IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Astra G(Classic)

This topic is about Opel Astra G(Classic), the author, Seri, wrote about: Taica-meu are un Astra F cumparat nou din Germania in '94. Motorul este 1.8 de 125 CP. Acum 4 ani, cand era pe la Deva, s-a rupt cureaua de transmisie ... To read more just scroll down

71 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Astra G(Classic)
Seri
post Nov 16 2005, 08:32 PM
Post #81


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Taica-meu are un Astra F cumparat nou din Germania in '94. Motorul este 1.8 de 125 CP. Acum 4 ani, cand era pe la Deva, s-a rupt cureaua de transmisie. L-a adus la Oradea la service-ul Opel. A trebuit sa schimbe aproape toate supapele si ghidajele.
Dupa 1 saptamana, cand era gata masina, a iesit sa faca un test drive. Nu a mers nici 20 km, ca s-a rupt intinzatorul de la cureaua de transmisie. Din nou aceleasi probleme.
In decurs de 2 saptamani, a schimbat de 2 ori aproape toate cele 16 supape!


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin56721
post Nov 16 2005, 11:21 PM
Post #82


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 25-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.714



QUOTE(Florin Ristei)
Hello....maine ma duc sa-mi fac revizia... am 60.000 km .. deci o sa-mi schimbe si cureaua de distributie + rolele. Revizia o sa fie 5 milioane + 6.5 (cureaua si rolele) ... ziceti-mi si mie ... ca nu prea ma pricep (incep incet incet) ... la ce foloseste cureaua, cum se uzeaza, cand se uzeaza...si alte chestii. E mult revizia?

Cureaua de distributie este printre cele mai naspa componente atunci cand se rupe sau se intinde, d.p.d.v. al efectelor negative pe care le produce: pistoane sparte, supape indoite/rupte care se lasa cu bani grei pe urma. Culmea e ca din suma aia care ti-o cer service-urile, pretul curelei e foarte mic, practic e mai multa manopera, dar nu ai ce sa faci. In service-urile noastre (nu numai la Opel, ci la toate masinile) s-a incetatenit ideea ca la noi sunt conditii mai nasoale si de aceea trebuie schimbat totul mai devreme (chiar la jumatate de termen) decat in conditiile in care masina ar fi rulata in occident. Dupa mine in afara de filtrele de motorina/benzina (presupunand ca benzina si motorina sunt de calitate indoielnica), si de aer, la restul nu vad rostul pentru care ar trebui schimbate mai devreme (curele si alte consumabile). Poate ne spune cineva mai priceput care ar putea fi legatura intre conditiile asa-zis mai naspa de la noi si cureaua de distributie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu36329
post Nov 17 2005, 03:50 PM
Post #83


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 203
Joined: 23-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 36.322



Si la Renault tot la 60 000 se schimba.
Parerea mea, pe jumatate avizata, este ca e bine sa le schimbi la 60 .

De ce? Pai e putin probabil ca la mai multe firme sa fie acelasi exces de zel. Eu cred ca asta e norma pentru motoarele din ziua de azi.

Ai sa vezi daca ti-o da inapoi ca ai schimbat o curea care la ochiul liber e perfecta si mai mergea cel putin pana la 100 000.

E gresit. Anumite piese nu se schimba cand cedeaza, operatiune numita in termeni tehnici mentenanta la defect.
Se schimba dupa o perioada declarata de producator, perioada pentru care el garanteaza o utilizare in bune conditii. El nu spune ca nu tine 100K. Tine, dar nu-ti garanteaza nimic.
Astfel mentnenata de prevenire, sau programata, te ajuta sa nu mai arunci bani pe fereastra ca in cazul unui defect.
Cei de mai sus au zis bine. Daca se rupe, se duc o gramada de piese, a caror valaore este cu mult mai mare.
Timpul in care masina sta in service iti mananca mult mai multi bani decat costul schimbarii unei curele, chiar daca este o operatiune scumpa.

Sfatul meu : schimb-o!

Cat despre ideea ca la noi trebuie schimbat mai repede tot, nu-i o idee rea.
Mersul pe strazile din RO, nu implica doar solicitari majore pe suspensii. Implica si solicitari mai mari pe motor spre exemplu, din cauza franarilor si accelerarilor, cu mult mai dese, datorate gropilor si altor obstacole. Deci si o uzura mai mare la nivelul motorului.


--------------------
Hyundai Getz 1.4-97CP, 2006
Opel Astra Classic II, 1.6-100Cp, 2005
Ford Sierra 1.6CL, 1.6-72CP, 1990
Nu montati nimic la ALARM SERVICE 96, Drumul Sarii Nr. 98 sau Diham!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Virgil47474
post Nov 17 2005, 04:01 PM
Post #84


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 155
Joined: 22-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.467



hai sa fim seriosi cu uzura mai intensa in ro....
adica, vrei sa spui ca se uzeaza motorul mai mult la noi decat in germania? acolo unde merg cu pedala la fund???
alora li se falfaie de masina, aproape toti tin masinile pana ies din garantie, apoi le vand.

iar daca neamtul a zis ca se schimba cureaua la x km, cred ca stie pe ce se bazeaza. stie si cum sunt folosite masinile stie si de catre cine sunt reparate, stie si cine face piesele de schimb.

sfatul meu: faci cum crezi, sau mai asculta si alte pareri.

parerea mea este acum ca noi vorbim cam degeaba... omul spunea ca se duce azi in service... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Astra G 1.7 dti/Grande Punto 1.3 Mj - 90cp
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Nov 17 2005, 04:08 PM
Post #85


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



cu masinile rulate in romania vei avea probleme cu articulatiile din cauza drumurilor superbe de la noi. romanul dupa umila mea parere are mlt mai multa grija de masina din cauza lipsei banilor.(in cazul celor responsabili). dar exista si romani care se zgarcesc la cateva sute de mii si ii baga ulei ptost, cumpara piese turcesti etc


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Virgil47474
post Nov 17 2005, 04:18 PM
Post #86


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 155
Joined: 22-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.467



QUOTE(florin55503)
cu masinile rulate in romania vei avea probleme cu articulatiile din cauza drumurilor superbe de la noi. romanul dupa umila mea parere are mlt mai multa grija de masina din cauza lipsei banilor.(in cazul celor responsabili). dar exista si romani care se zgarcesc la cateva sute de mii si ii baga ulei ptost, cumpara piese turcesti etc


sunt perfect de acord cu tine, caroseria se duce mai repede la noi.
dar nu vorbim despre faptul ca gigel baga ulei de doua sute de mii sau ca ia motorina de tractor sau de locomotiva, sau ii face setul motor pe la vreun garaj si apoi se vaita ca nu-i mai merge masina.

eu incercam doar sa-i zic omului ca mie mi se pare ca vor sa-l faca...


--------------------
Astra G 1.7 dti/Grande Punto 1.3 Mj - 90cp
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos45550
post Nov 17 2005, 07:03 PM
Post #87


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.543



nu am de gand sa imi spun din nou toata " porologhia mea" despre schimbul cu relei de distributie...sunt destul de multe articole in care mi am spus parerea;am un astra g din 2001 1.7 dti ;nemtii scriu in cartea de service 150 000 km sau 5 ani schimb pt curea distrib+role...eu am masina cu 113 000 km reali , luata la 65 000 km din germania , cu carte de service tot;am schimat cureaua de distributie la 100 000 km , doar cureaua , si nu pt ca era uzata cine stie ce , mai mult de griji , tot din cauza asta: ca daca se rupe e nasol;rolele nu le am schimbat nici pana acuma;si am mers si in bucuresti in traficul atat de bine stiut dar sin vreo 25 k km in afara tarii cu 160 170 pe autostrazi..ca deh..alta motorina alte drumuri..alta viata;si masinile alea nu sunt rupte la cum merg aia..ca cei ce au astra cu motor de 1.7 dti nu le iau sa fuga cu ele..le iau sa care sau sa meraga prin orase..satucele alea de tara;si daca nu e jegoasa inauntru ...stai linistit.
eram in germania acum 1 an , in vara , la opel , sa imi fac rebizia...exact cu pb asta legata de schimbul kitului de distributie;am sunat la opel la tatalor, m am plans , ca nus tiu ce sa fac etc;opelu germania mi a dat fax in apoi: nu conteaza in ce tara mergi , care sunt conditiile , daca mergi cu pedala la fund sau masina sta la relanti , kitul de distributie se schimba la 150 000 km sau 5 ani.punct.si de la capat.consumabilele ....alea da...ca dupa 10 -15 k km la noi sunt muci...
papa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin Ristei
post Nov 17 2005, 10:53 PM
Post #88


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 250
Joined: 25-August 03
From: Galati
Member No.: 15.438



Am fost azi...si m-am hotarat sa schimb si astea. Nu din motivul ca "asa au zis mecanicii" sau ca mi-era sa nu ma lase.. Dar am zis daca tot am bani acum, sa nu stau cu griji mai tarziu ca trebuie sa le schimb. Am platit 11 milioane (5 revizia, 6 distributia). Sunt multumit. Mi-au facut-o in 2 ore (ca ma grabeam) ... si ... acu se aude altfel motoru (dupa ulei nou smile.gif) ... si cand am plecat ... i-am zis ca am un scurt la proiectoare si o clama rupta. Si a zis ca nu se merita sa le rezolv la ei. A zis sa le dau eu jos, le curat, vad unde e scurtu, le lipesc daca e cazu si pun eu sigurantele. Si asa o sa fac. O sa vad cu frate-meu cum o rezolv smile.gif ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu36329
post Nov 18 2005, 02:05 PM
Post #89


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 203
Joined: 23-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 36.322



Aia cu faptul ca nu conteaza cum mergi cu pedala, sa i-o spui unuia care nu stie inginerie.

Un motor dus in mod regulat in zona lui de maxim nu o sa aibe aceasi durata de viata cu unul care a fost tinut in parametri optimi, sau recomandati de functionare.
Mersul in RO implica multe chestii in plus.

Aia cu mersul cu pedala la fund pe autostrada, din ce am vazut eu in Germania, se rezuma la un 150km/h constant, pe distante mari. Asta pentru oamenii obisnuiti. Ca mai sunt si d-aia care la 220 se simt bine e altceva. Motorul la 150 mai are o rezerva de turatie, deci nu e in limita de sus. Faptul ca se merge constant, desi cu viteza mare, are efecte benefice asupra motorului. Pentru el e mai rau sa-i variezi viteza, respectiv turatia si treapta. De la asta plecam cand spuneam ca mersul total sacadat din RO isi pune amprenta mult mai bine pe masina.


--------------------
Hyundai Getz 1.4-97CP, 2006
Opel Astra Classic II, 1.6-100Cp, 2005
Ford Sierra 1.6CL, 1.6-72CP, 1990
Nu montati nimic la ALARM SERVICE 96, Drumul Sarii Nr. 98 sau Diham!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos45550
post Nov 18 2005, 11:04 PM
Post #90


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.543



fiecare face cum stie si cum crede el mai bine...si aia cu pedala nu am spus o eu si nu era vorba de motor , era vorba strict de kitul de distributie...exact asta i am intrebat si exact la asta mi s a raspuns;in romania..eu zic ca da , placutele de frana se schimba mult mai repede , filtrul de praf/polen , filtrul de aer, filtrul de motorina..aici isi pun amprenta f mult conditiile de mediu de pe aici..mizerie stat mult la cozi prin trafic si accelerari/franari , mai putin mers in afara sa "se desfunda injectoarele", motorina proasta(desi pun doar de la omv super dieselu, e cea mai buna dintre toate dar tot proasta e , si sigur nu adusa din austria,sau adusa si " imbunatatita" de baieti sa isi faca si ei un profit zdravan).Da , o sa schimbam mai des probabil bucse , bielete , cap de bara..ca deh...avem la linii de tramvai si cratere pe drumuri...
si eu tin f mult la masina si la intretinerea ei , toate reviziile sunt facute la opel , am carte de service f bine pastrata , de la 0 km pana acum , la 113 000, am pus numai piese originale pe masina , desi m a durut sufletul sa dau 6 mil doar pe cureaua de distributie,isuzu , cei drept , originala gm din america ,dar.....stiu ca nu am probleme..adik sunt aproape sigur smile.gif
va dati seama ca nu a fost vorba de economie de bani ci doar de...raspunsuri primite de la persoane avizate nu de la gigei doar dornici sa merg la ei mai rpd la service si pana la 120 000 sa schimb de doua ori kitul de distributie eventual...a si apropo...faxul a fost trimis de opel, de sediul central din germania , nu mai stiu exact unde era , catre un dealer opel , un service opel , unde am facut revizia in germania.Deci nu au discutat cu gigelu X care vrea sa isi schimbe si el una alta la masina si n are nici o treaba si nici la nea mitica de la coltu strazii care tocmai si a facut un service si s a pus si el pe treaba;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos45550
post Nov 18 2005, 11:07 PM
Post #91


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.543



am uitat sa specific ceva...
acesta e intervalul de schimb pentru kitul de distributie doar pentru motorul 1.7 dti , dieselul y17 dt de 75 cp;pentru motoarele pe benzina kitul de shimba la 60 000 km iar la dieselu de 2.0.......mergi pana nu mai poti ca acolo distributia e pe lant,nu pe curea;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos45550
post Nov 19 2005, 12:26 AM
Post #92


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.543



acuma am citit si celelalte articole legate de astra g si o sa imi spun si eu parerea...ca poate ajuta pe cineva smile.gif
legat de lotul de astra classic 2 , limuzina , si eu am auzit de la cineva de la opel ca nu ar fi foarte reusite;chestia cu" nu va dam scutul pentru ca d aia e masina mai ieftina " , sau nu intra policioara aia din torpedou...astea sunt chestii tipice romanesti , si cineva care ar face gura destul de tare ar putea sa isi primeasca masina echipata cum trebuie ,ca de aia plateste o gramada de bani;scutul nu este facut doar pt masinile din europa de est,eu stiu ca toate masinile vin echipate cu scut , indiferent ca se merge cu ele in romania olanda germania sau cine mai stie pe unde;ala e de protectie si ..prinde bine smile.gif mai ales in RO.
indicatorul de benzina..sau mai bine zis becu ce arata ca ramai fara benzina curand, ei bine eu am observat altceva la mine: exista mai multe zone de " nivel de rosu " la benzina, cel putin la mine;prima zona,atunci cand se aprinde prima data, si stiu ca mai fac cam in jur de 80 100 km in oras, se aprinde becul cand indicatorul e undeva aproape de prima gradatie dinspre zero , prima liniuta alba de dupa rosu;indicatoru asta mi se stinge dupa aproximativ...30 40 km de mers in oras , dupa care ramane aprins pana la un punct , cand becul galben ,ce indica faptul ca motorina e pe sfarsite , incepe sa palpaie;din momentul ala stiu ca nene..primu drum tb sa fie la benzinarie si ca mai pot merge undeva in jur de 10 km..nu am experimentat asa...la limita...ca nu e prea bine/placut sa ramai in pana prostului smile.gif
cat despre antifonatul usilor , am auzit ca imbunatateste calitatea si claritatea sunetului( si basi si inalte) si nici nu se mai aude atat de tare muzica din exteriorul masinii;intr adevar , faptul ca boxele sunt pe usi e unul din motivele pentru care muzica se aude mai tare in afara masinii decat la o dacie , cum zicea cineva smile.gif
eu in momentul actual am un mp3 player sony de 4x50w cu o statie si subwoofer de 150w , cu boxele venite standard pe masina (2 boxe fata+2 spate +twetere );masina este break si intr adevar , se aue ca vibreaza portbagajul la ea , mai bine zis tabla de la portbagaj smile.gif , din interiorul masinii uneori, de afara se aude mai tare;dupa parerea mea , boxele de pe fata pe care le am eu pe masina(model selection) sunt f bune si nu le voi schimba iar pe spate da , am de gand sa le schimb, cu unele mai puternice;ideea e ca am de gand sa imi iau niste boxe cu care sa pot sa ascult muzica tare in masina si la maxim....si sa pot sa stau inauntru;ascult f des muzica tare si am de gand sa imi iau ceva marfa , dar nu sa arunc sute de euro pe 2 boxe super tari pe care sa nu le pot folosi in masina la capacitatea lor maxima;imi place sa se auda bine , tare si clar , si asta se poate face sa zicem si de exemplu cu 2 boxe jbl de 40-60 vati , care sa nu fie ca pret cat dls urile;eu vorbesc aici de puteri reale, nu rms;hai sa fim seriosi , acasa am o combina sony de 2x150w reali si daca ascult muzica la maxim intr o camera 4/4 asa juma de ora..capiez...vorbesc inca o data de folosirea boxelor la puterea maxima pe care o pot da ele;eu am de gand sa imi schimb boxele de pe spate si sa imi pun unele mai rasarite si un subwoofer mai performant , ca sa fie totul ok;
de montat casetofoane , poate face oricine asta;ideea e sa nu te trezesti ca iei foc dupa aia sau ai vreun scurt pe undeva smile.gif da ..nu poate fi vorba de asa ceva daca sunt toate cablurile trase de cineva priceput;
eu de exemplu am vrut sa imi pastrez la mine pe masina casetofonul din dotare(philips ul cu radio , caseta, comenzi pe volan si telefon incorporat)
si sa imi montez si un mp3 player in locul acela care ramane liber, de deasupra scrumierei;dupa ce am fost la multe multe firme de audio , si destul de pricepute -maris alarm service 95 si falcon , mai toti mi au spus ca nu se poate sa le fac pe amandoua sa mearga in acelasi timp , pe aceleasi boxe;si atunci l am cunoscut pe meseriasul meu de la opel , la dibas , care mi a facut aceasta " inginerie " posibila....revin la ideea ca unii oameni stiu ce fac poate chiar mai bine ca noi si de aia e cazul sa ii lasam pe ei( nu e neaparat sa mergi la service la receptie , si sa dai 10euro +tva pe manopera pe ora ,si in timpul de lucru baietii sa stea degeaba o ora , sa faca treaba in urmatoarele 15 min si sa iti ia banu pe manopera ca pentru 2 ore de lucru...nu e neaparat pt toate nimicurile...va descurcati voi smile.gif )
hai ca m am plictisit smile.gif papa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin56721
post Nov 19 2005, 12:31 AM
Post #93


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 25-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.714



QUOTE(Radu36329)
Cat despre ideea ca la noi trebuie schimbat mai repede tot, nu-i o idee rea.
Mersul pe strazile din RO, nu implica doar solicitari majore pe suspensii. Implica si solicitari mai mari pe motor spre exemplu, din cauza franarilor si accelerarilor, cu mult mai dese, datorate gropilor si altor obstacole. Deci si o uzura mai mare la nivelul motorului.

Bai omule, tu ai vazut cum arata traficul in marile capitale europene? Paris, Viena, Berlin ? Vrei sa spui ca in Bucuresti de exemplu pui mai multe frane si opresti/pornesti de mai multe ori ca acolo? Ma indoiesc sincer.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos45550
post Nov 19 2005, 12:51 AM
Post #94


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.543



singura diferenta , asa cum am mai spos o , este lagat de mizerie....mai mult praf in aer , mai multa apa in benzina...deci consumabilele..doar ele cred ca ar trebui schimbate un pic mai des ca in strainatate...si ideea e ca daca schimbi filtrul de praf /polen, de aer , de motorina , schimbi si uleiu..si ...nah..ai facut revizia smile.gif;
si in alte capitale europene traficul este infernal , nu e bucurestiul singurul;placutele de frana,discurile,le schimba fiecare in functie de cum merge...cand auzi si tu ca incepe sa scartzaie..te duci si schimbi placutele si gata
sunt de parere ca cei care au proiectat masinile astea au luat in calcul si conditiile cele mai dificile de trafic si mediu si , cine vrea , poate merge cu ele exact cum le recomanda nemtii..la 30 000 sau un an;eu schimb la 15 000 sau un an;de multe ori mai degraba fac nr de km decat sa treaca anul smile.gif;si nu sunt de parere ca e bine sa bagi la masina aditivi pentru injectoare , ulei, benzina , chestii de curatat, dura lube sau etc;decat daca masina poate e chiar varza varza;ca..hai sa fim seriosi..au si strainii si motorina/benzina/ulei de calitate mai slaba
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin56721
post Nov 19 2005, 11:50 AM
Post #95


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 25-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.714



aceeasi parere o am si eu, cu privire la consumabile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin56721
post Nov 19 2005, 11:53 AM
Post #96


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 25-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.714



aceeasi parere o am si eu, cu privire la consumabile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu61517
post Nov 20 2005, 10:21 PM
Post #97


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 20-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.510



Dispun de aprox 7000 euro si doresc sa achizitionez o mashina.
Cerinte: diesel, clima, airbag, abs, servo

Ce am gasit pina acum la pret apropiat:
Opel Astra 1.7 DTI din 2000-2002 - 6300 - 7000 euro

Ce parere aveti de acest model ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valeriu Razvan61...
post Nov 21 2005, 02:34 PM
Post #98


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 20-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.490



Salut

Am cumparat si eu un opel astra de 1,7 dti de curand si am cateva probleme cu el.

Prima si care ma deranjeaza cel mai tare este beculetul galben care ramane aprins catva timp dimineata pana se incalzeste motorul adica , cativa km dupa care se stinge.

A doua am fost la pitesti sa imi fac geamuri fumurii omologate si dupa ce mi-au dat aia toate geamurile jos si le-au pus la loc pe dreapta spate la cheder a aperut rugina.

A treia cred ca am spart radiatorul si intrebarea mea este unde as putea sa gasesc un radiator mai ieftin si care ar fi rezolvare pentru celelalte probl.

Multumesc mult
Attached File(s)
Attached File  78325.jpg ( 28.03K ) Number of downloads: 4
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valeriu Razvan61...
post Nov 21 2005, 03:42 PM
Post #99


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 20-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.490



Si as mai avea o intrebare daca cumva vreunul din voi a spalat sau a auzit de cineva care sa spele la motor masinile astea. Am auzit ca ar fi probleme dupa ????!!!! blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valeriu Razvan61...
post Nov 21 2005, 03:43 PM
Post #100


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 20-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.490



Si as mai avea o intrebare daca cumva vreunul din voi a spalat sau a auzit de cineva care sa spele la motor masinile astea. Am auzit ca ar fi probleme dupa ????!!!! blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

71 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 10:16 AM