Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce ziceti de Seat Ibiza?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > SEAT
Pages: 1, 2
Razvan100780
Eu sunt angajat la un dealer SEAT din Bucuresti dar am ca masina personala un 206. Cine se leaga de masini frantuzesti vreau sa-mi arate un TDI cu pompa-injector (pe care eu ma chinui sa-l vand in showroom zi de zi) care sa functioneze 110.000 KM cu doar 2 schimburi de ulei si fara completari asa cum merge HDI-ul meu de 2 litri si 90 CP de pe 206. Nu pretind ca masinile frantuzesti sunt mai bune decat cele germane, orice marca are avantaje si dezavantaje. Ce se observa ca principal dezavantaj insa la masinile frantuzesti este calitatea imbinarilor caroseriei, care este inferioara fata de masinile germane. In timp apar zgomote din cauza fatului ca avem o caroserie care "lucreaza". Ca motorizari orice ati spune voi in ziua de azi nu exista diferente majore.

As putea adauga faptul ca, probabil, producatorii francezi de automobile au influentat mai mult evolutia masinilor decat oricare altii si in sprijinul acestui element voi aduce doar 2 exemple: Renault a inventat cutia de viteze, iar Citroen in anii '60 a introdus farurile adaptive la viraj.

Poate sunt subiectiv, desi nu cred avad in vedere ca am in familei si Mercedes si Audi si Land Rover si am avut candva si Ford. Pastrand dimensiunile comparatiei (206 versus e Klasse sau A6) Peugeot 206 este o masina grozava iar cine spune altceva este fie subiectiv, fie rauvoitor, fie pur si simplu sufera de prejudecati.
James Kilowatt
QUOTE(Razvan100780)
As putea adauga faptul ca, probabil, producatorii francezi de automobile au influentat mai mult evolutia masinilor decat oricare altii si in sprijinul acestui element voi aduce doar 2 exemple: Renault a inventat cutia de viteze, iar Citroen in anii '60 a introdus farurile adaptive la viraj.
.


... si tot francezii prin Carnot a inventat ciclul teoretic pe care se bazeaza functionarea motoarelor cu ardere interna... daca o luam asa ajungem grecii antici, care acum habar n-au sa faca masini wink.gif Iar seat se descurca cat de cat, desi au doar 30 ani. Informatia e interesanta insa nu reprezinta un argument.

Mai convingator ar fi fost sa spui ca HDI-ul francez a fost primul motor care a folosit injectoarele piezo in 2003 wink.gif

Oricum, e adevarat ca nu prea mai exista diferente majore intre motoare. Si nici macar intre calitatea componentelor... multe dintre ele fiind produse in aceleasi uzine pentru marci diferite, chiar daca uneori la standarde de calitate diferite.
Razvan100780
Exemplele anterioare erau pur orientative.
Am sa va fac link cat de curand catre o statistica cu privire la numarul de elemente noi introduse de catre producatori dealungul timpului.

Dupa cum am spus fiecare marca are propriile avantaje, dar are si dezavantaje. Japonezii fac indiscutabil cele mai fiabile masini, germanii probabil pe cele mai "legate" si (desi gusturile nu se prea discuta) opinia majoritara este ca francezii le fac pe cele mai frumoase.
James Kilowatt
poate cele mai frumoase in afara de italieni wink.gif
Cosmin96733
oameni buni!
Sa ne intelegem asupra unui aspect (sau mai multe)! Discutiile si argumentele referitoare la acest subiect de topic sunt in proportie de 90% afectate de subiectivism, putini dintre noi avand cunostinte tehnice mai avansate si posibilitatea ca, prin prisma acestora, sa compare efectiv doua sau mai multe masini.

In momentul in care un om obisnuit se hotaraste sa cumpere o masina, nu conteaza marca acesteia, ci FIABILITATEA.

Aici ma refer la persoane care doresc o masina pentru a se deplasa, nu pentru a iesi in evidenta prin oras, care nu isi permit sau nu doresc sa investeasca prea mult intr-un bun pe care il tin pe strada, la indemana hotilor si rauvoitorilor, SI CARE INCEARCA SA OPTEZE CAT MAI EFICIENT IN ALEGEREA MARCII.

Eu personal am oarece cunostinte tehnice, si am incercat sa fac comparatie conducand efectiv tipul de masina al carui comportament doream sa il aflu.

Renault ... sa va spun parerea mea. Un pionier in aplicarea tehnicii avansate pe masinile sale, in corigent in fiabilitate. In general, cu cat este mai accesorizat un autoturism, riscul ca ceva sa se strice este mai mare.

De aceea am si decis sa cumpar un Seat Ibiza. Varianta pe care am stabilit-o se ridica la 13500 euro, avand atat pachete de design cat si functionale si confort.

Am ales Control Tractiune si Diferential autoblocant, nu am ales ESP din doua motive:
1. este scump, trece de 800 euro
2. consider ca numai in situatii extreme este util, si prefer sa nu ma expun acestor situatii, conducand ceva mai atent (am carnet de cca 10 ani, am condus si sportiv - in sensul de viteza, nu de competitie - iar acum prefer un condus relaxat, fara sa ma concentrez prea mult asupra controlului - viteza mai mica, preventiv).

Am ales Jenti aluminiu, proiectoare, Climatronic, tempomat (fiind in acelasi pachet).

Clima si Pilotul sunt, dupa parerea mea, accesorii de confort, fiind foarte utile la un drum lung.

Am ales motor de 1,4 cmc / 85 cp, din considerentele expuse in raspunsul anterior.

Oglinda interioare antiorbire, senzor de ploaie si culoarea Lluvia Blue, accesorii de fitze!!!

Asa cum spuneam, prefer o masina mai putin accesorizata si cu un design mai putin avangardist, uneia care sa imi ofere mai multa incredere in ceea ce priveste fiabilitatea, iar cautind prin oferte si un pret rezonabil, am ajuns la aceasta alegere.

La ford si vw veti observa super oferte de pret, insa cand configurezi masina, mai au un pig si baga la optiuni caroseria, rotile si volanul (evident, la un pret care sa compenseze oferta!!!).

Masinile franceze sunt foarte ieftine, pline de optiuni, dar numai cand ma gandesc la felul in care Renault si-a batut joc de piata romaneasca cu Dacia Logan si serviciile accesorii acestuia, imi intorc capul in alta directie.

Francezii, in general nu imi par decat niste artisti, boemi, care fac totul frumos si de mantuiala.

Si, pe de alta parte, cititi forumurile de masini, si veti putea face un studiu, pe marci, asupra problemelor pe care le intampina diversi proprietari de marci. Este mai mult decat suficient acest studiu, care desi subiectiv, poate raspunde la intrebarea esentiala:

CE MASINA IMI CUMPAR?
Razvan100780
Iarasi voi fi acuzat ca divaghez de la topic, dar n-am ce face.
Cosmin este de admirat felul in care iti sustii punctul de vedere cu privire la masinile facute de Renault spre exemplu cu argumente tehnice (care lipsesc cu desavarsire). Vorbesti despre fiabilitate deci probabil vei fi de acord cu mine ca cel mai fiabil automobil care circula, IN NUMAR MARE, pe strazile de la noi este RENAULT SYMBOL. Voi mai adauga faptul ca probabil este si cel mai ieftin, lucru care, in aceeasi masura in care i-a fost de folos, i-a adus si prejudicii. Normal ca lumea va spune despre acea masina ca este una proasta din cauza ca va avedea plasticele de la interior. Legatura cu fiabilitatea nu exista. Mai nou, foarte multi romani si-au luat masini second-hand din Germania ( NU MA REFER LA CEI CARE SCRIU AICI PE FORUM)si au ajuns la concluzia ca Opel este cea mai fiabila masina si ca VW este cea mai luxoasa.

Le-as recomanda acestor persoane sa citeasca topurile ADAC (facute de nemti) in care din punct de vedere al calitatii fabricatiei (se iau in considerare calitatea materialelor, a felului in care sunt realizate imbinarile, zgomotele din habitaclu generate de motor si felul in care se comporta masina per ansamblu din punct de vedere structural in timp)Renault Laguna II este depasita numai de: Seria 3, A4, C-Klasse si Noul Passat, fiind in fata lui Mondeo, Avensis, Vectra si cam tot ce mai exista prin clasa medie.
Probleme de fiabilitate au toate masinile si marcile din lume, cele mai putine aparand la japoneze. Data viitoare cand acuzam o marca anume ar fi probabil recomandat sa spunem si ce anume probleme au fost observate, si mai mult decat atat, sa ne gandim daca nu au fost observate aceleasi probleme si in alte parti.
razvan99961
cand iti cumperi o masina ai un parametru bine definit peste care nu poti trece : banii!
dupa bani te gandesti : unde voi circula cu masina ? mai mult in oras sau mai mult in afara orasului? pentru ca apoi sa te gandesti daca iei sau nu diesel.
dupa asta studiezi piata ... vei gasi o sumedenie de oferte ... reduceri ... gogonele si minciunele ... toti dealerii vor incerca sa te convinga ca ceea ce vand ei e cel mai bun... (ceea ce e si normal smile.gif )
pana la 12mii de euro iti poti lua lejer orice masina de clasa mica (fabia, ibiza, astra veche, corsa, fiesta,107,206, clio,c1,c2,c3, un polo in curu gol, pfuai cate ar mai fi ...)
treci de 12mii de euro ... si iti permiti ceva la 14-15mii ... deja te decizi mai greu pentru ca vei putea sa iti iei ceva nemtesc troaca sau ceva frantuzesc cu multe multe optiuni ...
treci si 16-17mii ... pai atunci te uiti la ceva nemtesc cu ceva optiuni mai bune si cam lasi in spate ce e frantuzesc ...
dupa 20-25mii de euro ... nu mai stai sa citesti forumuri si ai poate un consultant in materie de masini.

este o parere extrem de subiectiva ... eu asa am facut si asa voi face pentru ca nu am avut dezamagiri din partea masinilor cumparate.
(VW Bora1.9tdi100hp, Octavia2 mpi103hp, Seat Ibiza1.2 70hp tongue.gif)
haha103198
mar fi interesat si p mine sa iau o ibiza...
stie cineva la c nivel d echipare masina are subwoofer din standard?
si daca nu are p un model mai slab, poate fi pus prin pachetul de 6 difuzoare?
mersi
haha103198
nu stie nimeni?? :wave:
cod
Tocmai mi-am ridicat masina de la dealer (ieri seara) si evident sunt foarte incantat de ea.

Am cumparat o Ibiza Fever rosie, cu jenti, climatronic, cruise control, oglinzi incalzite si pliabile, scaune incalzite si airbag-uri peste tot pe unde se vinde. Am asteptat dupa ea 12 saptamani fix (ieri seara se faceau 12 saptamani de cand am dat avansul). Motorul este Diesel de 1.4 si 70 CP

Ca si impresie initiala, masina este foarte manevrabila, ai senzatia ca te poti baga pe oriunde, iar motorul de 70CP, desi inca nu functioneaza la regim maxim (ce ce pretentii sa am dupa doar 60 km) te ajuta in trafic, fiind destul de sprinten cand ai nevoie. La 80 Km/H ajunge repede, dar nu am mers mai tare fiind in oras.

Cat despre consum, nu am computer de bord, dar i-am facut plinul cand avea 10 km si acul inca nu s-a miscat de la plin in conditiile in care nu am circulat dacat prin oras, mare parte din timp bara la bara.

Desi e mica masina e suficient de spatioasa pentru cei din fata (eu am 1.80 si 78 kg si nu am nici o problema nici la volan, nici in dreapta). in spate e spatiu decent. Portbagajul este mic, si daca bagi doua genti in el, ai impresia ca s-a umplut.

Senzatia la volan (sau in dreapta) e foarte placuta, totul pare de calitate, si sunt momente cand mai exclami: ce misto, s-au gandit si la asta.

Singura chestie care as fi preferat sa fie altfel este casetofonul (mp3 player). Arata foarte bine si e placut la atingere, sunetul e clar, dar are fata detasabila. Ceea ce inseamna ca trebuie sa-mi aduc aminte de fiecaredata cand cobor din masina sa o iau cu mine. Sper ca in timp sa devina un reflex, dar as fi preferat mai degraba un casetofon incastrat in bord.
Alex89698
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme.

Cand am citit parerea ta de proaspat proprietar mi-am adus aminte de mine acum 6 luni cand am luat-o blush.gif Este o masina buna, si sunt in continuare incantat de ea si nu m-am plictisit de ea nici dupa 10.000km biggrin.gif
Catalin100045
Salutare posesorilor de SEAT, mai ales de Ibiza

Daniel, sa o stapanesti sanatos. Si sanatoasa.
Sapt viitoare sper sa`mi vina si mie ibiza (Fever 1.4MPI, 85CP, Argintiu) biggrin.gif Pana atunci, n`am ce sa povestesc, decat ca la prima vedere pare o masina fainutza. Am citit/auzit numai lucruri care m`au incantat.

Numai bine! (revin cu detalii intr`o saptamana, sper)
Marciana105319
Buna, Marian,
Daca iti permite timpul o sa te retin si eu cateva minute.
Am vazut ca esti posesorul unei Ibiza. Daca nu o mai ai, macar poti sa imi dai cateva sfaturi.
Intentionez sa achizitionez si eu o Ibiza 1.2l, 70cp, dar, sa fiu sincera, dupa indelungi cautari, toata tevatura asta cu masinile ma cam oboseste.
Acum, dupa ce am facut un drive-test -mi-a placut ff mult cum merge - si m-am hotarat (alte optiuni: Fabia-nu se mai fabrica ca iese un alt model, Polo happy-cam 'chel' la banii aia, Toyota-masini bune, dar cam scumpe), am auzit ca ar avea ceva probleme cu motorizarea si cu cutia de viteze.
O sa o iau pt Bucuresti, o sa merg mai tot timpul singura, maximum 2 persoane, rar o sa o scot din Bucuresti, maximum 1-2 drumuri in afara, distante scurte, asa ca nu stiu unde ar putea sa fie suprasolicitat motorul ei.
Oricate as fi invata eu in ultima eprioada despre masini, tot nu ma ajuta prea mult in a lua o decizie.
Pana la urma, cred ca despre orice masina se poate spune ceva, oricare ar putea avea probleme.
Ce imi sugerezi?
Mersi mult de tot pentru orice informatie mi-ai putea da.
Marciana
Marciana105319
Buna, catalin
Spune-mi, te rog, pana acum ai avut
ceva probleme cu masina?
Vreau sa imi iau si eu o Ibiza 1.2, 70cp, dar am inteles ca, dupa o perioada, posibil sa aiba ceva probleme cu motorizarea. E adevarat?
Mersi
cod
Buna,

M-am intors din concediu si dupa 1700 km pot sa-mi dau si eu cu parerea despre cum merge masina (Seat ibiza 1.4 TDI).

Primul punct : motorul. In timpul rodajului a fost evidenta sporirea performantei motorului, in primii 500 km nu aveam putere decat la peste 2500 turatii, dar acum e sprintena incepand de pe la 2000. Drumul l-am facut cu patru persoane in masina (in spate se sta decent, depinde da cat de mari sunt cei ce stau in fata) si portbagajul plin. Singura situatie in care am avut nevoie de mai multa putere este in cazul depasirii tirurilor la viteze de peste 100 Km/h, caz in care trebuie avuta o rezerva considerabila (nu foarte mare totusi) de drum liber in fata. In schimb, pe dealul negru, la urcare, am putut depasi orice mi-a stat in fata, cuplul motor e mai mult decat suficient pt asta.

Punctul doi: consumul. Ne avand computer de bord la ea (pe ibiza fever nu se poate pune nici ca optional) estimarea de consum o fac la fiecare plin. A consumat 5.5% combinat, in conditiile in care amm facut vre-o 20 km prin Arad, drumul pana in Bucuresti (aprox 540 km dintre care si autostrada Pitersi-Bucuresti pe care media orara a fost de 150 Km/H), vre-o 50 km prin Bucuresti, si un drum de 100 km inspre alexandria, cu aerul conditionat si casetofonul pornit non stop.

Punctul trei: tinuta de drum. Masina se tine foarte bine la drum lung , am mers pe autostrada si cu 160, fara a avea probleme. Cand treci pe langa tiruri(eu 110, ele 80 din contrasens), nu simti de loc ca te trag spre ele. Viteza la care se simte confortabila pe drumurile noastre pline de curbe este 110-120. Suspensiile, contrar a ceea ce am citit , sunt suficient de confortabile si isi fac treaba bine in a te tine lipit de drum. Prin comparatie, intr-un logan m-am simtit ca intr-o barca.

Punctul patru: confortul. Asa cum am spus mai sus, patru persoane stau decent in ea, iar doua se lafaie (nu ca intr-un pasat bine inteles, dar spatiu e garla). Compartimentele de depozitare cam lipsesc, si cele care sunt sunt cam mici. Cat despre dotarile optionale, mai jos e o lista cu dotarile pe care le-am ales eu, si care mi-au folosit pana acum.
1. Climatronic - merita toti banii, foarte confortabil sa setezi temperatura si sa uiti de el. Dupa ce masina a stat in soare, in 30 secunde se face o temperatura placuta in interior. Masina fiind mica, duzele de aer te vantura cam tare, dar se rezolva orientandu-le spre usi sau tavan.
2. Cruise control - la drum lung e util, in localitate il pui putin sub 60 si le faci cu mana politistilor de pe marginea drumului. Pe autostrada e bestial. Setezi viteza si te tii de volan.
3. Oglinzi pliabile electric - te ajuta cate-odata sa te strecori mai bine printr-un spatiu strans (o parcare super aglomerata), plus ca e mai usor sa te obisnuiesti sa le pliezi inainte de a opri motorul, ca sa nu te "fericeasca" cineva.
4. oglinzi incalzite - e vara, nu le-am folosit
5. oglinda heliomata - foarte comoda, alt accesoriu care-si merita toti banii.
6. Senzor ploaie - nu-mi dau seama daca e util. Trebuie reactivat la fiecare punere de contact.
7. TCS - nu s-a activat inca.
8. Airbag-uri (frontale, laterale, cortina) - doamne ajuta sa nu am vre-odata nevoie, but just in case.
9. Jenti aluminiu - arata bestial, sunt cele din pachetul cu climatronicul.

Punctul cinci: factorul fun. Masina mica, cuplu motor mare, turbina, ce vrei mai mult? Intre 2500 si 3500 RPM e racheta.

Am un singur of, si unul mare: alaltaieri dimineata mi-am gasit-o lovita in parcare (vopsea galbena, probabil taximetrist), iar ieri, in timp ce eram pe drum spre service, m-a mai lovit unul cu un touareg. Am rezolvat toate actele (aia cu VW era corp diplomatic si cetatean strain, deci a fost mai dificil), dar am pierdut doua zile cu alergatul, si mor de ciuda ca masina are abia doua saptamani.

Asta e, sper ca review-ul meu de mai sus sa ajute pe cineva.

Daniel
Catalin100045
Salutare

Tocmai a trecut o saptamana de cand mi`am ridicat masina (ibiza fever, 1.4 mpi, 85 cai)

Nu am avut nici un fel de probleme pana acum (750 km) si sper sa ma tina cat mai mult starea asta. Sunt pur si simplu incantat de masina.

Marciana, eu am facut test drive cu cel de 1.2 70 cp si ce pot sa`ti spun e ca merita banii pt diferenta la 1.4 85 cp. Motorul de 1.4 e in 4 cilindri, e mult mai silentios decat ala de 1.2 (toarce frumos:D) si se uzeaza mai greu din ce am auzit (nu ma pricep la motoare). Iti pot spune cu siguranta ca trage mai fain cel de 1.4. Te ajuta in depasiri f mult. Ma rog, eu eram multumit si de cel de 70 cp si l`as fi luat daca nu faceam rost de banii pt diferenta. Vad ca tu o vei folosi f mult in Bucuresti. Eu ies des din oras. Pt Bucuresti cred ca e suficienta cea de 1.2 70 cp (consuma si mai putin) si nici n`ai nevoie de cine stie ce putere. Matizu meu avea 50 cp (maxim) parca, deci iti dai seama ca saltul, chiar si la 70, era enorm.

Doar o nedumerire (aici poate ma ajuta Daniel). Butonul din stanga din grupul A/C este gradat (cu temperaturi) sau are doar o bila albastra, una rosie, si cercul dintre ele? (cum imi dau seama ca am A/C semiautomat si nu manual?)
cod
Felicitari pentru alegere, poate ne dai mai multe detalii despre cum se comporta masina dupa ce iese din rodaj.

Tot ce sper este ca daca ti-ai luat masina in leasing, nu e de la Unicredit.

QUOTE(Catalin100045)
Doar o nedumerire (aici poate ma ajuta Daniel). Butonul din stanga din grupul A/C este gradat (cu temperaturi) sau are doar o bila albastra, una rosie, si cercul dintre ele? (cum imi dau seama ca am A/C semiautomat si nu manual?)


Eu am climatronic si e evident acest lucru prin faptul ca am display LCD si un buton pe care scrie "AUTO". La mine butonul din stanga este pentru ventilator, iar cel din dreapta este pt temperatura. Temperatura aleasa apare pe LCD, nu depinde de pozitia butonului din dreapta.

Cat despre diferenta dintre AC semiautomat si cel manual, nu pot spune ca stiu, dar in cartea tehnica pe care am primit-o eu nu sunt descrise decat doua tipuri de AC (climatronic si semi automat), deci daca nu ai unul, probabil ca-l ai pe celalalt.
Sebastian110881
Sapt viitoare sper sa`mi vina si mie ibiza (Fever 1.4MPI, 85CP, Red Emocion , Sport rider) vroiam sa intrb daca vine cu cotiera ? ca nu am observat la test drive eram prea fermecat de masinuta .
Mai am o saptamana dar parca mai e o luna nu mai pot de nerabdare
Sebastian110881
Sapt viitoare sper sa`mi vina si mie ibiza (Fever 1.4MPI, 85CP, Red Emocion , Sport rider) vroiam sa intrb daca vine cu cotiera ? ca nu am observat la test drive eram prea fermecat de masinuta .
Mai am o saptamana dar parca mai e o luna nu mai pot de nerabdare
cod
Si eu am tot fever, dar imi pare rau sa te dezamagesc, vine fara cotiera. Se poate monta una after-market. Daca gasesti ceva in acest sens, anunta-ne si pe noi.
Razvan100780
Exista cotiera pentru Ibiza ca accesoriu. Este adevarat ca este mai scumpa decat cele pe care le puteti gasi in targ dar si arata altfel. Pretul este undeva in jur de 250-300 RON cred.
Alex89698
La Dona Craiova, dealer Seat, era cand m-a interesat pe mine ~5-600 RON cu manopera cu tot. Am renuntat la acel moment, dar in perspectiva ...
Sebastian110881
Este cineva din Brasov care si-a montat boxe in usile din spate la sevice-ul seat bv?
Sebastian110881
Nu am avut ocazia sa imi prezint si eu noua achizitie Seat Ibiza Fever 1.4 85CP Sport Rider 2007 , cu intarziere dar a sosit. Am pus niste poze sa o vedeti si voi



rodelxxx
sa o crezi matale pe asta am fost la mare anul trecut .......3 pers aprox.210 kg plus bagaje ...........si iti spun ca fuge de rupe .....am ajuns la 180 si cu clima pornita .......dar am mers constant cu 150-160 ,......am scos un consum de 4,5 5 l la 100....am un ibiza 1.2 12v

DORU
Data viitoare cand ajungi la 180km/h cu 3 pers + bagaj aferent pune si o poza, la fel si pt consumul realizat - vezi sa se vada si viteza medie sa fie credibil thumbsup.gif
danutv
QUOTE (rodelxxx @ Apr 10 2010, 12:25 PM) *
sa o crezi matale pe asta am fost la mare anul trecut .......3 pers aprox.210 kg plus bagaje ...........si iti spun ca fuge de rupe .....am ajuns la 180 si cu clima pornita .......dar am mers constant cu 150-160 ,......am scos un consum de 4,5 5 l la 100....am un ibiza 1.2 12v



Si cant te-ai trezit era..........

Am fost cu un prieten cu aceeiasi masina si acelasi motor in acelasii regim dar fara bagaje, singura diferenta era la consum un pic mai mult de dublu valorii pe care ai dat
DORU
Afirmatiile se fac cu ceva dovada concreta, o poza scuteste multe pagini de dat cu parerea...le asteptam asadar wink.gif
mani07
wow..la tipul de motorizare ,chiar ca ai unele indoieli...dar cine stie?...
DORU
Dupa atatea poze, ii clar cum sta treaba teehee.gif
aurel2207
Ce zice-ti ? am gasit la o cunostinta , la o doamna mai in varsta , un Seat Ibiza, la care mai plateste rate , doamna are niste probleme personale si nu conduce masina de aproximativ 3 ani. Masina e aproape noua , are cateva sute de km la bord , nu a prea fost umblat cu ea , cum am spus , doamna are probleme in familie si nu o foloseste .Intrebarea mea este: masina sta nemiscata de vreo 3 ani , timp in care a mai miscat-o putin si a fost tinuta intr-o sura la tara , masina arata bine , fara probleme vizibile , inafara de praf, nu cunosc mai multe detalii despre model, cp , etc, masina asta mai prezinta incredere, nu au intepenit rotile sau altceva , sau poate vreun soricel , cine stie a ros ceva ?
Cum poti verifica chestiile astea ? In service ? ceva sfaturi , cam care mai e pretul la Seat Ibiza , in cazul meu ?
Mersi !
aurel2207@yahoo.com
solmar
"Zi-cem" ca trebuie sa te duci sa vezi masina. Hotaraste-te sta nemiscata intr-o sura sau o mai misca putin! Ca deja asocierea asta sura, fan ne duce cu gandul la pacate. Intreab-o pe doamna in varsta, care acum e si mai in varsta... ce bani vrea pe masina. Cate rate mai are de platit, ce bani a platit pana acum, vezi exact cati km a facut masina. Poti sa faci si niste poze, in care sa prinzi si sura, dealul, viile, gospodaria, primaria, ulita satului, portul popular din satul de la tara... Niste momente in care localnicii se strang la claca sau la sezatoare si incing o hora de le joaca tatele fatucelor cu obrajii imbujorati ne-ar fi de mare folos. Si repede, ca odata se supara un ficior din sat si cumpara masina inaintea ta si pleaca in Spania....
aurel2207
QUOTE (solmar @ Aug 17 2011, 01:54 PM) *
"Zi-cem" ca trebuie sa te duci sa vezi masina. Hotaraste-te sta nemiscata intr-o sura sau o mai misca putin! Ca deja asocierea asta sura, fan ne duce cu gandul la pacate. Intreab-o pe doamna in varsta, care acum e si mai in varsta... ce bani vrea pe masina. Cate rate mai are de platit, ce bani a platit pana acum, vezi exact cati km a facut masina. Poti sa faci si niste poze, in care sa prinzi si sura, dealul, viile, gospodaria, primaria, ulita satului, portul popular din satul de la tara... Niste momente in care localnicii se strang la claca sau la sezatoare si incing o hora de le joaca tatele fatucelor cu obrajii imbujorati ne-ar fi de mare folos. Si repede, ca odata se supara un ficior din sat si cumpara masina inaintea ta si pleaca in Spania....



da , mersi ce sa zic, ma asteptam la un altfel de raspuns , dar ...................

referitor la miscat am vrut sa intelegeti ca in astia aproximativ 3 ani de cand plateste rate , a miscat masina putin , putin .Doamna sta la bloc, nu a mai putut sa o tina acolo si a condus-o la tara , int-o sura, intr-un sat , langa Sibiu , asta inseamna miscat , si acolo sta masina .
O sa merg sa ma uit mai bine la km , sa vad exact situatia.
Alte idei...........
solmar
De fapt ce vrei sa auzi de la noi? O masina de 3 ani cu cca 1000 de km la bord la care proprietarul mai are inca de platit rate trebuie sa te astepti ca o sa coste undeva la 85% din pretul de catalog. Pune-te tu in pantofii doamnei si vezi ce pret ai cere! Oricum nu faci mari progrese in descrierea masinii. Pana n-o vezi, nu-i dai macar o cheie, ii verifici uleiul, faci o tura (ordinea e aleatoare) ... nu-ti faci o idee despre ce cumperi, n-o intrebi ce bani vrea, degeaba vorbim.
Seri
In primul rand cred ca bateria este descarcata.
Benzina, daca nu s-a realimentat de cativa ani, si-a pierdut proprietatile. Baga benzina fresh inainte sa o pornesti.
Cureaua de distributie si-a pierdut din elasticitate, si trebuie schimbata daca o cumperi.

Astea imi vin acuma in minte.
T u d o r
In principiu cam tot ce e cauciuc se uzeaza in acesti ani de stat. Fa-ti socoteala sa schimbi si anvelopele masinii, cu siguranta cauciucul e copt. Daca vrei o parere, eu zic ca o masina care a stat in 3 ani s-a uzat mai mult decat una care a mers sa zicem 60000 km in aceeasi perioada.
DORU
Lasand la o parte cheltuielile cu masina noua de 3 ani in repaos, imi vine in minte o singura intrebare: de ce ar plati rate la ea 3 ani dar nu ar folosi-o ? unsure.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.