Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dacia "tunata" - kitch sau mandrie?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
Pages: 1, 2
HalbaSus
Tu glumesti... nu ? teehee.gif
OvidiuH
Laser, tata. E criminala asta de mai sus. biggrin.gif
T u d o r
Mai, dar ce e aia care tine loc de masca? Pare un fel de spuma... ceva translucid... sunt in ceata... teehee.gif

Are si compresor...
marius68582
Atentie,deci care este... are compresor in loc de turbina! unsure.gif
drabisan
QUOTE ( T u d o r @ Jul 23 2008, 01:54 PM) *
Mai, dar ce e aia care tine loc de masca? Pare un fel de spuma... ceva translucid... sunt in ceata... teehee.gif

Are si compresor...


Ma duc sa-mi iau prezervativ XXL. Nu conteaza ca piele am...stii tu bancul...

Cita minte sa ai sa ajungi in halul ala...

E prea mare gradina!!!

Mi se pare mie sau are stergatoare Twin Aero, un pic refolosite?
T u d o r
Doar pe o parte, Drabi, doar pe o parte. Sa nu fim rai... ce dreaq. laugh.gif
OvidiuH
N-ai vazut mai sus ca e precum Dodge Charger. tongue.gif
air_wolf
nu breau sa fiu rautacios... dar sint: plasa aia protejeaza motorul de tintari iar chestia aia ce iese de sub capota este un soi de raid cu pastila, tot impotriva tintarilor. uitati-va ca masina e de TL, deci in fieful tintarilor... tongue.gif
FAR EASTERN
Stiu ca e de facut misto, da sa ne gandim ca unii din colegii nostri de forum CHIAR SUNT PASIONATI de Dacia si atunci de ce sa nu le acordam circumstante atenuante? Mods se pot face numai la masini "straine"? Nu cred.
T u d o r
Far, vorbin de "tiuning manca-t'ash"... Acum... lipsa acuta de bun simt si de gust ....trebuie si ea sanctionata, nu? majoritatea mods-urilor de Dacia sunt niste orori sinstre, daca ma pot exprima asa. biggrin.gif
FAR EASTERN
Ai dreptate, dar sunt sigur ca unii posesori sunt bine intentionati. Mai e problema de cultura....cumva..
20krpm
nu stiu daca pot sa pricep prea bine topicul asta. in priml rind, din cite stiu eu "tuning" nu inseamna sa agati briz-brizuri pe caroserie, ci sa umbli la componentele de sub capota, care-or fi ele, ca sa mai storci ceva putere. in al doilea rind, care vi se pare voua ca e diferenta intre o dacie "tunata", in intelesul pe care l-am descris eu, si o toyota yaris vvti sau un suzuki swift "sport" (adica de 125hp). nu tot tichie de margaritar is si una si alta?
mike.omega
N-avea oglinzi dar avea roti, roti mari! dry.gif
T u d o r
wtf... ohmy.gif Si cum merge, frate?
mike.omega
Dupa cum vezi, statea smile.gif Oricum nu era loc sa bagi un deget intre roata si aripa.
T u d o r
Si nici nu se vede caroseria "harjgaita" in dreptul rotilor... biggrin.gif Al naibii sa fiu daca pricep cum merge masina asta. teehee.gif
DRAGOS
drept...doar drept teehee.gif
OvidiuH
Mama, ce jante belea de Ford si-a tras omul, probabil de pe la dezmembrari. Cum zicea Dragos, merge drept.
20krpm
QUOTE (DRAGOS @ Aug 5 2008, 02:55 AM) *
drept...doar drept teehee.gif

si plan. thumbsup.gif sau probabil ca o fi scos amortizoarele si-o fi sudat un shaft in locul lor...? smile.gif
RobertRFG
si dacia poate fi facuta frumos si cu bun gust.....
toata lumea gegeralizeaza si spune numai de dacia ca dada ii facu tuning arata nasol,kitch,etc,dar un bmw tunat cu prost gust cum mai este???
sa va arat niste poze facute destul de frumos zic eu....
unele din ele sunt facute si motor nu numai exterior si unele au motorul schimbat....
f1anatic
Uite spre exemplu la Dacia aia verde din ultima poza (numar de BZ).
Pai ce pusca mea cu luneta face ala cind ia curbele ? Sau e masina de linie dreapta ? Sau ma rog, are echipa de mecanici care sa ii schimbe cauciucurile pe fata din km in km ? Si banuiesc ca soferul este o fata anorexica de 40kg...

Sa fim seriosi. Sint masini "tunate" cu gust si masini "tunate" fara gust. Sint masini care se preteaza la tuning si poti sa o faci sa arate mai rau ca un caca de ciine proaspat calcat in el. Si sint masini care nu se preteaza la tuning dar citeva schimbari MICI estetice (sau functionale) ii vor da o alta perceptie.

Eu sint adeptul schimbarilor functionale mai intii de cele estetice - sau mai precis cit mai putine schimbari pur estetice; de accea consider ca multe din pozele puse de tine...sint "kitch-uri". E o parere personala, nu te lasa intimidat. Personal, am o masina de vreo 6 ori mai puternica ca o Dacie (si inca nici nu mi-am pus mintea cu ea - dar fii fara dubii este destul de modificata), dar asa "trintita" fara sa imi pot baga vreo 3 degete intre roata si aripa nu va fi niciodata si nici stickere si "racing stripes" nu va avea vreodata. Ca de altfel singurul sticker acum este cel cu inregistrarea anuala pe 2009.
T u d o r
Mie singura decenta mi se pare cea albastra din poza nr. 5. Chiar cu gust.
Diesel
aia e dupa specificatiile Gordini, normal ca arata bine smile.gif
f1anatic
Numai amatori. Uite asa arata o Dacie tunata adevarat mincati-as !



RobertRFG
fiecare cu parerea lui.....
cele cu racing stripes sunt facute dupa renault 12 gordini....
cea verde are in plan avazarea aripilor fata....
cea alba SGM poate ai auzit avea un motor de 220 de cp turbo......
cea albastra WRC@sau poza 5) avea un motor de 150 cp...
TDH motor de 150 cp....
dacia aia sport motor de 180...
deci pentru o dacie ti se pare asa putini caluti???tu de exemplu ce motor ai pe a ta daca ai zis ca ai de 5 ori mai mult decat o dacie??un 1.3 de dacie are 54 de cp deci tu ar trebuii sa ai 270.....
acum ma intreb cate kg are masina ta si nu stiu de ce am impresia ca SGM pe 400 m te cam facea si zic facea ca acea dacie acum e rupta in 2 pentru ca baiatul care a facuto asa a vanduto unui teribilist care a distruso si stai linistit ca dacia aia avea frane nu jucarie si in plus baiatu respectiv a scapat cu viata deoarecer cel care a facuto ia pus si rollcage deci......

uite si cateva filmulete......
http://www.youtube.com/watch?v=ok5yFJiuDoM

http://www.youtube.com/watch?v=ELIEBfrvGEA

http://www.youtube.com/watch?v=4qwQaan0TSg...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=A3H985yPQV4...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=OQXUhpm-uN0
f1anatic
QUOTE (RobertRFG @ Jan 4 2009, 06:18 PM) *
fiecare cu parerea lui.....

deci pentru o dacie ti se pare asa putini caluti???tu de exemplu ce motor ai pe a ta daca ai zis ca ai de 5 ori mai mult decat o dacie??un 1.3 de dacie are 54 de cp deci tu ar trebuii sa ai 270.....
acum ma intreb cate kg are masina ta si nu stiu de ce am impresia ca SGM pe 400 m te cam facea si zic facea ca acea dacie acum e rupta in 2 pentru ca baiatul care a facuto asa a vanduto unui teribilist care a distruso si stai linistit ca dacia aia avea frane nu jucarie si in plus baiatu respectiv a scapat cu viata deoarecer cel care a facuto ia pus si rollcage deci......


Pai nu disput pasiunea pe care a pus-o fiecare in masinile lor. Chiar o apreciez. Bravo lor. Si stiu ca nu ma crezi dar apreciez pasiunea pe care o pune fiecare dintre noi in modificarea masinilor proprii.
Dar anumite chestii...sint facute doar de dragul de a fi facute. Cum ar fi o Dacie cu 220 cp.
Sint absolut convis ca SGM-ul ma facea si pe 400 de metri, si pe sfertul de mila si chiar si pe 0.4 km.
Detaliile despre masina mea le obtii aici.
RobertRFG
QUOTE (f1anatic @ Jan 5 2009, 08:28 AM) *
QUOTE (RobertRFG @ Jan 4 2009, 06:18 PM) *
fiecare cu parerea lui.....

deci pentru o dacie ti se pare asa putini caluti???tu de exemplu ce motor ai pe a ta daca ai zis ca ai de 5 ori mai mult decat o dacie??un 1.3 de dacie are 54 de cp deci tu ar trebuii sa ai 270.....
acum ma intreb cate kg are masina ta si nu stiu de ce am impresia ca SGM pe 400 m te cam facea si zic facea ca acea dacie acum e rupta in 2 pentru ca baiatul care a facuto asa a vanduto unui teribilist care a distruso si stai linistit ca dacia aia avea frane nu jucarie si in plus baiatu respectiv a scapat cu viata deoarecer cel care a facuto ia pus si rollcage deci......


Pai nu disput pasiunea pe care a pus-o fiecare in masinile lor. Chiar o apreciez. Bravo lor. Si stiu ca nu ma crezi dar apreciez pasiunea pe care o pune fiecare dintre noi in modificarea masinilor proprii.
Dar anumite chestii...sint facute doar de dragul de a fi facute. Cum ar fi o Dacie cu 220 cp.
Sint absolut convis ca SGM-ul ma facea si pe 400 de metri, si pe sfertul de mila si chiar si pe 0.4 km.
Detaliile despre masina mea le obtii aici.

de ce nu teas crede ca apreciezi....fiecare cu pasarica lui...si eu apreciez orice care baga bani in orice mnasina trabant sa fie sau ferrari.....intrdevar bagi bani intro masina veche si care ii scade valoare pe zi ce trece si esti si constient ca in nici un caz nu iti mai iei banii pe ea in cazul in care vrei sa o vinzi...de exemplu wrc cerea pe ea 4000 euro dar cine sa ii dea banii aia ca tot dacie este la o adica si omu pana la urma a vanduto pe piese........ca sa faci dintro dacie o masian puternica de competitie chiar trebuie sa ai o mare pasiune si nu neaparat din dacie deci eu unu respect un om care baga bani in orice masina din pasiune dar sa bage bani cu cap nu pe nu stiu ce actipilde sau prostii.......

mam uitat si eu la masina ta imi place mult e o masina frumoasa.....
imi place ca e ceva gen sleeper daca intelegi la ce ma refer...total obisnuita ca sa zic asa pe dinafara dar cu un motoras foarte capabil......la prima vedere iti da mai mult impresia de masina de familie dar cand o calci...pai o calci......imi place ca nu e impopotonata cu tot felu de prsotii si aiureli deci e frumoasa rau.........
keep un the good work
numai bine.....
ozz86651
220CP pe o masina de greutatea daciei nu e rau, dar problema e ca pe dacie e o gluma. Nu-i rigida, nu-i stabila, sistemul de frinare e vai de el, si daca are tractiune fata e un mare impediment. Daca a schimbat tot ca sa fie o masina decenta, insemna ca numai caroseria mai e de dacie, deci nu mai e decie.
RobertRFG
QUOTE (ozz86651 @ Jan 5 2009, 09:19 PM) *
220CP pe o masina de greutatea daciei nu e rau, dar problema e ca pe dacie e o gluma. Nu-i rigida, nu-i stabila, sistemul de frinare e vai de el, si daca are tractiune fata e un mare impediment. Daca a schimbat tot ca sa fie o masina decenta, insemna ca numai caroseria mai e de dacie, deci nu mai e decie.

pai cam asa ceva doar caroseria ce a mai rams de ea....intarite lonjeroanele,rollcage,frane pe disc ventilate pe fata,pe spate frane pe disc normale....
adrian_flavius
Tudor, my man, si mie tot asta mi-a placut...si, intr-adevar, e facuta dupa specificatiile Renault Gordini...ma bate gandul sa pastrez Dacia, sa n-o mai dau la casare...de ce? dintr-un motiv ff simplu: w/e trecut m-am dat cu ea, sa mai exersez un pic derapajele cu frana de mana...si, cand m-am dat jos din ea, si m-am uitat asa, din profil, si mi-am inchipui cum vine presa aia de sus si striveste tot, m-am surprins pe mine insumi cu o lacrima la coada ochiului...atat, nimic mai mult...da' e de ajuns...papucii mei, pai mai bine trag eu un pic mai mult, si-mi bag picioarele in ea de prima de casare, si-mi tin carutza in curte...si poate ma apuc s-o si modific, sa arate cam asa...laugh.gif
f1anatic
QUOTE (RobertRFG @ Jan 5 2009, 04:52 PM) *
QUOTE (ozz86651 @ Jan 5 2009, 09:19 PM) *
220CP pe o masina de greutatea daciei nu e rau, dar problema e ca pe dacie e o gluma. Nu-i rigida, nu-i stabila, sistemul de frinare e vai de el, si daca are tractiune fata e un mare impediment. Daca a schimbat tot ca sa fie o masina decenta, insemna ca numai caroseria mai e de dacie, deci nu mai e decie.

pai cam asa ceva doar caroseria ce a mai rams de ea....intarite lonjeroanele,rollcage,frane pe disc ventilate pe fata,pe spate frane pe disc normale....


Robert,
In timp ce nu contest faptul ca Dacia aceea a devenit o masina capabila, totusi nu putem spune nici ca masina aceea mai este Dacia si nici nu putem spune ca este echivalentul unei alte masini care a venit similar echipata (ranforsata/construita) din fabrica.

Sa vorbesc un pic despre Subaru...ca deh cu doua in ograda si asa...implicat pe problema, as zice ca ma pricep un pic.

In general valabil pt anii 2002-2009, masinile Subaru sint construite ca un joc LEGO. Sint diferente intre modele: cum ar fi tranmisiile, stilul de turbo si intercooler. Dar piesele motor si transmisie de pe Impreza STI se transfera direct pe WRX si Forester turbo. Pt a le transfera pe Legacy, trebuiesc fix 1 modificare extra: in engleza ii zice "intake manifold plenum" - ca sa zic asa partea exterioara a galeriei de admisie. Costa 200 de dolari noua si apoi restul de piese (care difera doar turbo si intercooler) se transfera. Chestii marunte gen injectoare; pompe de benzina; chiar si ECU sint plug-and-play. Transmisiile: plug-and-play - ma rog e ceva mai complicat daca vrei sa ai si functia DCCD de pe STI pe Legacy sau WRX e un pic mai complicat - dar piesele - ca mecanica - se vor insuruba in locul celor vechi. In general potriveala este mai buna pe ani: adica 2008-2009 Impreza si Legacy au acelasi stil de turbo; dar noi avem acelasi bloc motor pe Legacy ca 2004-2007 STI si asa mai departe.

DAR sa revenim la ideea initiala. Indiferent daca am piesele A, B si C care se potrivesc la fel de bine si pe WRX, si pe Legacy si pe STI (si sint Slava Domnului); pe WRX vor ajuta 10%; pe Legacy 15% si pe STI 40%. Ok, am scos numerele din burta, dar ideea in sine este asta: STI este o masina cu un sasiu mult mai rigid, mai ranforsat, deci in consecinta DIN FABRICA si orice modificari cu cele mai bune piese - se va resimti cel mai mult pe STI - in ciuda faptului ca masinile arata similar si au 90% piese comune din fabrica. Masina trebuie sa fie din fabrica o platforma capabila, pt ca orice i-ai face pe urma, va fi un band-aid. Paate fi unul extraordinar care vindeca rana si nu lasa apa sa intre, dar va fi intotdeauna band-aid.

In timp ce nu am dubii ca aceasta Dacie este super smechera prin toate punctele de vedere si ca va bate multe - daca punem problema la baza: 220 CP; FWD si 5 trepte de viteza - nu o vad bine in fata unui VW Golf FWD cu motorizare similara.

Din experienta mea personala, ai foarte putine satisfactii ca ai putut face ceva mai bine decit ar fi putut face fabrica. Iar graficul Y=satisfactie X=cost este dat de functia logaritmica. Poti sa ai acelasi turbo, intercooler, transmisie luata de la un STI busit pe super Impreza ta WRX facuta ieri...dar dublu AVCS nu vine decit pe STI...si daca ai mai facut deja si transplant de motor de STI, deja ar trebui sa constientizezi ca esti de mult in paguba majora. Trebuia sa cumperi STI de la inceput pt ca masina ta STI nu va fi niciodata. Identica si cu aceleasi modificari motor, suspensie, transmisie, frine, directie; un STI tot te face muci pe pista. Diferenta o face nu neaparat greutatea totala ci distributia greutatii (ce o sa faci, o sa muti rezervorul de benzina tu 10 cm mai in fata, ca sa stea mai pe centru ?) sau sudezi alte puncte de prindere a suspensie si a frinelor pe WRX cu 3 cm mai jos si la alt unghi pt a cobori centrul masei pt a copia varianta STI venita asa din fabrica ? Suma a o gramada de mici si nesemnificative diferente (considerate separat) - fac per ansamblu sa fie o masina diferita.
RobertRFG

Nu mai citat inutil mesajul anterior!

ai dreptate in ceea ce ai zis....
ceea ce faci faci din pasiune si esti constient ca banii pe care iai bagat in ea nu ii mai iei inapoi.....
satisfactia dupa ce faci o masina mai puternica nu neparat dacia orice alta masina si apoi sa vezi cum te duci pe langa cine stie ce masina mai capabila este mareeeeeeeee............
intradevar cu banii pe care ia bagat el in masina aia putea sa isi ia o masina destul de capoabila dar aici conteaza pasiunea......
ozz86651
E simplu aici, pe unii iiintereseaza destinatia, pe altii calatoria. Unora le place performanta finala si pretul cu care a fost obtinuta, si evident ca bani si performanta finala iesi mult mai avantajos din fabrica care face serii mari proiectate de profesionisti de la inceput, nu cirpaceli si modificari a ceva care a fost facut cu alt scop. Altora le place pur si simplu sa se joace la masina, sa se bage in mecanica si sa faca EI cu mina lor... rezultatul final daca e onorabil e ok, chiar daca nu e cel ai bun. La ei partea interesanta a fost pina acolo. Vezi pe ala care sia facut Lamborghini in pivnita... pentru el sint 10 ani de munca si pasiune inestimabila, pentru mine e artizanat manual care numai arata a lamborghini.
dacia nns
QUOTE (mike.omega @ Mar 29 2006, 09:19 PM) *
Florin Ristei:

"Dragi forumisti, am o intrebare pentru voi.

Vorbeam mai devreme cu un amic cu o Dacie tunata (stilizata exterior) cu bara fata, grila, eleron. Si ii spuneam ca eu consider ca sunt bani investiti aiurea si ca Dacia nu este masina de tuning. Cel putin eu o consider un kitch si rad de orice Dacie pe care o vad asa.
Insa el mi-a replicat ca este mandru de masina lui, si lumea il admira pentru ce a facut si ii admira masina pentru ca arata foarte bine.
Am spus sa va intreb si pe voi ce parere aveti despre astfel de "tuning" ...
Multumesc anticipat !"

Va rog votati si comentanti in limita bunului simt si incercati pe cat posibil sa nu deviati de la topic biggrin.gif

draga florin nu stiu ce masina ai dar cred ca mergi cu tranvaiu vezi ca o dacie se poate modifica foarte mult si la o intrecere tu ii vei vedea decat numarul spate ca fata nu ai nici o sansa.
banned.gif
air_wolf
QUOTE (dacia nns @ Mar 22 2009, 11:05 AM) *
draga florin nu stiu ce masina ai dar cred ca mergi cu tranvaiu vezi ca o dacie se poate modifica foarte mult si la o intrecere tu ii vei vedea decat numarul spate ca fata nu ai nici o sansa.
banned.gif


ce-ai ma nene cu limba romana??? exprimarea ta seamana cu masina din poza... sad.gif
GabiA
Foarte faina masca aia fatza. Iarna e buna si de plug? teehee.gif
Raspunsul e kitch, cu exceptia daciei albastre aka gordini thumbsup.gif
bakero
Salutare!...la fel ca si f1anatic am si eu subaru.si chiar ma batea gandul sa caut un impreza wrx sau un forester turbo avariate,sa mut motorul si transmisia pe foresterul meu.mentionez ca masina are motor de 2 litrii aspirat.bineinteles,sa schimb ulterior si suspensia cu una reglabila -ca duritate si eventual si inaltimea garzii - si atunci cand am chef sa ma dau cu ea,s-o setez pe sport,cand vreau aventuri la munte,s-o ridic si sa pun rotile pe 16 cau gume pt "mud".
dar,caci exista un mare DAR ...sunt putin in dubii...chiar daca se potrivesc,nu-i aceeasi treaba.si ma tem ca bag o grama ' de bani in ea pt nimic.
si in final ce obtin?
au nu-mi doresc decat un boxer turbo,daca se poate forester,si daca se poate min 300 cp.
la exterior sa fie albastru sau negru,obligatoriu jante aurii....fara spoilere,fara stickere fara nimic.excact ce a vrut si producatorul.o masina pe care la prima vedere nu dai 2 bani,dar care "dispare ca magaru-n ceata in 6 secunde"....


bakero
a baga motor de 220 cp pe o dacie mi se pare ridicol.no offence dar de ce ai baga 3-4000 de euro intr-o masina de 10 mil?no offence,dar asta e.
dacia e masina cu care sa-ti faci treaba.e austera si daca se strica ceva legi cu sarma.am avut si eu.dar in afara de casetofon si boxe n-am bagat nimic pe ea.mi-am facut treaba si pot sa zic ca si-a scos banii cu varf si indesat.deci,de ce ai baga 4000 euro intr-o dacie?
air_wolf
QUOTE (bakero @ Jun 30 2009, 10:45 PM) *
a baga motor de 220 cp pe o dacie mi se pare ridicol.no offence dar de ce ai baga 3-4000 de euro intr-o masina de 10 mil?no offence,dar asta e.
dacia e masina cu care sa-ti faci treaba.e austera si daca se strica ceva legi cu sarma.am avut si eu.dar in afara de casetofon si boxe n-am bagat nimic pe ea.mi-am facut treaba si pot sa zic ca si-a scos banii cu varf si indesat.deci,de ce ai baga 4000 euro intr-o dacie?


pai fara suparare, tu o sa bagi dublu in forester daca faci ce ai scris mai sus ca vrei sa faci. e mai inutil decit sa bagi 4000 intr-o dacie, care, daca e facuta cu cap, poate fi destul de rea. nu ca si kitsch-urile majoritate, dar cu bun gust se poate face.
bakero
n-ai inteles ideea....nu conteaza.abia astept sa ma dau cu ala cu dacie de 220 cp...
cum vrea el,si pe liniute si pe drum virajat...nu mai zic de drum forestier,ca deja,l-am bagat in ceata...
Diesel
Pana la Dacia cu motor de 220cp, te invit sa te masori cu ascutitoarea mea smile.gif Atat pe liniute cat si pe drum virajat.
air_wolf
QUOTE (bakero @ Jul 1 2009, 08:46 PM) *
n-ai inteles ideea....nu conteaza.abia astept sa ma dau cu ala cu dacie de 220 cp...
cum vrea el,si pe liniute si pe drum virajat...nu mai zic de drum forestier,ca deja,l-am bagat in ceata...


vezi tu... sint unii care construiesc masini din pasiune. altii care le cumpara din pasiune. si altii care au o masina, vor visa intotdeauna la alta si la final vor constata ca trebuie sa predea carnetul pentru ca nu mai pot conduce. trist e ca probabil nu au condus niciodata masina visurilor. sau n-au fost nici macar pe aproape...
bakero
QUOTE (Diesel @ Jul 1 2009, 08:57 PM) *
Pana la Dacia cu motor de 220cp, te invit sa te masori cu ascutitoarea mea smile.gif Atat pe liniute cat si pe drum virajat.


nu stiu carui model i se zice ascutitoare,dar cu placere,ma dau cu tine....
stii vre-un drum asa,de talpa,cu viraje,cu tot ce trebuie.daca se poate si asfaltat ca lumea.in dobrogea?sau mergem pana la cheia?

QUOTE (air_wolf @ Jul 1 2009, 10:08 PM) *
QUOTE (bakero @ Jul 1 2009, 08:46 PM) *
n-ai inteles ideea....nu conteaza.abia astept sa ma dau cu ala cu dacie de 220 cp...
cum vrea el,si pe liniute si pe drum virajat...nu mai zic de drum forestier,ca deja,l-am bagat in ceata...


vezi tu... sint unii care construiesc masini din pasiune. altii care le cumpara din pasiune. si altii care au o masina, vor visa intotdeauna la alta si la final vor constata ca trebuie sa predea carnetul pentru ca nu mai pot conduce. trist e ca probabil nu au condus niciodata masina visurilor. sau n-au fost nici macar pe aproape...



total de acord.dar ai variante.una de ex este renault gordini....masina dupa care s-a facut dacia autohtona
air_wolf
QUOTE (bakero @ Jul 2 2009, 08:42 PM) *
total de acord.dar ai variante.una de ex este renault gordini....masina dupa care s-a facut dacia autohtona


dacia s-a facut dupa R10 si R12. gordini a fost tunerul oficial pentru renault. te costa mult mai mult sa gasesti un R12 gordini in stare buna decit sa construiesti o dacie de la 0. ultimul pret care mi-a fost cerut pe un motor de R12 gordini a fost de 17000$ acum 12 ani. aberant! prefer s-o construiesc la banii astia.
bakero
dar ai un clasic!vezi!e ca un fiat abath!
si mie mi se pare mult 17000 pe un gordini,dar nici sa faci o dacie...man,gandeste-te asa,ca,pastrezi sasiul si schimbi tot...
bun.pui motor de ce vrei tu,ce incape acolo.ok.ala de 200 cai.bun.transmisia.dup-aia,suspensii.kit de frane.evacuare.partea electrica si nu mai vb de interioare.plus,ca trebuie sa umblii si la cartoserie...deci,sa zicem ca pe motor si cutie -complete cu tot ce trebuie- dai 4000 euro.pe"frane" dai inca 1000,pe suspensii 1000-1200 euro.pe evacuare inca 1000 plus partea electrica inca 1000.asta asa"groso modo",ai 8000 euro,plus manopera si alte chestii.ajungi la 10k frate!!deci,care-i treaba?

bineinteles eu m-am referit,evident,la chestii serioase,cum spuneati si voi!
air_wolf
QUOTE (bakero @ Jul 3 2009, 11:57 AM) *
dar ai un clasic!vezi!e ca un fiat abath!
si mie mi se pare mult 17000 pe un gordini,dar nici sa faci o dacie...man,gandeste-te asa,ca,pastrezi sasiul si schimbi tot...
bun.pui motor de ce vrei tu,ce incape acolo.ok.ala de 200 cai.bun.transmisia.dup-aia,suspensii.kit de frane.evacuare.partea electrica si nu mai vb de interioare.plus,ca trebuie sa umblii si la cartoserie...deci,sa zicem ca pe motor si cutie -complete cu tot ce trebuie- dai 4000 euro.pe"frane" dai inca 1000,pe suspensii 1000-1200 euro.pe evacuare inca 1000 plus partea electrica inca 1000.asta asa"groso modo",ai 8000 euro,plus manopera si alte chestii.ajungi la 10k frate!!deci,care-i treaba?

bineinteles eu m-am referit,evident,la chestii serioase,cum spuneati si voi!


nu, doar motorul 17.000!!! nu toata masina! fara cutie de viteze!!!!

stiu cit costa sa construiesti o masina si mai ales cite modificari trebuie sa faci. merita? depinde de om. eu cred ca pina la un anumit punct merita sa tunezi o dacie. a mea de exemplu era preparata, avem vreo 76 de cai, cutie scurta in 4 cu a 4-a pinion de R21 pentru autostrada, in afara de sachs nu puteam folosi alt ambreiaj pentru ca nu rezista, planetare glentzer... era distractiva si m-am distrat bine de tot cu ea smile.gif ca bani, nu cred ca am bagat 500$ in prepararea ei la vremea respectiva.
bakero
mda...nu stiu.e delicata problema.si e de tot rasul sa dai pe un motor de r12 17000....gandeste-te mai pui 5000 de eruo si cumperi un clio sport f1.....si asta da distractie....vrooom vrooom.... drive.gif

si totusi,ca sa fiu sincer,am vazut odata,acum ceva ani,cam vreo 6-7 ani,o dacie,modoficata,nu stiu ce avea la motor,dar la exterior era de cel mai bun gust posibil.arata foarte bine....a avut cap gagiul,neagra,cu un eleron mare.era un negru mat daca nu ma insel.frumoasa intr-adevar.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.