Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Hyundai
Pages: 1, 2
Zetics40545
Salut Adi si bun venit in rindul galbejitilor biggrin.gif !

Sincer, m-ai cam speriat cind mi-ai spus de scorurile astea...putin cam exagerat de imens de gigantic de gargantuos de scump!

Ce vreau eu sa stiu, de ce a trebuit sa schimbi si chederul? Nu se putea pastra cel original?

Hai noroc si la mai mare fara evenimente neplacute!
Adi65109
Salut !
In primul rand vreau sa fac o corectura, deci lucrarea a costat 17 mil. lei (vechi) si a fost suportata de firma de asigurare, eu am platit numai cei sapte sute de mii pentru reintregirea sumei asigurate, iar consumurile de benzina sunt aproximative, nu am calculator la bord.
Pentru Zetics:
Montajul parbrizului pe masina se face prin lipire, iar la demontare se deterioreaza chederul si nu mai poate fi refolosit. Operatia dureaza cam 2 ore si jumatate si apoi minim 4 ore se asteapta sa se intareasca adezivul.
In legatura cu preturile, am vorbit si la alt service si acolo mi-au zis ca au parbriz de 18 mil si de 12 mil. Manopera a fost ceva in jur de 400 de mii pe ora, daca retin bine.
Zetics40545
Am o curiozitate: din ce am dedus la alte marci, am impresia ca teoretic, in momentul in care vreau sa pornesc motorul, ar trebui sa tin putin cheia in pozitia "motor", astept sa se stinga "engine check", si dup-aia dau la demaror. Problema este ca la mine nu se stinge engine check-ul, indiferent cit astept, asa ca eu pur si simplu ii dau bice ca la o dacie obisnuita. Dupa ce porneste motorul, engine check-ul se stinge dupa vreo 2 secunde si totul merge struna.

Este normal acest comportament, cei care mai aveti accent se intimpla la fel?
catalin57101
Nu trebuie sa-ti faci griji Zetics,nu se stinge "engine check-ul" nici la a mea si din cate imi aduc aminte din manual era explicata pornirea directa,adica fara nici o pauza.Acum pentru ca este foarte frig pun contactul pe pozitia motor si astept cateva secunde(se aude un sunet slab ca si cum s-ar pregati/amorsa)si apoi pornesc motorul.
Adi65109
in cartea tehnica spune ca la motoarele diesel trebuie tinuta cheia in poz. motor pana se stinge un led si apoi se porneste motorul.
andrei66623
In primul rand va salut cu respect.O problema mica de tot,mica pana nu se face mare si incepe sa ma calce pe nervi.Avand in vedere temperaturile de prin iasi de saptamana asta de -20 de grade ma confrunt cu o dilema.Recunosc ca am spalat hyundaiul pe la un -5 grade dar de atunci nu mai pot deschide portierele din telecomanda,si nici manual din cheie decat a 5 sau a 6 oara de insinstenta.Sa fie din cauza frigului sau imi iau talpasita in service? blink.gif
Zetics40545
Mare greseala! La spalatorie a intrat apa pe unde nu trebe, pe la incuietori, contacte etc si a inghetat.

O problema similar am avut si eu cu vreo saptamina inainte de gerurile astea mari. Am spalat ambele masini (afara erau temperaturi usor pozitive), dar noaptea a venit putin ger, citeva grade sub zero, nu multe, si mi-au inghetat incuietorile la amindoua masinile. La Accent nu a vrut la telecomanda, nici nu am insistat dupa vreo 3 incercari, dar a mers la cheie dupa vreo 2 incercari si de atunci n-a mai facut nazuri, nici chiar pe gerurile astea nasoale.

La Tico a fost cu cintec rau de tot...n-am reusit decit incalzind cheia cu bricheta! ATENTIE: NU FACE ASTA LA ACCENT!, deoarece are acel "cip" care se poate distruge daca incalzesti cheia la foc.

Eu iti sugerez sa cumperi un spray d-ala anti-inghetz pt yale si da dai generos in incuietori, daca nu cedeaza, mergi si la service sa iti dea fetele de la usi jos si sa curete....banuiesc ca o astfel de distractie costa!

La Tico am bagat la greu spray dupa faza cu cheia incalzita, si de atunci nu a mai facut nici un fel de probleme.
andrei66623
M-am gandit si eu la asta,dar nu cred ca tzine de incuietoare,respectiv yala intrucat o pot baga,si o si pot rasuci,dar nu o deskide,nu face zgomotul caracteristic de deskidere.Ma gandesc ca ce e rau o fi din mecanismul din usa sau m-ai zis cineva ca din telecomanda ca trenul de impulsuri sa fie prea scurt si de asta nu o deskide,dar ma indoiesc amarnic,oricat de sofisticat ar suna.Mai am rabdare sa se mai adune cateva grade in mercur ca aici a fost jale si daca ma tot face sa stau pe langa ea dimineata o duc la specialist.Faza cu incalzitul cheii nu am incercat-o inca,vorba ta sa nu fac "burn out"la cipul din cheie.Bafta crancena si macar caldura sufleteasca sa avem.
Adi65109
Am o problema :Intra dificil in marsarier cateodata, iar alte dati intra foarte bine. Cei care ati mai intalnit problema asta cum ati rezolvat-o?
Zetics40545
Citeodata nici mie nu imi intra in marsarrier (deci atentie, nu intra deloc, iar daca intra o face foarte usor!).

Un amic a mai avut o problema de genul asta, numai ca la el parca zicea ca intra 2 din 5 incercari, a fost cu ea la service si cica i-au aerisit ambreiajul hidraulic, si n-a mai avut probleme. Sper sa nu fi spus prostii, incearca la service (de fapt cit de frecvent ai aceste probleme?)
catalin57101
Am observat si eu acest lucru dar fiind obisnuit cu fenomenul de la tico(se intampla destul de rar) nu m-a mirat prea tare.
La Accent se intampla destul de rar undeva cam la 20-30 de introduceri in marsarier.
In manual apare atentionarea de a introduce in marsarier dupa ce a stat pe liber cam 3 secunde si mai ales masina sa fie oprita complet(rotile sa nu fie in miscare).
In momentul in care se intampla,scoate-o pe liber si mai calca o data ambreiajul si va functiona perfect.te vei obisnui cu siguranta,nu e mare lucru.
Toma55815
Am un Hyundai Elantra din 2001 cu motor de 2.0l pe benzina.
Stiti pe undeva un senzor de oxigen (e al doilea senzor de la catalizator, cel cu o mufa cu 4 intrari).
Din cauza lui imi sta check engine aprins tot timpul(mai putin 5 minute dupa ce scot bateria biggrin.gif si o pun la loc).
Chiar si nou ma intereseaza ca am sunat in multe locuri si nu au pe stoc.
In SUA asta e consumabil la 100.000 de mile dar la mine lipseste .
Adi65109
Intr-adevar, la mine cand nu intra, maneta se opreste la mijlocul cursei normale si trebuie sa o dau in zero si apoi sa incerc din nou.Frecventa este cam tot asa, 2 din 5 incercari si nu are legatura cu faptul de a tine pe zero 3 secunde si nici cu miscarea masinii. Cam aceeasi solutie am gasit-o si eu, sa dau maneta pe liber si sa o trag putin spre stanga si sa ridic piciorul de pe ambreiaj. Poate ca e si chestia de rodaj, sa vedem, poate dispare in timp. In orice caz voi apela si la service, sa vad ce zic ei.
Multumesc.
Adi65109
Intr-adevar, la mine cand nu intra, maneta se opreste la mijlocul cursei normale si trebuie sa o dau in zero si apoi sa incerc din nou.Frecventa este cam tot asa, 2 din 5 incercari si nu are legatura cu faptul de a tine pe zero 3 secunde si nici cu miscarea masinii. Cam aceeasi solutie am gasit-o si eu, sa dau maneta pe liber si sa o trag putin spre stanga si sa ridic piciorul de pe ambreiaj. Poate ca e si chestia de rodaj, sa vedem, poate dispare in timp. In orice caz voi apela si la service, sa vad ce zic ei.
Multumesc.
oltetz67259
Salut, sunt si eu posesorul unui accent 1,5 crdi, si din octombrie pana acum am invartit cam 8500 km, majoritatea in bucale.
Desi am condus multe masini, ca proprietar cu acte am avut numai dacii (din care ultima o solenza de care am fost extrem de multumit), astfel incat comparatiile se vor face in principal cu acestea.
Incep cu minusurile, care sunt mult mai putine decat avantajele.
In primul rand consumul: urban 8 - 8,5% (potrivit cartii tehnice trebuia sa fie 6,5%); extraurban 5,5 - 6% (cartea indica 4,5%)
Nu conduc nici sportiv dar nici batraneste, iar stilul de condus (extremele) influenteaza destul de putin consumul.
In materie de consum sunt maniac, de fiecare data fac numai plinul, pana cand vad eu motorina in buya, si nu pana cand se opreste automat, iar la fiecare plin resetez jurnalierul si fac imediat calculul. In general, fac plinul inainte si dupa ce revin de la un drum in afara bucurestiului, pentru a sepra consumul urban de cel extra.
Ca maxima de consum am avut 9,2% urban, (pe gerurile alea), dar minimul nu a scazut niciodata la 4,5%, nici mergand doar cu 90 (cu toate ca este chinuitor) pe autostrada.
Trebuie sa recunosc ca dupa ce am terminat rodajul si am constatat ca nu se reduce semnificativ consumul, am fost dezamagit. Sperasem ca am cumparat o masina economica, dar de fapt consumul era similar cu solenza (5,2 extra, 7,8 - 8,2 urban).
Un alt punct slab, (care probabil afecteaya semnificativ consumul urban), este incalyirea greoaie a motorului.
Sub 5 km, nici o sansa de incalzire, situatie care nu este reyolvata nici macar de 10 minute de mers la relanti (am pornire din telecomanda)
Deci, motorul se incalyeste foarte greu, motiv pentru care cred ca are si acel consum urban exagerat. Nu mai pun la socoteala disconfortul iarna.

Si cu astea ma cam terminat minusurile.
Puncte forte: motor extrem de elastic, care iti iarta absolut orice (daca iei din gresala brusc piciorul de pe ambreiaj in treapta 1, sare ca broasca dar nu moare, ca sa nu mai yic de plecari de pe loc direct in a 2 a fara probleme), repreize destul de energice pentru cilindreea lui, si o tinuta de drum incredibila pentru o masina de banii astia si roti asa subtiri).
Vreau sa spun ca la 160 tine drumul fantastic, iar zgomotul mototului este rezonabil.


In ceea ce priveste problema cu marsarierul, am incercat - o si eu, dar va dau un pont:
masina trebuie sa fie perfect oprita, iar in marsarier nu trebuie introdus direct din alta viteza, adica inainte de a introduce in marsarier, aduci la punctul mort cum scrie la carte, debreiezi, ambreiezi, si abia dupa introduci in marsarier. Daca urmezi procedura asta sigur nu ai probleme. Si inca ceva, daca vrei sa faci miscarea foarte rapid, nu incerca pt ca nu tine. Cutia trebuie adusa la punctul mort si ridicat ambreiajul.
Mai aveti grija daca aveti presurile livrate de dealer, acestea intra sub ambreiaj, si ii reduc cursa cu 4-5 mm, asfel incat nu mai poti ambreia complet.
oltetz67259
1. poastati si voi consumuri la accent, ca sa ne afcem o idee

2. Stie cineva ceva despre service - ul hyundai de la pitesti : adresa, preturi pt revizii

3. a pus cineva geamuri ioniyate pe accent? cum vine?
Zetics40545
Salut, si bine ai venit in coltul nostru Hyundai! :wave:

In fapt se pare ca esti singurul pe acest forum cu Accent diesel, asa ca vii foarte bine sa completezi cu impresii despre aceasta masina.

Eu consider ca ai un consum rezonabil, se incadreaza cam in ce aud si de pe la altii. Cunosc pe cineva cu un Clio 1.5/65 CP, care spunea de un consum urban in jur de 7.5%, chiar mai mult acum pe geruri, deci tinind cont si de diferenta de putere cred ca e OK consumul tau.

1. Consumurile mele la Accent 1.6: urban 11-11.5% iarna, 9.5-10.5% vara, extraurban intre 6 mers mai cumintel si 7 mai alergata + 140 km/h pe autostrada.
Am avut si un record negativ asta-vara, de 8.9% extraurban, dar probabil se justifica: masina plina cu 4 persoane + copil + bagajele asortate, alergata pe A2 cu 160km/h, apoi restul drumului pina la Costinesti mers jumate din el bara la bara in treapta 1 sau deloc, iar in rest alergat ca disperatul sa ne mai "racorim" dupa ambuteiaje, deci depasiri cu a 3-a la 120km/h etc. Plus a/c tot drumul!

2. Da, intentionez sa ajung si eu la Pitesti la revizia de 15.000km. Cauta pe site la www.sebastian.ro , sint autorizati Hyundai si au preturi mult mai decente decit nemernicii din Bucuresti!

3. never heard about...what's that? blush.gif
Lasand gluma de o parte, am vazut la un Accent "tunat" geamuri foarte fumurii si reflectorizante, mie nu-mi place, in schimb are un amic un Accent hatchback care a venit din fabrica cu geamuri cu tenta verzuie, care imi plac intr-adevar!
catalin57101
Bine ai venit pe forum!
Consumul la Accentul meu 1.3 benzina luat in luna noiembrie a fost intre 9 - 10.6 % cu drumuri scurte si dese in oras(Galati) ,incalzire ,dezaburire ,dezghetare ,geruri de -22,masina fiind si in rodaj in primii 2.000 kilometri.
De cand au venit gerurile a crescut de la 9 la 10-10.6,astept sa vina caldura pentru a reveni la normal,ma astept si la un 8 in oras mai la primavara/vara.
Nu am geamuri ionizate pe masina dar mi-ar placea sa-i pun folie pentru o rezistenta mai buna in timp.Mi-ar placea unele negre mate nu oglinda...
lucian69011
ce ulei sa folosesc la un Accent 1.3 nou(prima revizie )gresesc daca folosesc Castrol 5w40 indiferent de anotimp?
multumesc anticipat ptr. raspuns!!!! :wave:
catalin57101
Nu gresesti si eu am pus la ea tot 5w-40 doar ca Mobil.
lucian69011
un 0w40 ar fi o problema?
catalin57101
Mergi pe 5w-40 cu incredere,nu are sens 10w-40 si nu cred ca se incadreaza la recomandari.Din ce stiu recomandarile sunt 10w-40 si 5w-40.
lucian69011
as fi bagat si eu un 0w40 ca cica la inceput ii trebuie un ulei foarte bun,daca ii dai mai tarziu degeaba ii mai dai .
daca zici ca si 5w40 este bun atunci totul este ok!
ai idee cat costa un filtru de ulei si unde gasesc?
catalin57101
La dealer filtrul e cam 30,40 .
lucian69011
multumesc pentru raspunsuri!!! :coolspeak:
Vlad73316
Salutare,
Sunt pe cale sa imi iau un second Hyundai Sonata. Nu am nici o cuonostinta care sa imi spuna cum sta treaba..as vrea sa stiu daca se poate, cum e sa intretii o mashina ca asta, daca se gasesc piese, cat de scump e serviceul...mashina e din 2000, motor 2500, cutie hidramata
Va multumesc pentru ajutor...cu cat mai multe detalii cu atat mai bine biggrin.gif
BandiT
hyundai sonata a.f.2000 , 2500cmc. ,
plusuri:
masina eleganta , aspectuasa , dotata , puternica,

minusuri:
taxe mari , asigurare mare, impozit mare(motor de 2500cmc)
consum mare.piese scumpe...
in rest ...bafta
BandiT
probleme la elantra mea:
amortizoarele sunt varza...cred ca nu au fost schimbate niciodata ...masina are 100 si ceva de mii de km la bord.
am cautat si am gasit amortizoare ptr. ea , marca Boge , pe gaz , 300 ron/buc.
le voi cumpara azi si sper ca pana la Paste sa le si montez.
alte preturi:
pivoti = 65 ron /buc
capete de bara de directie(bielete) = 65 ron/buc
curele de distributie (set 3 buc) = 250 ron /setul

preturile sunt din brasov.
Maff
Inca n-am avut probleme cu Accentul (sper sa nici nu am).Singura nemultumire a fost ca portbagajul se deschide ca la varianta veche doar cu cheia(din afara).Bine, din masina se poate deschide, insa ar fi putut sa puna un sistem sa poti deschide portbagajul si fara cheie.Este destul de incomod, cand ai multe bagaje, sa cauti dupa cheie.
Dupa cum am mai zis, consumul este super si masina se comporta excelent (mai ales in depasiri).Este cu mumlt peste renault, directia este excelenta, sunt chiar impresionat.
ncristi
QUOTE
Este cu mumlt peste renault, directia este excelenta, sunt chiar impresionat


Este peste vechiul clio la toate capitolele insa este sub clio III tot cam la toate capitolele mai putin motorizarile diesel. 1.5 -ul de 110hp este excelent.
Vlad73316
multam pt raspuns bandit...acu sincer sa fiu intreband pe la lume sunt mai mult pe cale sa nu o cumpar...singura chestie care imi mai da de gandit ar fi pretu`...in jur de 5500 de euroi(care mie mi se pare foarte bun in comparatie cu ce ofera mashina)
BandiT
la 5500 euro poti lua hyundai elantra / lantra a/f. 1998...2000 care are cam aceleasi dotari cu sonata , dar are motoare de 1.6 16Vsau de
1.8 16V care sunt mai omenesti la consum..
( asta daca iti place hyundaiul)...
la 5500 euro ai multe optiuni...
bafta
adondiro
QUOTE(BANDIT @ Sep 2 2005, 02:11 PM) *
cureaua de distributie era uzata, dar nu rupta...
ultimul mecanic nu are nici o vina...noi ne-am oprit sambata seara la el ca nu mai mergea masina bine(si din cauza benzinei proaste). nu il cunosteam , dar acolo ne-a lasat masina...
mecanicul nu a umblat la distributie, ne-a umblat la avans ca sa putem ajunge acasa...dar am mai mers vreo 30 km si gata supapele...cureaua este uzata, dar nu rupta, si mai sunt doar vreo 4 supape bune din cele 16.
si necazul asta s-a intamplat cand cumnatul meu mergea cu 120 km/h.
a sarit cureaua 1 dinte sau 2 sau 3 si e prapad in chiuloasa..
acum cautam un motor ca sa-l schimbam...stiti careva un motor de 1.8 , 93 KW , 16 valve ptr. elantra din 94?
sau de 1.6 , 16 valve
mersi

Salut! Postez prima data aici..pana acum am intrat ocazional. Sunt posesorul unui Hyundai Elantra din '95, 1.8 l, 16 valve, 93 Kw, A/T (adusa din SUA si rulata acolo pana in 2003 ). O am din 2004 si, in afara de un accident iarna, pe o vreme infernala, n-am avut cine stie ce necazuri cu ea. Anul acesta insa am patit-o: in aprilie s-a rupt cureua de distributie (de fapt, am gasit cureaua axelor de balans rupta si resturile au rupt /aruncat de pe dinti distributia..); am refacut totul (supape, ghiduri, garnituri, simeringuri supape) si, in august (dupa cca 2500 km ) s-a ars garnitura de chiuloasa iar cureaua de distributie era "ciupita" pe exterior, se pare ca in piulita fixa a surubului inferior de fixare a carcasei (am banuit un reglaj lax al curelei ). Am planat chiuloasa intr-un atelier bun din Militari (mi-au "asezat" si supapele perfect), alta garnitura, alta curea de distributie, role noi, intinzator hidraulic nou...Acum doua saptamani, la o viteza de max 5 km/h, cureaua de distributie..smile.gif again.. De data asta, avand "sentimentul" proaspat, n-am mai dat la cheie imediat ce am simtit plesnitura metalica.Am parcat din inertia masinii, dificil (deh, cutie automata) ai m-am dus direct la cureaua distributiei..rupta. La service mi-au zis ca n-au gasit nici un surub slabit, nimic aiurea. Eu insa banuiesc o supraintindere a curelei si o proasta punere la punct, pt. ca anterior motorul vibra rau de tot (de m-au facut sa schimb si doua tampoane). Cert e ca motorul dadea senzatia de putere printr-o vibratie joasa, puternica, dar nu se transpunea in deplasare (consum mare/viteza moderata) iar la ralanti volanul si bordul tremurau zdravan. Nici n-am apucat sa ma intorc la service cu propunerea de a reface reglajul avansului si de a schimba bujiile ca s-a intamplat acea rupere a curelei. Am dus chiuloasa la acelasi atelier de rectificat din Militari care a trebuit sa-i inlocuiasca toate cele 16 valve si 4 ghiduri. Asadar..dincolo de mecanicul nepriceput..se pare ca tipul acesta de motor e foarte sensibil la o tensiune neadecvata a curelei si le rupe ca pe ciorapi. Sunt in curs de reasamblare si, in afara de unele banuieli, nu am certitudini privind cauza ruperilor curelei.Bineinteles, service-ul nu ar recunoaste in ruptul capului ca a fost vina lor..desi e evident, dar nu stiu CAUZA. Nu sunt de meserie, dar pot spune multe despre masina asta; am mers mult cu ea si mi-e greu sa accept ca e la capat de drum din cauza unor mecanici plini de ei dar total straini de ceea ce trebuie sa faca.
PS: se pare ca poti gasi un astfel de motor in Germania (al meu e tipul G4CN), aici ai sanse slabe pentru piese din dezmembrari
yoo
SALUT LA toata lumea intreabati daca avem probleme cu hyundaiu accent....sa va fereasca dumnezeu sa ajungeti prin service pe la ei cu vreo problema mie pt o lovitura minora m-au tinut 3 luni cu masina ..au vopsit-o de 3 ori ca nu era la culoare..ea era argintie si mai aveau putin si o faceau roz...pllus ca esti plimbat si pasat prin service cu nonsalanta asta dupa ce platesti la revizii sume exorbitante...eu am un 1.6 benzina cei drept masina fuge mult mai bine decat 110 cp disel ca sa numai vb de 1.4 benzina parca nare vlaga in ea...sincer eu nu va recomand sa va luati hyundai accent sta prost la stabilitate rau masina daca treci cu ea de 150 nu prea o mai tii pe drum devine nesigura si cam danseaza pe sosea...altfel pot spune ca hyundai accentul de 1.6 atinge viteza de 200km/h si probleme de motor sau altceva de genul asta nu am avut
rasinari
salut am un hyunday accent din 2005 diesel motor 1.5 si ma o problema mi se opreste i timp ce merg cu ea si dupa nu im porneste decat doar daca o las 3-5 minute oprita ,am schimbat injectoarele si bujiile si tot de geaba nu stiu ce ii mai faci nu ma puteti ajuta (mi se aprinde un senzor "ceck "sa ceva de genu ) ms mult de tot
James Kilowatt
Daca ti se aprinde engine check e simplu, inseamna ca ai un cod de eroare. Scanner, vazut exact care e codul de eroare, si apoi domnu' google te poate ajuta cu intelegerea si eventual remedierea problemei.
Chiar daca mergi al mecanic pentru reparatie e bine sa te informezi inainte ca sa nu schimbi sonda lambda degeaba biggrin.gif
rasinari
da dar de unde trebuie sa merg sa vad daca e cumva un cod ...gresit sau ce trebuie sa fac ...ca m-am satura sa bag bani anapoda si chestia e ca se opreste in timp ce mergi cu ea sa fie de a sonda lambda
James Kilowatt
Orice service decent ar trebui sa aiba un scanner. Daca nu, poate ai vre-un amic mai pasionat cu o interfata si un soft de scanare. Cand ai engine checkul aprins e simplu ca e un defect clar identificat, mai naspa e sa nu ai eroare si tot sa nu mearga.... In principiu orice scanner OBD2 generic ar trebui sa mearga.
Nu schimba nimic inainte sa faci scanare, altfel risti sa schimbi piese in nestire si tot sa nu mearga.
claudiu_iacob_
Am un hyundai getz 1,5 diesel,de 4 ani si am o problema la roata dreapta-fata,adica mai precis : se aude (cateodata mai rar,alteori mai des) un sunet,ca si cand ceva ar lovi sau ar freca la roata.M-am uitat sub ea si nu se vede nimic.Ce mi se pare ciudat,e ca acest sunet nu are nimic de a face cu schimbarea de directie,frane,pur si simplu imi apare in mers si cateodata imi dispare.
dinpoplaca
Poate ajuta pe cineva experientza mea cu hyundai.

Am un hyundai accent din 2002 pe care-l canduc mai putzin acum pentru ca mi-am cumparat o Toyota Prius 2010, Si mai am un Nissan Ouest care acum sta in garaj pentru ca consuma prea mult. Cand sotia mea e plecata la serviciu conduc Hyundaiul

La ora actuala are 130000 Mile = 209000 Km iar consumul e 7.5 - 7.8 l/100km si e cu cutie automata.
Numai primul schimb de ulei l-am facut la reprezentantza.restul acasa cu ulei Mobil One 10-w 30 Syntetic.

Probleme: singura problema a fost la vreo 160000 km. Un senzor si masina avea momente cand nu mai pornea. Am mers la um magazin de piese auto si aici in america iti dau in aparat pe care-l conectezi la ceva mufa sub volan si iti da un cod. Le-am spus codul si mi-au dat senzorul 50$ pe care mi-au spus si unde merge. (undeva in fatza la motor).

La 80000 km am schimbat uleiul la transmisia automata. trebuia schimbat la 48000km noroc ca nu s-a intamplat nimic.
la 110000 km am schimbat timing belt ( cred ca e cureaua de distributie).

Pe la 160000 km: Am schimbat bujile . Erau asa de mancate in cat nu stiu cum a mai pornit motorul.
Am schimbat filtrul de benzina care e sub bancheta din spate. La fel abia mai trecea benzina prin el.

Alta problema, din cauza ca am abuzat masina asta can eram tanar, intoarceri cu frana de mana, aceelerat cu maximum rpm, o data cand faceam concurs cu un verisor a intrat in fatza mea si l-am lovit din spate incat a zburat pe cealalta banda , masina tremura daca mergi peste 112 km/ora.
Am schmbat cauciucurile jentile si degeaba. Nu mai am ce sa-i fac.

E o masina care nu vrea sa moara.

Si inca ceva: pe la 100000 km am schimbat filtrul din baia de ulei. daca mergi la reprezentantza te omoara.
A fost vreo 25$ cu tot cu garnituta de la baia de ulei (care o data ce deschizi baia de ulei trebuie schimbata)
In baia de ulei era pilitura de fier de peste jumate de centimetru de la uzura , dar era toata tinuta de niste magneti. Sunt vreo 4 magtneti in forma de monede jos in aia de ulei.


Daca-mi mai amintesc ceva o sa revin.
Razva2
Va salut, de cateva zile ma uit dupa un Hyundai Accent modelul 2000-2004 si dupa un Ford Focus model 1999-2003, ideea este ca nu stiu pe care sa o aleg.
Hyundai,intre motor 1.3 - 1.5 benzina iar Fordul motor intre 1.6 - 1.4 (ambele 16v)
Ca pe orice sofer ma intereseaza consumul /fiabilitate /cost intretinere
Consumul la Accent e acelasi ca si la Ford ? Accentul e 12v fata de 16v la Ford.
Faceam o comparatie intre Accent si Peugeot 206, Peugeot-ul consuma 5,5-6 in oras (cunosc mai multe cazuri ) Accentul consuma din auzite 7,5-8 si cu toate acestea Peugeot-ul e putin mai greu decat Accentul, bine conteaza stilul de mers, oricum sa trecem peste, ma intereseaza Accent sau Ford ?
James Kilowatt
Consumul in oras depinde de foarte multe lucruri, principalele fiind traficul si soferul. Comparatiile intre doua masini/soferi/orase diferite sunt foarte riscante.
Ambele sunt masini vechi, destul de solide la varsta lor, insa importanta e starea in care le gasesti. Functie de proprietarii anteriori ambele pot fi masini decente sau epave, asa ca trebuie sa iti bazezi alegerea pe starea lor, nu pe marca/model. Soferii anteriori si-au lasat amprentele asupra lor mai recent decat uzina.

Daca vrei una ieftin de intretinut, consum mic si confort rezonabil ia Nubira pe GPL biggrin.gif
Seri
Nu iti recomand Hyundai. Modelele din acea perioada nu au caroseria complet galvanizata si au probleme cu rugina. Pe vremea aceea Hyundai era mult sub Ford, VW, Opel, Peugeot, Renault, etc. Motoarele sunt anemice, tinuta de drum slaba, antifonarea slaba, materiale de calitate slaba. Nu gasesti piese la dezmembrari. Piesele noi sunt scumpe si greu de gasit. Nici mecanici priceputi la ele nu gasesti, nici macar la reprezentante Hyundai.

Abia in ultimii 5 ani Hyundai a devenit o marca de luat in seama, iar in prezent sunt la egalitate sau chiar peste marcile nemtesti.
GoAnTzA
Buna Seara tuturor, am si eu o problema cu Hyundaiul meu de cateva zile la fiecare oprire a motorului incepe un ticait puternic dinspre bord, se aud 3 serii a cate 3 ticaituri. Nu am idee de la ce ar putea fi, daca cineva stie si a mai patit va rog ajutati-ma. Hyundai Accent 2001, 1.3 Benzina
george1485
salut am un hyundai accent din 2002 1.3 din anglia si am o mica problema daca ma puteti ajuta in carte de identitate a masini nu scrie prea mlte de exemplu dotarile masinii gen abs cum imi dau seama daca are cati cp are si mai noi imi apare in bord becul de ka frana de mana aprins mereu aveti idee despre ce e vb (am plecat cu frana de mana trasa cam 1 m si atunci mi-sa aprins) daca aveti ceva asemanator si ma puteti ajuta va sunt recuniscator
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.