Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hai sa facem o liniutza...
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
HalbaSus
Eu am introdus in baza de date:
Opel Vectra 2.0 DTL 83 cp
VW Sharan 1.9 TDI 115 cp
Audi A3 1.9 TDI 105 cp
Dacia Logan 1.6 90 cp (am folosit datele lui tudor cu mici corecturi)
Dacia Solenza 1.4 75 cp
Dacia Supernova 1.4 75 cp

Decat sa pun datele pe forum mai bine luati programul meu si va uitati la date acolo... ca mi-e lene sa fac screenshot cu fiecare masina.
James Kilowatt
Am bagat si obiectele mele in baza de date a lui Halba.... insa nu stiu cum sa o atasez.
Acum sunt introduse

Opel Vectra 2.0 DTL 83 cp
VW Sharan 1.9 TDI 115 cp
Audi A3 1.9 TDI 105 cp
Dacia Logan 1.6 90 cp (am folosit datele lui tudor cu mici corecturi)
Dacia Solenza 1.4 75 cp
Dacia Supernova 1.4 75 cp
Daewoo Nubira 2.0 133CP
Seat Ibiza 1.2L 71 CP

PS Am putea sterge masinile care nu le vom vedea vreodata pe strazi, gen Accura din '92, ca sa nu ne impiedicam de ele...
HalbaSus
Luati de AICI
datele pentru:
Opel Vectra 2.0 DTL 83 cp
VW Sharan 1.9 TDI 115 cp
Audi A3 1.9 TDI 105 cp
Dacia Logan 1.6 90 cp (am folosit datele lui tudor cu mici corecturi)
Dacia Solenza 1.4 75 cp
Dacia Supernova 1.4 75 cp
Daewoo Nubira 2.0 133CP
Seat Ibiza 1.2L 71 CP
HalbaSus
Am adaugat si ML-ul lui maica-mea in program: download

ML320 218 cp
100 ft: 3,0s
500 ft: 8.7s
1/4 mile: 16.9s
0-60 mph: 9.0s (9.5 s pana 100 km/h in carte)
0-100 mph: - 33.2s
G e o r g e
Legacy 2.5i
0-100 : 8.91
217 vit max
6200 lauch speed rpm with clutch dump blink.gif saracu' ambreiaj
trebuie sa ma mai asigur ca am rapoartele bune.

edit

0-400m : 16.08 @ 135.93


1/4 mile:
f1anatic - subaru legacy gt - 13.6
G e o r g e - Forester 2.5XT - 15.17
DragosS - Vectra 150 cp - 15.3
DragosV - Astra - 15.7
G e o r g e - Legacy 2.5i - 16.08
MR - Nubira - 17.1 s
Tudor - Logan 1.6 - 17.6 sau 17.8
Halba - A3 - 18 s
Halba - Sharan - 18.7
James Kilowatt
A postat F1anatic niste rapoarte pentru Legacy aici:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...c&start=100


PS George, pune si tu programul cu toate masinile alea incluse sa le avem si noi in baza de date.

E buna dracia asta de programel pentru un eventual chiptuning, poti vedea cat de mare e castigul. In cazul meu, exista posibilitatea unui chiptuning care sa aduca 11CP in plus; As castiga la 0-100km/h aproape jumatate de secunda.
HalbaSus
Eu cu filtrul de aer conic scot la 0-100 un timp mai bun cu 1.2 secunde... acum poate ca datorita erorii kilometrajului timpul nu e pe 0-100 ci pe 0-87 km/h dar oricum sunt mai rapid cu o secunda decat masina stock... pe sfertul de mila cred ca sunt mai rapid cu ~1.5

Limitarea programului vine tocmai din faptul ca nu prea poti calcula valorile masinilor modificate... doar daca le duci pe dyno si aflii noile valori de cp si cuplu... si oricum programul are o eroare de pana in 0.5 secunde oricat de corect ai introduce datele...
f1anatic
Putetzi sa bagatzi in baza de date (adica tu HALBA) datele pt. Legacy-ul meu ?
Pliiiiiiiiizzzz ...ca daca tot ai pus atitea masini...why not si pe a mea.


Start RPM = 4000
Clutch SLIP
sfertul de mila 13.4 sec
Mersoix Much !

QUOTE
- j.reed / 13.356 @ 102.39mph / 1.860 60' / Atco / 5MT / GT Ltd Sedan / AP Stage 1, Kartboy Short Shifter, Perrin Uppipe heatwrapped, Ported Exaust Manifold / 63F, 91 Relative Hum. / 9.6.05

- rporter / 13.395 @ 99.93 / 1.885 60'/Lapeer (MI) Dragway / 5MT / GT Ltd Wagon / AP Stage 1 93 / 52F, 53% hum. / 11.19.2005

et cetera
http://www.legacygt.com/forums/showthread.php?t=21501


Potzi sa ma treci cu datele cerute 4000 rpm, clutch slip si tot ce este in screen shot ? Mersi !
Andrei55037
QUOTE(MR28673)
@Andrei Daca ai datele, baga si Dacia! Chiar suntem curiosi:)
Eu voi incerca sa fac rost de date si sa bag si moskwichul 1500... cand se intorc ai mei de la munte biggrin.gif
Si daca puteti, faceti publice si datele introduse, ca sa facem baza de date.

Din pacate nu am final ratio pt Dacia.
George mi se pare mult prea optimist timpul pe sfert de mila tinand cont ca timpul 0-60 este de 8.91s.
ciobanu48342
am si eu o rugaminte , nu gasesc gear ratios pt astra classic 1.7cdti...le are cineva cumva?
10x
HalbaSus
QUOTE(ciobanu48342)
am si eu o rugaminte , nu gasesc gear ratios pt astra classic 1.7cdti...le are cineva cumva?
10x

Transmission
Drive axle: front wheel drive
Transmission, type: 5-speed manual
Gear ratios: 1st ratio: 3.73 2nd ratio: 1.96 3rd ratio: 1.32
4th ratio: 0.95 5th ratio: 0.76
reverse ratio: 3.31 final drive ratio: 3.74

le ai aici: http://www.opel.cz/img-local/CZ/content/as.../astra_tech.pdf

(btw: nu sunt un guru al gear ratios-urilor, nu ma intrebati la alte marci, dar la opel stiu unde sa caut ca am inebunit pana am gasit gear ratios de la opelul meu 2.0 DTL si de la un vectra A 1.8i)

@f1anatic: vezi ca am introdus si datele tale AICI.

Clasamentul pe sfert de mila (am mai introdus si masini ale unor prieteni care nu sunt membrii pe forum dar consider ca e mai bine sa avem mai multe masini decat mai putine masini... biggrin.gif)

f1anatic - subaru legacy gt (modified) - 13.6
G e o r g e - Forester 2.5XT - 15.17
DragosS - Vectra 150 cp - 15.3
DragosV - Astra - 15.7
G e o r g e - Legacy 2.5i - 16.08
Halba - ML 320 - 16.9
MR - Nubira - 17.1 s
Tudor - Logan 1.6 - 17.8
Halba - A3 - 18 s
Opel Vectra A 1.8i 90 cp - 18s
Dacia Supernova - 18.3
MR - Seat Ibiza 1.2 - 18.6
Halba - Sharan - 18.7
Dacia Solenza - 18.8
Halba - Opel Vectra 83 bhp - 19.8s

Cateva precizari la acest clasament:
1. un legacy gt stock nu scoate timpul masinii lui f1antic el a introdus valorile de dupa modificare
2. Daciile scot timpi mult prea buni comparativ cu realitatea (am mai expus posibilele motive)
3. Opelul meu vectra (desi e pe ultimul loc) da fum la orice ora la orice dacie cu motor mai mic de 1.6... iar pe circuit probabil ar fi mai rapid decat un logan 1.6... asta ca sa-i salvez onoarea ca mi-e rusine sa fie in spatele solenzei blush.gif ah, si btw, valorile introduse de mine sunt cele ale masinii stock, momentan scot cu 1.2 secunde mai bine decat cu filtru de aer stock... deci probabil sunt udeva la egalitate cu seatul lui MR...
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE(ciobanu48342)
am si eu o rugaminte , nu gasesc gear ratios pt astra classic 1.7cdti...le are cineva cumva?
10x

Transmission
Drive axle: front wheel drive
Transmission, type: 5-speed manual
Gear ratios: 1st ratio: 3.73 2nd ratio: 1.96 3rd ratio: 1.32
4th ratio: 0.95 5th ratio: 0.76
reverse ratio: 3.31 final drive ratio: 3.74

le ai aici: http://www.opel.cz/img-local/CZ/content/as.../astra_tech.pdf

(btw: nu sunt un guru al gear ratios-urilor, nu ma intrebati la alte marci, dar la opel stiu unde sa caut ca am inebunit pana am gasit gear ratios de la opelul meu 2.0 DTL si de la un vectra A 1.8i)

@f1anatic: vezi ca am introdus si datele tale AICI.

Clasamentul pe sfert de mila (am mai introdus si masini ale unor prieteni care nu sunt membrii pe forum dar consider ca e mai bine sa avem mai multe masini decat mai putine masini... biggrin.gif)

f1anatic - Subaru Legacy GT (modified) - 13.4
f1anatic - Subaru Legacy GT (stock) - 14.2
G e o r g e - Forester 2.5XT - 15.17
DragosS - Vectra 150 cp - 15.3
DragosV - Astra - 15.7
G e o r g e - Legacy 2.5i - 16.08
Halba - ML 320 - 16.9
MR - Nubira - 17.1 s
Tudor - Logan 1.6 - 17.8
Halba - A3 - 18 s
Opel Vectra A 1.8i 90 cp - 18s
Dacia Supernova - 18.3
MR - Seat Ibiza 1.2 - 18.6
Halba - Sharan - 18.7
Dacia Solenza - 18.8
Halba - Opel Vectra 83 bhp - 19.8s

Cateva precizari la acest clasament:
1. un legacy gt stock nu scoate timpul masinii lui f1antic el a introdus valorile de dupa modificare
1.5 Un Legacy GT stock scoate 14.2 sec.
2. Daciile scot timpi mult prea buni comparativ cu realitatea (am mai expus posibilele motive)
3. Opelul meu vectra (desi e pe ultimul loc) da fum la orice ora la orice dacie cu motor mai mic de 1.6... iar pe circuit probabil ar fi mai rapid decat un logan 1.6... asta ca sa-i salvez onoarea ca mi-e rusine sa fie in spatele solenzei blush.gif ah, si btw, valorile introduse de mine sunt cele ale masinii stock, momentan scot cu 1.2 secunde mai bine decat cu filtru de aer stock... deci probabil sunt udeva la egalitate cu seatul lui MR...
ciobanu48342
Opel astra classic II 1.7cdti 82cp
0-100: 14s
0-400: 19.8s
G e o r g e
la forester e ceva ciudat rau de tot . declarat are 6.2-6.3 . real scoate cam 6.2-6.3 in program imi scoate 7.4 blink.gif
HalbaSus
sunt multe anomalii... spre exemplu ML-ul scotea un timp de aproximativ 8 secunde pana la suta... adica cu 1.5 secunde mai rapid decat in carte... asa ca am adaugat un balast de 500 kg (in cartea tehnica zice ca are vre-o 1.95 tone, eu am calculat cu 2.5 tone pt ca masina mi se parea diferenta prea mare... chiar si asa cu cele 5 sute de kile in plus programul zice ca face suta in 9 secunde pana la 100 iar in cartea tehnica zice ca scoate 9.5 s).... iar de dacii nu mai vorbesc... ele au timpi mult prea buni pt realitate... .

QUOTE
Opel astra classic II 1.7cdti 82cp
0-100: 14s
0-400: 19.8s


Heh, nu mai am cea mai lenta masina... impart aceasta pozitie cu un astra clasic II biggrin.gif... ceea ce e bine pt ca avem aceasi cp (ce-i drept am mai mult cuplu) dar eu am cateva sute de kg in plus biggrin.gif... ah... opelul meu scoate 14.9 pana la suta de km (producatorul zice 14.5) deci startul se pare ca e mai bun la astra...

O alta nelamurire... am vazut ca la foarte masini startul ideal este dat pe la 4000-5000-6000 rpm (foarte aproape de linia rosie) cu ambreajul "dump" adica lasat brusc (asa am inteles eu)... mhm.... discutam ieri cu niste prieteni (unul cu supernova si unul cu vectra 1.8i)... nici unul dintre noi nu are curajul sa faca macar odata asta (pornit de la 5000 rpm) pt ca eu unul sunt convins ca ar ceda ambreajul... intrebarea mea e: daca totusi am face asa ceva... presupunand ca ambreajul ar rezista... chiar am avea timpi mai buni ? stiu ca programul simuleaza si wheelspinul, dar mi se parea prea optimist timpul necesar pornirii efective...
HalbaSus
Am incercat sa calculez cati cp/cuplu mi-a dat in plus filtrul de aer... Stiu ca pe 0-100 am scos un timp mai bun cu 1.2 secunde decat cu filtrul stock, si am crescut procentual puterea si cuplul in program astfel incat sa obtin un rezultat 0-100 cu 1.2 secunde mai bun... stiu ca metoda nu e 100% corecta pt ca e posibil sa-mi fi crescut cuplul cu 10% si cp doar cu 2% etc... dar media de crestere a puterii a fost de 8%... ceea ce confirma alte teste efectuate pe masini...

Cu alte cuvinte opelul meu are acum ~90 cp biggrin.gif
James Kilowatt
Pai cuplul si puterea sunt legate strict intre ele, daca la o turatie creste una cu 10% atunci creste si ailalta tot cu 10%. Cu filtrul, depinde unde ti-a crescut puterea, la turatii joase sau la cele inalte. Daca a crescut la turatii joase, atunci nu cred ca rezultatul ar fi semnificativ la liniute, insa l-ai simti in viata de zi cu zi. Daca ar fi la turatii inalte, s-ar simti clar la liniute. De asta e bun programul, ca poti simula diverse curbe de putere, le poti baga din 7-8 valori. Poti simula tot felul de modificari sau poti da un dynotest real.

Adica, poate F1anatic sa-si bage dynotestul real, ca eu n-am nici macar unul teoretic blush.gif

La mine Seatul e supraevaluat de program, iar Nubira subevaluata.
HalbaSus
QUOTE(MR28673)
Pai cuplul si puterea sunt legate strict intre ele, daca la o turatie creste una cu 10% atunci creste si ailalta tot cu 10%. Cu filtrul, depinde unde ti-a crescut puterea, la turatii joase sau la cele inalte. Daca a crescut la turatii joase, atunci nu cred ca rezultatul ar fi semnificativ la liniute, insa l-ai simti in viata de zi cu zi. Daca ar fi la turatii inalte, s-ar simti clar la liniute. De asta e bun programul, ca poti simula diverse curbe de putere, le poti baga din 7-8 valori. Poti simula tot felul de modificari sau poti da un dynotest real.

Adica, poate F1anatic sa-si bage dynotestul real, ca eu n-am nici macar unul teoretic blush.gif

La mine Seatul e supraevaluat de program, iar Nubira subevaluata.


Eu am incercat la opel si nici de-a dracului nu vrea sa accepte valorile date de mine... imi da o eroare dupa care modifica el valorile in chestii penibile (puterea variaza intre -30000 cp si 10000 cp) si bineinteles ca nu vrea sa mai faca nici un calcul imi zice ca pierderile sunt de peste 100%...

La fel am patit si la audi, atata doar ca acolo nu inlocuieste valorile date de mine ci pur si simplu le sterge...
f1anatic
Cred ca diferentzele apar deaorece:

1) Nu introducetzi greutatea totala = masina + pilot
2) nu e conceput pt. diesel ci numai motoare pe benzina. (cu toate ca atunci cind pui cuplul si rpm le rezolva pe toate).

3) La mine software este extrem de aproape de realitate.

QUOTE
Pai cuplul si puterea sunt legate strict intre ele, daca la o turatie creste una cu 10% atunci creste si ailalta tot cu 10%.


Mereu asa. Iar eu sincer as prefera sa imi creasca cuplul la turatzii joase nu la turatzii inalte. Cred ca acolo se va simtzi la acceleratzie (turatzii joase) pe cind daca este numai la turatzii mari...poate s-ar simtzi la 1/4 mila dar nu si in timpii 0-100 kph
James Kilowatt
Functie de curba de cuplu schimba si momentul de schimbare al vitezelor. Daca la turatii joase cuplul e slab, schimba la redline (ca la seatul meu cu cuplu maxim la 4000rpm).... daca are cuplu tapan de la turatii joase, atunci schimba putin peste turatia de putere maxima (ca la Nubira, de ex, cu cuplul maxim la 2400). La seat daca ii dau voie, schimba la 7000rpm

Daca v-ati uitat la grafice, face curbele de forta (cuplu) la roata functie de viteza pe care le-am facut si noi la "reprize dinamice" si functie de asta alege schimbarea de viteza. De asta mi se pare important sa putem introduce o curba de cuplu/putere cat mai apropiata de real.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.