KALOS - motorul merge neregulat la rece |
This topic is about KALOS - motorul merge neregulat la rece, the author, calin36412, wrote about: oameni buni -- am cumparat un Kalos de la DiBas la inceputul anului si acum, dupa 8000 Km, am inceput sa am probleme cu ea adica: - la rece motorul me ... To read more just scroll down
KALOS - motorul merge neregulat la rece |
Nov 25 2004, 01:35 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 25-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.405 |
am cumparat un Kalos de la DiBas la inceputul anului si acum, dupa 8000 Km, am inceput sa am probleme cu ea adica: - la rece motorul merge total la misto adica intrerupe si tremura mai rau ca o dacie dupa care isi revine putin cate putin pe masura ce se incalzeste - alt simptom este un fasait groaznic la deschiderea busonului (fie vid fie presiune) - am fost la baietii de la service si am ajuns la concluzia ca nu prea se pricep adica> mai intii au schimbat bujiile si degeaba, dupa aia au curatat nu stiu ce clapeta a mers 2 zile si iar degeaba, acum au studiat-o 2 saptamani si dupa ce au inlocuit tot ce se putea inlocui au ajuns la concluzia ca trebuie sa dea jos chiuloasa si sa rectifice ghidajele de la supape. Eu nu stiu ce sa mai cred. Poate stie cineva ceva in sensul asta. |
|
|
Nov 26 2004, 05:08 PM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Idle Air Control Valve
Positive Cranckshaft Ventilation Valve sau vreun injector, bujii (cica le-au schimbat) sau aprinderea electronica (modul sau bobina). Cauta mai intii pe la supapele alea. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jan 31 2005, 12:44 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 31-January 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 39.564 |
Am un prieten care are aceeasi problema cu un Kalos... a fost la service de 20 de ori pana acum si aia nu au fost in stare sa ii faca nimic la masina... vrea sa ii dea in judecata... ii consuma mult,...cand ii porneste cand nu... este un jaf pe 4 roti..se tureaza singura de capul ei...cu mine in masina ia facut...daca o debraiaza se urcaturatia la 4000 rpm...
i-am spus de tine... crezi ca poti sa-i dai un e-mail ceva?? ... vrea sa te intrebe daca ai rezolvat masina..cum ..sau poate va cuplati sa-i dati in judecata..o sa-ti spuna el pe e-mail... astept mesaj de la tine... |
|
|
Feb 14 2005, 06:39 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 8-June 04 From: Bucuresti Member No.: 27.398 |
Poate ceva apa in benzina?!? Incearca sa torni in rezervor niste aditiv pentru inlaturarea apei / evitarea inghetului. |
|
|
Feb 15 2005, 08:41 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 135 Joined: 15-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.477 |
|
|
|
Apr 19 2005, 03:24 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 129 Joined: 25-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.222 |
QUOTE(Gica-6) Subiectul asta a fost deschis cam de mult timp, sunt curios daca o fi rezolvat ceva, ideea e ca se poate ca benzina de slaba calitate de la noi, care mai e si combinata cu apa, sa faca asta, fiindca mai multa lume cu Kalos se plange de mers neregulat, tremuraturi si altele. Eu unul daca stiam ca e asa, nu il mai cumparam, pana acum totusi se comporta foarte bine.
cica m-am informat si eu masinile cu catalizator nu merg bine decat la temperatura optima sau da-o naibi de kalos mai bine iti ei o dacie logan aceasi poveste dar e facut a de romani si te poti astepta la orice |
|
|
Apr 20 2005, 07:41 AM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 21-January 05 From: Galati (Galati) Member No.: 38.949 |
Fasaitul de la rezervor este normal. Datorita normelor europene de poluare a autovehiculelor constructia rezervoarelor a fost schimbata fata de ce stiam noi la Dacie.
Astfel: rezervoarele se etanseizeaza cand infiletezi busonul si exista o valva care preia vaporii de benzina si ii introduce in admisie pentru ardere. Precizez ca mai intai vaporii trec prin canistra cu carbon. In admisie fiind vacuum, normal ca si in rezervor se va crea putin vacuum. Valva de control este controlata direct de calculatorul motorului prin impulsuri dependente de conditiile de functionare. -------------------- Liviu
Dacia Logan 1,4 Preferance Dacia Logan 1,5 DCI Laureate |
|
|
Apr 20 2005, 08:19 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Si 8000 de km. cum ar fi mers cu scaunele de la supape nasoale,sa nu se pupe cu supapele?Vezi de apa in benzina sau fise de bujii intrerupte mai sigur....
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 11:08 PM |