marius44031
Jan 26 2006, 09:25 AM
Am inteles ca pentru dezaburirea geamurilor iarna este bine ca aerul sa fie trecut prin aer conditionat si fara recilculare(vw passat 2002). Intrebari: cuplez aerul conditionat, anulez recilcularea si dau drumul la ventilator, in aceasta situatie aerul are alta cale si intra in masina prin alta cale decit in momentul cind nu dau drumul la AC Mai este valabila treaba cu consumul asa cum este vara pentru AC?
G e o r g e
Jan 26 2006, 10:02 AM
da si da .
adica este adevarat ca se va dezaburi si da va fi cuplat si compresorul deci va consuma mai mult masina .
sa nu zici ca ai si passat diesel si te uiti la un 0.2-0.3 in plus la suta de km :bllink:
Andrei55037
Jan 26 2006, 10:55 AM
Daca ai climatronic la temperaturi sub 2 grade aerul conditionat nici nu porneste, asa este conceput.
Alex-F1
Jan 26 2006, 11:10 AM
Stati ca nu pricep: de ce se dezabureste mai repede cu aerul conditionat pornit decat fara? Pai fluxul de aer dirijat spre geamuri nu este acelasi si fara AC pornit? Poate doar fiindca aerul este mai rece cu AC pornit? La mine se dezabureste OK si cu aer caldut/cald, ca doar n-o sa fiu cazut in cap sa dau cu aer rece prin masina (si inca prin AC), dupa ce m-am chinuit sa fac cald, mai ales pe vremea asta geroasa!!!
Vorbeamos
ALEX
G e o r g e
Jan 26 2006, 11:28 AM
ACul usuca aerul ...
DANIEL77790
May 28 2006, 12:21 AM
PENTRU ALEX . SPER CA AI VAZUT O BALTA SUB MASINA VARA CIND FOLOSESTI AC. APA DE SUB MASINA PROVINE DE LA CONDENSUL SISTEMULUI AC.DECI REZULTA CA AERUL CARE INTRA IN MASINA CIND FOLOSESTI AC ESTE MULT MAI USCAT. DE ACEEA CU AC DEZABURIREA SE FACE APROAPE INSTANTANEU.
SPER CA STII CA POTI SA MERGI CU AC PORNIT SI SA MERGA INSTALATIA DE CLIMATIZARE PE CALD CIND VREI SA DEZABURESTI PARBRIZUL IARNA.
DORU
May 29 2006, 11:41 AM
QUOTE(Andrei55037)
Daca ai climatronic la temperaturi sub 2 grade aerul conditionat nici nu porneste, asa este conceput.
Sub 4 grade...
G e o r g e
May 29 2006, 11:54 AM
adica sub 4 grade cucu dezaburire ... asa mai pe romaneste .
:bash:
DORU
May 29 2006, 12:29 PM
Poti selecta functia de dezaburire, insa compresorul nu isi va aduce aportul. Sincer, n-am avut astfel de probleme de dezaburire, desi am trecut deja 3 ierni cu Climatronicul pe doua masini. George, am inteles aluzia
G e o r g e
May 29 2006, 01:59 PM
cred ca stii si tu diferenta la dezaburire cu AC si fara AC
DORU
May 29 2006, 02:23 PM
Pe vreme umeda, diferenta este CLARA. Insa daca este frig si uscat, nu exista probleme de fel.
Virgil47474
May 29 2006, 03:25 PM
in speranta ca voi afla lucruri noi despre aerul conditionat citesc toate topicurile deschise pe aceasta tema....
cand, stupoare!!!!! :bash: se ajunge la aceeasi discutie fara finalizare: functioneaza sau nu AC la temperaturi scazute????
intrebarea nu si-ar mai avea rostul (si nici discutiile pe aceasta tema) daca ai nostrii colegi forumisti ar fi facut un test minim asta iarna: ar fi pornit AC, ar fi deschis capota masinii si ar fi pus mana pe conductele compresorului (asta daca nu l-ar fi lamurit intre timp faptul ca este cuplat (NU NUMAI faptul ca este angrenata fulia)).
eu mi-am raspuns la aceasta intrebare asta iarna cand, la -20 de grade, compresorul era cuplat si conducta ce iesea din el era bocna iar cea ce intra era fierbinte....
G e o r g e
May 29 2006, 03:35 PM
dragul meu ... compresorul functioneaza doar cand este cuplat ... altfel cucu , ca sa zic foarte elevat , doar se invarte .
se simte foarte usor , ia mergi matale , daca tot zici ca e angrenat tot timpul , si la 1000 ture in treapta a IV , apasa pe butonul de AC . o sa simti un hac. ai idee ce a fost aia ?
da , fulia se invarte tot timpul , dar cand face acel hac compresorul incepe sa functinoeaze .
Andrei55037
May 29 2006, 08:18 PM
QUOTE(DORU)
QUOTE(Andrei55037)
Daca ai climatronic la temperaturi sub 2 grade aerul conditionat nici nu porneste, asa este conceput.
Sub 4 grade...
Mai exact 4.5 grade ca atunci iti apare semnul de atentie polei pe computerul de bord.
Andrei55037
May 29 2006, 08:19 PM
QUOTE(DORU)
QUOTE(Andrei55037)
Daca ai climatronic la temperaturi sub 2 grade aerul conditionat nici nu porneste, asa este conceput.
Sub 4 grade...
Mai exact 4.5 grade ca atunci iti apare semnul de atentie polei pe computerul de bord.
DORU
May 30 2006, 09:07 AM
Andrei, am observat, ai postat de 2 ori sa ma convingi
, insa te asigur ca cele doua fenomene (funct compresorului si steluta care te anunta despre posibilitatea unui inghet) nu sunt simultane si nu se interconditioneaza. Este o diferenta de 1 grad intre cele doua!
Andrei55037
May 30 2006, 10:28 AM
QUOTE(DORU)
Andrei, am observat, ai postat de 2 ori sa ma convingi
, insa te asigur ca cele doua fenomene (funct compresorului si steluta care te anunta despre posibilitatea unui inghet) nu sunt simultane si nu se interconditioneaza. Este o diferenta de 1 grad intre cele doua!
Am avut ceva probleme cu conexiunea.
Din cate stiu eu masina are un singur senzor de temp exterioara. Dar climatronicul arata temp in valori intregi in timp ce BC o arata din .5 in .5 grade. Interconectarea intre funct compresorului si steluta de pe BC mi-a explicat-o un inginer auto. Daca el s-a inselat asta e. Totusi eu tind sa-l cred.
G e o r g e
May 30 2006, 01:09 PM
hai mai plusati un pic ... ce mi-e 4 ce mi-e 4.5 in curand nu mai merge ca e prea cald afara
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.