Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce fel de Skoda ?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2
Lord
skoda octavia aia noua o sa fie scumpa nu o sa mai fie masina pt popor

iar o octavia cu full options chiar gandita pt 95 e totusi la nivel de 2003 cu dotarile
G e o r g e
lord : dotarile sunt ok , dar la ce bani? si totusi gandeste te la solutiile tehnice din spatele skodei care sunt depasite.
Rai
Eu am vazut Skoda octavia noua nu e o diferenta prea mare cu ceea veche e putin mai mare cu 6 cm la lungime cu 5 cm la latime si portbagajul are un volum de 560 l e record la Mercedes E e numai de 540 l.Motoare vor fii 75-150(2.0 FSI)CP. si diesel 105-140 CP.Premiera la salonul auto din Geneva in martie.La vanzare din iunie.
popa1
Aveti aici o fisa de echipare ptr un Megane SEDAN,cine mai poate aduce o masina cu aceleasi echipari la aceiasi bani are de la mine o bere(sau mai multe)

FISA PREZENTARE

RENAULT
MEGANE II SEDAN
CONFORT PRIVILEGE
1.6 16V

PRET CIP 12 397 EURO ACCIZA 1%

MODEL: MEGANE SEDAN PRET DDP 14 900 EURO
VERSIUNE: SPP16 115 E3
PUTERE MAXIMA: 115 C.P. DIN
CAPACITATE CILINDRICA: 1.598 cmc
INJECTIE: Electronica Multipunct
COMBUSTIBIL: Benzina fara plumb
CUTIE DE VITEZE: mecanica 5+1 trepte

ECHIPAMENT STANDARD: A.B.S. cu repatitor electronic al franarii E.B.V.+
A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)
Aer conditionat + filtru polen
Airbag frontale (adaptabile), airbag-uri laterale fata +windowbaguri (6)
Aprindere automata a farurilor si a avariilor in cazul franarii de urgenta
C.A.R.-Inchidere automata la demaraj + imobilizator electronic codat
Centuri de siguranta trei puncte dubla pretensionare+limitator de efort
Computer de bord cu 7 functii si ceas digital de bord
Directie asistata electric variabila
Faruri dublu optice cu halogen reglabile electric din interior +proiectoare ceata
Functia" Follow me home"
Geamuri electrice fata si spate, cu impuls si sistem antiprindere
Geamuri si parbriz cu tenta
Inchidere centralizata si demaraj prin card
Luneta incalzita electric cu degivrare rapida si stop suplimentar de frana
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante + oglinda interioara electrocrom
Plafon fata cu spot de lectura pasager, spate cu spot de lumina central
Radio cu mono CD 4x15w RDS codat, cu afisaj separat, satelit de comanda
Scaun sofer reglabil pe inaltime si cu reglare lombara
Semnal sonor pentru lumini aprinse, usi deschise, centuri si carburant
Sistem antifurt cu imobilizare electronica a motorului
Sistem ISOFIX de prindere pentru scaunul din fata si bancheta spate
Spatar bancheta spate rabatat fractionat 1/3 / 2/3 + tabliera spate mobila
Parasolare laterale+luneta
Spatii depozitare cotiera fata, cotiera spate si cotiere usi fata
Tetiere reglabile pentru locurile fata, cu protectie marita / spate tip virgula
Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
Trape sub locurile din fata, torpedou (17 litri) iluminat si cu refrigerare
Volan reglabil pe inaltime si profunzime

OPTIONALE: Airbag-uri laterale spate 91EURO
Parbriz reflectorizant 55 EURO Oglinzi rabatabile electric 43 EURO
Climatronic 238EURO Radio Cabasse 4x35W + magazie 6 CD 463EURO
Faruri XENON + spalator cu jet 427EURO Tapiterie piele 732EURO
Indicator presiune pneuri 122EURO Trapa electrica 488EURO
Jenti aluminiu [205/55 R17] 37 EURO Vopsea metalizata 207EURO
Scaune incalzite electric 122EURO
GARANTIE: 18 luni fara limita de kilometri 6 ani anticoroziune 18 luni calitate vopsea
Lord
uite garantia de la skoda, mie mi se pare mai asiguranta decat cea de la renault

GARANTIE: 24 luni fara limita de km
10 ani la perforarea caroserie prin coroziune
3 ani la vopsitorie
Lord
uite garantia de la skoda, mie mi se pare mai asiguranta decat cea de la renault

GARANTIE: 24 luni fara limita de km
10 ani la perforarea caroserie prin coroziune
3 ani la vopsitorie
madalina
Este evident ca vrei skoda! Daca asta iti place tie, cumpar-o si sper pentru binele tau sa nimeresti o masina reusita!
M i h a i
Lord ia-ti fara grija. Eu unul nu am auzit de Skoda cu probleme inca de cand se vindea Felicia.

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-04 08:05 ]
G e o r g e
eu am auzit SI lucruri de bine , dar din pacate mai mult am auzit de rau.
M i h a i
Cred ca depinde si ce fel de lucruri. Daca e faza ca "zdrangane" firele prin locasurile pe unde sunt trase sau alte chestii d-astea pe mine nu m-ar deranja asa de mlt. La fiecare masina apare cate ceva de genul asta in timp.
Eu nu am auzit de motoare stricate sau treburi d-astea care sa te tina pe dreapta. Dar acum depinde si de Lord ce pretentii are
Lord
dom'le daca zdrangane firele dau casetofonu mai tare

acu fara gluma masinile skoda s-au inmultit mai ceva ca iepurii in iarna si toamna 2003 si asta imi zice "go for it" nu ?
Anubis
Stimate coleg de forum,

La 16,000 Euro cat esti dispus sa dai pe o Skoda (care oricine ce ar zice ramane totusi o varianta "Lite" a VW-ului, care el insusi nu straluceste ca masina....) nu inteleg de ce nu ai incerca un BMW 530d pana in 60,000 Km - cu putin noroc gasesti si la 40,000 Km - de prin 2000.

Ar fi suficient de incapator pentru familia ta (din ce am citit am inteles ca parintii sunt mai "grei") si ai avea si tu o masina (sau mai bine zis un mic tanc) care nu are puntea spate rigida (cazul Skodei sau al Daciei sau chiar al lui Fiat Punto - ala nou) care sa duca la instabilitate in curbe, cai putere in draci (parca 193 CP), consum acceptabil, piese garla la super preturi, ce sa mai o masina in care te simti rege nu "orc".

Apropos de BMW la second hand; un coleg si prieten foarte bun de la servici tocmai si-a luat un 730 din '92 la 135,000 Km cu 4500 Euro. La inceput am zis si eu ca majoritatea - nu lua mah second hand - dar m-am convins mergand cu ea ca BMW ramane BMW si dupa 12 ani si ca 135,000 Km la un BMW intretinut cu bun simt nu reprezinta decat rodajul. Mentionez ca masina a fost foarte bine intretinuta si a fost supusa unei verificari complete la Auto Bavaria inainte de cumparare!!! - sa nu uiti sa faci acelasi lucru!!!

Numai bine
M i h a i
Referitor la faza cu "puntea spate rigida" care este des adusa in discutie de membrii si care cica duce la instabilitate, vreau sa spun ca, dupa parerea mea, acest lucru este valabil daca mergi ca la raliu. Eu unul am mers pe Sinaia-Brasov sau Dealul Negru cu Fiatul Punto (care este si scurt saracu`) de se tinea cel din dreapta cu mana de manerul de sus. In Plus era si ud pe jos si nu mi s-a parut ca pierd controlul masinii in nici un fel. Nici ca se rastoarna nici ca aluneca. Am mers cot la cot cu un Cielo care e mai lung mai greu si avea si cuciucuri mai late.
Nu stiu ce ar trebui sa faci cu o masina ca sa zbori de pe sosea.
Cine baga la inaintare faza cu instabilitatea cred ca are in vedere standarde prea ridicate la fel ca si cei de la ADAC, care gasesc nod in papura la orice masina.
Daca stilul de mers in curbe provoaca teama pasagerilor dar totusi pastrezi controlul masinii, mi se pare suficient.
Asa ca si eu as zice Go fo it. Argumentele de pana acum nu mi se par suficiente pt a renunta la Skoda in favoarea altei masini apropiate ca pret si clasa mai ales daca-ti si place.
Exceptand BMW-ul second

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-05 10:15 ]
Rai
Daca iti place Skoda cumpara nu am auzit multe rele si am si condus.Dar un BMW de dupa 2000 e o alta planeta nu se poate compara cu aproape nimic pe strada are clasa ei dar si pretul la marime ar ajunge si un 320d si la motor si la loc sau poate un tourig sau breck cum se zice pe acolo.Dar cu tractiunea pe spate trebuie sa te obisnuesti mai ales la modelele mai vechi dar acum au atata electronica ca nu mai trebuie sa iti faci griji si sa vezi cum sta in curbe si ce frana are.
madalina
Conform pricipiului aceasta ar trebui sa-ti iei megane II, ca are vanzari mai mari!
Tu vrei ca cineva sa aleaga in locul tau pentru a blama pe acel cineva daca nu-ti place masina si sa te lauzi pe tine insuti daca iti place! sorry:banii tai, masina ta, decizia ta!
Mie personal nu-mi place sa am cea mai vanduta masina dintr-o anume clasa! La toate cele trei masini pe care le am m-am orientat catre masini mai rarutze!
Cand am luat mazda am ales intre Passat si 626 si am ales-o pe cea din urma deoarece era foarte bine vazuta in afara, dar cu vanzari foarte mici in Romania ceea ce-mi asigura un oarecare nonconformism!
La Corsa. am, ales intre C3 si Corsa, cam cu aceleasi vanzari, dar am o parere mai buna despre Opel decatdespre Citroen!
Iar la Yaris am ales intre Micra si Yaris, desi am mers si am vazut aproape toate masinile din clasa mica!
Si pe tine te-as sfatui sa vii o zi in Bucuresti si sa mergi la toate marcile care au masini din clasa ce te intereseaza si cu preturi apropiate de suma de care dispui! Nu uita ca se mai fac promotii care nu sunt neaparat anuntate in media, dar acolo iti ofera o reducere! Asa mi s-a intamplat mie la Corsa! M-am dus sambata si am luat un pret, iar lunea din a douasaptamana, cand m-am dus sasemnez contractul si sa platesc, era cu 1500 mai ieftina!

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-05 17:38 ]
Lord
sa o luam pe rand
la BMW nu m-am gandit am crezut ca e prea scump o sa ma interesez de preturi la mana a doua dar totusi chiar 60 000 km mi se par un pic cam multi, vreau o masina la mana a doua dar o vreau din 2001-2003

acum pt. madalina

mi se pare hilar sa zici ca astept sa-mi zica cineva ce masina sa iau, si apoi sa dau vina pe acel cineva. aici fiecare vine cu alta parere nu e un fel de top si the winner takes it all. eu vreau pur si simplu sa stiu ce masini sunt mai apreciate, de ce, de ce nu etc.

ma indoiesc ca vanzarile la megane II sunt peste cele la fabia si octavia

nu trebuie sa vin in bucuresti pt. ca sunt din bucuresti

si nici nu ma deranjeaza daca am aceeasi masina cu inca 10 000 de oameni atata timp cat imi place si ma simt bine in ea

cat despre puntea spate: eu n-am vazut nici dacii care sa sara in curbe, cat despre skoda nici atat. (poate doar in situatii speciale)
eu nu vreau o masina bolid (nu ma intereseaza 200CP si 240 km/h)
cam toate masinile pot la ora actuala un 170 care e mai mult decat rezonabil pt. drumurile noastre si oricum E ILEGAL mersu cu mai mult de 130 da ?

o sa ma interesez de bmw, dar nu cred ca voi merge pe el pt. ca nu vreau o masina cu tractiune pe spate, iar un bmw din 2000 sa zicem, nu cred ca este doar 15-16 000 euro
madalina
Scuze pt ca am zis sa vii in Bucuresti! Am crezut ca esti din Brasov!
Apoi, daca citesti mesajele tale, observi ca iti place Skoda, dar totusi ai mici retineri!
Nu stiu daca vanzarile la megane II sunt peste cele de la octavia+fabia, dar cea mai vanduta marca straina in Romania este Renault!
De exemplu pe decembrie 2003:
1.clio 498
2.megane II 488
3.skoda octavia 292
4.skoda fabia 191
(gasesti pe autoshow statisticile pe tot anul)
Tocmai pentru ca ai familie mai "corpolenta" te sfatuiesc sa mergi sa vezi cat mai multe masini, preferabil cu ei! Fa drive-teste! mai bine te hotarasti o saptamana mai tarziu, dar esti 100% convins ca ai facut cea mai buna alegere!

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-06 05:31 ]
M i h a i
Bine spus Lord...
...si inca ceva, OCTAVIA, e mai spatioasa decat Megane de departe. Defapt Octavia este la clasa medie iar megane o treapta mai jos la compacte

Daca ar fi sa luam vanzarile pe clase atunci am compara Octavia cu Laguna care nu se vinde mai deloc.
Daca vrei sa compari Octavia cu ceva incearca Passat, Nubira, Peugeot 406, Modeo, Vectra, Seat Toledo....astea sunt din clasa ei

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-06 08:16 ]
Anubis
Referitor la problema ridicate de mine cu puntea spate rigida as dori sa adaug faptul ca sunt posesor de SuperNova si pot spune ca pentru clasa ei, masina are o stabilitate foarte buna (desi evident are puntea spate rigida).

Eu nu am spus ca aceste tipuri de masini "sar" de pe sosea la o curba, doar am vrut sa te fac atent ca la banii care ii dai merita sa cumperi ceva mult mai bun (punte semi-rigida sau independenta). DIferenta de stabilitate intre puntile rigide si celelalte se simte la orice curba care o iei - masina se lipeste efectiv de strada.

In alta ordine de idei nu poti compara un "Magar 2" (Megane 2), Skoda, Opel, VW, cu un BMW. Nu spun acest lucru din rautate sau fanatism "BMW-ist", ci pentru ca in primul rand datorita faptului ca vorbim de clase diferite de masini (masini de serie normale vs. masini de serie premium) - putem compara Mercedes, Audi, BMW, Saab, noile Cadillac, ca facand parte din clasa premium - daca vrem neaparat sa comparam.

Relativ la faptul ca Octavia este considerata facand parte din clasa D - Segmentul mediu superior - care in limbaj normal se mai numeste si clasa medie - permiteti-mi sa dau niste exemple din aceasta clasa:

- VW Pasat/ Skoda Superb
- Opel Vectra
- Renult Laguna 2
- Mercedes C-Klasse
- Audi A4
- Toyota Avensis

va pot spune ca nu este adevarat. Skoda Octavia face parte din clasa C - Segmentul mediu inferior - cunoscuta in limbaj normal sub denumirea de clasa compacta; ca exemple:

- Skoda Octavia
- Renault Megane
- Peugeot 307
- VW Golf
- Ford Focus
- VW Bora
- Opel Astra
- Toyota Corolla

Nici nu ar putea fi altfel de vreme ce platforma ei este o versiune mai slaba a platformei Golf/Bora de la VW.

=====================================
Aceste informatii, precum si clasele de masini prezentate sunt conform clasfificarilor internationale in vigoare si conform clasificarilor APIA din Romania.
=====================================

Numai bine
M i h a i
Pt Anubis:

Interesant este ca si eu tot conform APIA stiam ca OCTAVIA nu e compacta ci medie

Cat despre rigiditatea puntilor spate, sunt de acord si iti dau dreptate. Eu doar ziceam ca nu e dracu chiar asa de negru incat sa nu mai cuimperi masina. Si poate ca o masina mai putin rigida are alte dezavantaje fata de Skoda.

Eu personal te apreciez pentru complexitatea raspunsurilor tale insa daca erai FANATIC BMW te apreciam si mai mult
Lord
np pt. Bucuresti nu aveai de unde sa stii

in noiembrie si decembrie au sarit vanzarile la renault (dupa autoshow)
drive testul se poate face cu pana la cati oameni inauntru ? pot fi 3 oameni inauntru ?
si ce acte imi trebuie pt. drive test ? ma lasa sa conduc ?

mihai: nu stiu daca octavia e mai spatioasa decat megane, din ce am mai citit pe net se zice ca megane e mai mare ca octavia (acum cred ca depinde si de versiuni, am o ruda care are o octavia limuzina mai lunga cu 6 cm decat e ea normal si ar fi mai spatioasa decat cele normale)

probabil viitorul este al puntilor independente dar nu vad o problema in cele rigide

nici eu nu cred ca BMW merge comparat cu megane si octavia, totusi E BMW chiar si pretul o spune, un BMW nou nu gasesti sub 20 000
M i h a i
Lord, ca sa-ti dai sama care e mai spatioasa, urca-te in ele. Eu asa mi-am dat seama.
Cat despre drive-test, din ce stiu eu, unii nu-ti cer nimic (hyundai) iar altii cer sa ai aptitudini minime de condus, in sensul ca daca esti bolovan, nu te vor lasa sa le rupi masina. Cat despre acete, nu stiu sa fie nevoie.
La Hyundai cand am facut drive-test am fost 3 inisi. Destul de masivi toti
Anubis
Mihai, nu sunt un fanatic in absolut nimica asa ca nici vorba sa fiu fanatic BMW...dar cred ca trebuie sa ii dai Cezarului ce e al Cezarului...asa consider eu ca e fair.

Referitor la Octavia, este totusi clasa compacta din moment ce foloseste ca origine platforma unei masini care a dat practic nastere clasei compacte (VW Golf). Unde or fi vremurile alea pentru VW...nu stiu.

Numai bine
madalina
Te lasa sa faci drive-testul cu trei persoane inauntru! Actele necesare depin de politica fiecarei firme! Oricum, dacanu te lasa sa faci drive test le spui :"la revedere!"! nici-un dealer nu este unic, asa ca nu ai de ce sa le suporti magariile! Din experienta, eu zic ca si modul in care esti tratat de dealer este un factor important in alegerea masinii!
Daca atunci cand le dai bani, daca, doamne-fereste, ai o problema cu masina cum te vor trata!?!
Lord
nu cred ca mai sunt dealeri la noi care sa iti refuze un drive test mai ales ca nu se pot lauda ca vand masini in fiecare zi (asta mai mult ca sigur)

vroiam sa stiu si daca acest drive test costa sau numa ceva acte (buletin permis de conducere)
madalina
Nu costa nimic drivetestul!
G e o r g e
si te mai lasa sa te plimbi si cu masina :lol





glumesc doar dar nu m-am putut abtine
Lord
si cam cat tine minunea asta de drive test? cati km te lasa sa mergi cu masina ?
madalina
Depinde de politica firmei si de persoana care este cu tine! In cazul meu, a fost vorba de 5-6 km! Depinde si unde faci drivetestul si de calitatile de sofer: daca este vorba de o catastrofa - si este vorba si de femei si de barbati-, il/o da jos dupa nici un km, daca conduci cel putin acceptabil, te lasa mai mult!
dragos10
Lord de ce nu iei in calcul o laguna 2 second hand din germania,diesel,107 cp pe care o poti lua de acolo la 10000eur?are dotari k lumea si de spatiu nu mai vorbim.iar km sunt in jur de 50.000.cred ca e varianta buna pentru o familie.
G e o r g e
este de fapt 106,59072738 cp , not

NU EXISTA motor de 107 cp diesel pe laguna

exista :
1.9 - 100 cp
1.9 - 110cp
1.9 - 120 cp
2.2 - 150 cp
Lord
pai nu iau in considerare laguna ca nu prea am cum sa o aduc de acolo
dragos10
laguna 2 are motor diesel de 79kw.de ce nu o poti aduce de acolo?te duci o cumperi si vii cu ea.e simplu
Rai
Apropo CP nu se foloseste la un motor numai informativ pentru clienti un motor va fi todeauna in KW.
omul
Exista si motor de 79Kw 107cp pe Laguna. A fost folosit si pe Laguna I , primul common-rail de la Renault. In Romania, Italia, Belgia et.c se vindea ca fiind de 110cp. SI la Laguna II la inceput a fost prezent motorul de 107, de fapt daca te uiti la SH gasesti destule in Germania.
Cineva a adus Laguna I euro3 SH in Romania , la 7500euro din '99 cu 105.000km
http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.php?tid=2485
Lord
pai nu pot sa ma duc in alta tara sa imi iau masina pur si simplu trebuie luata din romania
Rai
Lord,cumpara o Skoda daca iti place tu trebuie sa fii fericit cu ea in urmatori ani.Si ce modele mai vin ai sa mai vezi tu pe parcurs.
mircea25139
si eu eram ca tine si pina la urma am optat pt un audi A6 2.5 tdi quattro de 180cai si e sa-ti povestesc ca merge de rupe pamintul si chiar nu am avut nici o problema cu el de 1 an de zile si am facut 75000km!!! adevarat ca lam luat second hand da nu las da pe,,,skoda sau megane sau subaru si la pret cred ca te-ai incadra pe la 16000 euro banii jos ..pe bune asta e parerea mea si pe deasupra isi face banii cu toate optionalele pe el ...incearca sau mai intreaba pe cine are ,,numai cuvinte de lauda byeee
grecu28769
Salut,

sunt doua clase de masini in alegerea ta ... dar se merita toti banii. in primul rand este masina nemteasca care duce pana la 400000 de Km fara prea mari problema (daca nu-ti bagi piciorul in ea). Daca ridici capota si la una si la cealalta nu vezi decat VW sau audi asa ca cine spune de italienesti ori japoneze greseste. Daca intrebi cat costa sa repari o japoneza nu mai incerci sa cumperi masina in viata ta asa ca pe langa fiabilitate trebuie sa te interesezi la asa zis un prieten de pe la un service autorizat de japoneze sau italienesti care este rata de intoarceri a masinilor in service. Eu am avut o fabie dar hatchback nu sedan si am fost super multumit de ea. acum cum vrei ceva foarte mare ori ceva mai mic. Daca ai facut drive test cu fabia 1.9 tdi cred ca ai simtit cum te baga in scaun la viteza a II si la a III. La a IV esti deja lipit de el si cu greu te dezlipesti . ASR-ul este foarte bun sa il ai pe masina pentru ca nu te lasa sa i-ti tocesti cauciucurile la plecarea de pe loc. Cu el cuplat nu pleci cu scartait de roti, asa cum vad pe unii sau pe altii, care mai tarziu plang cand dau 4-5 batrane pe un cauciuc.
Trebuie sa ai toate detaliile cu privire la vanzacios pentru ca ai loc la negocieri cu privire la dotari , eu la prima am avut bonus un cd-player de care a vrut muschiul meu iar la a doua pe care am vrut sa o cumpar cei de Ivas Galati i-mi faceau un tuning frumusel si destul de scump daca este sa il faci pe banii tai.
Asa ca dai bice si mergi pe SKODA ca este super marfa
G e o r g e
cred ca pana acum omul s-a decis ce si cum . :roll:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.