Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Corolla sau Skoda Octavia?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
G e o r g e
sa avem pardon , octavia e mult mai boooooring decat corolla .
Mihai80
QUOTE(Obuzel)
Ca sa nu fiu inteles gresit, am o imensa stima fata de Toyota care a reusit sa devina cea mai de succes firma auto, dar:
- nu tuturor ne plac masinile plicticoase
- nu toti tinem masina mai mult de 5 ani

Si daca vreti sa stit de ce am ales Octavia in defavoarea Corollei ( pe langa portbagaj) nu ezitati sa intrebati.


Ce este asa de plicticos la Corolla? Mai ai si alte masini "plicticoase" ca exemplu?
Ce echipare ai la Octavia?
Pentru acelasi nivel de echipare Toyota este mai ieftina, iar calitatea fabricatiei, a materialelor este cu mult peste (asta pe testate).
Obuzel
Alte masini plicticoase....

Kia Rio, Accent, Mitsu Lancer,
G e o r g e
laugh.gif you made my day ....

domnu' sa avem pardon din nou , dar octavia este masina de om la 50 de ani care vrea sa para mai serios . masina aia e boring . si rau de tot . are un interior anost si un exterior si mai si .
DORU
George, tocmai m-ai imbatranit cu 18 ani !!! whistling.gif
G e o r g e
exista si exceptii , dar cand vine vorba de o octavia 1.6 ... sa avem pardon .
Mihai63349
QUOTE(Obuzel)
Alte masini plicticoase....

Kia Rio, Accent, Mitsu Lancer,


..... Skoda Octavia... biggrin.gif
DORU
Cu ultima remarca m-ai intinerit instant! :wave:
gabi4
QUOTE(Obuzel)
Alte masini plicticoase....

Kia Rio


1.6, 110 CP, 10.2 sec 0-100Km/h eu nu cred ca te plictisesti
_Constantin_
Ce bine, iar problema mea. Iar a vrut unu sa compare Octavia cu Avensis.
Mai nene chiar e atat de greu de inteles: SUNT CLASE DIFERITE. Daca Octavia ar fo fost Htach nu ati mai fi comparat-o cu nimic. Si vin eu si zic sa compari O2 cu Golf V, pai bate golfu la toate capitolele, ce daca e hatch.


Lanceru e boring in acelasi fel in care o blonda cu sanii goi si frisca pe sani e neatragatore. Lanceru e mama masinilor de senzatii tari. Si cand sta e rapida. Focusu vechi, renault clio hatch, citroen xsara, C4, focus nou, IMPREZA nu au cum sa fie boring pt ca sunt modele WRC.


De bun simt afirmatia masina ti-o iei in functie de nevoi, ce draq sa faca un fotbalist la 21 ani cu un break?
Sau un familist cu 3 copii cu un hatch?
2 copii = Octavia
1 copil sau prezervative= corolla cu jante de 17 si eleron( obligatoriu).




Motivul pt care nu suport comparatia O2 Avensis: eu mi-am luat avensisul cu cel mai mic motor, nu am avut mai multi bani, si asa imi depaseste posbilitatile dar am zis ca e un efort care merita.
Daca te uiti mai joc la preturile motoarelor de2l sau 2.2 si la dotarile lor lucrurile nu mai seamana deloc cu Octavia. de asta ma atac, O2 Elegance are ce are Avensis Sol care este nivelul de baza, Tera nu intra in discutie ca e cu 700 euro mai ieftin si nimeni nu-l alege.
Dan52141
QUOTE(Constantin69575)
Ce bine, iar problema mea. Iar a vrut unu sa compare Octavia cu Avensis.
Mai nene chiar e atat de greu de inteles: SUNT CLASE DIFERITE.

Motivul pt care nu suport comparatia O2 Avensis: eu mi-am luat avensisul cu cel mai mic motor, nu am avut mai multi bani, si asa imi depaseste posbilitatile dar am zis ca e un efort care merita.
Daca te uiti mai joc la preturile motoarelor de2l sau 2.2 si la dotarile lor lucrurile nu mai seamana deloc cu Octavia. de asta ma atac, O2 Elegance are ce are Avensis Sol care este nivelul de baza, Tera nu intra in discutie ca e cu 700 euro mai ieftin si nimeni nu-l alege.


Hai sa fim totusi seriosi ... eu am corolla si visez ca urmatoarea mea masina sa fie Avensis dar realist vorbind daca intri la skoda pe site si faci o configurare nu poti sa nu ramaii putin pe ganduri,
--------
Octavia RS
benzina / 2.0 Turbo FSI / 200 CP / transmisie manuala - 6 trepte / 5 usi
Pret CIP: EUR 19.307,- iar dupa adaugarea tuturor gageturilor care o duce ca echipare mai sus ca Avensisul -> Total: 20.206,-
-------------
Daca ma uit la Toyota in lista de preturi, desi nu prea am un model cu care sa fac comparatia din punct de vedere al motorizarii ... hai sa zic VVTi-ul de 2.0l executive este la 22.341 (iar aceasta motorizare de la Toyota este MULTTT inferioara celei de pe RS).
Nu neg faptul ca interiorul de la Skoda este plictisitor si mai slab calitativ fata de Avensis, iarasi nu neg problemele de fiabilitate si nici designul superior de la Avensis ... dar eu zic ca pe mine m-a furat putin gandul si parca i-as da o sansa si octaviei ... desi inima mea ramane la Avensis smile.gif
Eduard RO
QUOTE
Lanceru e boring in acelasi fel in care o blonda cu sanii goi si frisca pe sani e neatragatore. Lanceru e mama masinilor de senzatii tari. Si cand sta e rapida.

Ba e boring boring boring. biggrin.gif
Tu vroiai sa spui de lancer evo dar asta e cu totul alta mancare de peste. biggrin.gif (adica nu are nimic in comun cu lanceru blush.gif )
DORU
Gusturile nu se discuta. Doar acele criterii ce suporta aprecieri cantitative se pot compara.
Eu consider ca Toyota este superioara Skoda in privinta calitatii de fabricatie, insa diferenta nu e chiar asa mare. In schimb, dpdv al sportivitatii raportate la banii investiti, Skoda trece in fata.

Personal, as alege Octavia si nu Corolla sau Avensis, indiferent de clasa din care fac parte modelele. Aceasta este alegerea mea. Asa cum spuneam, respect Toyota, dar Octavia este masina cea mai potrivita caracterului meu, plus ca se preteaza cel mai bine nevoilor mele. Dar, cel mai important, simt ca ma identific cu spiritul ei. Nu degeaba sunt la a 3-a Octavia la rand in 5 ani !
V56465
QUOTE(DORU)
... Octavia este masina cea mai potrivita caracterului meu, plus ca se preteaza cel mai bine nevoilor mele. Dar, cel mai important, simt ca ma identific cu spiritul ei. Nu degeaba sunt la a 3-a Octavia la rand in 5 ani !


Bun, bine, ok, inteleg ca se preteaza cel mai bine la nevoile tale, ca te identifici cu spirtul ei... este foarte important... DAR am si eu o intrebare: daca tot e asa de buna... DE CE ESTI la a 3 masina in doar 5 ani?
DORU
Simplu: ca sa nu pierd mult la valoarea de revanzare si pt ca a 2-a Octavia am schimbat-o doar pt ca imi doream aceeasi masina ca tractiune integrala, mai adaptata noului meu stil de viata si mai ales la tipul de concedii adoptat in ultimii 2 ani...si care va continua, deh, formez deja o familie si obiectivele s-au mai schimbat...

Ceea ce doresti tu sa insinuezi nu e adevarat, eu conduc Skoda de 10 ani (de la Favorit pana la Octavia 4x4), deci m-am convins de fiabilitatea si performantele acestor modele. Motiv pt care nici nu schimb marca! biggrin.gif
_Constantin_
Mda, iar nu m-am facut inteles. Orice Lancer si de 1.6 daca ii adaugi 1500 euro in accesorii il "faci" sa artate comparativ cu un evo. Si poate nu doar 1500 ( jantele de la Evo sunt un deliciu) dar oricum nu o suma exorbitanta.

Evident ca O2RS e ropot de masina, e masina sport, deja e alta mancare de peste, cu RS-ul nu poti sa mergi linistit, sunt concepte de masini diferite, de asta nu se pot compara. La mine argumentul decisiv in favoarea Avensis a fost spatiul. Fiabilitate, calitatea fabricatiei, suint lucruri care difera foarte putin la marci serioase mai ales germane si japoneze. Am dat scaunul de la O2 break( care are ampatamentul marit fata de berlina) la maxim in spate si nu am avut loc sa stau confortabil sa zicem pt un drum de 300km. Pur si simplu nu era loc, nu am 2m deci nu e un caz izolat.


Nu incearca nimeni sa ridice in slavi Toyota si sa acopere Skoda. Nu sunt partinitor, am scris ca am avut in vedere si O2 si Avensis si nu incerc sa ma conving ca am facut alegerea cea buna, asa stiu sigur. Repet: I LOVE O2, e o masina reusita, dar nu dau 20.000 pe o Octavia nici sa mor de dragul ei, nu cred ca Skoda face un lucu corect profitand de popularitatea Skodei in Europa. Preturile la unele Octavii sunt excesiv de mari, cu dif de cateva mii de euro la o octvaia 100 edition iti iei A4 sau 318 cu motoare bune, nu 1.6.

Orice ar avea acea O2 nu are cat are un Audi sau BMW.
Am fost surprins sa vad ca Octavia a pierdut toate testele cu modele din clasa ei efectuate in presa auto romaneasca, castiga la capitolul comportament dinamic si atat. ( Vezi Autoshow din luna Ianuarie).
Cocluzia e ca ne vom certa la infinit pe tema asta si eu personal am obosit.


Pt cel care a inceput threadu si care nu a mai dat nici un raspuns: ia-ti ce masina vrei tu ca de la noi nu vei obtine o concluzie unanima. Raspunsul va fi de fiecare data "Pai daca vrei spatiu si bla bla bla ia Octavia, daca vrei fiabilitate si bla bla bla ia Corolla. Asta e si sfatul meu.
Mihai63349
Constantine, esti in mari dubii: in primul rand, un EVO, ESTE spectaculos, nu ARATA spectaculos. Daca tu te-apuci sa incerci sa "chiciuesti" un Lancer si cu 1500 sa-l "faci" EVO, in cel mai bun caz vei obtine imaginea de papagal. Intr-adevar, nu te-ai facut inteles...
Octavia combi are ampatament marit poate fata de... Octavia I. Chestia cu ampatamentul marit pt. combi se "poarta" la alte masini: Megane, Astra...
Obuzel
Aici nu se compara Avensis cu Octavia. Acelea sunt clase diferite, se compara Corolla.

Cand vorbesc de plicticos spuneam de aspect, nu de motorizare. Octavia mea de 1.6 nu este din pacate potrivita pentru condusul sportiv. Insa in ceea ce priveste deplasarea din un punct la altul pe distante lungi (eu in general fac drumuri de cate 500- 1000 de km in o bucata) este absolut minunata. Ofera un sentiment de incredere, e confortabila si complet neintruziva (bordul nu are nici un brizbriz, in afara de a te concentra la drum nu iti distrage nimic atentia esti doar cu volanul). Ideea este ca atunci cand ai un buget limitat incerci sa faci compromisuri. Altfel prob ca si eu ma dadeam cu un Legacy sau un 530X biggrin.gif

Cat la comparatia de pret intre Corolla si octavia atunci cand am luat eu masina (iulie 2005) Corolla era cam cu 40 % mai scumpa la dotari similare.
P A U L
Aloooo! Lasati dogmele, blasfemiile si cutumele religioase. Nu era vorba decat de Octavia 1.9 tdi versus Corolla 1.6 vvt-i sau 2.0 d4-d. Nu are nici o treaba Avensisul sau altele.
_Constantin_
QUOTE(Mihai63349)
Constantine, esti in mari dubii: in primul rand, un EVO, ESTE spectaculos, nu ARATA spectaculos. Daca tu te-apuci sa incerci sa "chiciuesti" un Lancer si cu 1500 sa-l "faci" EVO, in cel mai bun caz vei obtine imaginea de papagal. Intr-adevar, nu te-ai facut inteles...
Octavia combi are ampatament marit poate fata de... Octavia I. Chestia cu ampatamentul marit pt. combi se "poarta" la alte masini: Megane, Astra...



Toate scuzele de rigoare in legatura cu ampatamentul. In incercarea de a te contrazice am cautat si am aflat exact ce ai spus si tu. Oricum probabiul impresia de mai mult spatiu a fost pur subiectiva.
Bogdan54824
QUOTE(Obuzel)
Cat la comparatia de pret intre Corolla si octavia atunci cand am luat eu masina (iulie 2005) Corolla era cam cu 40 % mai scumpa la dotari similare.


Adică vrei să spui că Octavia s-a scumpit intre timp? Pentru că am în față acum o ofertă pentru Toyota Corolla din 05.04.2005 și prețul este absolut identic cu cel de azi. În urma comparației mele dintre o Corolla și o Octavia 2 cu dotări similare, Octavia este cu ~1000EUR mai scumpă. Octavia 1 este mai ieftină, cel puțin acum, dar în nici un caz nu se poate ajunge la ce spui tu. Adică tu vrei să zici că, de exemplu, o Octavia 1.6 Elegance ar fi costat anul trecut in iulie ~10.000 CIP. Acum în oferă o Octavia 1 cu motorizarea 1.6 este 10900, iar pt. a ajunge la dotările Corollei Sol te mai costa vreo 1500 cel putin.
Obuzel
eu am comparat Octavia 1 cu Corolla.
A mea am luat-o cu 13.107 DDP, adica 10900 CIP.
Are clima, are computer de bord, are oglinzi electrice incalzite, are mp3 plyer. Mie mai mult nu mi-a trebuit.

Ce are in Plus SOL fata de Tour:
- aer conditionat automat - in oras e mai ineficient decat cel manual, la drum lung e mai comod
- servodirectie progresiva, nu stiu, nu ma bag, stiu doar ca cea de la Skoda e super, simti foarte bine drumul
- volan+ schimbator imbracate in piele, hmmm...
- 6 difuzoare fata de 4 ale Skodei, asta e OK
- comenzi audio pe volan, butoane in plus, nu imi place
- geamuri electrice, moft
- jante aliaj, super Ok
- proiectoare ceata in fata, asta e bine

Pret DDP pt. varianta sedan 16.125 EURo

Asta inseamna ca s-a ieftinit Corolla fata de anul trecut.
Asta insemna si o diferenta de pret de 23 %. Ceea ce mie mi se pare mult. In afara de asta cu 16.000 se gasesc poate si masini mai bune, nu doar Octavia 1 care e cu 3000 mai ieftina. Si 3000 sunt o groaza de bani.
Bogdan54824
Ar mai fi:
- airbag pasager, airbaguri laterale si airbaguri cortina
- discuri frana spate
- suport lombar
- display multi-info
- inchidere centralizata cu telecomanda
- oglinda retrovizoare anti-orbire
- oglinzi reglabile si incalzite electric
- insertii metalice pe bord
- a 3-a tetiera in spate
- sistem de protectie electronic la pornirea motorului
Obuzel
QUOTE(Bogdan54824)
Ar mai fi:
- airbag pasager, airbaguri laterale si airbaguri cortina
- discuri frana spate
- suport lombar
- display multi-info
- inchidere centralizata cu telecomanda
- oglinda retrovizoare anti-orbire
- oglinzi reglabile si incalzite electric
- insertii metalice pe bord
- a 3-a tetiera in spate
- sistem de protectie electronic la pornirea motorului


- sorry de airbaguri, nu stiam ce inseamna SRS, acesteam sunt un plus
- discuri frana spate are si Octavia
- display multi info e computer de bord, are si Octi, arata doar un parametru odata
- suportul lombar poate3 ca e util, nu stiu, in Octi datorita volanului reglabil si a scaunului reglabil pe inaltime eu am gasit pozitia confortabila la volan
- telecomanda Octi nu are, eu ma pot rabda sa deschid de la portiera, recunosc ca altfel poate fi placut
- oglinda retrovizoare anti orbire au toate masinile, inclusiv Dacia 1300
-oglinzi reglabile si incalzite am zis ca are si Octi
- insertiile metalice (cred ca de fapt e cromat, asa spun cei de la Toyota, probabil plastic) sunt de gustibus
- a treia tetiera in spate ia din vizibilitate si oricum acestea nu sunt masini pentru 3 persoane in spate decat pe distante mai scurte
- sistem electrinonic de protectie au toate masinile vandute in Europa de prin 2000 incoace


Stii ce are Toyota si nu are Octi in schimb si poate ca e o optiune daca te gandesti la Skoda, cotiera.

Cred ca acum partea de dotari e comparata.

Alegerea ta sa fie cea care ti-o dicteaza inima, ambele masini sunt OK, cu nici una nu gresesti. Ia-o pe cea care iti place mai mult si pe cea in care te simti tu cel mai bine.

Succes
Bogdan54824
Am luat deja Toyota, trebuie sa ne vina zilele astea.
Sunt perfect de acord (si am spus asta si mai sus) ca ambele sunt alegeri foarte bune.
- din cate am vazut pe site la Skoda discurile spate sunt oferite optional.
- display multi-info la Skoda se numeste Maxi-Dot si este deasemenea optional
- oglinzile sunt reglabile electric
- oglinda antiorbile la Toyota (si alte marci) inseamna ca are un senzor si atunci cand este cazul reduce automat luminozitatea oglinzii.
- la chestia cu insertiile metalice este foarte posibil sa ai dreptate, chiar sunt si eu curios sa vad cand ne vine masina.

Noi am vrut o masina strict pt. uz personal. Ce pot să spun, au fost mulți factori care au dus la alegerea asta și am fost într-o foarte mare dilemă la un moment dat, dacă să luăm Corolla sau O2. Am luat în calcul toate argumentele obiective la care am putut să ne gândim, dar nu este de neglijat faptul că soția mea s-a urcat în Corolla și a zis că-i place foarte mult, după ce avusesem discuții interminabile despre ce mașină să cumpărăm, fără să ajungem la un consens.
Bogdan54824
Ah, am uitat de stergătoarele cu senzor de ploaie. smile.gif

Nu mă înțelege greșit, nu continui discuția asta doar de dragul argumenutului, dar așa cum decizia mea de cumpărare a fost influențată destul de mult de acest forum, sunt convins că îi va influența și pe alții și avem "datoria" să oferim informații corecte și complete (în măsura posibilităților), dacă tot am deschis gura.
Obuzel
Sa o stapanesti serios.
Nu te inteleg gresit deloc.
Fiecare cred ca isi cumpara ce ii place daca ii satisface cerintele minime si pentru banii pe care ii are.
Corolla chiar e o masina buna.
Marius43590
LANCER e super. parerea mea band.gif

dupa destul de multi algoritmi am ajuns la el in defavoarea Corolla, Astra classic.

fata de masinile discutate aici are cateva atuuri .... printre care si pretul.

minusurile nu ma prea afecteaza:
* senzor de ploaie
* oglinda "deshteapta"
Legionaru'
Nu va mai strofocati pe aici ca omul a ales!
Inca un versus din care Toyota iese castigatoare! :1:
Dan69127
[quote="Paul51061"]Va citesc de mai mult timp si dupa ce m-am hotarat sa achizitionez si eu o Corolla 1.6 m-am intalnit cu un tip acum care avea una si a zis k e total ne multumit de ea. Probleme cu ambreiajul, consumul, etc. Ultima replica: frate ia-ti octavia sa nu ai nici o grija. Voi ce spuneti? :ban: :ban:[/quote
am o corolla (de noua) care a ajuns la 65000 km. Pana acum nici macar o mica defectiune!! Ce sa zic: perfecta. Singurul accesoriu pe care l-am inlocuit a fost un stergator. Dar asta nu e nimic: un coleg a ajuns la 125.000 (la fel:de noua; un singur sofer-f important!) si a inlocuit un singur bec la unul din stopuri.Asa ca realitatea e putin diferita de povstea prezentata de tine!
M A R I A N
Am si eu o parere, buna, rea, cum vreti.Nu cred ca alegerea uneia sau alteia e problema.Amandoua sunt masini fiabile.Chestia e cum te simti in fiecare.De exemplu, mie, la corolla celui mai bun prieten al meu, imi place sound-ul si faptul ca dupa 2 ani de mers prin hartoape oribile masina este la fel de inchegata iar motorul toarce ca in prima zi.
Cat priveste portbagajul, cand mi-am luat noul Yaris, m-am dus la parintii mei ca sa-l arat.Taica-miu sa moara:"Esti nebun, cu un copil mic, unde o sa pui bagajele?"Asta e mentalitatea romanului-sa aiba portbagaj cat mai mare, sa care casa in spinare cand se duce la gratare sau in concediu.Ce sa-i explici ca aia e masina modulabila, ca pe copil il pui pe treimea banchetei iar cealalta bucata o rabatezi si ai loc berechet pentru bagaje...Eu am condus in Italia si Spania prin orase(si intre orase) aglomerate si acolo se conduc masini mici sau scutere.
Desigur ca daca sunt bani pentru a doua masina cu care sa mergem in concedii sau in deplasari lungi, e indicat sa ne luam o Octavia combi sau un Passat break sau de ce nu un Opel zafira.
Dar revenind la cele 2, deocamdata corolla e pe primul loc in clasamentul JTD(cred ca asa ii zice)-in topul satisfactiei clientilor.Asta spune multe.
Armadyllo
Dap....destul de greu de zis....daca te uiti la spatiu...clar,a castigat Octavia,motoarele sunt destul de bune,nimic de zis....dar nici Toyota nu-i de aruncat,masina pe care ti-o recomand.Japoneza conduc si eu,chestia cu fiabilitatea din teste se cam confirma.La 85 k cat are Nissan-ul meu,si tras de el la greu,si nu am ce sa-i reprosez,in afara ca e mic.Japoneza-i tot japoneza.Nu zic ca celelalte masini sunt rele,dar dintre astea 2,eu as merge pe Toyota.
Clar e vorba de noroc,dar parerea mea e ca o sa ai mai putine probleme la ea.
Orice ai cumpara...bafta...si sa mergi la service cu zambetul pe bunze (ma refer la "cauza")... blush.gif
P A U L
Servus! Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Tin sa va anunt ca am ales TOYOTA C 1.6 si o astept sa vina probabil dupa 15 mai. Este in varianta Sol si sedan. Am totusi o nelamurire si o intrebare pt cei ce au una similara sau au cunostinta exacta de acest lucru, pentru ca cei de la Toyota nu m-au convins. Oglinzile sunt INCALZITE????? Ei, cand i-am intrebat au spus ca DA dar daca cauti tot la ei pe pliante sau pe caracteristicile de pe internet referitoare la modelul respectiv nu gasesti aceasta optiune. Voi ce stiti?? arigato.gif
guerilla
pliantu e facut de cineva care probabil nu vazuse masina laugh.gif
da, sint incalzite.
P A U L
Merci Guerila! Ai perfecta dreptate. Daca te uiti in brosura ai sa observi la varianta SOL ca exista pe consola centrala displey pt GPS dar probabil modelul se vinde numai afara. Pentru amaratii de romani merge si fara. Pretul in SUA spre exemplu este aproximativ acelasi ca aici si in plus mai are si cruise control, cutie automata si alte gadgeturi si fitze dar la noi se merge pe ideea: "LAS-O BA, CA MERGE ASA, ROMANII E PROSTI"
Dan70034
Vreau sa ve atrag atentia ca garantia la SKODA pentru trenul de rulare (pivoti , bucse , rulmenti, amortizoare etc. ) este de numai 20.000 km sau 30.000 KM , in comparatie cu Toyota care ofera 3 ani la tot !!!! Concluzia este clara !!
Aer Curat
@ Dan: nu cumva incurci Skoda cu Renault ?
P A U L
Nu mai citeste nimeni pe aici??? Nu mai vine nimeni cu sfaturi???
_Constantin_
Ia-ti alarma, covorase ca alea de le vei primi gratuit sunt nasoale, becuri blue vison philips.
daca e benzina strange niste bani sa faci rapid primii 1000-1500 km ca te rup la consum. Ia niste solutii de curatat sa dai pe bord ca o sa se umpla de praf. Preferabil ar fi silicon dar merg si altele.
Daca dispui de bani ia niste jante de tabla cu anvelope de iarna ca sunt mult mai ieftine acum si gasesti ce marimi vrei spre deosebire de la iarna cand or sa se scumpeasca si de abia se mai gasesc.
In concluzie sunt sigur ca nu o sa regreti alegerea facuta si sper ca forumul asta sa-ti fi format cateva idei daca nu chiar pareri.
Te asteptam la Toyota la sectiunea Corrola si Totul despre masina mea( sa ne arati poze)
P A U L
Merci Constantine, dar tocmai sunt intr-o mare dilema si daca ai sa citesti la topicul lui avensis ai sa o gasesti. Inca nu m-am decis sau mai bine nu m-am hotarat definitiv ce vreau Corolla 1.6 sol sau Avensis 1.8 sol. Ma mai gandesc zilele astea.
Otto73
Eu spun ca iei avensis.
Asta este numai umila mea parere.
Eu spun ca este superior corrolei.
RUE
- daca ai bani si de cea scumpa e bine,
- depinde daca ai nevoie de o masina mai mare sau una compacta..
P A U L
pt. rue Nu am bani nici de una nici de alta. Fac leasing. Si nu m-am gandit nici o secunda la hb respectiv compacta. Tot sedan iau si Corolla. In mod cert e diferenta mare din orice punct ai privi.
octavian55425
dupa ce am cititt pana acum am ajuns la o nedumerire...nu era mai buna comparatia intra skoda superb si toyota avensis, deoarece ambele sunt modele de varf?? blush.gif
P A U L
Octaviane. Ai o constatare pertinenta dar eu am renuntat la Skoda dupa o vizita la PR. In momentul in care cineva vine si iti spune ca trebuie sa platesti 280-350 euro pt o vopsea metalizata, merci nu am nevoie,ma lipsesc si merg mai departe. Acelasi lucru l-am gasit si la Opel s.a.m.d. Mi se pare aberant sa ma obligi sa iau o masina alba albastra sau rosie daca nu vreau sa platesc 350euro in +. :argue: bicycle.gif
Aer Curat
Ca idee, in Europa de vest, pt masinile Toyota se plateste vopseaua metalizata, e drept ca vin cu alte optiuni masinile, si poate si mai important poti alege si ceva optionale.
Sfatul meu este sa privesti alegerea culorii ca si o optionala care trebuie platita ca atare. Te plangi de costul vopselei la Skoda, sa vezi la Vw (metalizate, pearleffect). Dar sa nu deviem prea tare de la subiect.
MARIUSC
In cautarile mele inainte de achizitie, corolla era un jucator puternic...a iesit din cursa datorita platformei mai slabe/vechi. Iar la faza cu culoarea, dealerul de la TR mi-azis ca ei fac comanda, pe nr de bucati, si afla cand primesc proforma ce culori vor veni...si atunci pot alege..smile.gif)...So...
mortzy
curioasa alegerea nemtilor smile.gif:

"J.D. Power and Associates Reports:
Toyota Motor Corporation Ranks Highest
Overall in Customer Satisfaction in Germany"

2002:
http://www.jdpa.com/studies_jdpower/pressr...674&CatID=1

2003:
http://www.jdpa.com/studies_jdpower/pressr...747&CatID=1

2004:
http://www.jdpa.com/studies_jdpower/pressr...861&CatID=1

2005:
http://www.jdpa.com/studies_jdpower/pressr...995&CatID=1
DORU
OT: Personal, apreciez fiabilitatea si imaginea de marca a Toyota. Ce nu pot insa sa accept (gusturile nu se discuta!) este design-ul modelelor sale.
Bodi
Avensis 1.8 sol fara discutie. Cred ca acum sunt si ceva oferte.
Daca ai un pic de rabdare apare un facelift anul asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.