Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel94/1.7Isuzu va rog solutie
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
traian51316
Am un Opel astra 1994, motor 1.7 TDI Isuzu, la care in prezent motorul se incinge la turatii de peste 2000 de ture, cand temperatura se ridica foarte repede si arunca apa din vasul de expansiune.
Daca merg cu pana la 2000 de ture motorul merge, fara sa se incinga.
Am schimbat: termostat, termocupla, garnitura chiuloasa, verificat planeitate chiuloasa, verificat pompa apa. Mi s-a sugerat ca trebuie sa schimb chiuloasa, desi nu se vede nici o defectiune sau fisura.
Daca a mai avut cineva aceeasi defectiune sa este cineva care stie cum poate fi remediata dectiunea as ramane indatorat.
PS cat ajunge o chiuloasa SH ?
adrian47392
Zici ca ai schimbat garnitura de chiulasa, ai si planat chiulasa? Daca a trebuit sa o schimbi imi inchipui ca s-a ars si daca da ,la supraincalzire chiulasa se si strimba. Plus ca la Isuzu garnitura e sandwich daca nu ma insel. Daca este vb de fisura, cauta pe traseul de evacuare din chiulasa, acolo am intilnit. De fapt vizual e greu de depistat, exista o instalatie ptr asta, cu apa la 80-90 de grade si 1 bar presiune plus o zeama care pe traseul de fisura vireaza in verde.
Iulian40283
eu n-am avut nici o problema de genul asta..dar am si eu un opel exact ca al tau tot din 94...si e super masina...pune si tu niste poze sa o vad pe a ta
traian51316
QUOTE(adrian47392)
Zici ca ai schimbat garnitura de chiulasa, ai si planat chiulasa? Daca a trebuit sa o schimbi imi inchipui ca s-a ars si daca da ,la supraincalzire chiulasa se si strimba. Plus ca la Isuzu garnitura e sandwich daca nu ma insel. Daca este vb de fisura, cauta pe traseul de evacuare din chiulasa, acolo am intilnit. De fapt vizual e greu de depistat, exista o instalatie ptr asta, cu apa la 80-90 de grade si 1 bar presiune plus o zeama care pe traseul de fisura vireaza in verde.


Am desfacut, sau mai bine zis mi-a fost desfacuta in service, cu banuiala ca este ciupita. Nu a fost, dar daca tot a fost desfacut am pus una noua.
Unde exista instatii de verificat chiuloase ?
Mersi.
James Kilowatt
Poate e radiatorul infundat. Daca pui la cald mana pe el, e fierbinte si sus si jos, sau are zone unde e mai rece?
Daca tot ai umblat la instalatia de racire, ai si curatat-o ca lumea?

Vezi ca mai e un topic unde se discuta o problema de supraincalzire la opel, e drept la alt model.
V l a d
service
Liviu38956
Nu bag mana in foc ca nu e la fel dar la Opelurile pe benzina exista o supapa montata pe capacul vasului de expansiune. Acea supapa trebuie sa tina presiunea pana la un moment dat (1, 2 bari, n-am habar). Apoi: apa sub presiune nu mai fierbe la 100 de grade ci mai sus. Termocupla de la radiator tot asa porneste ventilatorul la o temperatura destul de mare, parca vreo 98 de grade. Si atentie: termocupla e pe radiator in partea de jos, deci temperatura apei inaintea ei este mai mare.
Deci: daca supapa nu tine presiune fierbe apa si sare din vas. Incearca si varianta asta poate cine stie...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.