Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Merita sa iau Skoda Fabia 1.2 HTP 55/64CP ?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2, 3
bebeko
Exact asta am vrut sa spun si eu : Loganul e muuuult mai slab calitativ comparativ cu Fabia. La nivelul de echipare ales de mine si anume elite , masina nu este de loc cheala, chiar din contra.
Oricum eu am ales deja .... Fabia !!
G e o r g e
si cat a costat ? cu toate taxele ? daca e in leasing , cat costa dupa leasing ?
bebeko
Plus ceva optionale suplimentare ( scaune incalzite, vopsea metalizata, alarma, asr, faruri de ceata ) in final a ajuns la 11.300 ddp. Masina o iau cu bani cash.Crede-ma eram aproape de a lua un Logan , dar dupa un test drive cu el, m-am razgandit si nu imi pare rau. Fabia imi place mai mult si ca design.
DORU
Madalina, nici nu stii ce necesar e stergatorul acela de luneta (nu stiu la Fabia Hatch, eu am avut numai Combi - unde e standard, dar la Octavia e un MUST)...si ani de-a randul a fost dotare optionala la berlina!
madalina
Doru, eu nu zic ca este un moft sau ca nu este extrem de bun, ma gandesc numai la vizibilitate cand ploua sau ninge si il declar extrem de important, dar sa il treci ca dotare este jenant! La fel ca buzunarele din usi la case mai mari!
DORU
Cu asta sunt de acord, eu sufar deja ca nu-l am, desi toate cele 3 Octavia posedate erau in echiparea SLX / Elegance, deci full... insa ai fi surprinsa cate lucruri considera cei de la MK ca pot fi scoase de pe masina (de ex, la Tour vor fi anulate luminile din usi si asta numai pt 12 euro / masina castig!)... Jenant, dar adevarul crud. Degeaba imi racesc eu gura, studiile celor de la MK sunt facute pt a vedea ce-si doresc clientii cel mai mult, apoi exact aceste dotari sunt puse pe lista de optionale !!!!!!
It sucks big time, dar ce poti face? La mine Skoda e pasiune, ca altfel ma duceam invartindu-ma la alt producator...altii pot insa sa treaca la altul, daca au supararea asta... arigato.gif
G e o r g e
da? dar iluminarea in verde in standard ? dar parasolare ... dar lumina interior ... a?

ia intra sa vezi dotari standard la skoda ca te iei cu mainile de cap ...

LE : spicuri din lista de dotari standard fabia elite 1.2 HTP :

Agatatoare haine spate
Buzunare in capitonajul usilor fata
Buzunare pe capitonajul usilor spate
Deschidere clapeta rezervor din interior, de la sofer
Doua lampi de citit pentru ocupantii locurilor din fata
Faruri optice cu rama interioara cromata
Iliminare verde a instrumentelor de bord cu posibilitate de reglare
Lampi semnalizare laterale albe
Luneta incalzita
Manere deschidere usi (interior) cromate
Parasolar pasager cu oglinda machiaj / parasolar sofer cu buzunare
Patru manere de plafon
Reglare faruri de la sofer
Scrumiera fata iluminata
Spatiu de depozitare in consola centrala
Stergator luneta cu duze stropitoare si temporizare
Stop de ceata
Tetiere fata/spate reglabile pe inaltime
Trei centuri de siguranta spate, cu sistem de prindere in trei puncte

VRETI SA VA SPUN CATE SUNT OBLIGATORII PRIN LEGE , DECI NU AR FI TREBUIT SA APARA IN LISTA ASTA ?
stefan_ieu
Ce interesant! N-am mai intrat de mult pe aici. Sa vezi supriza : aceiasi George si Madalina se chinuie din rasputeri sa arunce cu noroi in marca Skoda. Mai bine spus "nici o surpriza".
Supriza vine il alta parte : George a condus o Fabia cu motor 1.2. Cum ai decazut intr-atat George incat sa te urci in masina aia? Presupun ca era cineva in pericol de moarte si nu aveai nici macar o biclicleta la indemana (sa nu mai vorbim de role).

Lasand ironiile la o parte, nu stiu cum a comparat George cele 2 masini. Ca eu le compar saptamanal (una e masina proprie si personala si cealalta e masina lui taica-miu) si mie mi-a dat cu virgula. Mai exact, mi-ar fi greu sa spun (nu sunt adeptul liniutelor) care trage mai tare. Probabil ca daca as pleca de la stop si as trage cat pot de tare sa ajung in capul astrazii, cu loganul as avea un mic avantaj. Dar la condus in regim normal, fara sa trag de ea ca disperatul, ma simt muuuult mai bine in Skoda.

Cat despre motorizarea de 55 CP, si eu cred ca este prea mica, in cazul unei masini personale. E caroseria prea grea pt puterea asta.


PS: George, probabil ca ai auzit de cuvantul magic "marketing". Asta e lista aia. Nu are rost sa stau acum sa caut liste asemanatoare de la alti producatori dar sper ca esti constient ca exista. Poate nu atat de "detaliate", dar si pe acolo o sa te bucuri de chestii de-astea neinteresante.
G e o r g e
domnu' aciditatile nu-si au locul . poti sa crezi ce vrei . ti-am spus parerea mea , tu n-ai decat sa o spui pe a ta .

ti-am aratat datele tehnice , 3 secunde e mult. foarte mult .

la 100km/h stii ce inseamna 3 secunde in m parcursi ? ai idee ?

100 000 m / 3600 sec ... 27.8 m / s ... 83.4 m in alea 3 secunde .

cam mare diferenta nu crezi ? pardon ... este doar un mic avantaj . pfff ...
DORU
Stefan_ieu, bine ai revenit pe forum. Sper ca de aceasta data sa fii activ o vreme indelungata...
Discutiile pe forum sunt binevenite atat timp cat sunt constructive si purtate intr-un limbaj adecvat. Eu sunt un fan Skoda adevarat, vad plusurile / minusurile acestei marci, insa tb sa fim obiectivi in aprecieri toti. George alearga mult, e normal sa nu-si ia motor de 64 CP dupa ce
s-a obisnuit cu 165CP. Dar asta nu inseamna ca nu stie ca dpdv al confortului interior, Skoda este peste Dacia. Despre motoare, alta mancare de peste... arigato.gif
G e o r g e
QUOTE(DORU)
... Dar asta nu inseamna ca nu stie ca dpdv al confortului interior, Skoda este peste Dacia. Despre motoare, alta mancare de peste... arigato.gif


perfect de acord cu doru aici . eu nici nu am contestat alt lucru in afara performantelor dinamice.
stefan_ieu
Domu', pai tocmai asta e problema. Ca avantajul ala e MIC in realitate. Nici vorba de 3 secunde. Exact asta am vrut sa subliniez. Comparatia aia nu-si are locul. Nu stiu cum au fost facute masuratorile respective de cei doi fabricanti, dar, in realitate, eu nu am reusit sa fac aceasta diferenta pe strada.

83m !!!! ma faci sa rad. Dupa ce ai facut calculul asta pana si tu ti-ai putea da seama, daca intr-adevar te-ai urcat in cele 2 masini, ca nu se poate ca doar in accelerarea 0-100km sa se ajunga la o asemenea distanta intre ele. Poti sa-mi arati oricate date tehnice. Nu ma intereseaza. Eu iti vorbesc din experieta. Sau, mai exact : REALITATE.

Nu spune nimeni sa nu-ti exprimi parerea. Ba chiar te rog sa o faci in limita bunului simt si a cunostintelor obiective. Dar macar nu mai insista cand experienta nu te ajuta. Da, stii mult mai multe despre masini decat mine, ai probabil o experienta mai mare, poate esti si sofer mai bun ca mine. Dar in a compara masinile despre care se vorbea aici la nivel de confort si comportament pe strada, scuza-ma.......
G e o r g e
inca o data , poate nu ai citit bine de prima data , compar strict din punct de vedere al performantelor dinamice declarate de producator.

si nu pun in calcul faptul ca masina va accelera in continuare dupa tingerea celor 100km/h , am zis mai simplu , atinge 100km/h si merge in continuare la viteza aia pana cand masina B va atinge si ea 100km/h .
stiu ca intelegi , ca nu vrei sa o admiti este altceva wink.gif
madalina
QUOTE(stefan_ieu)
Domu', pai tocmai asta e problema. Ca avantajul ala e MIC in realitate. Nici vorba de 3 secunde. Exact asta am vrut sa subliniez. Comparatia aia nu-si are locul. Nu stiu cum au fost facute masuratorile respective de cei doi fabricanti, dar, in realitate, eu nu am reusit sa fac aceasta diferenta pe strada.


Comparatiile se fac intre datele date de producatori (date ce sunt verificate si de institutii independente).
ncristi
Completez cu un mic amanunt: motorul de 1.2 haleste de rupe smile.gif

Sunt de acord cu george ca la 9000E poti gasi ceva cu motor mai mare si mai performant.

Motorul conteaza..imagineaza-ti ca te duci la munte si in masina mai ai nevasta+1 bucata bebe + bagaje smile.gif...o sa fie jale cu motorul de 1.2 si 55 HP.

Eu as opta pt logan cu motorul de 1.6.
Butnaru71161
orice masina cu orice motorizare merita.ca nu degeaba se construiesc. cineva analizeaza si realizeaza mai multe optiuni de motorizare si de echipare pentru a satisface cerintele pietei.
problema e ce vrei tu de fapt. de aici trebuie sa pleci.
vrei vrei o masina de familie?iti iei una spatioasa cu performante mai mici (ca doar nu o sa accelerezi sa-ti lipesti copilu de luneta) cu un confort interior bun. nu vrei de familie?alegi una mai puternica, mai mica (adica fara portbagaj, si cu 2 locuri) cu x cai putere.
unde o conduci cel mai mult?pentru ce o folosesti cel mai mult?cati bani ai?
si alte chestii care te intereseaza.
chestiile de genul ca e mai slaba decat alta masina, ca mai nu stiu cum, nu conteaza daca sti ce vrei.
stefan_ieu
Exact asta e unul dintre motivele pentru care nu sunt activ pe acest forum. Poate nu vorbesc eu romaneste totusi....
N-am cotestat datele tehnice, n-am spus ca sunt falsificate si nici n-am negat faptul ca la o privire asupra lor pare ca aveti dreptate. Dar, repet, eu va vorbesc despre REALITATEA DE PE STRADA. Luati una bucata logan 1.4 si una bucata fabia 1.2 64CP, puneti in ele 2 soferi amantori ca mine sau ca voi, rugati-i sa acelereze cat de repede pot pana la 100km/h si masurati cat e distanta intre ele cand cea de-a doua ajunge la 100km/h. Daca sunt 83m atunci sunteti mari. Va asigur eu ca nu veti obtine aceasta diferenta.

Si acum hai sa concluzionam : cine are dreptate? Voi care va uitati pe site-uri si atat, sau eu care am mers destul de mult cu ambele masini?
Asta nu vreti voi sa intelegeti in ruptul capului. Ca forumurile auto sunt ca lumea sa afle despre EXPERIENTA altora, nu doar ca sa ii invete altii sa citeasca datele tehnice.


@cristi : cat de mult haleste motorul 1.2 HTP ? Cu ce il compari cand spui asta?
G e o r g e
pai eu , sofer amator , se pune ?
madalina
stefan, depinde de stilul de condus, de prieceperea fiecaruia, de cat de mult poate scoate din posibilitatile motorului, de calitatea cauciucurilor, de carburant, de suprafata pe acre se face, de viteza vantului, de presiunea in pneuri etc etc, insa eu fac diferente intre yaris si corsa mea (unde e o diferenta de o secunda).
stefan_ieu
Da Geroge, se pune. Mai gaseste in ca un sofer amator, luati cele 2 masini si faceti testul. (dupa cum am mai spus, eu nu sunt amator de liniute)

Exact madalina, asa spuneam si eu. Ca astfel de comparatii de consum, acceleratii, etc, sunt foarte subiective si tin de diverse conjuncturi (vezi exemplul observatiei lui Cristi cu consumul pe care nu vreau sa o comentez decat prin intrebarea din postul meu anterior).
Dar in situatia de fata :
- eu sofer si in Fabia si in Logan => acelasi stil de condus
- cauciucuri - proaste si pe Logan (Montana) si pe Fabia (Matador) => nu sunt diferente semnificative
- carburant - la mine Mol 95, la tata Petrom 95 (iar, nu sunt diferente semnificative)
- suprafata (evident ca am incercat sa-mi fac o parere despre fiecare masina mergand pe asfalt uscat)
- viteza vantului + presiunea in pneuri -> recunosc, pe astea nu le-am luat in considerare, dar nu cred ca de la asta mi s-a tras senzatia descrisa anterior (mai ales ca am mers si pe vreme buna, iar pneurile mele le verific constant, nu stiu taica-miu cum face)

Luand in calcul cele spuse mai sus, esti de acord cu mine ca pot face o comparatie cat de cat corecta?
bebeko
Nu inteleg de ce va mai chinuiti sa arata-ti diferentele dintre cele 2 masini. Oricum concluzia este una singura : Fabia este mult superioara atat din punct de vedere al calitatii/finisaje/dotari cat si a fiabilitatii. Ca sa nu mai vorbim de pretul la revanzare ....
andrei80377
Stefan, cu siguranta nu o sa fie 83 de metri diferenta intre cele 2 masini biggrin.gif 83 de metri inseamna distanta parcursa in 3 secunde de o masina care deja merge cu 100 km/h! Asa ca un calcul ar fi mai complicat, si dupa 10 ore de munca nu prea imi vine sa imi bat capul. In cazul nostru se presupune ca masinile pleaca de pe loc. Oricum, sunt de acord cu tine, diferentele sunt neglijabile.
G e o r g e
QUOTE(Liciniu80646)
Nu inteleg de ce va mai chinuiti sa arata-ti diferentele dintre cele 2 masini. Oricum concluzia este una singura : Fabia este mult superioara atat din punct de vedere al calitatii/finisaje/dotari cat si a fiabilitatii. Ca sa nu mai vorbim de pretul la revanzare ....


o fabia pierde mai mult in suma neta decat un logan biggrin.gif
madalina
Cine vinde Supernova si Solenta acum pierde mult mai putin decat orice alt posesor de orice masina.
DORU
QUOTE(Butnaru71161)
orice masina cu orice motorizare merita.ca nu degeaba se construiesc. cineva analizeaza si realizeaza mai multe optiuni de motorizare si de echipare pentru a satisface cerintele pietei.
problema e ce vrei tu de fapt. de aici trebuie sa pleci.
vrei vrei o masina de familie?iti iei una spatioasa cu performante mai mici (ca doar nu o sa accelerezi sa-ti lipesti copilu de luneta) cu un confort interior bun. nu vrei de familie?alegi una mai puternica, mai mica (adica fara portbagaj, si cu 2 locuri) cu x cai putere.
unde o conduci cel mai mult?pentru ce o folosesti cel mai mult?cati bani ai?
si alte chestii care te intereseaza.
chestiile de genul ca e mai slaba decat alta masina, ca mai nu stiu cum, nu conteaza daca sti ce vrei.


Felicitari pt obiectivitate si pt concizie. Da, este foarte adevarat, masina ti-o iei dupa nevoi si posibilitati. Nu trebuie sa te compari mereu cu cei de langa tine.
Sunt zile in care merg atat de linsitit cu masina mea ca trec Dacii 1300 de 30 ani pe langa mine si ii vad pe ocupantii masinii uitandu-se mirati la mine. Ei bine, conteaza starea de spirit atunci cand conduci... eu ma raportez f rar la ceilalti. ma concentrez pe ce fac eu. Sa revenim la informatii utile pt acest topic. Multumesc!
Butnaru71161
QUOTE(madalina)
Cine vinde Supernova si Solenta acum pierde mult mai putin decat orice alt posesor de orice masina.

ai dreptate.eu am cumparat solenza acum 3 ani cu 6300 euro si o vand acum cu cel putin 5000.
stefan_ieu
In primul rand, apropo de ce spune George, mereu o masina mai scumpa va pierde mai mult in suma neta. Pentru ca, in general, devalorizarea este procentuala.

Cat despre NEdevalorizarea solenta / super nova - asta e o ciudatenie pe care nu pot sa mi-o explic in totalitate. Poate din cauza ca romanii cauta in disperare masini de 4-5000E de 2-3 ani si la nivelul asta nu exista nici o alta aternativa + obisnuita de a-si repara masina in bata blocului. Sunt curios daca Loganul se va tine tot asa la revanzare peste 1-2 ani. Eu cred ca nu. Dar discutia asta nu-si are rostul pe acest topic.
madalina
In momentul de fata, procentual, vanzatorii de spernova/solenta pierd putin. Statistic, o masina pierde 30% din valoare in primul an, apoi cate 10%/an. O Solenta trebuia sa fie acum in jur de 3000euro, dar exista cerere mare pe piata, exista pret mare.
G e o r g e
QUOTE(stefan_ieu)
In primul rand, apropo de ce spune George, mereu o masina mai scumpa va pierde mai mult in suma neta. Pentru ca, in general, devalorizarea este procentuala.

Cat despre NEdevalorizarea solenta / super nova - asta e o ciudatenie pe care nu pot sa mi-o explic in totalitate. Poate din cauza ca romanii cauta in disperare masini de 4-5000E de 2-3 ani si la nivelul asta nu exista nici o alta aternativa + obisnuita de a-si repara masina in bata blocului. Sunt curios daca Loganul se va tine tot asa la revanzare peste 1-2 ani. Eu cred ca nu. Dar discutia asta nu-si are rostul pe acest topic.


eu ma refeream strict la aceasta afirmatie :

QUOTE(Liciniu80646)
Nu inteleg de ce va mai chinuiti sa arata-ti diferentele dintre cele 2 masini. Oricum concluzia este una singura : Fabia este mult superioara atat din punct de vedere al calitatii/finisaje/dotari cat si a fiabilitatii. Ca sa nu mai vorbim de pretul la revanzare ....


si i-am spus omului sa stea linistit ca daca ia o skoda va pierde mai multi bani decat daca ia un logan tongue.gif

cel mai bine tot o solenza / supernova este
Butnaru71161
pai vrea sa-si ia masina ca sa o revanda?atunci isi ia cea mai ieftina masina si o revinde (pierde mai putin)
solenza e cea mai reusita (cost + calitate + consum) masina de pina acum de la Dacia.Iar logan-ul a dat rateu. Din acest motiv se revinde acum atat de bine solenza. Si chestia aia cu statul in fata blocului si mesterit la masina nu se mai aplica si la Solenza/supernova. Au motor incapsulat.
stefan_ieu
Eu nu ma refeream strict la motor. Dar, repet, n-are rost sa continuam discutia asta.
Iar apropo de ce ai spus inainte, ca o masina ti-o iei dupa posibilitati - asta e un mare adevar. Experienta mea si a prietenilor mei e ca la masina noua ajungi sa te intinzi mai mult decat ti-ai propus initial, faci niste eforturi, doar ca sa-ti iei masina care-ti place mai mult din cele pe care ti le perminti. Iar de performante...... Exista trabanturi (cu motor modificat) care fac BMW-uri. A se compara in general motoare echivalente si stiluri de condus echivalente.
Ca parere pesonala : rapoartele calitate+fiabilitate/pret sunt foarte apropiate la TOATE marcile, cu exceptia masinilor de lux.
G e o r g e
stefan , inca o data :

titlul topicului este urmatorul :
"Merita sa iau Skoda Fabia 1.2 htp 55 cp?"

raspunsul meu a fost ca NU , ca e prea mic motorul , si ca mai bine logan . sau albea , sau altceva cu un motor mai de doamne ajuta. atat . punct .

degeaba ai tu scaune incalzite si jante de aliaj pe taspe toli , daca motorul tau tot de motoreta e . no offence , dar mi se pare o tampenie , parere personala , sa iei o masina cu un motor mic de tot , pe langa ca va consuma cat una cu un motor mai mare , deci economie deloc chiar dimpotriva , dar sa fie dotata dom'le . uite am si piele , si navigatie , ce daca ma depasesc toti si nu pot sa urc dealul de la botanica cu AC pornit si 3 persoane in masina decat in viteza I , dar uite ce frumos arata .

TAMPENII !

o masina este in primul rand MOTOR + CUTIE DE VITEZE . degeaba ai toate dotarile de pe lume , daca masina aia nu e masina .

intelegi ce vreau sa spun ?
stefan_ieu
George : intre timp se cam discuta despre motorul de 64 de cai. De mult se ajunsese la concluzia ca ala de 55 nu merita (am spus-o si eu). Daca erai asa de riguros trebuia sa inchizi topicul asta si sa deschizi altul, sau sa-i schimbi numele.
Ce spui tu cu prioritatile la o masina e iar fals. Ia ca exemplu ce am spus eu cu trabantul modificat. Pui pe el un motor puternic si o cutie excelenta si gata, dupa opinia ta ai super masina. Sa nu mai vorbim ca ar trebui ca toate marcile sa comercializeze in primul rand variantale de masina cheala, dar cu motorizare de top. Asta e o optiune persolana, daca preferi sa ai dotari mai multe sau motor mai puternic. Aaaa, ca si mie mi se pare deplasat sa ai navigatie pe masina cu motor de 64 de cai, asta e partea a doua. Dar nu l-as numi nebun pe cel care ar face o astfel de alegere.
Aici consider eu ca gresiti voi : considerati ca prioritatile voastre sunt universal valabile. Si de-asta sunt suparat pe modul in care decurg TOATE discutiile pe acest forum.
G e o r g e
iti cam place sa extrapolezi ... am zis doar ca :

si da-mi voie sa ma citez :
QUOTE(G e o r g e)
stefan , inca o data :
...
o masina este in primul rand MOTOR + CUTIE DE VITEZE . degeaba ai toate dotarile de pe lume , daca masina aia nu e masina .

intelegi ce vreau sa spun ?


deci prima data iei motorul + cutia care iti convin si care se preteaza pe masian aia . dupa acea dotarile .

tu cand te duci la cumparaturi de masini ii zici dealerului , vreau o masina cu dvd si navigatie ci clima bi zonala , dar nu ma intereseaza motorizarea ? blink.gif
Butnaru71161
revenind la intrebarea mea: unde foloseste masina?
pe podul Grant (pt cine cunoaste situatia) poti sa ai 3 motoare ca tot stai. Si cand stai, mai bine ai confort interior decat motor.
G e o r g e
si degeaba ai confort interior daca nu poti sa faci o depasire ...
DORU
QUOTE(stefan_ieu)
Aici consider eu ca gresiti voi : considerati ca prioritatile voastre sunt universal valabile. Si de-asta sunt suparat pe modul in care decurg TOATE discutiile pe acest forum.


Stefan, cred ca generalizarea nu este o solutie, sigur exista si cineva care nu se va regasi in ceea ce ai spus tu. Poti schimba ceva prin ce scrii, insa nu toate opiniile.
Rog sa oprim aici schimbul de idei pe tema Logan vs Fabia HTP, sa lasam loc si altora sa-si spuna parerea despre Fabia ONLY.
Eu personal inteleg ambele pct vedere - George si Stefan - nu le vad antagonice, ci complementare. Si, asa cum am mai spus, daca MK vinde masini cu motor de bike si scoate profit, nu va opri productia pt cei care le considera astfel. Legea pietei: daca cere clientul, o vindem si pe mama. biggrin.gif
Butnaru71161
mama cu ce motor? cu ce dotari optionale?
a3des
Am vandut si am si condus ambele motoare si cel de 55 si cel de 64.
Toti clientii au fost multumiti, inclusiv cei de 55.
Personal am avut reticenta fata de comportamentul rutier al motorului de 55, dar parerea mi s-a schimbat dupa ce l-am condus prin oras si foarte putin in afara.
Sfatul meu: incercati inainte sa cumparati.
silviu40187
Daca ar fi sa raspund punctual nu. Cel de 64 este deja deranjant - sa zicem la limita acceptabilului. Daca este prima masina pe care o conduci - si nu intentionezi sa o ti mult - atunci poate fi luat in calcul.
Si in oras mai este nevoie de o depasire si atunci 55 deranjeaza. In rest chiar nu o sa fie probleme. (ca ai 100 CP sau 55 tot acolo ajungi cu medie de 20-30 km/h - asa cum ajung eu de obicei la servici)
Andrei80946
Buna tuturor , biggrin.gif , as dorii sa afluu mai multe informatii despre skoda fabia avatage 1.2 de 55 CP , din partea celor care au aceasta masina sau care au condus, m-ar interesa mai multe informatii, va rog eu daca se poate cat mai repede deoarece ma tot bate gandu sa imi cumpar un pe la inceputu lunii iulie , deoarece atunci incepe campania de colectare a masiniilor mai vechii de 12 ani . va multumesc blush.gif
G e o r g e
mergi minim pe varianta de 64cp .

macar am fost de acord ca varianta de 55cp nu merita deloc.
Lucian72846
QUOTE(Andrei80946)
Buna tuturor , biggrin.gif , as dorii sa afluu mai multe informatii despre skoda fabia avatage 1.2 de 55 CP , din partea celor care au aceasta masina sau care au condus, m-ar interesa mai multe informatii, va rog eu daca se poate cat mai repede deoarece ma tot bate gandu sa imi cumpar un pe la inceputu lunii iulie , deoarece atunci incepe campania de colectare a masiniilor mai vechii de 12 ani . va multumesc blush.gif


Mergi la un dealer Skoda si fa un test drive cu masina sa te convingi singur . Nu lua in calcul parerile subiective , decizia o vei lua tu . Bafta !
stefan_ieu
Lucian ti-a dat un sfat bun. Incearca intotdeauna, indiferent de parerile (bune sau proaste) pe care si le exprima cei din jur.
Parerea mea : cand iei o masina noua trebuie sa fii realmente incantat de alegerea facuta. Daca iei ceva cu inima stransa peste o vreme s-ar putea sa ai remuscari.
Pentru cazul de fata : mergi la dealer si fa drive test cu ambele motoare. Eventual da drumul si la AC sa vezi cum se simte, urca dealul de la Academie, etc. Daca despre ala de 55 impresia e "ok, merge, e suficient acum pentru mine" sa stii ca e foarte probabil ca peste 2 ani o sa te plangi de ea.
La mine, dupa ce acum 2 ani eram super incantat de masina, acum spun ca este ok pentru ce am nevoie (si o recomand cu caldura), iar peste inca 2 ani probabil (daca ma va tine si buzunarul smile.gif ) voi spune ca motorasul e prea mic pentru ce-mi doresc eu.
Lucian72846
Asa este Stefan , important este sa stim ceea ce ne dorim de la masina noastra si ceea ce vrem sa facem cu ea ! Este clar ca motorul de 55 CP nu are veleitati sportive , dar este o alternativa foarte buna pret/calitate pentru o masina din clasa Fabiei .
MadMax
"mergi minim pe varianta de 64cp .

macar am fost de acord ca varianta de 55cp nu merita deloc."

Sunt de acord cu George. Varianta de 55 cp chiar nu merita. Conduc destul de des varianta de 64 cp si acum, vara, cu AC pornit, se simte nevoia de cativa caluti in plus. In rest, nu am de ce ma plange.
sorina81058
Fratilor a venit si masina mea ! era vb de o Fabia 1,2, 64 cp pachetul sport dinamic II
este bestialaaaaaaaaa..... nu regret nici o clipa alegerea facuta
cind am vb ultima data ma intrebam ce cauciucuri o sa am - pt acest pachet jantele sunt de 15 si mi-au dat anvelope Pirelli P 6000 - am fost innebunita ( va fi f greu sa ii fac rodajul acela de care vb voi pe alt topic - rodaul acela pina la 1500-3000km pt sub ansamble...)
am schimbat numai la 2900 turatii dar se vede ca ar mai vrea si ca are potential smile.gif
scaunele sport sunt MIEZ , finisajele sunt super,
ce sa mai zic.... o sa incerc sa revin cu poze

mersi pt sfaturile date atunci
smile.gifsmile.gifsmile.gif
DORU
Felicitari pt masina. Asteptam poze elocvente...Cred ca voi muta topicul tau la cel dedicat Fabiei 1.2 HTP prin unire cu acesta, insa iti acord cateva zile sa atasezi poze.
sorina81058
Doru, nu pot pune poze pt ca sunt mai mari de 100 KB - cum fac? am treo poze de cite 700 - 800 kb??
daca nu merge, trece topicul acolo la fabia 1.2 htp si cind pot o sa fac niste poze micute smile.gif
DORU
Pozele le poti redimensiona cu ajutorul unui soft dedicat astfel incat sa ajunga la maxim 100KB. Cere sprijinul unui coleg in acest sens daca e cazul... nu e complicat totusi. Ca sa iti fie mai usor, mai aman putin mutarea topicului... Poti scrie impresiile tale despre dealerul de unde ai luat masina si despre ce contine pachetul Sport la masina ta. Exista un Sticky dedicat dealerilor...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.