Help - Search - Members - Calendar
Full Version: aditivi ulei
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Pages: 1, 2
gabriel cretu
Ati folosit careva dintre voi aditivi din astia "minune" gen dura lube,slick,nu ma refer la 2+2 sau ceva asa mai uzual,ci la astia mai scumpicei,si daca "da" ati simtit ceva diferenta???
Am un prieten cu un cielo si mi-a spus ca pe la 30 mii i-a pus dura lube.....mie mi se pare cam devreme,dar ma rog......
ieri il aud si pe "batranu" ca si-a luat si ca l-a pus,dupa ce socra-miu isi pusese cu o saptamana inainte....o fi vreun simptom de primavara???sau nu mai are lumea ce face cu banii?
In fine daca ati pus si ati simtit ceva diferente postati aici cateva impresii pro sau contra..........multumesc :wave:
Alex71699
Vrajeala, un aditiv poate imbunatatzi unele calitati termice shi vascozitatea lubrifiantilor, cat despre prostiile cu pelicule ce se depun pe ansamblele mobile ale motorului, vrajeala totala, aditivii sunt chiar aia 2+2 , liqui moli etc... dura lube sau altceva de genu asta, nu shtiu cum sa le cataloghez insa din experientza mea shi a altor prieteni , mai avizatzi, respectiv ingineri auto , nu au nici un efect.Bafta.
Horia49540
si eu sunt de acord cu Alex
nu am folosit, dar stiu ca producatorii de uleiuri chiar nu mai garanteaza proprietatile uleiurilor lor daca se adauga chestii dintr-astea
unii spun ca ar fi bune la motoarele uzate...poate, oricum daca incerci cu un motor "pe moarte" nu prea mai ai ce sa-i strici ha ha
Alex71699
P.S.:Ganditi-va daca o ''licoare d-asta" chiar s-ar depune sub forma ceramica cum spun unii , nu e vb de dura lube dar de ceva similar; si viata motorului s-ar prelungi atat de mult , pai aia de la Mercedes ar fi primii care ar recomanda asta shi ar da garantzie 1000000 km la S-uri wink.gif.Bafta
Cosmin65397
Salutare! Bun topicu asta... Apropo de aditivi,imi zicea Gigicu sa bag la motoru meu un ulei mai gros aditivat sa nu mai scoata fumul ala specific de "papat" ulei....asta pana cand fac motorul(in curand sper),ma intrebam poate stiti voi numele....! merci
REMUS69209
salutare! In legatura cu "aditivii"din cate stiu eu sunt de doua feluri:aditivi de ulei(care se zice ca imbunatatesc performantele uleiului,in special vascozitatea la temp.mari)si tratament pt.motor(gen DuraLube sau Metabond).Vreau sa va zic ca eu am bagat Metabond in motor si se cunoaste.Am fost la o prezentare a produsului si e intr-adevar impresionant.E un pic cam scump dar merita toti banii.-Bafta
Felix60549
Linistit se poate folosi si Dura-Lube. Din experienta schimba si zgomotul motorului circa 10000km. Nu face ceea ce contine reclama, dar reduce consumul de combustibil, noxele si zgomotele.
De exemplu, un client, la executarea unei segmentari, am constatat ca boltul pistonului nu fuse aliniat corespunzator si a frecat in alezajul blocului motor. Cum de rectificare nu avea bani dupa ce i-am segmentat-o, o data cu schimbul de ulei l-am sfatuit sa cumpere Dura-Lube. Are 34500km de la segmentare si motorul functioneaza in parametri fara gaze carter majore si fara noxe albastre pe esapament.
Cosmin65397
Salve!!! Pana fac si eu motorul pot sa-i bag DuraLube sa nu mai scoata fumul acela alb albastrui?Baiteztii care au fost la intalnire stiu despre ce e vorba..mai ales Radu
Dragos56563
Salutare ! Si eu am pus DuraLube pe a mea si sunt multumit. Dupa vreo 1000 de km de cind l-am pus am inceput sa-mi dau seama ca zgomotele s-au atenuat mult si ca merge mai bine. Nu cred ca e vorba de efectul Placebo, pentru ca stiu sa ascult motoru'. Asa ca... Works for me @

Cosmin, din cite stiu eu, nu se recomanda sa pui "preparate" din astea la motoare prospat facute sau noi. Asa ca... vezi si tu ! Eu zic sa-l lasi macar 10-15 mii de km pina sa-i pui...

:wave:
Cosmin65397
dragos inca nu am facut motorul...tocmai asta intreb..pana il fac sa pun dura lube sa nu mai scoata fum!
Gigi66198
QUOTE(Cosmin65397)
dragos inca nu am facut motorul...tocmai asta intreb..pana il fac sa pun dura lube sa nu mai scoata fum!


Costa 1.500.000 Lei vechi... Daca mai bagi si un ulei decent, o sa te rupa de bani....
gabriel cretu
mai ai putin si faci motorul......... biggrin.gif
Cosmin65397
Mai am ....dar treb un mecanic de incredere sau service...bun...oricum mai am putin pana fac motoru!
marius69656
Am intrebat azi un specialist in motoare de eficacitatea Dura Lube iar dansu mi-a zis ca face toti banii si ca el deja foloseste , tinand cont ca are un logan nou cu doar 15000 Km.
Felix60549
QUOTE(Cosmin65397)
dragos inca nu am facut motorul...tocmai asta intreb..pana il fac sa pun dura lube sa nu mai scoata fum!

Incearca si te vei convinge!
Alex71699
Nu vreau sa supar pe nimeni sau sa ma dau mai specialist decat altzii.Dar as vrea sa shtiu shi eu ce inseamna mai exact "merge mai bine" sau daca specialistul in cauza are shi ceva studii superioare in domeniu.Eu zic sa intrebatzi orice inginer auto cu ceva cunoshtintze shi vetzi primi acelashi raspuns, respectiv, ca aceste ''ingrediente'' nu folosesc la nimic.Iar Cosmin, daca vrei neaparat potzi sa dai 1500000 pe dura lube , dar fum albastru va scoate in contiunare asa ca mai bine de banii ashtia iei un set de segmentzi Mahle sau Goetze.Bafta multa.
Alex71699
Shi inca ceva.... sa nu uitam ce a zis shi Horia mai devreme, ca producatorii de lubrifiantzi nu ishi mai garanteaza produsul odata cu adaugarea unur asemenea substantze.Iar un ulei bun vine din fabrica cu totzi aditivii necesari.Bafta.
marius69656
E adevarat ca daca iei un ulei bun , adica 4-500.000 lei litru nici nu mai ai nevoie de adidivii minune. Parerea mea.
bakhus70370
Astea te ajuta mai mult pe tine decat masina,e chestie de autosugestie smile.gif Parerea mea!Pace.
gabriel cretu
Nu stiu daca va mai amintiti de un tratament din asta rusesc,se gasea acum cativa ani,se importa de cineva din Timisoara ,Arad,partile alea iar la noi se gasea pe la mitropolie pe sraduta aia ingusta........era ceva impresionant cel putin in reclame,dar din pacate nu mai stiu cum se numea produsul si firma distribuitoare pt Bucuresti nu mai e acolo...
Asa e ai dreptate Remus sunt tratamente de motor si aditivi de ulei........eu la tratamentele astea de motor ma refeream,dar n-am stiut cum sa le numesc....
Revenind la produsul sus mentionat cred ca era peste dura lube sau poate doar avea o reclama mai buna,dar din ce se vedea acolo era impresionant
pdw
QUOTE(gabriel cretu)
Nu stiu daca va mai amintiti de un tratament din asta rusesc,se gasea acum cativa ani...
...
Revenind la produsul sus mentionat cred ca era peste dura lube sau poate doar avea o reclama mai buna,dar din ce se vedea acolo era impresionant

Din cate tin eu minte se numea Modificatorul universal.
REMUS69209
salutare,Eu am vorbit despre Metabond pt ca am fost la o demonstratie si l-am si folosit.Cand voi veni la urmatoarea intalnire o sa va aduc niste pliante si o sa va convingeti si voi de ce poate face.Va rog sa ma credeti pe cuvant pt ca stiu ce vorbesc(meseria mea e inginer mecanic si mai lucrez si cu piese auto).
Felix60549
Daca tot ai amintit de Metabond, as dori si eu o informatie, te rog!
Ce caracteristici are, cam cu ce ajuta motorul, cat costa si la cati ml este comercializat. Pe scurt, daca poti.
Solicit acestea, deoarece am intrebat la multe magazine din oras si mai toti imi ofereau Dura-Lube.
REMUS69209
SALUT! Pt Felix;Principala proprietate a metabond-ului este aceea de a reduce frecarea.De aici pleaca celelalte proprietati(reduce consumul de ulei,reduce consumul de combustibil,noxe mai scazute)Cat despre gramajul unui flacon nu pot sa-ti spun acum(sunt acasa si nu am tabrlul la mine),dar ce pot sa-ti spun este ca flaconul cu metabond difera in functie de uzura motorului.Pt motor uzat(consum de ulei>1litru/1000km)flaconul costa cam 1600000.Pt un motor bun(dar nu nou sau proaspat reparat)un flacon costa cam 1500000 si are alt gramaj(litraj) fata de celalat.Pt motor nou un flacon costa cam 1300000.Eu ti-am dat niste preturi aproximative(nu am acum lista cu preturi).Daca te intereseaza mai multe,luni o sa iau acasa listele alea si o sa stiu exact preturile si gramajul.A...si ce era destul de important este ca odata bagat in motor te "tine"cam 50000km!
Felix60549
Multumesc Remus!
Daca voi gasi am sa incerc si acest tratament. Sunt curios ce rezultate da.
iulian99579
QUOTE(Dragos56563)
Salutare ! Si eu am pus DuraLube pe a mea si sunt multumit. Dupa vreo 1000 de km de cind l-am pus am inceput sa-mi dau seama ca zgomotele s-au atenuat mult si ca merge mai bine. Nu cred ca e vorba de efectul Placebo, pentru ca stiu sa ascult motoru'. Asa ca... Works for me @

Cosmin, din cite stiu eu, nu se recomanda sa pui "preparate" din astea la motoare prospat facute sau noi. Asa ca... vezi si tu ! Eu zic sa-l lasi macar 10-15 mii de km pina sa-i pui...

:wave:
de ce nu se recomanda sa se puna la motoare noi ?
stie cineva?ii dau un premiu daca raspunde cineva corect
tzo99516
nustu dece nu se pune la motoare noi dar va pot spune cum se poate obtine aproape acelasi efect(mai exact95%) pe care il face duralube dar fara sa pui duralube,


bagi ulei castrol dala bun!e testat de mai multa lume
Horia49540
si eu sunt de acord cu Tzotzo beer.gif

un ulei foarte bun modern nu are nevoie de aditivi, ba se poate chiar ca acestia sa dauneze proprietatilor uleiului
marii producatori nu sfatuiesc adaugarea de aditivi

dar de curiozitate: ce premiu dai celui care respunde? biggrin.gif :wave:
tzo99516
aveti mare grija ca atunci cand schimbati filtrul de ulei sa nu ramana pe bloc garnitura de la cel vechi,ca eu asa am patit azi si am pierdut instant 1 litru si ceva de ulei,ca initial nu cruge,dar cand ai pornit motoru e rupere,asa ca aveti grija sa nu patit ca mine!!!!!!!!!
Ionut45405
Motorul nou are nevoie ca piesele sale sa se rodeze, proces care se face prin frecare. Reducand frecarea e clar de ce nu se recomanda, nu se mai "muleaza" segmentii pe cilindri, cuzinetii pe arbore s.a..
Acu' ce primesc? arigato.gif
Daniel82595
Ce stiti despre aditivii aceia, de tip engine flusher, de ii pui in uleiul vechi inainte sa-l schimbi ca sa curete motorul ?
tzo99516
apropo de engien flusher,sa nu cumva sa puneti motorina in luleiul vechi inainte sa-l schimbati(ca sa va curete motorul).motorina curata super prin mototr,dar nu curata numai mizeria,si s-ar putea sa aveti norocul sa curete si alte garnituri pe care la mai are motorul prin el,asa ca sa nu cupeti motoruna in ulei!!!!(am mai auzit eu pe unul care a facut asa si mi-a zis si mie sa pun si cand i-am explicat despre ce e vb a zis ca e cam prost biggrin.gif asa ca aveti mare grija)
Popescu91011
Rușii zic așa:
"Se toarnă în motor ulei detergent special marca ВНИИП - фд până la marcajul "MIN" și se lasă motorul să funcționeze cu turație mică timp de 10 min.; se scurge uleiul detergent, se schimbă filtrul de ulei și se toarnă ulei proaspăt, potrivit anotimpului".
Acuma, daca nu avem la îndemână uleiul recomandat de ei, folosim și produse "capitaliste", gen "engine flusher" (care nu e ADITIV, ci ulei detergent!). În felul ăsta se înlătură depunerile rășinoase, în special de pe corpul arborelui de distribuție. Eu am folosit o cutie cu un astfel de ulei detergent înaintea schimbului de ulei și, până în prezent, mă declar mulțumit.
Cât despre aditivi, și eu înclin să optez spre un ulei bun, semi-sintetic sau sintetic (daca sunt ceva bani în pungă), decât pentru adăugarea de diverși aditivi. Chimia organică e dată încolo și nu prea vrea să țină cont de interesele diverșilor producători, așa că oricât ne-ar asigura ei de pluri-compatibilitatea unor aditivi cu cele mai variate mărci de uleiuri, eu cred că lucrurile nu stau chiar așa.
Iată și un tabel de echivalență a uleiurilor (după ce l-am postat, am observat că nu se iînțelege nimic! Scuze și așteptăm site-ul lada clubromania.ro biggrin.gif ):
Daniel82595
Si rusii erau un pic "capitalisti" ca ei chiar recomandau marca si nu tipul de ulei detergent. biggrin.gif
QUOTE(Popescu91011)
Rușii zic așa:
Eu am folosit o cutie cu un astfel de ulei detergent înaintea schimbului de ulei și, până în prezent, mă declar mulțumit.

Mai exact ce marca? Sunt cumva pe categori? :wave:
tzo99516
domnul popescu eu va recomand,daca doriti si aveti bani(adica 80 de lei noi) sa puneti ulei semi-sintetic 10w40 si nu mai mic,pt ca eu am 5w30 si e subtire,isi face treaba dar e subtire,si cum noi ne apropiem de vara eu recomand ceva mai gros ca se incinge uleiul afara e cald si daca se subtiaza prea rau nu mai unge si e naspa.Cat despre sintetice,ele sunt super super super pt motor dar nu pt ale noastre ca sunt subtiri si nu cred eu ca ne face chiar bine
Horia49540
merge f bine si 15w40 de la o firma buna
in tabelul de echivalente al uleiurilor dat de lada se recomanda de la majoritatea firmelor 15w40 pt clima noastra, doar de la esso si agip parca ziceau sa se puna 10w40

dar asta la uleiurile din vremea aceea...
v-as spune inca o data ce ulei pun eu, dar dup-aia imi dati in cap ca iar va innebunesc cu aral, castrol si champion ha ha biggrin.gif :wave:
Mihai103235
castrol 15W40 am bagat si multumit is declarat !!
sunt foarte multumit de uleiul asta.....la fel de bine merge si un esso sau chiar un Mobil 1
Popescu91011
Eu i-am schimbat uleiul Natașei pe 22 noiembrie 2006, punându-i ELF Competition 10W-40 (5 litri - 78,5 RON). De atunci, am făcut 3.000 km și mă declar mulțumit de funcționarea motorului și de consumul de ulei (din cei 5 l mai am cam 300 ml, scăzând cei 3,75 l care intră în baie și în filtru).
Într-adevăr, uleiurile multi-vâscoase (multi-grad), cum ar fi 0w30, 5w30, 10w40 și așa mai departe, sunt uleiuri produse pentru funcționarea motoarelor în țări unde schimbările de temperatură pot fi semnificative. De exemplu, uleiurile multi-vâscoase pot fi folosite în climatul temperat continental moderat, unde temperaturile pot fi de -29°C iarna, până la +35°C în timpul verii. Prima cifră indică indicele de vâscozitate pe timpul iernii (W - winter) și cu cât este mai mică, cu atât uleiul respectiv este suficient de “subțire” ca să curgă bine la temperaturi joase (-25 -30 grade). Vara, uleiul trebuie să fie mai " gros", deci a doua cifră, care indică vâscozitatea pe timpul verii, trebuie să fie mai mare.
Nu trebuie uitat că, pe lângă rolul de lubrefiere, uleiul mai are un rol deosebit în menținerea funcționării perfecte a motorului și prin menținerea curățeniei depline a motorului. Depozitele de impurități rămase în motor, împiedică funcționarea și reduc eficiența combustibilului, în plus,în timp, scad performanțele motorului. Totodată, dacă sunt lăsate „nepăzite” (nu sunt înlăturate prin spălarea periodică a motorului), aceste impurități pot cauza o uzură mare a acestuia.
De asemenea, nu trebuie uitat că uleiul de motor este responsabil într-o mare măsură și de răcirea motorului mașinii. Radiatorul (sistemul anti-îngheț) răspunde doar de răcirea părții superioare a motorului. Restul,(arborele cotit, axul cu came, distribuția, pistoanele, rulmenții de presiune și multe alte componente importante ale motorului) sunt răcite, în principal, de uleiul de motor.
Așa că, un ulei bun=viață lungă pentru motor și satisfacție în conducerea automobilului. Să nu ne scumpim la tărâțe...
Daniel82595
pana 8 % din caldura motorului e eliminata cu ajutorul uleiului, insa uleiul raceste niste piese importante. Btw, sistemul de racire de pe lada 1500 mi se pare putin cam subdimensionat, parerea mea :angel:
Horia49540
e uite aici te contrazzic: e chiar foarte bun, la nivelul celor moderne
si spun din experienta: ore intregi de urcat serios cu a doua si vit 1 pana in 20 la ora vara pe caldura si niciodata n-a iesit din parametri :wave:

hai sa mergem vara cu o dacie cu radiator standard (nu din cel mare de aro 10) cu 100 la ora mult imp (eventual si cu vant din spate, sa vezi dup-aia ce o sa mai lauzi lada:)

si a propos: un motor se simte cel mai bine cat mai cald, cu conditia sa nu fiarba apa

si ce gasesc eu cel mai un la sistemul de racire de lada: nu trebuie aerisit, se aeriseste singur :boxing: :wave:
Daniel82595
Zic ca e putin subdimensionat din cauza faptului ca pare proiectat la limita, fara o prea mare marja de eroare. Faptul ca nu trebuie aerisit este un mare plus biggrin.gif. Afara din oras nu face probleme, iar daca o fortez, adica schimbat dupa 4500 se incalzeste dar se raceste imediat ce ma calmez.
Pe net lumea (afara din RO) zice ca s-ar incalzi vara in oras dar la mine nu trece de ~92-93 grade. (uzura minima e intre aprox.80-90 gr)
Eh, diferenta dintre laditele noastre e ca 1200 nu are electroventilator, si sa sti ca asta conteaza. Tzo si-a montat pe fulie ventilator si nu trece de 90.
Eu de cand am pus aprinderea electronica, de care sunt multumit, motorul imi sta mai cald la fix 90,(la drumuri facute numai seara dupa ora 21 ca ziua e un trafic infernal), iar daca prind un stop si trece de 90 greu mai coboara temp(am reglat cat am putut de bine avansul).
Cei care mai au acest tip de aprindere, exact acelasi model, au Dacii fara electroventilator si nu se simte. De asta zic ca parca e facut cam la limita...si in cartea ei scrie ca lada 1500 merge la max 40 gr fata de 45 gr pt lada 1200 (parca astea erau valorile...sau la o dif de 5 gr) biggrin.gif
Horia49540
la cate grade incepe zona rosie la 1500?

si ce e chestia cu 45 frade si 40, sorry dar nu am inteles...

oricum daca nus e apropie periculos de zona rosie nu e nicio problema

mie imi sta vara la drum la vreo 4 mm de zona rosie (cum zice la carte), la urcus greu, greu de tot a urcat cel mai mult la 2 mm de zona rosie si acolo a ramas timp de o ora si jumatate pana m-am oprit, pe Transfagarasan ajunge la 3 mm de zona rosie, deci e bine :boxing: biggrin.gif

daca ai termostat bun, pompa de apa buna si cureaua intinsa corect, ir radiatorul nu e infundat trebuie sa mearga perfect

ba eu odata am mers chiar destul si pe la munte cu o curea de ventilator care era aproape de rupere in trei locuri, si patina la accelerari cu farurile aprinse, si tot nu s-a incins prea tare...dar depinde si cum a fost viata masinii, daca o fi mersmereu cu apa chioara s-o fi depus piatra in radiator...
succes :wave:
Daniel82595
QUOTE(Horia49540)
la cate grade incepe zona rosie la 1500?

si ce e chestia cu 45 frade si 40, sorry dar nu am inteles...


pai la 1500 nu ai zona rosie, iti indica 50, 90 si 120 gr si stiu ca trebuie sa fie cu cativa mm sub 90.
vroiam sa zic ca citisem undeva pe net despre automob lada ca 1200 poate fi exploatata pana la 45 gr si 1500 pana la 40....era o diferenta de 5 gr biggrin.gif
radiatorul l-am curatat in vara
tzo99516
dane daca esti unpic atent ai sa vezi ca e si o zona rosie la lada 1500 ,zona care incepe pe la 120 de grade dar la tepmeratura aia oricat de bun ar fi antigelul in ea,tot fierbe lucru care nu e deloc bun ca dupa schimbi garnitura de chilasa.tata si cu unchimiu au avut lada 1500 si mi-au confirmat amandoi ca nu e indicat sa treaca de 90 de grade si ca masina lada merge perfect(comsum si forta in demaraje si dastea) intre 83 si 90 de grade, nu zic ca nu merge bine si la mai mult de 90 dar tre sa ai mare grija ca nu e bine sa ajungi la punctul de fierbere ce dupa e naspa,eu spre exemplu am mai marit circuitul de apa si sunt multumit si daca ma ajuta timpul o sa pun un radiator mai mare si gata chiar nu o sa mai am probleme,dar pana sa pun radiatorul mare o sa fac si o racire pe aer sa vedem cum se comporta.oricum parerea mea ar fi sa nu mai mergi asa cu lada ta horia ca dupa ne doare sufletelul pe toti cand o sa ne zici ca ai dus-o sa-i faci shimbare ce garnitura,daca e sa ne vdm duminica o sa-ti arat cuma m marit eu circuitul de apa! si daca crezi ca e interesant poti sa faci lafel si tu,si iti zic sigur ca nu se mai incinge asa de mult(ultimul furtun pe care l-am pus intra in el un pahar de apa si paharul ala a facut sa scada temperatura cu 5 grade;) )
Horia49540
pai ce-are bre, ca n-o omor?! biggrin.gif
daca merge bine si nu se incinceg o las asa, ca pana acum am fost foarte multumit :boxing:

da' voi mergeti la curse cu ele de se incing asa? :bandit:

si daca zici ca zona rosie incepe la 120 gr pana acolo nu e nicio problema
asta e inca o dovada la ceea ce am spus eu, ca sistemul de racire e beton, daca e presurizat apa nu fierbe la 100 grade, ci mai incolo!
normal ca nu e bine sa o tii la 120 grade, dar nu se strica daca se incinge la urcusuri bicycle.gif
mie chiar mi se pare ca motorul de lada merge "a paguba" in linie dreapta,adica are prea multa putere...abia la urcus simti ca munceste si el un pic beer.gif

la lada 1200 nu am diagrama cu grade sa stiu care e temperatura, dar o fi ca la voi...oricum nu s-a auzit pana acum de lada cu motorul fiert :boxing: :wave:
bakhus70370
Horia eu am tot 1200 si la ambele, dupa ce am vazut cum se intampla la prietenii cu dacii,.am zis ca e defecta sonda aia de temperatura. Are 1200 un sistem de racire al dracu de al dracu, asta vara pe caldurile cele mari, mers si frecat prin Bucuresti 4-5 ore,rar se ridica PUTIN peste 90 biggrin.gif
Horia49540
deci cand doi (eu si bakhus) zic un lucru nu poti decat sa le dai dreptate biggrin.gif :boxing: :wave:
Mihai103235
eu nu stiu ce sa mai zic si sa cred acum
la 1500 meu...acu sta in regim normal dar si in lucru intens peste 90 de grade ....undeva pe la 92-93...si merge fara nici cea mai mica problema !!!
Termocupla intra in serviciu normal...
blink.gif
Daniel82595
hahah, eu va dau dreptate nu-i bai beer.gif
problema am rezolvat-o foarte usor: am dat aprinderea electronica jos biggrin.gif (de fapt se numeste aprindere tranzistorizata) si acum temperatura e ca inainte adica cativa mm sub 90 ceea ce e OK.
Andrei79789
Eu am numai belele cu racirea pe vreme calda. Am curatat in repetate randuri tot sistemul si tot se incalzeste peste limite in ~ 20 min de mers bara la bara. Adica ajunge la zona rosie. Rezolv situatia prin folosirea radiatorului de bord, dar e neplacut sa ai calduara de afara si in masina in acelasi timp sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.