noutati AUDI |
This topic is about noutati AUDI, the author, Skywalker, wrote about: Pana acum perfect deacord cu tine. Problema cea mare este ca: noi romanii nu ne vom permite prea curand sa avem in proprietate vreo masina din clasa l ... To read more just scroll down
noutati AUDI |
Nov 30 2005, 10:37 AM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
P.S. la 20.000/masina noua inseamna defapt doar vreo 15.000 efectiv platiti pentru masina. |
|
|
Nov 30 2005, 11:05 AM
Post
#42
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Rolls, Bentley, Aston, Porsche, Ferrari, Maserati, Aston Martin, Maybach, Lambo, etc.. sunt marci exclusiviste... premium e putin spus...
Ai dreptate intr-un fel cand zici ca Audi nu are imaginea unui "mertz" sau "beemer", dar este fara doar si poate o marca premium... la fel ca si jaguar, saab, volvo sau alte marci de care s-a amintit pana acum... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 30 2005, 06:36 PM
Post
#43
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 5-July 05 From: Constanta Member No.: 50.576 |
Corect.Aveti dreptate.
Totusi nu ma pot desprinde cu usurinta de traditia locului. Pe vremea mea cind spunei masina sport te gindeai automat la BMW, cind spunei masina de teren te gindeai automat la Aro sau Land Rover Daktari cind spuneai masina mica spuneai Fiat 600 sau 850 ,cind spunei masina"boiereasca" ziceai Mercedes. Fac eforturi mari de a depasi acesta situatie incercind sa introduc si alte marci (ex.Japoneze) sau Premium AUDI dar conservatorismul atirna greu nu numai in mentalul meu dar si in cel colectiv. Dar in concluzie si on topic va dau dreptate. Audi face parte din galeria greilor. Astept cu un freamat de nerabdare venirea puternic din urma a Hindustanului,Mahindrei,Protonului . -------------------- Suzuki Grand Vitara 2L AT,Honda Jazz 1.4 iDSI CVT
|
|
|
Jan 12 2006, 11:02 AM
Post
#44
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
castigatorii: http://subscribers.wardsauto.com/Microsite...04&srtype=1 nominalizarile: http://subscribers.wardsauto.com/microsite...4&siteid=26 -------------------- |
|
|
Jan 12 2006, 11:37 AM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
QUOTE(HalbaSus) ... in domeniul masinilor, auto union (audi) are o traditie mai mare decat bmw...
QUOTE(Skywalker) ... De Auto Union Ai auzit? sau de cea mai rapida masina de curse din 1939 stii care e??
Mertanu si BMW-ul nici nu stiau cum e sa ai o masina care la vremea aia sa "prinda" PESTE 300 km/h, Halba Sus are dreptate man. AUTO UNION nu e acelasi lucru cu Audi , iar Audi interbelic nu prea are nici o legatura cu Audi de astazi.De asemenea BMW e o firma mai veche decat Auto Union insa nu participa le cursele de Grand Prix si daca tot s-a vorbit de "Herrenvolk" trebuie spus ca Adolf Hitler a finantat toata ascensiunea sportiva a firmei in anii '30. In urma acestui ajutor substantial Auto union a putut lupta de la egal la egal cu "sagetile argintii" produse de Daimler-Benz. -------------------- |
|
|
Jan 12 2006, 12:46 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE AUTO UNION nu e acelasi lucru cu Audi , iar Audi interbelic nu prea are nici o legatura cu Audi de astazi.
Defapt Audi = Horch, firma care a existat inainte de auto union... oricum, in mare auto union este acelasi lucru cu audi... intradevar audi-ul modern a aparut abia prin anii 70 dar asta nu inseamna ca nu are traditie in domeniul auto... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 14 2006, 05:25 PM
Post
#47
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
QUOTE(Senator) AUTO UNION nu e acelasi lucru cu Audi , .
ba da este acelasi lucru. te rog sa te informezi asupra a ceea ce simbolizeaza cele 4 cercuri din sigla audi. asa cum spunea halba, istoria moderna audi incepe mult mai recent, si asa se poate spune despre aproape toate marcile auto. Arpopo am vazut aseara pe DICOVERY , o istorie a inceputurilor curselor auto. aceasta a fost deschisa in timpul primului razboi mondial de britanicul W.O. BENTLEY. O masina costa in acea perioada intre 1000 si 2000 lire sterline CARE ERA ECHIVALENTUL a cateva case ca si valoare. cei de la BENTELY au dominat cursele auto si tot ce insemna masini de lux pana spre sfarsitul anilor '20. aproape de 1930 au inceput sa isi faca prezenta in cursele auto si pe piata de autoturisme noi si marca mercedes, care ulterior preia suprematia de la bentley. dupa 1930 apare ca marca puternnica in lumea curselor auto si marca AUTO UNION stramosul AUDI. -------------------- |
|
|
Jan 14 2006, 08:05 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(maryuskkk) cele mai bune motoare in 2006:
castigatorii: http://subscribers.wardsauto.com/Microsite...04&srtype=1 ouch, Honda missed this one . macar am luat un castigator! 2.0TFSI rulz! -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 15 2006, 03:18 PM
Post
#49
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
QUOTE(maryuskkk) QUOTE(Senator) AUTO UNION nu e acelasi lucru cu Audi , . ba da este acelasi lucru. te rog sa te informezi asupra a ceea ce simbolizeaza cele 4 cercuri din sigla audi. asa cum spunea halba, istoria moderna audi incepe mult mai recent, si asa se poate spune despre aproape toate marcile auto. Nu eu am nevoie sa ma informez , stiu foarte bine ce inseamna cele patru cercuri din sigla Auto Union : DKW Horch Audi Wanderer Ce inseamna cele patru cercuri din sigla actuala Audi ? Cred ca nu inseamna nimic , Audi postbelic nu este decat un "produs" lansat de VW intr-un moment in care dorea diversificarea paletei si imbunatatirea imaginii. Orice firma cu bani poate cumpara drepturile de utilizare ale unei marci de prestigiu sa ne gandim doar la miliardarul italian Romano Artioli care a relansat la inceputul anilor '90 marca Bugatti prin aceasta metoda. In concluzie Audi nu este acelasi lucru cu Auto Union , o asemenea abordare ar fi o mare nedreptate facuta celorlalti 3 producatori care chiar daca erau mai mari decat Audi au avut nesansa sa ramana istorie. -------------------- |
|
|
Jan 15 2006, 04:37 PM
Post
#50
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Mr. Senator, care este problema ta ca eu nu o prea inteleg? Audi reprezinta tot atat de mult Auto Union cat reprezinta Mercedes-ul de azi compania de acum 100 ani.
De asemenea, prima masina BMW a aparut in 1928, prima creatie a lui Horch a fost cu mult mai devreme, in 1901. Atat Audi cat si Horch au fost infiintate de aceasi persoana, August Horch. In automobilism, cea mai puternica companie din "grup" era Audi si nu celelalte 3. Anii infiintarii: Horch (1889) Audi (1910) Wanderer (1911) DKW (1916) - a fost cunoscuta in domeniul motociecletelor (unde au fost chiar si lideri mondiali) dar in domeniul auto au inceput au existat intre 1928-1966, dar au avut o contributie mai modesta In 1932 cele 4 companii fuzioneaza si astfel apare Auto Union. "Sagetile argintii" de care ai amintit reprezentau echipa de raliuri a Germaniei si nu doar echipa Mercedes. Este adevarat ca Mercedes a stat la originea numelui, dar daca intri pe situl audi vei gasi cateva poze cu sagetile argintii marca Audi QUOTE(Senator) si daca tot s-a vorbit de "Herrenvolk" trebuie spus ca Adolf Hitler a finantat toata ascensiunea sportiva a firmei in anii '30. In urma acestui ajutor substantial Auto union a putut lupta de la egal la egal cu "sagetile argintii" produse de Daimler-Benz.
Ce legatura are Auto Union cu ideologia nazista? Dupa cate stiu, nimeni nu a adus in discutie aceasta ideologie, unde s-a mai vorbit? Sincer, cred ca folosesti termenul de "Herrenvolk" putin eronat. Cat despre ajutorul primit de la Hitler... habar n-am de asa ceva. Totusi, cred ca te referi la razboi, in timpul caruia cateva zeci de mii de prizonieri au fost obligati sa munceasca in fabricile Mercedes -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Jan 15 2006, 06:26 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
fapt este ca daimler benz a fost o firma independenta inca din 1886 or so. Audi au fost preluati de VW in 1970-1980 si desi parte din proiectele lor au fost continuate iar unele din tehnologiile audi preluate si pe modele VW a existat o integrare cu firma mama cu care se au in comun platforme, motoare, transmisii, suspensii si R&D. desigur Audi are avantajele marcii premium a grupului, fiind de regula prima care introduce tehnologiile noi in cadrul grupului.
munca silnica a fost folosita si de BMW, Messerschmidt si Opel. Hitler a nationalizat ilegal Opel ( deposedand proprietarul legal GM). DaimlerBenz si Opel au fost principalele firme care au contribuit la efortul de razboi al Germaniei naziste fiind singurele care produceau si echipament greu. VW era inca prea mic atunci si nu avea decat uzina din Wolfsburg care facea Beetle si varianta sa militara Kubelwagen. din cate stiu VW nu a folosit munca fortata in uzina sa in timpl celui de-al doilea razboi mondial. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 15 2006, 06:37 PM
Post
#52
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Numele "Audi" a fost adoptat mai tarziu de Horch, (in germana horch inseamna a auzi, el a schimbat numele companiei din numele sau Horch in echivalentul latin "Audi").
Audi a existat inainte de Auto Union, dupa razboi Auto Union a fost reinfiintat au produs cateva modele sub numele Audi si DKW apoi au fost preluati de Daimler Benz si ulterior de VW. Exista o continuitate clara... marca nu a "murit" de tot niciodata cum a facut bugatti... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 15 2006, 08:45 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Iulian HondaFan) VW era inca prea mic atunci si nu avea decat uzina din Wolfsburg care facea Beetle si varianta sa militara Kubelwagen. din cate stiu VW nu a folosit munca fortata in uzina sa in timpl celui de-al doilea razboi mondial.
retrag. si uzina din Wolfsburg a folosit "slave labor" in timpul WW2. . sa le fie rusine! -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 15 2006, 08:51 PM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE 1899: Engineer August Horch founds A. Horch & Cie. at age 32 in Koln. Horch presents his first car two years later.
1909: Horch falls out with his board and starts another car company. Banned from using his own name again, he chooses Audi, the Latin translation for the word that means "horch" in German 1932: The four Saxon motor-vehicle brands -- Audi, DKW, Horch, and Wanderer -- merge, forming Auto Union AG, based in Chemnitz 1934: Auto Union's reputation soared on a successful racing car designed by Ferdinand Porsche. A 16-cylinder engine was installed behind the driver, boosting the vehicle's aerodynamics 1945: The Soviet military dismantles and expropriates Auto Union's plants in Saxony as war reparations. si au inceput sa faca Moskvich. 1949: Horch and his partners set up a new car company, Auto Union GmbH in Ingolstadt 1964: VW takes over Auto Union GmbH. The Audi brand is reintroduced a year later 1972: The Audi 80 becomes a smash hit, selling over a million cars within six years 1980: Audi Quattro, a sports coupe, becomes the first high-performance vehicle with four-wheel drive 1986-87: Audi is slammed in the U.S. by customer charges that unintended acceleration caused accidents 1988: The new premium Audi V8 (250 hp) throws down a gauntlet to Mercedes and BMW 1994: The launch of the first Audi A8 with an all-aluminium body, a first for a passenger car 2002: Walter de Silva recruited to Audi as chief designer from Italy's Alfa Romeo -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 15 2006, 09:14 PM
Post
#55
|
|
novice Group: Membri Posts: 34 Joined: 14-January 06 From: Parter Member No.: 65.429 |
siglele
|
|
|
Jan 16 2006, 01:07 AM
Post
#56
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Cred ca am fost gresit inteles si discutia risca sa devina "off topic".
Nu am contestat nici un moment progresul urias facut de Audi in ultimii ani si nici succesul de care se bucura marca in acest moment. De asemenea nu contest originea acestei marci in Auto Union , ceea ce incercam sa spun e ca nu se poate pune semnul egal intre ele oricat de mult ar vrea diverse persoane. Din cunostintele mele prima masina postbelica purtand marca Audi a aparut la sfarsitul anilor '60 sub bagheta VW.Dupa razboi noua firma Auto Union Gmbh din Ingolstadt a produs doar marcile DKW si Auto Union. @Iulian Informatia legata de Moskwitch nu e chiar exacta , e vorba in acest caz de Adam Opel AG. Liniile de asamblare ale Opel-ului Kadett K38 au fost luate captura de razboi si de pe acestea iesea dupa cativa ani primul Moskwitch , modelul 400. Liniile de asamblare capturate de la Auto Union nu au mai ajuns sa fie folosite , insa ceea ce e mai grav e ca odata cu acestea au fost transferate in URSS si cateva masini de Grand Prix care au fost mai apoi expuse in diferite orase din uniune sub titulatura "Culmi ale tehnologiei avansate" fara a se face referiri la provenienta. @Valentin50014 Tonul tau ma face sa cred ca ai epuizat argumentele...sau poate gresesc. Legat de referirea mea la "Herrenvolk" incearca sa citesti topicul de la un cap la altul si vei intelege. -------------------- |
|
|
Jan 16 2006, 01:35 AM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Senator, aia cu Moskvich-ul a fost o gluma. stiam de radacinile in Kadett ale marcii rusesti, dar nu stiam ca au preluat si liniile de montaj ci doar "au copiat" modelul...
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 16 2006, 05:03 PM
Post
#58
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
QUOTE(Valentin50014) QUOTE(Senator) si daca tot s-a vorbit de "Herrenvolk" trebuie spus ca Adolf Hitler a finantat toata ascensiunea sportiva a firmei in anii '30. In urma acestui ajutor substantial Auto union a putut lupta de la egal la egal cu "sagetile argintii" produse de Daimler-Benz.
"Herrenvolk" putin eronat. Cat despre ajutorul primit de la Hitler... habar n-am de asa ceva. Totusi, cred ca te referi la razboi, in timpul caruia cateva zeci de mii de prizonieri au fost obligati sa munceasca in fabricile Mercedes daca este sa consideram canalul tv DISCOVERY o sursa creibila de informatii, va anunt ca nu aveti nici unul dreptate. IN documentar se luau interviuri si descendentilor celor implicatii in istoria audi si mercedes, unuii oameni avand aproximativ 90 de ani. POTRIVIT DISCOVERY bentley a dominat industria auto atat pe plan sportiv cat si pe planul autoturismelor de lux pana pe la 1930. pana ina 1925 nimeni si nimic nu conta pe piata de profil decat bentley. atunci a aparut mercedes, mai timid, si , ulterior aproape de 1930 a inceput sa ii bata pe cei de la bentley in cursele auto cat si in productia de autoturisme de lux. o masina de lux pe vremea aia costa intre 1000 si 2000 de lire sterline, care potrivit discovery era echivalentul catorva case. potrivit DSCOVERY pana in 1930 i s-a cerut ajutorul lui HITLER PT CA MASINILE GERMANE SA SE POATE IMPUNE IN fata lui bentley. hitler a promis ca daca va ajunge la putere o va face. in momentul in care hytler a ajuns la putere si-a respectat promisiunea si a dat 450.000 marci germane PRODUCATORILOR AUTO UNION SI MERCEDES. deci, valentin, auto union a fost ajutata de hitler financiar SENATOR sa stii ca de banii lui hitler a beneficiat din plin si mercedes. banii nu au fost dati pt ca auto union sa se lupte cu mercedes ci au fost dati celor 2 companii pt a nu avea rival in lume. deci mercedes= ajutor financiar de la hytler. nu doar auto union. in urma acestui ajutor MERCEDES si AUTO UNION au dominat curesele auto mult timp. -------------------- |
|
|
Jan 16 2006, 06:30 PM
Post
#59
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Nu ma informez de pe Discovery , nici o grija .
Am citit mult legat de acest subiect si cunosc diferitele abordari ale problemei. Nu am spus ca Daimler-Benz nu a primit ajutor de la Hitler , ceea ce voiam sa subliniez era sustinerea de care a beneficiat ulterior Auto Union. Acesta nu a fost usor obtinuta datorita faptului ca Hitler avea o idee fixa in ceea ce priveste suprematia in cursele auto:Mercedes trebuie sa fie numarul 1. Au existat mai multe runde de discutii cu dictatorul care se pare ca avea cunostinte destul de solide de tehnica auto si un rol important in cadrul acestora l-a avut creatorul masinilor de curse Auto Union , un anume Dr. Ing. Ferdinand Porsche (fanii Porsche ar putea avea si ei ceva pretentii aici :naughty: ). Hitler a fost in cele din urma impresionat de avangardismul ideilor lui Porsche si de ambitiile Auto Union si a decis sa ii sustina . Bineinteles ca nu dorea ca Auto Union sa umbreasca stralucirea favoritului numarul 1 Mercedes , insa dorea ca masinile germane sa umileasca tot ceea ce exista la acea vreme in cursele auto. @Iulian Am simtit cumva ironia insa m-am gandit ca e util pentru altii sa vin cu acele precizari. Au fost demontate 3 linii de fabricatie de la Russelsheim insa doar una a putut fi reasamblata in URSS , se pare ca pe de o parte unele subansamble au disparut pe drum si pe de alta rusii au distrus multe elemente la demontare. Moskwitch 400 e aproape identic cu Opel Kadett K38 , difera doar unele dotari sau ornamente pe care sovieticii le-au considerat inutile. -------------------- |
|
|
Jan 16 2006, 06:55 PM
Post
#60
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
treaba a la russe! interesant ca liniile din russelheim erau de drept proprietatea americanilor de la GM.
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 05:21 PM |