau niciuna, cam pe gol -
de atunci, Doamne' ajuta ca nu a mai facut. acum are cam 12 500 km si a fost ok, cred ca e bine sa ti mai impui si cate un drum lung in care sa mergi macar la 3000 ture sau cateva depasiri lungi in 4000.
am si eu prieteni cu aveo, unul care dupa ce a dat 11 000 pe ea aproape (mai citeste si el aici dar nu scrie) si care nah, se mai plange ca nu e brici, si o tanti cu un 5 usi care e incantata.
eu vad ca oamenii au bagat si benzine bune in ele si tot se plang, nu numai OMV urile.
eu nu laud reno urile si mai ales megan la care am experienta spre zero, doar ca au motorizari apropiate de clio si logan.
doar ca si loganul si aveo sunt prea scumpe pt ce ofera, dar comercial au stiut domnii cum sa faca politica a.i. sa dam banii pe ele.
e nasol ca suntem multumiti de ele ca/daca nu se strica si nu din alte motive.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post May 22 2008, 09:51 AM
Post #153


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



La aproape 90.000 de km. cu Kalosul meu artrebui sa clarific unele lucruri (pe care zic eu, sale luati drept "standard"):
- excludeti benzina aditivata. In manual scrie clar ca merge si cu cifrade 91. Asa ca va recomand la toti (fara sa credeti ca fac reclama) 95 de la Petrom. Este ieftina si buna. Eu unul nu i-am bagat niciodata 98 sau minuni gen "efix". Dati banii de pomana si stricati si parametrii motoruli;
- respectati pe cat puteti cele 30 de secunde dupa pornirea motorului, mai ales dimineata. Este vital as putea spune eu. Dar, nu depasiti un minut la relanti, pentru ca uzati motorul. Cititi manualul.
- rateuri poate sa mai dea la pornire. Depinde de calitatea benzinei, de depunerile de calamina pe supape, de bujii (caretrebuiesc inlocuite dupa 30.000 de km, iar lanoi inservice nu se intampla acest lucru) etc. Asa ca nu consider ca fiind o problema. ATENTIE! Au fost loturi cu probleme la supape din fabrica. Asa ca daca masina este noua si problema se repeta, vedeti cumo rezolvati in service.
- pentru inlocuirea anumitor componente mai costisitoare luati legatura cu maimulti dealeri. Preturile difera. In principiu, in provincie este mai ieftin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octaviann
post May 29 2008, 02:00 PM
Post #154


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 6-October 07
Member No.: 114.961



joia viitoare sunt programat la revizia de 30.000km
am inteles ca va costa in jur de 6,5 milioane in pret va intra si schimbarea bujiilor si a lichidului de frana( dureaza aprox 2,5 ore)
a mai facut cineva rev la 30.000?(la aveo)...sunt lucruri importante de urmarit?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post May 31 2008, 11:21 AM
Post #155


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



QUOTE (octaviann @ May 29 2008, 09:00 AM) *
joia viitoare sunt programat la revizia de 30.000km
am inteles ca va costa in jur de 6,5 milioane in pret va intra si schimbarea bujiilor si a lichidului de frana( dureaza aprox 2,5 ore)
a mai facut cineva rev la 30.000?(la aveo)...sunt lucruri importante de urmarit?


Vreau sa-ti spun ca esti un fericit. Rar, gasesti sa-ti schimbe bujiile si lichidul de frana. Ar fi bine sa-ti schimbe si cureau de accesorii (de la alternator). Asta pentru linistea ta mai mult. Intr-un manual de service gasit pe net se schimba si ea la fiecare 30.000.
Sa-ti mai verifice rotile, cu tot ce inseamna bucsaraie, amortizoare etc.
Filtre si ulei motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octaviann
post May 31 2008, 09:50 PM
Post #156


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 6-October 07
Member No.: 114.961



sincer nici nu ash vrea un exces de zel..sa se ocupe de toate ..pt ca ar ridica pretul la manopera prea mult;de aia am ales masina asta si pentru costuri de intretinere scazute; asha ca ei vor sa faca bani pe spatele meu asta se stie..pot inventa orice probleme..pot zice ca si placutele de frana sunt gata samd.

sunt de acord cu rotile..pt siguranta mea.nu si cu cureaua de accesorii..daca se strica..e in garantie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octaviann
post Jun 6 2008, 10:04 AM
Post #157


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 6-October 07
Member No.: 114.961



gata revizia...
pret 6,8 mil
am vazut in cartea tehnica ca pe langa bujii si lichid frana erau trecute si niste curele..
..sincer mi-ar place sa stiu sa compar cum e o astfel de revizie ca pret in comparatie cu alte masini similare ca pret..gen logan, clio, albea,c3,etc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGZ
post Jun 7 2008, 08:09 PM
Post #158


expert in grafice si tabele
******

Group: Membri
Posts: 648
Joined: 8-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 114.999



Octaviane, vrei sa detaliezi care au fost piesele schimbate si preturile ?
Peste vreo doua saptamani trebuie sa fac si eu revizia de 2 ani.

This post has been edited by NGZ: Jun 7 2008, 08:10 PM


--------------------
OPEL ASTRA K

Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ernest111602
post Aug 23 2008, 10:27 PM
Post #159


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 5-August 07
From: Roman (Neamt)
Member No.: 111.595



Pe 20 august am facut revizia la 1 an ( doar 8122 km la bord) la G&P Bacau la Aveo 1,4-16 v sedan. Schimbat, conf. carnetului de service: ulei motor, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, filtru combustibil.Cu tot cu manopera cost total 517 ron.Durata: o ora si 10 minute, de la predarea cheilor pana la primirea inapoi(deci lucrul efectiv nu putea fi mai mare de o ora).La mirarea/bucuria mea ca s-a rezolvat atat de repede raspunsul a fost:"Am pus doi mecanici sa lucreze; oricum nu se tarifeaza sub trei ore aceasta revizie", "Si au lucrat intr-o ora fiecare cat intr-o ora si jumatate?, i-am intrecut pe coreeni cu normativele noastre?" am intrebat. Am ramas cu intrebarea. sick.gif
Problema este : sunt normativele de lucrari "umflate" ca timpi de manopera, pentru "umflarea" buzunarelor patronilor?, se sare peste unele operatii ?, sau in cadru operatiilor se sare peste unii pasi prevazuti in tehnologia din documentatia tehnica?
In alta ordine de idei, pana acum , la 8100 km. parcursi (aprox.3400 interior oras) am un consum mediu de 8,2 lt/100 km.(numai 95 fara plumb de la Petrom) thumbsup.gif


--------------------
AVEO Sedan 1,4-16v ; CEL MAI DESTEPT CEDEAZA PRIMUL ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Aug 24 2008, 10:05 AM
Post #160


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



de obicei se lucreaza dupa manual.
eu am facut ani de zile service pe roboti industriali si ma miram ca executand procedura din manual ne iesea mult mai repede ca timpii inclusi, mai ales cand faceai o manevra a 50 a oara. capeti dexteritate.
parerea mea e ca manualul impune pt tehnician un timp suficient maxim, in care sa nu fie nevoie sa alerge prin service, sa aiba timp sa gandeasca asupra unei operatii, sa observe starea mecanismului desfacut si chiar pt cazul unui tehnician incepator care si el trebuie sa-si faca treaba cumva.
teoretic timpul respectiv trebuie respectat de un tehnician care executa a doua oara acea operatie (prima data faci la formare).

si eu am fost tentat de modele kalos candva, dar cu taxele incluse mi-au parut prea scumpe la dotarile oferite.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  « < 6 7 8 9 10 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 02:12 AM