Help - Search - Members - Calendar
Full Version: GPL
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Pages: 1, 2, 3
Matei93575
Salut baieti!In week-end mi-am luat o laditza are 48 de mii de km reali si are GPL.Din pacate deja m-am lovit de o problema.Are verificarea tehnica expirata.Am intrebat in stanga dreapta si nimeni nu vrea sa-mi faca verificarea pt ca nu are trecuta in Cartea de Identitate ca are GPL>Acum sincer nu stiu ce sa fac sa demontez instalatia si sa ma duc asa la verificat.Sau sa incerc sa ma duc la RAR dar nu stiu daca acolo se poate sa fac doar identificare si sa-mi inscrie in carte ca am GPL sau ma obliga sa fac acolo verificare.Sper ca o sa ma puteti ajuta cu idei.Salutare
bakhus70370
Daca vrei sa ti-o omologheze ai nevoie de actele de la firma de unde e GPL-ul si o sa iti faca si teste la el. Doar asa ti-l omologheaza (trece in talon).Operatiunea se face la RAR - Voluntari. Nu shtiu daca sa face si in alte locuri,eu acolo am facut-o smile.gif
Matei93575
Si merge usor omologarea sau se leaga de multe chestii?Am hartii originale etc iinstalaia inca e in garantie.Cred ca mai demult sa ma trimita inapoi pt niste reglaje mai mult nu vad ce ar putea sa aiba .
bakhus70370
Eu n-am avut probleme,a trecut fara sa mi se mai puna intrebari sau sa ma trimita la reglaje, jmekeria a fost ca eu am fost cu ea la cei care au montat-o chiar inainte sa ma duc la rar sa o regleze din nou si sa verifice functionarea si au facut-o ok smile.gif
Marius102861
Cunoaste cineva cate ceva despre particularitatile instalatiei GPL?
Prin excludere din blocurile: electronic, partea electrica si partea de gaz am exclus primele 2.
Este ceva filtru pe traseul de adminsie la gaz? sau ce ar putea sa fie?

Multumesc mult
Mariustom
V-am mutat aici mesajul, unde cred că aveți mai multe șanse blush.gif
Vă rog să nu mai deschideți topicuri cu subiecte comune cu alte topicuri blink.gif biggrin.gif

:wave: ninja.gif
ben100189
QUOTE(Marius102861)
Cunoaste cineva cate ceva despre particularitatile instalatiei GPL?
Prin excludere din blocurile: electronic, partea electrica si partea de gaz am exclus primele 2.
Este ceva filtru pe traseul de adminsie la gaz? sau ce ar putea sa fie?

Multumesc mult


Mai exact, ce face? sau ce nu face?
Si eu am gaz pe Lada, instalatie are fix 4 ani, a fost pe o Skoda 105 inainte,cei care au montat-o la acea vreme ii cunosteam si pe parcurs am aflat mai multe de instalatie, cum se curata cum se regleaza s.a.m.d.
Care sunt problemele?
Sula103604
Si eu am o instalatie GPL pe Ladutza, constatarea e ca daca invarti surubu' ca sa scoti la consum, scazi din putere si totodata din viteza, eu am facut ruta Chisinau-Reghin, am pus 46 de litri de gaz, iar dupa 506 km s-a epuizat stocu smile.gif...am scos un consum de 9.2 litri, dar am prins doua tronsoane de munte si am mers si cu 130 pe "autostrada" Iasi-Piatra Neamt, mi se destul de avantajos, as invarti surubul astfel incat sa nu pot depasi 90 km/h cu pedala in fund atunci sigur s-ar micsora consumul...iar aprinderea pe gaz se face mult mai rapid decat pe benzina, dar nu e recomnadata pornirea pe rece a motorului pe gaz, ptr ca risti sa-ti deteriorezi regulatorul, care e vreo 200 lei
costel97111
Ce tip de instalatie GPL MA SFATUITI SA PUN PE 1500
Astept un sfat va rog
:ban: :ban: blink.gif blink.gif
Sula103604
eu zic ca in functie de fonduri..in Tg Mures o instalatie noua te costa in jur de 700-800 Ron, dar baietii au plecat in Bucale, eu mi-am luat second hand, toate piesele in afara de conducte si splitter...ala care se pune deasupra carburatorului, splitteru a fost 100 ron, toate conductele 80 Ron, si manopera 50 Ron, asta ptr ca am luat piesele de la ei.instalatia a fost 300 ron, ptr ca butelia era de 65 litri biggrin.gif...si pana acum nu am avut nici o problema cu ea, am facut legalizare pe ea biggrin.gif , si nu am treaba nici la RAR cu ea. Pretul e si in functie de rezervor, acuma vezi tu cat de mult mergi si cat esti dispus sa platesti. Bafta
Sula103604
peseu
vezi daca gasesti instalatie Italiana ca sunt mai bune decat cele din Bulgaria, tata are bulgareasca, nu i-a facut inca probleme dar cred ca s educe deja regulatorul, si ala-i vreo 150 ron sau 200, alea bulgaresti se numesc LEVATO parca, dupa oras, dar cel mai bine iei italiene..iti zic mai tarziu caum se numesc
Marius102861
Eu am dat pe un lovagas 300 ron pt ca celalalt (LOVATO) nu mai mergea.
Nu prea mi-a placut manevra.
Si acum nu-mi merge asa fain ca inainte.Da am experimentat si eu ca pe gaz mergea mai bene decat pe benzina.
Pana acum instalatia de gaz era tabu pt mine asa ca nu am umblatt la nimic si am cautat un reprezentat al producatorului instalatiei montate si am gasit pe la mine in oras care mi-a inlocuit vaporizatorul ("plamanul") cu altul de alta marca (si asta m-a mirat).
Dar ca sa va fie de folos voua.
Recomandat: este fain sa aveti un service care sa va intretina si sa va regleze intalatia.
Ce sa intamplat la mine: Din gas s-a ales in decantorul cu fltru cel de dinainte de vaporizator era o groaza de cenusa care sa curatat si suflat frumos prin suflare cu aer comprimat.
Pt avea acces la filtrul din decantor se desface surubul (la instalatia mea ma refer) din "fundut" avand grija ca la un moment dat (ba sa opriti motoru' nainte !) va tasni lichid GPL care se vaporizeaza rapid sfaraind si mirosind tare. Atentie sa nu va atinga la manuta (ca da un fel de arsuri) si sa nu inhalati ca mai are si alte efecte afara de anestezie si nu uitati de posibilitatile de explozie asa ca incercati fara sa fumati si apoi in aer liber si daca sufla vantu ii chiar si mai bine) oricum o faceti pe responsabilitatea voastra.
Sa nu va speriati doar GPL-ul din decantor se va vaporiza nu va iesi tot GPL-ul din rezervor (daca cele 2 olectrovalve pana la el sun bune).
Apoi scoti filtrul (care este f mic dar seamana cu cel de aer ca forma) avand grija la pozarea relativa a componentelor care le demontati.
De la rezervor (GPL) pana la vaporizator sunt 3 electrovalve alimentate in paralel (una la iesirea din rezervor - nu pe la supapa unde se incarca; un la decantor si filtru, si alta la vaporizator la iesire gaz spre robinetul reglabil de pe furtun catre carburator)
La mine am ajuns la concluzia ca cenusa deaia a ajuns si in vaporizatorul original si la cam infundat.
Maine ma bate gandul sa-l desfac (daca am timp) si vreu sa va impartasesc cele ce voi pati cu el (in primul rand m-asetpt la un miros groaznic de mercaptan) asa ca voi incerca afara.
Ca elemente de reglare la instalatie sunt doar robinetu despre care s-a zis si inca un regaj cred la presiunea de iesire a regulatorului (la iesirea din vaporizator).
Deocamdata nu stiu cum se face reglajul la acel surub - de la iesirea din vaporizator (da cu mana stiu ca) oricum meseriasul care l-a inlocuit a facut-o dupa ureche cu motorul pornit accelerat resp la relanti.
Dupa ce desfac vaporizatorul am sa va spun daca se strange sau invers pt a diminua gazul care merge in carb.
Toate cele bune.
madalin46093
Si eu am GPL ,dar pe mine m-ai cam ametit cu descrierea ta.Iar ceilalti care nu au sunt singur, ca nici ei nu prea au inteles.Incearca sa ridici niste poze cu ceea ce ai spu tu.
Instalatia de pe Rusoaica este Marini si a costat acum 3 ani 10 mil.Acum s-a mai ieftinit ajungand pe la 8 mil.
Dezavantajul la instalatiile de gaz este ca se mai deregleaza cateodata.(mie mi s-a intamplat cand am schimbat filtrul de aer). :evil:
tzo99516
si gazul mai favorizeaza si uzura motorului pt ca e uscat biggrin.gif pacand benzina e mai grasa si mai lasa si din reziduurile grasimii prin motor si alea ajuta si pe acolo pe la supape si mai peste tot pe unde trece!

dasta iarna cand uiti masina pe gaz porneste greu wink.gif(benzina e mai grasa si ramane grasime daia prin motor si favorizeaza arderea mai rapida
Marius102861
Salutare, am desfacut regulatoru' am fost socat! Constructia era f simpla si..... Era buuuuuuuuuuuun!
Cum are vorba unul de pe forum "Cea mai nefericita intaplare a fost la service" dar nu vreau sa generalizez este vorba de onestitate poate mi s-a intamplat numai mie.
Tipul cand a vazut ca nu merge gazul a strans mai tare la regulator ca sigur sa nu mai mearga si sa-mi vanda probabil altul si eu am luat altul dar surpriza pe cel vechi si "defect" nu l-am uitat+lasat acolo.

Acum concluzia.
-pt instalatiile cu astfel de vaporizator-regulator este un singur reglaj pt gaz (in afara de cel de pe furtun care merge la carburator) din acest reglaj se regleaza presiunea gazului care intra in carb iar cel de pe furtun debitul. La reglajul de pe vaporizator cu cat strangi mai tare de surub cu atat creste presiunea gazului care va intra in carb.
-iesirea gazului trebuie sa se faca prin partea de sus iar in partea opusa (jos) are un fel de cep filetat pentru curatarea camerei de gaz de dupa membrana, oricum la mine era cu capul in jos.
-cred ca din reglajul de la vaporizator se ajusteaza atunci cand se schimba filtrul de aer (asa cum am facut eu).
-Nu stiu insa cum tre sa sune motoru daca este pres mai mare sau debit mai mare (debitu pare-se se regleaza la relanti).


Toate cele bune.
Sula103604
Am si eu o intrebare, ce aveti deasupra carburatorului?, dupa cum v-am zis aveam splitter, in weekend am renuntat la el, si nu mai am nimic dseasupra carburatorului ci intre cele 2 parti am bagat o plancuta cam de 5 mm grosime, ptr cele 2 camere, si mai am si doua suruble la el, unu ptr relantiu, prima camera si celalalt ptr a 2-a camera, acum lucrez la obtinerea unui consum si mai mic decat cu cel cu splitter, pacat ca nu am facut poza, ca altfel nu stiu cum as putea sa explic, poate fac un desen in Paint ca sa vedeti despre ce este vorba...am incercat dar nu-mi iese, la prima desfacere a carburatorului ii fac o poza neaparat...
peseu.
eu zic ca merita instalatia de GPL, indiferent de consecintele acestuia, iti scoti banii in timp ptr tot, eu unul am si uitat cand am mai mers ultima data 5 km pe benzina biggrin.gif, si mai ales cu 1,5 lei litru, mana cereasca beer.gif
Ionut45405
In afara de supape+scaune uzura motorului e mai mica pt ca gazul nu spala pelicula de ulei de pe cilindri asa cum face benzina!
Matei93575
Frate de unde cumper gaz la 1,5 lei eu in Tg-Mures cumpar cu 1,9!!Eu zic ca merita instalatia de GPL nu e asa de tragica uzura cum se precvonizeaza de catre unii.Salut
Sula103604
1,5 lei era la Euforie Nord si pana in Ploiesti, din Cluj iau cu 1,59 lei, iar de acasa cu 1,6...eu zic ca e mult cu 1,9..mai ales ca s-a ieftinit dew cateva ori, ar trebui sa cauti alta benzinarie, de obicei cei de la Lukoil...in Cluj iau de la ceva depozit, e doar o cisterna..de acolo iau toti, dar si la Lukoil is la fel preturile.
Matei93575
In Tg-Mures la 2 statii au GPL dar preturile sunt 1,9 lei.Statie Lukoil care are GPL nu stiu decat la Sighisoara.Stiu ca in sud e mai ieftin nu inteleg la noi de ce e asa de ridicat pretul Sal
tzo99516
bine ca mi-am adus aminte,ionute ia mai gandestete o leaca,pelicula aia de ule de zici tu ca o spala benzina e aproape inexistenta avand in vedere ca masina consuma cam 200 de grame la1000 sau 1500 de km(parca asta era consumul dat de producator)deci chiar nu are ce sa spele benzina,si daca ar ramane inseamna ca segmentul de radere e dus si incepe sa manance ulei,nustu ce sa zic oricum... am prieteni care au pus gpl pe dacie si se bateau cu pumnii in piept ca cica rupe la demaraj tot e super tare gpl,dar dupa vro 3 luni de gpl au zis ca mai bine is bagau un batz in dos
Horia49540
ma nu mai vorbi prostioare, mai ales ca omul e de meserie!

fara pelicula de ulei dai gata motorul in cativa km!

si proba (pt ceicare zic ca nu ramane ulei peste piston) se face asa:
demontezi chiulasa dupa ce a mers motorul si, la unul din pisotane care este care PMI pui o foaie de hartie pe cilindru, deasupra pistonului
si sa vezi tu daca nu se murdareste hartia aia de ulei!

pelicula exista mereu, nu o vedem noi, dar ea lucreaza pentru noi biggrin.gif :wave:
Sula103604
eu am GPL din noiembrie, si nu am avut nici un stres pana acum, o sa va anunt cand o sa clacheze tongue.gif, iar demarajul ti-l faci cum vrei tu, totul e in functie de cat de mult lasi desfacut surubelul..spor
tzo99516
vere daca vrei iti fac eu demaraj la lada, pe benzina, de nu iti vine sa crezi,si la 90 la ora daca ii dai "blana" de da cu spatele de scaun de te satura,si daca mai vrei ti-o fac de nu o mai recunosti la cata forta poate sa aiba da ii schimbi segmentii pana in 10 mii,nu rezolvi nimica!
ideea e ca masina a fost proiectata sa mearga pe benzina si daca merge pe benzina ai garantia la uzura data de constructor,nu zice nimeni c anu merge bine pe gaz,dar in loc sa faci motorul la 100 de mii sau 120 de mii o sa te apuci de el pe la 80 sau 90 de mii,despre ata e vorba!iar la lada blocul de la motor este mai brut si mai bine turnat cu material de calitate,fata de batrana si vesnica dacie unde nu sunt chiar asa de fiabile piesele!


acu au aparut si masini care di fabricatie merg pe gpl! si poti sa pui si dieselul sa mearga pe gpl deci sunt multe variante
Sula103604
eu iti inteleg pasul tzo, da sincer nu ma intereseaza ce durata o sa aiba motorul, eu am sa merg cu el pe GPL pana la limita, o sa scot tot, pana la ultima pictura, si am sa-ti zic la cati km o sa mi-l fac, am aproape 30000 de km parcursi, nu stiu la cati km i-a facut motorul batranu de la care am cumparat-o, dar garantez ca mai merg multisor cu ea, iar cand o sa fie cazul o sa punem socoteala pe masa, si o sa vezi ca isi merita investitia GPL-ul, chiar daca trebuie sa faci motorul cu 30000 inaintea benzinei, eu ca student nu mi-as fi permis sa merg cu benzina all day every day...un plin imi ajunge ptr 3 saptamani, bursa o iau la 4 saptamani, asa ca imi convine 100% biggrin.gif...
tzo99516
o fi si o investitie buna nu zic ca nu,mai ales din punct de vedere al buzunarului,ca vad ca benzina poe zi ce trece e ami scumpa!oricum e pacat sa storci tot din motor...
Sula103604
pentru asta avem masini, sa le putem exploata, eu nu as putea tine masina in garaj si sa o sterg de praf in fiecare zi, sa o pornesc si sa o bag inapoi...desi eu o parere personala...dar totul cu masura...sa stim si de limita..tongue.gif
costel97111
Se poate crea un topic unde se poate face schimb de adrese mail
si telefoane. Am citeva schite pentru cei interesati
doru1500 blush.gif

band.gif blink.gif blink.gif biggrin.gif
Sula103604
Fratilor am o problema cu GPL-ul, mi se tot inchide si deschide supapa de gaz in timpul mersului, face tacanitul ala speific si cand se inchide si cand se deschide, da face chestia asta la un interval de maxim 1 sec-2 nu mai mult..si e enervanta tare chestia, dar si nesanatoasa, daca opresc la semafor e gata...sad.gif(..acuma is pe benzina...ma cam ustura biggrin.gif...am verificat si incarcarea la baterie, arata 13,9 la relantiu, si 14,4 la turatie maxima, asta ptr ca am mai patit-o si mi-a zis unu care se ocupa cu gpl-ul ca supapei ii trebuie exact 12V si nu mai putin ca sa se decshida, deci cu incarcarea nu am treaba, si nu stiu ce ar putea sa fie, am verificat si firele, si tot ce e legat de supapa si cablaje.nimic, tot asa in continuare, ma duc pana la pompa de gpl sa alimentez, sa vad daca mai face cand are jumatate de rezervor cu gaz..daca aveti careva vreo idee, e binevenita.
daniel88712
eu am gps pe samara mea din 90. am facut cam 20.000 km cu ea. chestia e ca mi-a cam facut praf supapele. le-am rectificat si acum merge mai bine. eu am pornit iarna asta numai pe gaz (mi s-a intamplat sa n-o ia din prima, si trebuia sa-i dau pe benzina)
acum imi consuma cam 10 afara ceea ce nu-mi prea convine mie...
tzo99516
e normal sa nu-ti porneasca pe gaz iarna pt ca gazul pe care il ai tu in spate e lichid(adica are cam 275 de grade cu minus)si daca cumva afara scade sub 0 el se face ca un gel si ii ia mai mult pana sa se lichefieze,in schimb benzina are grasime in ea si aia incheatza foarte greu


spre exemplu daca pleci in rusia cu masina,in anotimp de iarna,la granita ti se scoate din masina toate lichidele si se baga lichide special tratate ca sa nu inghete!

cat despre uzura motorului(din cauza gpl) e de zis,ca el propriu-zis pe la supape cauzeaza cele mai mari avarii pt ca la arde mai repede si de aici implicit si scaunele,iar pe la bloc,cauzeaza si pe acolo dar mai greu putin ca pana sa apuci sa faci blocul umbli cel putin odata la chiulasa!
daniel88712
apropos. am gasit azi aditiv ulei ptr motoarlele care merg pe gpl. am cumparat o cutie, 6 lei, si am pus jumatate din ea, aprox 220 ml
madalin46093
Cred ca este o chestie destul de slaba treaba cu aditivul pt ulei.Eu unul am bagat Duralube si nu se simte nimic dupa 300 km.Il mai las vreo 300 km si dupa aceea trag o concluzie finala. blink.gif

Spunea cineva ca are ceva schite despre instaltiile gpl.Sa-mi dea si mie un PM cu adresa lui de mail pt a lua legatura cu el pt. schiitele acelea. biggrin.gif
Popescu91011
Eu nu am pus nici Duralube, nici Metabond (slavă Domnului, Natasha nu are, încă, nevoie!), dar din ce am discutat cu amici care au încercat, efectele tratamentului se simt după circa 1.000 de km, de preferat facuți în câteva reprize mari (200-300 km pe călătorie cel puțin). De ce o fi așa, nu știu să spun! Luați-o ca atare, aprecierile nu-mi aparțin:
:scratchchin:
tzo99516
faza e ca daca pui aditiv nu apar imediat rezultatele,am gasit odata pe net un articol depsre aditivi(chiar la duralube pe pagina) in care era testat un motor de lada care avea multi km,atat de multi incat halea 1 litru la 400 de km:D (sa nu mai zic de compresie)si dupa ce au pus aditivul si au parcurs vro 300 de km parca nu mai halea asa de mult(adica lua 500 de grame la 800 de km) si avea compresie buna,o sa caut articolul si o sa pun linck-ul sa-l cititi si voi
daniel88712
QUOTE(tzo99516)
faza e ca daca pui aditiv nu apar imediat rezultatele,am gasit odata pe net un articol depsre aditivi(chiar la duralube pe pagina) in care era testat un motor de lada care avea multi km,atat de multi incat halea 1 litru la 400 de km:D (sa nu mai zic de compresie)si dupa ce au pus aditivul si au parcurs vro 300 de km parca nu mai halea asa de mult(adica lua 500 de grame la 800 de km) si avea compresie buna,o sa caut articolul si o sa pun linck-ul sa-l cititi si voi



daca imbunatateste compresia, mi-as pune si eu dura lube. chestia e ca motorul meu nu consuma ulei (la ultimul schimb am pus 3 litri, o cutie de jumate de aditiv, si dupa 9000 km nivelul uleiului pe joja era la jumatate), acum a inceput sa consume, ca i-am pus 10w40... inainte am avut 15w40
tzo99516
daca iti faci probleme ca la 9000 de km ti s-a dus la jumate pe joja uleiul e grav(pt tine) eu zic ca e super bine mai ales ca la 2,8litri incepe sa pateze joja,deci nu cred ca e mare problema(Asa era la tzo-ul meu)
Sula103604
am rezolvat si cu GPL-ul...problema a fost comutatorul electronic din masina..damn blink.gif 90 ron..m-a costat..plus ca eu am crezut ca era de vina supapa din poza..si am cumparat si din aia..+50 ron :|..asa numai faliment pot sa dai biggrin.gif..
mihail81843
Colegul meu din Reghin, imi poti pune o poza cu carburatorul sa vad si eu cum ai facuta admisia gazului ? Ai mixer original de Lada? Sau ce varianta au folosit baietii la montaj?

Are cineva un mixer de gaz si pt mine .... platesc. :wave:
Sula103604
poza o sa pun mai tarziu, poate pe saptamana viitoare, ca nu sunt acasa.
Eu am avut mixer, da l-am scos, si mi-am pus o plancuta de genu mixerului, numai ca aia se pune pe talpa carburatorului, si are reglaje de la doua suruburi... pe cand ajung acasa va fac si poze, dar nu stiu ce mare lucru o sa se vada, doar furtunasele...mixerul ala de lada care spuneau baietii ca e original, e o facatura turceasca, tevile prin care trece gazul nu-s nici ele de caliatate prea buna, nu sunt sigur cupru, si nu cred ca e alama,poate ceva aliaj salbut, in orice caz nu mai sunt acele tevi bune...pana acum nu am nici o problema cu acea planuta, dupa cum am zis si in alta parte, e reglata la maxim, poate mai merge un pic insurubata, dar e ok, consum de 9 in afara si si vreo 12-14 in localitate, in functie de nervi tongue.gif
mihail81843
Mersi......., cu mixer orig de Lada si mie imi consuma enorm, adica de 20 de ron GPL cu 16200 pe litru am facut exact 71 de km de oras..... mult . Am avut un mixer de Lada original cred( se monteaza intre carb si filtru de aer) si l-am demontat. Vreau sa gasesc unul care se pune pe talpa , am mai avut si am fost multumit de consum. Si power la greu.

Oricum astept sa-mi trimiti poze biggrin.gif

arigato.gif :wave:
ben100189
Eu am gaura in carb si pus o teava infiletata,in prima camera si merge cu 120 lejer, am mers la mare si a luat cam 9-10 dar sub 120 nu am lasat-o chiar 130 pe unele portiuni
In oras cam 12 ia,e perfect si motorul era varza,1 litru la mie
Acum cu noul motor sa fac consumul sa vad cit ia
mihail81843
OK. prima camera si a doua cind deschide de unde gaz ? Sau e blocata ? Am vz in poze ai motor cu distrib pe curea .... mi-ar fi placut si mie? :wave:
ben100189
Si daca se deschide a 2-a...ce? crezi ca nu mai merge sau cum? la mine merge,trage mai mult aer motorul prin a 2-a,oxigen mai mult=ardere mai buna...zic eu
Dar...merge ff bine si asa iti spun eu din moment ce a mea asa este
mihail81843
Eu nu am zis , ca nu merge ... dar iti dai seama daca aveai stut si pe camera a doua, legate cu un robinet Y cu reglaj pe fiecare camera ... power la greu. :wave:
tzo99516
si consum mama mama
mihail81843
Asta e viata , a mea cind ii vine bizicul consuma si fara a da rezultate deosebite. Unde o baga atita gaz Dzeu stie!.... biggrin.gif
Vlad-Catalin43382
Poate ca nu e locul cel mai indicat de a pune aceasta intrebare, dar totusi o fac:

Unde gasesc un kit de reparatie (cauciucuri + membrana) pentru vaporizatorul unei instalatii Lovato?

Instalatia e cea montata din fabrica pe Cielo.

Cu multumiri anticipate.
mihail81843
QUOTE(Vlad-Catalin43382 @ Feb 27 2008, 04:11 PM) *
Poate ca nu e locul cel mai indicat de a pune aceasta intrebare, dar totusi o fac:

Unde gasesc un kit de reparatie (cauciucuri + membrana) pentru vaporizatorul unei instalatii Lovato?

Instalatia e cea montata din fabrica pe Cielo.

Cu multumiri anticipate.



De regula , la baietii care monteaza. Un kit costa destul de mult , si sincer nu cred ca merita . Ce a fost prima data vaporizatorul nu va mai fi smile.gif.... mai bine unu nou cost cam 100 de euro. rolleyes.gif
Reynhard
Eu am pe o Lada 2105 made in '95 GPL de vreo 4 ani. Sunt de acord ca nu trebuie pornita la rece. Cand e frig afara ( iarna si chiar primavara ) o pornesc mai intai pe benzina merg asa cam 1 km apoi o schimb pe gaz. Unii indica ca si la oprire sa o treceti pe benzina ca sa porneasca tot pe ea. Cat despre putere..mie pe GPL imi merge tare bine..fuge cu 150 la ora fara probleme..demaraj tare..cu scartait..o simt ca e puternica etc. In 7-8 secunde ating 100 km/h cu pedala la pamant. Pe benzina merge greu si saltaret..( o tin in rezervor doar pentru pornire)..atinge 70 km/h in 14-15 secunde..... Pe cealalta LAda ( 111 made in 2008 ) am benzina si consuma mult. 6-7 la 100 km la 120 la ora..dar eu pe autostrada de obicei merg intre 160-180 km/h asa ca..ajunge pe la 10 la suta ceea ce mi se pare enorm. In fine..ma inteleg f bine cu cea veche ca merg mai mult cu ea. Imi place..O mai tin 2 ani maxim si o dau apoi pe nimica cui vrea... Hai..salut tuturor..si aveti grija de ladite.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.