ma intereseaza unde ai alimentat in general , nu doar ultimul plin .
sunt cateva lucruri de mentionat : masina este o masina buna , motorul si ala este unul bun si testat inainte sa plece masina din fabrica. sincer nu pot sa cred ca a existat defect de fabricatie .
bun , presupunem ca a existat defect de fabricatie.iti dau un exemplu , stiu o persoana cu un S-Klasse nou , caruia i s-a rupt puntea spate datorita unui defect de fabricatie. un fir de par de la unul dintre muncitori a cazut in momentul in care se turba puntea si a creat un punct slab in punte . la prima groapa mai zdravana puntea spate a cedat. eu te intreb , ai mai avea incredere in mercedes dupa o asemenea faza ?
sunt sigur ca la toti producatorii exista defecte de fabricatie , doar ca asta cu motorul spart la 7000 km fara nici o exploatare defectuasa mi se pare cusuta cu ata alba.
am vb in service cu toti mecanicii inainte sa cumpar legacy si nu am aflat de nici un legacy cu motorul spart asta in conditiile in care ei nu stiau ca eu vreau legacy , eram acolo cu unul dintre celelalte 2 subaru din familie .
mai astept niste lamuriri de la tine
de unde s-a alimentat masina in general , ce benzina ai bagat ? petrom nu ma satisface, ai pus petrom fara plumb sau 99+ ?