Help - Search - Members - Calendar
Full Version: KALOS - motorul merge neregulat la rece
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
calin36412
oameni buni --
am cumparat un Kalos de la DiBas la inceputul anului si acum, dupa 8000 Km, am inceput sa am probleme cu ea adica:
- la rece motorul merge total la misto adica intrerupe si tremura mai rau ca o dacie dupa care isi revine putin cate putin pe masura ce se incalzeste
- alt simptom este un fasait groaznic la deschiderea busonului (fie vid fie presiune)
- am fost la baietii de la service si am ajuns la concluzia ca nu prea se pricep adica> mai intii au schimbat bujiile si degeaba, dupa aia au curatat nu stiu ce clapeta a mers 2 zile si iar degeaba, acum au studiat-o 2 saptamani si dupa ce au inlocuit tot ce se putea inlocui au ajuns la concluzia ca trebuie sa dea jos chiuloasa si sa rectifice ghidajele de la supape.

Eu nu stiu ce sa mai cred. Poate stie cineva ceva in sensul asta.
f1anatic
Idle Air Control Valve
Positive Cranckshaft Ventilation Valve
sau
vreun injector, bujii (cica le-au schimbat) sau aprinderea electronica (modul sau bobina). Cauta mai intii pe la supapele alea.
Toma39571
Am un prieten care are aceeasi problema cu un Kalos... a fost la service de 20 de ori pana acum si aia nu au fost in stare sa ii faca nimic la masina... vrea sa ii dea in judecata... ii consuma mult,...cand ii porneste cand nu... este un jaf pe 4 roti..se tureaza singura de capul ei...cu mine in masina ia facut...daca o debraiaza se urcaturatia la 4000 rpm...

i-am spus de tine... crezi ca poti sa-i dai un e-mail ceva?? ... vrea sa te intrebe daca ai rezolvat masina..cum ..sau poate va cuplati sa-i dati in judecata..o sa-ti spuna el pe e-mail...

astept mesaj de la tine...
Valentin27405
Sotia are tot un Kalos, pe care il mai conduc si eu din cand in cand, si pot sa spun ca pana acum n-au fost nici un fel de probleme, nici macar pe gerurile alea cu minus multe grade cand masina a pornit la prima cheie.

Poate ceva apa in benzina?!? Incearca sa torni in rezervor niste aditiv pentru inlaturarea apei / evitarea inghetului.
Gica-6
Subiectul asta a fost deschis cam de mult timp, sunt curios daca o fi rezolvat ceva, ideea e ca se poate ca benzina de slaba calitate de la noi, care mai e si combinata cu apa, sa faca asta, fiindca mai multa lume cu Kalos se plange de mers neregulat, tremuraturi si altele. Eu unul daca stiam ca e asa, nu il mai cumparam, pana acum totusi se comporta foarte bine.
lucian39229
QUOTE(Gica-6)
Subiectul asta a fost deschis cam de mult timp, sunt curios daca o fi rezolvat ceva, ideea e ca se poate ca benzina de slaba calitate de la noi, care mai e si combinata cu apa, sa faca asta, fiindca mai multa lume cu Kalos se plange de mers neregulat, tremuraturi si altele. Eu unul daca stiam ca e asa, nu il mai cumparam, pana acum totusi se comporta foarte bine.



cica m-am informat si eu masinile cu catalizator nu merg bine decat la temperatura optima sau da-o naibi de kalos mai bine iti ei o dacie logan aceasi poveste dar e facut a de romani si te poti astepta la orice
Liviu38956
Fasaitul de la rezervor este normal. Datorita normelor europene de poluare a autovehiculelor constructia rezervoarelor a fost schimbata fata de ce stiam noi la Dacie.
Astfel: rezervoarele se etanseizeaza cand infiletezi busonul si exista o valva care preia vaporii de benzina si ii introduce in admisie pentru ardere.
Precizez ca mai intai vaporii trec prin canistra cu carbon. In admisie fiind vacuum, normal ca si in rezervor se va crea putin vacuum. Valva de control este controlata direct de calculatorul motorului prin impulsuri dependente de conditiile de functionare.
eddie
Si 8000 de km. cum ar fi mers cu scaunele de la supape nasoale,sa nu se pupe cu supapele?Vezi de apa in benzina sau fise de bujii intrerupte mai sigur....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.