Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Omega B 1994 - 2004 pareri despre masina
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Skywalker
Am in cap mai multe variante de masini printre care m-am oprit si la Opel Omega B incepand cu 1994 pana prin 1998 (de atat am bani) motor pe benzina 2l 16v si 136CP.

Masina vreau sa o aduc din Germania

Am citit cam tot ce s-a postat despre Omega dar tot nu am reusit sa inteleg tot despre aceasta masina, cel mai mult ma intereseaza consumul urban, greutatea masinii (am inteles ca ar fi pe la 1,7t), fiabilitate (eu fac cam 10 - 13.000 km/an)

Varianta cu motor de 2.5 TDi nu ma intereseaza pentru ca eu nu ma "inteleg" bine cu dieselu' dar sunt deschis la sugestii.
Alex-F1
Ce sa zic mai consatene???!!!....... in primul rand ma intreb cum vei putea tu sa inmatriculezi o masina adusa din Germania, daca nu are euro 3 :scratchchin: Omega B e faina, si mie-mi place, chiar si io vroiam sa-mi iau turbo-diesel-ul de 2,5 litri, dar mecanicul mi-a sugerat s-o las balta, ca la motorul ala de BMW daca se duce ceva, plang langa el (piese scumpe)!!!! Apoi nu inteleg de ce te intereseaza asa mult greutatea masinii!!! :scratchchin: ....asa este, cam pe-acolo....1600-1700 kg! Consumul urban....hmmm....nu stiu exact, dar sigur nu e sub 12-13 litri la suta.... wallbash.gif Daca esti mai mult un "city-boy", nu prea se merita....decat daca iti permiti sa dai lunar pe benzina in jur de 3-4 meleoane de lei vechi..... stii tu, noua diesel-arilor ni se pare cam mult, noi fiind obisnuiti cu un consum urban de ~ 7-8 litri/100 km!!!! Io am auzit ca diesel-ul de 2,5 litri de pe Omega B consuma ~ 10-11 in oras, deci benzinarul de 2 litri si 16 valve trebuie sa fie si mai si!!!!!!
Asa ca.....ce alte variante mai ai? biggrin.gif Cu banii pe care-i ai ar mai fi destule variante, dar nu din Germania.....doar din tara....deocamdata....

Vorbeamos
ALEX
Skywalker
Alex, astept sa pice euro3 - anu' asta cel tarziu 01.01.2007.
Io fac cam 1.000 km/lunar asa ca probleme mari din cauza consumului nu-mi fac eu ma astept undeva la 10 - 12 la % pentru Omega B 2l 16V 136 Cp sedan asta imi place mie de la Opel.
Asta imi place foarte mult!!
Senator
Omega B 2.0 16V are 1425 de kg in varianta cu transmisie manuala si 1445 de kg in varianta automata.

Consumul variaza intre 7 litri in regim extraurban si 11-12 in oras. Consumul relativ mare in oras se datoreaza submotorizarii care este caracteristica variantei echipate cu 2.0 16V si asta face ca variantele V6 sa devina alternative viabile cu un consum cu doar 2-3 litri mai ridicat.

Variantele diesel 2.5TD si 2.5DTI 24V (TDI nu exista , e marca inreg. VW) sunt doua lucruri diferite intrucat e vorba de doua motoare diferite desi ambele sunt de provenienta BMW.Ambele au 6 cilindri in linie avand toate avantajele acestui tip constructiv , sunt silentioase si cultivate.
Problema 2.5TD e durata de viata care nu e unul din punctele forte ale acestei motorizari , un kilometraj de peste 150.000 trebuie privit cu mari rezerve.
2.5DTI are 24 de supape si alimentare cu sistem "common rail" , e un motor performant si fiabil singurul dezavantaj fiind acela ca s-a fabricat numai de prin 2000 ceea ce il face destul de scump.

Legat de scoaterea obligativitatii indeplinirii Euro3 trebuie sa te dezamagesc , exista un proiect de introducere a Euro4 incepand cu 01.01.2007 si nu cred ca se mai poate intampla ceva care sa decaleze acest termen. Nici in tarile noi mebre ale UE nu au fost eliminate aceste piedici , acest lucru sustinand ideea ca si in cadrul UE unii sun "mai egali" decat ceilalti. La noi nu poate fi decat mai rau din acest punct de vedere APIA no.gif avand intentii clare in acest sens , aplicarea lor fiind doar o formalitate atata timp cat guvernul este condus de presedintele asociatiei amintite.
Skywalker
QUOTE
Radian Tufă, directorul general al Registrului Auto Român
Din august 2006 se pot înmatricula toate mașinile aduse din străinătate
Începând cu 1 ianuarie am adus modificări legislative importante pentru ca, în 2007, să fim în acord cu ceea ce se întâmplă la nivel european. O dată cu aderarea României la Uniunea Europeană, prevederea legală care condiționează înmatriculările mașinilor din import de îndeplinirea normelor de poluare Euro 3 va dispărea automat. Noi intenționăm să scoatem această barieră chiar din cursul acestui an, cel târziu în luna august. Acest lucru este necesar pentru a avea timp să perfecționăm sistemul până la 1 ianuarie 2007.
Este clar că fără "bariera Euro 3" sunt necesare măsuri compensatorii care să prevină o invazie de mașini vechi. Eu aș merge pe stabilirea impozitului în funcție de gradul de poluare. Există o bază de calcul în funcție de capacitatea cilindrică a motoarelor. Suplimentar ar trebui să fie impusă încă o bază de calcul în funcție de gradul de poluare. Evident, sumele vor fi mai mari pentru mașinile "non Euro" și vor scădea către cele care îndeplinesc norma de poluare Euro 4. Pentru a face acest lucru în România va trebui să ne consultăm cu reprezentanții Administrației Publice Locale și cu cei ai Ministerului Mediului.
Nu va fi vorba de taxe prohibitive. Baza de calcul se va afla în zona în care cumpărătorul să fie atras de o mașină cât mai nepoluantă. Intenționăm să introducem această bază de impozitare și pentru mașinile vechi, aflate deja în circulație, dar numai în momentul unei noi înmatriculări, adică atunci când mașina își schimbă proprietarul. Prevederi similare se aplică de mulți ani în țările Uniunii Europene.
În momentul în care obligativitatea îndeplinirii normei Euro 3 va dispărea, singura condiție pentru înmatricularea unei mașini second-hand va fi ca aceasta să treacă de inspecția tehnică a RAR-ului și să îndeplinească normele de poluare de la data la care a fost fabricată.Rămâne de văzut care va fi nivelul impozitelor suplimentare care vor fi percepute în funcție de gradul de poluare a fiecărei mașini. În principiu, prețul unui autovehicul non-Euro, va ajunge, cu tot cu taxe, foarte apropiat de cel al mașinilor mai nepoluante. Cumpărătorul va trebui să cântărească dacă să cumpere o mașină mai veche, pe care va obține un preț mai mic la revânzare, sau una mai nouă, care, una peste alta, ar putea să coste cu câteva sute de euro mai mult. Dacă taxa de poluare va fi aplicată și autovehiculelor aflate deja în circulație în momentul schimbării de proprietar, este evident că opțiunile clienților se vor îndrepta către mașini mai noi. În 2005, 118.000 autoturisme second-hand au fost aduse din Vest. Conform statisticilor RAR, aproape 118.000 autoturisme second-hand aduse din import au fost înmatriculate anul trecut în România. Volumul acestora reprezintă aproximativ 59 la sută din numărul mașinilor noi cumpărate de români în 2005. Principala condiție pentru înmatriculare o reprezintă îndeplinirea normelor de poluare Euro 3. În general, mașinile care respectă această normă sunt fabricate după anul 2000. Conform legislației în vigoare, toate aceste autovehicule au efectuat inspecția tehnică la reprezentanțele Registrului Auto Român.

Pe asta ma bazez...dar mai am si o varianta de back up.
NU poate fi guvernul Romaniei peste CE asa ca adio euro3
Senator
Hmm...ar fi prea frumos , daca as face abstractie de anumite lucruri as putea incepe sa visez...sunt cateva masini non-euro sau Euro1 pe care as vrea sa le am in garaj. :angel:

QUOTE
Dacă taxa de poluare va fi aplicată și autovehiculelor aflate deja în circulație în momentul schimbării de proprietar, este evident că opțiunile clienților se vor îndrepta către mașini mai noi.

Pe langa mostra de gandire tipic romaneasca ma intreb ce legatura au taxele cu schimbul de proprietar, probabil :cenzurat: .
Skywalker
Pai la 1998 cmc, 136cp, 16v, si 1.500 kg io nu cred sa fie submotorizata, are un raport de 91cp la tona pentru mine e OK asa. Am avut inainte o masina cu 172 cp la 935 kg si nu mai vreau.
QUOTE
Pe langa mostra de gandire tipic romaneasca ma intreb ce legatura au taxele cu schimbul de proprietar, probabil

Cu reinoirea parcului auto din Romania, se practica si in CE.
Skywalker
Mai, da' chiar nici un posesor sau fost posesor de Opel Omega B pe aici???
Ma manca tare rau un Opel Omega B.
Calin64755
Omega 2.5 TD ia 10-11 in oras si cam 8.5 afara. Motorul de BMW in 6 in linie e fiabil si bine echilibrat dar "apasa" cam greu pe puntea fata => schimbi cam des brate, bucsi etc. In rest... bun confort de drum si interior, stabilitate buna (chiar si iarna). Nice to ride.
Senator
Submotorizarea in cazul Omega B cu motor X20XEV e datorata caracteristicii motorului , acesta fiind unul din cele din generatia Ecotec , cunoscute pentru lipsa de "viata" sau performanta de exceptie. La asta se mai adauga si problemele tipice si de care nu ai cum sa scapi sau sa te feresti : defecte frecvente ale senzorilor de la axele cu came si arbore cotit si fisurarea periodica galeriilor de evacuare.

Legile din CE stimuleaza intradevar reinnoirea parcului auto aplicand taxe in mod diferentiat in functie de clasa de emisii poluante. Acolo insa cei care cumpara un autoturism cu Euro4 sunt scutiti de impozit cativa ani buni.
Toate astea nu au nici o legatura cu schimbul de proprietar...

@Calin64755
Treaba cu bucsele si bratele e valabila doar in cazul in care nu se folosesc piese originale.
Skywalker
Senator, te rog mai multe informatii despre Omega B vad ca stii foarte bine masina.
Alex-F1
Pai io credeam ca acuma vrei sa-ti iei masina....ca ziceai ca te manca rau de tot, iar tu zici ca poti sa mai astepti si pana la 01.01.2007!!!! blink.gif Pai un an de zile e cale luuuunga man! blush.gif Banuiam io ca tu te bazezi pe acea declaratie inocenta a directorului de la RAR, dar mie mi se pare mult prea optimista acea declaratie....adica m-as mira sa fie asa cum zice 'nea derectoru'.... :angel: Nu prea cred c-o sa-l lase pe el guvernu sa faca ce vrea muschii lui!!! :bash: Asa ca....nici io n-as vrea sa te dezamagesc prea tare, dar io zic sa-ti cauti totusi o masina din ziar, ca mai sunt si ingrijite printre ele....te duci si tu la un mecanic sa ti-o ridice pe cric si s-o inspecteze atent! Si io am facut la fel cand mi-am luat Opelul....am cautat 3 luni, saptamanal eram cu ziarul in buzunar si umblam in tot orasul (inca aveam masina veche), vedeam tot ce se poate vedea si in cele din urma....am reusit...am gasit masina asta....boboc, nu alta, n-am avut de schimbat la ea decat 2 telescoape pe fata si de-atunci nimic....si am facut pana acum 25.000 km!!! beer.gif Deci, io zic ca daca insisti si cauti cu adevarat, gasesti ce-ti doresti!!! Da, intr-adevar chiar e frumoasa masina....poza pe care ai pus-o e excelenta....de la aparitie mi-a placut enorm caroseria lui Omega B....nota 10 cu felicitari!!! arigato.gif Hai ca mai vorbim!

Hai pa
ALEX
Remus64967
Omega B 2.0xev are o gramada de probleme dar nu mai multe decit alte opel-uri.
Tot sistemul de evacuare(galerie,catalizator,toba) este slabut si se arde rpd deci o sa ai mult de reparat la ea :bash: .eu in prezent am probleme cu imobilizatorul ce mi-a blocat practic masina si nu o mai pot porni si nu e ceva nou pt ca mi s-a mai intamplat de 2 ori dar acum e mai grav pt ca nu mai recunoaste cheile originale :puke: in rest e ok desi are deja 192.000km merge bine. consumul e cam 10.5 in oras si 7.8 in afara dar la un drum mai lung si cu maxim 120 km/h peste 120 se incadreaza intre 10l si 12l /100km.tineti-mi pumnii sa reusesc maine sa o pornesc......si apoi am sa incerc sa decuplez im....ca numai probleme imi face
Skywalker
Alex, am si varianta de back up daca nu pica euro3 biggrin.gif
Ma manca rau sa-mi cumpar Opel Omega B si sa renunt la febletea mea Audi A4 (B5) Opelu' e "balsoi" si mie imi place "balsoi"
Ca tanc sunt fan Nissan Patrol GR 5 usi din 1990 - 1993
_Titus_
intr-adevar telecomanda originala e cam slabuta , eu i-am pus alarma dar trebuia sa tin si cea originala inauntru in torpedou pt ca nu i-am putut anula immobilizer-ul
Masina asta chiar tine la tavaleala .
Skywalker
Cine vorbeste limba germana?
Am primit un fel de "EXPERTISE" de la un autohaus din Germania pentru Opel Omega B
Asta-i una din ele:
Skywalker
Si asta e ultima, cea mai detaliata
sper sa se vada ceva
Alex-F1
Waw man, om fi noi din acelasi oras, dar se pare ca avem si {aproape} aceleasi gusturi in materie de masini!!!!!!! beer.gif Tot Audi A4 este si febletea mea :heart: .... un 1.9 TDI rosu (aranjat si intretinut bineinteles) este tot ce mi-as dori momentan!!! Si Mondeo 2 (sau 3 cum zic unii - cel dupa 2001) sedan imi place la nebunie, dar inca nu-mi permit asa ceva, desi daca as avea banii de-un Mondeo din 2001-2002, cred ca tot un A4 diesel de prin '98-'99 mi-as lua!!! Dar si mie imi plac masinile mari, deci Omega B bate un A4 la capitolul asta, dar in rest (fiabilitate, consum etc) Audi e de departe mai bun ca Opelul! In schimb la masini de teren nu ma bag, ca nu prea ma incanta, desi trebuie sa recunosc ca Patrolul de care zici tu chiar arata "suparat"...."tanc" cum zici tu!!!
Si io ma gandeam sa vand Opelul (desi am zis ca n-o dau, ca e masina boboc, merge ceas) si sa ma bag la un A4 TDI din primii ani de fabricatie ('96-'97), dar inca is scumpe foc....7, 8, chiar 9 mii de euro... :rant: ....iar Opelul, cat de bun ar fi, tot n-as lua pe el mai mult de 5.000-5.200.....deci ar mai trebui completat cu vreo 3 mii pt. un A4....si nu stiu daca chiar se merita sa iau o masina rulata prin Romania cativa ani, fiindca cu 9-10 mii deja pot sa ma duc dincolo si-mi iau una cu euro 3, desi nu cred ca poate fi Audi....poate Opel sau Ford.... Un Mondeo 2 cu 9 mii se gaseste lejer dincolo, dar de unde 9 mii??? :scratchchin: ....ca ni s-au dus toti banii toamna asta la amenajarea apartamentului...11 mii de euro....apart. a iesit ca-n reviste :clapping: , dar acum ciorapul e goool.... de-o alta masina...din parti....nu mai este.... sad.gif ....si pana strangen noi 5 mii numai din salarii....apar OZN-urile personale wallbash.gif Deh...asta e, raman cu masinuta mea....bine ca e si asta, nu? beer.gif

Vorbeamos
ALEX
Skywalker
Gata cred ca merg pe Opel Omega B 2l 136CP.
Acum am nevoie de un manual tehnic despre aceasta masina, pana acum stiu ca are motor de 2l 16v si 136Cp ce nu stiu este cuplu maxim/rpm si ceva date mai in detaliu despre masina.
Senator
Expertiza de la Autohaus e o fisa a unei anume masini , sunt mentionate acolo dotarile si starea caroseriei , adica revopsita si cu urme vizibile de rugina.

Nu cred ca se poate compara Omega B cu Audi A4 , sunt masini care fac parte din clase diferite si au fiecare avantaje si dezavantaje.

Tobele la Omega B (cele originale!) se deterioreaza cam in acelasi ritm cu ale oricarei masini pe benzina si de aceeasi capacitate , nu e o problema tipica Omega.

Iti pun la dispozitie datele din prospectul Omega B1 , le gasesti aici si aici.
Skywalker
Senator - multumesc mult. Acum te rog sa-mi spui cu ce tip de jenti este masina echipata din uzina pe 15; 16 ? si latimea maxim admisa fata spate?
Senator
Latimea maxima admisa ar trebui sa o poti obtine de la RAR , asta in cazul in care institutia respectiva ar fi una profesionista si serioasa (nu e cazul). Din experienta stiu ca 235/45 R17 merge.
Skywalker
Deci, Opel Omega B 195/65/15 cu 6.5 inch latimea jentii echipare standard.
Senator
O imagine mai clara...
Skywalker
Care-i diferenta intre Omega si Omega CD? Nivelul de finisare al masinii?
Pot "incalta" masina in felul urmator fata/spate cu: 205/60/15?? sau mai bine pastrez standardul!
Deci un Opel Omega B 16v Sedan "stie" conform producatorului:
1998 cmc, 4 cilindri in linie cu 4 supape/cilindru, 136CP la 5.600rpm, cuplu maxim 185Nm la 4.000rpm, viteza maxima 210 kmh, 0 - 100 kmh in 11 sec, consum urban 10.8/100km; extra urban la 120 kmh 8/100km, greutate total in gol 1425 kg.
Dupa cum declara Opel pentru varianta asta de Omega ar avea un raport de 96CP/1.000 kg in gol.........super pentru mine, giga suficient.
La consum: casa - lucru 18 km tur/retur X23=414km; drumuri aiurea prin oras (cumparaturi, vizite, etc) @200km de unde rezulta @600 - 650 km intr-o luna si un consum de @70l (un rezervor pe luna) benzina de 95 fara plumb, deci cam 230 ron lunar pe benzina........o kila de bani........acceptabil din punctul meu de vedere. Bine ar mai intra aici si un drum la tara (165 km tur/retur) odata la 1.5 luni - media....una peste alta pentru mine este OK.
Alex-F1
Daca vrei sa fii in totala legalitate, trebuie sa incalti masina exact cu dimensiunile scrise in talon, iar daca nu.....ai multe variante, o poti alege pe cea care ti se pare tie mai buna, mai estetica etc.... Io as zice 205/60/16 in fata si 225/60/16 in spate....ar arata beton! biggrin.gif
Bine-ar fi sa reusesti sa te incadrezi in suma aia de 230 RON/luna, dar io unul nu cred c-o sa reusesti... :angel: Tu ai calculat cu consumul urban dat de producator (10,8), dar sper ca stii ca cel real va fi cam cu 1-2 litri mai mare, avand in vedere si uzura masinii, iar iarna consumul creste, deci una peste alta consumul tau urban REAL va fi de ~ 12 vara si ~ 13 iarna....destul de mult.... blink.gif Deci tu cu 230 RON vei putea sa faci ~ 570 km in regim urban, in timp ce io de exemplu cu banii astia fac ~ 950 km tot in oras....e o mica mare diferenta, nu? arigato.gif Asta e! La mine producatorul da un consum de 6,8 in oras, dar de fapt mie-mi consuma 7,5 vara si 8,2 iarna si asta la un mers super-elegant, nesportiv!!! Deci, nu vreau sa te dezamagesc, dar vreau sa fii pregatit pt. cand iti vei lua masina, intelegi? beer.gif Succes!!! :wave:

Vorbeamos
ALEX
Skywalker
Sunt multumit si la 12% vara si 13% iarna oricum am un confort peste multi altii cu Omega B (Alex, confortul se plateste, stiu asta), am avut un reno' clio willy si asta lua cam cat Omega B dar nu se inteleg masina sport mica cu familie cu un bebe.
Alex-F1
OK, daca nu e prea mult 12-13 in oras, atunci totul e perfect! Corect, confortul se plateste....si io m-am dat cu vreo 2-3 Omega B.....inauntru boierie curata, la 130 pe ora nici nu simti....ce mai, lux, masina de director! arigato.gif Io la cat circul in oras (~ 1000 km/luna), daca as avea un Omega B benzinar, m-ar costa benzina ~ 430 RON/luna, ceea ce e un pic cam mult pt. mine!!! blink.gif
Familie cu un bebe??? arigato.gif Cool man! Sa-ti traiasca!!! beer.gif Al meu e la inceput de drum....cu ajutorul lui Dumnezeu, in august va sosi si el :wave: band.gif beer.gif Sa auzim de bine!

Hai pa
ALEX
Skywalker
Din ce am mai excavat pe net despre Omega B:
teste la impact euroncap 3* pasageri si 4* pasageri cu airbag pt impact lateral (e optional de aici si 3 sau 4 stele); 2* pietoni, dupa cum vad eu treaba cu impactu' Omega B sta bine pentru ca una e sa te tamponezi cu un zid gros de beton si alta e sa te tamponezi cu un alt vehicul mai usor decat Omega, nu!?
ca si preturi sunt destul de ieftine in Germania de la 1500 la 3500 euro pentru bugetu' meu, nr de km parcursi este irelevant pentru ca cum am reusit eu sa duc la zero un indicator ei de ce n-ar face la fel blink.gif biggrin.gif
oricum daca gasesc pe la 150.000 km sunt multumit.
Alex-F1
Frumoasa foc!!!!!!!! :1: :notworthy: :clapping: Stie consateanul meu ce stie..... :cheers: Adevarul e ca cu una de asta nu mi-ar fi rusine nici langa un Passat sau Audi A6 din 2005!!! :boxing:
Skywalker
Ma intereseaza valoarea in vama pentru masina asta 1998cmc, intre anii 1994 - 1998
Eugen OmegaFan
QUOTE(Skywalker)
Ma intereseaza valoarea in vama pentru masina asta 1998cmc, intre anii 1994 - 1998



Salut,
Pt aflarea valorii in vama si a taxei vamale acceseaza http://auto-transilvania.com/ Gasesti acolo tot ce te intereseaza.
Succes :wave:
Skywalker
stiam de ala vreau mai vechi de 8 ani
Skywalker
Alex, de masina din poza nu prea ma da mana, cam costa ce-i pe ea, intradevar cu un Omega mi-s "ciumeg" da' sa vezi ce ciumeg mai is cand bani banii in reparatii blink.gif
Alex37768
Tocmai mi-am luat un Opel Omega 2.5 td '94 130/cp si calculatorul de bord nu imi arata sub 15.5% am cutie automata oricum cred ca e enorm ptr. un diesel... :boxing:
Alex-F1
Waw...cool man....esti inregistrat pe forum de aproape 2 ani si abia acum ai avut curajul sa postezi primul post!!!! blink.gif Hai noroc si la mai multe posturi! beer.gif Zici ca ai comis-o , huh? biggrin.gif Pai io ce sa mai zic...cred ca stiai ca masinile automate consuma cam cu 1-1,5l (chiar 2-2,5l pt. cele uzate) mai mult ca cele manuale, deci....asta e....ai vrut cutie automata....stii vorba aia: domnia si prostia se platesc....tu vei plati domnia.... arigato.gif Oricum masina este adevarata, dar umpic cam scumpa pt. buzunarele romanului muritor de rand.... :angel: S-o stapanesti sanatos si fara incidente neplacute!!! :wave:
Alex37768
Multumesc de urare am stat ascuns in porumb:))...litrometru ce arata ireal litrii din rezervoR biggrin.gif deci treaba cu consumu' s-a rarit,desi calculatorul arata la fel 15%cred ca nu citeste nici ala bine...oricim am fost la Express Diesel pe Sos.Alexandriei pina in jilava azi ca erau singurii care aveau soft ptr.dominishoara mea si:
-duze injectoare nasoale
-turbina da ulei pe furtune si baga cam de vara
-debit mic la pompa de injectie
-cind a scos furtunul de turbo nu mai dadea negru pe esapament era chiar curat fumul
preturile la reglaje sint enorme+manopera(pompa de injektie 10 mil,turbina 6,5 mil.duze injectoare 1,2 mil buc) :bandit:
AVETI CAREVA IDEE DE PRETURI MAI SUBTIRI??? PTR. REGLAT TURBO DE EX PLEASEEEEE
Skywalker
Ei uite vezi din cauza asta am renuntat eu la achizitionarea acestui tip de masina mai ales cele pe motorina, la benzinare nu stiu dar presupun ca intretinerea masinii costa foarte mult in comparatie cu Vectra A pe care am luat-o in final dupa multe cautari.
Alex-F1
....da....consateanul meu are dreptate....si io am pus mai demult geana pe-asa o masina, dar m-a linistit mecanicul.....motorul e exact cel de pe BMW seria 5 si asta cred ca spune tot, nu? N-o sa-ti mai repet acum chestia aia cu domnia si prostia, c-o stii deja... biggrin.gif Cel putin la motor, costurile sunt mortale :death: , dar si asa in general e o masina varf de gama, limuzina din clasa mare si deci nu poate fi ieftin de intretinut, chiar daca e Opel!!! Acuma daca buzunarul iti prmite, totul e ok.... tongue.gif
Alex37768
AM gasit preturi subtiri....vorbim dupa.....
Marcel3
Alex sa ne povestesti detaliat ce au executat si ce au REUSIT sa faca .
Iti propun sa nu le dai voie sa arunce ce au schimbat. Aduna-le si punele intr-o sacose de plastic ca sa te mai uiti la ele din cand in cand.
Asa se invata mecanica !!!!!!!
Alex37768
MARCELEEEEE dar tu ai exact ce am eu acum poate te-ai lovit deja de problemele astea...ajuta-ma si pe mine pls,chestia e ca sondez printre prieteni,cunostinte si mecanici ca sa dau de unu realmente bun,care sa nu ma puna sa cumpar aiurea piese ce pot fi cu usurinta reparate numai asa ca sa incarce nota...you know...am gasit un baiat si astept sapt. asta sa vad ce fac poate stii si tu un second cu piese de omega...pls da un pm sa mai vb,merci :angel:
Alex37768
OOKK pierdeam motorina pe la pompa si pe la injectorul cu senzor...la greu...s-a rezolvat consumul a scazut semnificativ,turbo baga bine dar e ud pe furtune in rest belea,nu regret...
ovycraciun
QUOTE (Skywalker @ Jan 10 2006, 04:13 AM) *
Gata cred ca merg pe Opel Omega B 2l 136CP.
Acum am nevoie de un manual tehnic despre aceasta masina, pana acum stiu ca are motor de 2l 16v si 136Cp ce nu stiu este cuplu maxim/rpm si ceva date mai in detaliu despre masina.

cea,uite daca ai intrebari despre masina eu am una din 94 2l 16v adusa din germania,orice intrebari nelamuriri ai conatacteaza-ma,in legatura cu consumul si raportul cp vs kg se putea si mai bine dar e destul cat sa puna in miscare masina si sa o aduca la o viteza de 200km/h{am incercat eu}e frumoasa masina merge bine doar ca consumul in oras e mare variaza intre 10-12 % depinde cum o calci si cat de aglomerat e orasul in schimb extra e destul de bun eu am scos 6.6 dar se invarte intr 6.5 si 7.5...toae cele bune
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.