Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motorul 2.0 TDI
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Miyamoto53435
Buna ziua tuturor membrilor forumului.
Am intrat de cateva zile in posesia noului Passat, motorizare 2.0 TDI.
Am o intrebare pentru cei care au experienta cu motoarele diesel VW (sistem pumpe-duse).
Am observat ca la relanti, indiferent cati consumatori sunt (lumini, AC sau fara) masina tremura ca un mic tractor. E normal asa ceva? E tipic pentru sistemul PD?

Pana acum am experienta motoarelor common-rail franceze, la care nu am observat asa ceva.

Multumesc
Rai
Nu stiu daca tremura ca un mic tractor dar stiu sigur ca sunt mult mai zgomotoase dar si mai rezistente asta e cu PD,nu are rost sa scriu mai mult.
CCI
Asta e motorul lui VW. Mai putin sensibil la motorina proasta, dar ca un "tractoras" smile.gif
silviu40187
Cu fumul cind pleci de pe loc (in special cind pleci cu motorul "rece") este normal la pompa-injector. De cind au fost introduse asta este trade-mark-ul lor. Vechile motoare VWAG nu scoteau fum in conditiile amintite. Doar daca observi diferente notabile fata de masini cu aceleasi caracteristici (pompa-injector) ai putea avea o problema (injectoare / turbina / etc). Garantat orice PI scoate un pic de fum;
silviu40187
Cu tremuratul - incearca motorina cit mai buna; Taica-miu a ramas uimit cind "ghiceam" unde a alimentat. La un moment dat ma intreaba: - tu cum ghicesti unde alimentez (petrom-omv)? Evident dupa cum "torcea" motorul. De atunci a inceput sa puna numai motorina buna. (oricum nici motorina de la omv nu arata ca aia din germania-asta macroscopic vorbind). Cred ca daca se intra in detaliu e si mai rau. Dar din romania consider ca este cea mai buna sau oricum in primele 2 locuri.
simpson
QUOTE(silviu40187)
Cu tremuratul - incearca motorina cit mai buna; Taica-miu a ramas uimit cind "ghiceam" unde a alimentat. La un moment dat ma intreaba: - tu cum ghicesti unde alimentez (petrom-omv)? Evident dupa cum "torcea" motorul. De atunci a inceput sa puna numai motorina buna. (oricum nici motorina de la omv nu arata ca aia din germania-asta macroscopic vorbind). Cred ca daca se intra in detaliu e si mai rau. Dar din romania consider ca este cea mai buna sau oricum in primele 2 locuri.


Si cealalta bezina de pe primele 2 locuri care ar fi ? Mol cumva ? smile.gif
AZAZEL
motorul de passat fiind TDI si nu common rail este normal sa fie mai galagios. am mai vazut pe alte forumuri afirmatii de ale unor posesori precum ca aceasta masina este foarte galagioasa la relanti, dar incepand cu vreo 2000de ture zgomotul este acceptabil.

Asa este?

altfel ce poti sa mai spui despre masina?

trancane bordul sau suspensia??
cum sta consumul??
ce nivel de echipare ai luat??
ai primit discount?

ce viteza ai in treapta a 6-a la 2000, 2500 si 3000 ture???

astept ceva raspunsuri!!!!
CRG
am mers odata vreo ora cu un passat (penultimul model) de 1.9 130 cp si am iesit cu dureri de cap din cauza zgomotului. din clipa aceea, s-a daramat tot mitul despre vw.
Mihai 36955
QUOTE(Miyamoto53435)
Buna ziua tuturor membrilor forumului.
Am intrat de cateva zile in posesia noului Passat, motorizare 2.0 TDI.
Am o intrebare pentru cei care au experienta cu motoarele diesel VW (sistem pumpe-duse).
Am observat ca la relanti, indiferent cati consumatori sunt (lumini, AC sau fara) masina tremura ca un mic tractor. E normal asa ceva? E tipic pentru sistemul PD?

Pana acum am experienta motoarelor common-rail franceze, la care nu am observat asa ceva.

Multumesc


Si eu am motorul 2.0 TDI, dar pe SEAT TOLEDO, dar in afara ca este cam galagios, inainte aveam motor cu comon rail 2, in rest nu simt nimic, iar dupa ce il las ~1 minut sa functioneze dimineata, nu-l mai aud deloc in interior ( probabil mi se obijnuiesc urechile cu el :-) ) => cred ca este o problema daca tremura masina
ovi62994
QUOTE(maryuskkk)
ce viteza ai in treapta a 6-a la 2000, 2500 si 3000 ture???


si eu sunt curios de treaba asta....
poti sa ne raspunzi?
ionut83652
QUOTE(Miyamoto53435)
Buna ziua tuturor membrilor forumului.
Am intrat de cateva zile in posesia noului Passat, motorizare 2.0 TDI.
Am o intrebare pentru cei care au experienta cu motoarele diesel VW (sistem pumpe-duse).
Am observat ca la relanti, indiferent cati consumatori sunt (lumini, AC sau fara) masina tremura ca un mic tractor. E normal asa ceva? E tipic pentru sistemul PD?

Pana acum am experienta motoarelor common-rail franceze, la care nu am observat asa ceva.

Multumesc


motorul probabil nu are nimica ci volanta cu masa dubla e problema trepidatiile se vor accentua si va aparea un zgomot la pornire iar in final se va rupe
Cristian85286
QUOTE(Miyamoto53435)
Buna ziua tuturor membrilor forumului.
Am intrat de cateva zile in posesia noului Passat, motorizare 2.0 TDI.
Am o intrebare pentru cei care au experienta cu motoarele diesel VW (sistem pumpe-duse).
Am observat ca la relanti, indiferent cati consumatori sunt (lumini, AC sau fara) masina tremura ca un mic tractor. E normal asa ceva? E tipic pentru sistemul PD?

Pana acum am experienta motoarelor common-rail franceze, la care nu am observat asa ceva.




Am Octavia 2 cu acelasi motor si tremura putin la relanti. E in mare parte datorat motorinei "foarte calitative" cred. Oricum nu poate fi considerata o problema,asa fiind conceput motorul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.