IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Omega B 1994 - 2004 pareri despre masina

This topic is about Opel Omega B 1994 - 2004 pareri despre masina, the author, Skywalker, wrote about: Am in cap mai multe variante de masini printre care m-am oprit si la Opel Omega B incepand cu 1994 pana prin 1998 (de atat am bani) motor pe benzina 2 ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Opel Omega B 1994 - 2004 pareri despre masina
Skywalker
post Jan 6 2006, 09:40 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Am in cap mai multe variante de masini printre care m-am oprit si la Opel Omega B incepand cu 1994 pana prin 1998 (de atat am bani) motor pe benzina 2l 16v si 136CP.

Masina vreau sa o aduc din Germania

Am citit cam tot ce s-a postat despre Omega dar tot nu am reusit sa inteleg tot despre aceasta masina, cel mai mult ma intereseaza consumul urban, greutatea masinii (am inteles ca ar fi pe la 1,7t), fiabilitate (eu fac cam 10 - 13.000 km/an)

Varianta cu motor de 2.5 TDi nu ma intereseaza pentru ca eu nu ma "inteleg" bine cu dieselu' dar sunt deschis la sugestii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Jan 7 2006, 01:47 AM
Post #2


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Ce sa zic mai consatene???!!!....... in primul rand ma intreb cum vei putea tu sa inmatriculezi o masina adusa din Germania, daca nu are euro 3 :scratchchin: Omega B e faina, si mie-mi place, chiar si io vroiam sa-mi iau turbo-diesel-ul de 2,5 litri, dar mecanicul mi-a sugerat s-o las balta, ca la motorul ala de BMW daca se duce ceva, plang langa el (piese scumpe)!!!! Apoi nu inteleg de ce te intereseaza asa mult greutatea masinii!!! :scratchchin: ....asa este, cam pe-acolo....1600-1700 kg! Consumul urban....hmmm....nu stiu exact, dar sigur nu e sub 12-13 litri la suta.... wallbash.gif Daca esti mai mult un "city-boy", nu prea se merita....decat daca iti permiti sa dai lunar pe benzina in jur de 3-4 meleoane de lei vechi..... stii tu, noua diesel-arilor ni se pare cam mult, noi fiind obisnuiti cu un consum urban de ~ 7-8 litri/100 km!!!! Io am auzit ca diesel-ul de 2,5 litri de pe Omega B consuma ~ 10-11 in oras, deci benzinarul de 2 litri si 16 valve trebuie sa fie si mai si!!!!!!
Asa ca.....ce alte variante mai ai? biggrin.gif Cu banii pe care-i ai ar mai fi destule variante, dar nu din Germania.....doar din tara....deocamdata....

Vorbeamos
ALEX


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 8 2006, 03:03 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Alex, astept sa pice euro3 - anu' asta cel tarziu 01.01.2007.
Io fac cam 1.000 km/lunar asa ca probleme mari din cauza consumului nu-mi fac eu ma astept undeva la 10 - 12 la % pentru Omega B 2l 16V 136 Cp sedan asta imi place mie de la Opel.
Asta imi place foarte mult!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Jan 8 2006, 11:34 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Omega B 2.0 16V are 1425 de kg in varianta cu transmisie manuala si 1445 de kg in varianta automata.

Consumul variaza intre 7 litri in regim extraurban si 11-12 in oras. Consumul relativ mare in oras se datoreaza submotorizarii care este caracteristica variantei echipate cu 2.0 16V si asta face ca variantele V6 sa devina alternative viabile cu un consum cu doar 2-3 litri mai ridicat.

Variantele diesel 2.5TD si 2.5DTI 24V (TDI nu exista , e marca inreg. VW) sunt doua lucruri diferite intrucat e vorba de doua motoare diferite desi ambele sunt de provenienta BMW.Ambele au 6 cilindri in linie avand toate avantajele acestui tip constructiv , sunt silentioase si cultivate.
Problema 2.5TD e durata de viata care nu e unul din punctele forte ale acestei motorizari , un kilometraj de peste 150.000 trebuie privit cu mari rezerve.
2.5DTI are 24 de supape si alimentare cu sistem "common rail" , e un motor performant si fiabil singurul dezavantaj fiind acela ca s-a fabricat numai de prin 2000 ceea ce il face destul de scump.

Legat de scoaterea obligativitatii indeplinirii Euro3 trebuie sa te dezamagesc , exista un proiect de introducere a Euro4 incepand cu 01.01.2007 si nu cred ca se mai poate intampla ceva care sa decaleze acest termen. Nici in tarile noi mebre ale UE nu au fost eliminate aceste piedici , acest lucru sustinand ideea ca si in cadrul UE unii sun "mai egali" decat ceilalti. La noi nu poate fi decat mai rau din acest punct de vedere APIA no.gif avand intentii clare in acest sens , aplicarea lor fiind doar o formalitate atata timp cat guvernul este condus de presedintele asociatiei amintite.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 8 2006, 11:55 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



QUOTE
Radian Tufă, directorul general al Registrului Auto Român
Din august 2006 se pot înmatricula toate mașinile aduse din străinătate
Începând cu 1 ianuarie am adus modificări legislative importante pentru ca, în 2007, să fim în acord cu ceea ce se întâmplă la nivel european. O dată cu aderarea României la Uniunea Europeană, prevederea legală care condiționează înmatriculările mașinilor din import de îndeplinirea normelor de poluare Euro 3 va dispărea automat. Noi intenționăm să scoatem această barieră chiar din cursul acestui an, cel târziu în luna august. Acest lucru este necesar pentru a avea timp să perfecționăm sistemul până la 1 ianuarie 2007.
Este clar că fără "bariera Euro 3" sunt necesare măsuri compensatorii care să prevină o invazie de mașini vechi. Eu aș merge pe stabilirea impozitului în funcție de gradul de poluare. Există o bază de calcul în funcție de capacitatea cilindrică a motoarelor. Suplimentar ar trebui să fie impusă încă o bază de calcul în funcție de gradul de poluare. Evident, sumele vor fi mai mari pentru mașinile "non Euro" și vor scădea către cele care îndeplinesc norma de poluare Euro 4. Pentru a face acest lucru în România va trebui să ne consultăm cu reprezentanții Administrației Publice Locale și cu cei ai Ministerului Mediului.
Nu va fi vorba de taxe prohibitive. Baza de calcul se va afla în zona în care cumpărătorul să fie atras de o mașină cât mai nepoluantă. Intenționăm să introducem această bază de impozitare și pentru mașinile vechi, aflate deja în circulație, dar numai în momentul unei noi înmatriculări, adică atunci când mașina își schimbă proprietarul. Prevederi similare se aplică de mulți ani în țările Uniunii Europene.
În momentul în care obligativitatea îndeplinirii normei Euro 3 va dispărea, singura condiție pentru înmatricularea unei mașini second-hand va fi ca aceasta să treacă de inspecția tehnică a RAR-ului și să îndeplinească normele de poluare de la data la care a fost fabricată.Rămâne de văzut care va fi nivelul impozitelor suplimentare care vor fi percepute în funcție de gradul de poluare a fiecărei mașini. În principiu, prețul unui autovehicul non-Euro, va ajunge, cu tot cu taxe, foarte apropiat de cel al mașinilor mai nepoluante. Cumpărătorul va trebui să cântărească dacă să cumpere o mașină mai veche, pe care va obține un preț mai mic la revânzare, sau una mai nouă, care, una peste alta, ar putea să coste cu câteva sute de euro mai mult. Dacă taxa de poluare va fi aplicată și autovehiculelor aflate deja în circulație în momentul schimbării de proprietar, este evident că opțiunile clienților se vor îndrepta către mașini mai noi. În 2005, 118.000 autoturisme second-hand au fost aduse din Vest. Conform statisticilor RAR, aproape 118.000 autoturisme second-hand aduse din import au fost înmatriculate anul trecut în România. Volumul acestora reprezintă aproximativ 59 la sută din numărul mașinilor noi cumpărate de români în 2005. Principala condiție pentru înmatriculare o reprezintă îndeplinirea normelor de poluare Euro 3. În general, mașinile care respectă această normă sunt fabricate după anul 2000. Conform legislației în vigoare, toate aceste autovehicule au efectuat inspecția tehnică la reprezentanțele Registrului Auto Român.

Pe asta ma bazez...dar mai am si o varianta de back up.
NU poate fi guvernul Romaniei peste CE asa ca adio euro3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Jan 9 2006, 01:34 AM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Hmm...ar fi prea frumos , daca as face abstractie de anumite lucruri as putea incepe sa visez...sunt cateva masini non-euro sau Euro1 pe care as vrea sa le am in garaj. :angel:

QUOTE
Dacă taxa de poluare va fi aplicată și autovehiculelor aflate deja în circulație în momentul schimbării de proprietar, este evident că opțiunile clienților se vor îndrepta către mașini mai noi.

Pe langa mostra de gandire tipic romaneasca ma intreb ce legatura au taxele cu schimbul de proprietar, probabil :cenzurat: .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 9 2006, 02:10 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Pai la 1998 cmc, 136cp, 16v, si 1.500 kg io nu cred sa fie submotorizata, are un raport de 91cp la tona pentru mine e OK asa. Am avut inainte o masina cu 172 cp la 935 kg si nu mai vreau.
QUOTE
Pe langa mostra de gandire tipic romaneasca ma intreb ce legatura au taxele cu schimbul de proprietar, probabil

Cu reinoirea parcului auto din Romania, se practica si in CE.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 9 2006, 02:18 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Mai, da' chiar nici un posesor sau fost posesor de Opel Omega B pe aici???
Ma manca tare rau un Opel Omega B.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Calin64755
post Jan 9 2006, 08:22 AM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 9-January 06
From: Mures
Member No.: 64.748



Omega 2.5 TD ia 10-11 in oras si cam 8.5 afara. Motorul de BMW in 6 in linie e fiabil si bine echilibrat dar "apasa" cam greu pe puntea fata => schimbi cam des brate, bucsi etc. In rest... bun confort de drum si interior, stabilitate buna (chiar si iarna). Nice to ride.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Jan 9 2006, 04:37 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Submotorizarea in cazul Omega B cu motor X20XEV e datorata caracteristicii motorului , acesta fiind unul din cele din generatia Ecotec , cunoscute pentru lipsa de "viata" sau performanta de exceptie. La asta se mai adauga si problemele tipice si de care nu ai cum sa scapi sau sa te feresti : defecte frecvente ale senzorilor de la axele cu came si arbore cotit si fisurarea periodica galeriilor de evacuare.

Legile din CE stimuleaza intradevar reinnoirea parcului auto aplicand taxe in mod diferentiat in functie de clasa de emisii poluante. Acolo insa cei care cumpara un autoturism cu Euro4 sunt scutiti de impozit cativa ani buni.
Toate astea nu au nici o legatura cu schimbul de proprietar...

@Calin64755
Treaba cu bucsele si bratele e valabila doar in cazul in care nu se folosesc piese originale.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 9 2006, 04:44 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Senator, te rog mai multe informatii despre Omega B vad ca stii foarte bine masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Jan 9 2006, 06:55 PM
Post #12


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Pai io credeam ca acuma vrei sa-ti iei masina....ca ziceai ca te manca rau de tot, iar tu zici ca poti sa mai astepti si pana la 01.01.2007!!!! blink.gif Pai un an de zile e cale luuuunga man! blush.gif Banuiam io ca tu te bazezi pe acea declaratie inocenta a directorului de la RAR, dar mie mi se pare mult prea optimista acea declaratie....adica m-as mira sa fie asa cum zice 'nea derectoru'.... :angel: Nu prea cred c-o sa-l lase pe el guvernu sa faca ce vrea muschii lui!!! :bash: Asa ca....nici io n-as vrea sa te dezamagesc prea tare, dar io zic sa-ti cauti totusi o masina din ziar, ca mai sunt si ingrijite printre ele....te duci si tu la un mecanic sa ti-o ridice pe cric si s-o inspecteze atent! Si io am facut la fel cand mi-am luat Opelul....am cautat 3 luni, saptamanal eram cu ziarul in buzunar si umblam in tot orasul (inca aveam masina veche), vedeam tot ce se poate vedea si in cele din urma....am reusit...am gasit masina asta....boboc, nu alta, n-am avut de schimbat la ea decat 2 telescoape pe fata si de-atunci nimic....si am facut pana acum 25.000 km!!! beer.gif Deci, io zic ca daca insisti si cauti cu adevarat, gasesti ce-ti doresti!!! Da, intr-adevar chiar e frumoasa masina....poza pe care ai pus-o e excelenta....de la aparitie mi-a placut enorm caroseria lui Omega B....nota 10 cu felicitari!!! arigato.gif Hai ca mai vorbim!

Hai pa
ALEX


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Remus64967
post Jan 9 2006, 09:06 PM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 9-January 06
From: Resita (Caras Severin)
Member No.: 64.960



Omega B 2.0xev are o gramada de probleme dar nu mai multe decit alte opel-uri.
Tot sistemul de evacuare(galerie,catalizator,toba) este slabut si se arde rpd deci o sa ai mult de reparat la ea :bash: .eu in prezent am probleme cu imobilizatorul ce mi-a blocat practic masina si nu o mai pot porni si nu e ceva nou pt ca mi s-a mai intamplat de 2 ori dar acum e mai grav pt ca nu mai recunoaste cheile originale :puke: in rest e ok desi are deja 192.000km merge bine. consumul e cam 10.5 in oras si 7.8 in afara dar la un drum mai lung si cu maxim 120 km/h peste 120 se incadreaza intre 10l si 12l /100km.tineti-mi pumnii sa reusesc maine sa o pornesc......si apoi am sa incerc sa decuplez im....ca numai probleme imi face
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 9 2006, 10:52 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Alex, am si varianta de back up daca nu pica euro3 biggrin.gif
Ma manca rau sa-mi cumpar Opel Omega B si sa renunt la febletea mea Audi A4 (B5) Opelu' e "balsoi" si mie imi place "balsoi"
Ca tanc sunt fan Nissan Patrol GR 5 usi din 1990 - 1993
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Titus_
post Jan 9 2006, 10:59 PM
Post #15


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 19-June 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 28.071



intr-adevar telecomanda originala e cam slabuta , eu i-am pus alarma dar trebuia sa tin si cea originala inauntru in torpedou pt ca nu i-am putut anula immobilizer-ul
Masina asta chiar tine la tavaleala .


--------------------
Mondeo TDCi 130 culoare nemetalizata
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 9 2006, 11:22 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Cine vorbeste limba germana?
Am primit un fel de "EXPERTISE" de la un autohaus din Germania pentru Opel Omega B
Asta-i una din ele:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 9 2006, 11:30 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Si asta e ultima, cea mai detaliata
sper sa se vada ceva
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Jan 9 2006, 11:38 PM
Post #18


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Waw man, om fi noi din acelasi oras, dar se pare ca avem si {aproape} aceleasi gusturi in materie de masini!!!!!!! beer.gif Tot Audi A4 este si febletea mea :heart: .... un 1.9 TDI rosu (aranjat si intretinut bineinteles) este tot ce mi-as dori momentan!!! Si Mondeo 2 (sau 3 cum zic unii - cel dupa 2001) sedan imi place la nebunie, dar inca nu-mi permit asa ceva, desi daca as avea banii de-un Mondeo din 2001-2002, cred ca tot un A4 diesel de prin '98-'99 mi-as lua!!! Dar si mie imi plac masinile mari, deci Omega B bate un A4 la capitolul asta, dar in rest (fiabilitate, consum etc) Audi e de departe mai bun ca Opelul! In schimb la masini de teren nu ma bag, ca nu prea ma incanta, desi trebuie sa recunosc ca Patrolul de care zici tu chiar arata "suparat"...."tanc" cum zici tu!!!
Si io ma gandeam sa vand Opelul (desi am zis ca n-o dau, ca e masina boboc, merge ceas) si sa ma bag la un A4 TDI din primii ani de fabricatie ('96-'97), dar inca is scumpe foc....7, 8, chiar 9 mii de euro... :rant: ....iar Opelul, cat de bun ar fi, tot n-as lua pe el mai mult de 5.000-5.200.....deci ar mai trebui completat cu vreo 3 mii pt. un A4....si nu stiu daca chiar se merita sa iau o masina rulata prin Romania cativa ani, fiindca cu 9-10 mii deja pot sa ma duc dincolo si-mi iau una cu euro 3, desi nu cred ca poate fi Audi....poate Opel sau Ford.... Un Mondeo 2 cu 9 mii se gaseste lejer dincolo, dar de unde 9 mii??? :scratchchin: ....ca ni s-au dus toti banii toamna asta la amenajarea apartamentului...11 mii de euro....apart. a iesit ca-n reviste :clapping: , dar acum ciorapul e goool.... de-o alta masina...din parti....nu mai este.... sad.gif ....si pana strangen noi 5 mii numai din salarii....apar OZN-urile personale wallbash.gif Deh...asta e, raman cu masinuta mea....bine ca e si asta, nu? beer.gif

Vorbeamos
ALEX


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 10 2006, 04:13 AM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Gata cred ca merg pe Opel Omega B 2l 136CP.
Acum am nevoie de un manual tehnic despre aceasta masina, pana acum stiu ca are motor de 2l 16v si 136Cp ce nu stiu este cuplu maxim/rpm si ceva date mai in detaliu despre masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Jan 11 2006, 12:13 AM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Expertiza de la Autohaus e o fisa a unei anume masini , sunt mentionate acolo dotarile si starea caroseriei , adica revopsita si cu urme vizibile de rugina.

Nu cred ca se poate compara Omega B cu Audi A4 , sunt masini care fac parte din clase diferite si au fiecare avantaje si dezavantaje.

Tobele la Omega B (cele originale!) se deterioreaza cam in acelasi ritm cu ale oricarei masini pe benzina si de aceeasi capacitate , nu e o problema tipica Omega.

Iti pun la dispozitie datele din prospectul Omega B1 , le gasesti aici si aici.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 02:29 AM