Help - Search - Members - Calendar
Full Version: De ce ne place sa conducem?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Davidinho
1. Placerea de a o "calca"!...Pentru mine asta cred ca este cea mai mare placere atunci cand sunt la volan. Nimic nu se compara cu acel moment magic cand simti cum se cufunda corpul in scaun, cand uiti pt cateva momente de consum si cand fiecare se imagineaza pe o pista de curse. biggrin.gif De aceea ne luam masini cu cat mai multi cai...cu cat sunt mai multi cu atat sentimentul este mai extrem.

2. Placerea de a asculta motorului...este cel de-al doilea motiv care este strans legat de primul. Aici, se preteaza mai bine la dieseluri care, pt multi admiratori, au ceva aparte.
f1anatic
Mie mi-ar place sa conduc un BMW dar cum nu imi pot permite o masina scumpa...si buna...mi-am luat una comuna, de om sarac, inceata care se conduce ca o carutza...Nu mi-am putut permite nici macar o Mazda 6... Are un handling...ca de carutza pe un drum cu hirtoape de tzara...

Ce motor bre...la mine nu se aude decit un huruit...ceva cam ca la Trabant...nitzel mai tare si mai enervant...cu un ton de Wartburg cu tuning,,..

Geamurile care io le ridic cu degetu' si le proptesc cu o sipca de lemn, si am dat cu chit pe la rama (care rama la usa...nici nu are de saracacioasa ce este jaful) ca sa se auda mai putzin zgomot. Am si un cos de gunoi cu niste cocoloase de hirtie de ziar sa mi le bag in ureki...ca cite odata e cam tare...Si simt cum ma scufund in taburetul de bucatarie din lemn pe care l-am prins de podea cu un lantz de bicicleta...

Placerea de a o "calca"...Ce sa calci bre...ca tot timpul imi zic..."Ba ce 'tui mama masii ...nu pot si io sa string si dau un ban (ca nu il am) si sa iau si io o masina d'aia nemtzeasca buna...cum au totzi copii bengosi ca daca aia au...inseamna ca e desteptzi si stie iei de ce merge cu Mertzanu sau Bemveul..." Ce sa calci bre...io imi calc destinele...
VECTOR
fanatic,sincer acum dar cred ca exagwrezi.nu mi se pare o idee buna sa continui disputele incepute pe alt topic ,aruncand pastile pe un topic nou nout in care nimeni nu a facut nici o remarca referitoare la masina ta.
aici era vorba despre cu totul alt ceva;era vorba despre "feeling" si nu despre mandria fiecaruia.
on topic: mi-e imi place sa conduc pentru ca mi se pare ceva natural sa fac asta...mi se pare natural sa fiu la volan si sa simt masina ascultand ,cuminte sau nu,"indicatiile mele.nu cred ca placerea condusului poate fi exprimata deplin in cuvinte asa cum nu poti sa exprimi in cuvinte dragostea(cam siropos exemplu,bre smile.gif ).oricum nu m-as putea vedea iar abonat la RATB sau pieton.poate doar pieton pe carari de munte...
HalbaSus
Sincer condusul "urban" imi ofera rareori satisfactii... nu imi displace, il privesc ca un lucru normal dar putine sunt momentele in care imi place sa conduc in oras. Sa zicem 2: putinele momente cand ma grabesc iar traficul imi permite sa "ma duc mai repede decat ceilalti" (deobicei drumurile pe care le fac in oradea sunt pe stradute inguste cu sens unic unde nu prea ai ce sa faci), nu inseamna ca ma duc cu 120 prin oras doar ca schimb banda de 16 ori, cateva accelerari mai agresive la semafoare... faptul ca trebuie sa ma concentrez pentru "a tine masina in miscare" imi creaza un feeling placut... chestia asta o pot face insa destul de rar. A doua chestie care imi place cand merg in oras este seara cand nu e trafic foarte mare, am o melodie tare pe CD, subwooferul imi maseaza spatele, conduc cu scaunul dat pe spate... defapt e mai mult o placere "muzicala", dar e la volan... nu prea mai conteaza viteza cu care ma duc.

Imi place in schimb muuuult condusul extra-urban... pe drumuri nu foarte circulate... virajate... imi place sa abordez curbele cu viteza (frana de motor puternica inainte de curba, iesire cu motorul turat... racing style... biggrin.gif ). Poate de aceea la mine consumul extraurban nu e cu mult mai mic decat cel urban...
mihai58026
la mine e un pic altfel.. eu sunt mandru conducator de masina nemteasca, cu tractiune spate, s.a.m.d.....
masina ma calmeaza cand sunt nervos chiar daca am numa' saijdecalutzi.. si nici aia totzi... la mine e prima mea masina RWD ceea ce redefineste "condusul".. inca intalnesc situatii noi fata de cealalta care era FWD, si chestia asta creste nivelul adrenalinei instantaneu...oricum, nu stiu sa explic de ce imi plae sa conduc, dar imi place ... e cum a spus Davidinho, dar nu numai atat....
in masina esti un mic dumnezeu.. dai viata (unor calutzi mici si inchisi intr-un motor, si-i lasi sa zburde liberi sau mai putin liberi) si iei viat(din viata!!). esti la fel de "rau" si puternic ca cel de langa tine , chiar daca ai cu 2-300 de cai mai putin.....
eu nu cred ca am fost nascut sa fiu scriitor, pt ca nu vad dece darcu nu pot raspunde simplu la o intrebare pusa simplu... blush.gif
guerilla
ar trebui sa organizam un VTM intre noi biggrin.gif
ce spuneti? pe valea prahovei, cu organizare totul ca la carte.
asa cum altii fac liniute (care pe mine nu ma incanta deloc) noi sa facem concurs pe drumuri virajate.
se combina careva?

si la mine consumul extra nu e cu mult mai scazut decat cel urban.
mai ales cand ma duc la munte blush.gif
HalbaSus
Pai si de unde masini la fel ? sau macar apropiate ? biggrin.gif
Eventual daca tot facem organizare ca la carte facem rost de o sponsorizare din partea Dacia-renault si ne dau la toti logan-uri diesel sa le ducem pe circuit... logan diesel... No ABS... just sheer driving pleasure... biggrin.gif ia sa vedem, pe care-l tine ? biggrin.gif
mihai58026
halba, daca nu te inecai in bere, erai sortit sa devii urmatorul Ecclestone...
biggrin.gif
oricum, ideea e meritorie, dar vin si eu cu o completare sa vedem cine poate sa faca cel mai mult pe "speciala", fara sa opreasca motorul
smile.gif)
no ABS.. sheer driving pleasure...no brakes or control over the steering eve sheerer driving pleasure......no clue whatsoever as to why the F.. they call it a car... LOGAN!!!
smile.gif
nu m-am putut abtine
waaaaaaay off topic, imi cer scuze
James Kilowatt
Eu cred ca cele mai importante motive pentru care ne place sa conducem sunte cele scrise de Mihai... Ne simtim mai mari si mai importanti, si e deconectant. Eu cand sunt la volan uit de stress, de serviciu, de sefu', noroc ca nu am copiii ca ar face foamea biggrin.gif Macar cateva minute, sau ore, am mintea la altceva decat la frecusurile zilnice.
In plus de asta, mie imi place sa calatoresc, si ideea asta e de multe ori asociata cu condusul. Imi place sa "ma duc undeva" indiferent ca sunt la volanul unei Dacii, al unui tren sau avion, sau intr-o limuzina Daewoo biggrin.gif

La speciala as veni cu Ibiza, daca ar avea mai multi caluti (dublu macar biggrin.gif).... nu de alta, dar are o distributie de mase (52/48) care ar baga in boale pana si pe baietii cu Subaru biggrin.gif. Daca ii scot roata de rezerva, care e sub capota probabil ca ajunge la 50/50 si numai M3 mi-ar mai sta in cale biggrin.gif
HalbaSus
Da, dar e FWD... ceea ce nu te-ar avantaja pe un circuit virajat unde tendinta de subvirare ar fi evidenta (mai ales cu multi caluti)... si te-ar face si baietii cu subaru si baietii cu bmw-uri.... dar le-ai da fum la majoritatea masinilor FWD (in afara de opelul meu care are suspensii bilstein si gume Michelin Pilot... si are si un subwoofer in portbagaj care echilibreaza distributia de mase fata/spate biggrin.gif )
Luka
Ca sa fiu si eu offtopic, hai macar la o cursa de karturi.Acolo suntem egali biggrin.gif
De ce-mi place sa conduc??.... Probabil senzatia de libertate e cea mai importanta.
Vlad6
Cred ca cel mai important "element" al placerii de a conduce pentru mine este faptul ca atunci cand sunt in masina ma separ de toate celelalte probleme. De multe ori mi sa intamplat sa parchez in fata blocului si vreau sa plec din nou cu masina undeva, oriunde,dar din pacate trebuie sa ma dau jos din masina si sa revin la problemele cotidiene.
Andrei55037
De ce imi place sa conduc? Nu cred ca as putea gasi un raspuns, pur si simplu imi place. Cand ma urc la volan si trebuie sa plec mai ales prin tara sunt bucuros si chiar daca nu m-as fii simtit prea bine pana in acel moment dupa ce merg 10-15 min sunt mai vesel.
De preferat prefer in general drumurile virajate in care nu numai masina isi arata calitatile, spre deosebire de autostada unde pot spune ca ma plictisesc. Probabil din aceasta cauza si merga f repede, ca sa se termine mai repede.
mike.omega
QUOTE(guerilla)
ar trebui sa organizam un VTM intre noi biggrin.gif
ce spuneti? pe valea prahovei, cu organizare totul ca la carte.
asa cum altii fac liniute (care pe mine nu ma incanta deloc) noi sa facem concurs pe drumuri virajate.
se combina careva?

si la mine consumul extra nu e cu mult mai scazut decat cel urban.
mai ales cand ma duc la munte blush.gif


Mai nu suna rau! Pacat ca n-am unde ma antrena biggrin.gif
f1anatic
Da VECTOR. Ai dreptate. Scuzele mele.

Imi place sa conduc...si masina-condusul ma destinde. Am traseul meu favorit de-alungl lacului...sinuos, cu schimbari de nivel. Dar ajung rar pt ca nu am timp si in rest condusul este ceva agravant. Nu ai unde sa conduci...(lasam performantzele masinii). in viatza de zi cu zi, totul se rezuma la obtzinerea unei armonii interioare ca oricum ai conduce, orice masina ai avea...tot vei intirzia, ca trebuie sa evitzi bara din fatza si sa fii atent la namila de SUV din spate.

Si apoi, am impresia ca conduc mai linistit ca multzi dintre voi. E o parere personala...dar la curse nu ma duc (decit la F1), liniutze NU prea fac (in nici un caz organizate - se mai intimpla sa imi doresc un loc pe sosea si sa se puna vreunul contra). De fapt cind ies la drum lung...imi trebuie 15min-30 min pina ating aceasta armonie...in arta condusului...care dispare imediat ce pun cruise control. Chicago e in general in cimpie si nu prea ai unde sa te duci aici aproape ca sa dai de vai si dealuri, curbe si viraje...sa te simtzi mic pilot de raliuri.
HalbaSus
QUOTE
Si apoi, am impresia ca conduc mai linistit ca multzi dintre voi.


S-ar putea sa ai dreptate... in linii mari exista 2 stiluri de condus (la drum lung ma refer)... primul e cel "crestinesc" adica mergi cu o viteza x, din care nu prea iesi decat rar... nu depasesti decat daca este necesar iar daca cineva merge in fata ta cu doar 10 km/h mai incet decat ritmul tau preferi sa nu-l depasesti... asa conduce sotia mea.
Al doilea stil de condus (care e adoptat de 90% din cunostintele mele de sex masculin... inclusiv de mine) este urmatorul: merg cu viteza cu care se poate merge in siguranta pe un drum in anumite conditii... daca e ploaie sau ceata merg si cu 50 daca trebue daca e uscat, vizibilitate buna, etc... 170 sau ma rog cat se poate... daca o masina merge mai incet o depasesc, si in principiu daca o masina este in fata mea, atunci vreau sa fiu in locul ei... daca nu poate masina sau nu pot eu atunci asta e... dar daca pot si eu si masina atunci o voi depasi... nu inseamna ca vreau sa concurez cu ceilalti... daca cineva vine din spatele meu si e mai rapid (indiferent de masina pe care o are) il las sa treaca si sa se duca...

Varianta "intermediara" este cand conduc eu si in dreapta sta nevasta-mea, stilul meu de condus ar fi acelasi, dar sotia actioneaza eficient ca un "limitator din dreapta" care nu se poate dezactiva si care penalizeaza orice depasire a unei anumite viteze. biggrin.gif

P.S: desigur acest stil se aplica soselelor cu o banda de mers pe sens... pe autostrada e cu totul altceva... acolo incerc sa mentin o viteza medie, nu neaparat sa depasesc pe toata lumea... defapt pe autostrada singurul motiv pt care depasesc viteza legala (130 km/h) este ca sa nu ma plictisesc... blush.gif pe drumuri virajate de munte pot sa ma simt extrem de "important" la volan si la 40 km/h... pe autostrada intervine inevitabil plictiseala si atunci o mai calci un pic...
guerilla
eu unul urasc autostrada. nu e nici un fun sa conduci.

ai mai uitat insa un alt stil - cei care nici nu depasesc dar nici nu se lasa depasiti si care ocupa cu mandrie benzi pe care n-au ce cauta.
mihai58026
word Guerilla!!

desi as vrea, nu-l mai laud pe Halba ca si-o ia in cap biggrin.gif
oricum, in 98% din cazuri conduc ca si el.. nu pot comapara nivelul de "maiestrie" atins de fiecare dintre noi, dar "teoria" este aceeasi...
autostrada e fun in primele 20 de minute....te duci pana acolo unde scrie "viteza maxima constructiva".. dupa care mai tii pedala apasata cateva minuet, doar asa ca sa te asiguri tu ca neamtul/francezul/italianul/etc stie ce zice...capeti un km in plus si te bucuri...uitand de abaterile vitezometrului, indici de calibrare si asa mai departe ...dupa care devine monotona...
abia astep sa-mi iau cauciucuri noi pt jantele de 16' la masina mea...voi pune rotile astea cu cauciucuri de 14'(danubiana slick parac sunt marca) in portbagaj si ma voi duce sa caut un traseu virajat si cat mai gol.. sa vad eu ce face RWD pe curbe, in urcare si in coborare.....
smile.gif) deja tremur de bucurie numai cat ma gandesc...
Davidinho
QUOTE(HalbaSus)
Varianta "intermediara" este cand conduc eu si in dreapta sta nevasta-mea, stilul meu de condus ar fi acelasi, dar sotia actioneaza eficient ca un "limitator din dreapta" care nu se poate dezactiva si care penalizeaza orice depasire a unei anumite viteze. biggrin.gif


laugh.gif Asa este sa stii, factorul "ocupantul scaunului din dreapta" este f influentabil in cazul vitezei
T u d o r
Halba, ai grait ca un intelept... Nu am nimic de adaugat la ce ai spus tu! Se simt la tine, ca si in oricare dintre noi (cei insurati) atat navalnicia mustangului neimblanzit cat si ... :evil: ..zabala calaretului din dreapta... biggrin.gif

Oricum, ce ai spus tu defineste filosofia a cel putin 90% din acest forum, adica a celor indragostiti de masini. Brava!
VECTOR
am uitat sa precizez ca ,in cazul meu.placerea de a conduce scade brusc la 0 atunci cand intru in bucuresti.de aceea incerc sa evit cat mai mult aceasta experienta si cum de obicei ,cand vin la bucuresti a treaba la aeroport folosesc cu incredere centura.astazi insa a fost o zi mai proasta deoarece am avut treaba la ambasada SUA si oricat am cautat pe harta nu am gasit nici un punct de lucru pe centura :bash: asa ca a trebuit sa traiesc din nou cosmarul cozilor interminabile la semafor si a tupeului de bucurestean ,nascut si cr5escut in capitala.
Gabriel.T.
"De ce ne place sa conducem?" ...super topic.
asa de multa filozofie... :coolspeak:
cum conduc ?
a.atunci cind sunt cu nevasta ca o "gloaba" cuminte si linistita :angel:
b.cind sunt singur ca un "manz ce a mancat jeratec", in limitele regulamentului biggrin.gif
cel mai mult imi place sa conduc pe Valea Oltului......supeerrrr.
daca as avea mai multi bani,as pleca intr-o excursie gen "Pe cararile patriei" si apoi una gen "Ocolul pamantului in 80 de zile".
nu ar fii fain? sa conduci pe "Route 66".
visez cu ochii deschisi,om batran, la 36 ani impliniti azi..hehehehe blush.gif
Davidinho
Oho, la multi ani...sa ne traiesti! beer.gif
VECTOR
de fapt intrebarea era "de ce ne placem sa conducem?
' si nu "cum ne placem sa conducem?" cu sau fara nevasta pe post de copilot.
topicul este oricum o idee buna.
Maff
Eu sunt inebunit sa conduc.Cel mai frumos a fost in Franta.Niste drumuri superbe......
geeoo30
Pentru mine un drum de neuitat -de la barajul Vidraru in sus spre Balea, drumul e pustiu in general, dar iti da palpitatii mai ales noaptea, si odata ajuns sus pe platou la balea iti vine sa strigi ca ala din Titanic...
mihai58026
drumul ala de care zice geo e cam ca un Roederrer sec din anii de dinainte de razboi pt cunoscatori.. pacat ca are asfaltul cam cariat.. ultima oara am facut un slalom frumos de la cabana Valea cu Pesti pana la spitalul din Curtea de Arges(fortat de imprejurari).. frumos l-am considerat doar a doua zi cand am vazut pe unde am trecut.. mentionez ca atunci cand am facut slalomul duceam pe cineva la spital si eram speriat ca nu stiam ce are.. atat de speriat incat nici nu am vazut indicatorul de post de prim ajutor in satul de la piciorul barajului

lasand experianta la o parte, drumul e frumos cu multe rasuciri , curbe stranse si portiuni drepte unde poti accelera frumos.. dupa care intri turat in curbe si iesi si mai turat(daca te tine).. e frumos de facut drumul toamna intr-o dupa masa pana catre Balea, pe cat posibil


geoo, mersi ca m-ai facut sa-mi aduc aminte.. acum stiu unde voi testa Mititca mea.. blush.gif
:angel:
eddie
Da,ala e Transfagarasanul.Prima oara am fost prin 1976 cu parintii in anul care s-a deschis.Adoua oara am fost prin 2001 sau 2002 cu Cielo de la nord la sud,in luna iulie.Langa tunelul de la 2000 de metri inca mai era un filon de zapada de 50 metri lungime si vreo 2 metri inaltime super murdara.Drumul a fost ceva iesit din comun,frumos,cu peisaje mirifice,foarte periculos si era declarat oficial inchis.Fiecare il parcurge pe raspunderea sa.Din 10 masini intalnite,vreo 3-4 erau cu numere straine,deci este un drum interesant si pentru straini.Drumul este un adevarat test si pentru sofer si pentru masina.Fara o masina bine pusa la punct,nu prea e recomandat sa incerci traseul....
Gabriel.T.
un raspuns pentru VECTOR, la intrebarea "De ce ne place sa conducem?"
pentru ca ridicam capacul la WC atunci cind facem pisu.
HalbaSus
Nimeni nu si-a pus problema ca metoda explicata de mine este oarecum ilegala ? Nu asa se conduce... speed limits are good... :angel: iar scuza "nu pot sa respect limitele" este penibila... desigur ca pot... but it's freakin boring... daca invartim covrigul ca un octogenar condusul e o activitate extrem de monotona si plictisitoare... citeam ieri un articol intr-o revista in care zicea un tip ca cu cat e mai monoton un peisaj cu atat tendinta de a-i "da blana" e mai puternica... pe cand daca peisajul e frumos ai tendinta de a incetini... deci pentru a reduce viteza soferilor... sa faca sosele cu peisaje frumoase.
VECTOR
gabriel,intrebarea nu am pus-o eu ci initiatorul topicului,asa ca nu trebuie sa te simti obligat sa-mi raspunzi mie.
Alex-F1
Mmmmda....pai pana m-am trezit si io, s-a cam zis tot ce se putea zice despre placerea de a conduce.....asa ca io nu prea stiu ce-as mai putea adauga :scratchchin: Asa cum unii au sloganul "music is my life", al meu cu siguranta e "driving is my life" - aceasta inventie colosala care este ROATA si care ne poarta pe drumuri, unde dorim noi....stand confortabil in scaunul masinii si strabatand mii si mii de km in micul univers care este cabina masinii....e o senzatie de nedescris....un prieten spunea ca pt. el senzatia asta e mai puternica ca orgasmul laugh.gif :x Oricum, pt. mine e egal unde si in ce conditii conduc, senzatia e intotdeauna aceeasi.....fie autostrada, fie drum national/judetean, fie oras aglomerat, fie serpentine, fie noapte, fie zapada, fie drumuri forestiere....adaptez viteza la conditiile de drum si gata! Cu nevasta n-am probleme, ea stie prea bine ca masina este pe maini cat se poate de bune, asa ca are incredere totala in mine, la volan (si nu numai) sunt ca un God pt. ea :angel: Io nu o "calc" niciodata, sunt un gentelman cu masinuta mea si totusi senzatia de "enjoy driving" este la fel de puternica ca in cazul celor care de exemplu spuneau ca le place s-o calce etc... La drum in afara orasului io merg cu viteza constanta de 100 km/h si asta imi permite sa mai povestesc lejer cu cei din masina, sa admir peisajul, sa mai rontai un biscuit sau o napolitana, sa ascult (sa traiesc) muzica trasa de mine personal pe 2 cd-uri mp3 intitulate chiar "enjoy driving" (Roxette, CC Catch, Sandra, Modern Talking, Bad Boys Blue, Blue System, Al Bano & Romina Power (italo in general), Bonnie Tylor, Pet Shop Boys, Jeniffer Rush etc)! In oras pot fi toti dobitocii in fata mea, ca nu ma enervez deloc, nu merita, m-am obisnuit deja, sunt imun la prostii soselelor, desi uneori nu ma pot abtine si mai trag cate un claxon sau le tai calea :evil: - chiar acum cateva zile am fost in oras (la ora de varf) cu taica-miu in dreapta si el comenta si gesticula la toti prostii din fata noastra, pe cand io parca nici nu-i vedeam, chiar m-a si intrabat mai demult daca pe mine nu ma enerveaza si i-am zis ca mie mi se rupe....s-a mirat omu cat de calm sunt, zice "parca nu esti fiu-miu" biggrin.gif Cam asta ar fi despre placerea de a conduce... beer.gif

Vorbeamos
ALEX
florin55503
cam tot ce a spus halba e valabil pt sexul masculin indragostit de masini. circulatia in bucuresti nu mai e o placere ci pur si simplu un cosmar. pe de alta parte noaptea e cu totul altceva. daca esti iti place sa te mai iei la intrecere cu un coleg de trafic intotdeauna se gasesti mai ales vineri noapte. dar nu trebuiesc depasite anumite limite care au fost de cateva ori depasite iar rezultatul s-a vazut chiar si pe la tv.

ne place sa conducem pt ca uiti de probleme pe de o parte iar pe de alta parte ne place viteza. de fapt adrenalina, senzatia de libertate relativa care ti-o da viteza si de ce nu sentimentul de macho

si apropo de drumul de la la balea la vidraru, e oribil daca te grabesti risti sa rupi masina in doua.
Alex-F1
Asa de rau a ajuns portiunea Vidraru - Balea???!!! blink.gif Cum draq, ca io am fost pe-acolo anul trecut in iulie si era ok, nici vorba de rupt masina in doua!!!! Ce materialele lu' peste or folosit aia, de se strica drumul in halul asta de la un an la altul? :evil: Nu-s in stare sa-l faca o data si bine....baga materiale ceva mai scumpe, dar stiu ca 10 ani nu mai au grija Transfagarasanului :bash: Asa fac si-n orase: carpesc in toate partile si peste un an pot s-o ia de la inceput! :minigun: Offffff....

Hai pa
ALEX
mihai58026
ihi.. si spaga de dat ici si colo ca sa obtii lucrarea cum o mai scoti?!?!
si cum justifici "costurile".. si ce pana mea, conduc io pe aici, lasa de-i dreaq, 2 cm de asfalt ajunge bah, nu trebe 10.. si folositi si asfaltu' ala scos, ca sa nu mai platim si la depozitarea deseurilor..
si cate si mai cate..
Davidinho
Stiu ca suntem off topic dar ca tot veni vorba de sosele. Stie careva ce asfalt folosesc americanii prin deserturile alea ale lor de arata soselele impecabil. Prin pustietatile alea de acolo nu cred ca stau aia sa asfalteze in fiecare an sau sa caute gropi ca sa le astupe. Nu stiu, e un asfalt f inchis la culoare pe care la noi in tara nu l-am vazut. Oricum daca e de calitate buna nici nu o sa il vedem vreodata.
HalbaSus
Am un prieten care lucreaza in domeniul proiectarii drumurilor... el zice ca pune intotdeauna cu cativa cm de asfalt in plus in proiect ca sa aiba aia de unde fura.. ca daca nu pune, atunci aia oricum fura si in jumat de an drumul s-a distrus complet... si e si si vina lui.
T u d o r
Transfagarasanul este unul dintre cele mai spectaculoase drumuri. Pacat ca la noi nimic nu se respecta si nu se intretine. As paria ca ar fi turisti straini care sa vina in Romania doar sa se plimbe pe acolo. Ma refer poate mai putin la automobilisti, dar caravanele de motociclisti sau pasionati de mountainbike s-ar gasi cu siguranta. Am fost acum o luna si ceva pe transfagarasan, era superb. Ce m-a deranjat... :puke: ...drumul foarte cariat mi-a stricat o parte din chef.
Daca s-ar amenaja la standarde acest traseu, eu cred ca ar deveni un punct de atractie turistica la fel cum e si valea prahovei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.